Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: abinitio 2009-12-07 09:28
-
Prieš savaitę įsigijau Alfa 156, 2 Lt, benzinas/dujos. Viskas buvo gerai, kol nesprogo įsiurbimo kolektoriaus apatinė dalis (paaiškėjo, kad nėra ribotuvo, todėl neatlaikė apkrovos). Pakeičiau tą kolektorių. Mašina važiavo kurį laiką gerai. Bet, pakeitus kolektorių tą pačią dieną staiga dingo salono apšvietimas, nebeveikė laikrodis ir nebepūtė klimato ventiliatorius. Patikrinau saugiklius - vienas (salono apšvietimo) buvo perdegęs. Atsirado šviesa, pajunginėjus apšvietimo mygtuką pradėjo pūsti ir ventiliatorius :D (po to vėl neveikė ir po to vėl veikė ;D ) Galų gale, pradėjus mašina užvedinėti, ji trumpam užsikurdavo ir užgęsdavo. Galop ji net nebeužsikuria. Skydelyje dega purkštuko raudonas simbolis ir caksi šalia akumuliatoriaus esančios keturios raudonos relės iš penkių. Caksint relėms apsukų strėlė irgi juda. Gal tai yra kokio gedimo požymis ir gal kam teko su tuo susidurti? Padėkit Alfos pradinukui :'(
-
kad sprogo kolikas tai cia 100proc., kad nuo duju! ir tegu nepi...a proto, kad nuo apkrovu. varyk i diagnostika ta savo lavona ir pasakys kas yra, arba keisk tas reles ir ziurek kas bus. cia dujos su elektra niekaip nesusijusios, nebent duju kompas gryba pjauna ir viska ten trumpina, mesk lauk tas dujas ir vazinek kaip zmogus, negirdejau, kad ts mataras visa laika vazinetu ant duju be problemu
-
kad sprogo kolikas tai cia 100proc., kad nuo duju! ir tegu nepi...a proto, kad nuo apkrovu. varyk i diagnostika ta savo lavona ir pasakys kas yra, arba keisk tas reles ir ziurek kas bus. cia dujos su elektra niekaip nesusijusios, nebent duju kompas gryba pjauna ir viska ten trumpina, mesk lauk tas dujas ir vazinek kaip zmogus, negirdejau, kad ts mataras visa laika vazinetu ant duju be problemu
Galiu asmeniskai parodyti bent du TS, kurie vazineja be problemu dujom... O sprogti tai galejo nuo duju, sutinku. Priklausomai nuo to kokia iranga ideta.
-
Dujos - tiesioginis įpurškimas.
-
nu faktas kad is oro niekas neatsiranda(vaikus siais laikais irgi jau nebe gandras atnesa :) )
Tai kad tu maziau krapstykis pie tos masinos, kol visu reliu tau nesusprogdino ir temk masina i normalu elektrika.
Turetu sutvarkyti
-
Nuo apsukų gali trūkti stūmoklis, lūžti alkūninis ar dar koks velnias nutikti, bet kad sprogtų kolektorius ir dar įsiurbimo :o Čia greičiau kaip kad Laimius ir sakė kalta netvarkinga dujų įranga, tačiau norėčiau pabrėžti NETVARKINGA. Nes su normalia dujų įranga galima normaliai važinėti ne prasčiau nei benzinu ir nesvarbu TS tai ar koks kitas variklis.
-
O tai, kad nėra kažkokio ribotuvo (turbūt sūkių ribotuvo) neturi įtakos? Prisipažinsiu, važiavau antra pavara, greitis buvo apie ... hm ... 110 km/h. Tiesiog mėginau :masina: Esmė, kad pakeitus kolektorių mašina normaliai važiavo. O gęsti pradėjo tik pastačius prie namų.
-
nu, ne be zodziu - antra pavara ant 110...
nu ir ka isbandei? kokia reziume tavo bandymo?
idiotizmui ribu nera..
-
nu, ne be zodziu - antra pavara ant 110...
nu ir ka isbandei? kokia reziume tavo bandymo?
idiotizmui ribu nera..
reziume kokia?! supi**** kolektorius ir ploninama pinigine! kokia gali buti reziume... dar viena reziume - galvoj vakuumas... sorry, bet tikrai taip atrodo.
