Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Boleslovas 2010-11-21 20:11
-
Sveiki. Susidūriau su tokia problema:
Nupirktas automobilis, prancūziškuose dokumentuose nurodyta, kad jis krovininis, nors tėra paprastas minivenas. Taigi jis ir Lietuvoje buvo užregistruotas kaip krovininis automobilis iki 3.5t. Automobilis pilnos komplektacijos, yra visos sėdynės ir diržai, žodžiu visos keleivių vietos įrengtos. Kaip mums paaiškino, prancūzas tiesiog norėjo PVM susigrąžinti, todėl pakeitė dokumentus iš keleivinio automobilio į krovininį. Gal kam teko susidurti su panašia situacija? Gal yra kažkokia galimybė greitai "perdaryti" automobilio dokumentus t.y. pakeisti jo statusą į keleivinį? Visiškai nesinori mokėti kelių mokesčio ir iš 7 sėdimų vietų naudoti tik 2.
-
Regitroj teiraukis, nemanau, kad bus sudetinga pakeist, jei ten viskas reikalavimus atitinka.
-
Kad nekurt atskiros temos, parasysiu cia, pas boleslova, nes tema ir panasi ;D
Turiu klausimeli - del auto spalvos keitimo, kaip ten buna su dokumentais ir ka reikia daryti, perdazant auto kita spalva?
-
Regitroj teiraukis, nemanau, kad bus sudetinga pakeist, jei ten viskas reikalavimus atitinka.
Klausėme, sakė daug popierizmo ir tūkstančius kainuoja. Todėl ir klausiu, gal kas nors yra susidūręs su kažkuo panašiu ir gali padėti, nes norisi kuo greičiau susitvarkyti. Atseit regitroj ekspertizę reikia praeiti, paskui kažką per gamintojo atstovybę tvarkytis, per transporto (jei neklsytu) inspekciją eiti ir pan..
-
Regitroj teiraukis, nemanau, kad bus sudetinga pakeist, jei ten viskas reikalavimus atitinka.
Klausėme, sakė daug popierizmo ir tūkstančius kainuoja. Todėl ir klausiu, gal kas nors yra susidūręs su kažkuo panašiu ir gali padėti, nes norisi kuo greičiau susitvarkyti. Atseit regitroj ekspertizę reikia praeiti, paskui kažką per gamintojo atstovybę tvarkytis, per transporto (jei neklsytu) inspekciją eiti ir pan..
Jo.. pasigalvok ar verta taip daryt.. Buvusioj darbovietej sefas norejo kad kabluka perdaryciau i keleivini...
Gaunasi daug pigiau keliu mokesti moket ir TA kas metus varyt....Bandyk parduot... Maza kas...Zinau kad negrazu apgaudinet, bet ...
-
Regitroj teiraukis, nemanau, kad bus sudetinga pakeist, jei ten viskas reikalavimus atitinka.
Klausėme, sakė daug popierizmo ir tūkstančius kainuoja. Todėl ir klausiu, gal kas nors yra susidūręs su kažkuo panašiu ir gali padėti, nes norisi kuo greičiau susitvarkyti. Atseit regitroj ekspertizę reikia praeiti, paskui kažką per gamintojo atstovybę tvarkytis, per transporto (jei neklsytu) inspekciją eiti ir pan..
Jo.. pasigalvok ar verta taip daryt.. Buvusioj darbovietej sefas norejo kad kabluka perdaryciau i keleivini...
Gaunasi daug pigiau keliu mokesti moket ir TA kas metus varyt....Bandyk parduot... Maza kas...Zinau kad negrazu apgaudinet, bet ...
Automobilis pirktas tam, kad būtų 7 vietų, o ne 2. Taigi čia ne vien kelių mokesčio ir TA esmė. Jei teisingai supratau, metams kelių mokestis 600Lt kainuoja, tai jei už dokumentus sumokėsime 2000Lt, jie atsipirks per 3m.
Teks ieškoti ryšių matomai..
