Autorius Tema: AR 33 saudo variklis  (Skaityta 20220 kartus)

Neprisijungęs TAXI

  • Moderatorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1154
  • Vehicle: 1987 Alfa-Romeo 33
  • Karma: +27/-0
  • Alfa Alfa Alfa
    • Žiūrėti profilį
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2006-10-08 19:44 »
Spidometras yra pilnai elektroninis, ir nuo pat daviklio iki jo nusivedziau visiskai naujus laidus, bet tai nepadejo. Arba daviklis, arba kazkur spidometro komponentai gryba pjauna..
Alfaholic

audrisd

  • Svečias
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2006-10-10 20:55 »
Artiz rašė:
Citata
O tai ka mums daryt? Nei internete jokiu padoriu schemu nera nei manualuose apraso ta procedura...
Vat butu jie ismaste bent jau svaimines diagnostikos moduli idet i tas alfas kaip pvz bulkos turi.Vat tada butu kurkas lengviau :)
O tai ka isvis nera jokiu meistru kas galetu paziuret? Zinau kad boschas apsiima, bet jie durniai ir nieko gero isskyrus pinigu nulupima nemoka... :(

artiz tik i boscha ta suda nesugalvok vaziuoti.veziau ten degima atreguliuoti tokiu nesamoniu pridirbo man ten,ijungus degima benzo dacikas stowejo ant nulio,kol as ji sutvarkiau ten,tipo ju nuomone ten degimas buwo viskas twarkoj.tai susinerwojau ir iswaziawau jiems ten nieko nesumokejes

audrisd

  • Svečias
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2006-10-10 21:00 »
Artiz rašė:
Citata
Man rodos aliktroninis, nes kai buvau ji isemes tai jokiu trosu neaptikau :( . Tik man atrodo kad ten kazkas kazkur trumpina ir tiek. Nes beardydamas, dar pastebejau kad ant kelmo kur eina valytuvu ir posukiu kontaktai, vienas laidas (speju valytuvu valdymo) visiskai susviles ir susilydes su kitu laidu.Pastarasis liko be izoliacijos (plikas), o pirmasis tiesiog issilyde ir is jo liko tik izoliacija :) Nu zodziu vaizdas nekoks.Lauksiu menesio pabaigos kai atsiimsiu raktus nuo savo senojo garazo, kur yra visos alfos dalys, iskaitant ir visas pravodkes ;)

dabar del spydiko problemos,ten as speceliai atjungiau ta geltona laida,kad kilometrazas ant akiu neaugtu,ten yra toks baltas pavaru dezej sudukas tu ji turi istraukti ir ten palei ideje turi buti reduktorius tai va jam yra turbut kai kas blogai

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2006-10-11 02:54 »
O kaip iki jo dasikast? Is salono ar is duodbes? Nes audinej tai beveik is salono galima buvo dasikast, o cia kaip?
P.S. del kilometrazo tai taip is supratau ;)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

audrisd

  • Svečias
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2006-10-11 20:35 »
Artiz rašė:
Citata
O kaip iki jo dasikast? Is salono ar is duodbes? Nes audinej tai beveik is salono galima buvo dasikast, o cia kaip?
P.S. del kilometrazo tai taip is supratau ;)

pirma bandziau pro dugna prie jo prieiti bet maise ismetimo vanbzdziai,nebent juos nuemus butu lengwiau prieiti is dugno ziurint jis yra desinej pusej variklio.dar bandziau is virsaus filtra isukus lauk ten turi geriau matytis,bet patarciau is apacios ji imti lauk is ten geresnis priejimas

Neprisijungęs TAXI

  • Moderatorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1154
  • Vehicle: 1987 Alfa-Romeo 33
  • Karma: +27/-0
  • Alfa Alfa Alfa
    • Žiūrėti profilį
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2006-10-12 11:42 »
ir kas toliau?
Alfaholic

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2006-10-12 16:10 »
Tai kaip supratau tas filtras yra matomas is po kapoto? O vairuotojo pusej ar keleivio? Keistai ir idomiai pas jas tas filtras stovi... Dazniausiai jis buna pas masinas kur nors prie bako, prie kuro siurblio.O po kapotu jei yra tai buna dazniai antras-papildomas...
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

audrisd

  • Svečias
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2006-10-12 20:55 »
ce juk alfa ko tu stebiesi?is vairuotojo puses:)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2006-10-13 01:44 »
Jo, kuo toliau tuo labiau nebesistebiu niekuo :)
Su zema sedesena susitaikiau, su ypac kieta sportine pakaba irgi susitaikiau (bet uztat ant kelio ji stovi gal net geriau negu quattro...), nu bet kai kaskart nuvarau i degaline ir ta pistoleta reikia grust i baka ir jis netelpa, tada tai rimtai norisi su kokiu kaltuvu ten padidint ta skyle :D
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Dėl:saudo variklis
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2006-10-13 23:46 »
Na va, pasikeiciau ta filtra. Kazkiek nezymiai pagerejo trauka, bet iki idealo toli grazu. Na specai- ka manot? Ka patarsit? Gal degima sureguliuot reiktu?
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.