Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo Giulietta => Temą pradėjo: cili 2012-03-25 13:38
-
Gaila, kol kas dar ir 2ndhandai brangoki, jau ko gero Giuljeta buciau emes, nes pribrendo reikalas "naujam" auto. Aisku, neatmetu tos galimybes, gal ir greitu laiku, nes dabartinis C4 biski kitas lygis... tik tiek kad salyginai naujas, 12 tkm. Net zmona, norejusi 156 isvaryt i laukus ir susprogdint, isedusi pradzioj nusivyle patogumu, valdymu, na, iranga panasi, deze irgi pusautomatine, bet labai plastikinis vidus, sedynes "taburetines". Nors kai zmonos drauge paveziojo Toyota verso NAUJA, supratau, kas yra tikras plastikas, ir dureliu uzdarymo skardinis garsas. Ko gero po kokiu 2-3 metu sugalvosiu pakeist citrona i Giuljeta, vienintelis trukumas, kad lyg tai komplektacijoj nebera selespeedo, zmona atprato draugaut su sankabos pedalu.
Labai uzimponavo varikliai, ypac 1,6 dizeliukas. Maniau, kad citroeno 1,6 hdi 110 aj jau gan neblogas ir ekonomiskas, bet alfinis kazkiek silnesnis (105 aj), bet sukimo momentas... 320 nm pries citroeno 240, plius bendras svoris truputi mazesnis, apie 50-60 kg, tai kaip turetu traukt... Nu bet kol kas dar brangu
-
Yra Selespeed, dabar ji vadinasi TCT ir veikia zymiai greiciau, del "virtualios dvigubos" sankabos. "Virtualios dvigubos" parasiau, todel, kad ji nera mechaniskai dviguba, kiek girdejau, ten kazkokie programiniai dalykai labiau, na, gal kas daugiau domejosi ar is gogle parasys veliau. Ir si deze kolkas tik su 170 benzinu leidziama. Dyzeliniai varikliai, bent jau manes nezavi, ypac tas 105ag, nepirkciau tokio nieko neverciamas, tikrai mazai galios ir taupumas nebus toks, koks ten deklaruojamas ant popieriaus. Nebent 170 2.0 jtdm, padoresnis variantas, bet man jis per garsus, kaip tokio laikmecio dyzelis. Rinkis benzina, nesigailesi, cia ne jts ir kolkas apie visus turbo benzina nera blogu atsiliepimu, aisku varikliai ganetinai nauji dar, bet jts ir po 40000 yra keistu naujais. Netgi keistokas paradoksas pas norvegus su jais, jei 159 buvo perkama tik dyzeliai, tai Mito dyzeliu apskritai beveik niekas nenori, panasiai ir su Giulietom, dyzeliu parduodama labai mazai, tad kazkiek benzininiu varikliu kokybe jau galima pradet vertinti.
Cia yra TCT- automatas "selespeed".
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=58948.180
-
I TCT neziurek net, su start stop sistema ji labai blogai veikia, daug review yra kur Mito sia sankabos sistema naudoja, manau ir dziulkoje ta pati sistema...
-
Galima atjungti ta Start&stop, beto ji neveikia zemiau +5C atrodo.
-
Isleista serija Giulettu su diferiancialo guoliu kazkokiu neaiskiu, kuris uzia ir kuri reikia keisti. Va tai taip va, gerai tiek, kad tik partija tokiu.
-
Yra Selespeed, dabar ji vadinasi TCT ir veikia zymiai greiciau, del "virtualios dvigubos" sankabos. "Virtualios dvigubos" parasiau, todel, kad ji nera mechaniskai dviguba, kiek girdejau, ten kazkokie programiniai dalykai labiau, na, gal kas daugiau domejosi ar is gogle parasys veliau. Ir si deze kolkas tik su 170 benzinu leidziama. Dyzeliniai varikliai, bent jau manes nezavi, ypac tas 105ag, nepirkciau tokio nieko neverciamas, tikrai mazai galios ir taupumas nebus toks, koks ten deklaruojamas ant popieriaus. Nebent 170 2.0 jtdm, padoresnis variantas, bet man jis per garsus, kaip tokio laikmecio dyzelis. Rinkis benzina, nesigailesi, cia ne jts ir kolkas apie visus turbo benzina nera blogu atsiliepimu, aisku varikliai ganetinai nauji dar, bet jts ir po 40000 yra keistu naujais. Netgi keistokas paradoksas pas norvegus su jais, jei 159 buvo perkama tik dyzeliai, tai Mito dyzeliu apskritai beveik niekas nenori, panasiai ir su Giulietom, dyzeliu parduodama labai mazai, tad kazkiek benzininiu varikliu kokybe jau galima pradet vertinti.
Cia yra TCT- automatas "selespeed".
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=58948.180
Apie TCT deze video http://www.youtube.com/watch?v=0FReE8lmD9c
-
Ar neteko registruotis bandomajam vaziavimui? Registravausi 2 kartus ir beveik menesi jokio atsako, nors reklamuojasi per visus galus...
-
bandyk laimę, aš registravausi Vilniaus salone Fiat 500 pabandyt,tai nesulaukęs nuvažiavau asmeniškai, kadangi tą dieną bandomasis buvo kažkur išvažiavęs, tai sako mes jum paskambinsim už dviejų dienų,tai va laukiu kol paskambins jau kokius 4 mėnesius.
-
Pasiieskojo apie tave info, nusprende, kad nesi perspektyvus pirkejas, o tik neperspektyvus bandytojas ir panaudojo taktika "paskambinsim rytoj", kad veltui kilometru nesukti ;D Duotu bandomuosius normaliai, tai gal parduotu bent keliom masinom daugiau per metus.
-
butent, norejau iskart rasyt, bet kazkaip patingejau :)
-
Vakar teko pasivazineti (test drive) su Giuletta. Bandziau su benzininiu 1,4 varikliu (120 AG), pigiausia komplektacija.
Ispudziai dvejopi... Varikliukas ir pakaba smagus, o vat garso izoliacija prastoka (lyginant su 159).
-
Keista, man kaip tik garso izoliacija pirmaisiais vaziavimais paliko esmini skirtuma i teigiama puse, lyginant su 159 ir visu kitu.
Beje, jei nepastebejot iseju toks tikriausiai neoficialus update. Naujienos? Padidintas "bordacioko" turis, mazdaug dvigubai, kas yra labai gerai, bei isejo "Sportiva" versija (QV apdaila, keturlapis ant slenkscio ir sportiva uzrasas su keturlapiu ant sparnu, nieko esminio, bet atrodo graziai.
Tuo paciu ir Lancia Delta atnaujino, naujienos dar didesnes, naujos groteles priekyje (zodziu audi stiliaus atnaujinimai, tik jie veidrodelius atnaujino) ;D
-
Na, gal ilgiau pavazineti reiketu, kad galetum pilnai ivertinti automobili. O ir tas triuksmo lygis daugiau pasireiskia automagistraleje, vaziuojant 130/140 greiciu. Mieste to nesijaucia
-
Gal kas apžiūrėjot šitą ir galit pakomentuot:
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-4-l-hecbekas-2011-benzinas-3716670.html
-
Parašyk Žaliui, atveš kokią norėsi džiuljetą ;)
-
Turim Rygoj bent 2 Giulietta - 1.6 ir 2.0 JTD M-Jet2. klientas jau lyg formina lizingą, o 2.0 ką tik atsivežėm. Saldainis, o ne mašina - kaip nauja, atlikti aptarnavimai, nedaužta, garantija (latviškas skelbimas (http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/giulietta/pnnck.html)). Lietuvoje skelbimo net nedėsime, nes tūlam lietuvaičiui ~160000km rida jau morališkai neperžengiama - pas mus žmonės perka ridą (nors kartais patys žino, kad nerealią), o ne automobilį 8)
(http://i.ss.lv/images/2014-08-16/345704/VHkMG0hhRlk=/alfa-romeo-giulietta-1-1.800.jpg)
-
Grazi Giulietta :) Pas mus perka nei rida nei ka, svarbu, kad ne alfa :D Nes Alfa Lietuvoj realizuot gan sunku (kalbu apie apynaujas MiTo ar Giulietta) tokiom kainom, kaip pvz mobile.de.
Bandau savaja MiTo parduot nes turi ant dienu atkeliaut Giulietta 8c rosso :)
Siaip su garso izoliacija, kaip jau minejo, yra problemos, bet jos gan nesunkiai sprendziamos. Savajai sudejau dviguba garso izoliacija ir patapo tyli, kail Lexus. Giulietta konstrukcija dar lengviau prieinama tai galima nesunkiai ir gan pigiai ja susideti + langai storesni nei MiTo, kas vel duoda savu privalumu garso atzvilgiu. Prasciausia situacija su ugniasiene, nes jinai beveik be izoliacijos, o prieimas labai komplikuotas. Italai deda is variklio skyriaus giuliettose :)
-
Sveiki,
Gal kas zino kanors apie si egzemplioriu? Dekui!
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2012-dyzelinas-3813130.html
Skambinau, sake kad buvo mustas desinis sonas, idomu kiek stipriai... serviso knygeliu nera.
