Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: palev6 2013-10-20 12:12

Antraštė: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: palev6 2013-10-20 12:12
Sveiki, iskart atsiprasau , kad sukuriau nauja tema bet niekur nerandu info.
   Nusipirkau q4 crosswagona, galvojau surizikuosiu ir turiu beda, dungsi galinis tiltas.
Ispradziu buvo nuplyse sailenblokai kur ji laiko tai cia kiek aiskinausi yra ju liga , tai as nutariau ju nepirkti uz nesamoninga kaina originaliu tai pritaikiau volvo variklio pagalves, aisku skirtumas iskart pasijuto bet dar kazkas yra kai stovi vietoj ir perjungi is atbulinio i 1 pavara ar atvirksciai toks jausmas kad laisvumas kazkoks yra...
Pakabinamas geras, pusasiai nekliba kryzmes irgi geros. Kal kas nujauciat kas gali buti?
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Giedriusss 2013-10-20 14:35
tai gal kitą kart pritaikyk nuo gaziko pagalves, gal geriau išeis
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: palev6 2013-10-20 16:13
Visu pirma tu gauk tas originalias pagalves o uz padevetus salenblokus srote tikrai nenormalu moketi 350lt kurie vistiek suplys manau kaip as padariau laikys tikrai daug ilgiau nors viena priezasti pasakyk kuom ten jie geresni tie originalus? Cia gi gumos gabalas o ne kokia variklio detale.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: PiPPas 2013-10-20 19:31
Visu pirma tu gauk tas originalias pagalves o uz padevetus salenblokus srote tikrai nenormalu moketi 350lt kurie vistiek suplys manau kaip as padariau laikys tikrai daug ilgiau nors viena priezasti pasakyk kuom ten jie geresni tie originalus? Cia gi gumos gabalas o ne kokia variklio detale.

Originalus yra paskaičiuotas konkrečiam modeliui, o pritaikydamas nuo kito automobilio iškraipai skaičiavimus ir detalė gali būti per silpna konkrečiam mazgui.

Originalius galima gauti iš www.autogralis.lt
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: palev6 2013-10-20 19:54
Taip as sutinku, bet as esu  norvegijoj ir alfos centre man pasake kad ju nebegamina jau o ju kaina buvo apie 2500 lt ten tai kazkaip nelogiska uz tokia dali.
As pats ne uz tokius dalykus but kartais tenka. Dabar tiltas stovi tikrai gerai ir nejuda is tos vietos. As klausiu kas galibuti kodele tie smugiai jauciasi atrodo kad koks laisvumas tarp dantraciu yra. Gal yra dar kokia guma paciame reduktoriuje kad sugertu tuos smugius ar gali kardanas tureti laisvumo nuo dezes jei ji sukioji?
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: PiPPas 2013-10-20 20:02
Taip as sutinku, bet as esu  norvegijoj ir alfos centre man pasake kad ju nebegamina jau o ju kaina buvo apie 2500 lt ten tai kazkaip nelogiska uz tokia dali.
As pats ne uz tokius dalykus but kartais tenka. Dabar tiltas stovi tikrai gerai ir nejuda is tos vietos. As klausiu kas galibuti kodele tie smugiai jauciasi atrodo kad koks laisvumas tarp dantraciu yra. Gal yra dar kokia guma paciame reduktoriuje kad sugertu tuos smugius ar gali kardanas tureti laisvumo nuo dezes jei ji sukioji?

O gal kardano gumos suplyšusios? (retorinis klausimas)
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: palev6 2013-10-20 21:42
O kur ten tokios yra? As sakau nezinau neturejas masinos su galu varomu kiek ziurejau ten yra pakabinamas guolis stovi ant gumos o kardanas ieina i reduktoriu tiesiai be jokios gumos tai gal vidui kas ten dar yra?
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Giedriusss 2013-10-20 21:58
per eper susirask brėžinius, bus matyt, kaip ten kas eina
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Q4 2013-11-01 20:41
O kur ten tokios yra? As sakau nezinau neturejas masinos su galu varomu kiek ziurejau ten yra pakabinamas guolis stovi ant gumos o kardanas ieina i reduktoriu tiesiai be jokios gumos tai gal vidui kas ten dar yra?
del galinio reduktoriaus, taip yra reguliuojami tarpai tarp dantraciu, bet reikia ardyti visa ir reikia protingo meistro, kad sureguliuotu?
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: PQO 2013-11-18 10:10
Sveiki, iskart atsiprasau , kad sukuriau nauja tema bet niekur nerandu info.
   Nusipirkau q4 crosswagona, galvojau surizikuosiu ir turiu beda, dungsi galinis tiltas.
Ispradziu buvo nuplyse sailenblokai kur ji laiko tai cia kiek aiskinausi yra ju liga , tai as nutariau ju nepirkti uz nesamoninga kaina originaliu tai pritaikiau volvo variklio pagalves, aisku skirtumas iskart pasijuto bet dar kazkas yra kai stovi vietoj ir perjungi is atbulinio i 1 pavara ar atvirksciai toks jausmas kad laisvumas kazkoks yra...
Pakabinamas geras, pusasiai nekliba kryzmes irgi geros. Kal kas nujauciat kas gali buti?

Pas mane irgi dunksi. Šiaip sistema ten yra tokia - smagratis, kardano granatos, kryžmė, reduktorius, pusašių granatos. Taigi, aš pradėjau nuo smagračio, pakeičiau, beveik nepasikeitė niekas. Tada keičiau kardano granatas. Irgi nekažką padėjo. Bet pastebėjau, kad kardanas turi maždaug 1/4 apsisukimo laisvumą, kuris ateina ne iš reduktoriaus, o iš pusašių vidinių granatų. Taigi, mėginsiu pakeisti jas, nes daugiau ten tiesiog nėra kam tą laisvumą duoti. Pati granata laisvumo turi nedaug, bet kai per reduktorių, tai tas laisvumas ant kardano padidėja kokius 5 kartus. Aišku manau bėda bus ir ta guma kur laiko reduktorių iš kardano pusės. Dar sprendžiu klausimą ar tam neturi įtakos ir tai, kad priekinė vidinė granata viena irgi turi laisvumą. Matai, šitos transmisijos bėda yra ta, kad ji "kieta", nėra nei vienoje vietoje gumos. Todėl visi laisvumai bendrai sumuojasi į vieną, kurio pabaigoje yra "kieta atrama", tada tiltas isikabina į ratus ir jo galas, kur įeina kardanas, kala į tą gumą. Jei ji laisva - jis turi kur užsimoti. Taigi, manau sprendimas bus - pamažu naikinti visus klibančius daiktus. Tiesa, išsiaiškinau, kad vidinės pusašių granatos priekyje ir gale yra tokios pačios. Išorinės ko gero irgi. Čia gera naujiena :)
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: PQO 2013-11-25 13:17
Na, va. savaitgalio darbai dave rezultata. Padariau laboratorini darba ir i priekines reduktoriaus gumos (ta vieta kur pasijungia kardanas i reduktoriu) virsutini ir apatini tarpus igrudau koretos gumos juosteles apie 8 mm storio. Visas dunksejimas dingo, neziurint jokiu ten kardano laisvumu. Vaziuoja kaip liamuzinas :) Taigi, iseitu, kad reikejo ne galinius selenblokus keist, o priekine guma. Aisku klausimas kur ja gaut :) Bet manau galima ta guma tiesiog paspausti ir padidejusi tarpa privaryti keletoje vietu gero kibaus hermetiko. Aisku nereikia persistengti, nes ims kardano vibracija listi i kebula.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: palev6 2013-11-27 19:43
Nu cia au ydomiau as i tos gumos tarpus pripyliau stiklo kliju, i pas mane buvo isvis atsokusi nuo to vamzdzio bet pas mane vistiek tas dungsejimas yra. Kardanas pas mane turi gal kokias 5min max laisvumo. Dar pastebejau kardana nuemus prie pr razdatkes prisisuka toks prailgintuvas kaip ir jis uzsimauna ant slicu tai pas mane juda vos vos is tu slicu, tas pac ir su granata pr kardano. Pas save isitikink pradzioj pries keisdamas ar tikrai granata uda ar ne slicai, ten eina kardana nuemus ja atidaryti tada viskas matosi. Tai sakai pas tave dingo tas dungseimas 100%? Ir net kai is 1 i adbulini ar atvirksciai padauzai su sankaba?
Durna ten sistema man nepatinka, niekaip nerandu kas pas mane ten dauzosi nesuprantu. Kas ten per koreta guma tokia stebuklus daranti?
Cia kiek skaiciau pagrindine beda su sitais modeliais tie smugiai.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: PQO 2014-01-02 13:00
Nu cia au ydomiau as i tos gumos tarpus pripyliau stiklo kliju, i pas mane buvo isvis atsokusi nuo to vamzdzio bet pas mane vistiek tas dungsejimas yra. Kardanas pas mane turi gal kokias 5min max laisvumo. Dar pastebejau kardana nuemus prie pr razdatkes prisisuka toks prailgintuvas kaip ir jis uzsimauna ant slicu tai pas mane juda vos vos is tu slicu, tas pac ir su granata pr kardano. Pas save isitikink pradzioj pries keisdamas ar tikrai granata uda ar ne slicai, ten eina kardana nuemus ja atidaryti tada viskas matosi. Tai sakai pas tave dingo tas dungseimas 100%? Ir net kai is 1 i adbulini ar atvirksciai padauzai su sankaba?
Durna ten sistema man nepatinka, niekaip nerandu kas pas mane ten dauzosi nesuprantu. Kas ten per koreta guma tokia stebuklus daranti?
Cia kiek skaiciau pagrindine beda su sitais modeliais tie smugiai.

