Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo Brera/939 Spider => Temą pradėjo: Wojszwillo 2013-10-28 19:21
-
Klausimas temoje, nes forumo Brera skiltis "mirusi", ar visus klausimus prie 159'tų aptarinėjate?
-
Klausimas temoje, nes forumo Brera skiltis "mirusi", ar visus klausimus prie 159'tų aptarinėjate?
Dar turi Edvinas iš klubo, o šiaip tai daugiau Brerų čia nesimatė. 8) Šaunu, vadinasi jau yra dvi. 8)
P.S. Dar yra Žalienės Spider.
-
Dainius - zaziukas, dar turi
-
Sveiks, Steponai, senokai forume bebuvau - pasiskaitinėjau - didžioji dalis - negirdėti...
-
vilniuje dar brera yra:)
-
Kaune gražuolė Raudona važinėjo/važinėja. Ir variklis berods ten teisingas buvo. Klubiečiai žino kieno tenais tas gražumas 8)
-
Kaune gražuolė Raudona važinėjo/važinėja. Ir variklis berods ten teisingas buvo. Klubiečiai žino kieno tenais tas gražumas 8)
Jeigu turi omeny V6, tai ten nieko teisingo. Amerikoniškas sh su trūkstančiom grandinėm. Ir ta Brera šiaip dažniausiai Vilniuje būna. 8)
-
Dainius - zaziukas, dar turi
Tu juokauji? Dainius Brerą nusipirko? Taigi dėjęs buvo ant Alfų.. ;D Gal tokią tamsiai pilką netyčia? Nes Kaune tamsiai pilka 2.4 pardavinėjama dabar. 8)
-
Tapati
-
Jeigu turi omeny V6, tai ten nieko teisingo. Amerikoniškas sh su trūkstančiom grandinėm. Ir ta Brera šiaip dažniausiai Vilniuje būna. 8)
Nuliūdinai tu mane... :-X
-
Dainius - zaziukas, dar turi
Tu juokauji? Dainius Brerą nusipirko? Taigi dėjęs buvo ant Alfų.. ;D Gal tokią tamsiai pilką netyčia? Nes Kaune tamsiai pilka 2.4 pardavinėjama dabar. 8)
Mačiau tą tamsiai pilką iš Kauno Autopliuse, tai jei gerai atsimenu - buvo pardavėjo noras keisti į didesnį auto... Kaina nebuvo baisi, ale traktorius ir dar pilkas - visą reikalą gadina :-)
-
Nuliūdinai tu mane... :-X
Iš tos Breros yra turbūt tik trys dalykai geri - raudona spalva, tinkami ratlankiai ir Q4 (nors man asmeniškai geriau atrodo balta ir juoda, nei raudona). 8)
Būkim biedni, bet teisingi - geriausios Breros tik su dyzeliniu agregatu, kad ir kaip tai baisiai skambėtų. 8)
-
Ne, velnio, traktorius cia nera geriausia, geriausia yra 1750 :alaus:
-
Ne, velnio, traktorius cia nera geriausia, geriausia yra 1750 :alaus:
Taip, galbūt tu teisus. Bet jos tooooookios retos... :-\
-
Ne, velnio, traktorius cia nera geriausia, geriausia yra 1750 :alaus:
Taip, galbūt tu teisus. Bet jos tooooookios retos... :-\
Norėjai pasakyti brangios? :)
-
Norėjai pasakyti brangios? :)
Ne, norėjau pasakyt, kad retos. Nes 1750TBi variklis atsirado tik pačioje Brerų gyvavimo pabaigoje (2009 metais), o kai jų pačių buvo pagaminta tik apie 22000 vnt., tai manau, kad dyzelinės yra vienos populiariausių. Kaina šiuo metu nefiguruoja, nes apie ją nekalbėjom. 8)
-
Naudoju Brerą kožną dieną jau 4 metus, 2.2 benzinas, nuvažiavau jau 100 000 km, servise buvau tik vieną kartą.
Geras automobilis, jeigu teks atsinaujinti, ieškosiu nuo 2009 2.0 JTDm
-
Nera jos tokios retos, brangios, tai didelis TAIP ir tai vienas didziausiu to variklio trukumu ne tik Breroj, bet ir 159. Man keista, kaip benzininis 1750 kainuoja brangiau uz jtd, fenomenas kazkoks.
