Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Donius 2009-11-09 20:00

Antraštė: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Donius 2009-11-09 20:00
kokia pas jus temperatura buna pavazinejus kokia 20 - 30 km po miesta, pas mane kokia 60 laipsniu, ar tai normalu
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: aegis 2009-11-09 20:48
kokia pas jus temperatura buna pavazinejus kokia 20 - 30 km po miesta, pas mane kokia 60 laipsniu, ar tai normalu

Nuvaziavus toki atstuma ir dar miesto ribose, 60 laipsniu tikrai nera normali temperatura (nebent blogai veiktu temperaturos dacikas ir is tikro temperatura butu visiskai kitokia). Tavo atveju matyt termostatas jau nebeatlieka savo funkcijos ir todel nepasiekiama darbine temperatura.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Donius 2009-11-09 20:54
taiva, ir as galvoju, gal termostatas. kaip ji patikrint, as kalbu apie dyzelini 1,9 varikli
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: aegis 2009-11-09 21:07
taiva, ir as galvoju, gal termostatas. kaip ji patikrint, as kalbu apie dyzelini 1,9 varikli

Yra toks paprastas budas, tiesiog siek tiek padirbus varikliui ar nedaug pavazinejus paciupinek slanga, einancia is termostato i radiatoriu. Jei slanga bus silta, vadinasi termostatas neveikia (teoriskai pastaroji slanga turetu buti salta iki temperatura nepakyla iki mazdaug 88 laipsniu).

PS. radau sokia tokia foto... Tau reikalinga slanga yra pavaizduota paveiksle po treciu numeriuku.
PPS. paskaitinek sita tema: http://www.alfaklubas.lt/index.php?option=com_smf&Itemid=85&topic=61724.0
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: alfonsass156 2009-11-10 12:29
pas mane ir tas pats pakyla vos rodykle... bus termostatas arba daviklis...tik keista kad i isipletimo bakeli nebega kad ir uzmetus gazo nebent uzlinkes ir mazu ratu dirba?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: warlock 2009-11-10 13:11
pas mane ir tas pats pakyla vos rodykle... bus termostatas arba daviklis...tik keista kad i isipletimo bakeli nebega kad ir uzmetus gazo nebent uzlinkes ir mazu ratu dirba?
Kazkaip man rodos jei mazu ratu dirbtu, tai temperatura kiltu labai greitai... Ar klystu?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brucelee 2009-11-10 14:17
o pas mane 1.9 jtd iki 50 pakyla daugiausiai-ar tai normalu ? na vasara iki 90 pakile buvo. aciu .
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: alfonsass156 2009-11-10 19:56
na jo jai mazu ratu  tai kaistu bet nuvaziavus 30 km pakyla vos rodykle,,, ir i bakeli nebega nors ir gazo uzspaudi... kazkaip nelogiska?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Donius 2009-11-10 21:24
termostatas veikia, slangos ir radikas saltas buna, po kokia 10km, isila viskas, bet temperatura rodo apie 60, turbut dacikas nuejas, o kur jis yra, galvoj
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Liepusaitis 2009-11-11 15:50
dacikas yra ten kur termostartas... i y jy ateina du laidai tai va ten yra dacikas :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Liepusaitis 2009-11-11 16:09
na cia prie JTD temperaturos kartu paklausiu... per kiek laiko pakyla temperatura iki 90 laipsniu arba kiek mazdaug Km nuvaziavus, geriausia butu kad rasytu tie kas turi dyzeliukus, nes benzininiams uztenka keliu Km o dyzeliukams vat nezinau..
p.s termostatas naujas, bet ~10 km nuvaziavus vidutiniu 60km/h  temperatura rodo ~55-60 ar normalu?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: stasius 2009-11-11 16:32
na tikrai nenormalu. gal ką ne taip pajungė. gal davikliai nekontaktuoja ar neveikia. po kokių 10 km turėtų jau apie 80-90 laipsnių. bent pas mane taip. iki darbo panašus atstumas, tai kai kada sušyla pilnai, kai kada nedaug trūksta. su kitais jtd, kuriais važinėjau irgi panašiai. visi jie tvakingi buvo ir sušilus visada rodydavo prie pat 90 laipsnių.
dar variantas, kad radiatorius jau nefunkcionuoj pas tave..  ???
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: aegis 2009-11-11 16:39
na cia prie JTD temperaturos kartu paklausiu... per kiek laiko pakyla temperatura iki 90 laipsniu arba kiek mazdaug Km nuvaziavus, geriausia butu kad rasytu tie kas turi dyzeliukus, nes benzininiams uztenka keliu Km o dyzeliukams vat nezinau..
p.s termostatas naujas, bet ~10 km nuvaziavus vidutiniu 60km/h  temperatura rodo ~55-60 ar normalu?

Jo pritariu Stasiui. Manasis JTD iki darbines temperaturos susyla miesto rezimu per 8-9 km mazdaug.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Donius 2009-11-11 18:32
na tikrai nenormalu. gal ką ne taip pajungė. gal davikliai nekontaktuoja ar neveikia. po kokių 10 km turėtų jau apie 80-90 laipsnių. bent pas mane taip. iki darbo panašus atstumas, tai kai kada sušyla pilnai, kai kada nedaug trūksta. su kitais jtd, kuriais važinėjau irgi panašiai. visi jie tvakingi buvo ir sušilus visada rodydavo prie pat 90 laipsnių.
dar variantas, kad radiatorius jau nefunkcionuoj pas tave..  ???
radiatorius nefunksionuoja, kas cia per nesamone
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: alfonsass156 2009-11-11 19:52
jai kas ispres sia problema pasidalinkit info ...
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: a.zart 2009-11-11 23:20
na cia prie JTD temperaturos kartu paklausiu... per kiek laiko pakyla temperatura iki 90 laipsniu arba kiek mazdaug Km nuvaziavus, geriausia butu kad rasytu tie kas turi dyzeliukus, nes benzininiams uztenka keliu Km o dyzeliukams vat nezinau..
p.s termostatas naujas, bet ~10 km nuvaziavus vidutiniu 60km/h  temperatura rodo ~55-60 ar normalu?
Taigi daryk paprastai, uzkuri auto pasildai 2-3 minutes, mini gaza iki 2000-3000 aps/min. na ir palaikai kokias 5 minutes, kaip mat temperatura prades lysti i virsu. Parukyk keleta minuteliu ir vel palaikyk gaziuka, tai iskacigarines pamatysi jei pakyla temp. iki darbines (90 laipsniu) tai viskas tvarkoj ir su termostatu ir su radiatoriumi (beje siuo atveju manau labiau kaistu auto ir rodytu 110-120 laipsniu). Nes kazkaip sieti susylimo greiti su atstumu absurdiska. As tau ir per 1km galiu pakelti iki darbines temperaturos :) Maniske Lancia JTD susyla prikalusomai nuo oro salygu ir vairavimo stiliaus kazkur per 10-15 min. pastovaus judejimo. Faktas tas kad temperatura neturi nusileisti ar negali pakilti auksciau 70 laipsniu-termostatas negyvas.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Liepusaitis 2009-11-12 08:25
o gal yra koks nors liaudiskas patikrinimo budas?? :) savaitgaly uzsiimciau... zn kaip termostata tikrinti... o viso kito neyzsiviazduoju...
o gali buti kad naujas termosttas blogas, ir pastoviai atidarytas didysis ausinimo ratas ir del to tai blogai syla?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: gringas 2009-11-12 11:30
Man iki darbo 6km. Max pasiekia 60 laipsniu. Ziema ir dar maziau. Sveikai maitinkis ir nesinervuok. Turejau dyzeli mitsubishi, panasiai tas pats.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Donius 2009-11-12 20:27
o gal yra koks nors liaudiskas patikrinimo budas?? :) savaitgaly uzsiimciau... zn kaip termostata tikrinti... o viso kito neyzsiviazduoju...
o gali buti kad naujas termosttas blogas, ir pastoviai atidarytas didysis ausinimo ratas ir del to tai blogai syla?
termostata patikrint, gali virdamas puode, jis turetu atsidaryt mazdaug prie 90 laipsniu.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Liepusaitis 2009-11-15 12:15
sveiki, savaitgaly pastebejau, kad apatine zarna ausinimo skyscio, na kur iseina is radiatoriaus, ji visada salta... norsi ir temperatura variklio ir rode 90 laispsniu... tep turi buti?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Yara 2009-11-15 12:18
sveiki, savaitgaly pastebejau, kad apatine zarna ausinimo skyscio, na kur iseina is radiatoriaus, ji visada salta... norsi ir temperatura variklio ir rode 90 laispsniu... tep turi buti?

