Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Esnyper 2013-09-12 17:07
-
Niekada netikėjau, kad Alfos rūdija. Ir taip sakant gavau gyvenimo pamoką :lol:
Slenksčiai kiauri kaip pas kokį Opelį. Kai kuriose vietose galima net ranką įkišti. Dugnas irgi keliose vietose pasigavęs rudį, bet ne taip baisiai kaip su slenksčiais. Dugną ryt ramiu veidu su šlifarke pavalysiu, sutepsiu rudžių surišėju ir užtepsiu kokia smala (dar nesugalvojau, bandysiu ieškotis). O vat su slenksčiais yra sudėtingesnis dalykas.
Esmė yra tame, kad mašiną greičiausiai turėsiu iki sekančio rudenio. TA yra iki 2014-12-21 berods. Mašinos pardavinėt neplanuoju. Todėl logiška, kad į tokias dalis kaip kėbulą investuoti visiškai nenoriu. Tačiau ir dabartinis vaizdas nedžiugina. Galvoju užsiimti "darbščiųjų rankų būreliu" ir paeksperimentuoti su stiklo vata, ar kažkuo panašaus. Todėl ir rašau šią temą, galvoju gal kas susidūrė su tuo ir turės kokių draugiškų rekomendacijų. Ką daryti, o ko visiškai neverta.
Eksperimentuoti galima daug, nes kaip "atsarginį žingsnį" pasilieku plastmasinius slenksčius, kurių pagalba paslėpsim nepavykusį eksperimentą ;D
Reziumuojant (tingintiems skaityti): kaip sutvarkyti išrūdijusius slenksčius su minimaliom išlaidom ir kartu paruošti dugną žiemai.
Siaubo filmas: http://sdrv.ms/16naGwo
-
pusk i slenkscius makroflexo, apipjaustyk, aptepk smala ir nupusk sidabriniu balioneliu :smilie:
-
Girdėjau, kad makrofleksas traukia į save drėgmę. O tai negerai. Kartu, kai pripūsiu makroflekso, užsidengs kėbulo vidinės angos. Irgi negerai :(
Kokios nuomonės apie stiklo pluoštą? 3-4 sluoksniai ir tvirtumas panašus, kaip skardos. Kaina kiek domėjausi - proto ribose.
-
Girdėjau, kad makrofleksas traukia į save drėgmę. O tai negerai. Kartu, kai pripūsiu makroflekso, užsidengs kėbulo vidinės angos. Irgi negerai :(
Kokios nuomonės apie stiklo pluoštą? 3-4 sluoksniai ir tvirtumas panašus, kaip skardos. Kaina kiek domėjausi - proto ribose.
Cia jau jokio skirtumo traukia dregme ar ne. Vis tiek, tai bus jau tik butaforija, kad nebutu skyliu..
-
Aišku. Trečias variantas:
pirktis taivanietiškus slenksčius, paruošti per naują (žinom taivanio kokybę...) ir pervirinti. Verta? Gal kas įsivaizduoja kiek tai galėtų kainuoti?
-
Nekuriant naujos temos irgi pasiguosiu: situacija tokia,kad tai mano pirmasis alfonsas ir reikia truputėli pakovoti su rūdimis, nes planuoju alfonsą eksplotuoti dar porą metų. Antikorozinis kainuoja 500lt<.. tai nelabai vilioja. :o ką galima padaryti su tokiu variantu? :P
-
Aišku. Trečias variantas:
pirktis taivanietiškus slenksčius, paruošti per naują (žinom taivanio kokybę...) ir pervirinti. Verta? Gal kas įsivaizduoja kiek tai galėtų kainuoti?
Daug..manau i tukstanti tikrai netilpsi..
-
Aišku. Trečias variantas:
pirktis taivanietiškus slenksčius, paruošti per naują (žinom taivanio kokybę...) ir pervirinti. Verta? Gal kas įsivaizduoja kiek tai galėtų kainuoti?
na jei eksplotuosi iki kito rudens pervirint tikrai neverta, tas kainuos virš 1000lt. pevirinimas gal atlaikys 2-3 sezonus. pusk makrofleksa ir nesuk smegenu...
-
Tu dar mano ex 156 nematei... Patikėk manim... Ten jau nebebuvo slenksčių, dugnas kiauras kiaurai. Pardaviau, bachūrai kiek įmanoma išvaikė rūdis, dugną sulopė, kad nesemtų kojų vanduo, į slenksčius makroflekso, špakliaus, gravitekso, raudonų dažų ir į trasą. Nebe nauja mašina, kad investuot labai didelius pinigus. Pasiklausk pas Kasper, jis tau papasakos kaip kokybiškai ir pigiai viską padaryt. Plastmasiniai slenksčiai dugno nepaslėps, net gi metalinių slenksčių jie pilnai neuždengia. O jei paliksi po plastmasiniais slenksčiais tarpus tarp plastiko ir metalo - rūdys vistiek, nes ten jau stovės vanduo, žiemą - druska ir t.t. Mislyk.
