Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: k11ppaann 2013-11-25 10:52
-
ALFA 156 1,9 77KW 98m. Sveiki, gal kas susiduret su tokia bėda kai pastovi po nakties dažniausiai sunkiai labai užsikuria reikia sukti ilgai atrodo kabina kabina, bet tik gerokai pasukus užsiveda prie šalčio dar sunkiau, po to visa diena viskas gerai vedasi puikiai. žvakės, rele geros filtras keistas kuras tik iš statoil akumas naujas kaip ir viskas tvarkoj, kaip dėl kompresijos ir purkštuku nežinau. kiek teko čia skaityti panašiu temu tai nieko gero neradau.
-
Sveikas atvykęs į klubą. Tikrinam kompresiją, purkštukus, starterį. Priežasčių gali būt ne viena ir ne dvi. Man lygiai tas pats.
-
kaip čia neatvyksi i jūsų klubą jei jau alfa turi :D tai kaip suprantu kolkas nieko neišsprendei su savo ?
-
Aš bent jau, dar ne.
-
O tau kai oras siltas vedasi gerai, o kai vesus jau sunkiai? Pabandyk ryte pakaitinti 3-4 kartus ir parasyk ar uzsivede geriau. Jei uzsives gerai pasakysiu kas gali buti.
-
pas mane buvo panasiai, buvo auksto slegio siurblys,nepripompuodavo reikiamo spaudimo , pakeite , kuriasi net ir prie -33 laipsniu :D
-
pas mane buvo panasiai, buvo auksto slegio siurblys,nepripompuodavo reikiamo spaudimo , pakeite , kuriasi net ir prie -33 laipsniu :D
Kiek palikai už viską?
-
ALFA 156 1,9 77KW 98m. Sveiki, gal kas susiduret su tokia bėda kai pastovi po nakties dažniausiai sunkiai labai užsikuria reikia sukti ilgai atrodo kabina kabina, bet tik gerokai pasukus užsiveda prie šalčio dar sunkiau, po to visa diena viskas gerai vedasi puikiai. žvakės, rele geros filtras keistas kuras tik iš statoil akumas naujas kaip ir viskas tvarkoj, kaip dėl kompresijos ir purkštuku nežinau. kiek teko čia skaityti panašiu temu tai nieko gero neradau.
turiu lygiai tokią pačią situaciją, po pirmo pakaitinimo ilgai sukt reikia, pakaitinus du kartus užsiveda iškart
-
O pas mane gali kaitint kiek nori. Sunkiai vedasi. Tačiau jei tik užvedi ir iš kart gesini - antrą kartą be problemų užsives.
-
O tau kai oras siltas vedasi gerai, o kai vesus jau sunkiai? Pabandyk ryte pakaitinti 3-4 kartus ir parasyk ar uzsivede geriau. Jei uzsives gerai pasakysiu kas gali buti.
oras manau kad nelabai turi itakos kai silta budavo ir jei masina stovi visa diena kita diena jau pasukt reikia iskarto neuzsivesdavo, zvakes kaitinau ir 5 kartus kazkiek gal ir geriau nei iskarto vest nekaitinus.
-
pas mane buvo panasiai, buvo auksto slegio siurblys,nepripompuodavo reikiamo spaudimo , pakeite , kuriasi net ir prie -33 laipsniu :D
Kiek palikai už viską?
autoprizmeij tvarkiausi mokejau uz viska berods 550 lietuvisku ;)
-
O pas mane gali kaitint kiek nori. Sunkiai vedasi. Tačiau jei tik užvedi ir iš kart gesini - antrą kartą be problemų užsives.
pas mane tas pats turim lygiai ta pacia beda ziuriu :D
-
na pas mane ši bėda atsiranda termometro stulpeliui pakritus žemiau +10.
-
na pas mane ši bėda atsiranda termometro stulpeliui pakritus žemiau +10.
tai kai buna -20 uzvedi ? man pirma ziema tai nzn ko tiketis.
-
geras klausimas, kai bus -20 parašysiu, bet dėl visa ko naujas žvakes jau užsakiau ir šią savaitę keisiu.
-
geras klausimas, kai bus -20 parašysiu, bet dėl visa ko naujas žvakes jau užsakiau ir šią savaitę keisiu.
kokia kaina ? beje dirbu auto daliu pardotuvei galite kreiptis padarau geras kainas, bent jau uz autoprizmes tai tikrai. :)
-
pasinaudojau eolto nuolaida 30proc. apie 18 lt už vnt. gaunasi, firma FEBI
P.S. Autoprizmės man neminėk, turėjau su jais reikalų, nuo to laiko jų nežinau.
-
dar toks klausimas per kiek mazdaug laiko susyla pas jus masina ir jau silta ora pucia? uzvedus tsg ant laisvu negazuojant nes pas mane 50 pakyla max o jei vaziuojitai norm iki 85-90.
-
dar toks klausimas per kiek mazdaug laiko susyla pas jus masina ir jau silta ora pucia? uzvedus tsg ant laisvu negazuojant nes pas mane 50 pakyla max o jei vaziuojitai norm iki 85-90.
Realiai per 25 min buvo užkilę iki 70C. Tačiau temperatūra buvo ~7-10C. Iki 50C tai pakankamai greitai užkyla.
-
O pas mane gali kaitint kiek nori. Sunkiai vedasi. Tačiau jei tik užvedi ir iš kart gesini - antrą kartą be problemų užsives.
pas mane tas pats turim lygiai ta pacia beda ziuriu :D
Pas mane tas pats buvo,tai keiciau kuro siurbli tas kur po kapotu(auksto ar zemo slegio bijau pameluot kaip vadinasi),situacija pasikeite kardinaliai,nebereikdavo nei starterio zulit nei akumo kankint,manau pasitikrinus siurblio spaudima butu aiskesne situacija ;)Sekmes randant ir sprendziant problema,nes ziema jau cia pat :)
-
O tau kai oras siltas vedasi gerai, o kai vesus jau sunkiai? Pabandyk ryte pakaitinti 3-4 kartus ir parasyk ar uzsivede geriau. Jei uzsives gerai pasakysiu kas gali buti.
sian kokius 5 kart kaitinau ir iskarto vest bandziau tai kokius du kart prasuko ir uzsivede tai nezinau dar ryt bandysiu.
