Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Giedriusss 2012-06-25 23:04
-
Yra 2,4jtd 110kw prasidėjo keista vibracija ir tratėjimas generatoriaus įtempėjo. Viskas buvo pakeista, bet vibracija nedingo, ko pasekoje lūžo įtempėjo korpusas, įtempėjas buvo suremontuotas, testdrivo metu jis vėl lūžo, buvo nurautas įtempėjo spyruoklės varžtas,kuris suėdė pagrindinį diržą, situaciją išgelbėjo laiku išjungtas variklis, nes diržas laikėsi ant kelių siūlelių.
Keičiant sankabą ir nuėmus dusliarką pastebėtas karterio virinimas kur įvirinta nemaža dalis aliuminio. Sunkiai nusiėmė greičių dėžė,paaiškėjo,kad prieš tai buvęs savininkas pats keitė sankabą ir ne ta puse uždėjo diskatorių, ko pasekoje feredo diskas pritrynė smagračio varžtus, o guolis salnikas ir diskatoriaus vidurys susipresavo į vieną junginį. Sankaba sėkmingai pakeista, bet kaip rašiau anksčiau po sankabos keitimo ir įtempėjo tvarkymo tesdrivo metu buvo suėstas pagrindinis diržas. Klausimas būtų toks, kas kelia tą vibraciją?
-
alkuninio skyvas arba uzsikirtus generatoriaus sankabele arba abu iskart :)
-
alkūninio skyvas yra naujas, metalinis. Mūsų versija yra tokia,kadangi vyras sugebėjo su atvirkščiu diskatorium surinkt sankabą, tai ji turėjo neužsidėt normaliai, bet per jėgą sugebėjo. Ko pasekoje pastūmė alkūninį veleną ir jis išmalė žiedus dėl to atsirado vibracija, uždėjus naują metalinį skyvą jis nesugėrė tos vibracijos,kaip tą darė senas su guma, todėl lūžta įtempėjai. Po buvusio šeimininko sankabos keitimo manom netgi galėjo atsirasti tas virinimas karteryje, nes ten skylė buvo tikrai didelė ir ji buvo po dusliarka, taip pramušti karterį galėjo tik iš vidaus švaistiklis. Vyras surinko, suvirino ir į marčias.
-
Ne nu "sila jest, uma ninado" is tos serijos... po tokiu "auksarankiu" ir betkoks automobilis nemielu gali patapti...
-
Tai dabar sprendžiama problema bus, duok dieve, kad padėtų guminis skyvas, jei dingsta vibracija, tai dar gal žmogus važinės, nors ir tai klausimas kiek tas velenas laikys. Bet žmogus jau tiek sukišęs į tą mašiną, kad jau nei parduot, nei ką daryt nėra.
-
Tai dabar sprendžiama problema bus, duok dieve, kad padėtų guminis skyvas, jei dingsta vibracija, tai dar gal žmogus važinės, nors ir tai klausimas kiek tas velenas laikys. Bet žmogus jau tiek sukišęs į tą mašiną, kad jau nei parduot, nei ką daryt nėra.
Na lieka tik gerai susitvarkyti ir atvazineti kokius 3-5 metus, kad investicijos nors kiek atsipirktu vaziuojant be didesniu gedimu ;)
-
Kad ten jau tiek visko pakeista, kad realiai mažai senų dalių liko:D Bet viena galiu pasakyt, jei atsiranda vibracija ir įtempėjo tratėjimas, tai iškart reik ieškot sliekų, nes lūžta jie tai kaip pavasarinis ledas. 2,4jtd didžiasuia bėda yra tie įtempėjai, kai 1,9 už 200lt gali visas dalis susipirkt generui paleist, tai 2,4 vien įtempėjas 350
-
Man asmeniskai isvis neaisku kokio velnio italai taip debiliskai padare sia sistema, kiek paziuriu i japonus, tai ten paprastumo isikunijimas viskas, varikliui grandine (aisku ir dirzeliu yra),generatoriaus sistemai ten visai vienas dirzas ir jokiu itempeju arba du trapeciniai dirzeliai ir guoliukas uz 15lt, o cia pridaryta kazkokiu nesamoningu itempeju uz kurio vieno suma japonui viska pasikeistum 3-4 kartus. As pats susidures su tuo reikalu, pakeiti viska ir vistiek kazkas kazkur barskena. Masina kainuoja 3000-4000lt, o dirzelius pakeisti 1500lt :)
-
tai sakau su 2,4 italai perspjovė patys save, net ta pati greičių dėžė 1,9 nusiima lengviau, nes ant 2,4 110kw dar ten visokių nesamonių prikišo, tai ten jieli jieli viskas praeina
-
kam nepatinka - vaziuoja su japonais :)
-
Man asmeniskai isvis neaisku kokio velnio italai taip debiliskai padare sia sistema, kiek paziuriu i japonus, tai ten paprastumo isikunijimas viskas, varikliui grandine (aisku ir dirzeliu yra),generatoriaus sistemai ten visai vienas dirzas ir jokiu itempeju arba du trapeciniai dirzeliai ir guoliukas uz 15lt, o cia pridaryta kazkokiu nesamoningu itempeju uz kurio vieno suma japonui viska pasikeistum 3-4 kartus. As pats susidures su tuo reikalu, pakeiti viska ir vistiek kazkas kazkur barskena. Masina kainuoja 3000-4000lt, o dirzelius pakeisti 1500lt :)
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.
