Ziurint kaip ji ten poliruos. Pats poliravimas labai nesudetingas, turbut labiausiai rezultatas priklausys nuo naudojamu medziagu ir keliais sluoksniais jis poliruos. Padoriam lakui pilnai uztenka dvieju sluoksniu, nusveiti apibraizymus kiek imanoma ir tada "ultra shina" antru kartu. Galima ir "papigiai" vienu "bruzinimu", pilnai uzteks naujai masinai, bet jei lakas patrintas nebus labai grazu. Masina blizges po situ dalyku bent keleta menesiu. O jei noresi kad blizgetu ilgai, tada reikes dengti spec vasku, dengiant tuo vasku duodama garantija ir ta turetu daryti geras poliruotojas. Pastarasis dalykas tikrai nekainuos 200lt, jis kelis kartus brangesnis. Net neisivaizduoju, kiek galetu kainuoti toks dalykas lt, norvegai "bendradarbiai" uz pilna poliravima+vaskavima su 5m garantija ima apie 7 kart daugiau, nei uz tiesiog poliravima, bet masina po tu proceduru atrodo lyg perdazyta. Ir, tarkim, teko matyti viena masina po 3-4 metu, tai lako bukle nesulyginamai skiriasi tarp tokios masinos ir tos, kuriai nieko nedaryta. Vos vienas kitas akmenuku isdauzymas ant kapoto, minimalus apibraizymai, vis dar blizgantis lakas. Aisku, jei tavo lakas su dazais jau visas isdauzytas ar stipriai nubraizytas, tai joks poliravimas nepades. Top gear turbut buvo tas pats straipsnis-sonax reklama, kaip ir delfyje, teko skaityti