Autorius Tema: Aukštadvaris 2007 02 17. Info...  (Skaityta 2660 kartus)

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Aukštadvaris 2007 02 17. Info...
« Įrašytas: 2007-02-19 18:21 »
Štai ir apturėjome vasario 17-osios renginuką Aukštadvaryje. Šį kartą gamta susimylėjo ir padovanojo nuostabų orą bei nemažą būrį dalyvių (kartingais startavo 23, savais automobiliais – 17) bei žiūrovų.
Kartingo varžybos startavo laiku, tačiau koją pakišo šaltas oras-technika dažnai ožiavosi, nenorėjo klausyti nei dalyvių, nei mechanikų. Nepaisant visų negandų, kvalifikaciją, nors ir smarkiai užsitęsusią, sėkmingai pabaigėme. Ją laimėjo sezono lyderis Leo, antrosios startinės pozicijos savininką quadrifoglio aplenkęs vos 0,44 sekundės. Trasoje, kurios ilgis net 1050 metrų, o danga labai klastinga ir slidi-tai tikrai nedidelis laiko skirtumas. Labai stipriai treniruočių metu pasirodęs Zazas kvalifikacijoje sugebėjo bent porą kartų įvažiuoti į pusnis ir jose praleisti krūvą brangaus laiko bei užimti paskutinę vietą, nuo lyderio atsilikęs daugiau nei puse minutės. Su visų dalyvių kvalifikacijoje parodytais laikais galite susipažinti priede esančiame faile „  IV etapas kvalifikacija“.
Pagal kvalifikacijoje parodytus rezultatus dalyviai buvo suskirstyti į šešis pogrupius – TOP, A, B, C, D ir E. Varžybas pradėjo E pogrupis-Zazas, Stasius ir Pavelas. Kadangi šį kartą ratus skaičiavome rankiniu būdu (laiko matavimo įranga esant tokiai žemai temperatūrai paprasčiausiai neveikia), iškart kilo nesusipratimas-Stasiui pasitraukus iš varžybų dėl techninių problemų, trasoje likusiems Zazui ir Pavelui buvo klaidingai paskaičiuoti įveikti ratai, ne laiku ir ne tam dalyviui parodyta finišo vėliava. Tai buvo bene vienintelė teisėjų klaida varžybose-E pogrupio rezultatai buvo anuliuoti ir anksčiau minėti dalyviai stojo iš naujo aiškintis santykių. Šį kartą priekin šovęs Zazas nulėkė kaip vėjas nepalikdamas Pavelui ir Stasiui, kurį eilinį kartą užpuolė techninės problemos, jokių šansų.
D važiaviman stojo GIRI, Donatas, Saulius, Roxxy Junior bei E važiavimą laimėjęs Zazas. Pastarasis iš vakaro matyt buvo privalgęs užgavėnėms ruoštų greičio blynų, tad startavęs iš 5 vietos jau pirmam rate išsiveržė į pirmą vietą ir jos jau nebeužleido iki finišo bei iškovojo šansą pareiti į dar aukštesnį važiavimą.
Pagal kvalifikacijoje iškovotas vietas C važiavimą turėjo pradėti Grease, Paulius, barbarisas, dalyvis ir  D važiavimo laimėtojas Zazas. Tačiau dėl šeimyninių aplinkybių Pauliui teko gryžti namo-jis, nestartavęs važiavime, C pogrupyje užėmė paskutinę vietą, o bendroje įskaitoje liko 17. Davus startą C pogrupiui, jau atrodė, kad pasikartos anksciau matyti vaizdai ir Zazas eilinį kartą iškovos pergalę. Tačiau arba greičio blynų galiojimas baigėsi, arba Zazas pavargo… O gal pagaliau sutiko sau vertą priešininką – Grease. Mat važiavime startavęs paskutiniu, jau pirmame rate kvepavo važiavimo lyderiui Grease į nugarą. Tačiau Grease net nemanė nusileisti ir laimėjo šį važiavimą. Zazas C pogrupyje liko antras (bendroje įskaitoje 14-as - tai aukšiausias šuolis (net 9 pozicijos) šios dienos varžybose) ir prarado šansą kovoti dėl aukštesnių vietų.
B pogrupyje startavo brumbrum, dyzel, Alfaman, Demonas ir C važiavimo nugalėtojas Grease. Pirmame rate lyderio poziciją išlaikė brumbrum, Alfaman aplenkęs dyzel važiavo antroje, o Grease kovojo su Demonu. Antrame rate situacija kardinaliai pasikeitė-Alfaman šoktelėjo į 1 vietą, brumbrum nukrito į 3, dyzel pakilo į 2, Grease aplenkė Demoną. Paskutiniame rate vėl viskas virto aukštyn kojom-dyzel smuktelėjo 4 vieton, Grease pakilo jau iki 3 pozicijos, Alfaman jau beveik uzsitikrino važiavimo nugalėtojo titulą, antroje vietoje palikęs brumbrum. Tačiau iki finišo likus vos keletui metrų Alfaman del savo lengvo svorio paskutiniame, bene slidžiausiame posukyje, išslydo į išorinę trasos dalį, o brumbrum, veždamas net 55kg didesnę kūno masę, labai puikiai pasinaudojo savo svorio privalumais ir vidine trasos dalimi stabiliai, lyg begiais, pirmasis kirto finišo liniją.
