Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Pavas 2015-01-07 17:57
-
Sveiki,
išgydžiau visas savo 159'tos 2,4 dyzelinės jėgainės ligas išskyrus Įsiurbimo kolektorių, kuris pagal visą logiką turėtų būti užsikimšęs siaubingai (EGR ilgą laiką buvo užstrigęs atidarytoj pozicijoj ir jau vamzdžiai einantys link kolektoriaus gerokai suuodini.). Galvoju, kad reikia programiškai susitvarkyti sklendes pas galingas.lt ir tuomet reiktų įlįst į tą kolektorių ir jį gerai išplaut.
Dabar viso to bėda yra tokia, kad niekas tokio darbo man neapsiima daryti ir kreipiuosi į Jus pagalbos, gal kas nors ką nors žinote ? Vienintelė Autoprizmė sutiko, bet paprašė 1500 Litų, kas mano galva yra tikrai perdaug (gaudausi kainosi ir mechanikoj šiek tiek). Gyvenu Vilniuje, todėl Alfa RS netinka, nes jie Kaune ir čia visos dienos (ir greičiausiai dar pusė kitos) darbas, o darbo dienomis žinoma dirbu ir tikrai neturiu tiek laiko Kaune, todėl reikia Vilniuje.
HELP !!! :idea: :loud:
-
O Vitomos servisas netinka? 8)
-
Kokia kaina tenkintų?
-
čia už tokią kainą naują kolektorių įdeda ar sekretorę dar gauni pabendrauti? :D
-
O pameginkit patys nusiimt ta kolektoriu... lengviau motora isimt.. nu tik gal ne 1500lt, ciut maziau.. :D
-
O pameginkit patys nusiimt ta kolektoriu... lengviau motora isimt.. nu tik gal ne 1500lt, ciut maziau.. :D
1499 turbūt :D
-
O pameginkit patys nusiimt ta kolektoriu... lengviau motora isimt.. nu tik gal ne 1500lt, ciut maziau.. :D
1499 turbūt :D
Tai kiek tavo manymu toks darbas turėtų kainuoti?
-
Tai kiek tavo manymu toks darbas turėtų kainuoti?
Tai aš juk juokavau, pagal Stepo parašymą "čiut mažiau". :D
-
O pameginkit patys nusiimt ta kolektoriu... lengviau motora isimt.. nu tik gal ne 1500lt, ciut maziau.. :D
1499 turbūt :D
Tai kiek tavo manymu toks darbas turėtų kainuoti?
viskas labai paprasta... jei imtume tarkim valandini darbu ikaini 100lt. Prisegtame faile matome kiek gamintojas "duoda" valandu sitam darbui atlikti, o toliau paprasta aritmetika (9x100=900lt), bet cia tik nuimt-uzdet.
-
Tai kiek tavo manymu toks darbas turėtų kainuoti?
Tai aš juk juokavau, pagal Stepo parašymą "čiut mažiau". :D
Tai juk suprantu, kad juokavai - aš gi tik senas, bet ne glušas 8)
O kad šitas darbas brangus tai žinau ne iš pasisakymų - teko gyvenime turėti tokį malonumą...
-
O ar keiciant dirzus sitas malonumas nebutu pigesnis?
-
O ar keiciant dirzus sitas malonumas nebutu pigesnis?
Tai kad čia visai nesusiję dalykai :)
-
na kodėl nesusiję :)) jei gerai pamenu kolektoriau nenuimsi kol kūro siurblio nenuimsi, o aną kad nuimti būtų gerai diržą nusimesti.
tai žiūrėk 1,5-2h, nepamenu kiek tiksliai pagal autodata duoda, ir sutaupo :D
PS koriz, tu bent žiūrėjai kas kolektoriaus viduj darosi ar čia spėlioji, jog jį plauti reikia iš to, kad EGR'as pats apsidergęs? kolektorius oro sklendes nelužusios/nestringa kur apačioje stovi penkios? EGR'ą jei paliksi pasistatyk atnaujintą tarpinę
-
na kodėl nesusiję :)) jei gerai pamenu kolektoriau nenuimsi kol kūro siurblio nenuimsi, o aną kad nuimti būtų gerai diržą nusimesti.
