Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: JustasM 2014-01-15 20:40
-
Sveiki. Sakau gal suteiksit vilties ir paspėliosit kas dar galėtų būti kaltas be smagračio. JTD 20V... Simptomai:
Važiuojant iš pirmo ir antro bėgio išmynus sankabą gana stipriai trenkia kažkas, jaučiasi per visą mašiną. (Iš pirmo daug baisiau)
Taip pat važiuojant 3-4 bėgiu ir atleidus gazą girdisi panašus garsas, tik silpnesnis.
Stovint niekaip neišeina atkartot nieko panašaus.
Įdomus dalykas, kad pastačius mašiną keletai dienų po to važiuoja be problemų kelias valandas :) Be to problema nepastovi, kartais geriau, kartais blogiau, bet nerandu daugiau dėsningumų. Lėtai atleidžiant sankabą galima ir be garsu sumesti bėgius.
-
Gali būti pagalvės, gali būti kas nors rimčiau. Važiuok servisan, kad patikrintų viską. 8)
-
Pagalves tikrino jau, o smagratį įmanoma patikrinti nesusitikus jo akis į akį? :) Beje jei pagalvės būtų kaltos manau ant vietos su rankiniu turėčiau jas išprevartauti, bet nė garselio... Manau akivaizdus laisvumas transmijoj. Vidinės granatos tvarkytos, taigi be to smagaus rato net nežinau kas lieka...
-
Gal nevisai vykes palyginimas, bet tenka pavaruoti benzinine astra g. Ten lygiai tokie patys simptomai. Manau, ten smagratis vienmasis, todel alfai atmesciau jo beda.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
-
Man net su dviem mašinom itališkom tekę susidurt, kur buvo panaši problema, tik abi benzininės buvo. Bėda buvo galinės pagalvės kronkšteinas, kuris tvirtinasi prie greičių dėžės ir gamykliškai pritvirtintas trimis varžtais, tačiau mano atvejais arba vieno varžto trūkdavo, arba varžtai ne iki galo susukti, ko pasekoje davus apkrovos kronkšteinas sujudėdavo ir būdavo toks "Bum". Vienu atveju netgi variklis pasėdęs buvo taip, kad momentais liesdavo vidinę granatą ir būdavo dar ir toks garsas tarsi ratas šaudytų iš kulkosvaidžio :begam:
Taigi palįsk po automobiliu ir apžiūrėk, ar visi varžtai savo vietose, tikrai nepakenks, meistriukai Lietuvoje mėgsta nedasukinėt varžtų (logika, "ir taip laikosi ..."), o greičių dėžės ten nemažai ką yra sukinėti.
Tiesa, tavo atveju labai jau panašu į smagratį, visgi JTD 20v.. nulėk į kokį alfų servisą geriau.
-
as ir maniau kad smagratis pas mane bus parejas, bet ne dauzo man o kratosi pradedant judet is vietos jei be gazo 1.9. jtd, bet keiciausi isminama guoly ir prie to pacio viska paziurejau tai ten su smagraciu viskas buvo ok, net visa sankaba sudeta valeo :) tai beliko kad pagalve kazkuri, gal but kaulas ir viskas.
-
Dar patariu pasitikrinti granatas ar neturi laisvumo arba gali pameginti vietoje stovint nuspaudes stabdi is 1 pavaros i atbulini ir taip padauzyti pirmyn atgal, bet nuspaudes stabdi visada llaikyk :smilie:
-
Pusašiai tvarkyti. Pakeista vidinė granata, kita pertepta, visiškai niekas nepasikeitė. Bet prie progos reiks pasitikrint atidžiau. Pabandysiu vietoj dar paprievartaut, bet čia reik atkalt, kad greit bėgius pamėtyt iš pirmo į atbulinį :)
-
Gal esat kas nors keitę šitam 20v JTD smagratį ir galit pasidalinti patirtimi? Ar dar galima gauti smagračių? Kokios maždaug detalių ir darbų kainos? Gąsdinti nereikia, jau žinau kas laukia, geriau būtų skaičiai :) Galbūt yra kažkokios alternatyvos?
-
Assasin, man rodos, keitęs.
-
Pabandyk pasikelt viena puse priekio ir pasukink pirmyn-atgal pakelta rata. Gali būti, kad pamatysi kurioje vietoje daužosi jei tai susiję su granatom ar pusašiu.
-
Prikelsiu temą, nes problemos dar neišsprendžiau... Dabar pastebėjau, kad staigiau pajudėjus atgal girdisi didelis metalinis bum kažkur iš kairio priekinio rato. Tada jungiu pirmą pavarą ir vėl išgirstu tą bum. Įdomu, kad tą garsą tik tokiu būdu ir galima išgaut, t.y. nebe pasikartos, kol atgal vėl nepavažiuosi. Pasamprotaukim kol prasti orai :) Kiek suprantu važiuoklė atkrenta, nes tada stabdant veiktų tos pačios jėgos kaip važiuojant atgal. Smagratis irgi kaip ir netinka, nes variklis juk į tą pačią pusę sukasi :) Lieka pusašiai, kurie susisuka į kitą pusę, arba variklio pagalvės... Ar logiškai mąstau?
-
Man šis garsas buvo nuo pirkimo. Atvažinėjau beveik 2 metus sakykim sportiniu režimu ir prieš šventes reduktorius išėjo šaibom taip, kad pavarų dėžėj skylė atsirado ;D Pakeitus pavarų dėžę to garso galima sakyti nebeliko. Tėvas jau kiek daugiau nei 80k km pravažiavo su šiuo garsu.