-
esam keite tevo seno buso mitsubishi L300 tipa is transporteris kombi i lengvaji automobili. Vargo vakariene.. Bet Boleslovas suka teisingu keliu :)
-
Ta pacia beda, kazkada turejo tevo bendradarbis su Ford Escort 1.8 D 1991m. :) draugas atvare is vokietijos, ten buvo technines pagalbos kelyje automobilis, buvo registruotas kaip dvivietis, viska sutvarke per kelias dienas ir be jokiu dideliu investiciju. Bet visa tai buvo pries 5 metus, o su tuo escortu iki sios dienos tebevazineja. :)
-
Paciam teko su tuo susidurti pries pora o gal 1,5m.Jokio vargo,vaziuoji Vilniuje i VGTU fakulteta cia centre Basanavičiaus g. 28 Vilnius .iejimas is kiemo (perpus pigiau nei regitroj (apie 200-250lt.) padaro ekspertize,kad atitinka keleivines transporto priemones reikalavimus,nu tipo kaip ir sakei langai,dirzai yra ir vsio vaziuoji registruot.Visa tai ir Tuvlitoj galima padaryt,(ekspertize) bet kainuoja-kainavo apie 700lt.ir tada i regitra (nebent kazkas labai dabar pasikeite).
Del spalvos pakeitimo isviso jokiu problemu,perdazai,vaziuoji i regitra,parodai,sumoki uz nauja tech.pasa ir dokumentu iforminima,na gal uz aikstele,kad parodei nauja spalva dar reiks sumoket ir gauni naujus dokumentus su irasyta nauja spalva.Visas malonumas maksimum 80-100lt.
-
puiku, dekuj uz info! ;)
-
as siulau nk nedaryt ir vazinet , keliu mokescio keliu policija netikrina tik transportininkai,o jai minivenas su langais,o ce kaip supratau viskas ir yra tai transportininkai nestabdys. Turejau problema su pezu 306 kuris dokuose buvo checbekas,o real universalas ir per technikine prisikabino, tai nuvariau i regitra iskart perdare dokus ir ne cento nekainavo
-
as siulau nk nedaryt ir vazinet , keliu mokescio keliu policija netikrina tik transportininkai,o jai minivenas su langais,o ce kaip supratau viskas ir yra tai transportininkai nestabdys. Turejau problema su pezu 306 kuris dokuose buvo checbekas,o real universalas ir per technikine prisikabino, tai nuvariau i regitra iskart perdare dokus ir ne cento nekainavo
Rajonuose oi kaip tikrina.Ir butinai patikrins jei pastebes,kad tech.apziura isduota tik metams ;)
-
policija berods neturi teises tikrint ar sumoketas keliu mokestis,o jis reikalingas tik magistraliniuose keliuose, tai A1 vilnius klaipeda A2 Vilnius panevezys bei via baltika
-
Ačiū už info :alaus:
Važinėjant taip, kaip yra, ne tik dėl kelių mokesčio galėtų kibti, bet ir dėl per didelio keleivių skaičiau, o tai griežtokai baudžiama. Jei neklystu, ir draudimas turėtų skirtis keleivinio ir krovininio automobilio. Žodžiu, aš asmeniškai aplink matau vien minusus. Geriau susitvarkyti viską vieną kartą ir visiems laikams pamiršti :)
-
Beabejo kad draudimas skiriasi. Nezinau kokia suma, bet manau kad visus niuansus sudejus, pigiau atsieitu susitvarkyt popierius.
-
policija berods neturi teises tikrint ar sumoketas keliu mokestis,o jis reikalingas tik magistraliniuose keliuose, tai A1 vilnius klaipeda A2 Vilnius panevezys bei via baltika
Policija turi teise tikrinti..Ji ir saibas gali tikrinti.. bet netikrina, nes nelabai supranta kiek ir kaip vairuotojas turi dirbti..
Tikrinti gali, o dazniausiai ir tikrina muitininkai ir transporto inpekcija. Keliu mokestis reikalingas beveik visuose keliuose. Labai nedaug Lietuvoje yra nemagirstraliniu keliu. Ir tai, toks kelias vistiek iseina i magistralini.. Magistralinis kelias nera magistrale, kaip Danciau galvoji. pvz kelyje Ryga-Siauliai-Taurage-Kaliningradas keliu mokestis reikalingas.. mano vairuotojas susimokejo 1300lt bauda. Po to Siauliu aplinkelyje, prie Panevezio ir t.t. Beveik visi isvaziavimai is miestu yra mokamas kelias. Be keliu mokescio gali tik drasiai mieste vazinet.
