Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: brucelee 2010-07-24 11:40
-
Sveiki :) Vakar per potvyni mano alfonsas 156 1.9 jtd tiesiog uzgeso baloje,pabandziau uzvesti is naujo tai net starteris nepasuko,nusprendziau nebebandyt uzvedinet ir pastatyti pailseti.Taigi gal kas esate susidure su tokia beda-butu smagu jei pasidalintumete patirtimi ar patarimais nuo ko pradeti spresti sia problema :)
-
Fenas tau pades :alaus:
-
Sveiki :) Vakar per potvyni mano alfonsas 156 1.9 jtd tiesiog uzgeso baloje,pabandziau uzvesti is naujo tai net starteris nepasuko,nusprendziau nebebandyt uzvedinet ir pastatyti pailseti.Taigi gal kas esate susidure su tokia beda-butu smagu jei pasidalintumete patirtimi ar patarimais nuo ko pradeti spresti sia problema :)
nepasuko ar neprasuko?
-
Bet kur zmoniu protas, per potvini bandyti pravaziuoti su masina ir dar su alfa, kur filtras oro stovi prie zemes, vilkis kad bus tik elektra, nes jei patrauke i varikli vandens tai ieskok naujo motoro, nuo vandens galimas hidro smugis motorui, kuris varikli sugadina faktiskai neremontuojamai, po jo daznai ir nebeprasuka, nes linksta alkuninis, svaistikliai ir pan, teko matyti TS po hidrosmugio, pervazinejo per gilesne bala pamenu.
-
Manoji taip pat geso baloje,pradžioje ir galvojom ,kad elektra, nes pradejo svilt laidai ,o servise viskas isaiskejo - hidrosmugis, alkuninis nelinko,bet reiks keist svaistiklius.
-
bandyk ispilt visa vandeni is oro paemimo slangu issuk pakaitinimo zvakes pabandyk prasukt su starteriu(jei visdelto hidrosmugis tai blogiau jau nebus) tegu visa vandeni isspjaudo is cilindru, tada susuki zvakes ir meldiesi kad nebut suvaryti svaistikliai... uzkuri ir klausai
-
Kokiu greičiu važiavai ten ir ar variklio apsaugos yra ?
Prieš lendant į variklį patikrinkit elementarius dalykus kaip saugikliai, varžos (relės) ???
-
O ka ta variklio apsauga, jei oro paemimas prie vairuotojo puses halogeno, o tai yra super zemai ir nereik apie jokias balas net galvot ;D jei norit per balas vazinet oro paemima reik perdarinet kad ora imtu is po sparno.
-
O ka ta variklio apsauga, jei oro paemimas prie vairuotojo puses halogeno, o tai yra super zemai ir nereik apie jokias balas net galvot ;D jei norit per balas vazinet oro paemima reik perdarinet kad ora imtu is po sparno.
Nepyk bet susivėliai ;D ;D ;D Nežinau kas per monstras pas tave ar K & N kitas stovi ar dar kas, kad įsiurbimas cituoju: "po sparnu" pas mane kaip ir pas daugelį gamykliškai filtras kuginis viduje dežės ir skylė "žiuri" į vairuotojo pusę, dežė su filtru stovi (čia yra tiesos) stovi daug žemiau nei pas kitas auto, bamperio lygyje, jei taip nori halogeno lygyje. (na bent pas benziniuką mano :) ) tokia oro įsiurbimo chema pasirinkta nebereikalo tai palengvina variklio darbą nes įsiurbiamas šaltesnis oras. "Variklio apsaugos" susideda iš keturių dalių, pačiame priekyje dengiančios radiatorius po pačiu bamperiu, ventrinės dedelės ir kiekviename šone po mažyte esančia po bamperiu kampais lygi arkų, skylė karterio, pagrindinėje apsaugoje (gamyklinėje) daug toliau nei oro filtro dėžė (jei dyzelyje tokia yra).
Turiint omenyje, kad kalba apie dyzelį (oro kelias faug ilgesnis ( + intercooleris ir pap žarnos ), turbina juk ne pompa gaisrinės vandeniui semt iš ežero;D, ir sveikos visos apsaugos važiuojant pritraaukt vandens praktiškai neįmanoma ! deka apsaugų gaunasi banga prieš auto ir judant prastumi dalį vandens, dėl to speju kad užgeso dėl el. dalies sušlapus, užtenka kelių lašų. Užvedinėt aišku buvo kvailoka nepasižiūrėjus kokia situacija reali (gylis) bet viskas suprantama, stresas, skubejimas, pasimetimas :-\ Nebent ten balos tos iki priekinio stiklo tai tokiu atveju komentarų nebeturėčiau.