-
dujos sprogo kolike ir viskas, nebutu duju - nebutu niekas ten sproges, greiciau butu koks svaistiklis islndes pro bloka. o ribotuvas yra pas visas 2.0l ties 7000rpm, kaip pas tave jo gali nebuti? tipo sukas iki 9000rpm?
-
Ne, nu ka as zinau. Su nenauju varikliu spausti antra pavara iki 110 km/h, tai jau reikia tureti drasos (ir dar su 2.0 TS). As po kapitalinio pravaziaves apie kokius 10k km antra pavara paspaudziau iki 90 viena vieninteli karta ir tai jau apsukos ties 6000 rpm buvo. Ir nesiruosiu kartoti tokio varianto, nes man gaila masinos paprasciausiai. Nezinau kokia prasme tokio lauzymo... nieko nuostabaus, kad masinos mazgai ir neatlaike... Po tokiu prikolu (ir dar su dujom) veliau ir gaunasi, kokia ta Alfa sh*das ir panasiai... ??? :mzp:
-
Iškar įžeidinėjimai pasipylė :smilie: Idiotizmas yra įžeidinėti kitus, kai nežinai visų aplinkybių. Paprastai, važiuojant tam tikra pavara yra jos riba - kada variklis tiesiog užspringsta ir reikia perjungti kitą (aišku, geriau anksčiau, kol neužspringo). Šiuo atveju variklis nespringo ir tik vėliau sužinojau, jog nėra kažkokio ribotuvo (jūs turėtumėte visi geriau žinoti :-\ ) Juk mašiną turiu neseniai, tai nežinau ir jos galimybių. Važiuojant nei greičio, nei apsukų nestebėjau (nebuvo kaip ::)) - tik kai sprogo kolektorius, pamačiau tą greitį.
P.S. nukrypom kažkaip nuo temos, nes klausiau ne apie kolektoriaus nusprogimo priežastis (ko pridariau - tą susitvarkiau :du:), o apie kitą gedimą.Kolkas gavau tik moralinių patarimų. :loud:
-
Vienintelis patarimas, kuris gali buti, tai vaziavimas i kompiuterine diagnostika ir pas elektrika, nes mes nesam telepatai ir internetu masinos nesutaisysim. 8)
-
Iškar įžeidinėjimai pasipylė :smilie: Idiotizmas yra įžeidinėti kitus, kai nežinai visų aplinkybių. Paprastai, važiuojant tam tikra pavara yra jos riba - kada variklis tiesiog užspringsta ir reikia perjungti kitą (aišku, geriau anksčiau, kol neužspringo). Šiuo atveju variklis nespringo ir tik vėliau sužinojau, jog nėra kažkokio ribotuvo (jūs turėtumėte visi geriau žinoti :-\ ) Juk mašiną turiu neseniai, tai nežinau ir jos galimybių. Važiuojant nei greičio, nei apsukų nestebėjau (nebuvo kaip ::)) - tik kai sprogo kolektorius, pamačiau tą greitį.
P.S. nukrypom kažkaip nuo temos, nes klausiau ne apie kolektoriaus nusprogimo priežastis (ko pridariau - tą susitvarkiau :du:), o apie kitą gedimą.Kolkas gavau tik moralinių patarimų. :loud:
Tamsta, paskaitykit PM
-
o kas čia tokio, kad tiek įsuko antra pavara? pavydit? :D
viskas normaliai. gal kiek viršijo, bet čia ne koks ne stebuklas. jei max galia pas 2 TS yra prie 6400 rpm. kaip T_K rašė, kad pas jį rodė 6000 rpm prie 90 km/h. iki 7000 rpm uždrožus visai realu, kad bus prie 110 km/h. jei kartą pabandė, tai nereiškia, kad visada taip važinės.
o dėl dujų, kiekvieno reikalas. tik tiek, kad esant dujom visada atsiranda daugybė kitų niunasų, t.y. nesutarimų tarp dujininkų meistrų ir variklistų. vieni sureguliuoja ant dujų geri, kiti ant benzo, o vairuotojas paskui nei su tuo, nei su anuo nepavažiuoja :D tada kyla klausimų forumuose, o čia dujininikai supratimo nesulauks niekada :smilie: yra aišku ir gerai sureguliuotų variantų. tad manau panika kyla dėl to, kad nėra aiški situacija dėl pačių dujų, o ne dėl uždrožimo.. nors gi čia TS - negalima taip!?!? o kur parašyta ? :D ne problema - bus darbo meistrams :smilie:
žmonės, nesipykit 8)
-
o kas čia tokio, kad tiek įsuko antra pavara? pavydit? :D
viskas normaliai. gal kiek viršijo, bet čia ne koks ne stebuklas. jei max galia pas 2 TS yra prie 6400 rpm. kaip T_K rašė, kad pas jį rodė 6000 rpm prie 90 km/h. iki 7000 rpm uždrožus visai realu, kad bus prie 110 km/h. jei kartą pabandė, tai nereiškia, kad visada taip važinės.
