Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Skorpas 2015-01-19 18:14
-
Sveiki alfistai :) taigi norejau pasikonsultuot :) nesenai isigijau alfa romeo 156 1.6 twin spark :) pavazinejas supratau kad ji man per silpna :) bet ikisau daug i viska :) gaila kebula parduot del kitos :) tai va ar galima butu pakeist varikli is 1.6 i 2.5 v6 kiek mazdaug galetu kainuot?? ko reiktu //??? ar isvis geriau apismoka kita alfa pirkt s u2.5 varikliu sudetu... idomi nuomone gal kas yra keite is kur siuntes ar pirko.... aciu :)
-
Nekalbant apie kainas, su tokiu swapu nei TA praeisi, nei draudimas galios.
-
optimaliausias swapas butu nebent i 2.0..
-
Sveiki alfistai :) taigi norejau pasikonsultuot :) nesenai isigijau alfa romeo 156 1.6 twin spark :) pavazinejas supratau kad ji man per silpna :) bet ikisau daug i viska :) gaila kebula parduot del kitos :) tai va ar galima butu pakeist varikli is 1.6 i 2.5 v6 kiek mazdaug galetu kainuot?? ko reiktu //??? ar isvis geriau apismoka kita alfa pirkt s u2.5 varikliu sudetu... idomi nuomone gal kas yra keite is kur siuntes ar pirko.... aciu :)
1.6 silpniausias 156 variantas. Vadinasi stipresniam varikliui (jau nebesvarbu ar 2.0 TS, ar 2.5 V6) reikės labai daug dalių:
Stabdžiai, sankaba, greičių dėžė, variklis, kompas - čia tik pagrindiniai dalykai. O kur dar visokios smulkmenos ir pnš. Galutinėj sumoj toks SWAP'as gausis kone 2 kartus brangesnis, nei dabar verta tavo 156'a, o gal net ir daugiau. Pigiau ir paprasčiau bus nusipirkti kitą 156'ą su norimu varikliu ir nesukti smegenų. Be to - padarius tokį SWAP'ą, reiktų ir praeiti TA komisiją. 8)
-
Optimaliausias tai jo, bet manyciau, kad islaidos ir sugaistas laikas nevertas tu keliu kw. Galios tikrai nebus daug, o darbo pakankamai. V6 dar dar, bet velgi, kiek turi buti sukista i sena masina, kad vertetu tiek vargti. Geriau, pirkti kita, suradus normaliu kebulu. Vaziuokle susitvarkyti lengviau ir pigiau, nei is ts i v6 perdaryti, be to vaziuokle tau kone kiekvienam servise sutvarkys, o su variklio swapu tikrai ne kiekvienas uzsiims ir nekiekvienam ta galima patiketi.
-
Manau, kad ši mintis anksčiau ar vėliau kilo kiekvienam jaunuoliui. :) Daug diskusijų plėtoti neverta - atsakymas:
Finansine ir laiko prasme niekada neapsimokės, tik turėsi daug galvos skausmo. Nebent jauti tokią meilę saviškei Alfai, kad pinigai tau ne problema.
-
Atsimenu turejau ir as,tokia minti su 164,bet paprasciau buvo kita nupirkt nes kai gavau v6 motora su traversu,pravodke,ecu paaiskejo,kad tai lasas juroi kas dar lauke.
-
1.6 silpniausias 156 variantas.
Ot ir ne, silpniausias - 1.9 JTD su 77kw, jei žiūrint variklio galią.
-
1.6 silpniausias 156 variantas.
Ot ir ne, silpniausias - 1.9 JTD su 77kw, jei žiūrint variklio galią.
Kalba eina apie benzininius variklius, bet, jei yra didelis poreikis prisipi*t, tai tada jo, yra ir dar silpnesnių.
-
Nu aciu jums uz apsvietima :) bet velgi girdejau kad tie 2.0 ts yra pripazinti vieni is blogiausiu varikliu :( na tada ateiti tek ieskot kita masina su 2.5 v6, o kas ten rase kad 19jtd silpnesnis :) taiga liu pasakyt tik tiek kad dejo mane per sona draugelis ir kaip reikiant :) aisku nepasigyre ar cipuota ar ne... arba pas mane tas 1.6 visiskai damustas :( as taip ir galvojau kad cia bus daug lb darbo ir laiko. :( na bet va idomumo deliai :) sakau pasiklausinesiu. o gal zinot kur kaune gauti pigiau alfai daliu ?? arba kas remontuoja visai nebrangiai ir kokybiskai? visdelto pamilau sita masina :) mastau ilgai turet :)
-
Nu aciu jums uz apsvietima :) bet velgi girdejau kad tie 2.0 ts yra pripazinti vieni is blogiausiu varikliu :( na tada ateiti tek ieskot kita masina su 2.5 v6, o kas ten rase kad 19jtd silpnesnis :) taiga liu pasakyt tik tiek kad dejo mane per sona draugelis ir kaip reikiant :) aisku nepasigyre ar cipuota ar ne... arba pas mane tas 1.6 visiskai damustas :( as taip ir galvojau kad cia bus daug lb darbo ir laiko. :( na bet va idomumo deliai :) sakau pasiklausinesiu. o gal zinot kur kaune gauti pigiau alfai daliu ?? arba kas remontuoja visai nebrangiai ir kokybiskai? visdelto pamilau sita masina :) mastau ilgai turet :)
2.0 TS pripažinti blogiausiais galima tada, kai jie yra nuperkami neprižiūrėti ir pribaigti. Prasukta su 1.8 TS (tas pats kas 2.0) 220k po vieno iš tokių atvejų (pribaigto variklio nupirkimo) kapitalinio nekišant nei piršto prie jo dalių, išskyrus žvakių, diržų ir tepalų keitimo. Ir važiuota tikrai ne pensininko režimu.
1.9 JTD prieš tave laimėjo dėl sukimo momento nuo žemų sūkių. TS galia atsiranda tik apie 2500-3000 rpm. Su abiem važiavimas labai skirtingas. Bet faktas ir tas, kad 1.6 neturi šansų niekur, net ir prieš 1.8 TS.
Pigiai su šita marke neprasisuksi. Kontaktai dalių yra servisų skiltyje. O remontas - vienareikšmiškai AlfaRS servisas Raudondvario pl. prie Regitros. 8)
-
Manau, jis omenyje turejo ne 2ts, o 2jts. Is kalbu ir nuogirdu, nieko keisto, kai viena raide "j" pasimeta kazkur :) TS tikrai nera blogiausias, blogiausias yra butent JTS ir jis buvo tik 2l.
Padejo tave tikrai del sukimo momento nebuvimo pas 1.6. Kita karta lenktyniauk ne nuo sviesoforo iki sviesoforo, o ilgesneje distancijoj, kur/kai 1.9 galia issikveps, o 1.6 tik prades ja gaudyti. Aisku, jei tai nera 1.9 su 150ag, pries toki be sansu visose distancijose su 120ag, bet imant 77kw ar 85 1.9, pasivarzyti, manau butu imanoma. Kitas dalykas, 1.9 turi turbina, kuri varikli isuka labai anksti ir greitai, kai savo TS turi isukti pats savo kojos pagalba, keldamas apsukas nuo 3k iki 6k. Jei 1.6TS turetu turbina, tai rezultatas vel butu kitoks ir t.t. ir pan. :)
Detales, siuo metu, turbut autogralyje pigiausios, bent jau kiek as uzmates. Bet, kiekvienos detales kainas gali palyginti, vieni is didesniu prekiautoju Kaune jomis robetas. Kazka imanoma gauti ir eolte, autoaibej.
-
Ar baigsit juokint žmones su tuo blogumu TS ar JTS, jau atsibodo "pievos".
Avinai tuščiu karteriu sudrožia, papigiai prisiperka tokių, o paskui skiedžia koks "tūpas" variklis.
Paleiskit savo traktoriukus sausus, ar ilgai tarnaus ?
Ir kuom tas JTS blogas, Kliff ? Gal pasidalinsi info ? Ar bent žinai kiek jis iš tikro skirias nuo TS ???
O taip TS 2.0 tai pats blogiausias iš TS'ų, aišku "runkeliui" 1,6 eko geriausias, nėra variatoriaus, nei balansyrinių diržų, tai pigiau ilgu laikotarpiu, bet atsiprašau kur čia "blogas variklis" ? Nejuokinkit.
Tai tada išeina, kad Blogiausias iš visų V6 su tokia logika ;D
Autoriui Jei labai jau blizga kevalas, dabar keli 2.5 variantai yra gide, kaina nuo 1,7k litų, turėsi visas dalis ko reik. Tereik detaliai regitroj išsiaiškint kiek kainuoja ta ekspertizė ir kokie konkrečiai reikalavimai keliami, jei variklis tvirtinas orginaliai (apatinį balkį panaudosi nuo donoro)
už 3k pvz vis vien nieko doro nenupirksi.
-
Nebepučiam arabų Liudai, TS yra silpnas motoras. Na, jei tiksliau - LABAI lepus. Kas prekiauja dalim gali paantrint. JTD dažniausiai ant metalo išeina, nes niekam jų nereik, o TS'us išgraibsto greitu metu.
Nereikia iš savo automobilio vesti globalios statistikos.
Paskutinį kartą kai domėjausi, ekspertizė yra realiai pigiausias dalykas. Darbus turi atlikti sertifikuotas servisas, o jų kainos... Na ne tas automobilis dėl kurio verta būtų tiek pinigų merkti.
-
Liuduks, ka bandai pasakyti? Tau naujiena JTS idingai silpna vieta? Tiesiog nori tusciai padiskutuoti? Ar meginsi tapti pirmu irodziusiu, jog tai istvermingas ir neproblematiskas variklis? :)
Pries pradedant diskusija, atsakyk i klausima, koks, tavo nuomone, 156-os variklis yra "blogiausias"/maziausiai patvarus: 1.6/1.8/2.0 (esant dideliam norui, gali smulkiai aptarti kiekvieno ju +-), 2.0JTS, V6, ar JTD.
Kad labai neisiplesti irodymais, priminsiu klausima: ""blogiausias"/maziausiai patvarus 156 gamoje".
-
Noriu pasakyt, kad ne vietoj diskusija užvirus patikimumo atžvilgiu ir tiek.
Mane asmeniškai domina esminės dalys varikliuose, žiedai, stūmokliai ir kr. ko remontas/keitimas kainuoja storą pluoštą, arba taip aš suprantu patvarumą, visa tai visur viena ir tas pats pas ts/jts, nepriklausomai nuo litražo.
Šiaip tiesiog prisiminiau "ekspertų" nuomones iš anksčiau, kad "TS žiedai neikam tikę, o JTS, tai išvis popieriniai" kai jie identiški. Daryk išvadas pats iš tokių diskusijų.
-
Šiaip tiesiog prisiminiau "ekspertų" nuomones iš anksčiau, kad "TS žiedai neikam tikę, o JTS, tai išvis popieriniai" kai jie identiški. Daryk išvadas pats iš tokių diskusijų.
Kiek JTS variklių turėjai ir remontavai? Ar tik tiesiog vėl kažkur perskaitei?
-
Vargas vienas, visi tie Sparkai ir JT'esai, prisimenu tas nesamones su 2.o kelimu... Tai ziauriai gailejaus, kad GTV nebuvo 3.0, o ir ta dinamika TS'o pas ji neblizganti buvo... ir pinigu maisas sukrito (pirkau, jau priesmirtiniu konvulsiju kamuojama) su viltim prikelti feniksa, bet kartojau ir kartosiu... jokiu viziju, apie pigia lietuviska Alfa Romeo, but negali :D nebent vadovaujiesi ten kokiais aklais meiles ir pagarbos markei kriterijais, ir be galo megsti vakarus leisti garaze, alfos kompanijoj.
Taupyk saibas, ir pirk gera, priziureta vientuka, tvarkingai eksplotuosi ir dziaugsies... Tuomet, gal nebusi burelio "alfa SU..AS" aktyvus naris, o ir tavo modeliukas, nestoves kur prie malkines numestas ant kaladziu...
ir beje, isvis, banint, temas su tokiais pavadinimais, reiktu, iskart :alaus:
-
Noriu pasakyt, kad ne vietoj diskusija užvirus patikimumo atžvilgiu ir tiek.
Mane asmeniškai domina esminės dalys varikliuose, žiedai, stūmokliai ir kr. ko remontas/keitimas kainuoja storą pluoštą, arba taip aš suprantu patvarumą, visa tai visur viena ir tas pats pas ts/jts, nepriklausomai nuo litražo.
Šiaip tiesiog prisiminiau "ekspertų" nuomones iš anksčiau, kad "TS žiedai neikam tikę, o JTS, tai išvis popieriniai" kai jie identiški. Daryk išvadas pats iš tokių diskusijų.
Identiski? Kodel JTS veleneliai is "popieriaus", kai TS dar sio to verti? Kodel svaistikliai per bloga islenda daznam TS'ui, nors JTS sios bedos lyg ir neturi? ir t.t. ir pan. Techniskai popieriuju jie gal ir vienodi, bet medziagos juose tikrai neidentiskos. Realybe ta tik patvirtina. Pasiknaisiojus giliau po sport pasauli su nemazu biudzetu, galima tiek is TS, tiek is JTS padaryti, ko gero, nebeuzkalama varikli kasdieniniam vartojimui, kuris pragyventu ir JTD kelis kartus. Is tavo ozicijos zvelgiant, tai vis dar bus identiskas variklis brezinyje, gamykliniam, bet medziagos panaduotos jame, toli grazu.
Kas yra geras variklis? As suprantu kiek kitaip, nei. Man pvz, JTD yra geras variklis, V6 yra geras variklis. Variklis, kuriam nereikia kas savaite tikrinti tepalo lygio ir jo dapylineti, variklis, kuriam masiskai svaistikliai per bloka neislenda, del neaiskios priezasties. Taip pat variklis, kurio veleniu nereikia keisti, kartais kas keliasdesimt k km. Ir t.t., geras variklis yra tas, kuris nekelia prieziuros rupesciu ir baimes, kad bet kada jam kazkas gali nutikti. Visa kita yra slamstas, didesnis ar mazesnis, bet kokybes atzviligu, tai slamstas. Ir tai nera tik TS ar JTS, nors kalbam cia butent apie juos.
Pabaigai, diskusijas tu cia pats vedi. Nesuprantu, kuo tau uzkliuvo tai, kad naujoko zinias pataisem, jog ne 2.0TS yra prasciausias is jo galimu pasirinkimo variantu, o butent JTS. O gal reikejo sakyti, kad JTS yra puikus ir nuostabus? Deje, nesam pardavejai, reklamos agentai, tai kam meluoti? Kaip yra, taip atsakom.
Teke ivairiausiu nuomoniu girdeti apie pastaruosius variklius, taip TS nera blogas, jei jis prieziurimasnors, nors stereotipas ir yra kiek kitoks. JTD yra geras, net jei ir nepriziurimas, taigi, jis GERAS. Bet tu pirmas, kuris teigia, jog JTS nera blogas, kolkas, matau ir vienintelis toks:)
p.s. netapk kerosinu :alaus:
-
Na, turėjau užvaikytą TS'ą 2,0. Užvaikytą tik kėbulą turiu omeny, variklis vis dar normalus. Radau autogide 1,8TS su užkaltu varikliu už 900lt. Greit nusičiupau su tikslu persidėt savąjį variklį. Kaip pirmą kart dedant, tai truputi užtrūkau, bet viskas įmanoma ir nėra čia jokių stebuklų. Pusė detalių eina lygiai tokios pat. Dar buvo dujų įrangą, kurią pasisekė parduot už 400lt ir daug kitų likusių detalių. Tai manau, ši investicija atsipirko su kaupu. Siūlau tą patį ir kitiems daryt. Pirkt koki be TA, be dokumentų ar be važiuoklės, pasiimt variklį, o visą kita parduot.