o daugiau temperatura ne kylo ? panashu kad termostatas neatsidaro, pas mane taip buvo, bet temp pakildavo iki 110-130C, nors ir termostatas buvo atidarytas visa laika (su varztu uzklininau ji)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: gringas 2009-11-15 12:19
sveiki, savaitgaly pastebejau, kad apatine zarna ausinimo skyscio, na kur iseina is radiatoriaus, ji visada salta... norsi ir temperatura variklio ir rode 90 laispsniu... tep turi buti?
Gali, jei termostatas dar neatsidares, o atsidaro jis paprastai virs 90 laipsniu.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Liepusaitis 2009-11-15 12:21
bet ta kur yra virsuje(įejime) tai normaliai silta, stipriai silta :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: mindes323 2009-11-15 15:56
susiduriau su problema su temperaturos parodymais.
padariau didziule klaida - supyliau radiatoriaus sandarikli(jau zinau kad prisidirbau - nekomentuokit to)
Tai va, PO SITOKIO MANO NEATSAKINGI VEIKSMO vaziuojant ilga trasa temperatura krenta ir kilnosjasi kaip stovint pike??? tai yra - pakyla iki 90 ir krenta iki 70
Vaziuojant trasa turi stoveti kaip ikalta -75/80
kas cia man nutiko? :'( :angry:
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Liepusaitis 2009-11-19 08:27
susiduriau su problema su temperaturos parodymais.
padariau didziule klaida - supyliau radiatoriaus sandarikli(jau zinau kad prisidirbau - nekomentuokit to)
Tai va, PO SITOKIO MANO NEATSAKINGI VEIKSMO vaziuojant ilga trasa temperatura krenta ir kilnosjasi kaip stovint pike??? tai yra - pakyla iki 90 ir krenta iki 70
Vaziuojant trasa turi stoveti kaip ikalta -75/80
kas cia man nutiko? :'( :angry:

Viena ir problemu, pradejo durniuoti termostatas, atdidarineti ir uzsidarineti... kita temperaturos daviklis
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: mindes323 2009-11-20 21:09
susiduriau su problema su temperaturos parodymais.
padariau didziule klaida - supyliau radiatoriaus sandarikli(jau zinau kad prisidirbau - nekomentuokit to)
Tai va, PO SITOKIO MANO NEATSAKINGI VEIKSMO vaziuojant ilga trasa temperatura krenta ir kilnosjasi kaip stovint pike??? tai yra - pakyla iki 90 ir krenta iki 70
Vaziuojant trasa turi stoveti kaip ikalta -75/80
kas cia man nutiko? :'( :angry:

Viena ir problemu, pradejo durniuoti termostatas, atdidarineti ir uzsidarineti... kita temperaturos daviklis

as ir manau kad cia termostatas, nes termodaviklis nesenai keistas.
Manau jis galejo uzsikimsti situom sssssss, bakelyje ten to sandariklio buvo daug.
Tai isvaliua bakeli, po keliu dienu ziuriu vel yra, tai taip ir zaisiu, kol ta sss is sistemos isvarysiu.
dar prie to manau, teks imti lauk termostata ir ziureti kas ten darosi
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Liepusaitis 2009-11-26 08:33
susiduriau su problema su temperaturos parodymais.
padariau didziule klaida - supyliau radiatoriaus sandarikli(jau zinau kad prisidirbau - nekomentuokit to)
Tai va, PO SITOKIO MANO NEATSAKINGI VEIKSMO vaziuojant ilga trasa temperatura krenta ir kilnosjasi kaip stovint pike??? tai yra - pakyla iki 90 ir krenta iki 70
Vaziuojant trasa turi stoveti kaip ikalta -75/80
kas cia man nutiko? :'( :angry:

Viena ir problemu, pradejo durniuoti termostatas, atdidarineti ir uzsidarineti... kita temperaturos daviklis

as ir manau kad cia termostatas, nes termodaviklis nesenai keistas.
Manau jis galejo uzsikimsti situom sssssss, bakelyje ten to sandariklio buvo daug.
Tai isvaliua bakeli, po keliu dienu ziuriu vel yra, tai taip ir zaisiu, kol ta sss is sistemos isvarysiu.
dar prie to manau, teks imti lauk termostata ir ziureti kas ten darosi
Tai jau geriau nusimauk apatine radiatoriaus žarną ir su burna išsipūsk visą tosolą iš sistemos ir nauja susipilk... manau greičiau bus nei kiekvieną kartą valyti ta bakelį... ir šeip bus naudinga tosolą pasikeisti
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Tutmoziuz 2010-11-09 08:02
Sveiki alfistai!!!!



Veiksmas vyksta Danijoje ( meistru vietiniu nepazystu o autoservisuose kainos) ( geriau net nezinot) :))
  Is manes meistras ne koks taigi vienintele viltis jus :) Kolegos .. Situacija tokia : Modelis Ar 156 2.4jtd 98m atsiunte man termostata, pasikeiciau as ji ir naujame nebuvo "fiskes" sriegio temperaturos davikliui( kur rodo temperatura) tai as  ta dacika prie termostato buvo skyle y bloka  ten ir ysukau.

rezultatas: rodo 70laipsniu kadangi darbo metu masina  ilgai dirba ant laisvu apsuku tai kartais vos vos pakyla iki 80 laipsniu ar taip yra normalu? gal cia tas dacikas blogai kad y ta korpusa isukau blogai rodo? gal yra koks kitas budas kad gerai temp rodytu?.

Dekui uz atsakymus. :alaus: :alaus:

Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: egis 2010-11-09 18:17
viskas gerai ir as galvojau kad termostatas sugedes pakeiciau ir taspats. isyla iki 60 tik autostradoje buna 90 arba vasara.

Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: montezumijus 2010-11-10 17:25
Man atrodo, kad nenormalu. Turi įšilti ir laikytis ~ 90 laipsnių. Jei yra kitaip, vadinasi, blogas termostatas arba parodymai skydelyje.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Danas 2010-11-10 22:39
del 60 tai tikrai per mazai,su sugedusiu iki tiek syla.stabili temperatura turi but zemiau 90, apie 87.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Tutmoziuz 2010-11-12 22:48
O ne del to kad isukau i bloka ten o ne y termostata pati gal del to maziau rodo?

O gal kaip nors reike pajungti  per ta kita dacika( kur ventiliatoriu ijungia) ar ymanoma is 2daciku  padaryti 1?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Danas 2010-11-13 08:31
tai koki tau termostata atsiunte kad sriegio nebuvo??? gal jis kamsteliu uzkimstas?

o kad i bloka(wtf???) isukai davikli, tai ka jis tau dabar rodo gali atsakyt?  :smilie:
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Tutmoziuz 2010-11-13 13:17
tai koki tau termostata atsiunte kad sriegio nebuvo??? gal jis kamsteliu uzkimstas?

o kad i bloka(wtf???) isukai davikli, tai ka jis tau dabar rodo gali atsakyt?  :smilie:

ne ne tiesiog kur turejo buti temp dawiklis nera sriegio ir gaunasi kad tik viena galejau dacika pajungti.

O kaip isukau y bloka ta ir rodo 70laipsniu:)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: montezumijus 2010-11-13 15:31
Įsidėk termostatą tokį koks priklauso. Nereikės užsiimti burtais.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Tutmoziuz 2010-11-13 16:26
Įsidėk termostatą tokį koks priklauso. Nereikės užsiimti burtais.

jai negali atsakyti y klausima ar kazkaip padeti.  tai nerasyk. ^-^
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: darioJ 2010-11-14 19:49
Įsidėk termostatą tokį koks priklauso. Nereikės užsiimti burtais.

jai negali atsakyti y klausima ar kazkaip padeti.  tai nerasyk. ^-^
teisingai raso, kad geriausia isideti termostata koks priklauso, bet is tavo nupasakojimo, manau, kad jis dabar rodo ne ausinimo skyscio, o variklio bloko temperatura, nes itariu, kad jis dabar nekontaktuoja su antifrizu.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: SLQ 2010-12-01 19:42
Sveiki. del variklio temeraturos

Alfa 156 2.0 JTS

problema: pasalus variklis neikaista, pravaziavus 8km per 30min ir prastovejus 30min variklis vos sieke 60 laipsniu.
termostatas buvo keistas pries metus.

rezultatas: Servisas autobrava: termostatas tvarkingai veikia, atsidaro ties 93laipsniais, venteliatoriaus pirmas begis isijungia ties 95laipsniais. Nekaitimo priezastis yra gamintojo padaryta sistema su tiesioginiu ipurskimu, dirbant varikliui nekaista(variklis susyla bet ne 90laipsnius), laikant apsukas kaista(iki 90).

isvados: nori silumos ziema, vaziuok didesni atstuma arba laikyk didesnes apsukas.

kad patikrinti ar gerai veikia termostatas tai vienas rase kad laikykit apsukas ir ziurekit ar syla. be apsuku negausit daugiau nei 60laipsniu.(ziema kai lauke minusine temperatura)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2010-12-02 08:12
Sprendimas (labai paprastas ir liaudiskas): dedi gabala kartono pries radiatoriu ir sils normaliai.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Steponas 2010-12-02 21:01
Sprendimas (labai paprastas ir liaudiskas): dedi gabala kartono pries radiatoriu ir sils normaliai.
vava, niekaip neprisiruosiu to padaryt ;D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: SLQ 2010-12-03 08:53
Pastebejimas: isjungus salono sildyma variklis greiciau ikaista, ijungus sildyma variklis pradeda vesti.

Del salono sildymo nusiskundimu neturiu, nes varikliui ikaitus iki 90, salone nusitacius max temperatura buna tikrai karsta.

Tai iseina kad peciukas labai daug silumos isgarina ir sugeba atvesinti varikli.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brumbrum 2010-12-03 09:03
Ne taip iseina, o taip ir yra... ;) Peciukas, taspats radiatorius, kuris siluma atiduoda :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: SLQ 2010-12-03 09:30
Ne taip iseina, o taip ir yra... ;) Peciukas, taspats radiatorius, kuris siluma atiduoda :)

Sutinku bet kitose masinose peciukas tikrai taip nekepina jog nusistacius max temperatura ir sustemai ikaitus nesugebi ilgai islaikyti rankos ant vejelio nes labai karstas oras.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2010-12-03 09:56
Sutinku bet kitose masinose peciukas tikrai taip nekepina jog nusistacius max temperatura ir sustemai ikaitus nesugebi ilgai islaikyti rankos ant vejelio nes labai karstas oras.

O tai kas cia blogo, kad tau pecius gerai sildo? Tvarkyk termostata, kad atsukus karsta vejeli neatvesintu varklio.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Tadas155 2010-12-03 12:51
Nu ant dyzeliuko  su tikrai gerai veikianciu termostatu prie didesnio slacio ijungus peciuka ir stovint vietoj temperatura krenta. Pas mane stovint vietoje nuo 90C nukrenta iki 80C su ijungtu peciumi.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: artas_007 2011-01-26 19:24
 vaziuojant ( alfa 156 2,4jtd 1998m) laikas nuo laiko uzsidega purkstuko simbolis ir po kiek laiko isijungia ventiliatorius, jis veikia be perstojimo kol neuzgesini ir is naujo neuzvedi masinos. gal zinot kaip iveikt sia problema? be to masina nepasiekia savo darbines temperaturos ( auksciausia temp apie 55 laipsnius), bet peciukas sildo gerai.

 dekui uz pagalba
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Q4 2011-01-26 19:38
blogas temp. daviklis ;D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: artas_007 2011-01-26 21:06
temperaturos daviklis pakeistas, bet pasirodo ir senais buvo geras :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Steponas 2011-01-26 22:14
temperaturos daviklis pakeistas, bet pasirodo ir senais buvo geras :)
o buvo kas?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: 20040629 2011-01-27 09:39
jo pas mane ir pradejo bludyti temp dacikas.bent taip maniau.bet veliau priejau tokios isvados kad termostatas kaltas.kaskaip nebesilti pradejo.toks ramus vos vos siltas vejelis pucia.nors ir pavazinejus nesusyla nieko.tai kokios firmos prkti geriau i seip kokois kainos nauju senu.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: marius3000 2011-01-27 11:11
jo pas mane ir pradejo bludyti temp dacikas.bent taip maniau.bet veliau priejau tokios isvados kad termostatas kaltas.kaskaip nebesilti pradejo.toks ramus vos vos siltas vejelis pucia.nors ir pavazinejus nesusyla nieko.tai kokios firmos prkti geriau i seip kokois kainos nauju senu.
uz nauja 135lt
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: artas_007 2011-01-31 18:03
na kas isspres problema :) pas mane ne tik variklis nepasiekia darbines temperaturos, bet ir uzsidega purkstuko simbolis bei tuo metu pradeda veikt ventiliatorius. Purkstuko simbolis nedega nuolatos o uzsidega laikas nuo laiko. nejaugi cia termostato problema? peciukas sildo gerai, o temperaturos daviklis pakeistas

aciu uz pagalba.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Steponas 2011-01-31 20:05
na kas isspres problema :) pas mane ne tik variklis nepasiekia darbines temperaturos, bet ir uzsidega purkstuko simbolis bei tuo metu pradeda veikt ventiliatorius. Purkstuko simbolis nedega nuolatos o uzsidega laikas nuo laiko. nejaugi cia termostato problema? peciukas sildo gerai, o temperaturos daviklis pakeistas

aciu uz pagalba.
diagnostika tau pades ;)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Džeris166 2011-01-31 21:04
biski neykertu kuo galetu buti suristas purkstuko simbolis ir ventiliatoriaus veikimas  :-\
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: PiPPas 2011-01-31 21:10
biski neykertu kuo galetu buti suristas purkstuko simbolis ir ventiliatoriaus veikimas  :-\