-
O pas mane gali kaitint kiek nori. Sunkiai vedasi. Tačiau jei tik užvedi ir iš kart gesini - antrą kartą be problemų užsives.
pas mane tas pats turim lygiai ta pacia beda ziuriu :D
Pas mane tas pats buvo,tai keiciau kuro siurbli tas kur po kapotu(auksto ar zemo slegio bijau pameluot kaip vadinasi),situacija pasikeite kardinaliai,nebereikdavo nei starterio zulit nei akumo kankint,manau pasitikrinus siurblio spaudima butu aiskesne situacija ;)Sekmes randant ir sprendziant problema,nes ziema jau cia pat :)
ir kiek tu mokejai uz ta siurbli ?
-
ALFA 156 1,9 77KW 98m. Sveiki, gal kas susiduret su tokia bėda kai pastovi po nakties dažniausiai sunkiai labai užsikuria reikia sukti ilgai atrodo kabina kabina, bet tik gerokai pasukus užsiveda prie šalčio dar sunkiau, po to visa diena viskas gerai vedasi puikiai. žvakės, rele geros filtras keistas kuras tik iš statoil akumas naujas kaip ir viskas tvarkoj, kaip dėl kompresijos ir purkštuku nežinau. kiek teko čia skaityti panašiu temu tai nieko gero neradau.
turiu lygiai tokią pačią situaciją, po pirmo pakaitinimo ilgai sukt reikia, pakaitinus du kartus užsiveda iškart
Ziurekis temperaturini daviklis, jei jis blogas - jis neleidzia ilgai kaitinti ir elgiasi taip lyg butu variklis siltas.
-
ALFA 156 1,9 77KW 98m. Sveiki, gal kas susiduret su tokia bėda kai pastovi po nakties dažniausiai sunkiai labai užsikuria reikia sukti ilgai atrodo kabina kabina, bet tik gerokai pasukus užsiveda prie šalčio dar sunkiau, po to visa diena viskas gerai vedasi puikiai. žvakės, rele geros filtras keistas kuras tik iš statoil akumas naujas kaip ir viskas tvarkoj, kaip dėl kompresijos ir purkštuku nežinau. kiek teko čia skaityti panašiu temu tai nieko gero neradau.
turiu lygiai tokią pačią situaciją, po pirmo pakaitinimo ilgai sukt reikia, pakaitinus du kartus užsiveda iškart
cia tas kur i termostata isisuka ? manai ir man reiktu ji itarti ?
Ziurekis temperaturini daviklis, jei jis blogas - jis neleidzia ilgai kaitinti ir elgiasi taip lyg butu variklis siltas.
cia tas kur i termostata isisuka ? manai ir man reiktu ji itarti ?
-
Ziurekis temperaturini daviklis, jei jis blogas - jis neleidzia ilgai kaitinti ir elgiasi taip lyg butu variklis siltas.
Bet tuomet rodytų blogą temperatūrą diagnostikoj?
-
Zodziu sudas gaunasi gali kaitint kiek nori kuo salciau tuo sunkiau vedasi. Reikia pradet dometis siurblio kainom :D
-
Aš dar įtariu starterį. Nes pas mane pirmi du sukimai labai lėti būna, o tada „pramuša“ ir užsiveda.
Beje, kiek laiko dega pakaitinimo žvakės prie 0? Toks jausmas, kad vėl rėlė numirė, nes padega gal kokias 2 sek.
-
pas mane dabar ilgiau dega
-
Zodziu sudas gaunasi gali kaitint kiek nori kuo salciau tuo sunkiau vedasi. Reikia pradet dometis siurblio kainom :D
Parasiau tau asmenine zinute ;)
-
O pas mane gali kaitint kiek nori. Sunkiai vedasi. Tačiau jei tik užvedi ir iš kart gesini - antrą kartą be problemų užsives.
pas mane tas pats turim lygiai ta pacia beda ziuriu :D
Pas mane tas pats buvo,tai keiciau kuro siurbli tas kur po kapotu(auksto ar zemo slegio bijau pameluot kaip vadinasi),situacija pasikeite kardinaliai,nebereikdavo nei starterio zulit nei akumo kankint,manau pasitikrinus siurblio spaudima butu aiskesne situacija ;)Sekmes randant ir sprendziant problema,nes ziema jau cia pat :)
ir kiek tu mokejai uz ta siurbli ?
Tas buvo pries geru pora metu mokejau 350lietuvisku
[/quote]
-
vakar pakeičiau žvakes,tas pats šūdas.
-
Prie tokios oro temperaturos tos zvakes dar nereikalingos..
-
nepades tau zvakes kaip ir man nepadejo, dbr va lauke + o pas mane vistiek kuriasi kaip prie -10...
-
Na prie 0 maniškė kuriasi taip:
http://www.youtube.com/watch?v=n54CP6TAqRI
Dvi dienas stovėjo nejudinama.
-
nebandei ieskoti gal kuras nuseda arba ora gaudo lb lb panasu.
-
Jūs veikt neturit ar šiaip problemų mažai turit, ieškot šiknoj sliekų. Normaliai viskas bent jau pas esnyper vedasi. Ko jūs norit, kad vien mintimis pagalvojus užsikurtų?
-
man tai irgi pasirode kad normalei ten viskas, na gal kazkiek silpnokai suka bet starteris koks pavarges ir tiek.
-
Nifiga ne normaliai. Prie 0 turi iš vieno pasukimo užsivesti. Šone stovi 1.9 JTD 85kw, tai net prie -15 lengviau kuriasi, nei maniškė. O maniškės dar ir akumas kur kas galingesnis ir daugiau smarvės turi :)
Laukiu rimtesnių šalčių. Prie -15 iš pirmo karto neužsikurdavo. Su dabartiniu užsivedimu meistrai, kaip ir Giedrius sakė, neieškos šokolado gamykloj sliekų ;D
Vasarą irgi identiškai, užsikuria iš kelių pasukimų. Įtariu starterį, bet kiek tik meistrų pakalbinu, sako tikrai ne tas. Visi irgi kalba apie kuro nusėdimą, ar oro gaudymą. Vos tik nusipirkus dar ir dyzelio kvapas buvo po kapotu. Tai pakeičiau kelias žarnas iš aukšto slėgio kuro siurblio. Dingo kvapas ir kažkiek lengviau vestis pradėjo esant minusui.
