Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Juodas 2016-10-06 10:08

Antraštė: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Juodas 2016-10-06 10:08
88 kw + dujos (olandiškos)

Sveiki,

priešistorė:
liepos mėnesį, autostradoje, užlenkiau motorą, ko pasekoje buvo atlikti rimti variklio darbai: keisti indėklai, tekintas velenas ("3-čias remontas") ir pan. Buvo užpilti nevisai teisingi tepalai (10w 40 ar kažkas pan.). Juos, aišku, ketinu pasikeisti.

vakar vakare:
šiek tiek spustelėjau 1 bėgiu (~40 m), sustojus girdėjosi keistas variklio garsas (tarsi vienas cilindras nedirbtu) ir galiausiai motoras užgeso. Pabandžius užkurti, motoras užsigesina. Išmetė man nematytų užrašų - CHECK ACTIVE prie viso to palydint OIL PRESURE LOW. Palikau ramybėje.
Po kokių 15-20min patikrinau tepalus - virbalas rodo, kad jų yra užtektinai. Motoras užsikuria, meta užrašus, bet variklio garsas vis dar kalantis/dizelinis (variatoriaus garsą žinau). Nuo dujų spėju perjungti ant benzino.

šiandien ryte:
patikrinu tepalus - viskas ok. Užkūrus variklį ~10-15s pakala, o paskui kur niekur nieko persimeta į normalų variklio darbą. Tiesa, nuvažiavus per kamščius ~5 km posūkyje dar spėja išmesti OIL PRESURE LOW.

Gal kas turit minčių, kas čia vyksta?
Ką tas CHECK ACTIVE reikškia?
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Eddie_Romeo 2016-10-06 10:59
Variklio metaliniai garsai nieko gero nežada. Pirma pažiūrėk, ką sako komp. diagnostika, o tada jau reikia žiūrėti, iš kur tas garsas atsiranda. Gali būti, kad kapitalinis remontas nebuvo toks jau sėkmingas. Oil pressure low ir reiškia, kad mažas tepalo spaudimas, kas yra labai blogai varikliui.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: shpuncik 2016-10-06 13:55
jei lygis tepalo geras, bet dirbant motorui ismeta, jog per mazas tepalo slegis tai jau rimti reikalai. jei dar ir kaleno motoras, tai statyciau, jog indeklai prasisuko
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Easy2 2016-10-06 14:07
Sakai kad užkurus 10-15sec pakala, tai ar nebus čia kompensatoriai? Jei pradeda kalent užkurus ir pakala ilgiau nei 1-2sec tai jau reiškia eina į pabaigą. Įprastai jei mašina ilgai pastovi pastovi tai kompensatoriai gali pakalt šiek tiek kai užkuri kol tepalo į juos neužpompuos. Pats su kalančiais kompensatoriais pravažiavau pora tūkstančių km kol galiausiai neatsibodo ir nepasikeičiau visų.
Jei tepalo spaudimas tau papysena tik tada kai įvažiuoji staigiai į posūkį tai čia norma, bet jei ramiai važinėji ir tau pyspsena tai jau blogai.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: KLIFF 2016-10-06 19:14
As nieko negalvodamas vaziuociau ten, kur tvarke varikli vos pris pora men ir tegul jei ziuri. Garantija privalo buti. Bet jei tai koks garazelis, be cekiu (taupantis ant PVM), tai vargu ar ka laimesi, bet gali pabandyti laime. Arba diagnostika pas Alfa RS-Autofficina, o tada jau i garazeli, kur tvarke.
Jei Oil Presure uzsidega uzgesus masina, tai nieko baisaus, meta ta klaida uzgesus kartais. Bet jei vaziuojant, reiskia, kad tepalo nepaima i varikli. Gal tos isiurbimo alkunes nedasuko normaliai ir jinai ten tabaluojasi, tepalo nepaimdama. Gal siurblys. Tepalo rusis tam itakos neturi, jei tvarkoje viskas, tai ir pigiausia mineralini uzsiurbs ir nedegs lempute, kad slegio nera, o tas 10w40 visai tinkamas tepalas, ne jo cia beda.
Kompensatorius dar irgi neaisku kokius, is kur ir kiek gerus (kad ir senuosius) sudejo. Butu aiskiau, tai bent teoriskai daug galimybiu atkristu arba prisidetu :)
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: niaugi 2016-10-06 19:50
Jei tepalo spaudimas tau papysena tik tada kai įvažiuoji staigiai į posūkį tai čia norma, ....
:D čia ką rimtai?
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: shpuncik 2016-10-06 20:36
:D čia ką rimtai?