-
As skaitau skaitau apie tas alfa, nz, senos romeo neturejo jokiu rudziu, turiu spider 1996 - nei vienos rudeles niekur, turejau GTV, 155, 164 - nei vienos rudeles nebuvo, su 164 4 metai lietuvoje prasukti buvo - niekas nerudijo, va 147 buvo pas mane - rudyti pradejo po 2 metu, 166 turejau - kaip ir niekas nelindo, as kaip bebutu labiausiai vertinu - ispjauti senus slekscius ir virinti naujus (ar devetus gerus), atlikti gera apdirbima, apsaugojima nuo korozijos ir ramiai eksplotuoti.
-
nors kėbulas cinkuotas, bet italai su ertmėm neišsprendė bėdų, todėl pradeda rūdyti viduje, o kai jau pamatai išorėje dažniausiai būna vėlu. Esu su draugeliu daręs slenksčius iš makroflekso, kaip sakė tadas, netgi kišom pagalį, nes galas slenksčio taip nupuvęs, kad nebuvo ant ko makroflekso formuot, bet rezultatas gavosi labai neblogas, pagrindas makrofleksu, tada špaklius ir ant viršaus Dinitrol antikorozinė guma purškiama.
Daryti antikorozinę visam dugnui manau beprasmiška, kai jau tokie židiniai rūdžių, vienintelis būdas kiek gali išgaudai, užpurški kokiu brudu ir iki kitos žiemos arba pjauni lauk tą vietą ir virini naują lopą
-
pafotkinsiu ryt 156 su dar baisesniais slenksciais :) siaip keista:visa masina puiki, niekur neparudijus net, o slenksciu nera visiskai :smilie:
-
Principe rudija tik 156 ziauriai, na gal ir ta 147, nors jos neteko matyti kiauros, kaip ir 146, 145, 166, gt ir visu kitu nuo pat 155. Panasia ir as turejau ;D Geriau ruosk ja i srota, arba makrofleksas, bet kuriuo atveju i eismo ivyki su ja geriau nepapulti.
-
Daug 156 mates kiaurais dugnais ties vairuotojo kojom, paskui viskas nueina po keleivio kojom, problema visur ta pati, beges kondiskes kondensatas i salona del issidevejusios vamzdeliu tarpines.
-
.
-
.
-
.
-
;D
-
Na jo... Mano dar tokio lygio nepasiekus... Apart slenksčių prie kėbulo neturiu dėl ko prisikabinti žinant, kad jai jau 15 metų. Nuplovus ir parodžius meilės blizga kaip nauja :star:
Su kasper kalbėta vos tik nusipirkus šią auto. Gavau velnių ;D Buvo pasiūlyti du variantai: daryt gerai, arba daryt pardavimui.
Greičiausiai bandysiu žaisti su stiklo pluoštu. Makrofelksas traukia į save drėgmę, ko pasekoje rūdyt pradės dar labiau. Su laiku parašysiu kaip sekas garažo temoje.
-
Surudis tau ji jau siaip ar taip, uztaisysi slenkscius, kur matosi, bet po metu bus naujos skyles, tiketina, kad yra daug rudziu zidiniu, kuriu dar nesimato, bet jie yra ir greitai pasimatys. Arba daryk normaliai arba i srota. As galvojau su ta raudona dar pasivazineti makrofleksu apsiputus, bet paskui pagalvojau, jei kas netycia stukteltu man i sona, sulystu ta masina kiaurai per salona, su manim paciu ir keleiviais del keliu sutaupytu valiutos vienetu.
-
su 145/146 boxeriais daugiau bėda su support freimu kuris laiko variklį/greičių dėžę/šakes.
šita 1996 m. kažkokia ne pagal metus rūdis pagavus, teko pakeisti šį freimą ir jau tada TA praleido be problemų :)
kita 146 kadangi kapitaliai tvarkoma, o šitas freimas pakankamai geras, tai nuskutau visas rudeles kur jau nori matytis, supurškiau antikoroziniu, nudažiau, nu ir dar kokia priemone sutepsiu, ir manau tokių vaizdų nebepamatysiu :)
-
KLIFF, pas tave dar nieko palyginus, kas buvo pas mane ;D Pas mane slenksčių jau nebebuvo visiškai ;D
-
Ziauriai rudija pas jus tos 156... pas mane ir yra kelios rudeles ant slenksciu, bet ten tik mazi 'sasiukai' palyginus su tikrom rudim. Pritariu, jei daryt, tai daryt normaliai, o kas avarijos atveju? Nieko gero tada.. tai va, pamastymams. Prie to pacio, nezinau, ar seniau geriau gamino tas Alfas, bet 96 metu 155 Alfa neturi ant dugno ne vieno korozijos zidinio, tik galines arkos begant metams tai jau ju liga, bet ir lengvai pagydoma, tai ne dugnas..
-
Mano tai pradėjus rūdyti grynai per tas vietas, kur matosi pažeistas kėbulas. Greičiausiai neteisingai kėlė automobilį ir sulankstė. Dugnas, kaip 15-os metų automobiliui - tvarkingas.
Tačiau ne viena 156'ta turi problemų dėl slenksčių. Turiu pažįstamą, kuris savo Golf III jau trečią kartą ruošiasi pervirinti slenksčius. O ir paskaičius forumus - tokių temų pilna.
-
Maniškė irgi žiauriai rudyja. Slenkstis kairės pusės ties galinėm durelėm, slenkstis dešinėje pusėje ties pakėlimo vieta atrodo žiauriai. Dugnas ir šiaip jau nekažką. Kolkas dar ne kiaurai, bet vietomis į slenkstį jau telpa kumštis ar keli pirštai, tai greičiausiai nedaug liko ir iki priėjimo prie salono kilimų. Apie stogo problemas net nekalbu - ten atskira tema. Rudyja kur tik gali (neskaitant slenksčių ir stogo, yra židinių po durelių išorinėmis gumomis, ties galinėmis rankenėlėmis, ant bagažinės dangčio kampų ir pnš.) Artimiausia žiema parodys kas yra kaip. Žinoma, yra vienas niuansas - maniškė buvo perdažyta Olandijoje po lengvo šono nubraukimo, todėl spėju, kad buvo prastai paruoštas kėbulas dažymui. Plius, metų pradžioje nedidelė avarija ir atstatymas irgi ne į naudą jai buvo.
Bet kuriuo atveju jau aišku, kad maniškė gyva bus max 1,5 metų, iki kol pasibaigs TA. O jeigu anksčiau kažkas nutiks, tai gyvenimas jai anksčiau baigsis. Buvo svarstymas pakeisti kėbulą perdedant senus agregatus, bet paskaičiavus, išlaidos pasiekė apvalią sumą, prie kurios pridėjus dar truputį galima nusipirkti ir gerokai naujesnį, bei įdomesnį modelį. O ir senieji agregatai jau netoli pusės milijono ridos yra (variklis, dėžė), todėl nelabai apsimoka tą daryti, nes išlaidos sieks apie 10000 Lt, o mašinos vertė šiuo metu pagal draudimo kompaniją yra apie 5500 Lt. Todėl, šiuo metu yra renkama atitinkama suma ir artimiausiu metu prasidės intensyvios paieškos naujos Alfos modelio. Variantų yra nemažai - pradžioje buvo 2, dabar jau gal ir 5-6 yra. Viskas nuo finansų ir kitų aplinkybių priklausys, bet faktas, kad greitai šita 156 liks tik visiškai darbiniams poreikiams. 8)
-
Tai duosiu patarima siai ziemai - rasi proga, kad nekaltas butum ir trekis, nesaugok :) jei kas bandys uzlisti, tai padaryk kad butu bumt, zek kokie 3-4 nestiprus bumt ir turesi kokius 4000lt :) o tada jau gali ir "kontrolini suvi", kad uzmusti galutinai, nes kaip suprantu vistiek i srota isvesi, tai ar taip ar taip bus isparceliuota ir supjaustyta. ;)
-
Tai duosiu patarima siai ziemai - rasi proga, kad nekaltas butum ir trekis, nesaugok :) jei kas bandys uzlisti, tai padaryk kad butu bumt, zek kokie 3-4 nestiprus bumt ir turesi kokius 4000lt :) o tada jau gali ir "kontrolini suvi", kad uzmusti galutinai, nes kaip suprantu vistiek i srota isvesi, tai ar taip ar taip bus isparceliuota ir supjaustyta. ;)
Jeigu man skirta, tai tikrai specialiai nedaužysiu, nes darbai tokie, kad važiuoti reikia pastoviai. Jai ateis laikas, kai ateis. O kai bus sesutė, tada bus galima galvoti kaip daryti. Bet vistiek, turbūt važiuos tol, kol važiuos arba kol pasibaigs TA. 8)
-
Pas mane suskilęs galinis bamperis. Vis laukiu, kol kas į subinę įvažiuos ir galėsiu ramiai pasikeist ;D
Planavau, kaip ir PiPPas ieškotis naujo kėbulo ir persidėti viską. Tačiau pasiskaičiavus, gaunasi brangiau, nei pirkti tokią mašiną iš kart surinktą ;D Nes ir variklio norisi naujesnio... Todėl taip pat taupau pinigus ir po truputį dairausi naujo aparato jau ilgesniam laikotarpiui. Žinau tik tai, kad bus Alfa.
