Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: mindaugaslt 2015-01-14 15:01

Antraštė: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-14 15:01
Sveiki,

atsiprašau, jei jau buvo tokia tema, bandžiau ieškoti per searchą, bet neradau. Norėjau paklausti, ar Alfa Romeo 156 2,4 JTD variklis toks pat tiek 1997-2003, tiek 2004-2007 (metus truputį iš akies parašiau)? Ar skiriasi varikliai? Man reikia variklio galvos naujesniam modeliui, radau senesnio modelio galvą, bet bijau, kad gali netikti.

Prie to paties, gal kas pardavinėja naujesnio modelio galvą ar bent žino, kokia galėtų būti jos kaina?

Ačiū!!
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Disco_V 2015-01-14 15:03
Kiek kW tavo motoras?
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Esnyper 2015-01-14 15:40
Jei kw skiriasi, netiks. Senesni varikliai buvo 10V, o naujesni 20V.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-14 16:07
20 V 129 kW. Gal tada žinot, kur būtų galima užsisakyti ar nusipirkti? Gal iš forumiečių kažkas prekiauja? Ačiū. :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Eimantas 2015-01-14 16:25
Sunkesnis uzdavinys rast 129kw varianta, o jai ir rasi abejoju ar nuimines, nes nores visa virkli parduoti, nebent gera kaina sugebesi pasiulyt :smilie:
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Disco_V 2015-01-14 16:26
Tai čia tas pirmas JTDm jau skaitosi, jo? Visi, iki 129 kW varikliai tau netinka. Ieškokis būtent tokio variklio pas 156 arba 166 Alfas ir, kiek žinau FIAT Croma dar tokį turi. Nebent dar nuo 159 Alfos tiks, bet dėl šito stipriai abejoju.
Antraštė: Ats: 2,4 JTD senesniame ir naujesniame modelyje
Parašė: Esnyper 2015-01-14 16:27
Bandyk į šrotus skambintis: Tauras ir Laimis, Kaune. Kontaktai tarp forumo meistrų.
Antraštė: Ats: 2,4 JTD senesniame ir naujesniame modelyje
Parašė: Disco_V 2015-01-14 16:29
Kažkodėl nujaučiu, kad tą pačią galva labiau apsimokės remontuot, nei ieškoti kitos. Nebent susprogus galva būtų, tada jo, kito pasirinkimo nėra, kaip tik nauja/kita sveika.
Antraštė: Ats: 2,4 JTD senesniame ir naujesniame modelyje
Parašė: mindaugaslt 2015-01-14 16:31
Supratau. O gal dar kokių naujienų galit papasakot apie būtent šitą variklį? Situacija tokia, kad radau 156 neblogą variantą, bet su variklio problema. Šeimininkas sako, kad vandenį varo, bet neaišku, ar tą vandenį lauk varo, ar į tepalą. Kaip suprantu, galėtų būti ir tarpinė po galva. Gal žinot, kokios tipinės šitų variklių bėdos ir ar apskritai apsimoka pirkti 129 kW? Ir ar tas galvas įmanoma remontuoti?

Ačiū.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: PiPPas 2015-01-14 20:31
Tai čia tas pirmas JTDm jau skaitosi, jo? Visi, iki 129 kW varikliai tau netinka. Ieškokis būtent tokio variklio pas 156 arba 166 Alfas ir, kiek žinau FIAT Croma dar tokį turi. Nebent dar nuo 159 Alfos tiks, bet dėl šito stipriai abejoju.

Karoli, klysti. Fiat Croma turi variklį iš 159. O 159 JTDm yra visai kitoks, nei į 156 ar 166 montuoti taigi 159 ir Fiat Croma variantus atmesti galima.