nu matai, kad kai kam čia norma ;)
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Juodas 2016-10-06 21:57
Pargrįžau iš darbų tą patį atstumą ~4 km per kamščius. Prieš užkuriant dar pasitikrinau tepalo lygį - viskas ok, kaip ir anksčiau. Ridenausi daugiausia žemom apsukom, variklis dirbo normaliai, niekas nekala. Irrr..  tik jau parkuojantis įkyriai vėl pradėjo mėtyti OIL PRESURE LOW. Įtariu, jeigu dar būčiau bandęs važiuoti toliau, turbūt būtų kaip vakar - išgirsčiau tą metalo kalimą, gal vėl užgestų motoras. Neeksperimentavau, palikau ramybėje.
Paskutinį kartą tą OIL PRESURE LOW mačiau tą liepos mėnesį, autostradoje, kai pradėjo kalt variklis. Tik jau pavėluotai tie perspėjimai buvo..

KLIFF - jo, garažėlis. Suviliojo pažįstamų rekomendacija ir tikrai gera kaina. Nors pasitikėjimo daug nekėlė, kol kas turbūt negalima teigti, kad jie kažkuo kalti. Tik įtarti. Tą oil presure low retsykiais esu matęs ir prieš kapitalinį.

Čia kaip ir sakot, matau, kad neprasisuksiu - reiks apsilankyti servise.

Beje, gal čia savitaiga ar kažką, bet po kapitalinio man atrodo, jog variklio garsas apskritai vos-vos, per plauką pasikeitė. Anksčiau lyg ir minkštesnis buvo. Tą pastebėjo ir mano pastovi keleivė. Bet gal po tokių remontų tai normalu? Variklistas sakė, šitam motorui tai paskutinis remontas.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: TwinTurbo 2016-10-06 22:41
Bet gal po tokių remontų tai normalu? Variklistas sakė, šitam motorui tai paskutinis remontas.

Tikrai nenormalu. Vežk tu tam variklistui ir lai žiūri ko nedadarė. Žinoma, jeigu apkatkės nepadarei ir paspaudei per daug, galėjai ir pats kažką pažeist, nes detalės dar neapsidirbusios, griežtai negalima vaikyt motoro po kapitalinio.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: niaugi 2016-10-06 23:07
na 'low oil pressure' yra paskutinis dalykas kas turi pasirodyti skydelyje, jei dar prieš kapitalkę matydavai, gali būti kad esminė problema nebuvo išspręsta (pvz problema su alyvos siurbliu / blogi tarpai kituose indėkluose / trukdis alyvai nutekėti iš galvos į karterį / t.t.) ir ant didesnių apsukų gavai sausrą.

dabar tas alyvos lygio žiūrėjimas beprasmis, jei nedūmina tai alyva niekur nepradings. bet va važinėjimas tai alkūnę pakeis neatpažystamai, vien garsas pasako, kad alyvos plėvelės nebėra ir metalas daužosi į metalą.

jei net užgęsta motoras vadinasi ant tiek sausa kad indėklai užspaudžia alkūnę ir neužtenka jėgos ją pasukti. o ten užtenka mažiausio pasipriešinimo. po minutėlės paprastai vėl gali užkurti, žiūrint ant kiek užkaista, bet vos sustojus s pol abarota paprastai neužsikursi.

dėl garso tai taip, bet koks rimtesnis lindimas gali jį pakoreguoti.

ir kaip užsilenkė tada? - minutėlę spaudei ties redline beveik neatleisdamas gazo? :masina:
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Easy2 2016-10-07 15:14
:D čia ką rimtai?

nu matai, kad kai kam čia norma ;)
Na taip. Jei tepalo lygis yra normoje ir nevažinėji kaip pensininkas. Taip įvyksta todėl kad tepalas nestovi vietoje kai tu važinėji ir kai įeini į posūkį nemažu greičiu vienu momentu neįsiurbia ar įsiurbia labai mažai tepalo nes jis šiuo momentu būna kitoje karterio pusėje nei yra pritvirtintas įsiurbimas ko pasekoje išmeta šį pranešimą.
Tačiau temos autoriui tai nebus normalu, nes jam pranešimas išmetamas vos ne stovint vietoje.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Esnyper 2016-10-07 17:41
Kad ir kaip važinėčiau, kad ir skersas posukiu (su RWD) niekada neužsidega tepalo spaudimo lemputė. Net kai trūko 1 litro tepalo, jokios lemputės.

