Autorius Tema: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:  (Skaityta 27908 kartus)

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #70 Įrašytas: 2014-04-04 00:24 »
1.6 vw golfo,butu pigu,taupu ir patikima.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #71 Įrašytas: 2014-04-04 02:30 »
Alleluia

Tiesa buvo GTV eksponatas su 1,9  :angry:

buvo 1.9 TD ir mates internete 2.4 JTD (berods 110kW)

Neprisijungęs moonshine

Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #72 Įrašytas: 2014-04-04 09:23 »
Nu vot tauta.... Viso pasaulio automanai svaigsta kaip čia į savo kevalą kokį nors turbonitrokvatro įsidėt, o gal netgi du. Lietuvių projektai - įdėt dujas o gal netgi dyzelį.  ;D
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #73 Įrašytas: 2014-04-04 09:50 »
Nu vot tauta.... Viso pasaulio automanai svaigsta kaip čia į savo kevalą kokį nors turbonitrokvatro įsidėt, o gal netgi du. Lietuvių projektai - įdėt dujas o gal netgi dyzelį.  ;D
dujos ten jau idetos buvo...

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #74 Įrašytas: 2014-05-08 11:20 »
pravaziavau ~300km ir kartu su spider'iu pirktos dujos baigesi, teko pirkt naujas, nusprendus, kad ketvirti spider'io bako kartu su spider'iu pirkto benzino verta pataupyt...antras nemalonus dalykas: stovejusiam prie daugiabucio turbut tris paras spideri'ui kazkoks smulkus grauzikas pragrauze abs daviklio laida, vat tiesiog uzlipo ant abs bloko ir sugrauze, galesiu foto imest  ;D ...pajudejus uzsidege abs lempute...
kaip zadejau buvusiam seiminikui:
variklio mirtes priezastis, ta kad is jo isbego tik ~1.5l tepalo, cia jau uzdejus ant vartytuvo ir isvarvinus is visur, turejo buti 5...remiantis lipduku, po paskutinio keitimo 3500km, kazkiek bego pro galvos danteli, kazkiek pro tepalo matuokles nesandaruma...
2000Lt investicija i itempejus, guolius zvakes ir net tepalus buvo mano supratimu beprasme, nes galvoje stovejo "drozliu generatorius", visiskai nugrauztas vieno velenelio kumstelis...pats variklis- frankenstejnas su 0.25 kreivu velenu su 1 ir 2 remonto indeklais, ir 1 remontuotu, kitu remontuotu ir paliktu akivaizdziai kreivu svaistikliu...viename ju ir prasisuko indeklai... ir sukosi toliau kol buvo nuspresta, kad per smarkiai kala, bet velenas jau per smarkiai sudroztas ji remontuoti...
prie viso to nuplesti, neprotingai taisyti ir vel nuplyse galinio krontejno-dezes sriegiai, kalnas visokiu   barskalu zvangalu, trukstamu detaliu ir varztu...net buvo mintis uzkurti ta kalanti varikli paklausyt ar cia tikrai kala variklis o ne pvz ziedas ant ismetimo kolektoriaus apsaugos, kuris ten kabejo tarsi specialiai, kad barsketu...
dabar idetas kitas 5metus tokios progos laukes variklis, pries tai ji praardzius is visu galu ir patikrinus...indeklai visi apynauji "Fm" std...visi svaistikliniai veleno kakleliai apmatuoti mikrometru ir su plastikiniu siuleliu pamatuotas tarpelis- viskas idealu...viskas surinkta kruopsciai su dinamometrais ir kampomaciais(pagal manuala) , isardytas ir praplautas karteris...ziuresim kas bus...
o bus turbut taip: datvarkysiu ir parduosiu arba 2.0ts keisiu i V6 varikli ;D
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-08 11:25 sukūrė ZX »

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #75 Įrašytas: 2014-05-08 11:51 »
Kai saka, photo or did not happen ;D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #76 Įrašytas: 2014-05-08 12:59 »
Tai kaip visada - twin spark mirtis del tepalo nebuvimo ;) turbut ir pries tai buve gedimai buvo ivyke del tos pacios priezasties :smilie: kazkaip kiek zmoniu zinau vazinejanciu su tokiais motorais tai visi labai stebedavosi, kad tikrinti tepalus reikia kas 1000km ir mano "perdeta" krupstuma juokais nulydedavo (gi pries tai turetam vw, bmw, audi ar pan. to per visus 10-15k km nebutinai daryti ;D )

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #77 Įrašytas: 2014-05-08 14:30 »
Pamėgink Audi/WV V6 dyzelį apleist ir tikrint kas 10k km ;D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR Spider 2.0 TS 1997 m.:
« Atsakymas #78 Įrašytas: 2014-05-08 14:31 »
Pamėgink Audi/WV V6 dyzelį apleist ir tikrint kas 10k km ;D

Ta pati galima pasakyti apie BMW 2.0d - ten jei ir max tepalu pripilta geros kokybes - jokio garantijos, kad neperlus koks alkuninis ;D