Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: V3j45 2013-10-09 09:03

Antraštė: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-09 09:03
Svarbu: prisiminiau, kad tas klankt daugiau pasireiškia automobiliui "apšilus", aišku tai greičiau įvyksta esant šiltesniam orui, vasarą.
Po vasaros sezono pastebėtas vairuotojo pusės padangoje laiptuotas krašto nusidevėjimas.
Tai sudilusios vidinės granatos pasekmė?
Dar prie to pačio yra laisvumas. Pvz., kai užmini akseleratorių ir jį atleidi (tuo metu garsas: "klankt". Šis garsas atsiranda kaipo "tampant" važiavimo metu. Taipogi tokį garsą galima išgauti išjudinant stovimą automobilį, reikia pasistengt kol tokį garsą išgauni bet toks pat garsas "klankt".
Iš garažo duobės, stovint automobiliui ant žemės, tiesiais (nesusuktais ratais) bandyta judint pusašius (į šonus tampant)- na nesigirdi jokio laisvumo (na gal minimalus), bet kalančio laisvumo- to "klankt" tikrai nėra.
Ar pusašių/granatų laisvumą reik kitaip tikrinti?
Aišku, kita versija: smagratis. Bet tai kad netriukšmauja (nedžeržgia), įmynus sankabos pedalą garsas nesikeičia.
Vibracija per sankabos pedalą nejuntama.
Šiek tiek jaučiasi per pavarų svirtį.

Jūsų mintys?

P.S. esu youtube matęs kad "atlūžta" nuo sankabos disko korpuso ir kliba centrinė mova, gal čia tas duoda tą "klankt".

Dar vienas P.S.: variklio ir pavarų dėžės pagalvės pakeistos naujomis.
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Eddie_Romeo 2013-10-09 09:27
Atraminius žiūrėjai?
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-09 09:30
Atraminius žiūrėjai?

Amortizatoriaus atraminius?
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Infas 2013-10-09 09:38
Manau, kad ne smagratis. Jei jis klanksi, tai labiausiai judant iš vietos. Žinau, kad pastebėjimas nuskambės kvailai, bet man toks dalykas buvo, kai servise ratų neprisuko normaliai ;D
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-09 09:45
Manau, kad ne smagratis. Jei jis klanksi, tai labiausiai judant iš vietos. Žinau, kad pastebėjimas nuskambės kvailai, bet man toks dalykas buvo, kai servise ratų neprisuko normaliai ;D

Ne kvailai, taip būna. Ratų priveržimą patikrinu pats po išvažiavimo iš servisų :)
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Ovis 2013-10-09 10:38
tas klankt gali būti dėl variklio pagalvių. Pasižiurėk ar 5 bėgiu pavarų perjungimo svirtis juda kai spaudinėji gazą
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-09 10:51
tas klankt gali būti dėl variklio pagalvių. Pasižiurėk ar 5 bėgiu pavarų perjungimo svirtis juda kai spaudinėji gazą

Pasikartoju: visos pagalvės pakeistos naujomis.
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Giedriusss 2013-10-09 12:46
tripodo išsidėvėjimas dažniausiai pasireiškia drebėjimu prie tam tikrų greičių. Nors laisvumas irgi gali būti. Pas mane laisvumas yra dėl pačios greičių dėžės
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-09 15:05
tripodo išsidėvėjimas dažniausiai pasireiškia drebėjimu prie tam tikrų greičių. Nors laisvumas irgi gali būti. Pas mane laisvumas yra dėl pačios greičių dėžės

Mechanikai irgi yra minėjo kad ieškau sliekų š...oje :) Kad gali būti laisvumas pačioje pavarų dėžėje ir pan.
Bet padangos laiptuotas nusidevėjimas man kelia papildomų įtarimų. Jei išsidevėjęs tripoidas, tai mano galva, gaunasi nesubalansuotas ašies sukimasis. Ar aš pjaunu grybą?  ::)
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Sraigamobilis 2013-10-09 17:02
Klanksėjo man prieš subyrant vidinei granatai, vibracijų nesijausdavo, tik klanksejimas, ypač iš vietos judant..
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-09 20:18
Gal kas turit pilną, nesukarpytą ašies schemą- nuo kairės iki dešinės tarp ratų su detalizacija.
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Giedriusss 2013-10-09 21:33
eper nenori pasinaudot
Antraštė: Ats: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-09 21:38
eper nenori pasinaudot

