Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: Makacinas 2015-09-25 20:40
-
manau kad taip ir reikia tiem Volkswagen pasiputeliams.
nuomone tokia todel kad jau senokai is siu automobiliu nieko gero, bet vistiek jie labai vertinami ir nezinia uz ka. daznu atveju ju net eksplotacija tam tikrose pozicijose brangesne uz italiskus auto bet gi jie vistiek kokia 78 kartus geresni uz italus... :D
ka manot jus?
nes mano kaip tikro lietuvo sirdele kakaip tai dziaugiasi :D
-
Kaip mašinos iš vizualinės pusės, tai pigios, pilkos mašinos masėms ir tiek. O dar ir bulveviažiai kaip taisyklė. Gal taip nebūtų, jei ne tai, kad visos gatvės ir pakampės jais primėtytos, kad akys atbuko. Pamačius gatvėj ar seną ar naują kažkaip nusisukt norisi. :D
Iš tech. pusės niekada neturėjau, šeimoj, draugų tarpe niekas neturėjo ir manau, kad neturės. :D Bet kiek teko girdėt iš šalies, tai byra ir dar kaip, ypač tie B6 su 2.0 tė dė Y 103 kW. O tautiečių lūkesčių nepatenkino B5+ su aliumine važiuokle. Bet nepaisant to top3 saraše užima pirma vietą pardavimuose. Paradoksalu, bet tokia jau ta mūsų šalis. Ką turi kaimynas, tai reik ir man.
Gal ateis diena ir Alfos pardavimų atstovų kalbos apie naujus, ne už kalnų ateinančius modelius kaip dar vienas sedanas, SUV virs realybe.
Kas dėl Wago gudrybių, jei bus įrodyta, faktas kad nusimato skausmingos baudos ir ne vien tai. Ieškiniai iš valstybių už žalą aplinkai, o tie paleisti modeliai į gatves turėtų būt atšaukti su kompensacija pirkėjams. Vienžo, dešimtženklės sumos.
-
Jau bmw,mb,japonai ir korėjiečiai tikrinami, manau ir tiek sukčiavo, hyundai jau buvo už tai baudą susimokėjęs ;)
Tad paaiškės, kad euro standartai be gudrybių neįveikiami :D
-
Dziugu, tai dziugu, bet as sirdyje del vieno bijau....Fiat Group galejo irgi taip elgtis, na gal Alfa Romeo ar Lancia tai nesieks, bet fiat'o tie ypatingai "svarus" matorai, man neduoda ramybes. Faktas, kad ne vien wv tai dare, ir tikrai buvo gerokai anksciau, kas apie tai zinojo, tik, greiciausiai dabar kazkuo nepasidalino, tai ir perejo info is lupu i lupas, o veliau i viesuma. Bet, vistiek, dziugu, gal pagaliau vw ir audi nusileides ant zeme :) Idomu, kaip bus tose salyse, kur auto importo mokesciai taikomi pagal nurodytas tarsos normas, pvz norvegijoj, dabar taip iseina, kad visi tie vagenai vazineja dar neismuitinti :D
Kitavertus, ka daryti, kai zaliagalviai nuo realybes atitruke, normas, gal tikrai del savo utopiniu ideju, o gal tiesiog siekiant pasipinigauti uz "oro" rinkliavas, kasmet kelia, nors jas kasmet fiziskai igyvendinti darosi nelabai imanoma :D
-
jei ne tie euro standartai tai manau vaziuotume visi taupiau ir galingiau, bet...
ydomu kuo visas sitas reikalas baigsis.