Beje, kam idomu www.vinjetes.lt, atrodo toks tiklapis.. ten yra suzimeti mokami keliai...
Taip kad nerizikuok...600lt metams.. geriau nei 1300lt per viena karta..
-
http://www.lra.lt/lt.php/vinjetes_naudotojo_mokestis/apmokestinti_keliai/3046
kam idomu.. tikslesnis adresiukas
-
policija berods neturi teises tikrint ar sumoketas keliu mokestis,o jis reikalingas tik magistraliniuose keliuose, tai A1 vilnius klaipeda A2 Vilnius panevezys bei via baltika
Policija turi teise tikrinti..Ji ir saibas gali tikrinti.. bet netikrina, nes nelabai supranta kiek ir kaip vairuotojas turi dirbti..
Tikrinti gali, o dazniausiai ir tikrina muitininkai ir transporto inpekcija. Keliu mokestis reikalingas beveik visuose keliuose. Labai nedaug Lietuvoje yra nemagirstraliniu keliu. Ir tai, toks kelias vistiek iseina i magistralini.. Magistralinis kelias nera magistrale, kaip Danciau galvoji. pvz kelyje Ryga-Siauliai-Taurage-Kaliningradas keliu mokestis reikalingas.. mano vairuotojas susimokejo 1300lt bauda. Po to Siauliu aplinkelyje, prie Panevezio ir t.t. Beveik visi isvaziavimai is miestu yra mokamas kelias. Be keliu mokescio gali tik drasiai mieste vazinet.
Beje, kam idomu www.vinjetes.lt, atrodo toks tiklapis.. ten yra suzimeti mokami keliai...
Taip kad nerizikuok...600lt metams.. geriau nei 1300lt per viena karta..
Jau cia biski neteisybe. Darbe buvau pamirses sumoket keliu mokesti, tai kainavo bauda 300lt. O palicija tikrai turi teise tikrinti keliu mokesti ir tikrina. is tikro keliu mokesti gali sumoket dienai, 20 lt. Jei nedaznai vaziuoji tais apmokestintais keliais, irgi variantas. Darbe taip ir darom autoboksteliui.
-
policija berods neturi teises tikrint ar sumoketas keliu mokestis,o jis reikalingas tik magistraliniuose keliuose, tai A1 vilnius klaipeda A2 Vilnius panevezys bei via baltika
Policija turi teise tikrinti..Ji ir saibas gali tikrinti.. bet netikrina, nes nelabai supranta kiek ir kaip vairuotojas turi dirbti..
Tikrinti gali, o dazniausiai ir tikrina muitininkai ir transporto inpekcija. Keliu mokestis reikalingas beveik visuose keliuose. Labai nedaug Lietuvoje yra nemagirstraliniu keliu. Ir tai, toks kelias vistiek iseina i magistralini.. Magistralinis kelias nera magistrale, kaip Danciau galvoji. pvz kelyje Ryga-Siauliai-Taurage-Kaliningradas keliu mokestis reikalingas.. mano vairuotojas susimokejo 1300lt bauda. Po to Siauliu aplinkelyje, prie Panevezio ir t.t. Beveik visi isvaziavimai is miestu yra mokamas kelias. Be keliu mokescio gali tik drasiai mieste vazinet.
Beje, kam idomu www.vinjetes.lt, atrodo toks tiklapis.. ten yra suzimeti mokami keliai...
Taip kad nerizikuok...600lt metams.. geriau nei 1300lt per viena karta..
Jau cia biski neteisybe. Darbe buvau pamirses sumoket keliu mokesti, tai kainavo bauda 300lt. O palicija tikrai turi teise tikrinti keliu mokesti ir tikrina. is tikro keliu mokesti gali sumoket dienai, 20 lt. Jei nedaznai vaziuoji tais apmokestintais keliais, irgi variantas. Darbe taip ir darom autoboksteliui.
Aš esu stipriai viršijęs greitį ir gavęs 8 balus ir 100lt baudą, bet nereiškia, kad tokia yra oficiali atsakomybė.