-
nes tingi ardyt :-D
-
šlangas susidėk permatomas, matysi ar oras nevaikšto.
-
Nifiga ne normaliai. Prie 0 turi iš vieno pasukimo užsivesti. Šone stovi 1.9 JTD 85kw, tai net prie -15 lengviau kuriasi, nei maniškė. O maniškės dar ir akumas kur kas galingesnis ir daugiau smarvės turi :)
Laukiu rimtesnių šalčių. Prie -15 iš pirmo karto neužsikurdavo. Su dabartiniu užsivedimu meistrai, kaip ir Giedrius sakė, neieškos šokolado gamykloj sliekų ;D
Vasarą irgi identiškai, užsikuria iš kelių pasukimų. Įtariu starterį, bet kiek tik meistrų pakalbinu, sako tikrai ne tas. Visi irgi kalba apie kuro nusėdimą, ar oro gaudymą. Vos tik nusipirkus dar ir dyzelio kvapas buvo po kapotu. Tai pakeičiau kelias žarnas iš aukšto slėgio kuro siurblio. Dingo kvapas ir kažkiek lengviau vestis pradėjo esant minusui.
Sulyciau bandyt starteri perinkt, arba isvalit gal uztektu, turejau panasia beda, po starterio isvalimo (kazkokie kontaktai uzsinese buvo ar panasiai, ne pats ardziau tai tiksliai pasakyti negaliu) kuriasi prie -20 be problemu, ir nekaitinant du ar kelis kartus.
-
Pas mane irgi atvesus orams pradeda sunkiau kurtis, ismeta debesi baltu dumu. Perrinktas starteris, suka gal kiek zvaliau, bet nuo to kurtis geriau nepradejo. Reikia prisiruost purkstuku patikrai.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
-
Yra dar toks variantas bandyti pakeisti alkuninio veleno padeties davikli kiek teko girdeti dauguma kitu masinu tai padedavo jei sunkiai kurdavosi arba visai nesikure
-
Sulyciau bandyt starteri perinkt, arba isvalit gal uztektu, turejau panasia beda, po starterio isvalimo (kazkokie kontaktai uzsinese buvo ar panasiai, ne pats ardziau tai tiksliai pasakyti negaliu) kuriasi prie -20 be problemu, ir nekaitinant du ar kelis kartus.
Matai, problema ta, kad ir šiltas variklis du kartus prasuka variklį ir tik tada užsiveda, o ne iš pusės pasukimo, kaip turėtų. O pašilęs ir suka normaliai.
Įdomumo dėlei patikrinau akumą. Krauna sujungus šviesas, priešrūkinius, pečiuką, magą - 13.8V. Viską sujungus - 13.4V Išjungus viską - 14.02V. Užgesinus variklį ir truputį palaukus - ~12.80V įtampa (100% įkrautas), grįžus kitą rytą - 12.36V jau likę. Elektra niekur nenuteka, niekas nevalgo, nes šią savaitę 5 dienas stovėjo nejudinama - užsivedė be problemų.
Dar ryt reiks pažiūrėt kokia įtampa vedant automobilį būna, gal rimtai starteris trumpina.
Pas mane irgi atvesus orams pradeda sunkiau kurtis, ismeta debesi baltu dumu. Perrinktas starteris, suka gal kiek zvaliau, bet nuo to kurtis geriau nepradejo. Reikia prisiruost purkstuku patikrai.
Na pas tave greičiausiai žvakės, nes balti dūmai dažniausiai tai reiškia. Pas mane užsivedus tik po poros minučių pradeda kondencatas garuoti ir pakankamai neskaniai tas dūmas kvepia. Dar po kelių minučių - jokio dūmo.
Yra dar toks variantas bandyti pakeisti alkuninio veleno padeties davikli kiek teko girdeti dauguma kitu masinu tai padedavo jei sunkiai kurdavosi arba visai nesikure
Klaidą manau mestų. Neverta keisti, kol nesi visiškai įsitikinęs.
-
Esnyper, o tu nepagalvoji, kad ieškai sliekų, ten kur jie nesiveisia, jei sakai, kad šaltas motoras užsiveda tik du kartus apsukus ciklą? Pas mane dabartiniam gaidžioke net ęsant šiltam motorui prasuka vistiek gal kokius tris kartus. Buvusi Alfa šalta sukdavo gal 4 kartus, bet pavargau ieškot problemos, kurios ten turbūt net nebuvo... Šeimoj dabar yra dar ir 1,9 TTID Fiat'o dyzelis, kuris irgi prasuka ne vieną ciklą, kol užsiveda... Reikėtų manau pagalvot ir apie tai, kad gal tai normalu? Arba lyst jau gilyn į kompresiją, purkštukus ir t.t. Manau tu su ta mašina tiek nevažiuosi, kad tiek giliai lystum... Nebent reikia sukt starterį puse minutės kol pakuri motorą, tada sutinku, kad kažkur yra klasta...
-
Veisiasi, veisiasi :) Tik, vat, kad neplanuoju tiek važinėti su ja, kad verta būtų kažką rimčiau tvarkyti.
Esmė tame, kad šeimoj yra 1.9 JTD 85kw. Vedasi prie -15 iš pusės pasukimo. Dar ilgokai važinėjau su 1.5 dCi šedevru, tai net prie -25 jis be menkiausio suabejojimo užsikūrė. Nebūtų čia tų temų, jei jis prie gero minuso užsikurtų normaliai. -15 ir jau be dviejų sukimų tu jo neužkursi. O jei akumas nors kiek pasėdęs - gali ruošt laidus :)
Dabar beliko sportinis interesas ;D
-
kompresiją pasitikrink, auto su tokiom ridom manau dėl sportinio intereso reiktų žinot
-
kompresiją pasitikrink, auto su tokiom ridom manau dėl sportinio intereso reiktų žinot
Mažiau žinosi, ilgiau gyvensi ;D
Kai tokios žiemos, tai net nesuku kiaušinių šiais klausimais :P
-
Paskaitai tokius ir kitokius, prapuola visas noras traktoriuko, kad ir naujesnio mandresnio :(
-
Paskaitai tokius ir kitokius, prapuola visas noras traktoriuko, kad ir naujesnio mandresnio :(
Tu čia mažiau skaityk ;D Nusipirksi tvarkingą ir bėdų neturėsi ;) Forume yra daug žmonių, kurie sėkmingai dyzelius eksploatuoja ir bėdų nemato.