-
Nera jos tokios retos, brangios, tai didelis TAIP ir tai vienas didziausiu to variklio trukumu ne tik Breroj, bet ir 159. Man keista, kaip benzininis 1750 kainuoja brangiau uz jtd, fenomenas kazkoks.
Kodel fenomenas?
As is tu, kurie i traktoriu net neziuriu ir vargu ar kada ziuresiu (nebent ateis laikai, kai benzininiai varikliai nebebus gaminami). Nemanau, kad as vienas toks.
1.742 cc turi tik 10 AG maziau uz 2.387 cc traktoriu, todel kodel gi ne?
3.195 cc turi "ligu" + dideli apetita, tai 1.742 cc pats tas.
Beje, man puikiai tinka ir 2.198 cc.
-
Durnas klausimas. Važinėjai su nauju dyzeliu (2000+)? Neretai pastebiu, kad tokie žmonės, kurie sako, kad į dyzelį niekada gyvenime nesės kalba tik dėl to, kad pamena senuosius dyzelius, kur išvažiavus fūrą lenkt ant 100 km/h baigi lenkimą įsibėgėjęs iki 110 km/h, jei vėjas į gerą pusę ;D
-
Durnas klausimas. Važinėjai su nauju dyzeliu (2000+)? Neretai pastebiu, kad tokie žmonės, kurie sako, kad į dyzelį niekada gyvenime nesės kalba tik dėl to, kad pamena senuosius dyzelius, kur išvažiavus fūrą lenkt ant 100 km/h baigi lenkimą įsibėgėjęs iki 110 km/h, jei vėjas į gerą pusę ;D
Durnas klausimas - o ar tu su teisingu benzinu lakstęs esi? Jei ne kuro kaštai - kokią auto rinktumeisi?
-
Durnas klausimas. Važinėjai su nauju dyzeliu (2000+)? Neretai pastebiu, kad tokie žmonės, kurie sako, kad į dyzelį niekada gyvenime nesės kalba tik dėl to, kad pamena senuosius dyzelius, kur išvažiavus fūrą lenkt ant 100 km/h baigi lenkimą įsibėgėjęs iki 110 km/h, jei vėjas į gerą pusę ;D
Keistas komentaras.
Kiek zmoniu, tiek nuomoniu.
Taip, vairavau su nauju traktorium (dyzeliu) 2012+.
Traktorius lieka traktoriumi.
Niekam savo nuomones nepersu, kitu nuomone siuo klausimu (traktoriaus) analogiskai - visiskai neidomi.
Patinka barbentis - barbenkis is sveikata.
-
paskutinius 7 metus važinejaus praktiškai vien dyzeliais. gana. man per brangu su jais. tiek nenumavžiuoju, kad jie atsipirktų. pakeičiau abi mašinas į benzinines. dabar ramu. o ir dirba kitaip. tylu, ramu. yra nauji darbiniai vw su tdi.. nu įsėdus po benzo jokio džiaugsmo. net pastebėjau, kad nervina tas garsas ko iki šiol nebūdavo. aišku, 2.4 jtd gražiau dirba įsibėgėjant, bet čia dėl 5 cilindrų specifikos.
o fiatinis 1.4 tjet (TB) yra pilnai puikus variklis. dinamika pakankama. nei dėl lenkimų, nei brūžinant mieste neturiu jokių bėdų. kol kas prie dyzelių grįžti nesinori
-
Durnas klausimas - o ar tu su teisingu benzinu lakstęs esi? Jei ne kuro kaštai - kokią auto rinktumeisi?
Laksčiau ir tvirtos nuomonės nesusidariau. Abu jie savotiškai smagūs, turi savų pliusų ir minusų.
Gal ne į temą, kad jei su mano vairavimo stiliumi 1.9 JTD ryja 10l, kiek rys 2.5 V6? 25l?
-
dar prisiminiau - Irmantas toks, Brera bruzina, Kaune
-
Durnas klausimas - o ar tu su teisingu benzinu lakstęs esi? Jei ne kuro kaštai - kokią auto rinktumeisi?