Vis dar tikiuosi, kad autoriaus variklis sveikas ir problema kokiame nors saugiklyje ar laidelyje. Sekmės :alaus:
Nebūtų lietuvis, čiut kas iškart visi rekia blogiausią [nieko asmeniško]
-
Liuduks pykt as nepykstu, nes veltis man nebuvo kur, kadangi nei zodeliu neuzsiminiau jog manoji alfa ora ima is po sparno ;D Tvarkoj jei vaziuoji greiciau ir nepagauni bangos, bet yra kita situacija kai pats vaziuoji ir vaziuoja kita auto priesinga kryptimi ir sukelia banga. Todel tik siaip mastau ar imanoma butu ta oro paemimo slanga ikist po sparnu ir ar tai nepablogintu isiurbimo :idea: O vandeni siurbia ne kaip ''gaisrines pompa" ;D, bet patikek siurbia ir priedo dyzelio kompresija daugiau nei 2 kart didesne nei benzino.
-
Nieko as nepykstu, jei taip pasirodė, tiesiog išsireikšta "po sparnu" skamba lyg oro žarna kyšotų žemiau dugno ;D
Tai aš ir nesiginčiju kad vanduo cilindruose dyzeliui nekenkia, net ir mano atmosferiniam ne į sveikatą, bet būkim realistai, kelis ml net ir dyzelis atsprings be pasekmių. Ką norėjau pasakyt, kad užsiurbt rimtesnį kiekį vandens, kad dėl spaudimo kažką sulankstytum bloke yra pakankamai "sudėtinga" (išsireikšiu taip nes kito žodžio nerandu).
O jei važiuoji į balas, kad "vandens iki stiklų", nu tai pasikartosiu, komentarų neturiu ;D
Kaip bebūtų vis dar vyliuos, kad problema ne varyklio "viduje" :alaus:
Čia taip kaip su mano kondicionierium, daug kas norėjo visa kompresorių lupt lauk, o problema buvo saugyklyje :lol: Dabar turiu problema http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=65712.0 ir turiu daug vilties, kad čia šarnyras ar įvorė kalta ar kokia guma, negaliu kolkas įsitikint nes nėra kaip "teisingai" pakelt mašiną, reik pakelėjo normalaus (sekmadienis) ::)
-
Aciu visiems uz komentarus ir pasiulymus :) Taigi nuvariau savo ALFONSA pas meistra ir pradejom operacija :) isemem pakaitinimo zvakes ir prasukom varikliuka-o kad pasipyle vanduo is variklio :D tada nueme oro slangas su oro filtru pilnas vandens ( vandeni ispylem ) viska surinke vel pakuriau ir viskas ciki lyg niekur nieko ! esu ziauriai laimingas zogus-zinau kad man pasiseke ! gerai kad uzgesus varikliui nebandziau uzkurti ir kaip kiti ( meistras pasakojo ) tempti :) va tada butu buve kapai varikliui :) Anywai didelis dekui visiems jei dar bus kokiu bedu -parasysiu ! PEACE ! ALFA FOREVER !!!
-
Nu ir sekasi zmonems, saunu girdeti :du:
-
Parasyk mums forume kai pravaziuosi kokius 5000km, ar viskas ok ;)
-
Viskas bus ok. Nieko neatsitiko ir neatsitiks nei po 5000 km. nei po 50 000 km. Bent jau del sio mazo skendimo ;)
-
Viskas bus ok. Nieko neatsitiko ir neatsitiks nei po 5000 km. nei po 50 000 km. Bent jau del sio mazo skendimo ;)
Nesakyk ko nezinai ;) jei indeklai gavo smugi, motoras dar gali vaziuoti lyg niekur nieko kelis tukstancius kol indeklai ar svaistiklai pasibaigs.
-
Is dalies vanagiux teisus, mikro itrukimai gali buti betkurioje variklio vietoje po tokio skendimo ir uzgesimo, kurie pasireiks tik po keliu simtu ar tukstanciu km :)
-
dar gali buti lengvai linke svaistikliai, tik pokolkas tu to nepastebi..