-
Petrai, bet tu ir pravaziuoji daug. As jei prasuku, tai vasara normaliai, bet ziema - ne daugiau poros tukstanteliu, todel ir nerudyja ji pas mane, stovi sausame garaze visa savo gyvenima pas mane. Kai masina dirba, tai ir 'pavargsta', normalu ;) Nevaryk i srota, gal kas gausis, tracias bolidas Lietuvoj Alfa Romeo pvz :masina:
-
Pas mane suskilęs galinis bamperis. Vis laukiu, kol kas į subinę įvažiuos ir galėsiu ramiai pasikeist ;D
Planavau, kaip ir PiPPas ieškotis naujo kėbulo ir persidėti viską. Tačiau pasiskaičiavus, gaunasi brangiau, nei pirkti tokią mašiną iš kart surinktą ;D Nes ir variklio norisi naujesnio... Todėl taip pat taupau pinigus ir po truputį dairausi naujo aparato jau ilgesniam laikotarpiui. Žinau tik tai, kad bus Alfa.
Nebent kebula perki is angliskos, pervirini kebulo numeri savo, perdazai pats paruoses ir surenki visa masina pats savom rankom, tada netaip jau baisiai ir gausis :D apart medziagu ir darbo - nulines islaidos :) esu mates kaip giminaitis gal 12 metu ar dar daugiau atgal toki egzemplioriu kaip VW Santana taip "perdejinejo", nu ir visai neblogai gavosi kiek zinau :D
-
Tai kad ta Santana ne ką mandriau nei Žigulys. O jei dar 4 cilindrų... Aišku, jei žmogus su tuo susiduria pirmą kartą, kai žinios, dalys ir t.t. ribotos, tai gali užtrūkti. Dabar jokių bėdų. Pusbrolis garaže per savaite WRX'ui perkėlė vairą.
-
Na, kolegos, mane stebina pasisakymai, kad AR 156 labai rūdyja. Pas mane jinai jau 6 žiema bus. Plius važinėja žmona (dabar jau ir dukra), tai kėbulas nebėra idealus ;D Bet korozijos praktiškai jokios, tik dugnas labai labai nežymiai vietomis pradeda. Tikrai esu patenkintas kėbulo atsparumu rūdims.
-
Petrai, bet tu ir pravaziuoji daug. As jei prasuku, tai vasara normaliai, bet ziema - ne daugiau poros tukstanteliu, todel ir nerudyja ji pas mane, stovi sausame garaze visa savo gyvenima pas mane. Kai masina dirba, tai ir 'pavargsta', normalu ;) Nevaryk i srota, gal kas gausis, tracias bolidas Lietuvoj Alfa Romeo pvz :masina:
Tai dabar dar ji ir nevažiuos šrotan, bet važiuos kai ateis laikas. Nepamirštam, kad be dugno pas ją dar nesuleisti tarpai iki galo priekinėje dalyje po avarijos žiemą, plius reikia priekinį stiklą keisti, nes vasaros metu akmenukas iš po AUDI įskėlė vairuotojo matomumo linijoje. Taip pat abu buferius, stogą rimtai tvarkyti, priekinių lempų naujų reikia, nes reflektoriams jau amen. Žodžiu, gaila man taip sakyti, bet iš mano 156 nelabai kas lieka...
-
Real reikejo apsauga kebulo rupintis tik isigijus auto. Slenkscius galima det ir kitaicus, svarbu gerai paruosti juos ir poto suvirinimo siules epoksidiniu gruntu pereit, geriau net visa slenksti. Na o toliau tik paprastas gruntas dazas ir lakas. Makrofleksas peilis,o jai jo pripuyes sugalvosi poto virint tai melskis::)
sent from my silikatine plyta.
-
Tėvo 156'ta jau 5 metus kasdien važinėjama žiemą vasarą, laikoma lauke. Dugnas be menkiausių rūdelių.
Tai dabar dar ji ir nevažiuos šrotan, bet važiuos kai ateis laikas. Nepamirštam, kad be dugno pas ją dar nesuleisti tarpai iki galo priekinėje dalyje po avarijos žiemą, plius reikia priekinį stiklą keisti, nes vasaros metu akmenukas iš po AUDI įskėlė vairuotojo matomumo linijoje. Taip pat abu buferius, stogą rimtai tvarkyti, priekinių lempų naujų reikia, nes reflektoriams jau amen. Žodžiu, gaila man taip sakyti, bet iš mano 156 nelabai kas lieka...
Na bent variklis tvarkingas yra, kuris turi didelę paklausą ;D
-
Na bent variklis tvarkingas yra, kuris turi didelę paklausą ;D
Variklio rida jau pakankamai didelė apie 440 tūkst., tai nemanau, kad toks variklis labai ilgai laikys irgi, nors iki dabar jis visada prižiūrimas labiau (dedamos kokybiškos detalės ir pilami geri tepalai), nei automobilio išorė. 8)
-
Petrai, būkim biedni, bet teisingi - į taviškę dar nors kažkiek litų dėt jau būtų nelogiška. tereiktų atžiemot su ja ir paleist atitarnauto poilsio, nes ką čia įvardinai ką reikia keisti ir tvarkyti (stiklą, faras, bamperius, stogą), manau jau viršija jos vertę..
