Autorius Tema: Katalizatoriaus šalinimas  (Skaityta 15499 kartus)

Neprisijungęs daewon

Ats: Katalizatoriaus šalinimas
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2015-03-12 07:22 »
Prikeliu tema.

Mastau, kad neblogai butu isoperuoti katalizatorius, kad geriau motoras suktusi ir turbai butu lengviau. Kad priduoti Kaune geriausia EMP jau aisku. Bet nelabai aisku ar pjauti abudu katalizus ( maziukas uz turbos ir didelis po dugnu) ir ka palikti vietoj ju norint isgauti geriausia rezultata? Tuscius bakus palikt ar tiesius vamzdzius viduj padaryt? Ir ar toks kaip EMP man tai padarytu ar jau reiketu vaziuot su tuo tusciu katalizu pas duslintuvu meistrus?  Kokia praktika sitoje srityje?
Masciau parsisiusti tiesiog vamzdzius vietoj tu katalizu bet kazkaip nekyla ranka uz vamzdi 150eur moket.

 Gauti pinigai ne tip svarbu, bet jeigu dar liks kazkas po operacijos bus proga kazkoki patobulinima padaryt:D Masina Euro3, jokiu zondu neturi tai programiskai viskas kaip ir ok.
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Katalizatoriaus šalinimas
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2015-03-12 09:07 »
Jei išpjausi tik bakelių turinį, o bakelius paliks, tai bus skardžių garsų. Nors dyzeliui, gal ir neaktualu.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Katalizatoriaus šalinimas
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2015-03-12 17:42 »
pjauk drasiai vidurius o bakelius palik. nes tech.apziuroj uzeis kokiam tikrintojui ir nepraleis uz konstrukcijos pakeitimus. palik tuscius bakelius ir tik nieko y juos nedek. niekas ten neskambes, tik garsiau nebent turbina svilps.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs liuduks

Ats: Katalizatoriaus šalinimas
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2015-03-12 21:21 »
Šiaip tai butų neprošalį įvirint arba vamzdį į baką (vizualizacija reikalinga kaip kolega sakė dėl TUV'o) arba perforuotą (bus rezonatorius (duslintuvas straight), jei jau kalbam apie performance, nors kai žemės ūkio technika, gal ir neverta sukt galvos, juolab jei pasichipuot nesi linkęs
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs daewon

Ats: Katalizatoriaus šalinimas
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2015-03-12 22:16 »
auto jau čipuotas. Šiaip nemanau, kad garsas kažkaip labai pasikeis nebent tik kaip sake makacinas, turba švilps labiau. man labiau rūpi sužinot kokie skirtumai galėtų būti tarp tuščio bakelio ir įvirinto vamdžio viduje apart garso :) Esu bendravęs su olandu kuris pasiturbines JTD kaip reikiant ir dalis išmetimo, IC, turbo didesnius. Tai šiuo klausimu patarė jog turint stock turbo ir IC geriau nepjauti abiejų katalizų, o tik[ vietoj pirmojo, mažesnio katalizo įdėti triūbą. Ale geriau motorui bei turbai, bet kodėl tai nelabai supratau tai įdomi lietuviška patirtis pasidarė artįjant pavasariui:)

Jeigu kas pasakytų kad tokia operacija galiu tikėtis geresnės reakcijos į gazo paspaudimą tai nelabai ir dvejočiau. Nes lyginant dabartinį čipuotą 1,9 su blokuotu EGR, katalizatoriais ir VGT turbina ir buvusį 2,4 JTD čipuotą, blokuotu EGR, paprasta turba ir rezonatorius vietoj katalizatoriaus, tai reakcija į gazą 1,9 prastesnė nesvarbu kuriame sūkių diapazone.
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Katalizatoriaus šalinimas
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2015-03-12 22:49 »
Reakcija prastesne nes truksta vieno cilindro :D. Asmeniskai tai paliktau ta mazesny, o didely iskastruotau. Nes kiek ju mates( mates tikrai nemazai) bent jau man nepasitaike pamatyti mazojo katoliko suodino. O va jau didieji kiek maciau tai visi uznesti(apauge suodziais).
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.