Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - vards11

Puslapiai: [1] 2
1
Detalės / Ats: Ardomos AR 145/146:
« Įrašytas: 2013-09-02 17:53 »
Kad nekurti naujos temos...
Ardau 1997 m. 146 1.4 TS. Beveik nauji, vos kelis mėnesius naudoti stabdžių diskai ir visos kaladėlės. Prieš 12 000 km įdėtas naujas LUK sankabos komplektas, 55 Ah akumuliatorius su garantija. Praktiškai viskas tvarkinga tik nutrūkęs pagrindinis diržas. Galima visą arba dalimis. Automobilis yra Kaišiadoryse, bet galiu daugelį detalių atvežti į Kauną. 8 609 79717

2
Kažkokia mistika. Jau buvo prieita išvada, kad reikia keisti pompą, akivaizdžiai matėsi kaip varva skystis. O dabar kelias dienas pastovėjo nevažinėjama, pripyliau skysčio ir nesimato nei lašelio, nei ant šalto, nei ant pilnai užkaitusio variklio.
Turbūt pompa taip stebuklingai nepasitvarkytų? Gal kažkur kažkas galėjo užsikimšti?

3
Alfa Romeo 145/146 / Variklio blokas praleidžia aušinimo skystį
« Įrašytas: 2013-07-30 16:13 »
Sveiki,

Bėda tokia, kad pro kažkur, aukščiau kondyškės siurblio, kairėje pusėje iš variklio sunkiasi antifryzas, variklis 1.4 TS. Tokioj vietoj kiek suprantu gali praleisti tik pro tarpinę galvos? Ar gali būti dar kažkas?

4
Alfa Romeo 145/146 / Ats: Prašau paglabos
« Įrašytas: 2012-08-22 12:17 »
Ar 1.4 TS varikliui tinka žvakių laidai ir tas metalinis laikiklis, kuris laiko komutatorius virš žvakių nuo kitų TS variklių?
Beda, kad tas laikiklis sulužęs ir gerai neprispaudžia komutatoriaus prie žvakės, dėl to apdegė pypkės kontaktai ir nelabai dirba vienas cilindras.
Autogralyje sakė naujų žvakių laidų neveža, nes labai brangūs ir nieks neperka, lieka ieškoti dėvėtų.

5
Alfa Romeo 145/146 / Ats: sankabos problema AR145
« Įrašytas: 2012-05-19 22:46 »
Prasidėjo ir man galvos skausmas su sankaba. Išminant ir atleidžiant girdisi toks nežymus džir džir džir. Su draugais nusprendėm, kad bus išminamas guolis. Ar sunku jį pasikeisti namų sąlygomis? variklis 1.4 ts? Ir kiek maždaug kainuoja ir kokios firmos geriau ieškoti? O gal ir iš kokio aleksoto turgaus pigiausias puikiai tiktų?

P.S. Bent WV ratų guolius keisdamas pastebėjau, kad iš aleksoto ir iš parduotuvės kinietiški laiko tiek pat, tik kaina tris kartus mažesnė.

6
Na radau kas už išėmimą ir idėjimą paiimtų 220 Lt, tai gal ir neblogai. Norisi, kad nuo pultelio atsirakintų.

7
Alfa Romeo 145/146 / Ats: 145 1.6TS ir dujos
« Įrašytas: 2012-05-09 00:02 »
Aš už dujas, jau ne pirmam auto tiesioginės sudėtos ir jokių problemų, važiavimas nesiskiria nuo benzino, kai gera įranga net nepajauti kada persijungia. Į dyzelius dabar jau net nežiūriu.

8
Alfa Romeo 145/146 / Ats: 1.4 TS sunkiai kuriasi, dega purkštukas
« Įrašytas: 2012-05-08 23:59 »
bent pas mane ant 1.4 TS kai mazai kuro like buna is keliu kartu uzsikuria tik arba iskart uzsikuria poto uzgesta poto is poros kartu tik uzsiveda bet cia tik tada kai kuro rodykle vos pakyla :] beje kiek ima kuro taviske? :]
Kuro užsipyliau, bet gal su siurbliu kas, kontakto kažkur gero nėra, čia man atrodo labiausiai tikėtina.

Dar mažai važinėjau, kad pasakyčiau kiek ima, bet pokolkas atrodo, kad nieko neima :D Sakė apie 7 imdavo buvusiam savininkui, tegu 8 dujų ima ir tai labai pigu važiuot.
Tik labai trūksta sukimo momento šitam varikliui, norisi pasispirti kartais :D Prieš tai buvo Venta 1.8, 55 Kw, Alfoj kiek pamenu 74 Kw, bet Ventos trauka turbūt dvigubai didesnė. Kaip pastebėjau kilovatai mažai ką reiškia, sukimo momenta reikia žiūrėt, o pas mažalitražius jo labai trūksta.

9
Alfa Romeo 145/146 / Ats: 1.4 TS sunkiai kuriasi, dega purkštukas
« Įrašytas: 2012-05-08 00:11 »
Meistrus jau žiūrėjau forume, jau iš praktikos žinau, kad geriau važiuoti ten kur specializuojasi būtent ties tos markės auto, nes paskui gal tas gal anas, puse variklio pakeiti ir kaip nedingsta problema taip nedingsta.


10
Kitos konsultacijos / Ats: Zvakes (viskas apie jas)
« Įrašytas: 2012-05-07 12:02 »
Gal ir durnas klausimas, bet kiek naršau forumą nerandu atsakymo, kam TS varikliams tos dvi žvakės? Koks čia veikimo principas ir kuo geriau nei po vieną žvakę? Po vokiškų auto čia kažkas įdomaus pasirodė :D

Puslapiai: [1] 2