Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - mindaugaslt

Puslapiai: [1] 2
2
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Įrašytas: 2015-01-15 20:26 »
Dėl elektros, tai taip, jos daugiau nei senesniam modely, ir yra tikimybė, kad ji pradės gesti (vis dėlto mašinai 11 metų). Iš kitos pusės, jei nori būt tikras, kad niekas negestų, važinėk dviračiu. :)

moonshine, ačiū, pasirodo visai kiti reikalai, nei galvojau. Pirmos jau nebėra, o antrą bandysiu imt. Pranešiu kaip seksis. :)

stasiau, šita visai geras variantas. Dabar jau nusprendžiau bandyt imti šitą iš mobile.de, bet jei ką, turėsiu omeny. :) Ačiū.

3
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Įrašytas: 2015-01-15 15:22 »
Taip, dėl šito tu irgi teisus. Noriu facelifto, nes senesnis modelis man atrodo truputį morališkai pasenęs. Aišku, biudžetas riboja, bet iš kitos pusės, geriau investuočiau daugiau, bet turėčiau naujesnę mašiną. :)

4
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Įrašytas: 2015-01-15 13:20 »
Bet jus kai nulyginat kartais, tai...66kw vs 5C 129kw. Kaip galima tokius lyginti pagal sanaudas? 1.9 85kw vidutines laisvai i 5-6l telpu, laikant plyta ant kojos. Trasoje ir 4-4,5 uztenka. Taupyk netaupes, bet 1.9, juolabiau kokio nissan 66kw sanaudu niekaip neisgausi su 2.4 varikliu. Aktualu kuro sanaudos ir norisi Alfa Romeo? Tuomet, ziuri i 1.9 vienareiksmiskai! Bet kurio atveju sutaupysi 1l/100km, minimum :)

Ačiū visiems, labai geri komentarai, padeda susidaryt bendrą vaizdą. :) Net nebandau lyginti su 66 kW nei sąnaudomis, nei galia, 10 l/100 km tikrai ne tragedija, bet jei įmanoma mažiau, tai manau ir išspausiu, nes esu pripratęs su akseleratorium švelniai elgtis. Tą turėjau omeny. :)

Tarp kitko, nepagalvojau, kad galiu parodyt, tarp ko renkuosi:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-156-156-sportwagon-2-4-jtd-20v-distinctive-hohne/202405589.html?lang=en&pageNumber=47&__lp=96&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&minPrice=1000&maxPrice=1800&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&categories=SmallCar&categories=EstateCar&categories=Van&categories=SportsCar&noec=1 - kažkas negerai su turbo

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-156-156-sportwagon-2-4-jtd-20v-billerbeck/202839862.html?lang=en&pageNumber=20&__lp=96&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&minPrice=1000&maxPrice=1800&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&categories=SmallCar&categories=EstateCar&categories=Van&categories=SportsCar&noec=1 - galvos problema

Gal dar kam kokių minčių kils. :)

Dar kartą ačiū visiems, apie Alfą svajoju jau kokie 4 metai, o dabar sudaužius seną mašiną kaip tik atsirado gera proga įsigyti. Pažiūrėsim, kas iš to išeis. :)

5
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Įrašytas: 2015-01-15 11:22 »
Aš su Nissan Primera 66 kW pripratęs važinėt, kur absoliučiai nėra skirtumo, ar su plunksna, ar plytą ant gazo uždėsi, vis tiek vienodai traukia. Tai jei įmanoma 9-10 l, labai smagu girdėt. :)

6
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Įrašytas: 2015-01-15 10:29 »
Realu į 10 l įsitekti važinėjant mieste trumpas distancijas? :)

7
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Įrašytas: 2015-01-15 10:03 »
Aš irgi panašiai mąstau. :) O įdomu kuro sąnaudos ženkliai skiriasi 1,9 ir 2,4?

8
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Įrašytas: 2015-01-15 09:23 »
Motoras.lt už variklį prašo ~725 EUR (2 500 Lt), o galva atskirai lygtai pusė variklio kainos. Taip pat radau visą variklį už 230 EUR (~250k rida). :) Žodžiu galvosūkis. Radau panašią Alfą 200 EUR brangesnę, bet su turbinos defektu kažkokiu. Turbūt turbiną lengviau ir pigiau sutvarkyt nei galvą?

Būtent ta pirma mašina ir yra motorschaden. Kaina gaunasi šiek tiek didoka, jei keist visą variklį, bet jei pavyktų suremontuot kažkaip be bloko keitimo, tada kaina gera. Ir pati mašina gerai išlaikyta, dėl to taip gaila paleist. :)

9
Alfa Romeo 156 / Ats: 2,4 JTD senesniame ir naujesniame modelyje
« Įrašytas: 2015-01-14 16:31 »
Supratau. O gal dar kokių naujienų galit papasakot apie būtent šitą variklį? Situacija tokia, kad radau 156 neblogą variantą, bet su variklio problema. Šeimininkas sako, kad vandenį varo, bet neaišku, ar tą vandenį lauk varo, ar į tepalą. Kaip suprantu, galėtų būti ir tarpinė po galva. Gal žinot, kokios tipinės šitų variklių bėdos ir ar apskritai apsimoka pirkti 129 kW? Ir ar tas galvas įmanoma remontuoti?

Ačiū.

10
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
« Įrašytas: 2015-01-14 16:07 »
20 V 129 kW. Gal tada žinot, kur būtų galima užsisakyti ar nusipirkti? Gal iš forumiečių kažkas prekiauja? Ačiū. :)

Puslapiai: [1] 2