Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: dasa 2010-03-07 11:22

Antraštė: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: dasa 2010-03-07 11:22
Sveiki,
norejau zinanciu pasiklausti - 2.4 jtd nuo kokio greicio ar apsuku jungti 6 pavara? Teko girdeti, kad naujesniuose wagenuose vaziuojant 6 pavara keiciasi tepimo pobudis ir 6 pavara galima jungti tik prie 130 km/h nors vaziuoja ir prie mazesnio greicio, bet nesilaikant siu nurodymu po kurio laiko dezei amen (pazistamiem teko patirt savo kailiu). a kaip su alfom siuo klausimu?
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Assassin 2010-03-07 11:27
Mane kai vežė su 01` 166 2,4JTD tai sakė, kad jungia 6 bėgį nuo maždaug 110km/h.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: bellass 2010-03-07 11:39
as jungiu ir prie 50 km/h bil tik mataras traukia,kita vertus galima junkt ir pries pakylima ;D :alaus:
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: gringas 2010-03-07 11:44
Klausimas is neturejimo ka veikt? Koks tepimo pobudis mechaninese dezese, kur tepimas vyksta taskymo budu.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: dasa 2010-03-07 11:52
nu kad ne visai is neturejimo ka veikt - butent wagenuose 6 begiu ir prasideda taskymas (iki tol kazkas ten makaluoja ir papildomai) ir jei apsuku per mazai - patasko nepakankamai ir su laiku uzlenkia. to pasekoj ir klausimas uzgime.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Džeris166 2010-03-07 16:12
pats tai 6 begi jungiu 105-120 km/h  diapazone
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Audriuk 2010-03-07 16:46
as jungiu nuo 85-90 tada panasei buna 1500aps ir nemanau kad papildomai kasnors tepa deze kai tik taskymo budu
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: bellass 2010-03-07 19:45
nu suprantu,kad trsoj ir as jungiu prie 80-130,ar mieste lenktyniaudamas prie 140. bet ji man normaliai vaziuoja ir prie 50,aisku apsukos buna iki 1000,o del turbinos isijungimo,man atrodo ,kad ji pastoviai veikia,tai yra,koks bebutu begis ,ji vis tiek lupa. o ,kad kaip kurie raso,kad 6-ta junge prie 120,manau nerea vazeve su normale AR. siaip noreciau savaja parduot,bet kebulas normaliai padrostas ,tai yraapdauzytas,kaip ir pas visus normalius vadylas :),mataras idialus. faktas tas ,kad uz ja nieko negausiu,tai geriau pats ja damusiu,arba sunus,nors jam dar 15,bet mamos masinos ratus jau spejo nubortuot ant posukio. tiek ir ziniu...
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: ade 2010-03-07 20:27
 o ,kad kaip kurie raso,kad 6-ta junge prie 120,manau nerea vazeve su normale AR.


Kazin ka tas turetu reiksti??????? :o
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Sraigamobilis 2010-03-07 20:38
6 pavara jungiu prie 80-90. Juk normaliai, pagal taisykles vaziuoji 90 km/h. Tai negi vazinesi 5 pavara? Kazkaip niekad nepamasciau kad gali buti kitaip..
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: bellass 2010-03-07 20:46
o ,kad kaip kurie raso,kad 6-ta junge prie 120,manau nerea vazeve su normale AR.


Kazin ka tas turetu reiksti??????? :o
ta ir reiskia, kad kaip pries pirkdamass AR 166 pirma masina ,kuri visiskai buvo tupa,vapsie netrauke,karoce saKIAU NKD NEPIRKSIU  ar 166,bet dar leidau sau 1 sansa .... ir .... bet....taciau,pajutau jega,tai buvo 103 kw,ji po siai diena normoliai lupa,dziaugiusi ja,jau 2 metai ir investiciju per daug neidejas
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Dr.M 2010-03-08 10:06
6 jungiu nuo ~80. Torkas pas mane nuo 1600, tai vaziuoja...  ;)
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Agent009 2010-03-08 22:30
teisingas pasakymas, jai yra 6 pav. kad vaziuot 90 ar 100km/h trasoj, aisku as stengiuos neminkyt tu pavaru, jai vaziuoji issibegeji iki 100 matai kad uz 1 km reiks vel pristabdyt ir vel jungt 4 ar zemesne! zodziu taigi jaucias pagal variklio darbe kada jis jau riaumoja ir per daug apsuku ir kada jis vangus paspaudus gaza, ne vienu atveju ekonomiskumo nerasta!!!
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: KLIFF 2010-03-08 22:38
jo, klausimas tikrai idomus. stebek masina, jausk varikli. tsakant, susiliek su alfa ;D ir nekils tokiu klausimu. Cia,gi, traktorius, jungi ir vaziuoji, netraukia, susimazini.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Agent009 2010-03-08 22:39
noriu paklaust bet nenoriu kurt naujos temos, vakar teko isbandyt savo JTD autostradoj nes uzsisoko 525 BMW benzas, tai teko daryt veiksma gazas dugnas, ir atsitiko ko nesitikejau as ta jy padejau nes jis yspate kokiu 220 o mano alpuke mane labai nustebino dejo 235 ir bmw skaite is galo 2.4JTD, buvo istikruju smagu! tai norejau paklaust kas kiek esat yspaude su savo JTD pas mane 110kw. cia irgi klausimas is neturejimo ka veikt, ir zinau kad dyzelis greicio nemegsta, bet pora kart reikia isbandyt gyvenime. ;D o ypats kai naglai uzsoka BMW.!  :masina:
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: ade 2010-03-08 22:50
noriu paklaust bet nenoriu kurt naujos temos, vakar teko isbandyt savo JTD autostradoj nes uzsisoko 525 BMW benzas, tai teko daryt veiksma gazas dugnas, ir atsitiko ko nesitikejau as ta jy padejau nes jis yspate kokiu 220 o mano alpuke mane labai nustebino dejo 235 ir bmw skaite is galo 2.4JTD, buvo istikruju smagu! tai norejau paklaust kas kiek esat yspaude su savo JTD pas mane 110kw. cia irgi klausimas is neturejimo ka veikt, ir zinau kad dyzelis greicio nemegsta, bet pora kart reikia isbandyt gyvenime. ;D o ypats kai naglai uzsoka BMW.!  :masina:

Nu as kiek zinau tai teorinis maksimalus greitis 2.4 JTD tikrai toks nera (235km/h), tai nezinau kaip tu ten tiek isspaudei. Pas mane irgi 110kw, tai 200km/h esu vaziaves, gal dar lelis km butu daugiau patraukus, bet praktiskai jau buvo dugnas.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: KLIFF 2010-03-08 23:10
Yra tema apie max greiti blevyzgose.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Agent009 2010-03-08 23:24
nu nezinau kaip cia buvo bet 235km/h rode 4aps. nuo 190 pradejo jau labai letai kilt bet uzkilo, kad net pats nustebau as isgi tikejaus kokiu ne daugiau 210. gal kokia taip vadinama ta rūta žalioji islupta pas mane, u nezinau!
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: jeeghad 2010-03-09 10:39
paskaicius galima pagalvoti kad visi vazineja nedidindami apsuku daugiau nei 2000  ;D
juk cia tik trecdalis tachometro..  :)
aisku "taupumo" sumetimais ta 6 pavara gal ir galima jungti ties 80-90km/h bet kiek pats esu pastebejes tai dyzelio srebia daugiau o ne maziau. mano alfukei 6 pavara optimaliausiai (ekonomiskiausiai pagal ICS) tai vaziuojant ne maziau 120km/h
tiesa pas mane 129kw
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: DevilDriver 2010-03-09 10:45
ghm nu ir as 'neskubiu' rezimu vaziuojant mieste pavaras jungineju ties 2000 k. riba, o 6 jungiu nuo 100 :) cia matyt nuo kiekvieno zmogaus vairavimo stiliaus priklauso, o be kita ko dyzelis ne benzas ir daznas 'drozimas' aukstomis apsukomis matyt nera i nauda, juolab i ekonomija
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: jeeghad 2010-03-09 10:50
ghm nu ir as 'neskubiu' rezimu vaziuojant mieste pavaras jungineju ties 2000 k. riba, o 6 jungiu nuo 100 :) cia matyt nuo kiekvieno zmogaus vairavimo stiliaus priklauso, o be kita ko dyzelis ne benzas ir daznas 'drozimas' aukstomis apsukomis matyt nera i nauda, juolab i ekonomija