A važiaviman stojo ECO, Ignas, Antanas, Extremer ir b važiavimo nugalėtojas brumbrum. Vyrai santykius išsiaiškino jau pirmame rate-Extremer užėmė lyderio poziciją, brumbrum prisikasė iki 2 vietos. Ši lyderių pora taip ir baigė varžybas. Kiek aštresnė kova vyko tarp 3 ir 5 vietų. Pirmame rate galan nukritęs Ignas po truputį kilo viršun ir A važiavimą baigė 3, ECO – 4, Antanui teko tenkintis paskutine vieta.
TOP važiaviman, kuriame kovojama dėl prizinių vietų, stojo sezono lyderis Leo, antrą laiką kvalifikacijoje parodęs quadrifoglio, iš trečios vietos startavo Edv166nas, ketvirtas-Zhadas ir penktas, A važiavimo nugalėtojas, Extremer. Davus startą Leo nurūko net neatsisukdamas ir niekam nepalikdamas nei menkiausios vilties. Zhadas po starto šoktelėjo į antrą poziciją, Extremer patogiai įsitaisė trečioje, Edv166nas smuktelėjo į ketvirtą, o quadrifoglio iš antros nukrito į penktą vietą. Tai jam padėjo padaryti nelabai noriai priekin riedėjęs kartingas. Žodžiu, fortūna quadrifoglio tadien atsuko užpakalį. Antrame rate Zhadas “pjovė grybą ing pusnis”, priekin praleisdamas Edv166ną ir Extremer. Varžybos taip ir baigėsi-Leo iškovojo pergalę, Edv166nas užėmė antrą, Extremer – trečią vietą.
Iš kart po kartingo varžybų prasidėjo “Aš ir mano Alfa 2007”. Jei kartingai praėjo gan sklandžiai, tai šis renginys dar neprasidėjęs buvo beveik pasmerktas. Žiurovai ir palaikymo komandos, sustirę nuo šalčio pradėjo skirstytis kas namo, kas pirtelėn. Varžybų dalyviai bei teisėjai taip pat buvo ne geležiniai - puolė šildytis į mašinas. Tačiau nežiūrint į visus nesklandumus, varžybos prasidėjo. Nors visą dieną trukusios kartingo varžybos gerokai nuslidino trasą (vietomis buvo visiškas ledas), startan išsirykiavę drąsiausieji negailėdami nei savęs, nei savo Alfikių, puolė šturmuoti klastingąją trasą. Startavęs dalyvis vieną ratą galėdavo susipažinti su trasa, o pradedant antrąjį jau buvo matuojamas rato įveikimo laikas. Pirmasis startavęs Grease parodė tokį laiką, kad teisėjai ėmė labai abejoti savo chronometrais ir pastarajį po varžybų privertė dar kartą įveikti trasą. Iškart matėsi, ,kurie dalyviai važiavo grynai idomumo vedini ir tausojo savo techniką, o kurie nusiteikę rimtai ir pasiruošę įrodyti savo meistriškumą. Žiurovo akiai šis renginys nebuvo labai jau panašus į Formulės 1 varžybas. Mat Alfos neskubėdamos slinko kartingo trasoje saugodamos savo šonus nuo kieto sušalusio sniego gabalų, kuris iš abiejų pusių supo trasą. Geriausio rato (2 min.15 ,61 sek.), kurį parodė Grease, vidutinis įveikimo greitis buvo vos 27,87 km/h. Tačiau sėdint už vairo taip tikrai neatrodė-įspudžių ir emocijų tikrai užteko. Antrą laiką parodė Demonas – 2,16,30. Trečią vietą ir “double triple” pravardę (abiejuose renginiuose užimta trečioji vieta) su laiku 2,19,38 išsikovojo Extremer. Visų dalyvių parodytus laikus rasite priede esančiame faile “Aš ir mano Alfa”. Antrosios dalies-slalomo, net nepradėjome. Mat renginys ir taip gerokai užsitesė. Dalyvių tarpe prabalsavus ir balsų dauguma slalomo atsisakius, renginio “Aš ir mano Alfa 2007” nugalėtoju tapo Grease, antrą vietą iškovojo Demonas, trečią-mano jau minėtas Extremer. Visi po apdovanojimų strimgalviais lėkė pirtelėn atšilti, užkąsti, alaus išgerti.
Tai tiek to mūsų renginuko. Ateityje, manau, pavyks išvengti tokių organizacinių nesklandumų :) . Sveikinu visus nugalėtojus ir prizininkus! Iki sekančio karto...
« Paskutinį kartą keitė: 2007-02-19 18:46 sukūrė Zhalias »
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.