Pagal tavo aprašymą, greičiausiai problema dėžėj (kairėj pusėj). Tačiau gali būt ir granata ar smagratis...
-
O tu kartais sarnyru neresturavai?
-
Gali būti granatos kaltos. Vidinės.
-
Prikelsiu temą, nes problemos dar neišsprendžiau... Dabar pastebėjau, kad staigiau pajudėjus atgal girdisi didelis metalinis bum kažkur iš kairio priekinio rato. Tada jungiu pirmą pavarą ir vėl išgirstu tą bum. Įdomu, kad tą garsą tik tokiu būdu ir galima išgaut, t.y. nebe pasikartos, kol atgal vėl nepavažiuosi. Pasamprotaukim kol prasti orai :) Kiek suprantu važiuoklė atkrenta, nes tada stabdant veiktų tos pačios jėgos kaip važiuojant atgal. Smagratis irgi kaip ir netinka, nes variklis juk į tą pačią pusę sukasi :) Lieka pusašiai, kurie susisuka į kitą pusę, arba variklio pagalvės... Ar logiškai mąstau?
Nu čia aišku negalvok, kad durnium laikau, bet gal ratas neprisuktas iki galo?
-
Nu dėl rato prisukimo tai kažin, prasidėjo dar vasarinių padangų sezonu :) Reiks granatas atidžiai ištyrinėt. Greičiu dėžė ir taip ne auksinė, sinchronizatoriai pavargę, reik "duoble-shiftint" kol šalta dėžė, gal ir kitur pabirėjus. Pagalvojus tai net vairavimo stilius keičiasi, kad kuo mažiau garsų Alfa išleistų :)
-
keisk vidurine pagalve ji laiko variklio vartyma ,o tas bum bum kairei pusei vaziuojant atgal tai manau granata remiasi i vaziuokle kai susivercia variklis ,tikimybe 80 procentu kad ten ;)
-
Ar dėžė, labai paprasta patikrinti. Pasikeli priekinius ratus, įmeti bėgi ir bandai pasukti ratą. Turi pasisukti minimaliai, kol „atsiremia“ į bėgį. Tas tarpas per kurį galima laisvai sukti ratą su įjungtu bėgiu, jei neklystu, negali būti didesnis, nei 30 laipsnių. Meistrai pataisys, jei klystu.
-
kad dauzytusi is dezes laaabai maza tikimybe,nera dar papuole kad pavaros barsketu,taip stipriai,
-
jei dezej taip dauzytu tai penktu begiu kauktai kaip Balbieriskio lazas ;D. asmeniskai manau kad vidines granatos. kokios ten pas tave jos tripodas ar saratines paprastos?
-
Jokių garsų neleido. Tik, kad 1, 2-o ir 3-čio bėgio sinchronizatoriai jau stipriai pavargę buvo, ypač antras.
Šiandien visą dieną atvažinėjau, tai tikrai garso nebeliko. Keista tik dėžė.
-
nu yra varijantas kad pusasiu flansas (jis statosi deze (reduktoriu) prie kurio prisisuka vidine granata) labai jau kliba. bet dazniausiai jie taip kliba kad salnykas jau tepalo nelaiko o msinoj nieko panasaus y smugius nesijaucia.
maniskej irgi klinksejo, irniekaip neradau kas, paskui begejantis atsirado vibracija. issiardziau vidines granatas apverciau ju korpusus (stakanus) - dingo ir vibracija ir klinksejimas. zodziu varijantu cia yra visokiu ir nieko konkretaus :smilie:
dar galimas varijantas kad desines puses pusasio pakabiamas guolis turi laisvumo ir klinksi.
-
Ką turi galvoj sakydamas apvertei stakanus? Ištraukei tripoidą ir prasukai? Vietom kiek atsimenu sukeisti neišeina, nes dešinėj pusėj eina kartu su vamzdžiu.
Pas mane irgi šiek tiek jaučiasi vibracija kai pilna mašina, beto buvo plyšus guma būtent tos granatos. Bet kiek purčiau palindęs, tai klibėjo nedaug.
-
ne. tripoda palieki ramybeje ant pusasio. apverti isorine daly. korpusa ar stakana nzn kaip aiskiai pavadinti, ta daly ant kurios uzsimauna guma, ne sukeiti kaire su desine bet ta pati korpusa apverti kur guma maunasi y flanso puse. neturiu gaila foto
-
Bliam nlb suprantu ką reik padaryt. Pas mane GM dežė, tai gal viskas kitaip. Va kaip atrodo vidinė granata:
http://ricambi.alfisti.net/images/product_images/popup_images/8335_0.jpg
ir pusašis:
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p8332_Drive-shaft---axle--left--Alfa-156-2-4-JTDM-20V--175-hp-.html
-
jeigu taip tai cia nieko neapversi :(, nes cia stakanas sulietas su slicais, bendras. o maniskej stakanas prisisuka prie slicu varztais.
-
ant senesnio 2.4JTD pusašiai kitaip atrodo. manau pas Makacina kaip foto, todėl vidinę pusę galima apsukti.
-
ant senesnio 2.4JTD pusašiai kitaip atrodo. manau pas Makacina kaip foto, todėl vidinę pusę galima apsukti.
tikrai taip. butent toki kaip foto. toki turbut ejo pas 10 vostuvu variklius.