Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: sovietas 2015-03-23 18:16
-
Sveiki, šiandien važiuojant užmiestyje ties, išvažinėjant iš sankryžos užgeso variklis (paspaudus akseleratoriu). Vėliau tas pat kartojosi iki pat eiksteles. Išjungi degimą, ijungi ir užsiveda, kitaip ne. MULTIECU rododvi klaidas: P0091-Fuel pressure(high press. pump input regulator),P0092-Fuel pressure(high press. pump input regulator). Turiu įtarima kad visa tai dėl kuro, kuris man žiemos pradžioj buvo užšalęs (aš jį pilnai buvau iš bako ištraukes o dabar kadangi atšilo susipyliau). Kas turit kokiu ideju, nes servise prigrasino kad pagrindiniui siurbliui ragas...
-
siurbliui ragas tai paskutiniu atveju. pradek nuo fyltro, tata kuro slegio reguliaturius. siaip tai turetu buti nuejes slegio reguliatorius
-
MES live parametrai kūro slėgio ką rodo - kiek yra ir kiek kompas nori? gali prasiplauti daviklį aukšto slėgio ir MES'e prie motoro "adjustment" grupėj paleisti adaptacija slėgio daviklio per nauja.
-
Pradžiai marmalą išleisk vėl, ir susipilk normalaus kuro ::)
Tada galėsi "sliekų" ieškot
-
nemoko ikelt nuotrauku. Parodyčiau kreives. Šeip kiek nori tiek paduoda, tik staiga užmynus gazą bam ir nukrenta ir variklis užgesta. Pakyla tik išjungus degima ir paleidžiant iš naujo... Nujaučiu arba siurbliukas bake durniuja, arba sietelis po tuo siurbliuku užėjo koke žele, tik dabar neturiu kur išardyt iki paėmėjo...
-
tikrai galimas atvejis
-
nemoko ikelt nuotrauku. Parodyčiau kreives. Šeip kiek nori tiek paduoda, tik staiga užmynus gazą bam ir nukrenta ir variklis užgesta. Pakyla tik išjungus degima ir paleidžiant iš naujo... Nujaučiu arba siurbliukas bake durniuja, arba sietelis po tuo siurbliuku užėjo koke žele, tik dabar neturiu kur išardyt iki paėmėjo...
O ką čia mokėt? Spaudi "papildomi nustatymai" ir keli foto... 8)
-
Dekui, dabar zinosiu :)
-
visgi problema aukšto slėgio reguliatoriui arba siurbly... Ryt bus aišku. Pradėsim nuo slėgio reguliatoriaus keitimo. Tikiuosi to pakaks ::)
-
kadangi panaši tema mano klausimui, tai noriu paklausit gal žinosit, būna užeina pradeda dzirgsti (smulki vibracija ir garsas užimo) pergazuoji ir pradingsta, tai dažoiausiai atsiranda kai paspaudinėji labiau, ir po to uzgesini ir kai jungi mase pradeda siubliukas veikti ir uže tas filtras, ar gali ta vibracija užimas atsirasti nuo kuro filtro ar tai siurblys kuro i pabaiga? ar tai atsiranda dėl kuro filtro užsikimši,o?
-
Man irgi kuras eidamas per filtra duodavo toki vibracini zyzima,bet ar pakeitus kuro filtra prapuole dabar jau nebeprisimenu,bet toks ikyrokas buvo,pravaziavau labai daug ir nei siurblys nei kas kita nesugedo.
-
O gal trauka pagerejo po filtro keitimo, ir kiek uz filtra mokejai nes zinau nepigus :)
-
Cia man su A6 filtras zyze,ir tikrai nepigus,gal apie 180 lt tai negali pasakyt kad prastas.
