Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: crein6262 2015-04-30 22:15
-
Sveiki,
tokia bėda atsirado, važiuojant staigia dingsta trauka, turbo gauge'as stovi beveik vietoje, apsukos maks pakyla iki 2100rpm bet check engine nežsidega. Išjungus varikli ir vėl įjungus, auto pradeda važiuot lyg niekur nieko iki kol vėl nedinsta trauka. Buna taip užeina pora kart per diena, o buna važinėji visa diena ir viskas tvarkoj. Šiandien prie pat namu vėl dingo trauka tai iš karto pajungiau diagnostika ir išmėtė klaidą P0045 Turbo actuator command/Turbo boost control selenoid. Tai čia tam selenoidui (prisegiau apačioj) ateina galas?
Gal kas buvo susidūręs?
Ačiu iš anksto.
-
pasitikrink visas vakumo šlangutes. Bent karta nesudirba kaip reikia ir kompas imetaserviso režimą. Jei šlangutės tvarkoi tai gali būt ir tas
-
Šlangutės kaip ir vietoje visos. Kai restartuoji varikli po galios netekimo, trauka grižta kaip buvo prieš tai. Trubina pripučia beveik iki 1,6 baro,nešokinėja.
-
Buvo kuri laika kaip ir normalei bet dabar ir vėl tas pats tik blogiau - duodant net nedaug gazo, is karto serviso rezimą meta ar net užgesta variklis... Klaida meta tapačia. Gal kas nors iš forumiečiu galėtu paskolint trumpam ta turbo selenoida? Norėčiau patikrint ar čia tikrai jis kaltas. Nesinori pirkt jei šitas geras o problema kažkur kitur.
-
Sveiki pas mane tapati beda tik diagnostika rodo oro srauto matuokle kuri kainuoja 150e o meistras sako kad gali nepadet nes buna beda oro isiurbimo kolektutius nes uzsikiemsa. Ar kas girdejo apie tas sklemdes??? Bijau kist pinigu veltui
-
Atsijunk matuoklę, pabandyk pralėkt, jei kartojasi, problema ne ten. Pasijunk kompą, žiūrėk klaidas. Tikrink ar veikia ir nestringa EGR, išsiardyk korpusą ir pravalyk nuo suodžių, patikrink, ar šlangos netrūkusios kur nors ir t.t. Nebūtina kaitalioti visko iš eilės.
-
Pavalem oro srauta pasidare sustresne is vietos.egr isvalem ir veikia.bet vistek meta ta pacia klaida.slangai visi sandarus pabandisiu salinoida pakeist.bet meistriukas sako kad sklendese gali but nes jau buvo vienam taip saab.bet masina pravaziavus tik 170 km kaskaip mazai kad sklendems .
-
Jai vazineta daugiausia mieste tai gali but,kad sklendes.
-
Pavalem oro srauta pasidare sustresne is vietos.egr isvalem ir veikia.bet vistek meta ta pacia klaida.slangai visi sandarus pabandisiu salinoida pakeist.bet meistriukas sako kad sklendese gali but nes jau buvo vienam taip saab.bet masina pravaziavus tik 170 km kaskaip mazai kad sklendems .
pakankamai jau pravaziavus, mest lauk reikia sklendes ;)
-
Aš tik vieno nesuprantu šitam reikale... Kam keist puse detalių mašinoj ir vistiek nerast bėdos, kai gali pradžioj nušliaužt iki diagnostikos ir pasikeist tą, kas tikrai neveikia. Sutaupyta N suma pinigų, kraujo, detalių ir t.t.
-
Pats dirbu su detalem ir zinau kad 50%ka rodo kompas ne tame beda nes su oru matuokle dauk kas surista. Naudota nupirkt sumoket 80 e ir poto ne tame beda gaila.o sklendes ismest galma reikes kaska tada programuot?
-
Reikės arba ne. Žiūrint kaip jas šalinsi.
-
Pats dirbu su detalem ir zinau kad 50%ka rodo kompas ne tame beda nes su oru matuokle dauk kas surista. Naudota nupirkt sumoket 80 e ir poto ne tame beda gaila.o sklendes ismest galma reikes kaska tada programuot?
o tai šrote susitarti ir pasiimti pabandymui sumastyt jau nesigauna?
-
Laba vakara pakeiciau oro srauto matuokle ir kaip tikiejausi nepadejo tas pats. Vedasi puikei traukia normalei atrodo nedumina bet ryja 14 litru . Kas gali pasiulyt gera meistra vilniui ar seip ka krapstit?? Sklendes ar ka?
