Autorius Tema: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius  (Skaityta 10146 kartus)

Neprisijungęs koriz

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2015-01-09 01:57 »
O ar keiciant dirzus sitas malonumas nebutu pigesnis?

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2015-01-09 02:12 »
O ar keiciant dirzus sitas malonumas nebutu pigesnis?
Tai kad čia visai nesusiję dalykai :)
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2015-01-09 02:31 »
na kodėl nesusiję :)) jei gerai pamenu kolektoriau nenuimsi kol kūro siurblio nenuimsi, o aną kad nuimti būtų gerai diržą nusimesti.
tai žiūrėk 1,5-2h, nepamenu kiek tiksliai pagal autodata duoda, ir sutaupo :D

PS koriz, tu bent žiūrėjai kas kolektoriaus viduj darosi ar čia spėlioji, jog jį plauti reikia iš to, kad EGR'as pats apsidergęs? kolektorius oro sklendes nelužusios/nestringa kur apačioje stovi penkios? EGR'ą jei paliksi pasistatyk atnaujintą tarpinę

145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2015-01-09 10:19 »
na kodėl nesusiję :)) jei gerai pamenu kolektoriau nenuimsi kol kūro siurblio nenuimsi, o aną kad nuimti būtų gerai diržą nusimesti.
tai žiūrėk 1,5-2h, nepamenu kiek tiksliai pagal autodata duoda, ir sutaupo :D

PS koriz, tu bent žiūrėjai kas kolektoriaus viduj darosi ar čia spėlioji, jog jį plauti reikia iš to, kad EGR'as pats apsidergęs? kolektorius oro sklendes nelužusios/nestringa kur apačioje stovi penkios? EGR'ą jei paliksi pasistatyk atnaujintą tarpinę

Čia tiesiog spėjimas, nes visą kitą, kas galėtų būti negerai - jau sutvarkyta...O problema kažkur vis dar yra - iš pirmo karto nesikuria - uždūsta. Reikia kelis kartus žvakes šildyt arba gazo duot užkuriant.  O važiuojant kai gazo duodi daugiau girdisi toks kaip ''švilpimas'' ir jausmas, kad lyg ir geriau eit turėtų, toks truputį galios trūkumas. :( Buvo EGR bėdos, sutvarkėm, dpf sutvarkėm, filtrai ir tepalai visi pakeisti, žvakės viskas ok. Tai aš net nežinau kas dar...
« Paskutinį kartą keitė: 2015-01-09 16:59 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2015-01-09 10:28 »
na kodėl nesusiję :)) jei gerai pamenu kolektoriau nenuimsi kol kūro siurblio nenuimsi, o aną kad nuimti būtų gerai diržą nusimesti.
tai žiūrėk 1,5-2h, nepamenu kiek tiksliai pagal autodata duoda, ir sutaupo :D
PS koriz, tu bent žiūrėjai kas kolektoriaus viduj darosi ar čia spėlioji, jog jį plauti reikia iš to, kad EGR'as pats apsidergęs? kolektorius oro sklendes nelužusios/nestringa kur apačioje stovi penkios? EGR'ą jei paliksi pasistatyk atnaujintą tarpinę
Tai čia tiek pat logikos, kiek laukti kol nuleis padangą, kad stabdžių kalades pasikeist  8)
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2015-01-26 23:27 »
Taigi siuo metu mano Alfa yra pas meistriuka, kuris jai keicia dirza ir tuo paciu isima kolektoriu isvalyt. Panasu, kad kolektoriaus sklendes bent jau dvi visiskai mire ir baisiausiai apsitepalave. ir kolektorius pilnas tepalu, o per kolektoriu naturaliai ir visas variklis pilnas to ''maumo''. Taigi meistro nuomone tai turetu isspresti problema. Sklendes atidarysim ir paliksim atviras. O dirzui vis gi buvo laikas - 70'000 pravaziuota, manau neapsimoka daugiau rizikuot, tad prie to pacio pakeitem ir ji  :alaus:

Treciadieni pasiimu savo Alfute, tad painformuosiu - gal kazkam bus aktualu.

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2015-01-27 00:35 »
Neesu aš didelis specialistas, bet iš kur ten tepalai? Suodžiais apkerpėję ir panašiai - taip, bet tepalai? Gal turbai amen? Kaip kitaip ten tepalai papuola?
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2015-01-27 10:59 »
Neesu aš didelis specialistas, bet iš kur ten tepalai? Suodžiais apkerpėję ir panašiai - taip, bet tepalai? Gal turbai amen? Kaip kitaip ten tepalai papuola?

Na tos sklendės kur yra penkios ir jos iš viršaus visos tarpusavyje sujungtos, kolektoriaus išorėje. Dvi iš jų stipriai tepauoluotos. Turbina sveika, slėgis geras. Gal kiek perdėjau, ten nėra tiek daug to tepalo, gal ten tiesiog maumas tas suodžių priaugęs ir tiek.

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2015-01-27 12:46 »
Neesu aš didelis specialistas, bet iš kur ten tepalai? Suodžiais apkerpėję ir panašiai - taip, bet tepalai? Gal turbai amen? Kaip kitaip ten tepalai papuola?
Na tos sklendės kur yra penkios ir jos iš viršaus visos tarpusavyje sujungtos, kolektoriaus išorėje. Dvi iš jų stipriai tepauoluotos. Turbina sveika, slėgis geras. Gal kiek perdėjau, ten nėra tiek daug to tepalo, gal ten tiesiog maumas tas suodžių priaugęs ir tiek.
Na, čia jau panašiau  :smilie: Tikiuosi tavo meistras žino, ką su tom sklendėm reikia daryti, nes priešingu atveju to "maumo" išvalymas neduos norimų rezultatų...
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: įsiurbimo kolektorius
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2015-01-27 15:42 »
Na meistro rekomendacija - nuvežtas kolektroius valyti į spec. įmonę ultragarsu ar kuo tai panašiu, kad būtų idealiai švarus. Sklendes rekomendavo užstrigdinti atidarytoj pozicijoj, ir palikti. Jeigu kompiuteris supyks ar bus kažkokia problemėlė - reikės dar ir išprogramuoti. Nemeluoja ? :)