-
Gryžtant prie temos pradžioj kalbėtos problemos, tai šiandien pakeičiau kuro slėgio reguliatorių - nepadėjo... Dabar turiu gera, jei kam reik uz 50 eur galiu atiduot. Kad diagnostikoj toliau bandėm - slėgio padavimą nuo kuro filtro iki aukšto slėgio siurblio - pastovūs 7 barai iki kol užgesta. Kadangi aukšto slėgio sistemos servisas neturėjo kaip pratestuot,nuvariau į dyzelservisa. Tikriausiai ryt bus aišku dėl ko viskas darosi. Ką galiu pridurt, kad su kiekvienu užvedimu variklis dirba dažniausiai vis trumpiau, kartais išvis tik užsiveda ir gesta. Tikiuosi gal kam nors bus naudinga mano patirtis. :cart:
-
o gal žinot ar meta kokia klaida kai filtras užsikišęs kuro ar panašiai? ar kai jau ji reikia keisti
-
Pilat į Itališką automobilį visokius marmalus, kurie žiemą užšalą ir po to iš taupumo sugalvojat dar kartą panaudot tą patį...nu tai kaip sako skūpas moka du kartus. Į vw passat delfiną galima buvo pilt ką tik nori, nors ir myžk į baką...nu, o čia gi Alfa Romeo.
Nieko nenoriu įžeisti, tik mano nuomonė :lol: :star:
-
nu i savo itala pilu nuo rusisko iki ukinyku, jokiu problemu. tik fyltra perku ne uz 30lt o uz 70. kodel tu nepradejai nuo paprasciausio, tai yra nuo fyltro.? kai fyltras uszkistas man lyg raso kad high pressure(nesu tikras).
-
Tu cia 159 fitrus tokiom kainom perki 30-70 nes tokiu kainu niekur nemaciau.
-
Tu cia 159 fitrus tokiom kainom perki 30-70 nes tokiu kainu niekur nemaciau.
nu kaip matai an foto ir paraso tai pas mane 166 jtd. tai kainos vat tokios.
159 alfai nuo 10e iki 75e
-
O kaip manot verta pirkti brangu ar neverta moket dideliu pinigu nes ir pigus gerai butu?
-
O kaip manot verta pirkti brangu ar neverta moket dideliu pinigu nes ir pigus gerai butu?
verta atkreipti dėmesį į gamintoją, ne tik kainą
-
zinokit verta. labiau reiktu ziuret gal gamintoja. as buvau isskrodes purfluxa boscha ir berods sct. tai patikekit skyrtumas tarp gamintoju yra aiskiai matomas. geriausiai pagamntas man pasirode purfliux, jame filtruojancio elemento daugiausia. bosch irgi patikimai gerai pagamintas. o tas tai net netokios konstrukcijos buvo, bile fyltras :)
neradau ant greituju foto, jei rasiu ymesiu, patys galesi yvertint
-
Knecht labai geros kokybės filtrai ;)
-
Knecht labai geros kokybės filtrai ;)
tikrai taip. nors jie ir brangiausi bet dedu tik knecht. ir kuro ir tepalo.
-
Nėra jie brangiausi, dar mann neblogi ;)
-
Kuras buvo is degalines vasarinis, tik iki pirmų rimtesnių šalčių buvau nespėjęs išvažinėt, ir jis susiparafinavo... Filtras buvo is pigesnių, bet problema akivaizdu ne jame, nes pakeitus filtrą niekas nepasikeitė. Dyzelservisas ne
sugebejo nustatyti gedimo irgi (siurblio ant stendo nesiryžo testuot nes pagal juos su juo viskastvarkoj) rail'as tvaroi, purkstukai tvarkoi, reguliatorius naujas, siurbliukas gale tvarkoj, siurblys tvarkoj. Pažiūrėsim ką ramybės 4 pasakys
:)
P.S. atenančia savaite planuoju skerst seną filtą (kainavusi apie 20 eur) ir dar senesnį purflux. Įmesiu foto vidurių palyginimui :)
-
ymesk. as neradau. purfliuxo turi but tas filtruojantis popierius gofruotas (klostuotas, nzn kaip pavadinti), zodziu ten jo daugiau ydeta nei pas kitus.
-
Atsakymas i kuro sistemos gedima - purkštukai. Daugiau mažiau juos perrinkus viskas susitvarkė. Du dirbo nepilnu pajėgumu, du dar prasčiau...
-
Sveiki, gal kas turėjęs problemų su 159 plūde? Jau antrą kartą randu rodyklę sustingusią ant 0, nors bake dar ~15 litrų kuro likę.
-
Gal užsipilk normaliai, pustuščiu baku važiuoti...
-
Gal užsipilk normaliai, pustuščiu baku važiuoti...