-
Sveiki,
Gal kas zino kanors apie si egzemplioriu? Dekui!
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2012-dyzelinas-3813130.html
Skambinau, sake kad buvo mustas desinis sonas, idomu kiek stipriai... serviso knygeliu nera.
Dar nepasimokei su daužta Brera? :) Per 2 postus į viršų yra Giulietta (http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/giulietta/pnnck.html) nedaužta, su visais aptarnavimais ir visais įmanomais pribumbasais, pradedant Bose audio, navigacija, R18, baigiant Brembo raudonais suportais. Auto su garantija. Netinka?
-
Sutinku, saldainiukas.. Ne man reikia, pasiulysiu, galvojau kad jau pardavet.. O pats alfos jau nebeturiu, pardaviau Brera.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
-
Is kainos, ridos ir nesueinanciu tarpu - manau, kad bumtelta ne tik i desini kampa :))
-
As irgi manau kad ten daugiau reikalu ir siaip ji tikrai ne svajoniu Giulietta.. Ta balta grazi, bet ten moteris nori pirkti ir ji ziurejo automatine benzinine is BRC, tik kad kaina 54klt!!!
-
Vat man irgi įdomu, kaip ten reikalai su JTDm + APD??
-
Sveiki,
Gal kas zino kanors apie si egzemplioriu? Dekui!
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2012-dyzelinas-3813130.html
Skambinau, sake kad buvo mustas desinis sonas, idomu kiek stipriai... serviso knygeliu nera.
Na, šiek tiek jau žinome. Dešinys šonas buvo muštas tiek, kad pakeistos ir abi priekinės faros - pagal gamyklinę komplektaciją jos turi būti juodos, o čia abi sidabrinės, greičiausiai neoriginalios. Taip pat gale nesutampa bagažinės tarpai. Manau normalu - juk šonas buvo nubrauktas, tai ir tarpai nebesueina :)
2013-10-10 paskutinio apsilankymo metu autorizuotame servise rida buvo 30928km. Dabar gi rodo 24000km. Tada kyla natūralus klausimas, kokia turėjo būti ta rida, kad ją reikėjo atsukinėti? :) Na bet čia turbūt ne problema - juk šiek tiek nubraukiant šoną dažniausiai spidometrai atsisuka patys...
Dar vienas įdomus faktas - automobilis parduotas Italijoje, valst. nr. EM111NN, o dabar parduodamas su prancūziškais numeriais.
-
Vienu zodziu iesko durniu.. vat ir pirk automobili nepatikrines..
-
Blemba, vat nenorejau Alfa Romeo pirkti.. ir vel pakibau ant baltos Giuliettos! :)
-
O gal kam teko matyt kur LHD 8C Rosso giulietta? Noriu MiTo pasikeist i Giulietta ir Krastoj pasakoja, kad ju isvis nera su 8c spalva jau, nors britu konfiguratoriuj sita spalva tebeegzistuoja. Gal kas turi daugiau ziniu? Jei pvz pirkt per Lenkus, ar nebutu bedu su garantija?
-
Pabandyk čia. (http://carconfigurator.alfaromeo.com/de_DE/Giulietta/default.aspx) Konfigūratorius tikrai tokią spalvą duoda. Kiek žinau, Vokietijoje beveik pas visus "dylerius" suteikiama Eurogarantija - atseit galioja vienodom sąlygom visoj Europos sąjungoj. Dabar tikrinu info.
Papildymas - matau, kad spalvos NEGALIMA rinktis su silpniausiais varikliais pasirinkus pigiausią komplektaciją. Su kitais kainuoja 2500 eurų, negana to, dar reikia pasirinkti papildomos įrangos paketus - kartais QV, kartais Sport, kartais abu, priklauso nuo variklio.
-
Kaip suprast rinktis kartu Sport ir QV paketus? QV yra galingiausia Giulietta versija (ne apdailos paketas, kaip koks m pack ar s pack), ir si versija automatiskai buna su priedais is SP ir Competizione paketu, kaip standartas.
Irangos paketai yra Distinctive, Sport pack, Tourismo ir Competizione. Paziurejau norvegu brosiura, ten rodo, kad spalva galima rinktis prie bet kokio paketo (+20 000nok).
-
Taip ir suprast, kad taip parašyta konfigūratoriuj, aš vakar pernelyg nesigilinau. Šiandien skambinau, spalvos neįmanoma rinktis prie silpniausių variklių pigiausiose komplektacijose, visur kitur vienodai +2500 eurų, ir turi spalvą. Vokiečiai be problemų suteikia Euro garantiją, todėl aptarnauti ir remontuoti be problemų galima visoje EU, tame tarpe ir Lietuvoje. Šios taisyklės galioja perkant Vokietijoje. :alaus:
-
O gal kam teko matyt kur LHD 8C Rosso giulietta? Noriu MiTo pasikeist i Giulietta ir Krastoj pasakoja, kad ju isvis nera su 8c spalva jau, nors britu konfiguratoriuj sita spalva tebeegzistuoja. Gal kas turi daugiau ziniu? Jei pvz pirkt per Lenkus, ar nebutu bedu su garantija?
Garantiją suteikia ne pardavėjas, o gamintojas. Jokių bėdų perkant nei iš lenkų, nei belgų, nei iš kitų Europos sąjungos šalių nebus - tik reikės visus numatytus aptarnavimus pas atlikti pas oficialų dilerį (šiuo atveju Krastoj) ir, aišku, už juos susimokėti. Bet lygiai taip pat už aptarnavus reikės susimokėti ir perkant auto iš Krastos 8)
Net nebūtinai automobilis turi būti pirktas iš oficialaus dilerio - Rygoje mūsų parduotą 12 mėnesių senumo Giulietta klientas pagal visus reikalavimus, nurodytus aptarnavimo žinyne, vežė į Rygos Autobravą. Po pusmečio iškilo problemų su TCT dėže - pagal garantiją gedimai buvo pašalinti. Garantijos nebus, jei nebuvo atlikti privalomi aptarnavimai arba jie atlikti pas neautorizuotą atstovą.
-
Danke :) Bandysiu visgi Vokietijoj pasiimti norima QV+8C rosso, pasiule geriausia kaina ir nemokama atvezima :) Krasta gan atsainiai i Alfu pardavimus, ir visa po pardavimine prieziura, ziuri. Ta as jau isitikinau nusipirkes MiTo, o kai bendradarbiai susipirko 5er ir 3er bimbalus, tai galiausiai ir as issimusiau bent panasu aptarnavima, bet kad neturi net normaliu AR katalogu, kainynu, kurie atnaujinti 2013 ir faktas, kad irodineja, jog pas juos qv giuliettos tik su 235ag, o 240ag net neegzistuoja irgi daug pasako :D
Kas del garantijos, tai Lietuvoj garantija 3 metai, UK 5, Vokietijoj 3+2 (2 prideda pardavejes), Lenkijoj 2+1 ir pan. Idomu kaip ta pratesta garantija Krastoj uzsiskaito. Nes tiesaus atsakymo be mykimo, kad priklausytu nuo gedimo - neduoda :)
O del autorizuotu servisu, tai buvo ES komisijos isaiskinimas, kad negali reikalauti autorizuotu servisu, bet gali reikalauti tvarkingu aptarnavimu, jei pateiki irodymus, kad visi aptarnavimai atlikti laiku ir tvarkingai - tai negali buti priezastis netaikyti garantijos :)
-
Smagu, kai paieškos duoda norimų rezultatų! :alaus: Kas liečia garantinius aptarnavimus, kolega pirko 3 metų senumo 318d BėMėWė, tai ta pati Krasta Vilniuje po nedidelių pasilaužymų buvo priversta sutikti su vokiečių paskirtomis garantinio sąlygomis. Tai liečia pagrindinę dar likusią 2 metų garantiją, tiek pat laiko aptarnavimams, plius papildomai sumokėjęs 700 eurų gavo dar du metus ekstra garantiją. ;D
-
Nori nenori pastebiu, kad kol kas pas mus su giuliettom mažokai. :/ Ar jų visgi tiek mažai, ar forumiečiai mažai aktyvūs? :D
Pradėjau vis rimčiau planuoti šilitiems orams pasiupgradinti 159ta iki giuliettos :)
Įdomus klausimas iškilo, ar yra kažkokių feedback apie tą 1,4 125kw benzininį variklį? Iš vis, ar būtų įmanoma rasti giulietta su tokiu varikliu, ar apskritai gal geriau net neieškoti? :)
Ir dar, giulietta automata dažniau galima sutikti su benzininiu ar dyzeliniu varikliu? Kažkaip labai pripratau prie qtronic'o, grįžti prie mechaninės tiesa sakant visai nebesinori...
-
giulietta gamina nuo 10 metu,tai kiek jau ju turetu buti.O del 1,4 variklio siulyciau imti Jtd tai jau laiko patikrinti ir kitu pripazinti dyzeliukai,su pakankama dinamika.
-
Apie Giulietta mažai diskusijų, nes jos dar brangios, tad sunkiai įperkamos.