Koreta guma buvo tik laboratorinis darbas, pabandymui, nes jinai issiguli ir praranda savybes. Toliau reiks arba lieti kita guma ar kazka burti pasitelkus fantazija. Reik dar pasidomet kiek ta guma nauja kainuoja, nes ji tikrai bus pirkt, q4 modeliu yra daug. O siaip crosswagonas yra tokia jau masina, nebus ji tau svelni kaip moteris, crosswagone nemazai kompromisu padaryta svelnumo saskaita, jos pakaba astresne, transmisija irgi astri. Jei nori svelnumo - nuvezka pas kardanu meistrus, kad vietoj priekines kardano granatos pastatytu guma kaip pas BMW. Tada nenueis visas astrumas i gala. Crosswagonas toks labiau kovinis aparatas vyriskai subinei. Mano zmonai jis nelabai patinka :D
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Zenius 2014-02-27 20:30
Tai kaip ten su tuo kalimu per kardana jungiant begius,ar kas issprende galutinai.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: PiPPas 2014-02-27 20:34
Tai kaip ten su tuo kalimu per kardana jungiant begius,ar kas issprende galutinai.

Labai abejoju ar šitas pilietis dar čia apsireikš, nes mašiną pardavė beveik prieš mėnesį ir švelniai tariant "dėjo skersą" ant šios markės. 8)
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Zenius 2014-02-27 20:49
Gal kazkas kitas zino kaip ten su tuo kardanu
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: cili 2014-02-27 20:57
Antanas turi crosswagon, pabandyk i PM, gal atsakys. 
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Q4 2014-02-28 08:34
Antanas turi crosswagon, pabandyk i PM, gal atsakys. 
jei cia zmogus is vilniaus neseniai nusipirkes crosswagona, tai mes kalbejom telefonu ;)
kardano laisvumus reikia tikrinti ant duobes ar keltuvo, cia nieko forume nepamatysi :)
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Zenius 2014-02-28 23:32
Antanas teisus,noretusi kad kas pirstu parodytu.Realiai kaip ir jieskau kardano granatu,gal nera taip baisiai bet nepakenciu jokiu pasaliniu garsu,o ten vienintele vieta kur yra mazytis laisvumas.Praejusius 6 metus vazinejau su automatu....
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Giedrius. 2014-03-01 22:17
blin nuvarykit i servisa, kad pakelus masina pajunginetu begius, o tai ieskot bedu kur nereikia... visose masinose kaip ir alfoj padarytas tas pat, net ir bmw... jeigu bus pareje pusasiai ar pasideveje kazkiek tikrai taip nesijaucia. Didziausia tikimybe buna reduktorius, pakabinamas guolis, arba is rasdatkes einanti kardano jungtis per gumines movas(movos tos pasidevi ir duoda dunksejima). Reduktoriu sureguliuoti irgi nera labai sunku tik teks issileisti alyva is tilto ir ten yra reguliavimo varstai arba tenka deti metalines tarpines. Bet cia blogiausiu atveju (patarimas nebuksuoti atbuliniu ir maziau draskyt atbuliniu, nes reduktorius pjaunasi labiau), didziausia tikimybe visgi yra gumos kaip ir visose galais varomose masinose. Tos gumos ir yra padarytos, kad sugertu smugi perjungiant pavaras.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Zenius 2014-03-02 01:57