-
tikrai tokiu daug :)
-
Nu bet tik paprastiems dyzeliams pradėjus sukt variklį kuro siurblys iškart purškia kurą į kažkurį purkštuką, o common-rail'iniuose variliuose kuro siurblys turi sukelt slėgį į "bendrą vamzdį" (kas ir yra tie keli papildomi apsisukimai) ir tik tada elektronika atidaro purkštukus. Tad commorail negali vestis kaip sakot iš pusė pasukimo. Džiaukimės kol dar vedas ir tek:D
-
Nu bet tik paprastiems dyzeliams pradėjus sukt variklį kuro siurblys iškart purškia kurą į kažkurį purkštuką, o common-rail'iniuose variliuose kuro siurblys turi sukelt slėgį į "bendrą vamzdį" (kas ir yra tie keli papildomi apsisukimai) ir tik tada elektronika atidaro purkštukus. Tad commorail negali vestis kaip sakot iš pusė pasukimo. Džiaukimės kol dar vedas ir tek:D
Teisingai. ir tas '' zvakiu kaitinimas'' kelis kart, papildomai kuro siurblys dirba, jeigu is pirmo degimo ijungimo jis nesugeba sukelti reikiamo slegio, antra ar trecia karta ijungus degima slegis pasidaro tinkamas ir automobilis kuriasi lengviau.
-
pas mus darbe yra Mitsubishi 3,2 dyzeliai, 2009 metu comonrail, na ir jie atvesus orams pasuka 3-4 kartus kol uzkuria, irgi tie patys 4 cilindrai. Saltas, kad ir pasuka niekis, o jeigu siltas tada jau slegio reguliatoriu reikia ziuret arba filtra
-
Nu bet tik paprastiems dyzeliams pradėjus sukt variklį kuro siurblys iškart purškia kurą į kažkurį purkštuką, o common-rail'iniuose variliuose kuro siurblys turi sukelt slėgį į "bendrą vamzdį" (kas ir yra tie keli papildomi apsisukimai) ir tik tada elektronika atidaro purkštukus. Tad commorail negali vestis kaip sakot iš pusė pasukimo. Džiaukimės kol dar vedas ir tek:D
nelabai sutiksiu nes kita šeimos AR 147 16v JTD vedasi iš karto vos pradėjus sukt veleną
-
Paskaitai tokius ir kitokius, prapuola visas noras traktoriuko, kad ir naujesnio mandresnio :(
Tu čia mažiau skaityk ;D Nusipirksi tvarkingą ir bėdų neturėsi ;) Forume yra daug žmonių, kurie sėkmingai dyzelius eksploatuoja ir bėdų nemato.
vistiek benzu smagiau vaziuot,
maziau tratejimo ir dardejimo ir tyliau variklis dirba ;)
-
TAI VA atėjo pagaliau žiema -19 uzsikure is 4-5 karto suka labai dusdama atrodo užkabina vel nudusta tada vėl greit prasuka ir nudusta bet uzsikure ir pirmas 3-4 sekundes girdejosi kalimas toks lyg kompensatoriai labai labai panasus bet gal ir purkstukai buna su jais irgi panasiu garsu, meistrai sake kad net ir siurblys gali taip triuksmauti poto kaip ir viskas normaliai dirba toliau graziai, ka jus manot ???? :star:
-
Mano užvakar iš 4-to karto užsivedė čiut čiut (gal dėl to, kad naktį klausėm muziką). Vakar iš trečio (pasėdęs akumas iš vakar, abejoju ar per 90 km sugebėjo pasikraut). Šiandien jau galvojau, kad bus ate ate, bet kaip nekeista iš pirmo karto ilgiau pasukus. Pažiūrėsim ką penktadienį pasakys, nes planuojam lėkt pažiūrėt ralio Utenoj. -20 is coming ;D
Beje, vakar įdomumo dėlei pasiėmiau laptopą:
(http://www.part.lt/img/ff2c86e8dea99a3873a408a128401ffb343.png) (http://www.part.lt/perziura/ff2c86e8dea99a3873a408a128401ffb343.png)
Antras vedimas keistas pasitaikė. Lyg ir užsivedė, tačiau gazo nepriėmė ir labai stipriai drebėjo (per žemos apsukos). Galiausiai pats užgeso.
Pagrindiniai įtariamieji: akumas, starteris, kuro šlangelės (prisigaudo oro), kuro siurblys, purkštukai (mažai tikėtina).
Akumą lyg ir atmečiau, įsidėjus tėvo - ne ką geriau. Bet vėl gi, jis ne pirmos jaunystės, tačiau su jo mašina iš pusės pasukimo užsiveda prie tokių šalčių.
Baigsis sesija, judėsiu starterį susitvarkyti ir pagalvosiu apie generatorių. Tas zaraza 14V įtampą tik kai viską išjungi pasiekia. Sujungus naudojamiausią įrangą būna apie 13.8V.
-
aš vakar užkūriau iš pirmo karto, o šiandien akumas iš antro karto kapituliavo
-
Mano užvakar iš 4-to karto užsivedė čiut čiut (gal dėl to, kad naktį klausėm muziką). Vakar iš trečio (pasėdęs akumas iš vakar, abejoju ar per 90 km sugebėjo pasikraut). Šiandien jau galvojau, kad bus ate ate, bet kaip nekeista iš pirmo karto ilgiau pasukus. Pažiūrėsim ką penktadienį pasakys, nes planuojam lėkt pažiūrėt ralio Utenoj. -20 is coming ;D
Beje, vakar įdomumo dėlei pasiėmiau laptopą:
(http://www.part.lt/img/ff2c86e8dea99a3873a408a128401ffb343.png) (http://www.part.lt/perziura/ff2c86e8dea99a3873a408a128401ffb343.png)
Antras vedimas keistas pasitaikė. Lyg ir užsivedė, tačiau gazo nepriėmė ir labai stipriai drebėjo (per žemos apsukos). Galiausiai pats užgeso.