tai žiūrėk 1,5-2h, nepamenu kiek tiksliai pagal autodata duoda, ir sutaupo :D
PS koriz, tu bent žiūrėjai kas kolektoriaus viduj darosi ar čia spėlioji, jog jį plauti reikia iš to, kad EGR'as pats apsidergęs? kolektorius oro sklendes nelužusios/nestringa kur apačioje stovi penkios? EGR'ą jei paliksi pasistatyk atnaujintą tarpinę
Čia tiesiog spėjimas, nes visą kitą, kas galėtų būti negerai - jau sutvarkyta...O problema kažkur vis dar yra - iš pirmo karto nesikuria - uždūsta. Reikia kelis kartus žvakes šildyt arba gazo duot užkuriant. O važiuojant kai gazo duodi daugiau girdisi toks kaip ''švilpimas'' ir jausmas, kad lyg ir geriau eit turėtų, toks truputį galios trūkumas. :( Buvo EGR bėdos, sutvarkėm, dpf sutvarkėm, filtrai ir tepalai visi pakeisti, žvakės viskas ok. Tai aš net nežinau kas dar...
-
na kodėl nesusiję :)) jei gerai pamenu kolektoriau nenuimsi kol kūro siurblio nenuimsi, o aną kad nuimti būtų gerai diržą nusimesti.
tai žiūrėk 1,5-2h, nepamenu kiek tiksliai pagal autodata duoda, ir sutaupo :D
PS koriz, tu bent žiūrėjai kas kolektoriaus viduj darosi ar čia spėlioji, jog jį plauti reikia iš to, kad EGR'as pats apsidergęs? kolektorius oro sklendes nelužusios/nestringa kur apačioje stovi penkios? EGR'ą jei paliksi pasistatyk atnaujintą tarpinę
Tai čia tiek pat logikos, kiek laukti kol nuleis padangą, kad stabdžių kalades pasikeist 8)
-
Taigi siuo metu mano Alfa yra pas meistriuka, kuris jai keicia dirza ir tuo paciu isima kolektoriu isvalyt. Panasu, kad kolektoriaus sklendes bent jau dvi visiskai mire ir baisiausiai apsitepalave. ir kolektorius pilnas tepalu, o per kolektoriu naturaliai ir visas variklis pilnas to ''maumo''. Taigi meistro nuomone tai turetu isspresti problema. Sklendes atidarysim ir paliksim atviras. O dirzui vis gi buvo laikas - 70'000 pravaziuota, manau neapsimoka daugiau rizikuot, tad prie to pacio pakeitem ir ji :alaus:
Treciadieni pasiimu savo Alfute, tad painformuosiu - gal kazkam bus aktualu.
-
Neesu aš didelis specialistas, bet iš kur ten tepalai? Suodžiais apkerpėję ir panašiai - taip, bet tepalai? Gal turbai amen? Kaip kitaip ten tepalai papuola?
-
Neesu aš didelis specialistas, bet iš kur ten tepalai? Suodžiais apkerpėję ir panašiai - taip, bet tepalai? Gal turbai amen? Kaip kitaip ten tepalai papuola?
Na tos sklendės kur yra penkios ir jos iš viršaus visos tarpusavyje sujungtos, kolektoriaus išorėje. Dvi iš jų stipriai tepauoluotos. Turbina sveika, slėgis geras. Gal kiek perdėjau, ten nėra tiek daug to tepalo, gal ten tiesiog maumas tas suodžių priaugęs ir tiek.
-
Neesu aš didelis specialistas, bet iš kur ten tepalai? Suodžiais apkerpėję ir panašiai - taip, bet tepalai? Gal turbai amen? Kaip kitaip ten tepalai papuola?
Na tos sklendės kur yra penkios ir jos iš viršaus visos tarpusavyje sujungtos, kolektoriaus išorėje. Dvi iš jų stipriai tepauoluotos. Turbina sveika, slėgis geras. Gal kiek perdėjau, ten nėra tiek daug to tepalo, gal ten tiesiog maumas tas suodžių priaugęs ir tiek.
Na, čia jau panašiau :smilie: Tikiuosi tavo meistras žino, ką su tom sklendėm reikia daryti, nes priešingu atveju to "maumo" išvalymas neduos norimų rezultatų...
-
Na meistro rekomendacija - nuvežtas kolektroius valyti į spec. įmonę ultragarsu ar kuo tai panašiu, kad būtų idealiai švarus. Sklendes rekomendavo užstrigdinti atidarytoj pozicijoj, ir palikti. Jeigu kompiuteris supyks ar bus kažkokia problemėlė - reikės dar ir išprogramuoti. Nemeluoja ? :)
-
Išoperuoti tas sklendės mechaniškai lauk ;)
-
Na meistro rekomendacija - nuvežtas kolektroius valyti į spec. įmonę ultragarsu ar kuo tai panašiu, kad būtų idealiai švarus. Sklendes rekomendavo užstrigdinti atidarytoj pozicijoj, ir palikti. Jeigu kompiuteris supyks ar bus kažkokia problemėlė - reikės dar ir išprogramuoti. Nemeluoja ? :)
Jo, nemeluoja. Bet kam jas palikti išvis? Tarkim dabar jos bus paliktos atidarytos, o kompas vistiek supyks - veši jungti prie kompo, kad jų nematytų, bet realiai jos ten bus. Tikiuosi šitos sklendės ne tokios, kaip kad bė em vė sklendės, kurios mėgsta kažkokiu būdu pakliūti į cilindrą...
-
Na meistro rekomendacija - nuvežtas kolektroius valyti į spec. įmonę ultragarsu ar kuo tai panašiu, kad būtų idealiai švarus. Sklendes rekomendavo užstrigdinti atidarytoj pozicijoj, ir palikti. Jeigu kompiuteris supyks ar bus kažkokia problemėlė - reikės dar ir išprogramuoti. Nemeluoja ? :)
Jo, nemeluoja. Bet kam jas palikti išvis? Tarkim dabar jos bus paliktos atidarytos, o kompas vistiek supyks - veši jungti prie kompo, kad jų nematytų, bet realiai jos ten bus. Tikiuosi šitos sklendės ne tokios, kaip kad bė em vė sklendės, kurios mėgsta kažkokiu būdu pakliūti į cilindrą...
Rekomenduojat visai išlupti ir kompas tada bus ramus ? Bet pas mane tas išorinis reguliatorius kuris prie varikliuko prijungtas, jis turi penkis tvirtinimus prie sklendžiu, kad jas reguliuot...tai tos vietos visiškai išsidėvėję, ta prasme visiškai išmalta ir tos sklendes gyvena savo atskira gyvenima, o varikliukas kažką sau toliau reguliuoja :D
Siūlot visai jas išimti ?
-
Pamąstyk logiškai. Palieki sklendes ir po kiek laiko kompas išmeta klaidą. Nuvažiuoji jas išprogramuot, išprogramuoja, bet moralė su sąžine neleidžia miegot, kad valant kolektorių meistras jų neišėmė lauk... Pinigai sumokėti už valymą, už išprogramavimą ir vėl reikės mokėt už sklendžių šalinimą... Sapnuoji košmarą... O galėtum juk prie to paties kol valo kolektorių jas pašalint ir nuvažiuot jas programiškai atjungti. Aišku, niekas negarantuoja, kad palikus sklendes jos išbyrės po kolektorių ir niekas nesako, kad kompas išmes klaidą, bet ...
-
Na geriau išoperuoti, kad kaip ir minėjo jų dalys į cilindrus nepapultu, o jei valdymas išmaltas tai juk kompas galvos, kad joms ok jei kojelė valdymo vaikšto nes bus potenciometras kažkur kuris padėtį mato, jei jis vaikšto tai kompas kabutėse irgi mato jų padėtį, nebent dar kokiu davikliu matomi srautai ;)
-
Sklendes dabar saugiai padarytos atviroje pozicijoje, varikliukas vis dar isivaizduoja, kad jas atidarineja kada jam reikia, bet is tikruju tai jis tiesiog vaiksto ta pacia eiga, kaip prijungtas ir tiek. Klaidu jokiu nesimato, dirzas naujas su itempejais pradzioj kazkaip caksejo, bet dabar prisicaksejo ir nurimo.
Senasis buvo jau su gerokai pavargusiais itempejais, tai gerai, kad pasikeiciau. Daugumai galiu rekomenduoti meistra Ramuna, dirba pas save garaze, pigiai, greitai ir manau, kad gerai. Dave ir garantija 50'000 km jo atliktiems darbams. Geras zmogus :alaus:
Problemos panasu, kad issprestos. Kuriasi gerai, melyno dumo nebeturim, pulsavimo nera ir variklis pasidare gyvesnis, greiciau sureguoja, kai as jam desine koja paliepiu judintis sparciau.
Taip pat turbinos slegio matuokles fiske buvo apkrepejusi irgi, tai ja isvalius turba nebekvailioja. Manau, kad pagaliau turiu tvarkinga auto :masina:
-
Sveiki,
Pas mane irgi liko paskutinės bėdos susitvarkyti ir turbūt jau irgi bus tvarkinga mašinėlė. Tik Pavo norėjau dar paklausti ar tau visada sunkiai užsikurdavo? Mano pirmą kartą užsikuria be jokių problemų, bet jei pavažiuoju kur netoli ir variklis nespėja įšilti iki darbinės temp. tada kuriasi sunkiau, užkūrus pradeda pulsuoti ir užgęsta jei gazo nepaduodu, vėl per naujo kuriant vėl jokių problemų. Jei variklis jau būna įšilęs, tada kuriasi be problemų. Ir galvoju, gal ir pas mane ta pati problema?
Beje prie to pačio, gal kas turėjo bėdų su autopilotu? Įjungus jį, jis atsitiktinai sugalvoja pats išsijungti (kartais po 1 km, kitą kartą po 20 km kelio) ir daugiau nebeįsijungia. Kai mašiną per naujo užkuri, vėl autopilotas įsijungia, bet paskui vėl tas pats. Gal žino kas gerą specialistą vilniuje, kas diagnostiką padarytų? Multiecuscan man nieko nerodo, išskyrus nepastovią pakaitinimo žvakių bėdą. (Scan DTC funkcija, nes Connect nepajungia dėl laido, reikia jį modifiluoti).
Autobrava tai kosmoso turbūt užsiprašys, o į Autoprizmę sakiau kojos nebekelsiu.
O Elearn'as rodo visą puokštę galimų variantų:
The system turns off automatically when the signals used by the Cruise Control software are incorrect because they are due to component defects:
- vehicle speed sensor;
- accelerator pedal potentiometer;
- brake/brake light switch plausibility;
- clutch switch plausibility;
- lever position on automatic transmissions;
- Cruise control switch plausibility and Resume key;
- Cruise control switch plausibility and (+) (-) keys;
The Cruise Control system is also deactivated if errors occur in components that impair engine operation, namely:
- engine management control unit;
- engine rpm sensor;
- electronic throttle body sensors/actuators);
- Ignition coils (for petrol engines),
- injectors;
- hgh pressure system components (for diesel engines);
-
Mano pirma karta kurdavosi visada sunkiai ir su problemom. Dumi budavo nuo tepapuoto ir suodino kolektoriaus. Susilus praeidavo.
-
Sveiki,nekuriant naujos temos pakelsiu esancia...
Norejau paklaust ar imanoma nuimti isiurbimo kolektoriu nenuemus kuro siurblio,kuris, jeigu gerai suprantu, nusiima tik nuemus pagrindini dirza?