-
kad kiekvienas didesnes kubaturos dyzelius jau turi papildomus itempejus, kad slopint vibracija. cia ir atsiranda daugiau reikalu ir galvos skausmu. skirtumo ar cia italas, ar kitas auto gal nera didelio.
maciau as ta apkalbama masina. nu ten ji is esmes nuo pradziu jau ne visai masina buvo, bet zmogus matyt norejo atkelet. gal mintis ir gera, bet neivertino to, kad be matomu defektu dar yra ir vidiniu (labai brangiu), kurie dar labiau komplikuoja ir brangina visa situacija.
va pvz mane dziugina grande punto 1.2 benzas paprastumas. ten is vis nieko nera. vaziuoji ir taupai. malantis mieste (kamsciuose) pats tas. itempeju ten nei vieno nera. genero dirzas uz kelis litus ir viskas. jokiu nesamoniu. variklio dirzas nutrukes voztuvu nelanksto. tik faktas - didesne kubatura - maloniau vairuoti. taciau kaip ir visur - uz malonumus reikia damoketi ;)
-
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
-
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
Ei, pirma ramiau , zinoma yra isimciu, bet viskam duoda praktiniai ismanymai. Gali buti, kad mano israsytos mintys nesutapo su tavo praktikuojamoms mintimis. Zodinis aprasymas daznai neatitinka praktiniu dalyku, ir sita puikiai pats zinai. Taciau dauguma siu veiksniu, as pats igivendines, todel reiskiu savo nuomone. Kaina 5 kart mazesne uz originalo kaina- laikymo laikas 2 kart ilgesnis uz originala ( cia itempejo atveju isbandzius per beveik 5m.) ir su kitomis masinomis...
-
Man tai labai dar patinka BMW kur nieko nera kas sugestu...
Blemba apie variklio skyriu, tai tik patylet butu galima. ten tiek dvideginio, kaip Audi, Wv ar kaip jis rasosi. Keiti visus krumplius is eiles uz geras bapkes ir vsio.
Jei nori prie bmw gryzt tai ir pirmyn.
kaip sakoma kam JeeP kam VAZ ar kam BMW- artimas draugas Masina Wairuoja na cia tik poezija :du: ;D ;D ;D o gal Bir.Min.Van ar Be My Wine... ;D
-
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
Kad dauguma tavo isvardintu auto iki 2.2 kubaturos, pasziurek didesniu kubaturu, tie patys naujesni bmw'e turi ojej kiek ten visko, tavo juk senas dyzelinis variklis, po taviskio jau tokie ciudai judai prasidejo bmw'e varikliu gamoje ;) tas pats ir su audi 2.5, 2.7, 3.0, 3.3, 4.2, visko ten pilna ir daug net po dvi grandines kurios nelaiko ir t.t., japonai mazu varikliu gamintojai, bet kad ir ta pati toyota 2.2 dcat turi savo minusu irgi nemazai ;)
-
Kad dauguma tavo isvardintu auto iki 2.2 kubaturos, pasziurek didesniu kubaturu, tie patys naujesni bmw'e turi ojej kiek ten visko, tavo juk senas dyzelinis variklis, po taviskio jau tokie ciudai judai prasidejo bmw'e varikliu gamoje ;) tas pats ir su audi 2.5, 2.7, 3.0, 3.3, 4.2, visko ten pilna ir daug net po dvi grandines kurios nelaiko ir t.t., japonai mazu varikliu gamintojai, bet kad ir ta pati toyota 2.2 dcat turi savo minusu irgi nemazai ;)