Aš visuomet pilu pilną baką ir važiuoju iki kol užsidega lemputė. Bėda tame, kad vakare važiuojant dar rodo likus kiek mažiau nei ketvirtį bako, o ryte - pyst 0. Užpilu pilną ir vėl rodo Full.
-
Greičiausiai rodykle durniuoja arba varžinis daviklis bake užsinešes ar nefounkcionuoja. Jei turi laidą tai galima patikrint tiek rodykle ar tvarkingai veikia, tiek matyt ką dačikas bake rodo. Jei pas tave sedanas, iškart ardyt pludės nepatariu (galinė sėdynė fiksuojasi ant vienkartinių nepigių fiksatoriu).
-
Greičiausiai rodykle durniuoja arba varžinis daviklis bake užsinešes ar nefounkcionuoja. Jei turi laidą tai galima patikrint tiek rodykle ar tvarkingai veikia, tiek matyt ką dačikas bake rodo. Jei pas tave sedanas, iškart ardyt pludės nepatariu (galinė sėdynė fiksuojasi ant vienkartinių nepigių fiksatoriu).
Varžinis daviklis - rėlė Nr. 8?
https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/102/0/0/3/X3/0/0/M47,M87,M88,M91,M92/0/GS/fuel-tank (https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/102/0/0/3/X3/0/0/M47,M87,M88,M91,M92/0/GS/fuel-tank)
Laido neturiu ir taip, pas mane sedanas.
-
no, no :D čia kuro siurbliuko rėlė :D Įmečiau foto su tuo kuro davikliu ant plūdės ( rezistoriumi ar kaip ten ta kintanti varža vadinasi). Jei jau išsiimsi tai bent jau turėk su kuo varžą pamatuoti.
-
Kur įmetei? :)
-
pamiršau prisegt, sory :D sėkmės besitvarkant :alaus:
-
Dariau purkstuku testa nuo griztamojo. Skiriasi daugiau nei 5%. Ar reiketu juos taisyti ar ka daryti, niekad nebuvau su jais susidures. (kairej pusej stikline purkstuko prie pagrindinio variklio dirzo, ir nuosekliai sudeti toliau.)
-
Dariau purkstuku testa nuo griztamojo. Skiriasi daugiau nei 5%. Ar reiketu juos taisyti ar ka daryti, niekad nebuvau su jais susidures. (kairej pusej stikline purkstuko prie pagrindinio variklio dirzo, ir nuosekliai sudeti toliau.)
Tokie testai dažniausia daromi kai yra problemos su auto kūrimusi/trauka. Jei viskas OK kam sukt galvą?
-
Kuriasi gerai, bet kazkaip atrodo turetu buti geresne trauka, ir padavus gaza ta trauka pulsuojanti, atrodo turetu buti astresnis gazas ir tolygus jegos jautimas, nes tai prislopsta minimaliai tai vel traukia, ir salta atrodo gerai trauke, o pasilusi ir truksta tos traukos.
-
Siaip tai purkstuku darbas priklauso nuo to kaip jie purskia o ne kiek.As negarantuotas ,nes niekada nekreipiau demesio,ar skiriasi ispurskimo kiekis kuro,purskianciu nuo myzanciu,samprotauju kad labai, gal nezymiai,jeigu isvis skiriasi.Tavo atveju nezinau ko lindai isvis.
-
Kadangi lengvai ejo tai padaryti, tai nusprendziau patikrinti, nes nepatinka variklo darbas, reikes manu atlikti diagnostika, gal zinot kas klaipedoj gali ja padaryti?
-
jai tinka viska nustato ir paaiskina ir jai reik suremontuoja bet tik telsiuos zinau,jai domina nr duosiu,ten tikrai geras nes neviens tvarkau alfa ir pigiai ir nera nusiskundimu
-
duok numeri, buciau dekingas.
-
nepyzdavokit žmogaus kad jis rupinasi savo mašina :loud: iš tiesu tai vožtuvas kuris uždaro kuro padavima kai stringa purkštuke tai į abratke paduoda per daug kuro. o testa toki gali padaryt gali ir pirmokas - pagal tinkama schemą sungt šlangutes ir fsio :alaus: blogai dirbantis purkštukas netik įtakoja variklio dinamiką, bet ir kuro sąnaudas, dujų recirkuliavimo sistemą, suodžių filtro darbą.