Laksčiau ir tvirtos nuomonės nesusidariau. Abu jie savotiškai smagūs, turi savų pliusų ir minusų.
Gal ne į temą, kad jei su mano vairavimo stiliumi 1.9 JTD ryja 10l, kiek rys 2.5 V6? 25l?
Jei su V6 važiuotum kaip su savo JTD, V6 imtų apie 11l. Tačiau V6 gali žymiai daugiau. Tada matytum ir 20l.
-
Durnas klausimas - o ar tu su teisingu benzinu lakstęs esi? Jei ne kuro kaštai - kokią auto rinktumeisi?
Laksčiau ir tvirtos nuomonės nesusidariau. Abu jie savotiškai smagūs, turi savų pliusų ir minusų.
Gal ne į temą, kad jei su mano vairavimo stiliumi 1.9 JTD ryja 10l, kiek rys 2.5 V6? 25l?
Teko bandyti tiek 2.4 JTDm 159-oj ne kartą, tiek su 3.0 V6 pasivažinėt. Jeigu tik piniginė leistų dabar, ieškočiausi be kompromisų modelio su benzininiu varikliu. Prieš gerą mėnesį ar kelis net buvau vos ne iki nukritimo nusprendęs rinktis 156 GTA arba GT 3.2 kaip sekantį auto. Gaila, bet kolkas finansinė situacija neleidžia rinktis automobilio su V6, todėl tenka žiūrėt į dyzelines Alfas. Bet jeigu būtų galimybė - tai aš tik už benziną - vienareikšmiškai smagiau, jau vien dėl išskirtinio garso. 8)
P.S. Aš Vilniuje lakstydamas su savo 156 1.8TS sugebu ir apie 14 litriukų suvartot 100km. 8)
-
O pas kuria cia alfa teisingas benzininis variklis? :) neisizeiskit chebra,bet paaiskinkint ta zodi "teisingas":)
-
Čia neaiškinamas dalykas. Arba supranti, arba ne ;)
-
O pas kuria cia alfa teisingas benzininis variklis? :) neisizeiskit chebra,bet paaiskinkint ta zodi "teisingas":)
Aš skaitau - bent jau pas mano :D
Projektuotas tikrų inžinierių entuziastams - kad suktųsi, valintų ir krioktų, o ne marketingistų, kad atitiktų belekelintų metų euronormas, būtų gražus sąnaudų bei emisijų skaičius reklaminiam bukletėly, būtų galima apipaišyt žaliais lapais ir katinukais, kad patiktų supermamytėms bei įvairaus plauko pacifistams bei grynpysistams ;D
-
Yra teisingų Brerų, 1750 TBi, kas nenori traktoriaus cupe kėbule. Metai labai geri, tik kaina dar dar prilaikanti vertę.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-brera-alfa-brera-1-8-ti-16v-arzfeld/184448756.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&minCubicCapacity=1600&maxCubicCapacity=2000
-
Durnas klausimas. Važinėjai su nauju dyzeliu (2000+)? Neretai pastebiu, kad tokie žmonės, kurie sako, kad į dyzelį niekada gyvenime nesės kalba tik dėl to, kad pamena senuosius dyzelius, kur išvažiavus fūrą lenkt ant 100 km/h baigi lenkimą įsibėgėjęs iki 110 km/h, jei vėjas į gerą pusę ;D
pries pora savaiciu vilniuje vaziavau paskui pilka/ryza brera, tai kai sustartavo efektyviau tai apipyle mane juodais dumais... GT varoma tepalu/salerkos misiniu irgi esu uostes, ar is tolo pastebejes :smilie: ...galbut gerai kol tie dyzeliai nauji ir nupirkti uz firmos pinigus, ar kai pasiseka nusipirkt pavazineta ir nieko neinvestavus parduot...paskaiciavus visas islaidas ir nuvertejimus su sena teisinga V6 alfa vazinet daug pigiau ir maloniau...
-
Na taip, jei važinėji savaitgaliais iki bažnyčios ir atgal :) Gal tuomet pigiau ir gausis... Nors ir tai labai abejoju.