 Purkstuko simbolis yra CHECK ENGINE. Jei atsiranda klaida kompe, tai jis ir uzsidega. Nera cia ko "neikirsti". Naturalu, kad atsiradus klaidai jis uzsidege. Kaip Steponas ir minejo, reikia pajungti prie kompo ir pasimatys kame bedos. ;)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Snuff 2011-02-22 11:33
keliu tema. Norejau pasiteirauti ar imanomas dalykas del neveikiancio termostato didesnes kuro sanaudos ?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2011-02-22 11:38
keliu tema. Norejau pasiteirauti ar imanomas dalykas del neveikiancio termostato didesnes kuro sanaudos ?

Taip.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Snuff 2011-02-22 11:50
Aciu. :alaus:
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: gringas 2011-02-23 10:49
keliu tema. Norejau pasiteirauti ar imanomas dalykas del neveikiancio termostato didesnes kuro sanaudos ?

Taip.
Bet nežymiai ;)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: MinK 2011-02-25 03:20
Prirašyta 6 lapai svaigalų ir nieko naudingo.
Ką jei termostatas geras ir daviklis geras, bet variklis vistiek tik iki 60C vos tepakyla po 10km mieste ? (lauke apie -10C)
Autostradoje temp. tvarkingai 90C laikosi.
p.s. Situacijai pagerinti važiuoju užsikišęs kartoną pertverti oro srautui nuo radijatoriaus ir variklio bloko.

Alfa 156 1.9JTD 81kW
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: stasius 2011-02-25 08:25
pas mane identiska masina ir atstumas mieste - syla taip pat.
147 jtd kazkodel isyla kazkiek greiciau.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: darioJ 2011-02-25 09:18
Prirašyta 6 lapai svaigalų ir nieko naudingo.
Ką jei termostatas geras ir daviklis geras, bet variklis vistiek tik iki 60C vos tepakyla po 10km mieste ? (lauke apie -10C)
Autostradoje temp. tvarkingai 90C laikosi.
p.s. Situacijai pagerinti važiuoju užsikišęs kartoną pertverti oro srautui nuo radijatoriaus ir variklio bloko.

Alfa 156 1.9JTD 81kW
Nelabai supratau kur tu ta kartoną užkišęs ir ką ten pertveri.Nes iš tavo SVAIGALU galima suprast,kad kartoną užkišęs tarp radiatoriaus ir variklio.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: weetka 2011-02-25 15:39
Prirašyta 6 lapai svaigalų ir nieko naudingo.
Ką jei termostatas geras ir daviklis geras, bet variklis vistiek tik iki 60C vos tepakyla po 10km mieste ? (lauke apie -10C)
Autostradoje temp. tvarkingai 90C laikosi.
p.s. Situacijai pagerinti važiuoju užsikišęs kartoną pertverti oro srautui nuo radijatoriaus ir variklio bloko.

Alfa 156 1.9JTD 81kW
Na tai turbūt žiema kalta  :D  Važiuok ant daugiau apsukų ir užšils, jei ant kelio viskas normaliai būna. Arba pakūrenk prieš važiuodamas bent 5-10 min. Nepasidaryk, kad karštą orą pūstų smarkiai, kol variklis neįšilęs. Be to sunkiausiai rodyklė kyla iš pradžių, o nuo 70 iki 90 tikrai greičiau nei iki 60.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: gringas 2011-02-25 15:54