Be to 2.4 JTD 129kW dar nėra JTDm. 8)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Sraigamobilis 2015-01-14 21:04
2.4 JTD variklį parmušti yra reikalų... Jei jau suvaryta galva, tai kaip su kitais mazgais? Temos autoriui rekomenduočiau pasieškoti kitos alfos, jų tikrai galima rasti normalių. 129kW variklį dalimis rasti ne taip lengva, labai abejoju ar kas parduos galvą, nebent už variklio kainą. O kur dar pakeitimas...
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: shpuncik 2015-01-14 22:34
tai imi blogiausią varianta - motorschaden. skambini per skelbimus, klausi kiek kitas toks motoras, primeti pakeitimą kokius 300-600lt ir žiūri verta ar ne pirkti.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-15 09:23
Motoras.lt už variklį prašo ~725 EUR (2 500 Lt), o galva atskirai lygtai pusė variklio kainos. Taip pat radau visą variklį už 230 EUR (~250k rida). :) Žodžiu galvosūkis. Radau panašią Alfą 200 EUR brangesnę, bet su turbinos defektu kažkokiu. Turbūt turbiną lengviau ir pigiau sutvarkyt nei galvą?

Būtent ta pirma mašina ir yra motorschaden. Kaina gaunasi šiek tiek didoka, jei keist visą variklį, bet jei pavyktų suremontuot kažkaip be bloko keitimo, tada kaina gera. Ir pati mašina gerai išlaikyta, dėl to taip gaila paleist. :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Disco_V 2015-01-15 09:32
Geriau jau imk tą, kur su turbinos defektu. Jei pardavėjui pamojuosi pinigais po nosim - manau numuši tuos papildomus 200 Eur. O turbiną su filtrų ir tepalų keitimu susiremontuosi už kokius 400 Eur ir nereikės sukt smegenų "ar tikrai gerai sutvarkys užlinkusį motorą".
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-15 10:03
Aš irgi panašiai mąstau. :) O įdomu kuro sąnaudos ženkliai skiriasi 1,9 ir 2,4?
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: KLIFF 2015-01-15 10:27
Skiriasi pora apie pora litru i didesne puse. Ir aptarnavimo kastai skiriasi i ta pacia puse. Bet lygiai taip pat ir trauka skiriasi :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-15 10:29
Realu į 10 l įsitekti važinėjant mieste trumpas distancijas? :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Esnyper 2015-01-15 10:46
Nebent gazą su plunksna spaudysi. Ypač žiemą.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Disco_V 2015-01-15 10:58
Realu į 10 l įsitekti važinėjant mieste trumpas distancijas? :)

Jei pastoviai minsi iki dugno - be 12 ar 13 litrų nepraslysi. Jei važiuosi žmoniškai, turėtum į 10 litrų tilpti. Mano ex 2,4 JTD su 110 kW mieste apie 8,5 pasiimdavo, bet aš jos per daug neprievartavau.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-15 11:22
Aš su Nissan Primera 66 kW pripratęs važinėt, kur absoliučiai nėra skirtumo, ar su plunksna, ar plytą ant gazo uždėsi, vis tiek vienodai traukia. Tai jei įmanoma 9-10 l, labai smagu girdėt. :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: stasius 2015-01-15 11:31
senesni 2.4 jtd gal kiek ekonomiškesni. pirmoji 156 2.4 100 kw visada rodė 6,7 ltr vid.
tai net beveik nepriklausė nuo to kaip ją minkiau. ji ir čipuota vėliau buvo. suvartojimas nesikeitė.
turėta lancia lybra 2.4 jtd 103 kw vartojo vid. apie 7 ltr. užmiesty apie 5.3 (pagal užpylimą iki kakliuko). vilniuje teko vieną baką neišvažiavus į užmiestį šaltą žiemą išdegint. tada nustebau, kad pagal užpylimą gavosi tik 8.3 ltr nors sąlygos buvo tikrai atšiaurios plius kamščiai. vėliau, po to kai buvo prišalus vasarinė salerka (iš degalinės), sanaudos padidėjo ir vid. siekė min 8 ltr.