Giulietta TCT automatas gan retas variantas ir ženkliai brangesnis. 1.4 benzas puikus, gan ekonomiškas ir patikimas motoras.
Tvarkinga geros komplektacijos Giulietta su rida ~150000km kainuoja tarp 9000-10000€. Dėl kainos yra daug niuansų, tad kiekvienu atveju reikia derinti individualiai.
Dyzelį pirkt tik tuo atveju, jei važiuosi per metus min. 30000km ir daugiau, kitaip - neapsimoka. 1.8 TBI kaifų kaifas, tik kad ji už 1.4 brangesnė ~3000-4000€.
Žinai kur kreiptis, jei ką ;)
-
Kiek review yra tai TCT visi keikia, gal geriau mechaninė ir 1.8 ;)
-
o jeigu nupirkciau angla, reikalu butu perdaryti i kairiavaire?
-
Nebėra kaip priregistruoti jos.
-
apsviete jau mane, zinia ne kokia
-
sveiki. norejau pasiteirauti gal kas buvo apziuret sitos Giulkos Kaune ir turit kokiu pastabu?
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-4-l-hecbekas-2012-benzinas-4490247.html
-
Nesu 100proc tikras, bet dar kai sau žiūrinėjau tokį automobilį, tai šitoje pačioje aikštelėje buvau nuėjęs pasižvalgyti į būtent tokią alfą. Tai buvo tikrai daugiau negu prieš metus. :) Visai nesinorėtų tikėtis, kad čia dar ta pati ;)
O šiaip jeigu ieškai tikrai tvarkingos Giuliettos, tai štai tau variantas :)
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-4-l-hecbekas-2010-benzinas-4514251.html
-
Pradžiai 159, dabar Giulietta. Viskas, italai nusibodo? ::)
-
Nesu 100proc tikras, bet dar kai sau žiūrinėjau tokį automobilį, tai šitoje pačioje aikštelėje buvau nuėjęs pasižvalgyti į būtent tokią alfą. Tai buvo tikrai daugiau negu prieš metus. :) Visai nesinorėtų tikėtis, kad čia dar ta pati ;)
O šiaip jeigu ieškai tikrai tvarkingos Giuliettos, tai štai tau variantas :)
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-4-l-hecbekas-2010-benzinas-4514251.html
automato reik matai. paimtas buvo 500-inis fiatukas
-
Sveiki, šiandien pastebėjau skelbimą, kuris netgi labai sudomino. Kaip manot verta pasidomėti ar jis prasilenkia su realybe?
http://www.autoscout24.com/offers/alfa-romeo-giulietta-1750-turbo-tct-quadrifoglio-ve-gasoline-grey-285230652
-
Nebus is tokiu variantu http://auto.lrytas.lt/naujienos/naudotu-automobiliu-pirkejams-apsukriu-italu-pinkles-201303061511.htm
-
Sveiki, šiandien pastebėjau skelbimą, kuris netgi labai sudomino. Kaip manot verta pasidomėti ar jis prasilenkia su realybe?
http://www.autoscout24.com/offers/alfa-romeo-giulietta-1750-turbo-tct-quadrifoglio-ve-gasoline-grey-285230652
Mašina gal gera, bet tikrai nepirkčiau aklai. BŪTINA pradžioj apžiūrėt, išsiaiškint ar tvarkingi dokumentai ir tik tada pirkti. Ta Italijos sala visdar gyvena Italų Cosa Nostra laikais, supratimais ir verslo modeliais :)
-
Sveiki, šiandien pastebėjau skelbimą, kuris netgi labai sudomino. Kaip manot verta pasidomėti ar jis prasilenkia su realybe?
http://www.autoscout24.com/offers/alfa-romeo-giulietta-1750-turbo-tct-quadrifoglio-ve-gasoline-grey-285230652
na jei nereikia butent '14 metu, tai galima paimti ir pigiau is kokios vokietijos ta pacia 1750 qv, nes su italais tai visko gali buti - nusipirksi, prisiregistruosi, o per kita technikine pranes kad su vogta auto vazineji
-
a'r teisingi gandai kad naujoji Giulietta tures galu varoma pasirinkima?
-
Yra tokių gandų
-
Yra tokių gandų
Ne dabar. Dabar tik kosmetinis atnaujinimas. RWD Giulietta numatoma 2017 metams 8)
-
Sveiki, šiandien pastebėjau skelbimą, kuris netgi labai sudomino. Kaip manot verta pasidomėti ar jis prasilenkia su realybe?
http://www.autoscout24.com/offers/alfa-romeo-giulietta-1750-turbo-tct-quadrifoglio-ve-gasoline-grey-285230652
Kas čia turėtų prasilenkti su realybe?
-
labai noretus GIULIETTOS,klausymas toks ,skirtumai vaziavimo ir t.t. nuo 159 os?neteko sedet vairuot bet gal ir noreciau pakeis nors nesiskundziu ir 159a,maniske 2,4 ir tikrai maloniai rieda
-
labai noretus GIULIETTOS,klausymas toks ,skirtumai vaziavimo ir t.t. nuo 159 os?neteko sedet vairuot bet gal ir noreciau pakeis nors nesiskundziu ir 159a,maniske 2,4 ir tikrai maloniai rieda
na bet klausimai tokie... o koks skirtumas tarp golf ir audi a4? pravažiuok pats ir pamatysi koks tas skirtumas. eilinis smagus kibiriukas - net variklio gaubtas uždarant žiguliuko garsą priminė ant tiek kibirinis :D
-
labai noretus GIULIETTOS,klausymas toks ,skirtumai vaziavimo ir t.t. nuo 159 os?neteko sedet vairuot bet gal ir noreciau pakeis nors nesiskundziu ir 159a,maniske 2,4 ir tikrai maloniai rieda
Kaip diena ir naktis skiriasi. 159 sunki, Giulietta lengva. Po 156'os prie 159'os nepripratau per tris metus, o Giuliettą perpratau per pusdienį, nes ji man kaip buvusioji 156. Tiesa, Giulietta pas mane benzininė, tai gal kiek sunku lyginti su 159, bet galiu pasakyt taip - valdymas, kaip 156, ant kelio įsikibus laikosi, valdosi tiksliai, iš vietos juda sparčiau nei 159 (dėl svorio). Jaučiasi lengvumo jausmas, tačiau užmiestyje stabili (kitaip nei buvo 156, nors svėrė tiek pat).
Pagrindiniai Giuliettos pliusai prieš 159:
Lengvesnė gerokai;
Trumpesnė pusmetriu, kas labai didelis pliusas didmiesčiuose parkuojantis;
Valdosi tiksliau ir labiau nuspėjama;
Jausmas lyg 156 (nėr to sunkumo jausmo);
Naujesnė;
Patikimesni varikliai;
Stabdžiai efektyvesni (tokie pat Brembai pas mane stovi, kaip ir 159 2.4 buvo);
Kuro sąnaudos gerokai mažesnės (net ir benzininių variantų);
Važiuoklė absoliučiai paprasta - nėr 156/159 problemų;
Smagiau viduje sėdėti - vairuotojo padėtis ergonomiška.
Pagrindiniai Giuliettos minusai prieš 159:
Mažesnė bagažinė;
Barškaliukas garso prasme - plikos skardos, nemažas triukšmas iš lauko. Reiktų dėt papildomą garso įzoliaciją;
Bendrai paėmus:
159'os daugiau nebesirinkčiau, iškart Giulietta. 159 per sunki tiesiog - vien dėl to.
Viskas Giuliettoj tenkina, garso įzoliacija neerzina, nes man tas nemaišo. Norėtųsi talpesnės bagažinės kartais, bet kitą vertus automobilio mažesnis sudėjimas atperka viską, kai reikia parkuotis ankštose Vilniaus aikštelėse.
Giuliettos važiuoklės bėdos gali būti kelios - priekyje stabilizatorius mėgsta pabildėt, o gale maži sailentukai išeit iš rikiuotės, bet didelės įtakos važiavimui tas nedaro.
Kas truputį erzina būtent mano variante su TCT, tai stipriai per mažos pavarų perjungimo svirtelės ant vairo. Jų norėtųsi didesnių, panašiai kaip Giulia modeliuose.
Beje, labai nustebino standartinė, o ne BOSE garso įranga Giuliettoj. Skamba beveik taip pat (o kartais net geriau), nei 159 SW su BOSE.
Tai tiek 8)
-
dekui uz issamu paaiskinima,dar tek tik paciam pabandyt,,beja koki geriausi motorai?kaina nelabai svarbi,tam pinigu atrandu
-
O vis pamirštame kuri saugesnė? Man tai privalumas vienas iš didesnių ;)
-
dekui uz issamu paaiskinima,dar tek tik paciam pabandyt,,beja koki geriausi motorai?kaina nelabai svarbi,tam pinigu atrandu
Tik benzinas tbi, na bet iš bėdos 2.0jtdm...
-
1.6 jtdm toks tik "pakankamas" :D
-
1.6 ant giulietta? Kodel tik tbi o kaip MAir?
