Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Mintautas 2010-09-19 21:04
-
sveiki,
Noreciau suzinoti kas galetu buti man dyla galine kaire padanga vidine puse :)
-
sveiki,
Noreciau suzinoti kas galetu buti man dyla galine kaire padanga vidine puse :)
Tvarkom pakaba tada turi buti tvarkoje. 8)
-
Pas mane visas 4 eda ;D ,tvarkyk vaziuokle,siaip gali nuo ivairiu elementu est,geriau nuvaryk i serviza pasakys kas tiksliai gali but ;)
-
Mano abi galines padangas suėde per pora menesiu. Kalti sailenblokai, geros kokybes nesiseka gauti. Visa kita vaziuokle OK.
-
Kreipkites i mane, nukreiksiu kas tvarko labai gerai alfoms pakabas ir suteikia garantija dar, padangas edas TIK DEL PRASTOS PAKABOS, plius retas servisas tai mato arba mato kai jau visiskai amen, T.A. nemato visiskai jokiu alfos 166 gedimu, pvz yra gale salenblokai kuriu bukle galima pamatyti tik praardzius galine pakaba, priekiniu apatiniu sarnyru nedideli klibejima mato labai nedaug kas, o jei kliba vos vos, padangas eda is karto, pas mane alfoje 166 vos vos klibeti buvo pradeje - padangu krastu neliko per 2500km, aisku ne iki metalo, bet pasigriauze, aisku tai nemazai palyginti, tai kad buna alfmos sueda per 1000km. Tai gi pradekite nuo pakabos remontu ir nesvajokite, kad suvedimas pades ;)
-
Vanagiux, as tikiu tavo zodziais. Man nuede priekines kaires puses padangos vidu per 2-3000km. Visa beda, kad visa pakaba sutvarkyta pries 10000km. panevezyje Sasi. Tai taves ir klausiu ar galejo kaip Rusijoj sutvarkyti ta didiji sarnyra. Nesu Lietuvoj. Kai grysiu reikes pas juos apsilankyt. Ir dar klausimelis: antra karta to pacio sarnyro restauruot neimanoma?
-
Vanagiux, as tikiu tavo zodziais. Man nuede priekines kaires puses padangos vidu per 2-3000km. Visa beda, kad visa pakaba sutvarkyta pries 10000km. panevezyje Sasi. Tai taves ir klausiu ar galejo kaip Rusijoj sutvarkyti ta didiji sarnyra. Nesu Lietuvoj. Kai grysiu reikes pas juos apsilankyt. Ir dar klausimelis: antra karta to pacio sarnyro restauruot neimanoma?
Butinai nulek pas juos grizes, gal kazkoks brokas isivele, pas visus jo pasitaiko kazkiek, garantija gi galioja dar tikrai, antra karta panevezyje jau restauruoja, kaip kitur - nezinau ;) ka galiu papasakoti is patirties - pasitaike alfa romeo 166, kad su idealia pakaba esdavo padangas, tai kiek issiaiskinau, kad toje vietoje kur prisisuka amortizatorius is virsaus po kapotu, ta visa "stakana" islinksta, del kaip itariu nekokybisko metalo, is todel nei ideali pakaba, nei suvedimas nebepadeda, mano suvedejas vienai alfai dare tokia specialias storas saibas pakisti po amortizatoriu varztais, sake padejo, plius vienas pazistamas 166 ta pati pasidare pries pusmeti - ar padejo - nezinau :)
-
tikriausiai cia visi jau yra susidure su padangu "suedimu" ;D vaistai vieninteloiai - tvarkyt vaziuokle ir dar karta daryt suvedima
-
Idomu jei Sasyje isivele brokas ir buvo nugriauzta padanga - kompensuos uz padanga?......
-
Idomu jei Sasyje isivele brokas ir buvo nugriauzta padanga - kompensuos uz padanga?......
Abejoju, siaip ziures ar buvo originali sake ar ne, ir dar klausimas ar sugedo jau tvarkytas elementas ar kazkas naujo ;)
-
stai pagrindine beda ! 175lt./vnt. (nuo jokio MERSo ir BMW ) tai yr ALFA 166 plaukiojanti ivore galineje svirtyje !
-
stai pagrindine beda ! 175lt./vnt. (nuo jokio MERSo ir BMW ) tai yr ALFA 166 plaukiojanti ivore galineje svirtyje !
O kur dar? Ju siaip ten gale stovi ne vienas ir ne du, o berods trys vienoje puseje.
-
stai pagrindine beda ! 175lt./vnt. (nuo jokio MERSo ir BMW ) tai yr ALFA 166 plaukiojanti ivore galineje svirtyje !
O kur dar? Ju siaip ten gale stovi ne vienas ir ne du, o berods trys vienoje puseje.
"pagrindine beda" , berods ;D MONTUOJASI DVI VIENOJ PUSEJ , stabilizatoriaus laikiklio ivoes 2vnt. vertikaliosios svirties sailentblokas 1vnt. , galines svirties priekinis sailentblokas 1vnt. , plaukiojanti ivore stebuleje 1vnt. , galinio stabilizatoriaus ivore 1vnt. - viska reikia padauginti is dvieju , nes paminejau kas montuojasi vienoj pusej
-
stai pagrindine beda ! 175lt./vnt. (nuo jokio MERSo ir BMW ) tai yr ALFA 166 plaukiojanti ivore galineje svirtyje !