Na tai turbūt žiema kalta  :D  Važiuok ant daugiau apsukų ir užšils, jei ant kelio viskas normaliai būna. Arba pakūrenk prieš važiuodamas bent 5-10 min. Nepasidaryk, kad karštą orą pūstų smarkiai, kol variklis neįšilęs. Be to sunkiausiai rodyklė kyla iš pradžių, o nuo 70 iki 90 tikrai greičiau nei iki 60.
Dyzeliui ant tuščių apsukų žiemą tai  variklio neužšildysi. Pas mane visiškai rodyklė nepakyla, nors kažkiek drungną orą ir pučia. Nesenai bandžiau AR164 2,5TD, tai gal po dviejų minučių pradėjo šiltą pūst. Vienžo, nichrena neaišku kas čia darosi.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: mx1 2011-02-25 21:46
Visų pirma, ką neramina variklio temperatūra, siūlyčiau nepasikliauti prietaisų skydelio parodymais. Reikia žinoti realią temperatūrą. O tai šiais laikais - nieko sudėtingo. Tiesiog nuvažiuoji į bet kokį servisą, kuris turi variklio temperatūros matuoklį. Antras variantas - jungi prie diagnostinio kompo. Kiek prisimenu, irgi galima matyti momentinę variklio temperatūrą. Tada viskas aišku, meluoja prietaisų skydelis (gal ir daviklis), ar ne. Jeigu tikrai temperatūra nepakyla iki reikiamos, tai pasikeiti termostatą, ir viskas (9 atvejais iš 10). Nepykit, bet mane kartais stebina toks visiškas elementarių dalykų neišmanymas... ;D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: weetka 2011-02-26 11:00
Ant tuščių apsukų neužšildysi iki darbinės, bet kažkiek sušyla ir dėl to greičiau užkaista važiuojant.
O termostatus gali keist nekeitęs, jei negeneruoja daug šilumos - tai ir nebus šilta, nors ir uždarytas radiatorius.
Kaip ir ant laivų apsukų - gali visą dieną dirbt, o karšta vis tiek nebus... Nors pvz. isuzu, nissanai dyzeliniai kaista gerai.
Mano voyageris benzininis (2.4) užšyla iki darbinės nuvažiavus apie 2-3 km - ir nei radiatorius uždengtas nei ką, o su alfa dyzeline apie 10-12 nukūrenu. kol pasiekia 90, nors žiemiškai apkamšyta :)
Išvada - dyzelinė mašina naudoja energiją sukti ratams, o benzininė - šildyt planetai :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: MinK 2011-02-26 20:25
<...>O termostatus gali keist nekeitęs, jei negeneruoja daug šilumos - tai ir nebus šilta, nors ir uždarytas radiatorius.<...>
Persasi ir man mintis, kad viskas tvarkoje su termostatu ir davikliu taciau siluma isspinduliuojama per variklio bloka ir peciuka, termostatui neatidarius kelio i radijatoriu.
Reiketu variklio bloka makrofleksu ar stiklo vata apsiltinti :D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: MinK 2011-02-26 20:29
Visų pirma, ką neramina variklio temperatūra, siūlyčiau nepasikliauti prietaisų skydelio parodymais. Reikia žinoti realią temperatūrą. O tai šiais laikais - nieko sudėtingo. Tiesiog nuvažiuoji į bet kokį servisą, kuris turi variklio temperatūros matuoklį. Antras variantas - jungi prie diagnostinio kompo. Kiek prisimenu, irgi galima matyti momentinę variklio temperatūrą. Tada viskas aišku, meluoja prietaisų skydelis (gal ir daviklis), ar ne. Jeigu tikrai temperatūra nepakyla iki reikiamos, tai pasikeiti termostatą, ir viskas (9 atvejais iš 10). Nepykit, bet mane kartais stebina toks visiškas elementarių dalykų neišmanymas... ;D
Ne tokie mes jau ziopli, ir prie kompo pasijungiau masina ir variklio bloko temp matavau ivairiose vietose. Ir temp tikrai nepakyla nors termostatas uzsidares. Toks jausmas, kad variklis tiesiog mazai isskiria silumos.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: 1e2r456t 2011-03-01 10:57
Sveiki, krūva diskusijų, o šilumos kaip nėr, taip ir nėr. Siūlymai matuoti temperatūras, atlikti diagnostiką, keisti daviklius yra geri, bet yra ir paprastas patikrinimas - jei žarna už termostato šyla kartu su varikliu, tai termatatas prastas. Pats turiu dyzelinę alfa jau 4 metai ir turėjau bėdų su šiluma. Po pirmos žiemos pasikeičiau termostatą, nes temperatūra nepakildavo iki 60 laipsnių. Pirkau naują termostatą, mokėjau krūvą pinigų - 240 lt, ilgai krušausi kol jį pakeičiau ir jis gerai veikė tik dvi žiemas(realiai tik vieną, antrą žiemą temperatūra nepakildavo auksčiau 70 laipsnių). Prieš šią žiemą nusprendžiau pataupyti ir pasinaudojau šiame forume siūlomu "patobulinimu" įdėti Reno termostatą į žarną už originalaus termostato. Šiek tiek pavargti teko, kol jį įgrūdau, buvo momentas, kad jau maniau, kad nepavyks to atlikti su ta originalia žarna, bet pavyko. Dabar temperatūra važiuojant svyruoja tarp  80- 90 laipsnių.
Kaina to ""patobulinimo" 25 lt, truputis antifrizo ir valanda pasikraštymo. Ir kiekvienas tai gali atlikti, net įrankių nereikia ypatingų...
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: mx1 2011-03-02 09:52
Sutinku. Galima daryti ir taip, tuo labiau, kad pigiai kainuoja. Pabandymui keisti originalų termostatą neapsimoka. Santykinai daug darbo, daug pinigų, ir nėra garantijos, kad net ir naujas termostatas gerai funkcionuoja, t.y. atsidaro laiku. Aš keičiau prieš tris metus, dėjau tokį, koks priklauso, pakeičiau aušinimo skystį, ir vistiek nedirba idealiai tiksliai, kartais striginėja. Eilinį kartą pasitvirtina teiginys, kad atsarginės dalys pas mus š...
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: super 2011-03-05 22:13
as irgi idejau nauja vernet termostata i 1,9 jtd 85kw. vistiek niekaip nepasiekiu 90 laipsniu, reikia pravaziuoti kokia 15 km,tada pakyla ant 80 max, jai sustoji mazeja,vaziuoji vel normaliai,bet 90 niekaip nepasiekia,kas cia per sud... nezinau ,cia pas visus taip? reik pirma susalt ,o tik po to susilt :smilie:
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: MinK 2011-03-06 10:15
Pas mane taip kaip ir pasakoji.
Mano teorija butu kad AR projektuotos sistesniam klimatui. Lietuvos salygomis variklis perausinamas vien tik per variklio bloka / peciuka.

Galimi veiksmai variklio temp pakelti:
Vazineti isjungus peciuka (nesamoningas budas, noriu silumos)
Uzkisti kartona pries visa radijatoriu (maziau oro srauto tektu varikliui)
Sumontuoti dugno apsauga (maziau oro srauto tektu varikliui)
Apsiltinti variklio bloka stiklo vatos lakstais
Po uzdarytu kapotu per groteliu plysiuka pripusti MAKROFLEKSO :DDDDD
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Tadas155 2011-03-06 10:25
Nezinau, nu nera pas mane tokiu problemu. Su isjungtu peciuku iki 90C (JTD) uzsyla per 5-6km siuo metu. Su ijungtu peciuku - max 10km.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: montezumijus 2011-03-06 19:08
Sau dėjausi ne patį pigiausią termostatą, o Behr. Įšyla tvarkingai iki 90 laipsnių ir laikosi stabiliai. Aišku, šilimo greitis priklauso nuo aplinkos temperatūros  :smilie:
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: piotrax 2011-12-21 21:36
pas mane tas pats isidejau nauja termostata tai neskia 90 ,o gal tokia ir kokybe is kinetisku termostatu?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: vanagiux 2011-12-21 21:43
Kinietiskas daiktas = i veltui isleisti pinigai, galejai geriau jau i slanga isideti uz 25lt termostata, tai butu buve pastoviai 90 ir kainuoja pastatymas pigiau nei keisti originala.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: piotrax 2011-12-24 08:29
gerai sakai kita karta taip ir padarisiu,pas mane dar buvo tokia mintis isardyt sena korpusa ir  pabandyt pakeist termostata ,
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: kupe 2011-12-24 11:20
Kinietiskas daiktas = i veltui isleisti pinigai, galejai geriau jau i slanga isideti uz 25lt termostata, tai butu buve pastoviai 90 ir kainuoja pastatymas pigiau nei keisti originala.


Is dalies esate teisus kolega del termostato uz25lt, tik jei pasuksite galva ir patarsite zmonems kaip tai padaryt teisingai kad nesprogtu variklio ausinimo sistema   :D
Siaip as uz originalia detale, eksperimentai brangiau atsieina ,
isbandyta. :o ;)
 Geru svenciu
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Vaitakas 2011-12-27 19:03
Sveiki,

Su maniške alfyte tas pats kaip ir daugumos kitų. Važineju mieste, temperatūra rodo 50-60 laipsnių (nesvarbu važiuoju daug ar mažai). Paskaitęs šią temą radau būdą kaip patikrint sistemą, kur raše, kad duot padirbt 3min ant laisvo, tada 5min palaikyt 2000-3000 rpm, tada vėl palaikyt ant laisvo. Pritaikiau si metoda katik. Rezultatai: temperatūra laikant 3000 rpm, per 5min pakilo iki 92 laipsniu. Atleidus gazą per 5min temperatūra liko 87-88 laipsniai. Virsutinė šlanga buvo karšta, bet ranka galima laikyt. Važiuojant trasoj arba mieste temperatūra kaip ir minėjau nebūna didesnė nei 60 laipsnių. O keliant apsukas vietoj užkyla. Gal kas galit pasakyt kas negerai? kodėl važiuojant temperatūra buna daug mažesne nei darbinė? Variklis 1.9 JTD 81kw

Aciu uz jusu atsakymus :)

Atsiprašau jei ką nors blogai paaiškinau, prastas mechanikas esu :D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Tadas155 2011-12-27 19:24
Keisk termostata.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Džeris166 2011-12-27 19:39
belieka tik pritarti kolegai  :D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: vanagiux 2011-12-27 20:37
Kinietiskas daiktas = i veltui isleisti pinigai, galejai geriau jau i slanga isideti uz 25lt termostata, tai butu buve pastoviai 90 ir kainuoja pastatymas pigiau nei keisti originala.