148-01 Važiavimas nesumokėjus mokesčio M2 ir N1 kateg. transporto priemone 600-1200
-
Aš esu stipriai viršijęs greitį ir gavęs 8 balus ir 100lt baudą, bet nereiškia, kad tokia yra oficiali atsakomybė.
148-01 Važiavimas nesumokėjus mokesčio M2 ir N1 kateg. transporto priemone 600-1200
Jei vietoj israso bauda, tai tik teisme gali gincytis, o jei persiuncia i komisariata, komisaras gali pasielgti ir kitaip. Faktas.
-
Aš esu stipriai viršijęs greitį ir gavęs 8 balus ir 100lt baudą, bet nereiškia, kad tokia yra oficiali atsakomybė.
148-01 Važiavimas nesumokėjus mokesčio M2 ir N1 kateg. transporto priemone 600-1200
Jei vietoj israso bauda, tai tik teisme gali gincytis, o jei persiuncia i komisariata, komisaras gali pasielgti ir kitaip. Faktas.
Vietoj gali israsyti tik iki 200lt.bauda,jei bauda didesne siuncia i nagrinejima.Lietuvoje mokami keliai kurie pazymeti nuo A1 iki A16 ar A14 dabar tiksliai nepamenu. :mzp:
-
Ir dar skaitykit KET po to rasykit kas ka gali o kas ko negali :loud:
16. Motorinės transporto priemonės, traktoriaus, savaeigės mašinos vairuotojas privalo su savimi turėti ir POLICIJOS, Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos, Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos ar muitinės pareigūno reikalavimu pateikti nustatytosios formos dokumentą, patvirtinantį teisę vairuoti transporto priemonę, transporto priemonės registravimo ir privalomosios techninės apžiūros dokumentus, transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimą (polisą), kitus Lietuvos Respublikos įstatymų ir teisės aktų nustatytus dokumentus, taip pat leisti jiems patikrinti vairavimo ir poilsio trukmei nustatyti įrengtų ir įteisintų prietaisų rodmenis.
(ten kur kiti LR aktai tai ir yra keliu mokesciu dokumentai ir dar daug kitu pvz.krovinio dokumentai ir kt.)
Tai kad gerbiamieji isminciai,nezinor,tai ir kitu neklaidinkit.Oten kaip kazkas rase kad policija saibu nesupranta,galiu atsakyti nevisi,oi nevisi yra ir tokiu kurie supranta.
-
Sveiki. Susidūriau su tokia problema:
Nupirktas automobilis, prancūziškuose dokumentuose nurodyta, kad jis krovininis, nors tėra paprastas minivenas. Taigi jis ir Lietuvoje buvo užregistruotas kaip krovininis automobilis iki 3.5t. Automobilis pilnos komplektacijos, yra visos sėdynės ir diržai, žodžiu visos keleivių vietos įrengtos. Kaip mums paaiškino, prancūzas tiesiog norėjo PVM susigrąžinti, todėl pakeitė dokumentus iš keleivinio automobilio į krovininį. Gal kam teko susidurti su panašia situacija? Gal yra kažkokia galimybė greitai "perdaryti" automobilio dokumentus t.y. pakeisti jo statusą į keleivinį? Visiškai nesinori mokėti kelių mokesčio ir iš 7 sėdimų vietų naudoti tik 2.
Procedūra yra tokia: susirenki iš gamintojo oficialaus atstovo atitikties sertifikatus (jie turi žinoti, kokie ir kiek reikia). Jie, aišku, už dyką neduoda. Tada važiuoji į Valstybinę transporto inspekciją, jie tau išduoda vienkartinį LEN (leidimo eksploatuoti numerį), lietuviškai sakant, kaip ir siuntimą ekspertizei. Tas kainuoja apie 700Lt. Tada važiuoji į bet kurią Regitrą, kur yra ekspertizė, ir, tipo darai tą ekspertizę, kurios įkainius nusistato pati atliekanti įmonė. Žodžiu, sugaiši kokius 3-4 mėnesius, ir kainuos apie 3-4000Lt. Pasakoju iš savo patirties, nes turėjau tokių bėdų, tiksliau pasakius, mikroautobusą, kuris pagal dokumentus buvo krovininis, o iš gamintojo išriedėjo kaip keleivinis.
