Autorius Tema: Traktorbolas II  (Skaityta 22828 kartus)

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Traktorbolas II
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2006-12-14 23:08 »
antanas rašė:
Citata
Paulius rašė:
Citata
Nu kaip tas pats nelabai tas pats. Kas liečia detales tai biški yr bendro, bet tokio pačio bendro gali atrast ir tarp SAAB ir Alfos.Dabartiniais globalizacijos laikais kai visi tarpusavyje persikrušo pas visus rasi kažką bendro. Kas leičia koncerną tai tada pridėkim dar ir Ferari su Mazerati. Ir kai viską kartu sudėsim tai po viso to gausis ne Aflaklubas ,o kažkokia mišrainė, lietuviškai www.vinegretas.lt


jeigu FIAT koncernas nebutu priglaudes Alfu, tai tikriausiai butu bankrotas ir nuo kokiu 1991-1992m nebebutu Alfa romeo gaminusi savo modeliu:(

Ojeigu nebūtų to paties Fiato priglaudę tai irgi neišku kaip būtų pasibaigę. Čia prieš kelis metelius pamenu kaip Fiat darbuotojai piketavo ir fiat koncernas per siūles braškėjo ir buvo tas laikas kai tik viena alfa tam koncerne į + dirbo:)
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Traktorbolas II
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2006-12-14 23:32 »
Ciudikas rašė:
Citata
jei darai geras, kokybiskas ir modernias masinas ju didele savikaina. o ekonomika tokia kad ziuri dauguma zmoniu \'kuo pigiau\'
fiatukas puoikiai atitinka sita kategorija kaip ir kokis ww. pigus paprastas... nu wv ir tiek :D


Nori pasakyti VW pigi masina, eksplotacija tai gal ir taip,bet jau pati masina :pinch: Alfa nauja irgi neispigiuju be to nuverteja labai greitai

Neprisijungęs Audrius

Traktorbolas II
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2006-12-14 23:42 »
kad Alfos nuverteja greitai - faktas. Delto ar Alfos islaikymas - brangus dalykas, tai klausimas. Lauris, latviu kolega, pasakojo, kaip jie dare eksploatacijos palyginimus tarp AR 156 ir Aubi A4. Visu vingrybiu nepamenu tikrai, bet finale gavos, kad Aubible islaikymas su periodiniais remontais [tepalo ir t.t. keitimais] gavosi ar tai 13 ar tai 15% brangesnis.
Alfa Romeo 155 V6 3.0

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Traktorbolas II
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2006-12-15 00:03 »
antanas rašė:
Citata
Paulius rašė:
Citata
Nu kaip tas pats nelabai tas pats. Kas liečia detales tai biški yr bendro, bet tokio pačio bendro gali atrast ir tarp SAAB ir Alfos.Dabartiniais globalizacijos laikais kai visi tarpusavyje persikrušo pas visus rasi kažką bendro. Kas leičia koncerną tai tada pridėkim dar ir Ferari su Mazerati. Ir kai viską kartu sudėsim tai po viso to gausis ne Aflaklubas ,o kažkokia mišrainė, lietuviškai www.vinegretas.lt


jeigu FIAT koncernas nebutu priglaudes Alfu, tai tikriausiai butu bankrotas ir nuo kokiu 1991-1992m nebebutu Alfa romeo gaminusi savo modeliu:(


Visiska teisybe ;)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Traktorbolas II
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2006-12-15 00:26 »
antanas rašė:
Citata
Paulius rašė:
Citata
Nu kaip tas pats nelabai tas pats. Kas liečia detales tai biški yr bendro, bet tokio pačio bendro gali atrast ir tarp SAAB ir Alfos.Dabartiniais globalizacijos laikais kai visi tarpusavyje persikrušo pas visus rasi kažką bendro. Kas leičia koncerną tai tada pridėkim dar ir Ferari su Mazerati. Ir kai viską kartu sudėsim tai po viso to gausis ne Aflaklubas ,o kažkokia mišrainė, lietuviškai www.vinegretas.lt


jeigu FIAT koncernas nebutu priglaudes Alfu, tai tikriausiai butu bankrotas ir nuo kokiu 1991-1992m nebebutu Alfa romeo gaminusi savo modeliu:(


Fiatas akcentuojasi daugiau i komercinius auto, alfa i eiliniu zmoniu poreikius, jei alfa gamintu komercinius auto, manau jai jungtis nereiketu :D

Be to tokie junginiai pasaulyje labai populiaru, nes lengviau dirbt, issilaikyti rinkoje, kaip sakoma karo lauke vienas ne karys :p , nebutinai jungiamasi, del bankroto ar dar ko :D tiesiog, kad  taptu stipresni rinkoje, tame regione, sumazinant auto gamybos kastus ri t.t. marketinga mokykis ar tu isvis kanors baiges?  Vanagiuxa jau mokom, prieis jis prie sio dalyko ir viska supras be musu komentaru :p
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Traktorbolas II
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2006-12-15 00:31 »
vanagiux rašė:
Citata
Ciudikas rašė:
Citata
jei darai geras, kokybiskas ir modernias masinas ju didele savikaina. o ekonomika tokia kad ziuri dauguma zmoniu \'kuo pigiau\'
fiatukas puoikiai atitinka sita kategorija kaip ir kokis ww. pigus paprastas... nu wv ir tiek :D


Nori pasakyti VW pigi masina, eksplotacija tai gal ir taip,bet jau pati masina :pinch: Alfa nauja irgi neispigiuju be to nuverteja labai greitai


jau kas kas bet ww, na gerai, ne pigus....
tai DISHOVAS automobilis. apsoliuciai visom prasmem ir absoliuciai visiems modeliams (pradedant polo baigiant tuaregu).

o nuverteja manau tik del vienos priezasties: nera priziurimi, ir susidrozia. o del inovaciju visu nera iki galo islaizytas patikimumas  (kaip pvz vv golf kur pakaba tiek I kartos tiek II tiek III praktiskai identiska, nu aisku per 15 metu trukumai visi pasalinti buvo) kas reikalauja siek tiek kruopstesnes prieziuros ir daugiau demesio :)

ps aciu dievui kad priglaude ir isgelbejo (nors kas ten zino kas butu jei..) ir dar didesnis aciu kad gamybos ypatumu ir technologiju nesugaidino pagal programa \"EKO\" kaip kad pas save naudoja.

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Traktorbolas II
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2006-12-15 01:56 »
Butu Fiatas nenupirkes, butu ir toliau gamine 75 ir t.t., isskirtinius auto. Sakyciau pats Fiatas buvo suinteresuotas praplesti gama sportiniais modeliais, patiems be Uno turbo nieko geresnio neisejo sukonstruoti.
Buvo paprasciausia ekon. krize, kai zmonems nerupejo sportiniai ar siaip isskirtiniai auto, o dabar jau kelis metus alfa fiata is duobes traukia, kai ekonomika atsigauna ir zmonems isskirtinumas parupo. Net Bugatti atgaivino...
DUCATI 750M!

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Traktorbolas II
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2006-12-15 05:48 »
brumbrum rašė:
Citata
antanas rašė:
Citata
Paulius rašė:
Citata
Nu kaip tas pats nelabai tas pats. Kas liečia detales tai biški yr bendro, bet tokio pačio bendro gali atrast ir tarp SAAB ir Alfos.Dabartiniais globalizacijos laikais kai visi tarpusavyje persikrušo pas visus rasi kažką bendro. Kas leičia koncerną tai tada pridėkim dar ir Ferari su Mazerati. Ir kai viską kartu sudėsim tai po viso to gausis ne Aflaklubas ,o kažkokia mišrainė, lietuviškai www.vinegretas.lt


jeigu FIAT koncernas nebutu priglaudes Alfu, tai tikriausiai butu bankrotas ir nuo kokiu 1991-1992m nebebutu Alfa romeo gaminusi savo modeliu:(


Fiatas akcentuojasi daugiau i komercinius auto, alfa i eiliniu zmoniu poreikius, jei alfa gamintu komercinius auto, manau jai jungtis nereiketu :D

Be to tokie junginiai pasaulyje labai populiaru, nes lengviau dirbt, issilaikyti rinkoje, kaip sakoma karo lauke vienas ne karys :p , nebutinai jungiamasi, del bankroto ar dar ko :D tiesiog, kad  taptu stipresni rinkoje, tame regione, sumazinant auto gamybos kastus ri t.t. marketinga mokykis ar tu isvis kanors baiges?  Vanagiuxa jau mokom, prieis jis prie sio dalyko ir viska supras be musu komentaru :p


Alfa tikrai jungesi del dideliu finansiniu problemu, pats skaiciau dar straipsni ;) tik kazkodel po susijungimo su fiatu pradejo svaistykliai lakstyti pro visur, iki tol tokiu bajeriu negirdejau , kol buvo alfa vienas koncernas :angry: del paskutinio sakynio gal kada ir bus tawo teisybe ;)

VALIUX

  • Svečias
Traktorbolas II
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2006-12-15 11:49 »
jei apie teorija tai zint \"produkto (firmos) gyvavimo cikla\".. buna ir gero ir blogo. cia yra ne tik alfa gamyklai bet ir mersui buvo ir tt..
Nusidevejimas toks didelis manau daugiau nuo psichologiniu dalyk ne kiek nuo technines puses.. kaip suprast jei alfa nusiperki ir po metu jau - 30proc. vertes.. Nors paziurekit naujasnius modelius -147, 156 paskutiniu metu.. ju kainos nemazesnes, o kartais ir didesnes nei analogai tu paciu klasiu.. panashu kad reikalai eina i gera.
o apie jungimasi tai.. kiek zinau tai alfa turi didele autonomija.. o ka reishkia tokie konsernai kaip General Motos, Daimler.. Susijungus kashtai mazesni gamybos taip konkurencija lengviau atlaikyt.. Ir ishvis skaiciau kad net ir paciose vokishkiausiose auto VW vokishku detaliu tik apie 30proc.. toj pacioj alfoj kiek mazgu ne italishku..? bosh ir tt..

pilotas

  • Svečias
Traktorbolas II
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2006-12-15 12:52 »
cili rašė:
Citata
Butu Fiatas nenupirkes, butu ir toliau gamine 75 ir t.t., isskirtinius auto. Sakyciau pats Fiatas buvo suinteresuotas praplesti gama sportiniais modeliais, patiems be Uno turbo nieko geresnio neisejo sukonstruoti.
Buvo paprasciausia ekon. krize, kai zmonems nerupejo sportiniai ar siaip isskirtiniai auto, o dabar jau kelis metus alfa fiata is duobes traukia, kai ekonomika atsigauna ir zmonems isskirtinumas parupo. Net Bugatti atgaivino...


o bugatti kartais ne po vw sparneliu glaudzias?bent jau pries kelis metus tikrai girdejau,kad bugatti volksvagenas priglaude.sorry jei klystu.