Kas dėl dūmų iš dyzelių, tai tik nereikia. Kiek aš esu matęs benzų, kurie apsipylę mėlynais dūmais čiut čiut puškuoja paskutinius savo kilometrus. Tai dėl to dabar benzai yra blogi?
Kaip prižiūrėsi taip ir turėsi. Nesvarbu ar benzu, ar alieju, ar kopūstais važiuoji.
-
Turiu V6 ir JTD 16V. Suk kaip nori, JTD yra pigiau. Tiek kuro, tiek priežiūros atžvilgiu. V6 ne tik benziną srebia, jo ir aptarnavimas gerokai brangesnis nei kokio TS. Na o dėl kitų parametrų, tai V6 visais atžvilgiais pranašenis.
-
Turiu V6 ir JTD 16V. Suk kaip nori, JTD yra pigiau. Tiek kuro, tiek priežiūros atžvilgiu. V6 ne tik benziną srebia, jo ir aptarnavimas gerokai brangesnis nei kokio TS. Na o dėl kitų parametrų, tai V6 visais atžvilgiais pranašenis.
LPG? Ir pigiau vaziuos nei JTD :)
-
Kadangi galiu palyginti dvi salis, tai del tu juodu dumu, negaliu nepastebeti, kad tas labai budinga butent lietuvoje. Retenybe pamatyti dyzeli apsipylusi juodais dumais norvegijoj, nepriklausomai senas jis ar naujas. Priezasciu neivardinsiu, ekspermentu nedariau, tiesiog spejimas, kad tai vyskta gal del pasalintu tam tikru filtru, gal tiesiog del kuro. Labiau linkstu prie minties, kad del kuro sudeties, nes tie filtrai veikiausiai nelabai kokios reiksmes dumingumui turi. Su mintimi, kad vel atsiras tam tikru etatiniu artistu neistengianciu nepareiksti, jog veltui niekinu branguji lietuviska dyzelina (o gal greiciau rusiska), specialiai pabreziu, jog NETEIGIU ir NEMANAU, kad kuras pats savaime yra blogas vien todel, kad jis is vienos ar kitos salies, manau tam itakos turi tam kurui naudojamos zaliavos, kurios skiriasi pas skirtingus gamintojus :) Arba pacios masinos nevisai tvarkingos. Negalim sakyti, kad tai yra tipine visu dyzeliu problema, o del taupumo, nera ka kalbeti, kad dyzelis yra pigiau, bet velgi, man pravaziuojanciam 10-15k km i metus moketi gerokai brangiau uz ta pati auto vien todel, kad jame stovi jtd yra paprasciausiai neprotinga, vaziuosiu su juo ilgus metus, kol man atsipirks viskas, ka investavau i ta "taupyma", taciau jei kilometrazas pasiektu, tarkim, 50k km i metus ar daugiau arba masina su jtd dar ir pigesne butu uz analogiska varianta su benzininiu varikliu tada jau kita kalba. Dar vienas nuansas, Brera ir 159 realiai galime ir protinga butu rinktis tik jtd arba vieninteli rimta benzina 1750,kuris apetitu tikrai nesiskundzia ir tuo primena V6 benzina, tai nelabai yra ka daug ir galvoti, jei pinigai kisenes nepleso. Vienas is pastaruju modeliu greiciausiai ir bus pirmas mano dyzelinis auto, ne del taupumo, tiesiog del to, kad nera is ko rinktis. Del siu mazu nuansu galima diskutuoti iki pazaliavimo, kas, gi, yra pigiau :)
-
LPG? Ir pigiau vaziuos nei JTD :)
Dujų įranga, kas metinis tikrinimas/priežiūra. Žiūrėk, kažkaip ir nebespės atsipirkt... :'(
-
Turiu V6 ir JTD 16V. Suk kaip nori, JTD yra pigiau. Tiek kuro, tiek priežiūros atžvilgiu. V6 ne tik benziną srebia, jo ir aptarnavimas gerokai brangesnis nei kokio TS. Na o dėl kitų parametrų, tai V6 visais atžvilgiais pranašenis.