Išeitis yra, ir oficiali, jokių nelegalių veiksmų. Kainuotų apie 1000Lt (ir man Torres 20 buteliuką), užtrunka kaip ir normali registracija. Jeigu įdomu, parašyk į PM.
-
Ziauri pas tave patirtis :) man buvo paprasciau pasiemiau dokus su kuriais pirkau auto,nuvaziavau i VGTU ten uz 300lt. pasidariau ekspertize ir i Regitra.Be jokiu ilgu laukimo menesiu,be tukstanciu litu ir aisku be Torrea 5.Ai tiesa ir be vazinejimo pas oficialius atstovus,jei ekspertize buciau atlikinejes Tuvlitoj butu kainave 600lt.ekspertize.Ir dar Regitra kaip tu rasai tikrai ekspertiziu neatlikineja,tai reiskia arba i lankas sneki arba tave padare tas kas tau tavo auto dokus tvarke. :du:
-
Ziauri pas tave patirtis :) man buvo paprasciau pasiemiau dokus su kuriais pirkau auto,nuvaziavau i VGTU ten uz 300lt. pasidariau ekspertize ir i Regitra.Be jokiu ilgu laukimo menesiu,be tukstanciu litu ir aisku be Torrea 5.Ai tiesa ir be vazinejimo pas oficialius atstovus,jei ekspertize buciau atlikinejes Tuvlitoj butu kainave 600lt.ekspertize.Ir dar Regitra kaip tu rasai tikrai ekspertiziu neatlikineja,tai reiskia arba i lankas sneki arba tave padare tas kas tau tavo auto dokus tvarke. :du:
Kai Tu tvarkei tuos reikalus prieš pora metų, buvo paprasčiau. O turint Regitroj gerą pažystamą nebuvo iš vis jokių problemų. Dabar transporto priemonės tipas registruojant toks, koks yra nurodytas dokumentuose. Ir ekspertizės, norint tą tipą pakeisti, tvarka tokia, kaip aprašiau. Kaina gali būti ir kitokia, kadangi ekspertizę atliekanti įmonė turi teisę įkainį nusistatyti pati. Aš ir nesakau, kad Regitra daro ekspertizes. Aš sakau, kad prie kai kurių Regitros skyrių yra ekspertai, kurie turi teisę daryti tipo patvirtinimo ekspertizes. Gal gali ir VGTU, bet be tipo patvirtinimo sertifikatų tai nebent savadarbę priekabą dabar jie įvertintų. Kadangi aš esu raštingas, tai dokumentus tvarkiausi pats (prieš 3mėn.). Vienu žodžiu, aš sprendimą radau, kiek kainuoja jau minėjau, kam įdomu, prašom į PM.
-
Na del sportinio idomumo reiks pasiskmbint draugams i Regitra ko jie reikalauja ir i Tuvlita kokiu popieriu reik norint atlikt ekspertize.Nes is tikro kai sau tvarkiau tikrai tokio marazmo nereikejo :o
-
Tiesa,Boleslovai o tu gal jau skambinaisi i VGTU? Nes Tuvlitos kaina kaip supratau liko nepakitusi 600lt.apsviesk mus prasau.
-
Tiesa,Boleslovai o tu gal jau skambinaisi i VGTU? Nes Tuvlitos kaina kaip supratau liko nepakitusi 600lt.apsviesk mus prasau.
Ne, dar neskambinau. Buvome užsiėmę TA praėjimu. Tik penktadienį praėjome. Tėvo automobilis, tai aš iš čia žinias jam perteikiu, nežinau, kada skambins jis, bet artimiausiu metu, tai tikrai.
-
Tiesa,Boleslovai o tu gal jau skambinaisi i VGTU? Nes Tuvlitos kaina kaip supratau liko nepakitusi 600lt.apsviesk mus prasau.
Ne, dar neskambinau. Buvome užsiėmę TA praėjimu. Tik penktadienį praėjome. Tėvo automobilis, tai aš iš čia žinias jam perteikiu, nežinau, kada skambins jis, bet artimiausiu metu, tai tikrai.
Buk zmogus,informuok.Man paciam labai idomu net pasidare,negi taip viskas pasikeite per tuos pusantru meteliu. :angry: