Autorius Tema: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?  (Skaityta 6554 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2015-01-20 11:37 »
Nu aciu jums uz apsvietima :) bet velgi girdejau kad tie 2.0 ts yra pripazinti vieni is blogiausiu varikliu :( na tada ateiti tek ieskot kita masina su 2.5 v6, o kas ten rase kad 19jtd silpnesnis :) taiga liu pasakyt tik tiek kad dejo mane per sona draugelis ir kaip reikiant :) aisku nepasigyre ar cipuota ar ne... arba pas mane tas 1.6 visiskai damustas :( as taip ir galvojau kad cia bus daug lb darbo ir laiko. :( na bet va idomumo deliai :) sakau pasiklausinesiu. o gal zinot kur kaune gauti pigiau alfai daliu ?? arba kas remontuoja visai nebrangiai ir kokybiskai? visdelto pamilau sita masina :) mastau ilgai turet :) 

2.0 TS pripažinti blogiausiais galima tada, kai jie yra nuperkami neprižiūrėti ir pribaigti. Prasukta su 1.8 TS (tas pats kas 2.0) 220k po vieno iš tokių atvejų (pribaigto variklio nupirkimo) kapitalinio nekišant nei piršto prie jo dalių, išskyrus žvakių, diržų ir tepalų keitimo. Ir važiuota tikrai ne pensininko režimu.

1.9 JTD prieš tave laimėjo dėl sukimo momento nuo žemų sūkių. TS galia atsiranda tik apie 2500-3000 rpm. Su abiem važiavimas labai skirtingas. Bet faktas ir tas, kad 1.6 neturi šansų niekur, net ir prieš 1.8 TS.

Pigiai su šita marke neprasisuksi. Kontaktai dalių yra servisų skiltyje. O remontas - vienareikšmiškai AlfaRS servisas Raudondvario pl. prie Regitros. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2015-01-20 17:29 »
Manau, jis omenyje turejo ne 2ts, o 2jts. Is kalbu ir nuogirdu, nieko keisto, kai viena raide "j" pasimeta kazkur :) TS tikrai nera blogiausias, blogiausias yra butent JTS ir jis buvo tik 2l.
Padejo tave tikrai del sukimo momento nebuvimo pas 1.6. Kita karta lenktyniauk ne nuo sviesoforo iki sviesoforo, o ilgesneje distancijoj, kur/kai 1.9 galia issikveps, o 1.6 tik prades ja gaudyti. Aisku, jei tai nera 1.9 su 150ag, pries toki be sansu visose distancijose su 120ag, bet imant 77kw ar 85 1.9, pasivarzyti, manau butu imanoma. Kitas dalykas, 1.9 turi turbina, kuri varikli isuka labai anksti ir greitai, kai savo TS turi isukti pats savo kojos pagalba, keldamas apsukas nuo 3k iki 6k. Jei 1.6TS turetu turbina, tai rezultatas vel butu kitoks ir t.t. ir pan. :)
Detales, siuo metu, turbut autogralyje pigiausios, bent jau kiek as uzmates. Bet, kiekvienos detales kainas gali palyginti, vieni is didesniu prekiautoju Kaune jomis robetas. Kazka imanoma gauti ir eolte, autoaibej.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2015-01-20 20:15 »
Ar baigsit juokint žmones su tuo blogumu TS ar JTS, jau atsibodo "pievos".
Avinai tuščiu karteriu sudrožia, papigiai prisiperka tokių, o paskui skiedžia koks "tūpas" variklis.
Paleiskit savo traktoriukus sausus, ar ilgai tarnaus ?

Ir kuom tas JTS blogas, Kliff ? Gal pasidalinsi info ? Ar bent žinai kiek jis iš tikro skirias nuo TS ???

O taip TS 2.0 tai pats blogiausias iš TS'ų, aišku "runkeliui" 1,6 eko geriausias, nėra variatoriaus, nei balansyrinių diržų, tai pigiau ilgu laikotarpiu, bet atsiprašau kur čia "blogas variklis" ?  Nejuokinkit.
Tai tada išeina, kad Blogiausias iš visų V6 su tokia logika  ;D

Autoriui Jei labai jau blizga kevalas, dabar keli 2.5 variantai yra gide, kaina nuo 1,7k litų, turėsi visas dalis ko reik.  Tereik detaliai regitroj išsiaiškint kiek kainuoja ta ekspertizė ir kokie konkrečiai reikalavimai keliami, jei variklis tvirtinas orginaliai (apatinį balkį panaudosi nuo donoro)

už 3k pvz vis vien nieko doro nenupirksi.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2015-01-20 21:11 »
Nebepučiam arabų Liudai, TS yra silpnas motoras. Na, jei tiksliau - LABAI lepus. Kas prekiauja dalim gali paantrint. JTD dažniausiai ant metalo išeina, nes niekam jų nereik, o TS'us išgraibsto greitu metu.

Nereikia iš savo automobilio vesti globalios statistikos.

Paskutinį kartą kai domėjausi, ekspertizė yra realiai pigiausias dalykas. Darbus turi atlikti sertifikuotas servisas, o jų kainos... Na ne tas automobilis dėl kurio verta būtų tiek pinigų merkti.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2015-01-20 21:44 »
Liuduks, ka bandai pasakyti? Tau naujiena JTS idingai silpna vieta? Tiesiog nori tusciai padiskutuoti? Ar meginsi tapti pirmu irodziusiu, jog tai istvermingas ir neproblematiskas variklis?  :)
Pries pradedant diskusija, atsakyk i klausima, koks, tavo nuomone, 156-os variklis yra "blogiausias"/maziausiai patvarus: 1.6/1.8/2.0 (esant dideliam norui, gali smulkiai aptarti kiekvieno ju +-), 2.0JTS, V6, ar JTD.
Kad labai neisiplesti irodymais, priminsiu klausima: ""blogiausias"/maziausiai patvarus 156 gamoje".
« Paskutinį kartą keitė: 2015-01-20 21:49 sukūrė PiPPas »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2015-01-20 22:30 »
Noriu pasakyt, kad ne vietoj diskusija užvirus patikimumo atžvilgiu ir tiek.
Mane asmeniškai domina esminės dalys varikliuose, žiedai, stūmokliai ir kr. ko remontas/keitimas kainuoja storą pluoštą, arba taip aš suprantu patvarumą, visa tai visur viena ir tas pats pas ts/jts, nepriklausomai nuo litražo.

Šiaip tiesiog prisiminiau "ekspertų" nuomones iš anksčiau, kad "TS žiedai neikam tikę, o JTS, tai išvis popieriniai" kai jie identiški. Daryk išvadas pats iš tokių diskusijų.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2015-01-21 08:18 »
Šiaip tiesiog prisiminiau "ekspertų" nuomones iš anksčiau, kad "TS žiedai neikam tikę, o JTS, tai išvis popieriniai" kai jie identiški. Daryk išvadas pats iš tokių diskusijų.

Kiek JTS variklių turėjai ir remontavai? Ar tik tiesiog vėl kažkur perskaitei?
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs FaceOFF

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 529
  • Karma: +3/-0
  • "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2015-01-21 10:03 »
Vargas vienas, visi tie Sparkai ir JT'esai, prisimenu tas nesamones su 2.o kelimu... Tai ziauriai gailejaus, kad GTV nebuvo 3.0, o ir ta dinamika TS'o pas ji neblizganti buvo... ir pinigu maisas sukrito (pirkau, jau priesmirtiniu konvulsiju kamuojama) su viltim prikelti feniksa, bet kartojau ir kartosiu... jokiu viziju, apie pigia lietuviska Alfa Romeo, but negali :D nebent vadovaujiesi ten kokiais aklais meiles ir pagarbos markei kriterijais, ir be galo megsti vakarus leisti garaze, alfos kompanijoj.
Taupyk saibas, ir pirk gera, priziureta vientuka, tvarkingai eksplotuosi ir dziaugsies... Tuomet, gal nebusi burelio "alfa SU..AS"  aktyvus naris, o ir tavo modeliukas, nestoves kur prie malkines numestas ant kaladziu...

ir beje, isvis, banint, temas su tokiais pavadinimais, reiktu, iskart  :alaus:
« Paskutinį kartą keitė: 2015-01-21 10:05 sukūrė FaceOFF »
156ex GTVex CLKex exS6  ex166x 2 TT on board :D

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2015-01-21 17:22 »
Noriu pasakyt, kad ne vietoj diskusija užvirus patikimumo atžvilgiu ir tiek.
Mane asmeniškai domina esminės dalys varikliuose, žiedai, stūmokliai ir kr. ko remontas/keitimas kainuoja storą pluoštą, arba taip aš suprantu patvarumą, visa tai visur viena ir tas pats pas ts/jts, nepriklausomai nuo litražo.