o renkantis tarp motorshaden ir turbo kaput - per daug nežinomųjų. pirmu atveju nežinai kiek giliai bėda variklyje (neapibrėžta remonto kaina), bet sutavarkius jau ramu, nes realiai žinai, kad viskas ok. o su turbo shaden  - iš vis niekas neaišku. mašina normaliai nevažiuoja arba iš vis nevažiuoja. nieko negali patikrint. sutvarkai turbą, uždedi, o paaiškėja, kad vis tiek nevažiuoja, nes neaišku, kas vyko po to kai turba užlinko. pvz galėjo alyvą išvaryt ir pravažiuota be tepimo. rizikos tikrai daug. reikia viską pasverti ir paskaičiuoti
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: KLIFF 2015-01-15 12:00
Bet jus kai nulyginat kartais, tai...66kw vs 5C 129kw. Kaip galima tokius lyginti pagal sanaudas? 1.9 85kw vidutines laisvai i 5-6l telpu, laikant plyta ant kojos. Trasoje ir 4-4,5 uztenka. Taupyk netaupes, bet 1.9, juolabiau kokio nissan 66kw sanaudu niekaip neisgausi su 2.4 varikliu. Aktualu kuro sanaudos ir norisi Alfa Romeo? Tuomet, ziuri i 1.9 vienareiksmiskai! Bet kurio atveju sutaupysi 1l/100km, minimum :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: shpuncik 2015-01-15 12:05
su 12-14L tai čia jau chebra biški perlenkėt - arba kas sezoną padangas keičiat, arba kuras bėga kažkur bet tikrai ne į motorą :D
senasis 10v jau kad 11l pasiekti yra ką veikti. Vilnius trumpi atstumai vasara iki 9L, žiemą ~9.6L. bet čia taip iš akies skaičiuojant kiek užpilama ir tai kartais pavaikoma palei redline.

autostradoj tai ten visai nieko neima: pilnas bakas Vilnius-Praha, 2 bakai Vilnius-London.

priežiūra aplink motorą 2.4 brangiau nei 1.9. bet ir važiuoja kitaip na ir garsas penkių kaušu :)

PS 12-14L tai čia nebent naujasnis motoras su DPF'u ir jis koks pasikišęs bus, tuomet jo, sanaudos jau litrais išauga.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mx1 2015-01-15 12:13
Mano patarimas toks - maliesi po vieta, tada 1.9jtd, vazineji tolimais atstumais, tada 2.4jtd. O jeigu kuro sanaudos ir prieziuros kastai nerupi, tada irgi 2.4jtd. 5 cilindru garsas veza :-) Bet cia tik mano nuomone.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-15 13:20
Bet jus kai nulyginat kartais, tai...66kw vs 5C 129kw. Kaip galima tokius lyginti pagal sanaudas? 1.9 85kw vidutines laisvai i 5-6l telpu, laikant plyta ant kojos. Trasoje ir 4-4,5 uztenka. Taupyk netaupes, bet 1.9, juolabiau kokio nissan 66kw sanaudu niekaip neisgausi su 2.4 varikliu. Aktualu kuro sanaudos ir norisi Alfa Romeo? Tuomet, ziuri i 1.9 vienareiksmiskai! Bet kurio atveju sutaupysi 1l/100km, minimum :)

Ačiū visiems, labai geri komentarai, padeda susidaryt bendrą vaizdą. :) Net nebandau lyginti su 66 kW nei sąnaudomis, nei galia, 10 l/100 km tikrai ne tragedija, bet jei įmanoma mažiau, tai manau ir išspausiu, nes esu pripratęs su akseleratorium švelniai elgtis. Tą turėjau omeny. :)

Tarp kitko, nepagalvojau, kad galiu parodyt, tarp ko renkuosi:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-156-156-sportwagon-2-4-jtd-20v-distinctive-hohne/202405589.html?lang=en&pageNumber=47&__lp=96&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&minPrice=1000&maxPrice=1800&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&categories=SmallCar&categories=EstateCar&categories=Van&categories=SportsCar&noec=1 - kažkas negerai su turbo

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-156-156-sportwagon-2-4-jtd-20v-billerbeck/202839862.html?lang=en&pageNumber=20&__lp=96&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&minPrice=1000&maxPrice=1800&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&categories=SmallCar&categories=EstateCar&categories=Van&categories=SportsCar&noec=1 - galvos problema

Gal dar kam kokių minčių kils. :)