Geras patarimas,bet as  ir vaziuoju tik i serviza arba is servizo,kardana tvarke preita penktadieni pirmadieni perdarinejo,dabar jieskau kitu restauratoriu nes manau kad granatos,akivaizdziai  tai bloga buvo tik pakabinamo guma,padare ir kryzme,kita savaite bandysiu per kitus meistrus.Siaip tai mano 9 auto 4x4 is eiles,(dzipai nepatinka).Simptomai dar; Pradedant isibegeti jauciu vibracija svelniai bet jauciu,po kardano remonto iskarto jautesi visiskai biskutis 3 begiu ,per savaite pastiprejo ir visais begiais ,ir dar kaukstelna metant sankaba,kaukstelejimas jauciasi net vaziuojant jungiant 1 2 3 begius,kai paklauso meistrai iskarto visiems aisku pasidaro,pakelia ant kelto ir prasideda,viskas kaip ir tvarkoje ,bet gal cia gal cia gal visur po biskuti ir atsiranda,visumoje kauska kardanas,palyginimui kaip senais laikais zylo ar gazialkos kardano garsas kai budavo sausi tepimo taskai,bet ten ejo sutepti,dabar tokios vietos kaip ir neturi galimybes isdziuti,vat taip, dabar liko tik priekine ir galines granatos,kurios  vos vos,visai vos vos  turi sukamaji laisvuma,tas pats buvo su kryzme padare, jokio skirtumo,ryt bandysiu ardyt granatas ,tikiuosi rasti sausas,sutepsiu ,gal,gal.Gal yra patarimu...
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: palev6 2014-04-17 22:01
Dar karta sakau tikrinkite kardano granatas atsidare dangtelius. Viskas matosi.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Zenius 2014-04-19 01:55
Jau kaip ir pamirsau sia tema,po paskutines kardano granatu apziura nieko nedave viskas ten tvarkoje,viskas liko kaip buvo kolkas nezinau ,laukiu.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: ernestas 2015-04-28 09:49
nu kaip su tuo laisvumu? kasnors issiaiskino ar ne?
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Zenius 2015-04-28 16:28
Nezinau ar kas issiaiskino del to laisvumo,zadu keisti abidvi granatas (kardano),zadejo atvezti is Anglijos apie geguzes 7-9 diena.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: ernestas 2015-05-12 16:49
Zinot gal kur yra pirkt tas pakabinamas guolis ir kiek kainuoja?
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Zenius 2015-05-12 21:17
Kas uzsiima kardanu remontu tikrai padaris,kaina guolio su guma apie 100 euru dar uz darba  60 ar 70 euru,man viskas 600 litu kainavo.
Antraštė: Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
Parašė: Zenius 2015-06-06 10:30
Pakeiciau kardano granatas,kainavo su darbu 332 e,masina vaziuoja malonei,tik dabar jau reduktorius kilnojasi nuo kardano kauskejimo ten iskauskino ,virsutinis sailenblokas plyses,panasu kad daug darbo kad pakeisti,visa tilta reiks imt,bet si beda jauciasi tik staigiai atleidus ar paspaudus gaza.Draugas kolkas kaupiasi siam darbui.