O kur dar? Ju siaip ten gale stovi ne vienas ir ne du, o berods trys vienoje puseje.
"pagrindine beda" , berods ;D MONTUOJASI DVI VIENOJ PUSEJ , stabilizatoriaus laikiklio ivoes 2vnt. vertikaliosios svirties sailentblokas 1vnt. , galines svirties priekinis sailentblokas 1vnt. , plaukiojanti ivore stebuleje 1vnt. , galinio stabilizatoriaus ivore 1vnt. - viska reikia padauginti is dvieju , nes paminejau kas montuojasi vienoj pusej
po to padaugint is 174 ir zinosi vaziuoklei reikalingos investicijos be darbo kaina :o
-
o jei kliba vos vos, padangas eda is karto, pas mane alfoje 166 vos vos klibeti buvo pradeje - padangu krastu neliko per 2500km, aisku ne iki metalo, bet pasigriauze, aisku tai nemazai palyginti, tai kad buna alfmos sueda per 1000km. Tai gi pradekite nuo pakabos remontu ir nesvajokite, kad suvedimas pades ;)
Na negaliu su tuo sutikt. Pas mane visiskai mire buvo priekiniai ir sarnyrai ir sailenblokai, bet padangu tikrai neede, nors pravaziavau tikrai daugiau nei 2000km, plius autostrada beveik pastoviai, tai ir greitis gerokai virs 100km/h. Galines tai tikrai valge, nes galas irgi buvo paklises.
-
O tera tik viena ivore ? ta prasme jei pirkciau ko konkreciai man reikia prasyti ? nes man desinej pusej gale kliba tai noreciau pasikeist :) seip sian dar uzmeciau aki tai atrodo ratai galiniai isklise, gal cia del ivores ? ar tik taip man pasirode :D
-
O tera tik viena ivore ? ta prasme jei pirkciau ko konkreciai man reikia prasyti ? nes man desinej pusej gale kliba tai noreciau pasikeist :) seip sian dar uzmeciau aki tai atrodo ratai galiniai isklise, gal cia del ivores ? ar tik taip man pasirode :D
Šiaip, tai tau reikia nuvažiuoti pas suprantančius žmones ir tau pasakys kas blogai. Greičiausiai ir šarnyras miręs.
-
Tai va, jei kam ydomu sudeliosiu taskus kaip, kas ir kur...
Pries pora men. rasiau:
Vanagiux, as tikiu tavo zodziais. Man nuede priekines kaires puses padangos vidu per 2-3000km. Visa beda, kad visa pakaba sutvarkyta pries 10000km. panevezyje Sasi. Tai taves ir klausiu ar galejo kaip Rusijoj sutvarkyti ta didiji sarnyra. Nesu Lietuvoj. Kai grysiu reikes pas juos apsilankyt. Ir dar klausimelis: antra karta to pacio sarnyro restauruot neimanoma?
ATS:
Nesenai buvau panevezyje. Prapurte mano Alfa ir priekiui absoliuciai jokiu problemu nerado. Truputi patvarke gala (plaukiojancius restauravo ir stebules apatinius sailentus pakeite naujais). Beje visa gala jie buvo tvarke pries 30000km.
Tai va ir visa istorija.
Tik klausimas vistiek atviras: kodel nuede (nulaiptavo) priekines kaires padangos vidine puse? Tiesa pas mane raudonos spyruokles. Per jas visada dildavo padangos vidine puse daugiau, bet niekad nelaiptuodavo. Laiptavimo pasekme - uzimas vaziuojant :angry:
Uzsidejau priekyje dabar beveik naujas ziemines. Gaila bus ju jei po 2-3000km vel jas suvalgys...
-
Tiesa dar klausimelis:
Manuale radau jog rekomenduojamas priekiniu 17coliu panangu slegis yra 2,7bar, galiniu - 2,5bar. Tap pat radau toki sakini,kad naudojant ziemines padangas slegi reikia pakelti o,2bar. Taip iseina, kad mano atveju priekines ziemines padangas reikia pust 2,9bar, o galines 2,7bar. Cia neperdaug? ??? ??? ???
-
Tiesa dar klausimelis:
Manuale radau jog rekomenduojamas priekiniu 17coliu panangu slegis yra 2,7bar, galiniu - 2,5bar. Tap pat radau toki sakini,kad naudojant ziemines padangas slegi reikia pakelti o,2bar. Taip iseina, kad mano atveju priekines ziemines padangas reikia pust 2,9bar, o galines 2,7bar. Cia neperdaug? ??? ??? ???
Maziau skaitynek ta manuala, ten teisybe 10 metu ar net daugiau senumo. R17 vasara pusdavau 2.2bar, max 2.4bar, ziemines R16 2.2 bar. Cia seniau buvo pasakos pasakojamo kad zemesnems nei 50 aukscio padangoms reikalingas aukstas slegis, dabar jau seniai to nebera.
-
Tai gal apsviesk naujoviskom pasakom...