su tais ypatingai ekologiskais motorais gali visko but, bet pas kakilovatu nedaug tai manau viskas bus ok, bet tie kur ir eco ir galyngi tai suzinosim neuzilgo :)
-
Na ir kas, kad kilovatu nedaug? Tu isivaizduok, kaip yra smaugiami tie varikliai, kur 1.1 ir mazai kilovatu :D Automatiskai kyla ne tik kuro suvartojimas, bet ir kiekiai to, kas lieka tam kurui sudegus. Kaip pavyzdi, galiu pateikti Mito su 0.9l 2C varikliu, sanaudos popieriuje 4,2l realybeje (70-80% uzmiestis) 8l, ismetamu tersalu kiekis popieriuje irgi labai mazas, bet kazkaip bijau, kad realybeje jis proporcingas suvartojamo kuro neatitikimo procentui. Kitas pavyzdys, musu eksplotuojamas Doblo 1.3D, sanaudos, nezinau, kokios popieriuje, bet realybeje 1-2l didesnes, nei mano desimcia metu senesnio 1.9D, dristu neabejoji, kad ir tarsa gali buti panasi, na, gal dpf kazkiek gelbeja cia, bet ar jis savo nurodyta euro klase atitinka, klausimas :D
Bet kuriuo atveju galime dar karta pasidziaugti, kad Alfa nebuvo parduota vagenui, islieka viltis, kad su FC group viskas normuose ir neprades lysti yla is maiso :)
Jau kelinta diena pries akis stovi zalias lidukas, klijuojamas ant Superb (galimai ir kitu vagenu) "Green line" 1.9TDI Green line :D :D :D
-
tai dar paziuresim ar ne visi gamintojai nuejo situ keliu. :D
-
Manau, netruks tokiu. Aisku, dalis ju, gali ir neislysti i dienos sviesa, bet ir islysianciu turetu pakakti :)
-
Jeigu paaiškės, kad yra ir daugiau sukčiautojų, tai bausti reikįtų ne gamintojus, o standartų kūrėjus. Prigalvoja standartų iš debesų, o gamintojai laikykitės jų kaip norite....
-
Jeigu paaiškės, kad yra ir daugiau sukčiautojų, tai bausti reikįtų ne gamintojus, o standartų kūrėjus. Prigalvoja standartų iš debesų, o gamintojai laikykitės jų kaip norite....
Pats supranti ką rašai? :) jei neįveikiami reikalavimai, kodėl jų neužginčijo prieš sutikdami jų laikytis visų pirmą, juk auto pramonė vieną iš įtakingiausių pasaulyje, vien vokietijoje kokią ekonominę galią tūrį, kiek žmonių samdo ir t.r., toliau jei paaiškės, kad kiti sugebėjo reikalavimų laikytis tai vw ir kiti cheateriai papuola ant didelių baudų :)
-
Pats supranti ką rašai? :) jei neįveikiami reikalavimai, kodėl jų neužginčijo prieš sutikdami jų laikytis visų pirmą, juk auto pramonė vieną iš įtakingiausių pasaulyje, vien vokietijoje kokią ekonominę galią tūrį, kiek žmonių samdo ir t.r., toliau jei paaiškės, kad kiti sugebėjo reikalavimų laikytis tai vw ir kiti cheateriai papuola ant didelių baudų :)
Manai jie tokie kvailiai, nesvarstė ginčijimo ar kitų variantų, o iškart nusprendė čytint? :) VW norėjo tapti didžiausiu pasaulyje. Kai tavo tikslas būti Nr.1, negali garsiai sakyt, kad tau nesiseka. Juk gamini galingus, bet švarius automobilius. Matyt klastojimas pasirodė besantis realiausias variantas.
O mano žodžių nesuprask taip pažodžiui. Toli nereikia ieškot iliustracijos mano pavyzdžiui. Mūsų darbo kodekso pakeitimai: suprato, kad realybę pritaikyt prie senojo neįmanoma, todėl dabar bandys kodeksą pritaikyt prie realybės :)
-
VAGas tikriausiai meldžiasi, o gal net apsimokėtų pasistengt, kad pagautų dar ką nors ir kuo gausiau - gal visu būriu lengviau būtų išsivartyt.
-
VW sumokes bauda ir tuom viskas pasibaigs. bet jei atsiras visa eile tokiu pazeideju tai manau standartu kurejams tikrai reiks nusileist ant zemes.
