auto jau čipuotas. Šiaip nemanau, kad garsas kažkaip labai pasikeis nebent tik kaip sake makacinas, turba švilps labiau. man labiau rūpi sužinot kokie skirtumai galėtų būti tarp tuščio bakelio ir įvirinto vamdžio viduje apart garso

Esu bendravęs su olandu kuris pasiturbines JTD kaip reikiant ir dalis išmetimo, IC, turbo didesnius. Tai šiuo klausimu patarė jog turint stock turbo ir IC geriau nepjauti abiejų katalizų, o tik[ vietoj pirmojo, mažesnio katalizo įdėti triūbą. Ale geriau motorui bei turbai, bet kodėl tai nelabai supratau tai įdomi lietuviška patirtis pasidarė artįjant pavasariui:)
Jeigu kas pasakytų kad tokia operacija galiu tikėtis geresnės reakcijos į gazo paspaudimą tai nelabai ir dvejočiau. Nes lyginant dabartinį čipuotą 1,9 su blokuotu EGR, katalizatoriais ir VGT turbina ir buvusį 2,4 JTD čipuotą, blokuotu EGR, paprasta turba ir rezonatorius vietoj katalizatoriaus, tai reakcija į gazą 1,9 prastesnė nesvarbu kuriame sūkių diapazone.