-
O vis pamirštame kuri saugesnė? Man tai privalumas vienas iš didesnių ;)
Vat ir gali palyginti:
http://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/giulietta/11002
http://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/159/15687
Pagal tai ką matau, galima įžiūrėti, kad saugumas panašus suaugusiųjų ir vaikų, o žiūrint į pėsčiuosius, tai Giulietta stipriai lenkia 159.
Be to, varikliai pas Giuliettą visi geri jau, tiek paprasti TBi, tiek TBi M-Air, tiek JTDm 8)
-
Vat ir gali palyginti:
http://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/giulietta/11002
http://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/159/15687
Pagal tai ką matau, galima įžiūrėti, kad saugumas panašus suaugusiųjų ir vaikų, o žiūrint į pėsčiuosius, tai Giulietta stipriai lenkia 159.
Be to, varikliai pas Giuliettą visi geri jau, tiek paprasti TBi, tiek TBi M-Air, tiek JTDm 8)
Taip aklai lyginti negalima skirtingo segmento auto ;)
-
Taip aklai lyginti negalima skirtingo segmento auto ;)
2006 metų automobilis surinkęs +/- tiek pat balų saugumo, kiek 2010 metų mažesnis automobilis, manau, kad nebus saugesnis. Vis gi 4 metus technologijos nestovi vietoje ir toks laiko tarpas yra tikrai didelis.
Atsižvelgiant į masių skirtumus, greičiausiai jos bus abi vienodai saugios.
-
Pagal sauguma vargiai lyginasi apskritai, vien tai, kad 159 senesne. Giulietta anuomet buvo saugiausia bent jau klaseje savo. Saugumo keleta metu i prieki pridejusi. Visgi, buvo kaip buvo, devetoj masinoj saugumas labai priklauso, ne nuo kazkada gautu zvaigzduciu skaiciaus, o kur ir kiek dauzta per gyvenima buvo, kaip suremontuota ir kiek labai apiputi spejus :D
-
Be to, varikliai pas Giuliettą visi geri jau, tiek paprasti TBi, tiek TBi M-Air, tiek JTDm 8)
kažkaip aš nebučiau toks labai jau tikras nei M-air, nei paprasto TBi atžvilgiu :) Aišku ne JTS lygio, bet su 16v TS pakonkuruotu manau apylygiai patikimumo varžybose šitie varikliai :) JTDm'ai vis tiek keletą kartų patikimesni.
-
Taip, M-Air varikliai tikrai pažengę, bet naujos technologijos kartais labai brangiai genda :) JTD ima viršų.
-
Taip, M-Air varikliai tikrai pažengę, bet naujos technologijos kartais labai brangiai genda :) JTD ima viršų.
fignia ten yra. pasikeiti MultiAir'o vožtuvų valdymo "kasetę" už 4kEUR ir važiuoji toliau :D
-
kažkaip aš nebučiau toks labai jau tikras nei M-air, nei paprasto TBi atžvilgiu :) Aišku ne JTS lygio, bet su 16v TS pakonkuruotu manau apylygiai patikimumo varžybose šitie varikliai :) JTDm'ai vis tiek keletą kartų patikimesni.
O kas negerai su tbi?
-
Negi ir toliau benzininės dėvėtos Alfos nebus galima pirkt? :-\
-
Negi ir toliau benzininės dėvėtos Alfos nebus galima pirkt? :-\
Bus galima... 2,9 :)
-
Agha, jaučiu, Ferrari inžinieriai kaip tik patikimumo kėlimui ir buvo pakviesti. :lol:
-
Bus galima... 2,9 :)
manau 2959cc patikimiau :)
-
Bus galima... 2,9 :)
Dievui į ausį. pažėjau ir tepalus rekomenduoja proto ribose keisti - 7 litriukai 0W40 kas 15kkm. maž ir sulauksim... :D
-
Dievui į ausį. pažėjau ir tepalus rekomenduoja proto ribose keisti - 7 litriukai 0W40 kas 15kkm. maž ir sulauksim... :D
Performance car, jei gerai savininkas droš tai nesulauksim, tokiam kas 7k maks 10k keisčiau... kai ferraris tai kas 5k km, o kai alfa su ferrari kurtu varikliu tai jau 15k km :D
-
Nežinau, pas mane 1,4 125kw multiair'as ir tikrai nesakyčiau, kad negalima pirkti. Metus su trupučiu atvažinėjau, jokių bėdų. Traukos pakanka, kuro sanaudos protingos. Svarbu tinkamą alyvą pilti ir aptarnavimus laiku daryti aišku.
Kai buvau palikes savo aptarnavimams, teko paimti dienai 2l dyzelinę giuliettą. Sorry, bet kaip traktoriuky pasijaučiau. Tuo tarpu 1,4 benzinas, tylu, malonu, visai kitas reikalas ;)
-
Sveiki,
Po kiek laiko pasimirsta visos bedos ir paskui vel norisi isigyti nauja problemele... :D
Ne, jeigu rimtai, tai nera geresnes auto uz situos pinigus kuriuos kainuoja Alfa Romeo kas liecia aistra vairavimui ir markes aura kuri suteikia individualizmo siu laiku pilkojoje maseje.
Tai va, turiu keleta klausimu:
1. Ar Giulietta QV (ta kur 235HP) skiriasi kuom nors nuo Veloce (arba nuo tos kur 240HP), isskyrus pavaru deze ir 5HP? Na dar displejus ir panasiai, bet man idomu techniskai? Variklis, vaziuokle ir panasiai.
2. Lyginant su 156-a tarkim GTA V6 Busso ir Giuliettos 1750 Tbi variklio pliusai ir minusai?
3. Kuri daugiau dziaugsmo sukels vaziuojant trackdays 156 GTA ar Giulietta QV?
-
Sveiki,
Po kiek laiko pasimirsta visos bedos ir paskui vel norisi isigyti nauja problemele... :D
Ne, jeigu rimtai, tai nera geresnes auto uz situos pinigus kuriuos kainuoja Alfa Romeo kas liecia aistra vairavimui ir markes aura kuri suteikia individualizmo siu laiku pilkojoje maseje.
Tai va, turiu keleta klausimu:
1. Ar Giulietta QV (ta kur 235HP) skiriasi kuom nors nuo Veloce (arba nuo tos kur 240HP), isskyrus pavaru deze ir 5HP? Na dar displejus ir panasiai, bet man idomu techniskai? Variklis, vaziuokle ir panasiai.
2. Lyginant su 156-a tarkim GTA V6 Busso ir Giuliettos 1750 Tbi variklio pliusai ir minusai?
3. Kuri daugiau dziaugsmo sukels vaziuojant trackdays 156 GTA ar Giulietta QV?
1. Kiek žinau pagrindiniai skirtumai čia estetiniai. T.y. jei abi vietoj imi gražesnę arba atsiskaičiuoji. :D
2. V6 Busso ir V4 TBi tai čia nelabai yra ką ir lyginti. V6 Busso objektyviai patenka į TOP2 geriausių kada nors pagamintų Alfos variklų - V4 TBi šitam tope tikrai nėra. Niekas nenustebtų pamatęs tokį variklį bet kuriame kitame šeimyniniame hečbeke. Bet gauni mažesnes kūro sąnaudas ir mažesnę taršą.
3. GTA (147/156). Nėra turbo lag, redline nuo 7k.
-
Aš imčiau Giulietta:
1. TBi variklis turbūt antras variklis po busso kuris vertas dėmesio, gan lengvai modifikuojasi, su busso varikliu nieko daug nepridursi ir brangu. Kuro sąnaudos TBi bus mažesnės, bet garsas busso malonesnis :) Turbo lago pas TBi beveik nesijaučia nes pučia nuo žemų apsukų.
2. Giulietta geriau valdosi, GTA priekis sunkus ir pastoviai understeera gausi.
3. GTA geras automobilis investicijai nes tuoj pradės brangti :)
-
1. Kiek žinau pagrindiniai skirtumai čia estetiniai. T.y. jei abi vietoj imi gražesnę arba atsiskaičiuoji. :D
2. V6 Busso ir V4 TBi tai čia nelabai yra ką ir lyginti. V6 Busso objektyviai patenka į TOP2 geriausių kada nors pagamintų Alfos variklų - V4 TBi šitam tope tikrai nėra. Niekas nenustebtų pamatęs tokį variklį bet kuriame kitame šeimyniniame hečbeke. Bet gauni mažesnes kūro sąnaudas ir mažesnę taršą.
3. GTA (147/156). Nėra turbo lag, redline nuo 7k.
V4 TBi? Wut???
-
Jo del maziausio metinio kainos nuosmukio tai as sutinku tikrai, jog GTA butu protingiausias. Jau pries 7 metus, kai pradejau zvalgytis AR, GTA buvo tarp 7000-15000euru taip ir tebera. Tik ju dar vis maziau ir maziau yra pardavime. Kad kaina jos kristu nebera sansu. Na ir variklis... :)
Bet GTA priekis butent bus gerokai sunkesne nei Giulietta QV, kas ziede yra ne i nauda.
Dabar ziuriu, jog Alfisti.shop nelabai dar turi daug zaisliuku vaziuoklei Giulietta'ai. Turiu galvoje stabilizatoriai, gumos ir panasiai. Ka, dar neatsirado?