-
VW sumokes bauda ir tuom viskas pasibaigs. bet jei atsiras visa eile tokiu pazeideju tai manau standartu kurejams tikrai reiks nusileist ant zemes.
O kodėl jiems reikėtų nusileist ant žemės??? Kodėl? Todėl, kad va vienas wagenas nesugeba/tingi/gaila pinigų, ar dar kažkoks bevertis pasiaiškinimas, kad padarytų tikrai švarų variklį be apgavysčių? Kodėl toyota, fiat, reno ir t.t. sugeba pagaminti švarius ir standartus atitinkančius variklius "nemakliuodami" su kažkokiais top secret žaisliukais? Neginu nė vieno gamintojo, tol kol neįrodyta, kad jie be nuodėmės, bet kolkas tik vienintelis wagenas įlipo į šūdą ir nereikėtų dėl to kaltinti kažkokių standartų sugalvotojų. Kiek pamenu ar tai Renault ar tai Mercedes-Benz dar net nepasirodžiusiam EURO 6 standartui jau buvo pagaminę tą standartą atitiksiantį variklį. NIEKIENO NEPRAŠOMI, nestodami prieš sistemą, o grynai savo noru. Tai čia gaunasi taip, kad jie yra kažkokie dundukai, nes be reikalo padarė tokį motorą, kuriam reikalavimai ir normos bus tik gal po dviejų metų? Ir dar savo noru.
-
:D. nesinervuok Disco. jei taip padare tik VW tai aisku kad reikia bausti taip kad ir kiti bijotu. bet jei bus visa eile gamintoju taip padariusiu, tai kazin kaip cia bus.
bet manau kad visi lb greit nutils, ras atpirkimo ozy, pasakys kad nubaustas ir viskas.
-
cha. kazkaip nenustebau kad ir audi 2mln automobiliu tokiu.
ir sako kad bus daugiau yvairiu markiu.
-
Galim čia diskutuoti kiek norim, vistiek visi pirks VW, juk nevažinės žmonės su Fiatais ar Citroenais. O visas šis skandalas yra tik su kaikuriais keturių cilindrų TDI varikliais.
-
Bauda tai tik viena sio medalio puse. Skaiciau, kad norvegiska FNTT su autofederacija ten jau pradejo tyrima del sito reikalo, vien ten nemazai vagenu buvo parduota. Gali buti, kad ir daugiau saliu ta daro. O kas laukia rezultate? Jei visa tai pasitvirtins, kaip ir minejau, tai reiks, kad visi tie "cipuoti" vagenai su skodom, audi ir setais tebera neismuitinti. Kas uz tai atsakys? Vartotojas? Nemanau. Viena, vartotoju teises daugelyje saliu yra stiprios ir jos gina varotoja, antra, kaltas tai tikrai ne vartotojas del sio nesusipratimo, o gamintojas. Gamintojas turi savo igaliotus atstovus. Ar tai atstovams, ar tai gamintojams turetu tekti visa si nesumoketu muitu nasta + papildomos baudos uz sukciavima is atkiru valstybiu, ne vien jav. Zodziu, gali gali pakvipti gerokai didesnemis sumomis, nei buvo rasyta is pat pradziu. Kaip variantas gali buti, vagas tipo bankrutuoja, nuperkamas kazkieno kito ir stampuoja savo vezimus toliau. Taciau, yra dar viena nefinansine sios aferos