Autorius Tema: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?  (Skaityta 17272 kartus)

Neprisijungęs Audriuk

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 123
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2.4 JTD 2000m 100kw
    • Žiūrėti profilį
Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2010-03-10 22:11 »
vėlinti, reiškia išlaikyti didesnę galia aukštesniuose sūkiuose. tai aktualiausia draginant.


o as kaiptik maniau kad reikia ankstinti, kad kuo greiciau atsirastu turbinos galia ir greiciau perduotu automobiliui galia.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-03-10 22:14 sukūrė Audriuk »

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2010-03-10 22:39 »
įsivaizduok kokią papildomą apkrovą gautų alkūninis, jei pikas būtų užmestas tarkim ant 1300 rpm. be to, kokią galią turėsi prie 2500 rpm? galia jau stipriai mažės. nebus ką spaust. būsi priverstas mesti aukštesnę pavarą, nes kitaip važiuosi "ant tuščių". nutolinus piką, turėsi daugiau galios rezervo prie aukštesnių apsukų ir kiek geriau išnaudosi žemesnes pavaras. tai esminis dalykas trumpoj trasoj. pirmas ir antras bėgiai ir taip momentalūs pas dyzelius, jei juos sutrumpinsi (paankstinsi piką) vargu ar įgausi pranašumą.
gali pažiūrėti čia 145 1.9 jtd (programuota) vs 156 2.0 TS.
http://www1.videogaga.lt/video?id=oucxdvebyccifqknapv#dm.id%3Dview%26dm.v%3Doucxdvebyccifqknapv
145 pirmą pavarą tenka perjungt vos ne pirmuose starto metruose, o į pabaigą antros pavaros TS perjungia tik į antrą. 145 čia su piku apie 2500 rpm.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Audriuk

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 123
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2.4 JTD 2000m 100kw
    • Žiūrėti profilį
Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2010-03-11 11:19 »
0 koks tolkas jei iki tu 2500aps tavo masina bus buka? juk cia snekam apie dyzeli o ne apie benzina, o tavo nuorodoi  lenktyniauja benzinines, o ne dyzelei.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-03-11 11:22 sukūrė Audriuk »

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2010-03-11 11:54 »
nebuka ji. tiek to. tingiu plėstis. ne drageris esu. ne tam programas koregavau. tiesiog pasakiau, ką kartais daro dyzeliams vimotoj, jei nori pvz kur varžybose sudalyvaut.

beje, ta 145 yra buvus mano ir ten asmeniškai aš sėdėjau už vairo ;)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Audriuk

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 123
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2.4 JTD 2000m 100kw
    • Žiūrėti profilį
Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2010-03-11 12:11 »
jei programas koreguoji tai pats supranti kad dyzelio galia pasirodo nuo 3000aps tai butu su turbina ar be, jei turbai leidi veikt nuo 1500aps tada jis isnaudos daugiau galios nei pradejus veikt nuo 2500aps.

Neprisijungęs jeeghad

Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2010-03-15 18:28 »
del bukumo tai galiu pasakyt kad jis jauciamas tik tuo atveju jei vaziuoji auksta pavara mazu greiciu t.y.
jei tarkim 4 pavara vaziuoji ~40km/h
tada apsukos buna ~1500 ir nuspaudus iki dugno akseleratoriu masina tarsi miegodama pradeda greitet.
taciau jeigu nuo nulio ar zema pavara vaziuojant to "bukumo" nelabai jauciasi. svarbu startuojant pries atleidziant sankaba jau but imynus akseleratoriu ;D :masina:

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2010-03-15 18:47 »
o pasak Audriuk, nuo 1500 rpm jau turėtų turba pilnai pūst.. įsivaizduok, kas darytųsi pačiame variklyje. gal ir velenas nuluštų greitu metu. na gal kiek perdedu, bet tiesos yra. audriuk, gal nelabai matęs dyno kreivių. jei mes kalbam apie piką, tai ties juo ir koncentuokimės. nėra tokio sukimo momento piko kelių tūkstančių diapazone. max keli šimtai rpm. visa kita yra žemiau piko. nežinau ar iš vis įmanoma padaryti, kad pikas būtų nuo 1500 iki 3000 rpm ir dar pūstų toliau. tik ne daily car.
dyzelis važiuoja ant niutonų. ag jam padeda išvystyti max greitį.
nukėlus piką nuo 2000 iki 2500 rpm, paprastai važinėjant nėra tokio didelio skirtumo. o startuojant drago trasoj, vis tiek įsuki variklį iki tam tikrų apskukų. ko pasekoje jos nenukrenta žemiau nei 2000-2500 rpm. tuo momentu ir spaudi. esant vėlesniam pikui, galios kreivė turi "rezervą" ir krenta kiek ilgiau, t.y. prie 4000 rpm tu turėsi daugiau niutonų rezerve, nei turėdamas kad būtų standartiškai pikas paliktas prie maždaug 2000 rpm.
čia vienas dyno pvz:
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-d/alfaromeo-156-24jtd-140ps-304nm.html

buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09