-----
yra dar vienas variantas, kuris neduoda ramybes - Renault Megane RS CUP (Trophy)... bet sitam forume gal geriau nemineti :alaus:
-
3. GTA (147/156). Nėra turbo lag, redline nuo 7k.
Turbo lago TBi neturi visiskai jokio. ABSOLIUCIAI!
-
Pritarsiu, kad turbo lago neturi TBI, net ir 1.4. Spaudi ir važiuoja be jokių duobių. 8)
QV ir Veloce skiriasi tik pavadinimai - iš esmės tai tas pats automobilis, tik lipdukai kitokie, nes italai vidury gamybos sugalvojo pervadint komplektacijas 8)
-
Jo del maziausio metinio kainos nuosmukio tai as sutinku tikrai, jog GTA butu protingiausias. Jau pries 7 metus, kai pradejau zvalgytis AR, GTA buvo tarp 7000-15000euru taip ir tebera. Tik ju dar vis maziau ir maziau yra pardavime. Kad kaina jos kristu nebera sansu. Na ir variklis... :)
Bet GTA priekis butent bus gerokai sunkesne nei Giulietta QV, kas ziede yra ne i nauda.
Dabar ziuriu, jog Alfisti.shop nelabai dar turi daug zaisliuku vaziuoklei Giulietta'ai. Turiu galvoje stabilizatoriai, gumos ir panasiai. Ka, dar neatsirado?
-----
yra dar vienas variantas, kuris neduoda ramybes - Renault Megane RS CUP (Trophy)... bet sitam forume gal geriau nemineti :alaus:
Tu nori dalyvauti varžybos ar tik šiaip smagiai palakstyti track days? Nes nuo ti priklausys daug kas ;)
-
Jo del maziausio metinio kainos nuosmukio tai as sutinku tikrai, jog GTA butu protingiausias. Jau pries 7 metus, kai pradejau zvalgytis AR, GTA buvo tarp 7000-15000euru taip ir tebera. Tik ju dar vis maziau ir maziau yra pardavime. Kad kaina jos kristu nebera sansu. Na ir variklis... :)
Bet GTA priekis butent bus gerokai sunkesne nei Giulietta QV, kas ziede yra ne i nauda.
Dabar ziuriu, jog Alfisti.shop nelabai dar turi daug zaisliuku vaziuoklei Giulietta'ai. Turiu galvoje stabilizatoriai, gumos ir panasiai. Ka, dar neatsirado?
-----
yra dar vienas variantas, kuris neduoda ramybes - Renault Megane RS CUP (Trophy)... bet sitam forume gal geriau nemineti :alaus:
Paskutiniam klubo trackdejuj Kačergoj GTA triumfavo su visais kitais Busso iš paskos. Tiesa, yra įtarimas, kad TBi savininkas savąją patausojo ;) Bet čia ne apie tai - manau tiek tuo, tiek anuo atveju laimės bus pilnos kelnės, kas ten kaip steerina - mano galva - niuansai. Bet trakdėjai būna pavieniais atvejais, tai geriau rinktis kas tave labiau džiugins kiaurus metus. Tik tiek kad laikas tikutaku - jei tikrai kirba paturėt GTA, tai geriau turėt dabar, nes kuo toliau, tuo šansai ir prieinamumas tik mažėja. O Giuliettų - bus dar jų.
-
Paskutiniam klubo trackdejuj Kačergoj GTA triumfavo su visais kitais Busso iš paskos. Tiesa, yra įtarimas, kad TBi savininkas savąją patausojo ;) Bet čia ne apie tai - manau tiek tuo, tiek anuo atveju laimės bus pilnos kelnės, kas ten kaip steerina - mano galva - niuansai. Bet trakdėjai būna pavieniais atvejais, tai geriau rinktis kas tave labiau džiugins kiaurus metus. Tik tiek kad laikas tikutaku - jei tikrai kirba paturėt GTA, tai geriau turėt dabar, nes kuo toliau, tuo šansai ir prieinamumas tik mažėja. O Giuliettų - bus dar jų.
Aidas kažką minėjo, kad sunkiai jam sekėsi suvaldyt Giuliettą dėl kažkokių priežasčių 8)
-
Aidas kažką minėjo, kad sunkiai jam sekėsi suvaldyt Giuliettą dėl kažkokių priežasčių 8)
Aha, sunkiai, greičiausiai dėl vairavimo trasoje patirties trūkumo :D Jėgos tbi turi per akis, jei dar pačipavus išvis žvėris būtų. Kaip minėjo KLIFF, turbo lagas beveik nejaučiamas, ypač ant dynamic draivo. Faktas, kad GTA turės didesnę išliekamają vertę, bet mano manymu, technologiškai Giulietta pranašesnė, o ir kainos tbi, bent kolkas, nežada labai kristi.
P.S. Žinau, kad pas Zhalią garaže dabar kaip tik stovi abu šie automobiliai, ir abu raudoni ;) :masina:
-
GTA mano galva apskritai butu per didele prabanga trasioje gainioti, viena finansiskai, antra moraliskai. Tai jau tas modelis, kuris nors ir nera senas, bet jau pamazu ima virsti meno kuriniu, iki sios vietos QV dar toli, viena, kad ju vis dar daugeja, kai GTA mazeja, antra ji nera tokia isskirtina, kokia buvo 156, trecia nera ten to tobulo garso ir vaizdo derinio ne tik visumoje, bet ir po kapotu ir ismetimo vamdziu :D Karta metuose pralekti su GTA trasoje butina, bet jei tu planuoji kazkur lenktyniauti, tai TBI visom prasmem protingesnis pasirinkimas (mazas svoris, lengvesnis ir pigesnis galios isgavimas ir t.t.). Taigi, kartuosius, bet, ka tu vadini "track car" ir ka planuoji, nuo to priklauso tie +- labiausiai.
-
Tu nori dalyvauti varžybos ar tik šiaip smagiai palakstyti track days? Nes nuo ti priklausys daug kas ;)
Tikslas yra ne varzybos, bet rimciau pabandyti Svedijos trasose (gal net ir su jumis pralekti jeigu laikai sutaps) kita sezona. O pagrindinis tikslas apsilus aplankyti "the holy ring".
Reikalinga pasilikti galimybe 30km vaziuoti iki darbo (nebutinai kiekviena diena) ir gale bent dvi sedymos vietos.
-
Tikslas yra ne varzybos, bet rimciau pabandyti Svedijos trasose (gal net ir su jumis pralekti jeigu laikai sutaps) kita sezona. O pagrindinis tikslas apsilus aplankyti "the holy ring".
Reikalinga pasilikti galimybe 30km vaziuoti iki darbo (nebutinai kiekviena diena) ir gale bent dvi sedymos vietos.
Na čia skonio reikalas, jei dėl performance tai TBi, jei dėl labiau klasikos tai 156, o juos abu megane lengvai aplenks :D
-
Na čia skonio reikalas, jei dėl performance tai TBi, jei dėl labiau klasikos tai 156, o juos abu megane lengvai aplenks :D
Jo, visu pirma nenukirmijusia GTA bus man sunkiai rasti, o kita vertus modernesnis auto turetu buti patikimesnis.
Dabar realiai jau perejau i Giulietta (tik nezinau dezes TCT ar mechanine, nes labai skirtingai forumuose atsiliepia del TCT) arba Renault Megane RS Trophy (su sedynem gale). Pastaroji turi jau is gamyklos suderintus Öhlins'us ir Akrapovic duslintuva... :D
-
Jo, visu pirma nenukirmijusia GTA bus man sunkiai rasti, o kita vertus modernesnis auto turetu buti patikimesnis.
Dabar realiai jau perejau i Giulietta (tik nezinau dezes TCT ar mechanine, nes labai skirtingai forumuose atsiliepia del TCT) arba Renault Megane RS Trophy (su sedynem gale). Pastaroji turi jau is gamyklos suderintus Öhlins'us ir Akrapovic duslintuva... :D
Su mechanika bus daugiau fun nei su robotu ;)
-
V4 TBi? Wut???
Pasitaisysim - I4 (Inline 4). Na bet esmė ta pati. ;)
Jo, visu pirma nenukirmijusia GTA bus man sunkiai rasti
Jei pasižvalgysi užsieny - rasi be problemų. Jei jau aš 20 metų senumo GTV be jokių matomų ar rimtesnių rūdžių po apačia Lietuvoj radau (mano 2008m Swift labiau surūdijęs nei GTV), tai ką jau kalbėti apie GTA.
O šiaip all in all - prisipažinsiu neesu vairavęs Giuliettos tai kaip ten su tuo turbo lagu nežinau. Bet jei pripažįstami su pasaulinio lygio reputacija žurnalistai sako kad Ferrari 488 jaučiamas turbo-lag (nors ir minimalus), tai kažkaip abejoju kad Giuliettoj jo visiškai nėra. Yra jis greičiausiai (nedidelis) ir Giulia QV, bet ten jau visai kitos klasės žvėris kuriam tai ne motais.
All in all - išliekamoji vertė GTA žymiai didesnė. + Mechanika, daugiau sūkių = more fun - tai čia faktas...