pasekme. Isivaizduokit, jus turit vagena ir jus kaip turetoja taip pat gali paliesti si afera, del nesumoketu muitu, del galimai prarastu garantiju (bankroto atzvilgiu), del dar kazko, ko dabar nesugalvoju, bet prisiminsiu veliau, o gal jus papildysit. Net jei ir patemps baudas, vagas nusirasys sau labai daug respekto tasku is daug savo lojaliu ir ne tokiu lojaliu klientu, taip pat ir potencialai galimu. O siandien rinkoje reikalai itempti, ne tik su daug eu, usa, dabar jau ir korejieciu turi konkuruoti, bet ir kinai laukia uz duru. Pasirinkimo i valias, ir vag produktai niekuo uz juos nepranasesni, netgi atvirksciai. Zodziu, bus idomu, kuo tai baigsis :)
-
Kad VW nebankrutuos ir kad jo niekas neperpriks tai tikrai visi galime būti ramūs :D, visą žala kris tik ant gamintojo ir tik ant gamintojo. Gaus daug baudų, sukurs kokį video apie restruktizasciją, labai abejoju, bet gal pakeis TDI pavadinimą ir viskas :D
-
Dar nepamirštame, kad ne tik valstybės, bet ir vartotojai buvo apgauti, tad įdomu kiek privačių ieškinių atsiras :)
-
Kad VW nebankrutuos ir kad jo niekas neperpriks tai tikrai visi galime būti ramūs :D, visą žala kris tik ant gamintojo ir tik ant gamintojo. Gaus daug baudų, sukurs kokį video apie restruktizasciją, labai abejoju, bet gal pakeis TDI pavadinimą ir viskas :D
O tai kas gamintojas vagenu, ne vagenas? :D
Beje, vakar dar nepaminejau, mano nuomone blogiausio varianto. Tik veliau i galva atejo. Juk, gali pasitvirtinti, kad tie modeliai neatitiko net Euro standartu tam tikru, tuo metu reikalaujamu. O kas buna, kai varikliai neatintinka euro? Juos draudziama ivesti i rinka, viena priezasciu, del ko kinai taip ilgai delsia su eu autoparko uzkariavimu. Taigi, jeigu tai bus patvirtinta, logiskai mastant visi reikalavimu neatitinkantys vagenai turetu keliauti po presu, viena, kad jie TA nebeturetu praeiti, antra, kad jie apskritai negalejo pasirodyti rinkoje. Dar vienas nemalonumas, ramiems vagenu savininkams (kas mano, kad savininku, tai nepalies ir toliau tautos istikimai pirks vagenus). Nezinau, kiek tai realu, sunkiai isivaizduoju, kad taip masiskai visi po presais nukeliautu, na, bet ir nelegalus namai draustiniuose, kartais nugriaunami :D Nu dar variantas, visus juos priglaus rusija, kazachstanas ir kiti kaimynai rytuose priglaustu, gal dar kokia afrika :D
-
Nu neįsijauskit tik besigąsdindami. :lol: Jei visus tuos scenarijus pildyt, VAG bankrutuot, išsiparduot ir skoloj dar likt. Nemanau, kad iki to eis netgi blogiausiu atveju. Visgi didžiulis darbdavys ir mokesčių mokėtojas ir tt. Paskaičiuos prieš skelbdami nuosprendį ką VAG pakels, o ko ne.
-
Abejoju ar kažkuris vagenas dėl to eis po presu. Juk yra ir žemesni EURO standartai su kuriais vis dar galima tas mašinas trint. Ir jas toliau trins, netgi tie patys danai ir norvegai, ar dar kokie didesni žaliukai. Tik jų vagenas bus jau nebe EURO 5, o koks EURO 3, kas irgi dar nėra labai blogai, nes pvz Danijoj į "Green Zone" su EURO 3 standartą atitinkančia mašina gali įvažiuot be jokių bėdų, o va jau žemesnio standarto - nebegali visai įvažiuoti, o jei bandysi - bauda N eurų (čia daugiau sunkvežimiams, dėl lengvukių jaučiu visai niekas nesiparina). Galutiniam rezultate vietoj EURO 5 turėsi EURO 3 vageną, turėsi didesnius mokesčius, bet juk važiuot vistiek galėsi. Čia daugiau mokesčių klausimas pasistos tose valstybėse, kuriose jis įvestas tiesiogiai už automobilių taršą. Lietuvoj visiem dzin koks pas tave EURO standartas lengvoj mašinoj, nes mokesčio už automobilių taršą civiliokam nėra, na sąlyginai nėra, nes pilant kurą, jei neklystu kažkokia kainos dalis eina mokesčiam už taršą, bet nėra niekur pasakyta ir parašyta, kad perkant auto reikės mokėti atskirą taršos mokestį, todėl dar daugelis ir važinėja senais dūmijančiais laužais. Ir toliau sėkmingai važinės kol tokio mokesčio nebus. Svarbiausiai pas mus, kad per tech apžiūrą mašinos dūmingumas neviršytų nustatyto maximumo ir pirmyn į trasą. O jei kas nors ir pasipiktins, kad va dabar jo pasratas patapo nebe EURO 5/6 o EURO 3, tai turbūt bus tik vienetai. Nebent vagenas pradės masiškai atšaukinėt ir primygtinai prašyt, kad tokie ir tokie, tokių metų su tokiu ir anokiu varikliu modeliai būtų grąžinti gamintojui, o už tai bus kažkokia kompensacija - tada taip, ir ant Lietuvos bus daug grąžinimų. O kaip daryti su tais, kurie N kartų perpardavę yra savo škodą, audi ar pasratą? Tiem kaip ir ragai. Arba tada vagenas vėl turės kažką galvot kaip su šitais perpirktais 5 kartus vagenais elgtis, kur juos dėt ir ką su jais daryt.
-
Perskaityk, dar karta, ka rasiau :)
Skiriam esminius dalykus, zemesni euro pagaminti pries 15 metu niekam neidomus, ir cia jokios reiksmes neturi.
Supraskime viena dalyka, esme, ne kas piktinsis ar nesipiktis, kad pas ji euro sumazejo, o gal padidejo, esme, kad pagal tuos euro standartus, yra nustatyti terminai, tiklsiai nepasakysiu, bet kaip pvz nuo 2014 visi eu parduodami automobiliai PRIVALEJO atitikti Euro 5 standarta. Tas transporto priemones, kurios Euro 5 neatitiko, nuo pvz nurodytu 2014 metu, visoje EU pardaveti buvo draudziama !
Tai dar kart apie ta pati, jei tam tikri modeliai i numatytus metus ir euro netelpa, jie net negalejo pasirodyti eu prekybos vietose! Zinoma, gal neis po presu, bet EU sienas turetu palikti papigiai, ir gerai, gatvese taps sviesiau ir graziau :D
Cia pvz trumpa istrauka, del sunkiojo transporto, dekim, kad lengvajam viskas isigaliojo metais veliau, nors gal ir neveliau, gal ir tais paciais, kaip ir sunkiajam, jei kas netingi, gali paieskoti :)
"Nuo 2014 m. sausio mėnesio visi Europos Sąjungoje pagaminami vilkikai privalės atitikti „Euro 6“ standartą. Vilkikų gamintojai galės ir toliau gaminti žemesnės klasės standartus atitinkančius vilkikus, bet juos teks eksportuoti į kitas rinkas: Aziją ar Pietų Ameriką."
-
Taip, čia kalba eina apie naujus, nuo 2014 metų pagamintus. Nesiginčiju dėl to, viskas ok. Tik vat įdomu kaip bus su tom mašinom, kurios tarkim 2010 ar 2012 metais deklaravo atitinkančios EURO 5? :) Nors tada tas EURO 5 nebuvo privalomas, bet vagenas išdidžiai pasakė "pirkit, EURO 5 jau turim, mokesčiai maži bus po 2-4 metų", o pasirodo, kad ten tas pats EURO 3, tik su magic box'u. Nepamenu, ar kur nors buvo minėta nuo kurių konkrečiai metų vagenas pradėjo makliuot dėl EURO standartų, bet manau, kad jau kuris laikas tai vyksta.