Pagrindiniai įtariamieji: akumas, starteris, kuro šlangelės (prisigaudo oro), kuro siurblys, purkštukai (mažai tikėtina).
Akumą lyg ir atmečiau, įsidėjus tėvo - ne ką geriau. Bet vėl gi, jis ne pirmos jaunystės, tačiau su jo mašina iš pusės pasukimo užsiveda prie tokių šalčių.
Baigsis sesija, judėsiu starterį susitvarkyti ir pagalvosiu apie generatorių. Tas zaraza 14V įtampą tik kai viską išjungi pasiekia. Sujungus naudojamiausią įrangą būna apie 13.8V.
Normaliai krauna tas generas ko tu nori iš jo?
-
as dar neatmesciau saleros, nemanau, kad po tokios silumos, kaip buvo, kolonelese buvo tikrai "ale zieminis "kuras... kuriau savo visas dienas is pirmo karto, bet tas uzsivedimas labai kietas buna kaip su vasarine salera.
-
Kuras tik iš Statoil, prieš ~4 dienas pilnas bakas pripiltas buvo.
-
Nepasitikeciau visvien jais aklai. Bet aisku gali but, kad ir geras kuras.
-
Nepasitikeciau visvien jais aklai. Bet aisku gali but, kad ir geras kuras.
Mano salera irgi iš Statoil, pyliau kai dar nebuvo tiek daug šalčių pilną baką, dabar jau gal kokių 12 litrų likę, bet vedasi iš pirmo karto. Žvakės pakaista ir užsiveda, nereikia antrą kartą kaitint.
-
aš vakar užkūriau iš pirmo karto, o šiandien akumas iš antro karto kapituliavo
Įsidėjau šiandien ryte akumą pakrautą,užsikūrė lengviau negu prie 0.
-
Mano irgi vakar vakare be problemų, šiandien ryte ilgiau pasuko ir užvedė. Temperatūra buvo -17. Vienu žodžiu good enough ;D
-
Mano irgi vakar vakare be problemų, šiandien ryte ilgiau pasuko ir užvedė. Temperatūra buvo -17. Vienu žodžiu good enough ;D
O kelis kartus tu šiandien žvakes šildei? Pas mane užtenka vieną kartą pašildyt ir šiandien prie -21 užsivedė iš pirmo karto. Kol valiau langus, mačiau kaip pasatą b6 (ar kaip jie ten vadinasi) kūrė... Graudokas vaizdas... Atrodo lyg kokį seną traktorių užkūrinėtų. Ilgai starterį kamavo kol per prievartą paleido motorą...
-
2 kartus. Sunkokai, pasukt reikėjo gal 5-8 sekundes, bet nepavedė ;D
-
O aš šiandien drąsiai tik vieną kartą kaitinau prie -15 ir no problem.
-
1,9 110 kw šiandien anksti ryte mano vienkiemyje buvo -24. Kaitinau du kartus užsivedė iš pirmo karto pasukus kokias ~5s. Kuras Statoil
-
Dėl kuro kokybės. Pagal LT galiojančius reikalavimus, nepriklausomai nuo oro temperatūros, nuo spalio 01 dienos iki gruodžio 01 dienos tiek benzinas, tiek dyzelinas turi būti pusiau žieminis. Tokio dyzelino ribinė filtravimo temperatūra turėtų būti apie -15C.
Nuo gruodžio 01 dienos, nepriklausomai nuo oro temperatūros, degalinės privalo prekiauti žieminiu benzinu ir dyzelinu. Žieminio dyzelino (nemaišykit su arktiniu, kuris nėra privalomas) ribinė filtravimo temperatūra turėtų būti apie -27C.
Taip pat noriu atkreipti dėmesį, kad šiuo metu pusiau žieminio dyzelino žymėjimas 1 snaige, o žieminio dyzelino žymėjimas 2 snaigėmis ant kolonėlės ar kainų lentos nėra privalomas.
Baudos už šių reikalavimų nevykdymą yra labai nemažos, todėl, manau, visi degalų prekeiviai jų tikrai laikosi.
Be to, Jūs visada galite paprašyti degalinės operatoriaus, kad parodytų paskutinio kuro vežimo kuro kokybės sertifikatą, kuriame rasite ribinę filtracijos temperatūrą (čia dyzelinui, benzinui yra kiti rodikliai).
-
Nu ką, šiandien „nepaėjo“. Tiesiog iš kart sunkiai suko ir net minties nebuvo, kad užsikurs. Patraukė - užsivedė. Belipdamas netyčia su koja raktą paliečiau ir mašina užsigesino (pradirbo gal 15 sek.). Pasuku raktelį - įsijungia šildymas žvakių, palaukiu. Dar kartą pasuku raktelį - užsivedė kaip vasarą iš pusės pasukimo.
Kuras vakar dienos iš statoil arktinis (**) -32 (net tos pačios degalinės).
-
Ryte alfukas parodė temperatūrą za bortom -19, galvoju a davaj pabandysiu pakaitint 1 kartą ir kurt.Ir ką manot biški pasipurtė ir užsivedė. A po to dar variau :masina: pas draugą kryžiuotį WW B5 gelbėt, niekaip nenorėjo padla užsivest, bet po ilgų kankinimų laidais pasidavė. Va tau ir vokiečių inžinerinių šedevrų kūrinys :-X. Tokiais atvejais makaronščikai dar niekad nepavedė :alaus:
-
Ne į temą biški gal, bet...
AR 159 SW 2,4JTDm. Nekurta dvi dienas. Ryte atėjau - rodė borto kompas -17C. Žvakes pakaitino gal kokias 10-15 sek. ir užsikūrė iš pirmo karto. Sunkiau nei įprastai paskutinėm dienom, bet pagriebė iš pirmo karto. 8)
Kuras iš Statoil - Dyzelinas(-32)
-
Jei variklis techniskai tvarkingas ir kuras geras, tai tokie salciai ne salciai. Na, akumas geras turi buti. Man uzsilenke pasildymas, visiskai nekaitina, pakeiciau blokeli, visvien tas pats, jokia itampa neateina i zvakes. Tai iki -10 uzsiveda normaliai ir be zvakiu, toliau sunkiau. Dasikasiau kad valdymas neateina is kompo jau, ten list kol salta nesinorejo, tai elementariai pajungiau laidus tiesiai prie valdymo blokelio reles rites laidukus(perdirb ten nieko nereikia, tik atlituot ir prilituot laidziukus, kuruios nuvedziau i salona su mygtuku) Mygruka paspaudi, ir kol laikai, rele ijungia zvakes ir masina nesunkiai uzsikuria. Sakysit kolchozas, bet vaziuot reikia, i servisa bet koki nenuvesi, o be to ir pats atrasiu kai orai atsils kur suo pakastas.