Track days su kuria įveiksi geresni ratą - klausimas į kurį kardinalaus atsakymo negausi.
O priedo prie viso šito - Alfa su savo bazėm smarkiai tobūlėja po Stelvio ir Giulios išleidimo - todėl no offense, bet pats asmeniškai Giulietta matau kaip paskutinį Alfos auto krizės metu (4C - išimtis) t.y. sekantys modeliai nusimato visom prasmėm geresni. Tai ar pirkti tokį? Spresti tau. ;)
-
Pagal squadra-tuning.nl tai tikrai QV neturi zymios turbo charakteristikos:
Sukimo momentas yra pasiekiamas netoli 300Nm prie mazdaug 2000rpm, kai GTA tuo metu turi vos 250Nm. Aisku Giulietta iki 2000rpm yra realiai mieganti :) (tai cia ir bus tas lag'as jeigu apsukas nuleidi zemiau 2000rpm) Na ir po 5500rpm nelabai daug veiksmo vyksta... Tipiskas modernus variklis.
Matau as dabar irgi, jog GTA galima tureti kaip istorini objekta... kas siuo metu man nepakeliui.
P.S. kaip ikelti paveiksleli? (nebepamenu)
-
Su mechanika bus daugiau fun nei su robotu ;)
Nu jo, bet jeigu robotas gali "pataisyti" tarpines tarp sedynes ir vairo klaidas, tai as nieko pries... :star:
Siaip as nesu turejes masinos su padalomis ant vairo ir neisivaizduoju kiek naudos is to yra... siaip atrodo labai smagiai.
Klausimas kiek patikimumo ir ilgaamziskumo tokioj sistemoj? Reiks pasibandyti si savaitgali. kaip tik vienas dealer'is turi tiek naujaja Veloce (240Hp) ir Sivocci edition (235Hp) mechanine. Tiesa, pastaroji buvusi dauzta, tai tikrai nepirkciau bet pabandyti galima gi...
-
Nu jo, bet jeigu robotas gali "pataisyti" tarpines tarp sedynes ir vairo klaidas, tai as nieko pries... :star:
Siaip as nesu turejes masinos su padalomis ant vairo ir neisivaizduoju kiek naudos is to yra... siaip atrodo labai smagiai.
Klausimas kiek patikimumo ir ilgaamziskumo tokioj sistemoj? Reiks pasibandyti si savaitgali. kaip tik vienas dealer'is turi tiek naujaja Veloce (240Hp) ir Sivocci edition (Hp) mechanine.
Dėl patikimumo roboto su mechanika nėr net ir ką lyginti, sakyčiau pats patikimiausias yra DSG šiuo metu, bet ir tas genda ;)
-
Dėl patikimumo roboto su mechanika nėr net ir ką lyginti, sakyčiau pats patikimiausias yra DSG šiuo metu, bet ir tas genda ;)
Haha, turiu as dabar vokieti su S-tronic... jauciuosi kaip vairuociau autobusa... :)) Nei charakterio nei pulso. Pats sudiniausias pirkinys mano istorijoje...
-
Is to, ka parasiai Giulietta daug labiau tinkama tokiems tikslams. Naujesne, lengvesne, tinkamesne kasdienai, netgi patvaresne ir t.t. Galbut, ir garantija dar galios, jei nepirksi visiskai naujos. O per daug greicio nevirsydamas, dar ir pora litru benzino sutaupysi :D Kas liecia deze, tai as tik uz TCT, kasdieniai automatas yra puikus reikalas, o noredamas pasismaginti, galesi perimti pilnai rankini pavaru perjungima. Gauni 2in1. O pavaras ji perjungia akimirksniu, net nezinau koks profas turi buti, kad aplenktum TCT robota. Praejo jau tie laikai, kai automatai buvo skirti pensininkams ir miniveanms. Nors cia, va, sako zmogus, kad DSG kaip autobusas, galbut, vagenas ir pats, kaip autobusas, TCT labiau formule, nei autobusas.
-
Is to, ka parasiai Giulietta daug labiau tinkama tokiems tikslams. Naujesne, lengvesne, tinkamesne kasdienai, netgi patvaresne ir t.t. Galbut, ir garantija dar galios, jei nepirksi visiskai naujos. O per daug greicio nevirsydamas, dar ir pora litru benzino sutaupysi
Kas liecia deze, tai as tik uz TCT, kasdieniai automatas yra puikus reikalas, o noredamas pasismaginti, galesi perimti pilnai rankini pavaru perjungima. Gauni 2in1. O pavaras ji perjungia akimirksniu, net nezinau koks profas turi buti, kad aplenktum TCT robota. Praejo jau tie laikai, kai automatai buvo skirti pensininkams ir miniveanms. Nors cia, va, sako zmogus, kad DSG kaip autobusas, galbut, vagenas ir pats, kaip autobusas, TCT labiau formule, nei autobusas.
Skaitau ir nesuprantu apie ką tu, automatinę su hidrotransformatoriumi ar apie robotizuotą mechanika...
-
Apie TCT, duotuoju atveju. Nesigilinant i terminologijas ir darbo principus, ar tai pilnas automatas ar tik automatine sankaba. Kaip ten kas veikia, sedint ir vairuojant, daugumai nelabai ir aktualu, daug aktualiau pats rezultatas, o ne kaip jis atliekamas. Rezultatas abiem atvejais tas pats, automatiskai perjungiamos pavaros. Tai kaip tai pavadinti? Manualas? Tikrai ne. Tiesiog automatas ir tiek, nes procesas automatizuotas. Kaip ten kas veikia, pasidarys idomu nebent tada, kai prireiks remontuoti :D
-
Apie TCT, duotuoju atveju. Nesigilinant i terminologijas ir darbo principus, ar tai pilnas automatas ar tik automatine sankaba. Kaip ten kas veikia, sedint ir vairuojant, daugumai nelabai ir aktualu, daug aktualiau pats rezultatas, o ne kaip jis atliekamas. Rezultatas abiem atvejais tas pats, automatiskai perjungiamos pavaros. Tai kaip tai pavadinti? Manualas? Tikrai ne. Tiesiog automatas ir tiek, nes procesas automatizuotas. Kaip ten kas veikia, pasidarys idomu nebent tada, kai prireiks remontuoti :D
TCT mechaninė dėžė su robotu. Joje yra ir diskatorius ir smagratis, tik nereik pačiam minkyt pedalų. Ir galiu pasakyt, kad tai yra geriausias dalykas, kokį galėjau įsigyt, nes smagumo be proto daug. Kone kasdien važinėju pats junginėdamas pavaras nuo vairo - reaguoja milisekundėmis, o įsijungus D dar ir kuro sutaupo daugiau, nei paprastas manual 8)
-
TCT mechaninė dėžė su robotu. Joje yra ir diskatorius ir smagratis, tik nereik pačiam minkyt pedalų. Ir galiu pasakyt, kad tai yra geriausias dalykas, kokį galėjau įsigyt, nes smagumo be proto daug. Kone kasdien važinėju pats junginėdamas pavaras nuo vairo - reaguoja milisekundėmis, o įsijungus D dar ir kuro sutaupo daugiau, nei paprastas manual 8)
Tiesiai sviesiai kalbant, automatas ir tiek. Net ant dokumentu nurodoma, kad tai automatas. Ir senasis Selespeed buvo laikomas automatu, kaip ir DSG ir daugelis kitu hibridu, gebanciu perjungti pavaras automatiniu budu. I ju darbo principus nesigilinant. Nezinau statistikos, bet taip apsizvalgius aplinkui, susidaro ispudis, kad sitie automatai/neautomatai jau stumia "tikruosius" automatus is rinkos.
-
TCT mechaninė dėžė su robotu. Joje yra ir diskatorius ir smagratis, tik nereik pačiam minkyt pedalų. Ir galiu pasakyt, kad tai yra geriausias dalykas, kokį galėjau įsigyt, nes smagumo be proto daug. Kone kasdien važinėju pats junginėdamas pavaras nuo vairo - reaguoja milisekundėmis, o įsijungus D dar ir kuro sutaupo daugiau, nei paprastas manual 8)
Skamba tikrqai neblogai!
PiPPas, Giulietta vazineji? Koks variklis ir kokie butu pagrindiniai kandidatai jeigu kazka modifikuoti?
-
Ar visos TCT dezes su galimybe perjungineti pavaras prie vairo ar cia dar kazkoks priedas prie TCT buvo?
-
Su TCT deze butu sita kandidatas:
https://www.blocket.se/stockholm/Alfa_Romeo_Giulietta_QV_1750_240HK_TCT_Nyserv_75535802.htm?aw=1
Su mechanine deze sitos Tributo Sivocci atrodo labai graziai (nuotraukoje neina suprasti tikros sios spalvos zavesio, kaip lupdazis tiek perlamutro):
https://www.blocket.se/stockholm/Alfa_Romeo_Giulietta_QV_Sivocci_235_hk_73106429.htm?aw=1
(Problema jog sita matosi dauzta, skiriasi gi sparno spalva. Jauciu jog tos spalvos dazus pritaikyti yra praktiskai neimanoma)
Na ir sviezesne:
https://www.blocket.se/alvsborg/Alfa_Romeo_Giulietta_1750_Tbi_Qv_Sivocci_72345662.htm?aw=1
Na o jeigu sita, tai realiai sedi ir vaziuoji. Mano meistriskumui per akis butu! Bet ar galima pasitiketi reniuku? :)
https://www.blocket.se/vasternorrland/Renault_Megane_R_S_CUP_300_Hk_Trackday_75585667.htm?aw=1
Vaziuoju per Project Cars ringe ir bandau isivaizduoti, kaip butu.... ::)
-
Skamba tikrqai neblogai!