-
dar gali buti lengvai linke svaistikliai, tik pokolkas tu to nepastebi..
ir turbina vandens gavo, reiktu bent tepalus pasikeisti ;D
-
dar gali buti lengvai linke svaistikliai, tik pokolkas tu to nepastebi..
ir turbina vandens gavo, reiktu bent tepalus pasikeisti ;D
o geriau skenduoli i kapus ar ant turgaus nuvaryti.. :D
-
Na Jus vyrai man rodos nemate tikru skenduoliu ;D
Cia auto vandens gavo ir jau nurasot :o
2005 m. per studentu mainus dirbau JAV Naujajame Orleane. Aisku kaip daznas tautietis likau JAV nelegaliai. Tais metais prauze uraganas Katrina. Dirbau autosaltkaviu. Masinas vesdavo tralais. Patikekit, jei ECU neuzsemtas, su elektra nebus bedu, variklis maziausias rupestis. Aisku nekalbu apie tokius dalykus kai skendusia masina uzkurineti. Bet jei ji isdziovinama, isardoma ( bent dalinai ) ir pakeiciami tepalai, 99% vaziuosi ir vargo nematysi ;)
-
Kad ir ecu neuzpile dar nereiskia, kad automobilis vaziuos ilgai, korozija po skendimo daro savo, ypac laidu kontaktams, davikliams ir t.t., kiek skenduoliu maciau, visiems elektra nuo a iki z dare, nors ECU ir sveikas ;)
-
As taipogi maciau keleta rimtu skenduoliu, faktiskai is greiciu dezes vandeni pasalinti 100% sake neimanoma, kas atsilieps kaip teige masina tvarke zmones po 15000-30000km rimtu gedimu. Del elektros, yra masinu su ypac geros kokybes laidais, ten maziausiai bedu bus, bet daugelis masinu po to skendimo buna sutvarkomos tik pardavimui ir viskas.
-
As taipogi maciau keleta rimtu skenduoliu, faktiskai is greiciu dezes vandeni pasalinti 100% sake neimanoma, kas atsilieps kaip teige masina tvarke zmones po 15000-30000km rimtu gedimu. Del elektros, yra masinu su ypac geros kokybes laidais, ten maziausiai bedu bus, bet daugelis masinu po to skendimo buna sutvarkomos tik pardavimui ir viskas.
Ant durniaus ir as buvau nusipirkes JAV skendusia auto. Eclipse 2003 m. 3 ltr. Berods uz 3500 JAV doleriu. Viskas buvo isdziovinta. Auto isrinkta koks 80%. Praktiskai kiekviena svarztelis mano atsuktas buvo. Is dezes su spec. aparatais istraukiama viskas. Kas tik nori. Po to dar 3 paras pralaikyta patalpoj. Su aj vazinejau iki 2005 galo. Per 2 metus pravaziuota 30 000 myliu tai tikrai. Jokiu problemu. Daug auto buvo plugdyta ir i LT (aisku ne as plugdinau ) bet zinau kurios auto buvo saziningai perinktos ir isdziovintos visiskia jokiu problemu nekilo.
Kas leicia korozija tai yra visiska nesamone. Jei tai nesurus juros vanduo niekas niekur nerudys.
-
Tai yra panevezyje elektrikas jau visoje LT pagarsejas savo sugebejimais, vienas is jo darbeliu - visi manau girdejot apie Audi Q7 kuris iluzo ezere ir nuskedo, prabuvo ten savaite laiko, po to buvo atveztas i panevezi ir ten zmogelio tvarkytas, zmogus dave interniu gal po 3 men ir pasake, kad jokio skirtumo nejaucia niekur pries paskedima ir po sutvarkymo ;)
-
teko apturet alfa 156 00m skenduolki, tai tokios bedosa geriau nelinkeciau niekam, nors ir buvo daryta ir gerai daryta, bet po pusmecio kai oksidavos dauguma kontaktu prasidejo tikras vargas
-
teko apturet alfa 156 00m skenduolki, tai tokios bedosa geriau nelinkeciau niekam, nors ir buvo daryta ir gerai daryta, bet po pusmecio kai oksidavos dauguma kontaktu prasidejo tikras vargas
tai pas alfas pagal nutilejimayra montuojami elektronikospoltergeistai. taipkad skendimas cia niekuo detas :D