-
Sovietas ,per giliai kasi,visi supranta kad automobilyje viskas yra susije,ir viskas ,viena kitam itakoja.Perskaityk pradzia diskusijos,del ko testavo ir pavyzdziui as, tai nelabai suprantu kokios tokio testavimo atomazgos.Ar dabar reikia rasyt ,tai va dabar jau viskas aisku.Kaip ir iki testavimo taip ir dabar pasidaryk diagnostika,tada galesi fantazuoti nuo ko pradet keist.
-
na sorry jei tau atrodo kad ką ne taip darau, tiesiog nepatinka variklio darbas, tai patestavau purkštukus elementariu būdu, ir norėjau nuomonės ar toks skirtumas jau per didelis purkštukams ir ar gali juose būti bėda. kai turėsiu laiko nuvarysiu atlikti ir diagnostika.
-
As nenorejau izeisti,bet idealus varijantas butu jeigu butu vienodai ,o dabar po tavo testavimo net ir purkstuku restauratoriai nieko nepasakys ,ar pasakys kad reikia ziureti kaip purskia ,nuo kokio slegio,ir ar nemyza.Tai ka tu patestavai turetum pats zinot.
-
kaip tai restoratoriai nesakys :lol: as prieš menesį su purkštukais turėjau problemą. šia temą ir sukūriau kad galėtume turėdami panašias bėdas padėti vienas kitam. Šis purkštukų testavimo metodas taikomas tik commonrail sistemos (bosch, delphi ir kt.). net oficialiai yra parduodami rinkiniai tokiems testams. Dažniausiai rinkinį sudaro dar aukšto slėgio matuoklis, kuriuo galima patikrinti siurblį. Šis metodas yra ganėtinai tikslus ir gan gerai parodo netinkamai dirbantį purkštuką (ko neretai negali su rankiniu stendu padaryt). Jo taikymas yra labai pigus, tad didieji restoratoriai lietuvoi niekada jo nesiūlo, o sako iššimkim purkštuka, ant stendo ir mokėk 30 eur už vieną. Šį testą aš pats ant savo mašinos dariausi. Man jį pasidaryt kainavo hmmm 3eur :du: gal pigiau. Šlangelės neišsimeta, tad sekantį kartą tą atlikti bus dar pigiau :) O apie šį metodą pirmą kart išgirdau jau po purkštukų restauravimo. Vienas pažystamas susidures buvo su common rail purkštuku gedimais keletą kartų. Apvažinėjo kauną, vilnių, restoravo kiek kartų senus purkstukus, strote vis nusipirkdavo kitus, nuvesdavo patikrint - blogas. Galiausiai sužinojo šį metodą, nusipirko šrote purkštukus, jam patikrino pagal šį metodą ant mašinos ir važinėjo jis kaip normalia mašina
-
Tavo draugas, švelniai tariant, truputį negudrus, jei dėl vieno ar netgi dviejų, o kad ir visų 4 purkštukų tiek meistrų, miestų ir šrotų aplankė. O ir pinigo nemažai padėjo, kai galėjo tiesiog autopliuse pasėdėt ir visiškai naujus purkštukus po 100 eur už vienetą nusipirkti + pats kieme pasikeisti.
-
Kur cia autopliuse jie po 100?
-
Kur cia autopliuse jie po 100?
Prašom: http://auto.plius.lt/skelbimai/opel-vectra-ipurskimo-sistema-3259876.html
Telefonu už vienetą atiduotų po 120 Eur. Manau jei imtum visus, kainą padarytų po 100 Eur už vienetą. Dėvėti po 30 - 60 eur už vienetą, bet pats supranti, kad dėvėto nei patikrinsi pirkdamas, nei kažką pamatysi, kol nesumontuota.
-
Dekui:)
-
Sovietas as taip ir nesuprantu tada ko tu uzvedei sia tema ,rodydamas savo stiklines ir teikdamas penkiu procentu skirtuma ,jeigu pats viska zinai isbandes savo testeri,as iskarto pasakiau reikia ziureti kad pradetu purksti prie to pacio slegio ir kad purkstu o ne myztu.O tavo atveju as net nesukciau ju isvis tikrint.
-
Sovietas as taip ir nesuprantu tada ko tu uzvedei sia tema ,rodydamas savo stiklines ir teikdamas penkiu procentu skirtuma ,jeigu pats viska zinai isbandes savo testeri,as iskarto pasakiau reikia ziureti kad pradetu purksti prie to pacio slegio ir kad purkstu o ne myztu.O tavo atveju as net nesukciau ju isvis tikrint.
Normalus stendas, o ne testeris naminis tikrina prie įvairių slėgių purškimą, gali skirtis kardinaliai prie tam tikrų slėgių duomenys... Plius nežinau kaip 159, bet jau rinkoje nuo 2004 yra purkštukai kurių slėgis berods 1500bar... Jei į šoną toks purkšti pradės tai ir bloke skylę padaro.
Naminis testeris tiek bar galį užkelti purkštukui?
-
As ir nerasau tik tam kad pasiginciti ,sutinku ne testeris , stendas rimtas .Visa kita as jau parasiau.Tai ko klausia rodydamas tas stiklines,jeigu pats tikrino.As ar jus juk nematet purskia ar myza.O del jo variklio darbo nepatikimo purkstukus buciau palikes ramybeje.
-
O i ka atkreiptum demesi?
-
As nuvaryciau i diagnostika,pries tai pakeisciau kuro ir oro filtra,arba vazineciau ir laukciau kol islys ,bet jeigu nepatinka kaip vaziuoja ;Diagnostika.
-
Filtrus pakeiciau:D man atrodo mesiu dpf filtra, egr atjungius ir chipa ifesiu ir manau mano nepatikimai baigsis:D
-
nenoriu pyktis bet... purkstukas myza ar purskia dar neviskas common rail sistemoje. Taip šie purkštukai yra 1500 bar skirti. Ir jie myža pro abratkę dažniausiai nes kitu atveju nesustodami purkštų (mažiausias slėgis paduodamas purkštukui varilio darbo metu yra 280-300bar. O jūsų diagnostika - visi moka šį žodį ištartkai nežino ką daugiau sakyt. Turiu antras mėnuo blogai dirbančią mašiną. Temos pradžioje aprašiau savo bėdą, ką nustatė dieselservisas (nesugebejo rast strigusio purkštuko) kuris deklaruoja turintis geriausius stendus... Šią temą gan gerai išnagrinėjau ir tarptautiniam alfistų forume ir galiu pasakyt kad jei jau tavo purkstukas blogai dirba tai filtro pakeitimas nieko nepadės :lol:
Kalbant apie pažystamą, tai nepamijau kad purkštukai buvo skirti soliems mercedes ir 7 klasės BMW. Tad jų kainos prieš porą metų buvo apie 100 eur už seną, o senas kaip minėjau, diagnostikoi ant stendo sakydavo kad vis blogas...
-
Teisybes pasaulyje nera,mes kiekvienas teisybe susikuriam sau patys.Visiems sekmes.
-
Įdomumo dėlei, tiems kas skaitys šią temą turėdami identišką bėdą. Mano atveju problemos buvo purkštukuose. Galiausiai radau laiko juo išimti ir nuvežti į Vikrus servisą kad patikrintų ant stendo. Rezultatas - išreguliuoti tolka tak... Perrinkus purkštukus ir juos perkodavus (išrašius jiems naujus kodus) rezultatas akivaizdus: užmiesty kuro sąnaudos sumažėjo nuo 5,7 iki 4,1, mieste nuo 9,8 iki 7,0-7,2. Negana to mašinos trauka prie nepalyginamai pagerėjo, ypač prie žemų sūkių :)
-
Įdomumo dėlei, tiems kas skaitys šią temą turėdami identišką bėdą. Mano atveju problemos buvo purkštukuose. Galiausiai radau laiko juo išimti ir nuvežti į Vikrus servisą kad patikrintų ant stendo. Rezultatas - išreguliuoti tolka tak... Perrinkus purkštukus ir juos perkodavus (išrašius jiems naujus kodus) rezultatas akivaizdus: užmiesty kuro sąnaudos sumažėjo nuo 5,7 iki 4,1, mieste nuo 9,8 iki 7,0-7,2. Negana to mašinos trauka prie nepalyginamai pagerėjo, ypač prie žemų sūkių :)
Džiugu kad išsprendei problemą :)
Ir kiek eurų palikai už purkštukų tvarkymą?