-
Pritariu stasiui. Žinau, kad sunku, nes mano 166 turi dugne rudžių irgi manau reiktų pasitvarkyt, kol ne vėlu. Sparnai priekiniai išoriškai atrodo gerai, turi burbuliukų ties bamperių, bet atrodo gerai. Ale kai norėjau nuimti bamperį ir įkišau galva į posparnį... viduje ta vieta, kur sparnas susisuka su bamperiu visiškai nupuvus. Taip kad, jeigu alfa iš išorės atrodo gerai, lįskit į vidų. Ten gali būti siurprizų.
-
Petrai, būkim biedni, bet teisingi - į taviškę dar nors kažkiek litų dėt jau būtų nelogiška. tereiktų atžiemot su ja ir paleist atitarnauto poilsio, nes ką čia įvardinai ką reikia keisti ir tvarkyti (stiklą, faras, bamperius, stogą), manau jau viršija jos vertę..
Taigi niekas ir nesako, kad ją tvarkysiu. Paskaityk aukščiau kas parašyta. Pasitvarkysiu tik einamus dalykus, kad galėtu važiuoti iki TA pabaigos arba vieno iš agregatų lūžimo (variklio ar dėžės) - priklausomai kas bus anksčiau. 8)
-
Taigi niekas ir nesako, kad ją tvarkysiu. Paskaityk aukščiau kas parašyta. Pasitvarkysiu tik einamus dalykus, kad galėtu važiuoti iki TA pabaigos arba vieno iš agregatų lūžimo (variklio ar dėžės) - priklausomai kas bus anksčiau. 8)
O koks projektelis svietesi "garazo" temoje pas tave? :smilie:
-
O koks projektelis svietesi "garazo" temoje pas tave? :smilie:
Projektėlis švietėsi, nes nebuvo galvoj, kad taip gali su ja nutikti. Plius, užpuolė tikra finansinė krizė ir projektai buvo atidėti neribotam laikui.
Jeigu apie patį projektą mukrypstant nuo temos turinio, tai buvo planas paruošti šitą 156 Street Legal Track Day Car su V6, saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis, pūstom arkom, sportiniais amortizatoriais su spyruoklėm, vienetiniu išmetimo kolektoriumi, bei visa išmetimo sistema, kuro baku salone ir t.t. Na, kitaip sakant investuoti į ją kokius mažiausiai 20 ar daugiau tūkstantėlių grynai dėl pramogos. Automobilio paskirtis būtų buvusi ne tik kaip Track Day Car, bet ir kaip reprezentacinis klubo automobilis, kad nereiktų vežti vis Diavolo Rosso, tačiau naudojantis panašius agregatus kaip šis sportinis bolidas. Bet esant tokiai kėbulo padėčiai šis planas tik svajone ir liks, kuri galbūt gims kada nors vėliau kitame modelyje. Jos nėra išsižadama - tik ji atidėta neribotam laikui.
O šiuo metu mano Alfa 156 yra eksploatuojama tokia, kokia dabar yra - baisi ir su rudžių židiniais, kurių tikrai jau nebetvarkysiu dėl per didelių išlaidų. :)
-
O koks projektelis svietesi "garazo" temoje pas tave? :smilie:
Projektėlis švietėsi, nes nebuvo galvoj, kad taip gali su ja nutikti. Plius, užpuolė tikra finansinė krizė ir projektai buvo atidėti neribotam laikui.
Jeigu apie patį projektą mukrypstant nuo temos turinio, tai buvo planas paruošti šitą 156 Street Legal Track Day Car su V6, saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis, pūstom arkom, sportiniais amortizatoriais su spyruoklėm, vienetiniu išmetimo kolektoriumi, bei visa išmetimo sistema, kuro baku salone ir t.t. Na, kitaip sakant investuoti į ją kokius mažiausiai 20 ar daugiau tūkstantėlių grynai dėl pramogos. Automobilio paskirtis būtų buvusi ne tik kaip Track Day Car, bet ir kaip reprezentacinis klubo automobilis, kad nereiktų vežti vis Diavolo Rosso, tačiau naudojantis panašius agregatus kaip šis sportinis bolidas. Bet esant tokiai kėbulo padėčiai šis planas tik svajone ir liks, kuri galbūt gims kada nors vėliau kitame modelyje. Jos nėra išsižadama - tik ji atidėta neribotam laikui.
O šiuo metu mano Alfa 156 yra eksploatuojama tokia, kokia dabar yra - baisi ir su rudžių židiniais, kurių tikrai jau nebetvarkysiu dėl per didelių išlaidų. :)
O Kasper nepagelbėtų jei pasitartumėt? ;)
Kas liečia temą: ieškau normalaus kosmetisto Kaune patvarkyti pora kebulo defektų tiek 156 ir 155 (tik šiai jau skubu, nes nesinori kad galinės arkos per ateinančią žiemą išpūtų..) Numerius galima į PM arba bendrai visiems čia, gal pravers. Dėkui iš anksto.
-
Hmmm... na jo, masinos papuvusios...
Ka daryt? aisku reikejo tik nusipirkus kazka daryt ir kebulo rudis sutvarkyt. Nors tos ne taip lengvai pasiduoda iveikiamos.
Atsiradusius prarudijimus galima ne tik virinti, bet ir klijuoti. klijavimui patogu naudoti cinkuota skarrda arba stiklo pluosta. Klijavimas pranasesnis tuo, jog nepazeidziama cinko ir vidiniu ertmiu danga, klijuojant dugna nereikia isardyti salono. PAzangiausias budas privariuoti cinkuota skarda. Bet tam reikalingas pakankamai brangus pusautomatis.
Is savo patirties surasysiu ka ir kaip darau rudis tvarkant.
1. plaunam automobili iki idealaus svarumo. Dugna, ratu arkas.
2. plaunam vidines ertmes (kol nepabandziau netikejau kiek smelio ten galima rasti). Vidnems ertmems plauti labai gerai tinka kercher vamzdziu atkimsimo priedas.
3. salinam dazus, sandariklius ir antikorozines dangas nuo rudziu zidiniu, mechaniskai pavalom rudis. Isgrandom visas skyles kurios tik ant dangos laikosi.
4. plaunam vidu ir isore dar kart is dziovinam. Jei nera kokio sildytuvo kad is apacis papust galima vasara kelias dienas lauke palaikyt.
5. mechaniskai kiek imanoma trinam rudis. Idelu butu smeliuot (tada ir rudziu surisejo nereiketu), bet ne kiekvienas tokia galimybe turi. Nustebau, bet geriausiai man rudis salina tokie mazi metaliniai sepetukai dedami ant dreles. Be to su rudimis yra tokia beda, jog jos savyje turi druskos kuria ziema keliai barstyti. tad esant dideliei oro dregmei ant parudijusiu vietu susidaro vandens laseliai. Ta druska rudyse yra didziausia beda, nes rudys lenda i virsu per visus rudziu surisejus, epoksidinius gruntus ir pan. (man nutiko taip, jog gana gerai nuvalyta detale, nudazyta 2 sluoksniais hammerite, per pusmeti pradejo rudyt net is dirbtuviu neisnesta). Tad smelis yra geriausiais vaistas.
6. visas rudijusias vietas nuvalom ir nuriebinam. Vietas, kurias atrodo jog reikia virint uzvirinam. Jri uzvirinta vidine ertme gruntuojam vidine dali epoksidiniu gruntu.
7. tepam ruzdiu suriseju (tik ne lietuvisku). Esu bandes brunox epoksidini ir dinitrol rc800. dinitrol lyg geresni ispudi paliko. Geriausia itrinti trptuku ir jokiu budu ne storai.
8. gruntuojam epoksidiniu gruntu, kruopsciai padengiant visus kampus.
9. dazomas vietas glaistom (manau visi zino kaip dazyt) ir dazom, klijuojamas vietas klijuojam. Tam as naudoju cinkuota skarda ir poliuretaninius vieno komponento klijus (tokiose aliuminese tuvelese po 300gramu buna) (bet is bedos tinka ir "brushseal", tik sukibimas silpnesnis), kebulo jungimo siules kruopsciai padengiam brushseal. Apie sparnus atsikisusias vietas gal but geriau poliuretaniniais klijais aptepti. jie geriau kimba ir atsparesni akmenukams. slenkscius galima gravitex'u padengti (sis man nepatnka, nes sluoksnis kietas ir neatsparus smugiams)
10. Kiek teko daryti kebulo remontu, man atrodo jog poliuretaninius klijus ir "brushseal" protinga nudazyti. Nes dazai sudaro sandarinanti sluoksni jei ant virsaus naudojama bitumine danga. To nepadarius bitumine danga isdziuva, o sandarinanti danga praranda elastinguma.
11. Nudazom visas likusias dazymo reikalaujancias vietas.
12. visas vidines ertmes puciam dinitrol ml
13. jei bus dengiama bitumine danga (blogiau nebus jei padarysit tai ir nezadedami dengt), sena antikorozine daga nutepam dinitrol ml, gerai itrindami teptuku. Tai padeda sandarinti itrukimus ir surisa esancias ant pavirsiaus dulkes.
14. Uzkemsame kamscius ir dengiame bitumine danga. Si butina atlikti po vidiniu ertmiu padengimo, nes is vidiniu ertmiu isbegantis dinitrol ml nuplauna arba atkelia bitumine danga.
15. masina surenkam, pastatom lauke atidarais langais bent dienai (nes kvapas nuo visu dangu viduje buna labai ne koks).
Ir dar keletas pastebejimu:
Brushseal tipo dangos nesutaria su gravitex tipo dangomis, nes buna jog sutrukineja. tad jei jau labai yra noras perdengti jas, tai pirma dengiam gravotex, o paskui ant gerai isdziuvusio sluoksnio brushseal, arba pries gravitex brushseal uzdazom keliaias dazu sluoksniais ir gerai isdziovinam.
Skiedejas 646 is esmes tinka tik irankiams plauti. Nes tai gana agresyvi medziaga. Dazai, nors ir dziuva greiciau, po keliu metu praranda blizgesi. Epoksidiniai gruntai praranda stipruma, brushseal dangos uzdazytos 646 skiestais dazais skilineja, lakas skiestas 646 gali atkelti po savimi esancius dazus. Tam geriau nors ir.3 kart brangesnis, bet akrilo atskiedejas.
Aisku, tarybiniams dazams ir gruntams 646 yra skirtas ir pakaitalu geriau neieskoti.
Brushseal ir gravitex taip pat geriau neatskietineti, nes susigadina ju struktura.
-
Gal galit parekomenduot kur Kaune antikorozini pasidaryt? Iki Vilniaus dinitrolo centro labai tingisi vaziuot, o noriu siai ziemai pasidaryt, bus bonusas busimam prikejui :)) Ir gal kas daresi 147 ir zino kiek kainavo? I 1000lt imanoma sutilpt?
-
Kiti antikoroziniai centrai dirbantys pagal DINITROL® technologiją:
Kaunas:
UAB "Autotranzitas"
Kalvarijos g. 28a
Tel. (8-37) 392803
Mob. tel. +370 69836705
autotranzitas@mail.lt
147 alfa 559 LT
O šeip truputį vėlai čia sugalvojai.
-
Prikelsiu temą. Kokiom priemonėm rekomenduojat stabdyti rudyjimą? Planuoju čia su laiku garaže pasileisti galinę važiuoklę, keist priekinius stabdžius tai kartu ir kėbulą aptvarkysiu. Nes skylės didėja ne dienom, bet valandom ;D
-
Rudis reik naikint,o tada jau sprest kaip koncervuot. Naikint geriausia vieliniu sepeciu,jai nepavyxta pjaut laukan ir gamint nayjus mazgus
-
Saulė išlindo, pribrendo ilgai planuojami darbai. Pasirodo, kad buvęs savininkas jau buvo perdaręs tuos slenksčius :) Anyway, bus matyt kaip čia man seksis ;D Pradžia lengvo darbo nežada ;D :alaus:
(http://www.part.lt/img/71a6660286707bafdd8450b7e67aa053679.jpg) (http://www.part.lt/perziura/71a6660286707bafdd8450b7e67aa053679.jpg)
-
Isnaikini korozija su antikoroziniu rudziu suriseju, makrofleksa varai, stiklo audini, graziai susveitei, spakliuoji, gruntuoji ir dazai. Bus ir pigu ir grazu ir keleta meteliu atlaikys, kol masina bus isvis mazos vertes :)
-
Girdejau makrofleksas dregme traukia, nebus, kad supus ir labai greitai dar daugiau, nei buvo, butent deka jo?
-
Girdejau makrofleksas dregme traukia, nebus, kad supus ir labai greitai dar daugiau, nei buvo, butent deka jo?
Siaip negali, logiskai mastant, traukti - jis gi naudojamas lauko langams, durims deti ir ivairiems lauko darbams (apie montazines putas kalbu) tai jei trauktu dregme, tai tiek sienos pelytu, tiek mediniai langai ir durys putu ;)
-
Prikelsiu temą. Kokiom priemonėm rekomenduojat stabdyti rudyjimą? Planuoju čia su laiku garaže pasileisti galinę važiuoklę, keist priekinius stabdžius tai kartu ir kėbulą aptvarkysiu. Nes skylės didėja ne dienom, bet valandom ;D
labai jau papuves kebulas tavo Alfos, nepades nei rasporke :)
gal geriau reiketu kito kebulo paieskoti? ;)
-
Dėl makroflex'o, tai nebent pardavimui. Drėgmę jis į save traukia. Tokiu atveju rūdys dar greičiau, nei kad paprastai būtų. Kadangi darau sau (kaip ir sakiau, labiau iš sportinio intereso), tai tokiem dalykam tikrai nepasirašysiu.
Kas pradžiugino, kad apart slenksčių (neskaitant kelių vietų, kurių jau pusę sutvarkiau) kėbulas tvarkingas.
labai jau papuves kebulas tavo Alfos, nepades nei rasporke :)
gal geriau reiketu kito kebulo paieskoti? ;)
Gal tu kito forumo pasieškok? ???
-
Girdejau makrofleksas dregme traukia, nebus, kad supus ir labai greitai dar daugiau, nei buvo, butent deka jo?
Siaip negali, logiskai mastant, traukti - jis gi naudojamas lauko langams, durims deti ir ivairiems lauko darbams (apie montazines putas kalbu) tai jei trauktu dregme, tai tiek sienos pelytu, tiek mediniai langai ir durys putu ;)
Traukia, kaip ir kitos poretos medziagos, ypac jei poras atidarai apipjaustant. As tokias vietas virinciau, nera taip sudetinga ir patikimiau, makroflexa ir st.audini akmenukai greitai nudauzys. Dar butu gerai nusmeliuot, ismust visas rudis, galbut daugiau skyliu atsidengs, bet galima bus rimciau sutvarkyt.