-
o ar yra kam nors kad vedasi su trim zvakem? nes mano trys tik kaitina ir fsio jai -15 neuzgriebe. gal cia pas mane kitkas kaltas ne tik zvakes?
-
e chebra, gal zinot kas mano alfai gali but? pirkau kazkur pries 4 menesius, 1,9 jtd cipuota, ir kuo salciau tuo sunkiau kuriasi, prie -20 isvis. zvakes kaista, kuro slegis geras, akumas naujas bosh suka gerai, pradeda kabint is kokio 4 apsukimo ir vienodai kabinejasi kokias 15 sec. kol uzsiveda. iki zvakiu srove ateina, visa laika rytais kurdamas kelis kart zvakes kaitinu ir koja ant gazo.
-
tai kuro filtra pasikeisk
-
bet jei kuro filtras butu uzsikises tikriausiai slegio nebutu, ir kai jau uzsikuria dirba kaip laikrodukas, apsukos nesokineja, negensa. kai slegi tikrino sake viskas tvarkoj, sake kad gali but netokios zvakes isuktos arba purkstukai, arba kompresija nekokia.
-
Ne į temą biški gal, bet...
AR 159 SW 2,4JTDm. Nekurta dvi dienas. Ryte atėjau - rodė borto kompas -17C. Žvakes pakaitino gal kokias 10-15 sek. ir užsikūrė iš pirmo karto. Sunkiau nei įprastai paskutinėm dienom, bet pagriebė iš pirmo karto. 8)
Kuras iš Statoil - Dyzelinas(-32)
15 sekundžių žvakes kaitino?? :o :o :o Nu nafik...
-
Ne į temą biški gal, bet...
AR 159 SW 2,4JTDm. Nekurta dvi dienas. Ryte atėjau - rodė borto kompas -17C. Žvakes pakaitino gal kokias 10-15 sek. ir užsikūrė iš pirmo karto. Sunkiau nei įprastai paskutinėm dienom, bet pagriebė iš pirmo karto. 8)
Kuras iš Statoil - Dyzelinas(-32)
15 sekundžių žvakes kaitino?? :o :o :o Nu nafik...
Nei nafik, nei ką. Lauke pakankamai šalta, o mašina kelias dienas nekurta buvo. Nenorėk, kad per 5 sek. viskas pasidarytų.
-
Ką ten tiek laiko kaitint?? Pas mane praeitą žiemą visą savaitę prastovėjo prie -25 laipsnių ir tikrai 15 sekundžių nešilo :D Rytoj nufilmuosiu kaip mano šūdvežis rytais šyla ir vedasi. Nėra ten kam tiek laiko šilt. Per tiek laiko su 5 žvakėm saloną pasišildytum jau ;D
-
Ką ten tiek laiko kaitint?? Pas mane praeitą žiemą visą savaitę prastovėjo prie -25 laipsnių ir tikrai 15 sekundžių nešilo :D Rytoj nufilmuosiu kaip mano šūdvežis rytais šyla ir vedasi. Nėra ten kam tiek laiko šilt. Per tiek laiko su 5 žvakėm saloną pasišildytum jau ;D
Nu taigi nesakau, kad lygiai 15 sekundžių ir kaitino. Bet ilgai. Tikrai nemažiau 10.
-
OK, tebunie būna daugiau nei 10 sekundžių. Tiesiog man įdomu, kodėl taip ilgai šyla žvakės netgi prie sąlyginai ne kritinės temperatūros... Mano galva dvi dienos stovėjimo prie tokios temperatūros dar nėra toks žiaurus šaltis, kuris labai stipriai sukaustytu ir atšaldytu variklį, kad žvakes reikėtų kaitinti tiek laiko... Gal tiesiog rytas buvo iš serijos "life in slow motion"? ;D
-
OK, tebunie būna daugiau nei 10 sekundžių. Tiesiog man įdomu, kodėl taip ilgai šyla žvakės netgi prie sąlyginai ne kritinės temperatūros... Mano galva dvi dienos stovėjimo prie tokios temperatūros dar nėra toks žiaurus šaltis, kuris labai stipriai sukaustytu ir atšaldytu variklį, kad žvakes reikėtų kaitinti tiek laiko... Gal tiesiog rytas buvo iš serijos "life in slow motion"? ;D
Naktį buvo -25. Kaip manai, gal tai turėjo įtakos, mm? 8)
-
OK, tebunie būna daugiau nei 10 sekundžių. Tiesiog man įdomu, kodėl taip ilgai šyla žvakės netgi prie sąlyginai ne kritinės temperatūros... Mano galva dvi dienos stovėjimo prie tokios temperatūros dar nėra toks žiaurus šaltis, kuris labai stipriai sukaustytu ir atšaldytu variklį, kad žvakes reikėtų kaitinti tiek laiko... Gal tiesiog rytas buvo iš serijos "life in slow motion"? ;D
Naktį buvo -25. Kaip manai, gal tai turėjo įtakos, mm? 8)
Dėl minuso - nieko nesakau, gal centre tarp namų ir dar žemesnė būna, nei pas mane laukuose...
-
2.4 JTDm 147kW - pakaitinimas kaitina tikrai ilgai saltais rytais, sakyciau, kad tikrai ilgiau nei pvz. senasis 2.4 JTD 100kW :)
-
žvakių pakaitinimo trukmė atvirkščiai proporcinga lauko temperatūrai - kuo žemesnė tuo ilgiau užtrunka ir netgi naujom auto tas laikas gali būti net iki 30s.
kodėl taip yra aiškinama mokykliniam fizikos kurse apie termodinamiką :lol:
-
Na va -18 (mašinoj rodė -12), užsivedė iš antro karto. Šį kartą lukterėjau kol rėlė sucaksės (žvakių šildymas baigsis). Suko gerai, bet nifiga nekabino. Toks jausmas, kad ant tuščio sukasi. Iš antro karto jau geriau. Šildžiau vieną kartą.
