Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - domulionis

Puslapiai: [1] 2
1
Mano atvejo su gesimo momentu buvo atvirksciai - gazo mink kiek nori iki padlago, bet staigiau atleidus motoras gesdavo. Apsukos kildavo kaip priklauso ir trauka tikrai nebuvo sumazejusi kokia. Siaip kad apsukos nekyla kaip rasei tai pasvarstymams, negali buvo koks akseleratoriaus potenciometro gedimas? Nes ten su jais irgi idomu, pereina i avarini rezima ir nevalit tada jau.

2
Sveiki, galiu pasidalinti savo patirtimi apie ta slegio reguliatoriu ir problemos issprendima jo nekeiciant. Tiesa, viena pakeiciau,nes nezinojau kad galima pabandyti problema isspresti. Nupirkau BOSCH slegio reguliatoriu,atvazinejau gal metus be problemu, kuro filtrus keiciau du kartus per metus, kuras buvo pilamas is Statoil ir Neste tinklu degaliniu, taigi del kuro filtravimo ar blogo kuro problemu neturejo kilti. Prasidejo viskas tais paciais simptomais: nesikuria, gesta  vaziuojant, vel nesiveda ir t.t. Kadangi slegio reguliatorius ganetinai nepigi detale,pradejau dometis remonto galimybemis. Sutikau viena tikrai gera mechanika kuris tuo duona sau uzsidirba ir gavau naudingos informacijos. Senesniuose tokiuose slegio reguliatoriu modeliuose nebudavo to mikroskopinio tinkliuko, del korio ir kyla visos bedos dazniausia. Pradzioje isploveme ta tinkliuka ultragarso voneleje pajungus pati reguliatoriu i darbo rezima (kad issiplautu maksimaliai). Pries tai paziurejau i tinkliuka per padidinimo stikla ir pamaciau kad ten nesvarumu,kurie gali atsirasti del nekokybisko kuro ar filtravimo nera,daugiausia buvo matoma metalo plauseliai,kuria ir kemsa filtriuka. Jie gali atsirasti del dylancio auksto slegio kuro siurblio, daugiau nezinau is kur jie ten galetu atsirasti. Taigi isplovus reguliatoriu, nusprendeme pasalinti virsutini mikroskopinio tinklelio dangteli (jeigu matete reguliatoriu gyvai,tai pats tinklelis virsuje turi tokia metaline,pavadinkime,kepurele). Sumontavus viska atgal i automobili,pamirsau pasakyti kad tai AR 156 2,4 JTD 100KW 99', dar pries auksto slegio kuro siurbli,ant ateinamos kuro zarnos imontavau maza kuro filtra (kiekvienoje auto daliu parduotuveje yra,kaina apie 5lt,tik nesuklyskite ir nenusipirkite benzininio filtriuko,jie buna popierinia viduje,o dyzeliniai su metaliniu tinkliuku viduje). Viska surinkus, vazinejau dar apie metus be jokiu problemu ar pasikeitimu variklio darbe,pardaviau automobili,kitas seimininkas taip pat neturejo jokiu problemu su siuo techniniu mazgu. Aisku, manau pats reguliatorius gali sugesti ir mechaniskai,tada nemanau kad ji butu galima pataisyti. Tai tiek is mano patirties.Sekmes! :]

3
Sveiki.Kas gali pasakyti 156 00' 1.9jtd vidines granatos kokios yra (reikiama keleivio puses)? nes kiek girdejau yra tripodines ir paprastos,ir nezinau kuria pirkti.

4
Sveiki. alfa 156 2.4jtd.Norejau paklausti gal kolegos zinote is kur butu galima gauti metalini fiksatoriuka,kuris fiksuoja turbinos vakuumines membranos kojele prie pacios turbinos. Ten tas fiksatoriukas kaip nepilnas apskritimas toks,dedasi i apvalu grioveli.  ::)

5
Alfa Romeo 156 / Ats: 1.9jtd kuro siurblys
« Įrašytas: 2011-01-29 20:07 »
Atsijungia ten viskas labai graziai,tiesiog ant slangutes galo yra,kaip jus sakot "uzvalcuota" jungtis,is jos sonu yra du paspaudimai,kuriuos paspaudus (gan stipriai juos reikia ten spustelt) ir traukiant i virsu nusiima visa sistemele nuo kuro siurblio :)

6
Sveiki. Tokia problemele iskilo Alfa 99' 156 2.4JTD 100kw kad vaziuojant ryte pastebejau baltu dumeliu uzsklanda uz automobilio,sustojau,palaikiau uzkurta,pradejo is duslintuvo tepaliukas laseti,turbinai kaniec? Jeigu taip tai kiek mazdaug kainuoja turboservise perrinkt turbina? Dekui is anksto :)

7
Tame ir reikalas,kad nuo ano keitimo pilama buvo tik is neste ir statoil degaliniu.Bet ne tame reikalas,klausiu nusimananciu apie tinkliuko pasalinima,galbut taip kazkas darete?  8)

8
Kitos konsultacijos / JTD varikliu slegiu reguliatoriu klausimai:
« Įrašytas: 2010-11-08 22:07 »
Sveiki,kadangi cia konsultaciju skyrius tai ir noriu pasikonsultuoti vienu,gan idomiu klausimu apie slegio reguliatoriaus modifikavima. Teko man ji pasikeisti pries metus,atrodo turejau vazinet ir dabar be problemu,visgi jis nepygus yra ir kas metus jo nereiketu keisti,bet  >:( Vel gesta motoras,ir nezinai kada jis uzges,ant lenkimo net baisu iseit  :-\ Girdejau kad tuos slegio reguliatorius plauna ultragasinese vonelese,ta mikroskopini tinkliuka isvalo ir viskas vel gerai,sutinku,gal ir padeda (iki kol jis vel uzsikims),taciau is vieno saltinio (nezinau ar labai patikimo) teko girdeti, kad tuos tinkliukus nuo slegio reguliatoriaus isvis nulupa,deda reguliatoriu atgal ir problema isspresta amziams. Taigi, kolegos, noreciau isgirsti Jusu nuomone apie toki technini sprendima,nes ekspermentuoti nesinori iskarto, per daug brangi prabanga butu  8) Dekui is anksto.  8)

9
Alfa Romeo 156 / Ats: Rodo kad bagazine atidaryta
« Įrašytas: 2010-10-08 16:51 »
centrinis siaip rakina duris,bet atsauna atgal visa uzrakinima nes rodo kad bagazine atidaryta :/ ne,sedanas :)

10
Alfa Romeo 156 / Rodo kad bagazine atidaryta
« Įrašytas: 2010-09-26 14:39 »
Sveiki.Pastoviai rodo kad bagazine atidaryta,viskas prasidejo po geros liuties,varlyte,laidai - sveiki,tikrinau su testeriu,grandine visur yra. Taip pat buvo pavasari,irgi kai buvo daug dregmes,taciau atjungus laidus nuo varlytes - neberode kad bagazine atidaryta,pavazinejau,isdziuvo gal kur reikejo,pajungiau vel varlyte,viskas gerai,taciau dabar ar atjungta ar pajungta varlyte - visvien rodo bagazine atidaryta.Alfa 156 2.4 99'. Gal kas protingu minciu? Dekui is anksto  :smilie:

Puslapiai: [1] 2