o dėl dujų, kiekvieno reikalas. tik tiek, kad esant dujom visada atsiranda daugybė kitų niunasų, t.y. nesutarimų tarp dujininkų meistrų ir variklistų. vieni sureguliuoja ant dujų geri, kiti ant benzo, o vairuotojas paskui nei su tuo, nei su anuo nepavažiuoja :D tada kyla klausimų forumuose, o čia dujininikai supratimo nesulauks niekada :smilie: yra aišku ir gerai sureguliuotų variantų. tad manau panika kyla dėl to, kad nėra aiški situacija dėl pačių dujų, o ne dėl uždrožimo.. nors gi čia TS - negalima taip!?!? o kur parašyta ? :D ne problema - bus darbo meistrams :smilie:
žmonės, nesipykit 8)
:alaus: :alaus: :alaus: Pranešiu, kai sutvarkysiu.
-
Na siaip kai as sutvarkiau savo dujos (kainavo 475lt) tiesiogines, tai dabar puikiai vaziuoja tiek dujomis tiek ir benzinu, venintelis kas uzknisa tai apsuku sokinejimas (zinau kad greiciausiai bus tas MAF) bet nauja kazkaip nenoriu pirkti :( o siaip tikrai gerai ir traukia ir vaziuoja dujom
-
Prieš savaitę įsigijau Alfa 156, 2 Lt, benzinas/dujos. Viskas buvo gerai, kol nesprogo įsiurbimo kolektoriaus apatinė dalis (paaiškėjo, kad nėra ribotuvo, todėl neatlaikė apkrovos). Pakeičiau tą kolektorių. Mašina važiavo kurį laiką gerai. Bet, pakeitus kolektorių tą pačią dieną staiga dingo salono apšvietimas, nebeveikė laikrodis ir nebepūtė klimato ventiliatorius. Patikrinau saugiklius - vienas (salono apšvietimo) buvo perdegęs. Atsirado šviesa, pajunginėjus apšvietimo mygtuką pradėjo pūsti ir ventiliatorius :D (po to vėl neveikė ir po to vėl veikė ;D ) Galų gale, pradėjus mašina užvedinėti, ji trumpam užsikurdavo ir užgęsdavo. Galop ji net nebeužsikuria. Skydelyje dega purkštuko raudonas simbolis ir caksi šalia akumuliatoriaus esančios keturios raudonos relės iš penkių. Caksint relėms apsukų strėlė irgi juda. Gal tai yra kokio gedimo požymis ir gal kam teko su tuo susidurti? Padėkit Alfos pradinukui :'(
Sveiki pas mane alfa su dujomis tiesioginis ipurskimas pats isidejau, jau puse metu ir jokiu problemu nera, persijungia gerai dirba normaliai ir trauka gera, odel reliu ziurek gal nera geros mases kazkur, nes pas alfa atjungus mases laida gali visai neuzkurti. Sekmes beiskant gedimo.