eper online nk gero neradau, panašiai sukarpytos schemos kaip ir fiatdalys.
užtat radau viską DTE'škėj.
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-10 08:32
Šis pusašis su išorine ir vidine granata?
http://www.cifam.it/en/dettaglio.php?c=655-503&cm=17-0503&ds=Semiasse&nm=Driveshaft&m=2# (http://www.cifam.it/en/dettaglio.php?c=655-503&cm=17-0503&ds=Semiasse&nm=Driveshaft&m=2#)
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-10 09:03
Ir dar gal ir kvailas, bet klausimas:
Jei žiūrim iš esmės: iš viso eina du vienodi pusašiai- dešinėje ir kairėje pusėje, kuris turi išorinį ir vidinį lankstų sujungimą- taip vadinamas granatas. Išorinė granata ties ratu, vidinė- ties pavarų dėže.
Tas vadinamas tripodas sėdi vidinėje granatoje?
Daugiau lanksčių sujungimų nėra jei žiūrim į pilnai sukomplektuota ašį- nuo vieno rato iki kito- nuo dešinės iki kairės?
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: JustasM 2013-10-10 13:36
  Jau norėjau savo temą, kurt, bet aptikau šią. Pas mane tas "klankt" jau pradėjo rimtai nervint ir dar atrodo progresuoja po biškutį. AR 156 2.4 20V. Esmė, kad didžiausias garsas važiuojant 2,3 bėgiu ir staigiai išminus sankabą. Taip pat garsą galima išgaut žemesniai bėgiais staigiai atleidus gazą. Atrodytų viskas veda link variklio pagalvių, tačiau vietoje su rankiniu to garso niekaip neina išgauti. Garsas atsiranda, kai variklis verčiamas į vieną pusę, o tada staigiai suverčiamas į kitą (ratai suka variklį). Kas keista, kad būna dingsta šis fenomenas dienai, bet labai retai.

  Susidevėjo abi vidinės granatos, buvo didelė vibracija begėjantis. Pakeista tik vairuotojo, nes keleivio turi dar tik labai mažą laisvumą. Vibracijos nebėra, o tas "klankt" pirmą dieną buvo dingęs, o paskui atsirado atrodo dar stipresnis...

  Nebežinau kur ieškot sliekų. Smagratis tokį garsą galėtų skleist jei visai spyruoklės butų sumaltos, manau tada būtų pašalinių garsų ir vibracija. Lieka sankaba ir variklio pagalvės. Prilietus sankabos pedalą jaučiasi nestiprus kalenimas.

Gal kas minčių ar pamąstymų? :)

 
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Esnyper 2013-10-10 14:27
Su sankabos pedalo kalenimu viskas tvarkoje. Jis turi kažkiek kalenti.
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-10 14:35
 Jau norėjau savo temą, kurt, bet aptikau šią. Pas mane tas "klankt" jau pradėjo rimtai nervint ir dar atrodo progresuoja po biškutį. AR 156 2.4 20V. Esmė, kad didžiausias garsas važiuojant 2,3 bėgiu ir staigiai išminus sankabą. Taip pat garsą galima išgaut žemesniai bėgiais staigiai atleidus gazą. Atrodytų viskas veda link variklio pagalvių, tačiau vietoje su rankiniu to garso niekaip neina išgauti. Garsas atsiranda, kai variklis verčiamas į vieną pusę, o tada staigiai suverčiamas į kitą (ratai suka variklį). Kas keista, kad būna dingsta šis fenomenas dienai, bet labai retai.

  Susidevėjo abi vidinės granatos, buvo didelė vibracija begėjantis. Pakeista tik vairuotojo, nes keleivio turi dar tik labai mažą laisvumą. Vibracijos nebėra, o tas "klankt" pirmą dieną buvo dingęs, o paskui atsirado atrodo dar stipresnis...

  Nebežinau kur ieškot sliekų. Smagratis tokį garsą galėtų skleist jei visai spyruoklės butų sumaltos, manau tada būtų pašalinių garsų ir vibracija. Lieka sankaba ir variklio pagalvės. Prilietus sankabos pedalą jaučiasi nestiprus kalenimas.

Gal kas minčių ar pamąstymų? :)




Siūlau kurti temą 156 skiltyje, bent tavoji būtų 10V JTD, o dabar kalbėsim apie konstrukciškai skirtingus sprendinius.
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: JustasM 2013-10-10 15:11
Pykts temos autorius :) Tegu būna tada mano 166 su 10v, jei ramiau bus. Viskas ten labiau negu panašu, veikimo principas tas pats, techniniai mazgai vienodai įgyvendinti. Greičių dėžės tik visai kitos ir keletą vožtuvų prilipdė :)
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-10 15:15
Pykts temos autorius :) Tegu būna tada mano 166 su 10v, jei ramiau bus. Viskas ten labiau negu panašu, veikimo principas tas pats, techniniai mazgai vienodai įgyvendinti. Greičių dėžės tik visai kitos ir keletą vožtuvų prilipdė :)