-
Tikrai taip, jei normaliai daryti tai tik virinti. Bet kadangi mašina važiuos ne ilgiau kaip iki kitų metų, tai... ;D
-
Girdejau makrofleksas dregme traukia, nebus, kad supus ir labai greitai dar daugiau, nei buvo, butent deka jo?
Siaip negali, logiskai mastant, traukti - jis gi naudojamas lauko langams, durims deti ir ivairiems lauko darbams (apie montazines putas kalbu) tai jei trauktu dregme, tai tiek sienos pelytu, tiek mediniai langai ir durys putu ;)
Traukia, kaip ir kitos poretos medziagos, ypac jei poras atidarai apipjaustant. As tokias vietas virinciau, nera taip sudetinga ir patikimiau, makroflexa ir st.audini akmenukai greitai nudauzys. Dar butu gerai nusmeliuot, ismust visas rudis, galbut daugiau skyliu atsidengs, bet galima bus rimciau sutvarkyt.
As turejau mintyje - makrofleksas, ant virsaus stiklo audinys, kuris apgaubs visa makrofleksa ir tada stiklo audini spakliuoji ir dazai ;)
-
Darbo sanaudos panasios, ar kampuka issikirpt is skardos, palankstyt ir privirint ~ 1 val, ar su makrofleksu ir audiniu zaist, tas dar ilgiau uzims, nes makrofleksas dar turi sukietet kokias 6-8 val., be to, kainuos daugiau, jei pastoviai nedirbi - derva ~ 40 Lt/kg, st. audinys, makrofleksas... + paskui visur niezti :) Cia iseitis tik jei neturi ar neprieini prie suvirinimo.
-
Stiklo audinio su derva (1kg + 1m3) ~46 Lt berods gavosi. Dar ir sąskaitą išrašė, bei patarė kaip geriau daryti. UAB Topplastas.
Jei ne laikas, kurio reikia, kad sustingtų derva, tai jau seniai būčiau viską pasidaręs. Anyway, skubėt neskubu niekur. Mašina realiai nereikalinga stovi, nes iki univero peščiom arčiau, nei iki aikštėlės kur laikau mašiną ;D Stiklo audinį pasirinkau, nes norėjau išbandyti. Su virinimu jau esu susidūręs, norėjosi pabandyti ir kitų būdų. Be to kiek atbaidė tai, kad prieš virintant reiktų daug ardyti, atjungti visus kompus ir t. t., kad nebūtų vėliau problemų. Dirbu su pirštinėm, tai niežtėjimo jokio nebuvo dar ;D
-
Darbai itin „sparčiai“ juda tolyn... Tačiau, dabar jau oras labai gražus, pats tas romantiškiems vakarams su saviške ;D
Užsidėjau pasimatavimui slenkstį. Bent man žiauriai gražu 8)
(http://www.part.lt/img/118a4b3a6422693667c6c58a2fa58efa606.jpg) (http://www.part.lt/perziura/118a4b3a6422693667c6c58a2fa58efa606.jpg)
Na o grįžtant į realybę, tai progresas labai lėtas dėl laiko trūkumo :-X
(http://www.part.lt/img/1596fd64a81becfd5e751cc74cf6bfc3697.jpg) (http://www.part.lt/perziura/1596fd64a81becfd5e751cc74cf6bfc3697.jpg)
Pasakot nelabai ko yra, darbas monotoniškas ir pakankamai nuobodus. Tačiau atradus tinkamus įrankius ir „taktikas“ neturėtų prailgti.
-
Ka ir sakiau... dar nezinai kas po slenksciais dedasi, ten viduje stovi sustiprinimai is storesnes skardos, kurie siaip priima apkrovas, kad ir keliant domkratu, ir megsta suput kartu su slenksciais. Dabar isore uzlipdysi, o keldamas domkratu vel viska sulauzysi, neziurint kad gali buti padetis be iseities, kur nors kelyje rata keiciant. Makrofleksu ir stiklo audiniu gali daryt tik "iki turgaus".
-
Heh, tos vietos pas mane jau seniai buvo išpuvę... Didžiausios skylės. Atradau, kad giliau (toliau nuo šono) yra tokia kaip kilpa, už kurios galima be problemų kelti.
Šiaip dar mąstau kaip tas vietas sustiprint, ko gero reiks truputį pavirinti ties tvirtinimais. O gal daryt trijų - keturių sluoksnių, teoriškai vos ne stipriau, nei pati skarda turėtų gautis.
Turgus šiai mašinai nebegresia. Niekas jos nebepardavinės.
-
Tai jau tikrai, nieko gero is sitos masinos nebebus. Kol vaziuos, vaziuok kosmetiskai aptvarkes, o paskui tiesiai i srota, toks jau 156-u likimas vien del mb-opel kebulo kokybes :)