o pasak Audriuk, nuo 1500 rpm jau turėtų turba pilnai pūst.. įsivaizduok, kas darytųsi pačiame variklyje. gal ir velenas nuluštų greitu metu. na gal kiek perdedu, bet tiesos yra. audriuk, gal nelabai matęs dyno kreivių. jei mes kalbam apie piką, tai ties juo ir koncentuokimės. nėra tokio sukimo momento piko kelių tūkstančių diapazone. max keli šimtai rpm. visa kita yra žemiau piko. nežinau ar iš vis įmanoma padaryti, kad pikas būtų nuo 1500 iki 3000 rpm ir dar pūstų toliau. tik ne daily car.
dyzelis važiuoja ant niutonų. ag jam padeda išvystyti max greitį.
nukėlus piką nuo 2000 iki 2500 rpm, paprastai važinėjant nėra tokio didelio skirtumo. o startuojant drago trasoj, vis tiek įsuki variklį iki tam tikrų apskukų. ko pasekoje jos nenukrenta žemiau nei 2000-2500 rpm. tuo momentu ir spaudi. esant vėlesniam pikui, galios kreivė turi "rezervą" ir krenta kiek ilgiau, t.y. prie 4000 rpm tu turėsi daugiau niutonų rezerve, nei turėdamas kad būtų standartiškai pikas paliktas prie maždaug 2000 rpm.
čia vienas dyno pvz:
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-d/alfaromeo-156-24jtd-140ps-304nm.html