-
Prieš savaitę įsigijau Alfa 156, 2 Lt, benzinas/dujos. Viskas buvo gerai, kol nesprogo įsiurbimo kolektoriaus apatinė dalis (paaiškėjo, kad nėra ribotuvo, todėl neatlaikė apkrovos). Pakeičiau tą kolektorių. Mašina važiavo kurį laiką gerai. Bet, pakeitus kolektorių tą pačią dieną staiga dingo salono apšvietimas, nebeveikė laikrodis ir nebepūtė klimato ventiliatorius. Patikrinau saugiklius - vienas (salono apšvietimo) buvo perdegęs. Atsirado šviesa, pajunginėjus apšvietimo mygtuką pradėjo pūsti ir ventiliatorius :D (po to vėl neveikė ir po to vėl veikė ;D ) Galų gale, pradėjus mašina užvedinėti, ji trumpam užsikurdavo ir užgęsdavo. Galop ji net nebeužsikuria. Skydelyje dega purkštuko raudonas simbolis ir caksi šalia akumuliatoriaus esančios keturios raudonos relės iš penkių. Caksint relėms apsukų strėlė irgi juda. Gal tai yra kokio gedimo požymis ir gal kam teko su tuo susidurti? Padėkit Alfos pradinukui :'(
Sveiki pas mane alfa su dujomis tiesioginis ipurskimas pats isidejau, jau puse metu ir jokiu problemu nera, persijungia gerai dirba normaliai ir trauka gera, odel reliu ziurek gal nera geros mases kazkur, nes pas alfa atjungus mases laida gali visai neuzkurti. Sekmes beiskant gedimo.
nei vienos masinos neuzkursi mase atjunges genijau, prie ko cia alfa :D
-
sorry už klausimą, bet akumą bandei normalų įdėt? ::) gal akumas negyvas. juk visko pasitaiko, galima viską išdrąskyt, o bėda elementariai paprasta gali būt. hmm nesuprantu ko čia visi dėl to TS taip jaudinas: negalima drožt, negerai tas ir anas? jmj tada kam ta alfa išvis, jei neišbudint tų apsnūdusių paskutinių arklių :D nu nusipirko alfa, tai smagu, bele ne kokia audi ar kitą vežimą, vis savekas :D
-
Sveiki pas mane alfa su dujomis tiesioginis ipurskimas pats isidejau, jau puse metu ir jokiu problemu nera, persijungia gerai dirba normaliai ir trauka gera, odel reliu ziurek gal nera geros mases kazkur, nes pas alfa atjungus mases laida gali visai neuzkurti. Sekmes beiskant gedimo.
Ką tik po remonto. ;D Tikrai taip. Tu teisus. :star: Gaila, kad nebuvo šito komentaro anksčiau :D Elektrikas vos ne visos mašinos laidus patikrino. Kol galų gale užtiko masės laidą nesmarkiai užveržtą :o Atrodo, paprasta priežastis, bet reikėjo kone dienos ją atrasti. Tik dujų įrangą kažko nebeveikia :alaus:
-
Na reikes ir man pasiziureti kas darosi, nes salta, ilgai pastovejus labai sunkiai uzsikuria, net nezinau, gal koks starteris pareina jau, viena karta isvis buvo, kad uzvedant uzgeso visos lepos ir net nusimuse mazas spidometras, bet uzsikure, kas gali buti dar?
-
paskutinis sakinys uzmusantis :D
-
Tik dujų įrangą kažko nebeveikia :alaus:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D kopustu daugiau valgyk ir pramus ;D ;D cia tai topas ;D ;D
-
Na reikes ir man pasiziureti kas darosi, nes salta, ilgai pastovejus labai sunkiai uzsikuria, net nezinau, gal koks starteris pareina jau, viena karta isvis buvo, kad uzvedant uzgeso visos lepos ir net nusimuse mazas spidometras, bet uzsikure, kas gali buti dar?
Buvo analogiškas variantas su kita mašina. Teko išsiimti starterį ir išvalyti visus kontaktus, nes visas dumblais ir lengvu tepalo mišiniu apėjęs buvo, tai kuriant trumpindavo. Išvalius pasibaigė problemos.
-
Buvo analogiškas variantas su kita mašina. Teko išsiimti starterį ir išvalyti visus kontaktus, nes visas dumblais ir lengvu tepalo mišiniu apėjęs buvo, tai kuriant trumpindavo. Išvalius pasibaigė problemos.