Jeigu jau posukiu važiuojant užsidega lemputė, laikas pasikeisti variklį ar bent tepalus...
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Easy2 2016-10-07 17:57
Nemanau kad tai taikoma visiems varikliams. Bet pats asmeniškai mačiau ne vieną. Pvz kad ir 3.2 busso.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Dancius 2016-10-07 19:10
Nu pas man 166 su busso tokio cirko nera...
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: niaugi 2016-10-07 19:20
per mažas slėgis negali būti normalu.
įdomu kokios naujienos bus pas vonvon :)
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: KLIFF 2016-10-07 21:40
chebra, gal nebesvaikit garsiai del to, kad tepalo posukyje nepaima :D Ten yra viskas padaryta taip ,akd tepala paimtu visais atvejais, kol masina stovi ant ratu. O jei nepaima posukyje, tai siulau kiek imanoma greciau vaziuti i servisa, imti zemyn karteri ir ziureti, kas yra, kad posukyje tepalo nebepasiurbia. O gal tiesiog karteris sausas, tada taip, normalu, kad posukyje tepalo likutis tiek susislenka i sona, kad siurblys jo nebepaima :D Esu ardes TS 88kw daug kartu, ten net skarda uzdeta virs karterio, todel net ant min tepalo esant, ji neleistu jam tiek subegti, kad posukyje jo nebeuzkabintu.
Del variklio problemu, jei tau Kaunas ar Vilnius pasonej, turiu omeny, labai arti, nuvaziuok i viena is minetu servisu, apziures ir ka nors pasiulys, o tada galesi su garazeliu aiskintis, jei cia del ju kazkas galimai. Nes jei vaziuosi tiesiai i garaza, manau, jie viska tiesiog neiks :) Ir apskritai, drasus tu, jei vazineji su masina, kur low oil pressure dega karts nuo karto, gresia variklio keitimas arba masina i srota.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: montezumijus 2016-10-07 21:59
Pas kolegos JTS'a po variklio perrinkimo po kazkurio laiko irgi pradejo metyti Low oil preasure pranesima.  Beda buvo ta, kad meistrai darydami kapitalinio neivertino alyvos siurblio bukles. Pakeitus ji i nauja viskas susitvarke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Easy2 2016-10-08 13:36
Esu ardes TS 88kw daug kartu, ten net skarda uzdeta virs karterio, todel net ant min tepalo esant, ji neleistu jam tiek subegti, kad posukyje jo nebeuzkabintu.
Spėju tada, kad ši bėda atsiranda jei uždeda nestockinį karterį. Nes tikrai ne vieną atvejį mačiau. Pas mane asmeniškai viskas norm su tepalo slėgiu, bet kartai kai į posūkį įvažiuoji gana didelių greičių užpypsena, bet ir iškarto dingsta (karteris beje buvo keistas po pramušimo).
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Juodas 2016-10-08 15:40
na 'low oil pressure' yra paskutinis dalykas kas turi pasirodyti skydelyje, jei dar prieš kapitalkę matydavai, gali būti kad esminė problema nebuvo išspręsta (pvz problema su alyvos siurbliu / blogi tarpai kituose indėkluose / trukdis alyvai nutekėti iš galvos į karterį / t.t.) ir ant didesnių apsukų gavai sausrą.

dabar tas alyvos lygio žiūrėjimas beprasmis, jei nedūmina tai alyva niekur nepradings. bet va važinėjimas tai alkūnę pakeis neatpažystamai, vien garsas pasako, kad alyvos plėvelės nebėra ir metalas daužosi į metalą.

jei net užgęsta motoras vadinasi ant tiek sausa kad indėklai užspaudžia alkūnę ir neužtenka jėgos ją pasukti. o ten užtenka mažiausio pasipriešinimo. po minutėlės paprastai vėl gali užkurti, žiūrint ant kiek užkaista, bet vos sustojus s pol abarota paprastai neužsikursi.

dėl garso tai taip, bet koks rimtesnis lindimas gali jį pakoreguoti.

ir kaip užsilenkė tada? - minutėlę spaudei ties redline beveik neatleisdamas gazo? :masina:

Viskas ką parašei - labai realistinis scenarijus.

O tada užlenkiau taip: Lėkiau Kaunas > Klaipėda ir ilgą atkarpą (gal ~100km) laikiau 135-150 km/h. Tepalų situacijos prieš tai netikrinau, bet turėjo būt viskas ok. Likus 60 km iki Klaipėdos pradėjo kalti motoras. Iš pradžių švelniai (~20s), o po to jau visai makaluotis metalai pradėjo. Kai motoras triukšmauja prie ~5000 apsukų, ne iš karto ir susivoki kas vyksta (ypač, kai pirmoji tokia patirtis). Žodžiu, kaip tu ir sakai, staiga nutiko sausra.
--
Beje, praėjusią vasarą Alfa turėjo nemažai iššūkių, kantrių kelionių, o viena jų - kilpa ant Europos (Alpės (https://s22.postimg.org/w2zj57f69/IMGP8773_3.jpg) ir t.t.), ~4260 km per 12 parų. Aišku, buvo pasiruošta kelionei, jos metu prižiūrėti tepalai, bet jokių tokių nuotykių nepatyrėm. Tad šis, Klaipėdos atvejis, mane šiek tiek nustebino.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Juodas 2016-10-08 16:23
Ir apskritai, drasus tu, jei vazineji su masina, kur low oil pressure dega karts nuo karto, gresia variklio keitimas arba masina i srota.

Prieš kapitalinį, tai gan retai išmesdavo OIL PRESURE LOW, bet retsykiais matydavau - aš tai susiedavau su tepalo lygiu, nes kai išmesdavo, visada jo būdavo trūkumas. Pradžioje stebėjausi apetitu tepalams, bet pasiskaitęs čia, supratau, kad tarsi kaip ir norma. Kas kažkiek mėnesių vis dapilinėju.

O jei kalbi apie dabartinę situaciją, tai sutinku - gal aš čia ir per drąsiai/durnai vis dar bandžiau pasivažinėti (variklis dirbo be pašalinių garsų) iki kol rodys tą perspėjimą.

Žodžiu, kai vakar jau užvedant variklį pamačiau CHECK ACTIVE ir po to OIL PRESURE LOW, supratau, kad niekur nevažiuosim. Buvo susiskambinta su tuo motoristu kuris tvarkė - sakė nekurti variklio, nevažinėti.  Įtaria, kaip jau daugelis čia minėjo, siurblį / pompą ir panašiai. Nutempėm Alfa iki remontų. Kitos savaitės eigoje paaiškės.

Jeigu pasitvirtins siurblio versija, į kiek € visa tai gali išvirsti?
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Juodas 2016-10-19 14:29
Variklistas pranešė, kad senasis mano siurblys buvo skilęs ar tai lūžęs. Pakeitėm.
Neįsivaizduoju, kaip tai įmanoma..  juolab, kad po mašina tepalo balučių nebūdavo.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: montezumijus 2016-10-19 14:58
Balų ir negalėjo būti, siurblys motoro viduje gyvena.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Juodas 2016-10-19 20:25
Apžiūrėjau pats: siurblyje esantis dantratis-žiedas (ar kaip jis ten besivadintų) vienoje vietoje skilo ir deformavosi į vidinę žiedo pusę. Tai ir buvo visų šių bėdų priežastis.
Dabar galiu tik spėlioti, ar kažko būta iš anksčiau ar atsirado po jau aprašytos istorijos - kai spustelėjau pirmu bėgiu.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: KLIFF 2016-10-19 21:11
Dabar belieka tiketis, kad po kapitalinio, variklio labai nepazeidei su tokiu siurbliu :D
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Juodas 2016-11-01 19:00
Pastebėjau, kad dabar kiekvieną kartą užkuriant variklį trumpam pasirodo užrašas CHECK ACTIVE, o iškart po to, aišku, ir MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE. Bet motoras atrodo dirba normaliai, įprastai. Į antrąjį perspėjimą jau įpratau mažiau kreipti dėmesį (per 4,5+ metų aš jį dažnai matydavau, o servise sutvarkius šį klausimą vis tiek jis pasirodydavo).
Čia gal šitie reikalai kompe vis dar užsilikę nuo gedimo?
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: shpuncik 2016-11-01 21:41
Pastebėjau, kad dabar kiekvieną kartą užkuriant variklį trumpam pasirodo užrašas CHECK ACTIVE, o iškart po to, aišku, ir MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE. Bet motoras atrodo dirba normaliai, įprastai. Į antrąjį perspėjimą jau įpratau mažiau kreipti dėmesį (per 4,5+ metų aš jį dažnai matydavau, o servise sutvarkius šį klausimą vis tiek jis pasirodydavo).
Čia gal šitie reikalai kompe vis dar užsilikę nuo gedimo?

diagnostika pasijungti ir paziureti kas per klaidos. siaip ir check engine lempa turi degti skydely
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: Juodas 2016-11-01 22:14
Dega. Man kažkas aiškino, jog šitas gali būti susijęs su SND.
Antraštė: Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
Parašė: shpuncik 2016-11-01 23:04
Dega. Man kažkas aiškino, jog šitas gali būti susijęs su SND.

daugiau VBS agentūrų klausyk, tai dar kartą motorą persirinksi.