LPG? Ir pigiau vaziuos nei JTD :)
Žinai, nespjaučiau į automobilį su dujomis, Lietuvoj prastokas įvaizdis LPG, bet nepamirskim, kad dujos ne tik ekonomija, bet ir ekologija! :) Tačiau po 7 metų dėtis dujas į automobilį, kurį naudoju tik šiltuoju sezonu, tiesiog neapsimoka.
-
Pravaziavau jau ~ 3.500 km, daugiau miestas nei uzmiestis, kompas vidurki rodo 9,8 l/100 km, manau, visai normalu kaip benzinui prie 185 AG.
Jokiu minciu a la "butu geriau dyzelis" tikrai nera...
-
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
-
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Labai panašu į „Turiu mašiną A ir ji yra pati geriausia, o visi kas vairuoja B nepsėja taisyti ir šiaip kūtvela pasipūtęs.“.
Forumo cenzūra 10 balų ;D
-
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
-
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
Iš tos pačios operos:
su 1.9 JTD 85kw pravažiuota jau truputį daugiau nei 130k km per ~5 metus buvo restauruota turbina, kuri užsilenkė dėl to, kad meistrai po avarijos buvo palikę užlenktą tepalo šlangą ko pasekoje po kelių tūkstančių kilometrų užlinko turba. Daugiau einamosios išlaidos: pagrindinis diržas x3, vandens pompa x2, rolikai, guoliai. Purkštukai, siurbliai - neliesti. Tiesa, kuras tik iš Statoil ir niekur kitur. Tepalai nepigiausi.
-
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
tai puiku, gera alfa, daug kas manau pavydi...vienas pazystamas nusipirko nauja 110kW dyzeliuka uz 100k lt, niekas nesugedo, ir pravaziaves 50k km dabar pardave uz berods 42k lt, kitas nusipiko 13metu benzina uz 3.5k lt 100kW ir nuvaziavo per 3 metus 60k km su tepaluotu paskirstymo dirzu ir niekas nesugedo...vienam valge 7l dyzelio, kitam 11l benzo, kas vaziavo pigiau?...man daug maloniau vaziuoja tas senas benzinas, dauguma aisku rinktusi(jei galetu) ta nauja, gera, "taupu" dyzelini...
-
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
tai puiku, gera alfa, daug kas manau pavydi...vienas pazystamas nusipirko nauja 110kW dyzeliuka uz 100k lt, niekas nesugedo, ir pravaziaves 50k km dabar pardave uz berods 42k lt, kitas nusipiko 13metu benzina uz 3.5k lt 100kW ir nuvaziavo per 3 metus 60k km su tepaluotu paskirstymo dirzu ir niekas nesugedo...vienam valge 7l dyzelio, kitam 11l benzo, kas vaziavo pigiau?...man daug maloniau vaziuoja tas senas benzinas, dauguma aisku rinktusi(jei galetu) ta nauja, gera, "taupu" dyzelini...
Trečias važiavo trūlu ir dar daugiau sutaupė. Atsiprašau, tačiau negalima lyginti naujo ir seno automobilių.
-
Chebra, ginčijatės tuščioj vietoj. Nenaujos auto juk loterija - kas suges, kada suges, už kiek litų suges - tai ir ginčijatės apie loterijas - kuri geriau - ar kur didesnis aukso puodas, ar kur didesnis šansas, ar kur bilietai pigesni ;D Rinkitės tą, kuri jums asmeniškai labiau patinka - ir viskas :lol: Svarbiausia pasidomėt ir išvengt tų lievų loterijų, kur kiši sukiši babkes, o laimėjimo nėra visai aneijokio ;D
O dyzeliukai šiemet mūsų ekipaže naują pravardę gavo - kalmarai ;D Bo nemažai jų, sprukdami į šonus, priekį, ar šiaip prieš kokį staigesnį manevrą, matyt - klaidindami oponentus - kaip gamtoj - išspjauna didesnį ar mažesnį juodą debesėlį ;D "Puft" - ir "kalmaras" paspartino lenkimą ir iš antros juostos "dingo" į pirmą, "puft" - o, "kalmaras" priešais irgi ruošiasi lenkt tą fūrą, "puft" - būk atsargesnis, "kalmaras" priešais paspaudė gazą, dabar bus kažikoks manevras... :lol:
-
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
tai puiku, gera alfa, daug kas manau pavydi...vienas pazystamas nusipirko nauja 110kW dyzeliuka uz 100k lt, niekas nesugedo, ir pravaziaves 50k km dabar pardave uz berods 42k lt, kitas nusipiko 13metu benzina uz 3.5k lt 100kW ir nuvaziavo per 3 metus 60k km su tepaluotu paskirstymo dirzu ir niekas nesugedo...vienam valge 7l dyzelio, kitam 11l benzo, kas vaziavo pigiau?...man daug maloniau vaziuoja tas senas benzinas, dauguma aisku rinktusi(jei galetu) ta nauja, gera, "taupu" dyzelini...