-
Nuo 2009 metu pradeta maklinti, pagal pirmine info. Tie modeliai, kurie neatitiks euro 5 ar 6 (net jei jie ir sake, kad atitinka), bet buvo parduoti iki dar isigaliojant E5 a E6, tai tebus finansine nasta, nedamoketu muitu, baudos uz sukciavima ir t.t. Bet tie, kurie parduoti, po euro 5-6 isigaliojimo, realiai neatitinkantys situ euro, tai jie net negalejo buti parduoti apskritai ir turetu buti salinami is rinkos, t.y. europos ir tikriausiai jav (ten, lyg, ir dar grieztesnes normos, nei eu?). Bus kazachams dziaugsmo, ir Kauno turgus vel aukso amziu prisimins :D
Nu arba dar vienas variantas, kazka modifikuos, kad atitiktu ta euro, gal koki filtra papildoma ikis, ar dar kanors, o gal jau kuria dar viena softa, sunkiau aptinkama ir cytins toliau :D Bet ir tokiu atveju, tiek kisene, tiek prestizas smarkiai nukentes.
-
Fiatas nors jau 10% mažiau meluoja nei dauguma :lol:
http://vz.lt/laisvalaikis/automobiliai/2015/09/29/mercedes-degalu-sanaudos-50-daugiaunei-zada#ixzz3n79qM2Be
-
Šiaip jai nesusipažinote, visi tie VW varikliai atitinka visus tuos standartus. Situacija ta, kad mašina pajautus, kad yra testuojama padidindavo kuro sąnaudas ir tuomet suveikdavo tinkamai NOX filtras, kai automobilis būdavo kelyje, kompiuteris tai suprasdavo ir atitinkamai įjungdavo kitą rėžimą, kurio metu buvo naudojama mažiau kuro, bet neveikė NOX filtras. Šioje situacijoje milijonai VW važiuos į centrus ir į juos bus perpumpuojamas softas.
-
Tai tai vag uzkliuvo, turetu ir mersa gerai uzkabinti :D
-
Keoz gerai nuspejo, 2.0 tdi vaziuos y servisus ir bus pataisyti (turbut perprogramuoti).
-
Ir nox filtrus keis su kiekvienu tepalų keitimų, o jo kaina vartotojų nenudžiugins, o kaip pradės varikliai nuo užsikimšusio nox filtro sproginėt, tada išvis bus smagu :)
-
Ir nox filtrus keis su kiekvienu tepalų keitimų, o jo kaina vartotojų nenudžiugins, o kaip pradės varikliai nuo užsikimšusio nox filtro sproginėt, tada išvis bus smagu :)
Tiek programa, tiek filtras atsilieps, manau, dinaminėms savybėms. Tai laiko klausimas kada vartotojai, bent kokia pusė jų, pasuks į kitus servisus su prašymais išpjaut ir "atprogramuot". Aniem lieka tikėtis, kad už tą filtrą bus galima kažką gaut supirktuvėj :lol:
-
Keoz gerai nuspejo, 2.0 tdi vaziuos y servisus ir bus pataisyti (turbut perprogramuoti).
Dar iki Keoz buvom apie tai apkalbeje :D Skaiciau po straipsniais komentarus tu, kuriems reikes vaizuoti ag susimazinti, tai jie kazko labai nepatenkinti komentaruose pykti lieja :D
-
Dar iki Keoz buvom apie tai apkalbeje :D Skaiciau po straipsniais komentarus tu, kuriems reikes vaizuoti ag susimazinti, tai jie kazko labai nepatenkinti komentaruose pykti lieja :D
ale kazin kodel jie taip :D :D :D
-
As ir nesuprantu, gal bijo, kad bulviu priekabos nebepajegs parsitempti is dirvono :D
-
dzin jiems ta ekologija, svarbu apsaugot vietinius gamintojus tokius kaip pvz GM
http://www.youtube.com/watch?v=HNHncZKGCkI
-
http://auto.lrytas.lt/rinka/patikrino-mercedes-benz-ju-apgavyste-didesne-nei-volkswagen.htm