Dar kartą ačiū visiems, apie Alfą svajoju jau kokie 4 metai, o dabar sudaužius seną mašiną kaip tik atsirado gera proga įsigyti. Pažiūrėsim, kas iš to išeis. :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Makacinas 2015-01-15 15:14
kazkaip man atrodo kad mindaugas nori pirkti ne masina o metus. pirksi su defektu bet geru metu, bet ziurek kad nebutu taip kad masina kaip nevaziuoja taip nevaziuoja. ar ne protingiau butu susirasti senesny 110kw varijanta bet patikimesny?
 asmeniskai as tai imciau galvos defektu.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-15 15:22
Taip, dėl šito tu irgi teisus. Noriu facelifto, nes senesnis modelis man atrodo truputį morališkai pasenęs. Aišku, biudžetas riboja, bet iš kitos pusės, geriau investuočiau daugiau, bet turėčiau naujesnę mašiną. :)
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Makacinas 2015-01-15 15:40
atsimink ten jau  egrai pdfai ir t.t. kad nereiktu viena ranka vairuot o kita asara braukt.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Eddie_Romeo 2015-01-15 16:39
EGR ir DPF išgydoma, ir pakankamai nesunkiai. O ir varikliai FL buvo įvairūs: ir seni, ir nauji.

Aš rinkčiausi 1.9 16v variantą, visko jame sočiai užtenka. Pasičipavus gaunasi tiek pat, kiek standartiškai 2.4 20v.

Ai, aš tokį auto ir vairuoju. Matyt, ne veltui. :D
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: stasius 2015-01-15 16:45
kokie gi čia geri metai. abu variantai 2003 m. seniena jau  :smilie:
jokių pdf ten neturėtų būt. pažymėta, kad euro 3.
reikia žiūrėt kiek kuris nuleis nuo kainos. įvertinus parvežimą (turbūt apie 400 e), kaina nebus tokia maža.

ps kodėl šita netinka?
http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-156-jtd-universalas-2005-0126778197.html
super atrodo. už 2 k e manau atiduotų. viskas vietoj, galima ramiai patikrint ir įvertint.

Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: moonshine 2015-01-15 16:57

Tarp kitko, nepagalvojau, kad galiu parodyt, tarp ko renkuosi:

...... kažkas negerai su turbo

...... galvos problema

Gal dar kam kokių minčių kils. :)

Dar kartą ačiū visiems, apie Alfą svajoju jau kokie 4 metai, o dabar sudaužius seną mašiną kaip tik atsirado gera proga įsigyti. Pažiūrėsim, kas iš to išeis. :)
Kiek leidžia mano kuklios fokiečių žinios, pirmoj nutrauktos dvi špilkos išmetimo kolektoriuj bei buvo remontuotas galas. Antrai kalba tik apie galvos tarpinę.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: mindaugaslt 2015-01-15 20:26
Dėl elektros, tai taip, jos daugiau nei senesniam modely, ir yra tikimybė, kad ji pradės gesti (vis dėlto mašinai 11 metų). Iš kitos pusės, jei nori būt tikras, kad niekas negestų, važinėk dviračiu. :)

moonshine, ačiū, pasirodo visai kiti reikalai, nei galvojau. Pirmos jau nebėra, o antrą bandysiu imt. Pranešiu kaip seksis. :)

stasiau, šita visai geras variantas. Dabar jau nusprendžiau bandyt imti šitą iš mobile.de, bet jei ką, turėsiu omeny. :) Ačiū.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: Zenius 2015-01-16 16:19
Labai klysti manydamas kad dviraciai negenda.2014 metu pavasari daviau meistrui sutvarkyt dviratuka,vairo,priekines zvaigzdutes guoliai dar kazkas viso gal 120 litu.
Antraštė: Ats: AR 156 2,4 JTD: variklių gamos skirtumai
Parašė: tommix 2015-02-01 02:28
su 12-14L tai čia jau chebra biški perlenkėt - arba kas sezoną padangas keičiat, arba kuras bėga kažkur bet tikrai ne į motorą :D
senasis 10v jau kad 11l pasiekti yra ką veikti. Vilnius trumpi atstumai vasara iki 9L, žiemą ~9.6L. bet čia taip iš akies skaičiuojant kiek užpilama ir tai kartais pavaikoma palei redline.

12L negazuojant eda dabar ziema, vazinejant vilniuje pakankamai normaliu greiciu - 90-110km/h. aisku buna ir kamsciuose.
Beda ta kad borto pc visada rodo 2x mazesnes sanaudas nei realios :D