Tai mes ir snekam apie senesnius dyzeliu :) gi kalba prasidejo nuo senojo 2.4 JTD, o ne naujausio JTDm :) as padedamas nupirkti kazkam masina ar pats pirkdamas labai stipriai pasidomiu kokie ir kiek itempeju eina i varikli, kad po to nebutu, kad pasikeisti dirzus kainuos 1500lt ar daugiau. Del Audi, tai pas juos gera kokybe baigesi ties 1997m. C4 kebulu ir senuoju 2.5TDI 6I motoru, po to tik zemyn, zemyn i dugna :)
-
Kad dauguma tavo isvardintu auto iki 2.2 kubaturos, pasziurek didesniu kubaturu, tie patys naujesni bmw'e turi ojej kiek ten visko, tavo juk senas dyzelinis variklis, po taviskio jau tokie ciudai judai prasidejo bmw'e varikliu gamoje ;) tas pats ir su audi 2.5, 2.7, 3.0, 3.3, 4.2, visko ten pilna ir daug net po dvi grandines kurios nelaiko ir t.t., japonai mazu varikliu gamintojai, bet kad ir ta pati toyota 2.2 dcat turi savo minusu irgi nemazai ;)
Esmė yra MUSYSE :) jei esi savy tikras, kad italas yra blogiau uz vokieti ar japona, tai taip tau ir yra, ir nieko cia nepakeisi
-
Man tai labai dar patinka BMW kur nieko nera kas sugestu...
Blemba apie variklio skyriu, tai tik patylet butu galima. ten tiek dvideginio, kaip Audi, Wv ar kaip jis rasosi. Keiti visus krumplius is eiles uz geras bapkes ir vsio.
Jei nori prie bmw gryzt tai ir pirmyn.
kaip sakoma kam JeeP kam VAZ ar kam BMW- artimas draugas Masina Wairuoja na cia tik poezija :du: ;D ;D ;D o gal Bir.Min.Van ar Be My Wine... ;D
Po kapotu BMW esu tvarkes tik keleta smulkmeneliu, net neaktualiu vaziavimui ;) neskaitant aisku ekplotaciniu dalyku (tepalu, zvakiu, dirzu, itempeju). :smilie: kalbant apie 2.4 JTD motorus reketu pamineti kasantram barskancia tepalo siurblio itempimo grandine ar kaip jinai ten vadinasi, jau net neatsimenu. ;)
-
beja, naujausias JTDm motoras alfoje liko tik 2l, tai jau cia i mazuju kategorija :)
-
Po kapotu BMW esu tvarkes tik keleta smulkmeneliu, net neaktualiu vaziavimui ;) neskaitant aisku ekplotaciniu dalyku (tepalu, zvakiu, dirzu, itempeju). :smilie: kalbant apie 2.4 JTD motorus reketu pamineti kasantram barskancia tepalo siurblio itempimo grandine ar kaip jinai ten vadinasi, jau net neatsimenu. ;)
Cia tu apie ta 100 kW motora kalbi? Nes kiek zinau bent jau 110 kW nebeturi tos grandines. Ar as klystu?
-
nuo 103 jau ji nebarška, bet ar tas guodžia. Nes kiek man teko susidurt, tai su 99kw mažiausiai bėdų buvo, 103kw jau kelis užkalusius mačiau, 110kw jau kelis turinčius bėdų su trauka ir niekas negali konkrečiai paaiškint kodėl. Kaip vienas žmogus pasakė, kuo daugiau arklių, tuo daugiau bėdų su remontu.
-
nuo 103 jau ji nebarška, bet ar tas guodžia. Nes kiek man teko susidurt, tai su 99kw mažiausiai bėdų buvo, 103kw jau kelis užkalusius mačiau, 110kw jau kelis turinčius bėdų su trauka ir niekas negali konkrečiai paaiškint kodėl. Kaip vienas žmogus pasakė, kuo daugiau arklių, tuo daugiau bėdų su remontu.
Tai suprantama, kai variklius nubegusius neaiskiom salygom po 350k-450k km. vaiko kaip naujus. Ko galima tiketis?