Trečias važiavo trūlu ir dar daugiau sutaupė. Atsiprašau, tačiau negalima lyginti naujo ir seno automobilių.
sunku nesutikt, bet as butent nuo to ir pradejau, kad man geriau senas geras V6 nei naujas traktorius...ir pigiau...ir butent pateiktas pavizdys iliustruoja kaip as skaicuoju...kuo skiriasi ir kaip pagamintos nauja ir 10-20-30metu masina zinau, dirbu su jom...
-
Nuvaret tema i OT besigincydami, bet manau nuomone vistiek bendra: daug vaziuojant ir nekeliant dideliu reikalavimu, kas savaime gaunasi (daug vaziuojant automobilis tampa darbo priemone, kuri priziurima tiek, kad dirbtu, neblizginama ir nemodinama) visos streles krypsta i dizeliukus, nes siuolaikiniu dizeliu taupumas ir kt. pliusai negincijami. Pries kokius 10 m nors ir megau pakeliaut ir prasukdavau apie 30 tkm, apie dizeli net negalvojau, nes tikrai tai buvo traktoriai, tinkami tik artojams ir vasara, damusti ir luztantys, brangiai priziurimi ir remontuojami, kaip kolega pastebejo - "kalmarai", tdm ir tdi era tik prasidejo ir ju potencialas dar nebuvo aiskus. Tada ir darbinis, ir sekmadieninis auto buvo geras mielas multipoint'as, pakankamai taupus ir galingas, o jei dar dohc :masina: Dabar gi potencialai pasikeite, jau benzinai vejais dizelius, perima ju technologijas :) naudoju peza 307 hdi 1,6 ir man jo visiskai pakanka einamiems reikalams, per 16 men numyniau beveik 100 tkm tik su filtru/tepalu/padangu keitimu kol kas, bet mano 156 TS tebestovi garaze su prapuvusiu dugnu, laukia kol rasiu laiko remontui ir "sekmadieniniams" pasivazinejimams. Ir man tokia ziauri nostalgija tiems vairavimo pojuciams, kad uzmirstu ir selespeed'o gedimus, ir kuro rodykles kritimus. Visdelto tik benzinas sukelia tokius jausmus ir nors retais momentais verta leisti sau pajausti jo trauka "prie redlaino". Visiems linkiu tureti du auto - taupu ir patogu darbini/kasdienini ir, jei norisi, "auto sielai", jei tik yra galimybes.
Suderinti siuos du dalykus sunku, matyt del to ir kyla tokie gincai. Peace
-
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-brera-2-4-l-kupe-coupe-2007-dyzelinas-4211466.html
Atgaivinu temą ! Gal kas nors ką nors žinot apie šitą ? :)
-
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-brera-2-4-l-kupe-coupe-2007-dyzelinas-4211466.html
Atgaivinu temą ! Gal kas nors ką nors žinot apie šitą ? :)
Buvo skelbimuose prieš metus ar pan. Dabar vėl atsirado. Turėjo (turi?) problemų su vairo stiprintuvu, skystis bakelyje "užvirdavo" :)
-
Buvo skelbimuose prieš metus ar pan. Dabar vėl atsirado. Turėjo (turi?) problemų su vairo stiprintuvu, skystis bakelyje "užvirdavo" :)
Greiciausiai problema bakelyje. Tipine Breru problema :)