-
O kaip jūs matuojat šildymo trukmę? Pagal lemputę ar relės išjungimą? Nes laikai skirtingi. Lemputė turbūt parodo, kada būtų jau saugu kurti, o kaitinama toliau kiek ten kompas užsigeidė.
-
Na va -18 (mašinoj rodė -12), užsivedė iš antro karto. Šį kartą lukterėjau kol rėlė sucaksės (žvakių šildymas baigsis). Suko gerai, bet nifiga nekabino. Toks jausmas, kad ant tuščio sukasi. Iš antro karto jau geriau. Šildžiau vieną kartą.
tikrink purkstukus, nera daugiau prie ko cia kabinetis cia visi briedus raso del visokiu zvakiu kuro filtru ir ttt..
-
Labai nebepatinka naujas „prikolas“, užvedus visa mašina dreba lyg būtų per mažai gazo, tačiau į jį visiškai nereaguoja. Galiausiai pati užgesta.
Užvakar mynėm į sodybą (100km) greitis 100-140km/h (tikrai turėjo pasikraut pilnai) ir kitą rytą variklis suko lyg būtų išsikrovęs... Suko sunkiai, bet iš 4'to karto užsikūrė (antru ir trečiu vedimu lyg ir užsikūrė, tačiau visa drebėjo ir nereagavo į gazą iki kol pati užgeso).
Reik tikrint kompresiją, purkštukus, kuro siurblį. Bet tai kainuoja, o aš neplanuoju ilgai su ja cackintis ir investuoti į tą, ko nebe išimsi iš jos. Be to žiema spėju kaip ir į pabaigą.
Reziume: žmonės, nepirkit pigių dyzelių ;D
-
Reziume: žmonės, nepirkit pigių dyzelių ;D
Tu net nezinai kame priezastis ir kokia tavo variklio bukle, o darai kazkokias keistas isvadas. Lygiai taip pat galetum teigt: nepirkit devetu masinu, pirkit tik naujas,tada ziema neturesit problemu.
-
Labai nebepatinka naujas „prikolas“, užvedus visa mašina dreba lyg būtų per mažai gazo, tačiau į jį visiškai nereaguoja. Galiausiai pati užgesta.
Užvakar mynėm į sodybą (100km) greitis 100-140km/h (tikrai turėjo pasikraut pilnai) ir kitą rytą variklis suko lyg būtų išsikrovęs... Suko sunkiai, bet iš 4'to karto užsikūrė (antru ir trečiu vedimu lyg ir užsikūrė, tačiau visa drebėjo ir nereagavo į gazą iki kol pati užgeso).
Reik tikrint kompresiją, purkštukus, kuro siurblį. Bet tai kainuoja, o aš neplanuoju ilgai su ja cackintis ir investuoti į tą, ko nebe išimsi iš jos. Be to žiema spėju kaip ir į pabaigą.
Reziume: žmonės, nepirkit pigių dyzelių ;D
jei akumas senas sunkiai suks prie salcio, dar tikrinti starteri,
jei akumas naujas ir dar patikrinti ar nera sroves nuotekio,
reiketu akumuliatoriu pilnai pakrauti su pakroveju ir tada ziureti kaip kuriasi?
-
jei akumas senas sunkiai suks prie salcio, dar tikrinti starteri,
jei akumas naujas ir dar patikrinti ar nera sroves nuotekio,
reiketu akumuliatoriu pilnai pakrauti su pakroveju ir tada ziureti kaip kuriasi?
Akumas naujas ~metai. Varta Silver Dynamic.
Srovės nuotėkis sutvarkytas, dabar jokio nėra.
Akumas pilnai pakrautas. Tam kartui sukasi gerai, vedasi greičiau. Sekančią dieną vėl tas pats. Generatorius krauna 13.6-14.1V ant laisvų. Starteris? Galbūt. Bet turiu įtarimą, kad ne vien jis kaltas.
-
Pradžioj starteris, po to, jei nesikeičia niekas - lendi gilyn... Purkštukai, siurblys, kompresija. O tada jau matysi kiek reikės investuot ir ar verta investuot. Sėkmės.
-
Akumas naujas ~metai. Varta Silver Dynamic.
Srovės nuotėkis sutvarkytas, dabar jokio nėra.
Akumas pilnai pakrautas. Tam kartui sukasi gerai, vedasi greičiau. Sekančią dieną vėl tas pats. Generatorius krauna 13.6-14.1V ant laisvų. Starteris? Galbūt. Bet turiu įtarimą, kad ne vien jis kaltas.
1) metų senumo tai tikrai ne naujas!
2) dėl to kad pakrautas tą akimirką, nereiškia, kad jis tą krovimą laiko ir toliau sėkmingai.
nuvažiuok pas kokius starterių/generatorių meistrus - dažniausiai turi tokias reples patikrinti kiek krenta įtampa ant akumo. jei testerį turi gali pats grubiai ant išjungtos auto susijungti tolimas, krosnelę, lango šildymą ir pažiūrėti kiek krenta įtampa ant akumo gnybtų.
-
sia savaite tikrinu purkstukus pasakysiu ar padejo.
-
Na tai manau akd radau atsakyma i visas bedas del ko nesikure masina ir reikejo kankintipo 3-5 kartus tiek vasara tiek ziema da daugiau siandiena patikrino purkstukus visi 4 MIRE :) :) :)
nezinau kaip ji visai kuresi :) tai va rytoi bandys juos restauruoti ziuresim bet meistrai isitikine kad cia visos bedos issispres, todel Esnyper patariu tau ta pati padaryti ir nesukti sau galvos toliau ieskant bedu kur ju nera. :alaus:
-
ta prasme visiskai mire? tai kaip inai vaziavo? :D
-
na mire taip pavadino meistrai, tai jie mizo visu pirma antra jie atsidarydavo tik prie 2000bar kai turi 1800 del to masina buvo kankinama kol sukelemas reikiamas slegis
-
neklauskit kaip ji vazevo dar ir panasei, vazevo atrodo viskas tvarkoi ir su uzvedimu buvo bedos kaip ir rasiau temos pradzioje gal kiek trauka nezymei mazesne buvo ir reiskia kuro daugiau valge bet tik atejus ziemai tai pajutau.