-
Na ka pakeiciau oro srauto matuokle ir kaip maniau nepadejo!! Seip vedasi gerai nedumina vazioja neispudingai gal kaip 110 kw bet vzioja tik ryja 14 litru dizelio normaliu rezimu mieste. Tai kas gali but dar?? Gal gera meistriuka alfu parekenduotumet?
-
Stoli Zazo nezinai ? :-D
-
Na ka pakeiciau oro srauto matuokle ir kaip maniau nepadejo!! Seip vedasi gerai nedumina vazioja neispudingai gal kaip 110 kw bet vzioja tik ryja 14 litru dizelio normaliu rezimu mieste. Tai kas gali but dar?? Gal gera meistriuka alfu parekenduotumet?
Labai panašu į užsikišusį kietųjų dalelių filtrą ir pastoviai veikiančią regeneraciją. Greičiausiai diagnostikos pagalba reikia daryti priverstinę regeneraciją.
-
Na ryt pabandisiu padaryt ta regeneracija.nes ant dideliu apsuku vazioja puikej tik pvz vaziodamas ukmerges kieliu 100-120 ir poto laisvai ijungus pavara nuo seskinea kalbo bak ir avarinis rezimas
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Kas per zazas?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Skiltis servizai meistrai tau pades rast nr. Ko gero vienas geriausiu meistru ismanantis italiskus auto
-
Aciu
-
Nu ka zmones daryt nezinau. Sklendes pakeistos egr isprogramotas oro sklende keista degimo kampo alkuninio pakeista nustatita ir vistek ta pati huinia isijungia avarinis rezimaz vaiojant laisvu hodu po isibigejimo. Gelbekit pinigu sukista bele kek o tolku 000
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
O kur tvarkai? Gal laikas nuvaryt pas šitų auto spėjus,o ne belekur?
-
Sveiki. Pas mane vakar atsitiko panaši bėda. Važiuojant staiga dingo trauka. Užgesinus variklį ir pradėjus važiuoti borto kompas išmetė klaidą "Insufficient engine oil pressure, stop and turn off engine". Vykdydamas automobilio nurodymus :) niekur nejudėjau. Nutempiau į servisą, pajungė prie Kompo, aptiko visai kitas klaidas: EGR vožtuvo ir DPF. Apie tepalo slėgio daviklį ar siurblį net užuominos nebuvo. Vėliau diagnostikas nustatė, kad "greičiausiai" sugedo DPF slėgio daviklis (https://www.google.lt/search?q=55204352&biw=1309&bih=726&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMI1qLogKDvxgIVCA-SCh2P-wcp#imgrc=mp6MOnFV876VTM%3A). Po ilgu ieškojimu pavyko surasti tik Autobravoj. Tikiuosi rytoj bus. Kaina 72 €. Vėliau žiūrėsim ar tas daviklis turėjo įtakos tam, kad automobilis įsijungtų į avarinį režimą ir nevažiuotų. Užsivest užsiveda, bet įjungus D iškart užgesta. Kažkas pasakys, kad bėda automato greičio dėžei, bet diagnostika nesurado jokiu klaidu susijusiu su greičio dėže. Kaip vystysis tolimesni įvykiai pranešiu.
P.S. praeitą savaite kompiuteriniu būdu darė DPF'o regeneraciją, nes buvo užsikimšęs.
-
Sveiki. Pas mane vakar atsitiko panaši bėda. Važiuojant staiga dingo trauka. Užgesinus variklį ir pradėjus važiuoti borto kompas išmetė klaidą "Insufficient engine oil pressure, stop and turn off engine". Vykdydamas automobilio nurodymus :) niekur nejudėjau. Nutempiau į servisą, pajungė prie Kompo, aptiko visai kitas klaidas: EGR vožtuvo ir DPF. Apie tepalo slėgio daviklį ar siurblį net užuominos nebuvo. Vėliau diagnostikas nustatė, kad "greičiausiai" sugedo DPF slėgio daviklis (https://www.google.lt/search?q=55204352&biw=1309&bih=726&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMI1qLogKDvxgIVCA-SCh2P-wcp#imgrc=mp6MOnFV876VTM%3A). Po ilgu ieškojimu pavyko surasti tik Autobravoj. Tikiuosi rytoj bus. Kaina 72 €. Vėliau žiūrėsim ar tas daviklis turėjo įtakos tam, kad automobilis įsijungtų į avarinį režimą ir nevažiuotų. Užsivest užsiveda, bet įjungus D iškart užgesta. Kažkas pasakys, kad bėda automato greičio dėžei, bet diagnostika nesurado jokiu klaidu susijusiu su greičio dėže. Kaip vystysis tolimesni įvykiai pranešiu.
P.S. praeitą savaite kompiuteriniu būdu darė DPF'o regeneraciją, nes buvo užsikimšęs.
"Insufficient engine oil pressure, stop and turn off engine" - kiek pastebėjau šitą išmeta kiekvieną kartą, jei mašina užgesta pati dėl kokių nors priežasčių ir vėl pradedi vesti. jei išjungi tvarkingai ir vėl užvedus nepasirodo - nesuk galvos.
kadangi klaidų kodai paslaptis, bet spėju su davikliu prašovei - jei jis ir blogas, važiuoja normaliai auto. greičiausiai DPF užsikišęs ir tiek, teks pjauti.
-
Tame ir esmė, kad ji nenori važiuoti. Jungi Drive, o ji tik "blykt" ir užgęsta. :o Aš irgi įtariu, kad problema DPF ir EGR, bet neturiu galimybės stovėti prie meistriuko ir sakyti jam, kur atsukt ir ką pravalyt. Tikiuosi sutvarkys :)
-
Na įdėjo man naują DPF slėgio daviklį. Naujas daviklis leido kompiuteriui paleisti priverstinę regeneraciją (nes senas daviklis metė klaidą ir neleido net to daryti), bet filtras išsivalė tik iki 60 %. Paleidus regeneraciją dar kelis kartus ji atsijungdavo, nes susidarydavo per didelis slėgis. Pradedant važiuoti ir apsukoms pakilus iki 2000 vėl išmete Check engine - Particulate filter error. Vienu žodžiu kitą savaite varysiu kažkur "kastruoti" Romeo :) šalinti DPF, ir daryti iš jo Giulietta :D
-
Na įdėjo man naują DPF slėgio daviklį. Naujas daviklis leido kompiuteriui paleisti priverstinę regeneraciją (nes senas daviklis metė klaidą ir neleido net to daryti), bet filtras išsivalė tik iki 60 %. Paleidus regeneraciją dar kelis kartus ji atsijungdavo, nes susidarydavo per didelis slėgis. Pradedant važiuoti ir apsukoms pakilus iki 2000 vėl išmete Check engine - Particulate filter error. Vienu žodžiu kitą savaite varysiu kažkur "kastruoti" Romeo :) šalinti DPF, ir daryti iš jo Giulietta :D
Taip lengvai neišsisuksi. Prie to pačio, dar užglušink EGR ir nepamirštam esminio dalyko - kompiuterio. Teks perrašyt programą, kad nemėtytų klaidų dėl DPF ir EGR. 8)
-
Mano 159 2.4 dyzelis irgi turi panasia problema. Uzspaudus gaza kartais ismeta cruise control off, o veliau imeta serviso rezima, o retkarciais isvis atjungia varikli, tik isjungus/ijungus degima vel pradeda traukti. Restauruotas kuro siurblys, tikrinti purkstukai, kuro slegio reguliatorius keistas, DPF EGR ir sklendes isoperuotos ir isprogramuotos, bandziau atjungti oro srauto matuokles fyske vistiek tas pats. Buvo tarpas kai 3men buvo dingus si problema taciau dabar vel atsirado. Atjungia labai nesistemingai, kartais istisai atjungineja spaudziant, kartais kas kelis simtus kilometru. Bet tai buna tik uzspaudus ir laikant dugna apie 3-4k. Gal kam teko susidurti ir ispresti sia problema? Cia girdejau apie turbinos solenoida gal but jis cia kaltas?
-
Kazkur rasiau jau ,panasiai buvo draugui,taisymo variantai buvo siulomi ivairus 2 men pavazinejo vien tik Statoil ir Neste kuru viskas baigesi .
-
Mano 159 2.4 dyzelis irgi turi panasia problema. Uzspaudus gaza kartais ismeta cruise control off, o veliau imeta serviso rezima, o retkarciais isvis atjungia varikli, tik isjungus/ijungus degima vel pradeda traukti. Restauruotas kuro siurblys, tikrinti purkstukai, kuro slegio reguliatorius keistas, DPF EGR ir sklendes isoperuotos ir isprogramuotos, bandziau atjungti oro srauto matuokles fyske vistiek tas pats. Buvo tarpas kai 3men buvo dingus si problema taciau dabar vel atsirado. Atjungia labai nesistemingai, kartais istisai atjungineja spaudziant, kartais kas kelis simtus kilometru. Bet tai buna tik uzspaudus ir laikant dugna apie 3-4k. Gal kam teko susidurti ir ispresti sia problema? Cia girdejau apie turbinos solenoida gal but jis cia kaltas?
Pats beveik ir atsakei, turbinos valdymas galį būti kaltas, bet manau klaidą irgi turėtų išmesti... Žiūrėk vadinamą turbinos aktuatorių ir vakuuminę šlangelę iki jos.
-
Pas mane kaltas buvo common rail pressure regulator(paspaudziant gaza, raile nesusidarydavo reikiamas slegis ir todel kompas mesdavo serviso rezima) . Pakeiciau ir nuo tada viskas tvarkoje.
-
Viena vakuumo slangute kele itarima prie aktuatoriaus, taciau ja uzmovus sandariau niekas nepasikeite. Pasidariau diagnostika per AUTOCOM ir slegio parametrai yra tokie. Variklio sikart neuzgesino, tik ismete "Cruise controll off" Matomai neuzkelia pakankamo slegio. Kuro siurblys po pilnos restauracijos, kuro slegio reguliatorius keistas, purkstukai tikrinti.. Nezinau kas dar gali but sios problemos kaltininkas. Buvo dingus si problema kokiems 3-4men dabar vel atsirado.
(http://ipix.lt/dt/S063/2-crs22.jpg) (http://ipix.lt/pt/S063/2-crs22.html)
-
Dėl turbinos slėgių klaidų: Jeigu turbina nepasiekia pakankamo slėgio, klaida kurią išmeta: "Pressure controll solenoid".
Jeigu turbinos slėgis per didelis, klaida: "Map sensor".
-
Su turbinos slegiu viskas gerai, cia auksto slegio magistralej per maza slegi sukelia, o kartais per dideli, tada atjungia varikli
-
Su turbinos slegiu viskas gerai, cia auksto slegio magistralej per maza slegi sukelia, o kartais per dideli, tada atjungia varikli
dar kuro filtra pasikeisk gal pades ;)
-
Sveiki. Alfa 159. 1.9 110 kW. Visiškai nėra traukos pajudant iš vietos ir įjungus aukštesnę pavarą. O jei pajudėti iš vietos reikia įkalnėje tada išvis košmaras... Žodžiu auto žiauriai bukas iki maždaug 2000 apsukų. O tada su turbinos pagalba jau galima važiuoti. Gal kam teko su tokia bėda susidurti. Ir galit pasakyti kur reikėtų ieškoti priežasties?
-
Sveiki. Alfa 159. 1.9 110 kW. Visiškai nėra traukos pajudant iš vietos ir įjungus aukštesnę pavarą. O jei pajudėti iš vietos reikia įkalnėje tada išvis košmaras... Žodžiu auto žiauriai bukas iki maždaug 2000 apsukų. O tada su turbinos pagalba jau galima važiuoti. Gal kam teko su tokia bėda susidurti. Ir galit pasakyti kur reikėtų ieškoti priežasties?
DPF filtras gali būti užsikimšęs, reikia priverstinos regeneracijos arba šalinti jį ;) o kad mažiau spėlioti, diagnostika.
-
Pas mane tas pats buvo.kelis kartus regineravau.plovem rugstim bet galu gale dpf ir egr lauk ir baiges ligos
-
Na kas blogiausia kad diagnostika nieko nerodo. Tai apžiūrėjom visus šlangus ir pan. Nuėmėm egr. Visiškai užtukęs buvo. Išvalėm. Ir dabar alfa eina kaip išp..ta :D. Dingo visos bėdos :)
-
Na kas blogiausia kad diagnostika nieko nerodo. Tai apžiūrėjom visus šlangus ir pan. Nuėmėm egr. Visiškai užtukęs buvo. Išvalėm. Ir dabar alfa eina kaip išp..ta :D. Dingo visos bėdos :)
tai prastai žiūrėjot - oro kiekius reikėjo pažėti ir matytus kiek kompas prašo ir kiek gauna ;)
-
Sveiki, susidūriau su panašia problema, gal žinosit tikslų sprendimą, Taigi problema yra ta jog viskas veikė gerai, tačiau kol variklis užšilo iki normalios temperatūros dingo trauka, o po 30 min keliones užgesinus variklį jis nebeužsikūrė, gal kas žinote kame galėtų būti bėda?
-
Panašiai ir mano atvėju buvo, pašildavo iki darbinės ir dingdavo trauka. Pajung diagnostika pažiurėk ka rodo. Gali but, kad railo preasure regulatorius neveikia kaip reikia(nesukuria reikiamo slėgio ir nėra traukos arba visai neužsikuria).