na cia taip pat diskutuotinas dalykas- kas yra aukstos apsukos  ;D pas mane turbina isijungia tik ~2.5tukst. tai kartais norisi pajust kaip lipina prie sodynes  ;D
o mieste manau pilnai uztenka 4 pavaros juk pagal KET ne daugiau 50 (atskirose vietose 80 ) galima  ;D
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: DevilDriver 2010-03-09 11:27
nu tai manau dauguma perjungineja nuo 2 iki 2,5 tame tarpe, cia apie 2,4 JTD kalba eina aisku :)
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Steponas 2010-03-09 11:27
ne i tema :D kodel turba tik tiek velai pust pradeda? chipuota pas tave? pas Chipa (Viktora) (166 irgi 2.4jtd) taip pat virs 2 tukst pradeda pust..
maniske 156 2.4jtd jau gerokai zemiau 2 tukst pucia kai reikalas :) cia chipo itaka?
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: jeeghad 2010-03-09 11:30
nea pas mane standartas. tik mano 2004 metu atnaujintu motoru 2.4 progresion 129 kw.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: stasius 2010-03-09 11:56
užmečiau akį į tech. parametrus.
visų 100 kw, 103 kw, 110 kw ir 129 kw variklių pikas yra tarp 1800-2000 rpm.
logiška, kad ir pats smagumas turėtų justis maždaug nuo minėtų apsukų iki kiek gali tas variklis.
jei užsipučia tik nuo 2500 rpm, tai arba kažkas vėluoja, arba programa koreguota. tas nėra sunku padaryt pastūmus atitinkamo map'so kreivę kiek toliau.
tą esu išbandęs, kai vimota man 1.9 jtd koregavo.
o su savo ex 2.4 jtd 100 kw, kai buvo stock ir kai buvo jau programuota, užsipūsdavo prie 2000-2200 rpm.
su 2.4 jtd 103 kw stock variantu irgi panašiai, tik kiek žemiau, t.y. nuo 1800 rpm jau normaliai, nuo 2000 rpm pats smagumas.
1,9 jtd buvo užvėlinta ir važiuodavo nuo 2500 rpm. (prieš tai taip pat buvo nuo 2000 rpm.).
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: brumbrum 2010-03-09 12:14
Tikslas velinti?
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: stasius 2010-03-09 12:50
vėlinti, reiškia išlaikyti didesnę galia aukštesniuose sūkiuose. tai aktualiausia draginant.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: gringas 2010-03-09 13:49
blyn, man jusu problemas....
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: jeeghad 2010-03-09 15:29
na pas mane "smagumas" nuo 2,5 tukst prasideda.
asmeniskai as nieko nedariau su motoru ar kompu. gal italas ir bure kazka sito negaliu pasakyt nes specialiai nevariau matuoti galios.
gal atsilus orams pasitaikys proga uzkelt ant stendo masina ir specialistai pasakys ar ten keista kas programoj  ar nekeista.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Audriuk 2010-03-09 20:20
as saviskes dar nekarto nebuvau pasijungias prie kompo, bet nuo pat pirkimo maniskes turbina pradeda lupt nuo 1500aps. ICS be slaptu nustatymu.  Gal Romoja ja kasnors koregavo nes is ten parejus  ;)
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Audriuk 2010-03-10 22:11
vėlinti, reiškia išlaikyti didesnę galia aukštesniuose sūkiuose. tai aktualiausia draginant.


o as kaiptik maniau kad reikia ankstinti, kad kuo greiciau atsirastu turbinos galia ir greiciau perduotu automobiliui galia.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: stasius 2010-03-10 22:39
įsivaizduok kokią papildomą apkrovą gautų alkūninis, jei pikas būtų užmestas tarkim ant 1300 rpm. be to, kokią galią turėsi prie 2500 rpm? galia jau stipriai mažės. nebus ką spaust. būsi priverstas mesti aukštesnę pavarą, nes kitaip važiuosi "ant tuščių". nutolinus piką, turėsi daugiau galios rezervo prie aukštesnių apsukų ir kiek geriau išnaudosi žemesnes pavaras. tai esminis dalykas trumpoj trasoj. pirmas ir antras bėgiai ir taip momentalūs pas dyzelius, jei juos sutrumpinsi (paankstinsi piką) vargu ar įgausi pranašumą.
gali pažiūrėti čia 145 1.9 jtd (programuota) vs 156 2.0 TS.
http://www1.videogaga.lt/video?id=oucxdvebyccifqknapv#dm.id%3Dview%26dm.v%3Doucxdvebyccifqknapv
145 pirmą pavarą tenka perjungt vos ne pirmuose starto metruose, o į pabaigą antros pavaros TS perjungia tik į antrą. 145 čia su piku apie 2500 rpm.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Audriuk 2010-03-11 11:19
0 koks tolkas jei iki tu 2500aps tavo masina bus buka? juk cia snekam apie dyzeli o ne apie benzina, o tavo nuorodoi  lenktyniauja benzinines, o ne dyzelei.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: stasius 2010-03-11 11:54
nebuka ji. tiek to. tingiu plėstis. ne drageris esu. ne tam programas koregavau. tiesiog pasakiau, ką kartais daro dyzeliams vimotoj, jei nori pvz kur varžybose sudalyvaut.

beje, ta 145 yra buvus mano ir ten asmeniškai aš sėdėjau už vairo ;)
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: Audriuk 2010-03-11 12:11
jei programas koreguoji tai pats supranti kad dyzelio galia pasirodo nuo 3000aps tai butu su turbina ar be, jei turbai leidi veikt nuo 1500aps tada jis isnaudos daugiau galios nei pradejus veikt nuo 2500aps.
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: jeeghad 2010-03-15 18:28
del bukumo tai galiu pasakyt kad jis jauciamas tik tuo atveju jei vaziuoji auksta pavara mazu greiciu t.y.
jei tarkim 4 pavara vaziuoji ~40km/h
tada apsukos buna ~1500 ir nuspaudus iki dugno akseleratoriu masina tarsi miegodama pradeda greitet.
taciau jeigu nuo nulio ar zema pavara vaziuojant to "bukumo" nelabai jauciasi. svarbu startuojant pries atleidziant sankaba jau but imynus akseleratoriu ;D :masina:
Antraštė: Ats: 166, 2.4 JTD 6 pavara - kada jungti?
Parašė: stasius 2010-03-15 18:47
o pasak Audriuk, nuo 1500 rpm jau turėtų turba pilnai pūst.. įsivaizduok, kas darytųsi pačiame variklyje. gal ir velenas nuluštų greitu metu. na gal kiek perdedu, bet tiesos yra. audriuk, gal nelabai matęs dyno kreivių. jei mes kalbam apie piką, tai ties juo ir koncentuokimės. nėra tokio sukimo momento piko kelių tūkstančių diapazone. max keli šimtai rpm. visa kita yra žemiau piko. nežinau ar iš vis įmanoma padaryti, kad pikas būtų nuo 1500 iki 3000 rpm ir dar pūstų toliau. tik ne daily car.
dyzelis važiuoja ant niutonų. ag jam padeda išvystyti max greitį.
nukėlus piką nuo 2000 iki 2500 rpm, paprastai važinėjant nėra tokio didelio skirtumo. o startuojant drago trasoj, vis tiek įsuki variklį iki tam tikrų apskukų. ko pasekoje jos nenukrenta žemiau nei 2000-2500 rpm. tuo momentu ir spaudi. esant vėlesniam pikui, galios kreivė turi "rezervą" ir krenta kiek ilgiau, t.y. prie 4000 rpm tu turėsi daugiau niutonų rezerve, nei turėdamas kad būtų standartiškai pikas paliktas prie maždaug 2000 rpm.
čia vienas dyno pvz:
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-d/alfaromeo-156-24jtd-140ps-304nm.html