-
Kur tikrinai ir kiek kaštavo? Ryt nulėksiu manau pasitikrint.
-
Kur tikrinai ir kiek kaštavo? Ryt nulėksiu manau pasitikrint.
pas pazystamus per pazystamus :) patikrinimas 30lt uz 1 remontas kainuos po 40lt suregulevimas ten ir tt sake kad pades tikrai bet ne 100% jei visiskai restauruoti 120-150lt cia man tokios kainos zinau kad visokios ale dyzel firmos lupa belekiek daug bet cia uz savo varda turbut daugiau nei uz darba... na jei nerasi panasei blogiausiu atveju kreipkis.
-
Turiu ir as problemele su AR 156 1.9 JTD 77 Kw uzkurimu. Ryte sunkiai kuriasi, uzkurt pavyksta is kokio 3-4 karto... uzkurus pradeda mirkseti pakaitinimo zavakiu lempute... paskui pranyksta tas mirksejimas... ka tai galetu reiksti?
-
Turiu ir as problemele su AR 156 1.9 JTD 77 Kw uzkurimu. Ryte sunkiai kuriasi, uzkurt pavyksta is kokio 3-4 karto... uzkurus pradeda mirkseti pakaitinimo zavakiu lempute... paskui pranyksta tas mirksejimas... ka tai galetu reiksti?
Greičiausiai žvakė kokia mirusi. 8)
-
jo, arba zvake, arba pakaitinimo rele.
-
na pas mane kai buvo viena nuluzus tai pastovei uzvedus masina mirksedavo berods 10 kartu, pranesdavo kad zvake nekaitina kai sutvarke baige ir mirgset :) tik man ja uzkurt ziema budawo be sansu jai lauke kokia -12.
-
Galiu is patirties pasakyt jeigu tvarkingas variklis jis uzsives ir su 1 zvake iki -15 savo akimis maciau ajsku ne is puse pasukimo bet uzsives.
-
na mano neuzsivede, uzgriebdavo ir uzgesdavo, taciau uzsikurdavau vistiek su laidais, o paaiskinimas logiskas, prie salcio trim cilindram uzsivesti yra ka weikti.
-
Galiu is patirties pasakyt jeigu tvarkingas variklis jis uzsives ir su 1 zvake iki -15 savo akimis maciau ajsku ne is puse pasukimo bet uzsives.
Is savo patirties visiskai nesutinku. Jei viena neveikia, taip, tada gali uzsivest ir prie -15, nors ir sunkiau. O jei tik viena kaitina, tai uzvest gal ir galima, bet pakankint starteri reiks gerokai. Is kitos puses variklis varikliui nelygus. Pav. fordai labai jautrus zvakem, jei nors viena neveikia, prie -10 jau pakurt sunkoka, teko susidurt ne viena karta. Alfai padetis geresne, as su visai neveikianciom iki -10 galima sakyt uzkurdavau be didelio vargo, bet prie -12 jau praktiskai nebesikurdavo.
-
Pas mane GT viena zvake parejo, tai sunkiau kuresi, o prie -26 visai nebesikure. Pakeitus zvake vedasi nepayginamai geriau.
-
na pas mane kai buvo viena nuluzus tai pastovei uzvedus masina mirksedavo berods 10 kartu, pranesdavo kad zvake nekaitina kai sutvarke baige ir mirgset :) tik man ja uzkurt ziema budawo be sansu jai lauke kokia -12.
Pas mane mirksi 31 karta :D
-
Toks klausimas, kolegos - ar turi girdėtis, kaip išsijungia pakaitinimo žvakių rėlė? Mano AR lyg ir niekas necaksi. O kad kažkas negerai su kaitinimu, tai faktas. Nors prie -20 dar kuriasi, bet gaila Alfutės, purtosi jau labai...
-
Toks klausimas, kolegos - ar turi girdėtis, kaip išsijungia pakaitinimo žvakių rėlė? Mano AR lyg ir niekas necaksi. O kad kažkas negerai su kaitinimu, tai faktas. Nors prie -20 dar kuriasi, bet gaila Alfutės, purtosi jau labai...
Pas mane nesigirdi, bet kuriasi.Kiek pastebėjau, kad kuriasi prie -7 sunkiau negu prie kokių -12.
-
Na, pas mane iki kokių -10C jokių problemų. Bet "spyruoklė" prietaisų skydelyje mirksi po užvedimo, tai turbūt žvakė (žvakės) neveikia. Norėjau patikrinti, bet priėjimas sunkokas, jau nekalbu apie keitimą :-)
-
Na, pas mane iki kokių -10C jokių problemų. Bet "spyruoklė" prietaisų skydelyje mirksi po užvedimo, tai turbūt žvakė (žvakės) neveikia. Norėjau patikrinti, bet priėjimas sunkokas, jau nekalbu apie keitimą :-)
na ne taip ir sunkus tas priejimas bent patikrint. Issukt gerokai sunkiau ir pavojingiau. Is tikro ta relike randasi prie variklio, tai girdet ja klaksint problematiska. Tuo labiau ji dezutej ir jos eiga labai nedidele. Montavau samodielka pasildyt, tai apie tai daugmaz esu protingas ;D
-
Pas mane mirksi 31 karta :D
tai turbut trys zvakes nekaitina pas tave :) jei tik nekaitina tai nieko pasikeisi lengvai bet jau prasuktos tuomet stiprybes ;) jai noresi rekomenduosiu kas isimtu.
-
dėl lengvumo pasiginčyčiau, nes kaišiot pirštus pro kolektorių ir grabaliot juos nėra smagu. Ypač pirmąjį kur prie siurblio :D
-
Kadangi šiuo metu esu kaip ir neįgalus, nes valdau tik vieną ranką, tai atidėsiu vėlesniam laikui. Juolab, kad turiu kur šiltai laikyti bolidą ;D
-
Šiandie -15 lauke užvedžiau iš pirmo karto vieną kart pakaitinęs. Pasirodo rimtas bajeris ,kad pas mane tokiame šaltyje lengviau kuriasi negu pvz. prie -7.
-
Kur Kaune galima pasitikrint purkštukus?
-
Kur Kaune galima pasitikrint purkštukus?
Autura gal bandyt reiktu.
Sent from my iPhone using Tapatalk