PiPPas, Giulietta vazineji? Koks variklis ir kokie butu pagrindiniai kandidatai jeigu kazka modifikuoti?
Pasikelsi AG ir turėsi bėdų su TCT, pasiimk mechanika, nors bus galimybė stipresnę sankabą įdėti.
TCT nebent su 1.4 varikliuku...
-
tai įsidės sportinį/sustiprintą smagratį, anokia čia bėda
-
Ne ne, jeigu TCT deze neatlaiko aukstesnio sukimo momento, tai cia jau rimta beda sakyciau. Mechaniniu pakeitimu neuzteks. O pritaikyti soft'a pagal naujus variklio parametrus, tai cia ne mano biudzetui.
300Hp ant priekio varomu yra sakoma maximumas garaziniu lygiu.
-
tai įsidės sportinį/sustiprintą smagratį, anokia čia bėda
Sakai jis toks pats kaip mechaninėms?
-
Ne ne, jeigu TCT deze neatlaiko aukstesnio sukimo momento, tai cia jau rimta beda sakyciau. Mechaniniu pakeitimu neuzteks. O pritaikyti soft'a pagal naujus variklio parametrus, tai cia ne mano biudzetui.
300Hp ant priekio varomu yra sakoma maximumas garaziniu lygiu.
Šiaip tas TCT jaučiu DSG kopija, nes BorgWarner hidraulika ir taip toliau, LUK sankabos.
-
imho TCT pagal savo veikimą artimesnis robotam kaip Selespeed'ui, tik naudoja dvi sankabas. DSG būtų artimesnis yprastiniam automatui, bet vietoj hidrotransformatoriaus naudoja dviguba sankaba.
-
imho TCT pagal savo veikimą artimesnis robotam kaip Selespeed'ui, tik naudoja dvi sankabas. DSG būtų artimesnis yprastiniam automatui, bet vietoj hidrotransformatoriaus naudoja dviguba sankaba.
O DSG pagal tave kiek sankabų? Irgi dvi... aš tai nematau tarp jų skirtumo, ypač kai abi sauso tipo.
-
O DSG pagal tave kiek sankabų? Irgi dvi... aš tai nematau tarp jų skirtumo, ypač kai abi sauso tipo.
Skirtumas, kad TCT standarte turi svirteles ant vairo :D
-
Skirtumas, kad TCT standarte turi svirteles ant vairo :D
Turi ir golfas jas ;)
-
Skirtumas, kad TCT standarte turi svirteles ant vairo :D
TCT ne visi su svirtelėmis buvo. Esu Giuliettą matęs su TCT, bet be svirtelių Autofficinoj. 8)
Brumai, pas mane Giuliettoj stovi dvimasis smagratis. Kaip tik keitimas artėja jo, tai šviečiasi apvalią sumą palikt ir su Autofficinos vyriokais išsiaiškinom kai kuriuos dalykus. 8)
-
Skamba tikrqai neblogai!
PiPPas, Giulietta vazineji? Koks variklis ir kokie butu pagrindiniai kandidatai jeigu kazka modifikuoti?
Metus vairuoju 1.4 TBi M-Air TCT 125 kW. Chipuojasi lengvai iki 170 kW be papildomų modifikacijų, kas jau yra tikrai labai daug. Ji ir taip lengvutė ir smagiai važiuoja. Praktiškai 156'a 1.8TS svorio atžvilgiu, tik kiek galingesnė su smagia dėže.
O papildomos modifikacijos, tai daug gali būti - purkštukai, intercooleris, velenėliai, išmetimas, filtras. Startline ir Autofficina plačiau pakomentuoti galėtų apie modifikacijas.
Kas liečia TCT, tai ir super dalykas, o komponentai pagrindiniai, kaip elementario mechaninės dėžės. Plius, aukščiau jau minėjau, kad smagratis dedasi dvimasis, dėl ko truputį nusistebėjom, kai ieškojom kas tinka jai. 8) Potencialo automobilis turi daug modifikacijoms 8)
-
Smagratis labiau nuo amziaus, ar nuo to galios pakelimo nusprogo?
-
Smagratis labiau nuo amziaus, ar nuo to galios pakelimo nusprogo?
Koks dar pakėlimas? Pas mane standartinis nemodifikuotas TBi M-air. Automobilis 193k km rida. Amžius suėjo ir tiek 8)
-
TCT ne visi su svirtelėmis buvo. Esu Giuliettą matęs su TCT, bet be svirtelių Autofficinoj. 
Brumai, pas mane Giuliettoj stovi dvimasis smagratis. Kaip tik keitimas artėja jo, tai šviečiasi apvalią sumą palikt ir su Autofficinos vyriokais išsiaiškinom kai kuriuos dalykus. 
Tai nuo ko jis dar tinka?
-
Idomu kaip m-air pakelia perfomanca,a to forumuose zmones skundziasi su savo standartiniais varikliais.
-
Sveiki, yra cia turinciu su 1.75 tbi varikliuku (tuo nuo 2010m)? Kokios nuomones/atsiliepimai/problemos?
Kaip suprantu, jei variklis 1.75, tai cia jau skaitos Quadrifoglio? Gal kas turi koki linka, kur butu aiskiai surasytos modifikacijos?
Aciu
-
Sveiki, yra cia turinciu su 1.75 tbi varikliuku (tuo nuo 2010m)? Kokios nuomones/atsiliepimai/problemos?
Kaip suprantu, jei variklis 1.75, tai cia jau skaitos Quadrifoglio? Gal kas turi koki linka, kur butu aiskiai surasytos modifikacijos?
Aciu
Giulietta 1.75 tbi QV (Quadrifoglio Verde) yra galingiausia gamyklinė Giuliettos versija, originaliai papuošta keturlapiu dobilu ant priekinių sparnų, pagražinta slenksčiais, keliomis interjero detalėmis ir šiek tiek žemesne pakaba. Superinis variantas, mėgstantiems paspausti :) Versija iki FL 173kW ir tik mechanika. FL jau gavo TCT ir pora kW daugiau. Varikliai geri, patikimi, tinkamai prižiūrimi problemų nekelia.
-
Giulietta 1.75 tbi QV (Quadrifoglio Verde) yra galingiausia gamyklinė Giuliettos versija, originaliai papuošta keturlapiu dobilu ant priekinių sparnų, pagražinta slenksčiais, keliomis interjero detalėmis ir šiek tiek žemesne pakaba. Superinis variantas, mėgstantiems paspausti :) Versija iki FL 173kW ir tik mechanika. FL jau gavo TCT ir pora kW daugiau. Varikliai geri, patikimi, tinkamai prižiūrimi problemų nekelia.
Aciu labai uz info! Again, realiai 1.75 tbi gali buti NE QV? Jei ten visokiu dobilu nesimato :DD Nors siaip teoriskai mastant, vistiek su tokiu varikliu turejo truputi ir pakaba pareguliuot, nes su tokiu tik i dragus ir eit :D
-
Aciu labai uz info! Again, realiai 1.75 tbi gali buti NE QV? Jei ten visokiu dobilu nesimato :DD Nors siaip teoriskai mastant, vistiek su tokiu varikliu turejo truputi ir pakaba pareguliuot, nes su tokiu tik i dragus ir eit :D
Ne, negali. Tik QV eina su šiuo varikliu.
-
Aciu labai uz info! Again, realiai 1.75 tbi gali buti NE QV? Jei ten visokiu dobilu nesimato :DD Nors siaip teoriskai mastant, vistiek su tokiu varikliu turejo truputi ir pakaba pareguliuot, nes su tokiu tik i dragus ir eit :D
Jei dėl tos raudonos iš pliuso, tai bus 75 proc., kad dažytas priekis, matosi skiriasi atspalvis, o tas paaiškina kodėl ir dobilų nėra. Nuplėšė, o atgal neuždėjo, kas dažniausiai būna ir su galiniais modelio ir variklio "rekvizitais".
-
Jei dėl tos raudonos iš pliuso, tai bus 75 proc., kad dažytas priekis, matosi skiriasi atspalvis, o tas paaiškina kodėl ir dobilų nėra. Nuplėšė, o atgal neuždėjo, kas dažniausiai būna ir su galiniais modelio ir variklio "rekvizitais".
Jo, ta ir ziurineju. Siaip Giulettos man nelabai, bet tas variklis sudomino.
Na tai aisku, kad kazkas jai buve, nes kaina nera didele. Ziuresiu, jei laiko rasiu, gal paleksiu as iki ju uzmest aki, koks ten stovis.