Is dalies esate teisus kolega del termostato uz25lt, tik jei pasuksite galva ir patarsite zmonems kaip tai padaryt teisingai kad nesprogtu variklio ausinimo sistema   :D
Siaip as uz originalia detale, eksperimentai brangiau atsieina ,
isbandyta. :o ;)
 Geru svenciu

Viskas forume aprasyta nuo A iki Z  ;) dar negirdejau kad kam butu kas isleke ar pekaite, isbandyti visuose italuose ir dar daugybeje kitu markiu  ;)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Vital 2011-12-27 20:47
na ant benzinines AR apie 60lt kainuoja termostatas..kam kazka burti.. reiks pasidomet ryt kokia kaina dizeliuku termostatai..
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Steponas 2011-12-27 20:48
Viskas forume aprasyta nuo A iki Z  ;) dar negirdejau kad kam butu kas isleke ar pekaite, isbandyti visuose italuose ir dar daugybeje kitu markiu  ;)
visuose... nesnekek jau ;D isidek i v6, tada pakalbek :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Keoz 2011-12-27 21:09
Sveiki,

Su maniške alfyte tas pats kaip ir daugumos kitų. Važineju mieste, temperatūra rodo 50-60 laipsnių (nesvarbu važiuoju daug ar mažai). Paskaitęs šią temą radau būdą kaip patikrint sistemą, kur raše, kad duot padirbt 3min ant laisvo, tada 5min palaikyt 2000-3000 rpm, tada vėl palaikyt ant laisvo. Pritaikiau si metoda katik. Rezultatai: temperatūra laikant 3000 rpm, per 5min pakilo iki 92 laipsniu. Atleidus gazą per 5min temperatūra liko 87-88 laipsniai. Virsutinė šlanga buvo karšta, bet ranka galima laikyt. Važiuojant trasoj arba mieste temperatūra kaip ir minėjau nebūna didesnė nei 60 laipsnių. O keliant apsukas vietoj užkyla. Gal kas galit pasakyt kas negerai? kodėl važiuojant temperatūra buna daug mažesne nei darbinė? Variklis 1.9 JTD 81kw

Aciu uz jusu atsakymus :)

Nes termostatas atsidaręs visada

Atsiprašau jei ką nors blogai paaiškinau, prastas mechanikas esu :D


Nes termostatas atsidaręs visada
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: liuduks 2011-12-27 22:31
na ant benzinines AR apie 60lt kainuoja termostatas..kam kazka burti.. reiks pasidomet ryt kokia kaina dizeliuku termostatai..
o tiksliau nuo 90 Lt ne nuolaidų  :-*
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: piotrax 2011-12-29 08:11
nezinau  as kazkodel uz dyzelio mokejau 220
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: kasper 2011-12-29 11:31
kaina termostatu 115,205,240 lt skiriasi gamintojai
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: alkoholik 2011-12-29 16:48
VITAL kur tu radai bendzinui termostata uz 70lt   kiek domejaus 150 lt praso ce 1,6l alfukei
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: kasper 2011-12-29 16:53
paziurek fastbalt,ir paprasik nuolaida
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Džeris166 2012-01-01 22:25
o kur cia dizeliniu varikliu temperaturu problemos ?  :D :D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Eimantas 2012-09-23 23:44
Sveiki, taigi daugiau i tema gryztu, pasikeiciau termostata ir labai didelio skirtuma nepajutau gal greiciau syla bet oro temperatura dacike rodo tik 70, o slanga einanti is termostato karsta o apatine is radiatoriaus salta tai cia man termostata prasta ikiso ar dar koks ssss yra?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2012-11-14 09:33
Sveiki kolegos ir bendraminčiai.

Taigi reikalas toks... Pakeitė man servise termostatą, mašina šyla, viskas ok, viskas vyksta taip, kaip čia daug kas rašo. Tik va vienas reikalas vis neduoda ramybės... Pas mane temperatūros parodymai varikliui sušilus būna ~103 - 108 laipsniai. Biški biesina šitas dalykas, nes termostatas pagal gamintoją turėtų atsidaryti prie 88 laipsnių (bent jau taip rašo gamintojas)... O realiai neaišku kada jis atsidaro... Servise, kur keitė, vyriokai sako, kad viskas ok, nors kažkoks kirminas viduj man sako, kad taip neturėtų būti.

Taigi papasakokit man tokius dalykus...
Skaičiau, kad yra kažkokia rėlė ventiliatoriaus, kuri perdega ir nejungia pirmo ventiliatoriaus greičio. Ar yra ji ant 2,4 JTD 110 kW variklių?

Blogai veikia termodaviklis?
Temperatūros parodymai prietaisų skydelyje pi*a protą?

P.S. Ventiliatorius nei vienas neįsijungia prie pilnai sušilusio variklio, bet temperatūra neperlipa 110 laipsnių :)

Ačiū už pamąstymus ir komentarus.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Giedriusss 2012-11-14 10:02
Daviklis galimas daiktas, nes kad jtd perliptų 90laipsnių, tai jau naujiena:) dažniausiai jis nei tų 90 nepasiekia
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brumbrum 2012-11-14 10:05
Sveiki kolegos ir bendraminčiai.

Taigi reikalas toks... Pakeitė man servise termostatą, mašina šyla, viskas ok, viskas vyksta taip, kaip čia daug kas rašo. Tik va vienas reikalas vis neduoda ramybės... Pas mane temperatūros parodymai varikliui sušilus būna ~103 - 108 laipsniai. Biški biesina šitas dalykas, nes termostatas pagal gamintoją turėtų atsidaryti prie 88 laipsnių (bent jau taip rašo gamintojas)... O realiai neaišku kada jis atsidaro... Servise, kur keitė, vyriokai sako, kad viskas ok, nors kažkoks kirminas viduj man sako, kad taip neturėtų būti.

Taigi papasakokit man tokius dalykus...
Skaičiau, kad yra kažkokia rėlė ventiliatoriaus, kuri perdega ir nejungia pirmo ventiliatoriaus greičio. Ar yra ji ant 2,4 JTD 110 kW variklių?

Blogai veikia termodaviklis?
Temperatūros parodymai prietaisų skydelyje pi*a protą?

P.S. Ventiliatorius nei vienas neįsijungia prie pilnai sušilusio variklio, bet temperatūra neperlipa 110 laipsnių :)

Ačiū už pamąstymus ir komentarus.

Pas mane ant GTV neisijungdavo pirmas ventiliatorius del termo daviklio ar kaip jis vadinasi kuris buvo radiatoriuje, kitas dalykas pas mane rodmenys skydelyje turejo -11 laipsniu paklaida :) lyginant ka mato kompas ;)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2012-11-14 10:09
Na, bandysim įsukt termodaviklį iš seno termostato ir žiūrėsim kas tada pasirodys ant skydelio.

Dėl tos varžos kažkurioj temoj skaičiau, kad pas 110 kW jtd variklį jos lyg ir nebėra jau...
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: tiesiogAS 2012-11-14 11:09
pas mane pakeite termostata ir irgi rodykle labai sunkiai kyla. Po miesta gali ir 15km pravaziuot, bet kol nepaspausi normaliai akseleratoriaus, tol ji per 50 neperlips. O 90 pasiekia jau tik gerai pagainiojus. Siaip ilgai vazinejant rodykle ~70 rodo. Bet vejelis siltas pucia normaliai, visa kita kaip ir norma. 2.4JTDm 20v pas mane.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brumbrum 2012-11-14 14:12
Na pasijungus kompa tikrai matosi kokia temperatura mato termostato daviklis ir t.t., berods dar net leidzia ir ventiliatoriu isijungimo prie tam tikru laipsniu reguliuoti.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Assassin 2012-11-14 15:14
pas mane pakeite termostata ir irgi rodykle labai sunkiai kyla. Po miesta gali ir 15km pravaziuot, bet kol nepaspausi normaliai akseleratoriaus, tol ji per 50 neperlips. O 90 pasiekia jau tik gerai pagainiojus. Siaip ilgai vazinejant rodykle ~70 rodo. Bet vejelis siltas pucia normaliai, visa kita kaip ir norma. 2.4JTDm 20v pas mane.
Pas mane lygiai tas pats. Termostatas new.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Esnyper 2012-11-14 15:50
Tavo vietoj daviklį pirmiausiai kaltinčiau. Vasarą buvo šposą iškrėtus alfa, sustoji, neišjungi variklio - 110C. Važiuoji greitkeliu - 160 - vėl 110C. Nuvažiavom diagnostiką pasidaryti - salone rodyklytė nukreipta į ~110C, o kompas rodo 89C. Vos tik 91C - ventiliatorius įsijungia. O geriausia tas, kad po poros savaičių daviklis pats susitvarkė ir daugiau neberodo nesąmonių :D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2012-11-14 15:53
nu pradžiai bandysiu pasikeisti daviklį.

O kaip dėl tos rėlės/varžos, kur ant radiatoriaus stovi?

Manodalys.lt 2,4 JTD motoram nėra tokio reikalo pardavime...
Antraštė: Ats: Re: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brumbrum 2012-11-14 22:32
Tai matyt tos varzos ten niekad ir nebuvo :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2012-11-15 08:09
Jasno...

Kasper, pas tave prie kompo mano vežėčias įmanoma pajungt? Pažiūrėtume kokią temperatūrą rodo diagnostika.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: jurunas 2012-12-03 23:50
sveiki,

as irgi pasikeiciau termostata (turiu AR156 2002m 2.4jtd 110kw). tai skydelyje rodo 108c. pasijungus kompa rodo, kad realiai yra 88-89c. matavau temperatura infrarediniu termometru ant galvos temperatura rode apie 87c. termostatas buvo komplekte su termodavikliu. tai gaunasi, kad yra dar vienas temperaturinis daviklis? autodata rodo tik viena, taciau serviso ir vienos parduotuves daliu uzsakymo programos  rodo du daviklius. tas antras dvieju kontaktu. tai kur jis randasi? :angry: reikia issiaiskinti kuris durniuoja. gal kas zino?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2012-12-04 08:19
Tai kad ten kiek žinau tik vienas eina 4 kontaktų daviklis. Man pakeitus termostatą su nauju davikliu rodė irgi apie 108 laipsnius. Pastačius seną daviklį - temperatūra arba stovi ties 87 laipsniais arba matosi, kai termostatas atsidaro, krenta žemyn. Pabandyk pakeisti daviklį pradžiai iš seno termostato.

P.S. Jei kam nors reikia termodaviklio - turiu naują, galiu perleist už alų ;)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brumbrum 2012-12-04 15:59
Kokius chia termostatus dedate? Behr? Kad tokie davikliais grybaujantys...
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2012-12-04 16:06
Pas mane Vernet turėtų būti.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brumbrum 2012-12-04 16:08
Na vernet lyg ir neblogi.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2012-12-04 16:12
Na, pats termostatas gal ir nieko, bet davikliai turbūt ne pačios geriausios kokIbės.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Ciudikas 2012-12-05 09:02
Na vernet lyg ir neblogi.

o tipo behr'as tai blogis?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Eddie_Romeo 2012-12-06 16:57
Behr stovėjo originalus nuo pagaminimo ant mano Fiatuko.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brumbrum 2012-12-06 19:05
Behr stovėjo originalus nuo pagaminimo ant mano Fiatuko.

Nauja Fiata pirkai, kad tuom isitikines? :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Eimantas 2012-12-09 13:40
Nusipirkau nauja vernet termostata ir jis niekad auskciau 70 nepakildavo tai nusprendziau issukt davikli is seno ir su keist juos. Skydelis iskart pradejo rodytnetoli 90 laipsniu ribos. :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brumbrum 2012-12-09 14:25
Na kiek as esu girdejas, tai originalas termostatas buna bosch? :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Ciudikas 2012-12-10 10:25
Na kiek as esu girdejas, tai originalas termostatas buna bosch? :)
O as manau kad behras :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Edvis 2013-07-19 15:51
(http://img15.imageshack.us/img15/1281/8x2r.jpg)  cia taip  buti ,  kad apacioje ateinantys laidai i difuzoriu apraizgyti izoliacija ?!   nor ir apacioje tokia pati fiske , atrodo, kaip ir virsui ...
P.s. o pavyko nuotrauka ikelt :-)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Esnyper 2013-08-13 18:17
Šiaip įdomu. Pas mane vieną sustojus po važiavimo ir neišjungiant variklio - po truputį kyla temperatūra. Tada įsijungia ventiliatorius ir staigiai numuša temperatūrą.

Autostradoj irgi važiuojant ant 140km/h karts nuo karto užkyla iki ~105C, įsijungia ventiliatorius ir vėl 87C. Kažkur esu skaitęs, kad JTD retas atvejis, kada peržengia 90C ribą.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: vanagiux 2013-08-13 21:12
Šiaip įdomu. Pas mane vieną sustojus po važiavimo ir neišjungiant variklio - po truputį kyla temperatūra. Tada įsijungia ventiliatorius ir staigiai numuša temperatūrą.

Autostradoj irgi važiuojant ant 140km/h karts nuo karto užkyla iki ~105C, įsijungia ventiliatorius ir vėl 87C. Kažkur esu skaitęs, kad JTD retas atvejis, kada peržengia 90C ribą.

Tai turbut radiatoriui misios arba vandens pompai arba termostatas kertasi ;) Mano spider panasiai buvo - pakeiciau visus tris elementus - ausimas tapo puikus, uzmiestyje 80, mieste 90.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Esnyper 2013-08-13 23:24
Termostatas neseniai pakeistas, abejoju. Vandens pompa gali būt. Radiatorius irgi gyvenimo matęs. Pasikeisiu pompą su pagrindiniu diržu, pažiūrėsiu ar padės.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: vanagiux 2013-08-14 03:20
Termostatas neseniai pakeistas, abejoju. Vandens pompa gali būt. Radiatorius irgi gyvenimo matęs. Pasikeisiu pompą su pagrindiniu diržu, pažiūrėsiu ar padės.