Dekui, reikes bandyti ir man ji pravalyti
-
Tik dujų įrangą kažko nebeveikia :alaus:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D kopustu daugiau valgyk ir pramus ;D ;D cia tai topas ;D ;D
Esmė, kad sugedo ir tiek ::) Galbūt dėl tos masės dingimo. Nežinau. O masės laidas turbūt buvo atsuktas ir blogai \uždėtas nuimant ir dedant kitą įsiurbimo kolektorių. Šiaip ačiū visiem už patarimus. Palyginus su Citroen ir BMW forumais šitas forumas gana aktyvus ir gana draugiškas :cart:
-
Esmė, kad sugedo ir tiek ::) Galbūt dėl tos masės dingimo. Nežinau. O masės laidas turbūt buvo atsuktas ir blogai \uždėtas nuimant ir dedant kitą įsiurbimo kolektorių. Šiaip ačiū visiem už patarimus. Palyginus su Citroen ir BMW forumais šitas forumas gana aktyvus ir gana draugiškas :cart:
radai su kuo lygint... BMW... neveikia gal del to, kad nuiminedamas sena kolektoriu kazka atjungiai kas susije su dujomis, o uzdejus nauja kolektoriu nepajungiai visko, ka reikia pajungt, tai db ir neveikia... arba nuo sprogimo koks nors daviklis ar rele sudege... varyk dabar pas dujininkus... 110 km/h antra pavara...
-
Esmė, kad sugedo ir tiek ::) Galbūt dėl tos masės dingimo. Nežinau. O masės laidas turbūt buvo atsuktas ir blogai \uždėtas nuimant ir dedant kitą įsiurbimo kolektorių. Šiaip ačiū visiem už patarimus. Palyginus su Citroen ir BMW forumais šitas forumas gana aktyvus ir gana draugiškas :cart:
radai su kuo lygint... BMW... neveikia gal del to, kad nuiminedamas sena kolektoriu kazka atjungiai kas susije su dujomis, o uzdejus nauja kolektoriu nepajungiai visko, ka reikia pajungt, tai db ir neveikia... arba nuo sprogimo koks nors daviklis ar rele sudege... varyk dabar pas dujininkus... 110 km/h antra pavara...
;D ;D ;D ;D :masina:
-
waterman nebludyk bo ir antra kolika susprogins :D
-
cia jam specialiai atjunge dujas, kad nevalintu tacila, su benzu 2 shaiba 110km/h nepajams, dabar lauksim kada tu "skrynka liatunov" keisi :alaus:
-
Palyginus su Citroen ir BMW forumais šitas forumas gana aktyvus ir gana draugiškas :cart:
O kuom tau BMW forumas nepatiko? As asmeniskai is ten atejau, ir ten tikrai puikus forumas ;)
-
Apie forumus prasom per PM plepet ir nenusigrybauti nuo pagrindines temos. :mzp: :loud:
-
Apie forumus prasom per PM plepet ir nenusigrybauti nuo pagrindines temos. :mzp: :loud:
ok ;)
-
Prieš savaitę įsigijau Alfa 156, 2 Lt, benzinas/dujos. Viskas buvo gerai, kol nesprogo įsiurbimo kolektoriaus apatinė dalis (paaiškėjo, kad nėra ribotuvo, todėl neatlaikė apkrovos). Pakeičiau tą kolektorių. Mašina važiavo kurį laiką gerai. Bet, pakeitus kolektorių tą pačią dieną staiga dingo salono apšvietimas, nebeveikė laikrodis ir nebepūtė klimato ventiliatorius. Patikrinau saugiklius - vienas (salono apšvietimo) buvo perdegęs. Atsirado šviesa, pajunginėjus apšvietimo mygtuką pradėjo pūsti ir ventiliatorius :D (po to vėl neveikė ir po to vėl veikė ;D ) Galų gale, pradėjus mašina užvedinėti, ji trumpam užsikurdavo ir užgęsdavo. Galop ji net nebeužsikuria. Skydelyje dega purkštuko raudonas simbolis ir caksi šalia akumuliatoriaus esančios keturios raudonos relės iš penkių. Caksint relėms apsukų strėlė irgi juda. Gal tai yra kokio gedimo požymis ir gal kam teko su tuo susidurti? Padėkit Alfos pradinukui :'(
Sveiki pas mane alfa su dujomis tiesioginis ipurskimas pats isidejau, jau puse metu ir jokiu problemu nera, persijungia gerai dirba normaliai ir trauka gera, odel reliu ziurek gal nera geros mases kazkur, nes pas alfa atjungus mases laida gali visai neuzkurti. Sekmes beiskant gedimo.
nei vienos masinos neuzkursi mase atjunges genijau, prie ko cia alfa :D
Sutinku kad atjungus visai masini laida visai ne vienos neuzkursi cia sutinku, bet alfai teko susidurt buvau nuemes kolektoriu ir vieno mases laido neprisukau, starteris veikia, paneleje viskas sviecia bet nesikuria, prisukus laida , uzsikure.