EDIT: O gal kas nors jau buvot paziuret jos?
-
Jo, ta ir ziurineju. Siaip Giulettos man nelabai, bet tas variklis sudomino.
Na tai aisku, kad kazkas jai buve, nes kaina nera didele. Ziuresiu, jei laiko rasiu, gal paleksiu as iki ju uzmest aki, koks ten stovis.
EDIT: O gal kas nors jau buvot paziuret jos?
Iš sportinio intereso galiu pabandyt apžiūrėt, bet ne anksčiau kaip šeštadienį. Sau tokios nelabai... Nebent gyvai geriau atrodo, dabar tikrai kažkaip "nekabina", kažkaip nėra bendro vaizdo.
-
Sveiki klubieciai, noriu pirkti alfa romeo giuliette dyzeliuka 125 kw. Noreciau, kad Jus pasidalintumete savo ispudziais apie jas? Kaip varikliai ir pan? Kokios problemos? Skelbimus esu isziurejas. Gal kas parduodate? Ar zinote is kur pirkti, kad kainos labai nesikandziotu. Aciu uz atsakymus ir patarimus. :begam:
-
Sveiki, buvau apžiūrėti Baltą 2011m. 2.0l Giulietta Vilniuje. Paviršutiniškai viskas lyg ir neblogai (neskaitant smulkių įrėžimų ir kt.). Nėra serviso knygos ir jokių sąskaitų už remontus, tik manualai. Nelabai kaip nuteikia :( automobilis iš Prancūzijos, VIN numerį turiu, tik info nelabai randu, mokamai kiek žinau irgi nebūtinai gausiu vertingos informacijos.
Gal turit komentarų apie šį variantą? https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2011-dyzelinas-7637847.html
-
Sveiki, buvau apžiūrėti Baltą 2011m. 2.0l Giulietta Vilniuje. Paviršutiniškai viskas lyg ir neblogai (neskaitant smulkių įrėžimų ir kt.). Nėra serviso knygos ir jokių sąskaitų už remontus, tik manualai. Nelabai kaip nuteikia :( automobilis iš Prancūzijos, VIN numerį turiu, tik info nelabai randu, mokamai kiek žinau irgi nebūtinai gausiu vertingos informacijos.
Gal turit komentarų apie šį variantą? https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2011-dyzelinas-7637847.html
jei turi VIN, klausi ar Autobrava ką nors gali iš istorijos pagal jį pasakyti. o visas knygas ne problema atspausdinti ir štampukais/sąskaitom užpildyti :D tik nuo to lengviau nepataps. na nebent ne mašinos buklę bet serviso knygą perki...
-
Sveiki, buvau apžiūrėti Baltą 2011m. 2.0l Giulietta Vilniuje. Paviršutiniškai viskas lyg ir neblogai (neskaitant smulkių įrėžimų ir kt.). Nėra serviso knygos ir jokių sąskaitų už remontus, tik manualai. Nelabai kaip nuteikia :( automobilis iš Prancūzijos, VIN numerį turiu, tik info nelabai randu, mokamai kiek žinau irgi nebūtinai gausiu vertingos informacijos.
Gal turit komentarų apie šį variantą? https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2011-dyzelinas-7637847.html
Pas šį pardavėją esu apžiūrinėjęs 159 pagal kliento prašymą, tai daug turginių bajeriukų buvo paslėpta joje :) Mašinas jie veža iš Danijos, tai atidžiai reikia dairytis rūdžių. Bet šitos Giuliettos nemačiau gyvai.
-
Sveiki klubieciai, noriu pirkti alfa romeo giuliette dyzeliuka 125 kw. Noreciau, kad Jus pasidalintumete savo ispudziais apie jas? Kaip varikliai ir pan? Kokios problemos? Skelbimus esu isziurejas. Gal kas parduodate? Ar zinote is kur pirkti, kad kainos labai nesikandziotu. Aciu uz atsakymus ir patarimus. :begam:
Labas, jeigu Vilniuje, pabandyk su www.autofficina.lt pakontaktuoti. Jie vis laikas nuo laiko turi kokią Giuliettą pardavimui, arba gal galėtų padėti už atitinkamą sumą padėti surasti užsienyje ir parvežti. 8)
O kažkokių konkrečių didelių problemų kaip ir nėr su Giuliettom. Važiuoklės paprastos. Galbūt nebent erzina prastoka garso izoliacija ir nuo šaltų orų patrūkinėjantys į bagažinės dangtį einantys laidai ties lankstais. 8)
-
Labas, jeigu Vilniuje, pabandyk su www.autofficina.lt pakontaktuoti. Jie vis laikas nuo laiko turi kokią Giuliettą pardavimui, arba gal galėtų padėti už atitinkamą sumą padėti surasti užsienyje ir parvežti. 8)
O kažkokių konkrečių didelių problemų kaip ir nėr su Giuliettom. Važiuoklės paprastos. Galbūt nebent erzina prastoka garso izoliacija ir nuo šaltų orų patrūkinėjantys į bagažinės dangtį einantys laidai ties lankstais. 8)
Čia su dangčio laidais turi visos alfos ko gero beda
-
Visi universalai ir chečbekai, nesvarbu koks gamintojas...
-
Sveiki, gal kas buvot apziuret kurios? Siaip kokie pastebejimai butu?
https://m.autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-6-l-hecbekas-2012-dyzelinas-8116769.html
https://m.autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2011-dyzelinas-8309055.html
-
Įdomūs naudotų Giuliett'ųpasiūlymai, net keturios QV is 6 esančių bendzininių :) įdomu kur perikūpai jas išstums :D
https://m.autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-7-l-hecbekas-2013-benzinas-10301311.html?category_id=2&make_id%5B103%5D=1383&fuel_id%5B30%5D=30
https://m.autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-8-l-hecbekas-2012-benzinas-10570601.html?category_id=2&make_id%5B103%5D=1383&fuel_id%5B30%5D=30
https://m.autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-7-l-hecbekas-2010-benzinas-10564657.html?category_id=2&make_id%5B103%5D=1383&fuel_id%5B30%5D=30
https://m.autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-1-7-l-hecbekas-2011-benzinas-9930133.html?category_id=2&make_id%5B103%5D=1383&fuel_id%5B30%5D=30
-
Pasidalinkit patirtim, ar Giulietta prišala priekinis langas iš vidaus? Mano 147 šiandien prie -1 jau viduj ant lango šerkšnas
-
Pasidalinkit patirtim, ar Giulietta prišala priekinis langas iš vidaus? Mano 147 šiandien prie -1 jau viduj ant lango šerkšnas
Išvėdink auto ,
-
Šiandien palaikysiu atdaras duris. Gal pagerėjo Giuliettu garso izoliacija su faceliftais? Mito būtų tilesnė mašina dėl padangų, vėjo garso? Nurašysiu poros mėn bėgyje savo 147, alfa romeo patika, dabar noriu benzino ir mažiau triukšmo, 159 skaičiau, kad benzininiai varikliai ne patikimi, Giulios neipirksiu, lieka Giulietta ir Mito, jei garsas kaip 147, tai atsisveikinsiu su marke.
-
Šiandien palaikysiu atdaras duris. Gal pagerėjo Giuliettu garso izoliacija su faceliftais? Mito būtų tilesnė mašina dėl padangų, vėjo garso? Nurašysiu poros mėn bėgyje savo 147, alfa romeo patika, dabar noriu benzino ir mažiau triukšmo, 159 skaičiau, kad benzininiai varikliai ne patikimi, Giulios neipirksiu, lieka Giulietta ir Mito, jei garsas kaip 147, tai atsisveikinsiu su marke.
1750 tbi patikimas , bet retas ir brangus malonumas, 1.8 mpi viskas ok, bet gerokai per silpnas 159 masei. toliau mito su giulietta negalima lygint, dvi skirtingos klases , aisku,kad mito bus prastesne garso izoliacija cia kaip audi a3 lygint su a1.
-
1750 tbi patikimas , bet retas ir brangus malonumas, 1.8 mpi viskas ok, bet gerokai per silpnas 159 masei. toliau mito su giulietta negalima lygint, dvi skirtingos klases , aisku,kad mito bus prastesne garso izoliacija cia kaip audi a3 lygint su a1.
Turiu jau 7 metus 147, ir 2 metus Giulietta. Tiesiog pasakysiu tiesiai šviesiai kad kiek važinėjau abiem tai 147 turi geresnę garso izoliaciją nei giulietta, giuliettoj toks jausmas kad garso izoliacijos ten tiesiog nėra. Iš vienos pusės saugu nes gerai girdi kelia ir didesnio greičio nesinori spaust nes garsas tiesiog nesveikas :D, bet kokius pusę metų pavažinėsi ir tas garsas nebetrukdys nes priprasi.
Dar vienas dalykas nežinau ar aktualu bet jei tau reikia ieškok su autopilotu komplektacijoj nes kaip 147 ten jau jo berods neina taip lengvai įsidėt. Jei važinėsi ilgais atstumais tai tikrai labai praverčia, man deja pasitaikė be tokio malonumo tai ilgu atstumu važiuojant keikiu.