Šiaip tiesiog prisiminiau "ekspertų" nuomones iš anksčiau, kad "TS žiedai neikam tikę, o JTS, tai išvis popieriniai" kai jie identiški. Daryk išvadas pats iš tokių diskusijų.
Identiski? Kodel JTS veleneliai is "popieriaus", kai TS dar sio to verti? Kodel svaistikliai per bloga islenda daznam TS'ui, nors JTS sios bedos lyg ir neturi? ir t.t. ir pan. Techniskai popieriuju jie gal ir vienodi, bet medziagos juose tikrai neidentiskos. Realybe ta tik patvirtina. Pasiknaisiojus giliau po sport pasauli su nemazu biudzetu, galima tiek is TS, tiek is JTS padaryti, ko gero, nebeuzkalama varikli kasdieniniam vartojimui, kuris pragyventu ir JTD kelis kartus. Is tavo ozicijos zvelgiant, tai vis dar bus identiskas variklis brezinyje, gamykliniam, bet medziagos panaduotos jame, toli grazu.
Kas yra geras variklis? As suprantu kiek kitaip, nei. Man pvz, JTD yra geras variklis, V6 yra geras variklis. Variklis, kuriam nereikia kas savaite tikrinti tepalo lygio ir jo dapylineti, variklis, kuriam masiskai svaistikliai per bloka neislenda, del neaiskios priezasties. Taip pat variklis, kurio veleniu nereikia keisti, kartais kas keliasdesimt k km. Ir t.t., geras variklis yra tas, kuris nekelia prieziuros rupesciu ir baimes, kad bet kada jam kazkas gali nutikti. Visa kita yra slamstas, didesnis ar mazesnis, bet kokybes atzviligu, tai slamstas.  Ir tai nera tik TS ar JTS, nors kalbam cia butent apie juos.
Pabaigai, diskusijas tu cia pats vedi. Nesuprantu, kuo tau uzkliuvo tai, kad naujoko zinias pataisem, jog ne 2.0TS yra prasciausias is jo galimu pasirinkimo variantu, o butent JTS. O gal reikejo sakyti, kad JTS yra puikus ir nuostabus? Deje, nesam pardavejai, reklamos agentai, tai kam meluoti? Kaip yra, taip atsakom.
Teke ivairiausiu nuomoniu girdeti apie pastaruosius variklius, taip TS nera blogas, jei jis prieziurimasnors, nors stereotipas ir yra kiek kitoks. JTD yra geras, net jei ir nepriziurimas, taigi, jis GERAS. Bet tu pirmas, kuris teigia, jog JTS nera blogas, kolkas, matau ir vienintelis toks:)
p.s. netapk kerosinu :alaus:
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs gRysed

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
  • Karma: +0/-0
  • AR 156 2l 114kw TS
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: 1.6 TS variklio galios trūkumas. SWAP į 2.0 TS?
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2015-01-24 16:49 »
Na, turėjau užvaikytą TS'ą 2,0. Užvaikytą tik kėbulą turiu omeny, variklis vis dar normalus. Radau autogide 1,8TS su užkaltu varikliu už 900lt. Greit nusičiupau su tikslu persidėt savąjį variklį. Kaip pirmą kart dedant, tai truputi užtrūkau, bet viskas įmanoma ir nėra čia jokių stebuklų. Pusė detalių eina lygiai tokios pat. Dar buvo dujų įrangą, kurią pasisekė parduot už 400lt ir daug kitų likusių detalių. Tai manau, ši investicija atsipirko su kaupu. Siūlau tą patį ir kitiems daryt. Pirkt koki be TA, be dokumentų ar be važiuoklės, pasiimt variklį, o visą kita parduot.