Viskas ką aš pasakiau yra gryna tiesa:
1. MultiEcuScan, o ne FiatEcuScan (klaidini čia tu visus nes "Fiat" vadinos senos verrsijos)
2. VAG COM 409.1 kitaip žinomas kaip kkl (interface, arba tiesiog laido pavadinimas).
3. elm327 chipas (mandram protololam) pas kinietiškus yra bet jis neveikia "bugovas" o ir MultiEcuScan nereikalingas, nes puikiai veikia ir 409,1 kad pasijungtum (nebent turi pilniausia Multiecuscan MULTIPLEXED už 230eu, tuomet be elm327 neišnaudotum visų galimybių.
Išvada:
1. Taip viską reik ištrint pradedant tavo pirmu postu ir toliau imtinai.
2. Jei nesugebi susikonfiguruot visko, čia tavo problema, nes neskaitei nuo pradžių temos.
3. Jei bandai prie seno dyzelio jungtis, tai linkiu sekmės, nes neskaitei nuo pradžių temos.