-
Po kapotu BMW esu tvarkes tik keleta smulkmeneliu, net neaktualiu vaziavimui ;) neskaitant aisku ekplotaciniu dalyku (tepalu, zvakiu, dirzu, itempeju). :smilie: kalbant apie 2.4 JTD motorus reketu pamineti kasantram barskancia tepalo siurblio itempimo grandine ar kaip jinai ten vadinasi, jau net neatsimenu. ;)
Cia tu apie ta 100 kW motora kalbi? Nes kiek zinau bent jau 110 kW nebeturi tos grandines. Ar as klystu?
tikrai nebera, bet kaip parase kiti - juose kitu bedu yra, o ta grandine kur eina 100kW - jos darbo principo as iki siol nz, tik zinau kad daug kas ja isima ir ismeta.
-
tikrai nebera, bet kaip parase kiti - juose kitu bedu yra, o ta grandine kur eina 100kW - jos darbo principo as iki siol nz, tik zinau kad daug kas ja isima ir ismeta.
ka ten zinot, grandine nuo siurblio suka balansyrini velena ir tiek
-
ka ten zinot, grandine nuo siurblio suka balansyrini velena ir tiek
bet nuemus ta grandine nieko motorui blogiau nebuna ane?
-
ka ten zinot, grandine nuo siurblio suka balansyrini velena ir tiek
bet nuemus ta grandine nieko motorui blogiau nebuna ane?
tai aišku kad nieko. ir apskritai lietuviški garažiniai geriau žino kaip reik variklius kurti, ką ten galima išimti, o ką palikti, negu inžinieriai iš to duoną valgantys :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft
-
tai aišku kad nieko. ir apskritai lietuviški garažiniai geriau žino kaip reik variklius kurti, ką ten galima išimti, o ką palikti, negu inžinieriai iš to duoną valgantys :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft
siaip kalbi gerai, bet tie patys (gal ne) po poros metu tam paciam variklyje ji tiesiog pasalino :) jie irgi buna klysta arba tiesiog persiskaiciuoja ;D
-
tai aišku kad nieko. ir apskritai lietuviški garažiniai geriau žino kaip reik variklius kurti, ką ten galima išimti, o ką palikti, negu inžinieriai iš to duoną valgantys :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft
siaip kalbi gerai, bet tie patys (gal ne) po poros metu tam paciam variklyje ji tiesiog pasalino :) jie irgi buna klysta arba tiesiog persiskaiciuoja ;D
poste klaidu nerasta- sutinku
-
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas" :)
-
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas" :)
Del Renault 2.2 motoro tu teisus, cia as biski i pieva pavariau, kazkas mane suklaidino labai seniai sakydamas, kad renault-nissan dalinasi renault 1.5 dci motoru, taip pat ir 2.2 dyzeliu, deja, 1.5 tikrai tas pats pas juos, bet 2.2 yra tikras Nissan made in japan motoras, o ne renault tas problematiskas variklis.
-
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas" :)
Del Renault 2.2 motoro tu teisus, cia as biski i pieva pavariau, kazkas mane suklaidino labai seniai sakydamas, kad renault-nissan dalinasi renault 1.5 dci motoru, taip pat ir 2.2 dyzeliu, deja, 1.5 tikrai tas pats pas juos, bet 2.2 yra tikras Nissan made in japan motoras, o ne renault tas problematiskas variklis.
Tai nori pasakyt kad nissan renault aljansas deda skirtingus variklius i savo masinas? :) da ladna, sutinku, jei tau nuo to palengves:)
-
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas" :)
Del Renault 2.2 motoro tu teisus, cia as biski i pieva pavariau, kazkas mane suklaidino labai seniai sakydamas, kad renault-nissan dalinasi renault 1.5 dci motoru, taip pat ir 2.2 dyzeliu, deja, 1.5 tikrai tas pats pas juos, bet 2.2 yra tikras Nissan made in japan motoras, o ne renault tas problematiskas variklis.
Tai nori pasakyt kad nissan renault aljansas deda skirtingus variklius i savo masinas? :) da ladna, sutinku, jei tau nuo to palengves:)
Nissan X-Trail 2.2 '02 ir pvz Renaul VelSatis 2.2 - absoliuciai skirtingi motorai, pats anksciau maniau, kad vienodi, kol manes neapsviete vienas protingas zmogus, kai palyginau abu varikliu - tikrai panasumo jie neturi jokio, tad nerasyk ko nezinai, jei nemates, tai bent per google.lt pazek foto ir palygink :)
-
Nusibodot, rakinu. Tokiems dalykams yra PM. Ten ir aiškinkitės kur kokie motorai buvo montuojami. :mzp: