Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: medgalys 2015-11-30 14:24
-
Dabar turiu 156 1.8 TS, islaikymas salyginai nebrangus, bet norisi feislifto, todel ieskau 1.9jtd - 103kw arba 2.4jtd - 129kw. Kuris modelis patikimesnis? Ar 2.4 zymiai brangiau eksploatuoti lyginant su 1.9 bei taip pat su dabar turimu 1.8 TS. Ar kuro sanaudu sutaupymas atsikompensuoja ar paskui uz tvarkyma susimoket tenka daug daugiau?
Taip pat raso, kad 2.4 sunkesne apie 100kg, tai cia grynai del variklio ar ir komplektacija kitokia, daugiau izoaliaciju? Ar 1.9 irgi su 6begiu deze buna?
-
Pats ieškau identiško varianto.
Jeigu lygint 1.9 JTD 16V su 2.4 JTD 20V, tai kad ir kur pažiūrėsi 2.4 JTD 20V priežiūra bus brangesnė. Smagratis, sankaba, dėžė, pusašiai, parazitiniai guoliai. Dėžė šiam modeliui įdėta GM. Skonio reikalas dėl dėžės, bet problema ta, kad dėžės rekomenduojamas maksimalus sukimo momentas yra praktiškai toks pat, kaip 2.4 JTD 20V. Jeigu perki naują mašiną, problemos kaip ir nėra, tačiau pas mus atrieda tikrai ne naujausios ir ne pačios geriausios būklės variantai. Kita problema, tai pusašiai, jie nelaiko.
Eksplotacija irgi bus brangesnė, nes priėjimai prie tam tikrų mazgų yra labai nepatogūs. Priekis iš ties labai sunkus, ko pasekoje bus suprastėjęs valdomumas ir trumpiau laikanti pakaba.
2.4 JTD 20V pliusai tie, kad tai nerealiai didelį rezervą turintis motoras, garsas ir trauka super. Tačiau padarius remap'ą 1.9 JTD 16V praktiškai susilygina su stock 2.4 JTD 20V, o kartais net lenkia.
Jeigu rūpi eksplotaciniai kaštai, rinkčiausi 1.9 JTD 16V.
-
Viskas? Vienareikšmiškai? :D
-
Abu variantai verti dėmesio. 1.9 16v labiau civilinis, ekonomiškesnis, o 2.4 20v daugiau malonumo vairuojant: Dinamika, garsas.
Kokį paimsi, priklausys nuo priežiūros, kilometražo ir kitų faktorių. 1.9 16v labiau apsimoka, jei labai skaičiuoji. 2.4 tinka, jei negaila kapeikos vienos ar kitos atiduoti didesniam malonumui.
-
1.9 - traktoriukas ir tiek.
2.4 - zveriukas kuris murkia kaip katinukas o bega kaip liutas.
taciau 2.4 padarius remap'a, tai tam 1.9 iki to 2.4, tai kaip man pesciam iki amerikos.
-
Mmm, jo... Taip sakant. :)
Tiek 1.9, tiek 2.4 yra garsūs vibratoriai - traktoriai. Keista, tačiau italai kažkaip šitoj vietoj nesudirbo normaliai. Jeigu rinktis automobilį pagal garsą ir malonumą vairuojant, tik benzas su turbina. Ir burzgia (dažniausiai) ir važiuoja.
-
kiekvienam savo, vienam dyzelis kitam benzas.
bet visa sita reikala reiktu palikti jam paciam apsispresti. ar nori taupiai vazineti ar maloniai. tegu prasilekia su 1.9 paskui su 2.4 ir manau labai greit jam pasidaris aisku ko jis nori. nors tie kastai skirsis ne kazka, nes dirzu ir sarnyru kas savaite keisti nereikia. tik kad ta deze GM labai problematiska.
-
kiekvienam savo, vienam dyzelis kitam benzas.
bet visa sita reikala reiktu palikti jam paciam apsispresti. ar nori taupiai vazineti ar maloniai. tegu prasilekia su 1.9 paskui su 2.4 ir manau labai greit jam pasidaris aisku ko jis nori. nors tie kastai skirsis ne kazka, nes dirzu ir sarnyru kas savaite keisti nereikia. tik kad ta deze GM labai problematiska.
Be chipavimo vis tiek nelaiko normaliai?
-
Laiko tos dėžės normaliai, nebent labai jau "josi" ant jos. Bet turbūt greičiau sankabą papilsi, negu pačią dėžę. O jei ir dėžė pareis, tai jų kainos tikrai ne kosminės. Asmeniškai aš atvažiavau beveik 2 metus, o dėžė užlinko dėl to, kad pramušė salnyką ir išvarė tepalą, o be tepalo perkaitinau dėžę.
-
Karoli, o pas tave dar ne alfos dėžė buvo? Nes GM'as tik su 129kw. Jei 110kw, tai viskas laiko ten ir labai didelio skirtumo nebus.
-
Karoli, o pas tave dar ne alfos dėžė buvo? Nes GM'as tik su 129kw. Jei 110kw, tai viskas laiko ten ir labai didelio skirtumo nebus.
Jop, sorry, pas mane alfos dėžė buvo. Bet anyway, kiek girdėjai, kad būtų pabirus 129 kW dėžė? Aš kolkas dar nė vieno. Kiek girdėjau, tai greičiau nueina sankaba arba pusašiai.
-
Gan daug variantų pardavime su nuėjusiom dėžėm. Tačiau didesnė bėda yra pusašiai, kurie irgi ne pigus malonumas.
Jeigu mėgsti aktyviai gazą paspaudyt, tai tikrai nerekomenduojamas variantas.
-
70e pusasio restauracija. Kol kas vaziuoja:)
-
70e pusasio restauracija. Kol kas vaziuoja:)
Nu va :) O dėžė turbūt 100€ + dar tiek pat pakeitimui ir pamirši :D Vistiek retas kuris važiuoja su 10-15 metų senumo mašina daugiau negu 2 metus.
-
Nupirkta 2.4jtd. Klausimas kur būtų galima parsisiųsti knygą (service manual)? Buvo tik vokiškai, bet nesuprantu. Būtų geriau anglų kalba.
-
Nupirkta 2.4jtd. Klausimas kur būtų galima parsisiųsti knygą (service manual)? Buvo tik vokiškai, bet nesuprantu. Būtų geriau anglų kalba.
Metai?
-
Kadangi žmogus ieškojo 129 kw, manau, tokį 156 FL ir nusipirko.
Vartotojo instrukciją rasi čia:
INSTRUKCIJA (http://aftersales.fiat.com/eLumData/EN/83/116_156/83_116_156_604.31.326_EN_05_09.04_L_LG/83_116_156_604.31.326_EN_05_09.04_L_LG.pdf)
-
Metai 2005.
Klausimas ar reikia keisti smagrati kartu su sankaba? Kaip atskirt ar jau susidėvėjęs ar dar ne?
Kaina kosminė ir netinka nuo 10v ar 1.9. Gal kokių patarimų? :)
-
Metai 2005.
Klausimas ar reikia keisti smagrati kartu su sankaba? Kaip atskirt ar jau susidėvėjęs ar dar ne?
Kaina kosminė ir netinka nuo 10v ar 1.9. Gal kokių patarimų? :)
pasakok kas darosi, kad nori keisti?
-
Sankaba tai buksuoja praktiskai visais begiais. Perkant viskas ok buvo, bet dabar buksuoja ir truputi vibraciju daugiau. Kokie smagracio susidevejimo pozymiai? Kiek UK forumuose skaitau, tai žmonės keičia iškart. Bet ar reikia, kai kaina 650 Eur?
-
Kokia rida? Kala, papildomos stiprios vibracijos, išėmus su ranka jausis laisvumas ir t.t.
http://www.automobiliuremontas.lt/plaukiojantis-smagratis (http://www.automobiliuremontas.lt/plaukiojantis-smagratis)
-
Nežinau kiek realu, bet rida 177k, yra serviso knyga. Paskutinis įrašas šių metų.
Vibracijos truputį gal ir daugiau, nei kai perkant sankaba nebuksavo. Begiai sunkiau jungiasi, bet čia dėl saknabos greičiausiai. Jei būtų laiko, tai galėčiau dalis pirkti išardęs, bet mašinos reikia kas dien, o smagračio užsakymas apie savaitę laiko.
Taip pat, kiek km turėtų laikyti naujas toks daiktas?
-
200-300 tūkst. Žiūrint, kur ir kaip buvo važinėta.
-
Galima bandyt restauruot, Vilniuje galeciau net kontaktus duot, per viena diena padarytu smagrati.
-
Galima bandyt restauruot, Vilniuje galeciau net kontaktus duot, per viena diena padarytu smagrati.
Ka reiskia bandyt? Patikima ar čia loterija?
-
Sankaba tai buksuoja praktiskai visais begiais. Perkant viskas ok buvo, bet dabar buksuoja ir truputi vibraciju daugiau. Kokie smagracio susidevejimo pozymiai? Kiek UK forumuose skaitau, tai žmonės keičia iškart. Bet ar reikia, kai kaina 650 Eur?
jei buksuoja tai reikia keisti.
jei vibruoja tai irgi reikia keisti.
o laisvumai buna ir nauju, is laisvumo kazko labai nusprest negali.
-
Ka reiskia bandyt? Patikima ar čia loterija?
Prie lito čia dar. Kaune naują smagratį man siūlė (nesakysiu koks, bet dažnam alfistui žinomas servisas) už 4000lt. Per brangu. Pasiūlė restauruot. 970lt sumokėjau. Po 1.5 mėn nuėjo. Paskui per Kasper`ą gavau naują už berots 1400Lt ar kiek ten. Tiksliai nepamenu. Laiko jau 2.5 metų. Works like a charm. :) Niekada neberestauruosiu.
Čia 2.4 129kw be chip.
-
nelaiko restauruoti 2,4 smagraciai
-
Pakeista nauju. Viskas tvarkoje.
Kitas klausimas:
Ar skiriasi 2.4 dyzelio priekines spyruokles nuo 1.9 and benzininiu? Priekis zemiau nei galas, kokiais 2-3cm. Tvarkysiu vaziuokle, tuo paciu ir spyruokles pakeisciau, bet pagal katalogus parduotuves rodo tokias pacios, kas pasirode keista.
-
Skiriasi.
-
spyruokliu yra du tipai : 147/156 su 1.6, 1.8, 1.9, 2.0 ir 2.4 2.5. Tau reikia butent nuo 2.4 jtd 2.5 v6. Patarciau ziuret i naujas, nes joms tenka laikyt dideli svori, tad greit suseda. O skirtumas tarp priekio ir galo nieko keisto ant 2.4. Pas mane priekines naujos, kai idejau stovejo vienodam auksty su galu, bet per pora sav. susedo per 1-2 cm, kitaip tariant gale 4 pirstai, priekyje 3 :)
-
Sveiki kur pirkot alfai tripoidus stakanui? Kiek mokejot?
-
Sveiki kur pirkot alfai tripoidus stakanui? Kiek mokejot?
Visas dalis kiek reikėjo pirkau iš:
autodidmena.lt
7dalys.lt
iauto.lt
Kainos geriesnės nei kitur.