Nieks čia napykts :) Tiesiog 156 savininkams būtų lengviau rasti temą ir 20V mano galva kitokia vidinė granata eina. O tai jau kiti detalių kodai ir tt :)
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: JustasM 2013-10-10 15:26
Jop, pati granata kitokia, dėl tripoido nesu tikras. Priėjai išvados, kad gali toks didelis laisvumas būt granatoje, kad atsiranda "klankt"? Pakėlus auto ir rankom mūčinant ratą pirmyn atgal turėtų viskas pasijaust, ar ne?
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-10 15:43
Jop, pati granata kitokia, dėl tripoido nesu tikras. Priėjai išvados, kad gali toks didelis laisvumas būt granatoje, kad atsiranda "klankt"? Pakėlus auto ir rankom mūčinant ratą pirmyn atgal turėtų viskas pasijaust, ar ne?

Nieko aš dar nepriėjau. Krūvas forumų perskaičiau.
Šiaip pas mane dar yra toks įdomums, kad ~2000rpm atsiranda toks net nežinau kaip paaiškint, na kai begėjantis mini gazą ir ties ~2000rpm, lyg oro padavimą laikinai uždarytų, lyg mini turbo duobė susidarytų, tam tikrai sekundės daliai. po to viskas lyg ir OK.
Kažkur olandų forume buvau radęs, kad tai lyg ir smagračio nusibaigimo indikacinis požymis.
O bet tačiau, išorėje jis netriukšmauja ir sankabos pedalas nevibruoja.
Tada mano mintys nukrypsta į granatas :)
Na manau teks lupt ir ten jau matysim, visgi beveik viena giminė, kurioj teks knistis.
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Esnyper 2013-10-10 16:05
Ta oro duobė rodo, kad MAF'as grybauja ;)
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: Infas 2013-10-10 16:39
Jop, pati granata kitokia, dėl tripoido nesu tikras. Priėjai išvados, kad gali toks didelis laisvumas būt granatoje, kad atsiranda "klankt"? Pakėlus auto ir rankom mūčinant ratą pirmyn atgal turėtų viskas pasijaust, ar ne?

Nieko aš dar nepriėjau. Krūvas forumų perskaičiau.
Šiaip pas mane dar yra toks įdomums, kad ~2000rpm atsiranda toks net nežinau kaip paaiškint, na kai begėjantis mini gazą ir ties ~2000rpm, lyg oro padavimą laikinai uždarytų, lyg mini turbo duobė susidarytų, tam tikrai sekundės daliai. po to viskas lyg ir OK.
Kažkur olandų forume buvau radęs, kad tai lyg ir smagračio nusibaigimo indikacinis požymis.
O bet tačiau, išorėje jis netriukšmauja ir sankabos pedalas nevibruoja.
Tada mano mintys nukrypsta į granatas :)
Na manau teks lupt ir ten jau matysim, visgi beveik viena giminė, kurioj teks knistis.
nu žinok niekaip neįžvelgiu priežastinio ryšio tarp nusibaigusio smagračios ir sumažėjusios traukos prie tam tikrų sūkių. Nusibaigusio smagračio indikaciniai požymiai: ankstesnėje stadijoje garsas ir nemalonus trūktelėjimas pajudant iš vietos, perjungus į 2 ir dar 3 bėgį. Vėlesnėje stadijoje išsilaksčiusių spryruoklių sulaužyta sankaba.
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: JustasM 2013-10-10 21:59
Pas mane smagračio sukabinimas su "ratais"  vyksta gana sklandžiai, tačiau atkabinant kala kai reikalas. Baisu net važiuojant pirmu bėgiu didesnėm apsūkom išmint sankabą... Gali būti, kad į vieną pusę smagračio spyruoklės subyrėjo, o kitos dar kiek gyvos? Labai tikiuosi, kad variklio pagalvė pasislėpus daužosi...
Antraštė: Ats: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas
Parašė: V3j45 2013-10-11 08:30
Pas mane smagračio sukabinimas su "ratais"  vyksta gana sklandžiai, tačiau atkabinant kala kai reikalas. Baisu net važiuojant pirmu bėgiu didesnėm apsūkom išmint sankabą... Gali būti, kad į vieną pusę smagračio spyruoklės subyrėjo, o kitos dar kiek gyvos? Labai tikiuosi, kad variklio pagalvė pasislėpus daužosi...

Smagratis 20V varikliui ~2-3kLT, pagalve ~0.2-0.3kLt tai gal aišku ką pradžiai keisti :)