As manau kad radiatorius bus ;) siaip jei nera kiauras ir koriai neisbireje gali pabandyti suzaisti - nusiimi abieju pusiu "voneles" plastikines, issiplauni radiatoriu svariai ir uzdedi jas atgal, tik jau ne siaip uzspaudi, o sodini ant epoksidkes :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: stasius 2013-08-14 07:51
neatmesčiau varianto, kad varža, kur dedasi ant ventiliatoriaus korpuso (Edvis kaip tik įdėjęs jos foto), yra bloga - neveikia pirmas ventiliatoriaus greitis, todėl nejungia ventiliatoriaus kai pradeda šilti virš 90 laipsnių. įsijungia tik vėliau kai jau pasiekiama antro greičio (greičiau pučia) temperatūra. esu varžą keitęs 1.9 jtd 81 kw. nauja apie 60 lt kainavo.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Esnyper 2013-08-14 09:54
Ne ne, įsijungia pirmas greitis.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2013-08-14 13:21
Ne ne, įsijungia pirmas greitis.

Jei abu greičiai veikia, termostatas naujas, gali būti tada tik termo daviklio bėda. Man kai pakeitė termostatą pradžioj irgi temperatūra pastoviai lipdavo per 90 laipsnių ir ventiliatorius grojo kaip reikalas. Pastatė termo daviklį iš mano seno termostato - viskas susitvarkė, dabar ventiliatorius net nebe įsijungia, dirba tik termostatas, rodyklė pirmą kartą pakyla iki ~88/90 laipsnių ir po to leidžiasi žemyn iki kokiu ~83 ir laikosi. Stovint kamštį kažkiek vėl pakyla, bet po to vėl leidžiasi.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: poweryz 2013-09-19 21:42
Sveiki ar normalu kad pas mane 75 laipsnius rodo isilus. ir nedaugiau.? ar cia jau termostatas grybauja?
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Esnyper 2013-09-19 21:47
Gali ramiai keist termostatą, nors gali ir pats daviklis temperatūros grybauti.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brudas 2013-09-20 00:25
pradziai sulyciau issiardyt termostata paziuret ar ten nepridaryta jokiu cirku. bet jeigu jis ir atrodys graziai, manau kad bus parejes. pas man kai isardziau ir pamaciau kad termostato vidus visas islauzytas o i slanga uz termostato buvo ikistas kazkoks kitas termostatas, tai buvau apakes, kaip zmones taip sugeba padaryt
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: montezumijus 2013-09-20 06:53
pradziai sulyciau issiardyt termostata paziuret ar ten nepridaryta jokiu cirku. bet jeigu jis ir atrodys graziai, manau kad bus parejes. pas man kai isardziau ir pamaciau kad termostato vidus visas islauzytas o i slanga uz termostato buvo ikistas kazkoks kitas termostatas, tai buvau apakes, kaip zmones taip sugeba padaryt
Tai ir cia kai kas siulo taip remontuoti :)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brudas 2013-09-20 12:55
nepatarciau tokiu cirku daryt is masinos ;)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: poweryz 2013-09-20 15:31
o tai ka daryti tada jei ne tokius cirkus? :D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2013-09-20 15:55
Normalų termostatą pasistatyt.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brudas 2013-09-20 16:33
pirkt normalu nauja termostata. vasara pirkau, mokejau apie 100lt. daviklius persisuksi nuo seno
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Ovis 2013-09-20 21:10
Ne visom alfom termostatai po 100lt ;) todėl ir deda į šlangą kitą
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2013-09-20 21:32
Ne visom alfom termostatai po 100lt ;) todėl ir deda į šlangą kitą

Vieną kartą sumokėjai 200 litų ir ir pamiršti porai metų, bet bent jau mintyse nėra baimės, kad "o jei pramuš, ar dar kažkas"... Na, čia kiekvienas skaičiuoja pagal savo piniginę.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: poweryz 2013-09-20 21:52
bet tai zinokit tikrinau as slanga kur nuo termostato tai ji nesyla nefiga. tik ant 75 pradeda silt. tai jis kaip ir veikia. gal cia dacikas grybauja? ar dar ka... nes ir daugokai ryja kazkaip ji man.na iki litro kokio daugiau nei norma :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Ovis 2013-09-20 22:15
Ne visom alfom termostatai po 100lt ;) todėl ir deda į šlangą kitą

Vieną kartą sumokėjai 200 litų ir ir pamiršti porai metų, bet bent jau mintyse nėra baimės, kad "o jei pramuš, ar dar kažkas"... Na, čia kiekvienas skaičiuoja pagal savo piniginę.
Nėra ko ten bijot kad kažkas pramuš kažką jei šlanga gera, juk visa sistema pritaikyta dirbti prie didelio slėgio... na nebent chamutai negerai bus uždėti.. Pats būčiau dėjęs originalų, bet skubėjau tai taip ir gavos, patingėjau išiminėt originalų termostatą nes jo varžtą atsukimo užstoja vamzdis
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brudas 2013-09-22 06:59
man su tuo idetu i slanga termostatu uzvesta masina niekada nesusildavo iki reikiamos temperaturos. ar dirba 10min ar 4h temperatura niekad nepakildavo auksciau ~55. tai jau geriau atgailet tuos pinigus negu daryt fuflo, jeigu darai sau :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: vanagiux 2013-09-22 15:28
man su tuo idetu i slanga termostatu uzvesta masina niekada nesusildavo iki reikiamos temperaturos. ar dirba 10min ar 4h temperatura niekad nepakildavo auksciau ~55. tai jau geriau atgailet tuos pinigus negu daryt fuflo, jeigu darai sau :)

Cia ant bajerio parasei ar tu rimtai taip buvo? Kaip gali nesusilti daugiau 55 jei idejus ta termostata jis laiko pilnai uzdares storaja slanga ir tik pasiekus 88 atsidaro? Arba pas tave lievas termostatas buvo koks idetas, arba daviklis nesamones rode arba isvis nebuvo jokio termostato (joke) :D pats esu tai isbandes ant 2.5 TD, 2.4 JTD, 1.9 JTD masinu (cia italisku), jau neskaitant vokisku kiek esu mates taip padarytu.

p.s. nesamoningai skamba tavo zodziai vien del to - pvz. jei isdraskai termostato vidurius ir tik korpusa idedi be jokio termostato viduje ir uzvedes vazineji po miesta - 90 pasiekia ir tai po ilgesnio laiko pastovejus ir pan, aisku vaizuojant tiesiojoje is karto krenta zemyn (cia siltuoju sezonu)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brudas 2013-09-22 19:39
nu as sakau kas pas mane buvo. vazinejant- taip, temperatura pakildvo normaliai iki ~85-88. Bet sustojus iskart krisdavo. Dabar pakeitus i nauja termostata ir persukus senus daviklius viskas veikia ir susyla masina ir stovinti vietoj iki 85.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: vanagiux 2013-09-23 02:11
nu as sakau kas pas mane buvo. vazinejant- taip, temperatura pakildvo normaliai iki ~85-88. Bet sustojus iskart krisdavo. Dabar pakeitus i nauja termostata ir persukus senus daviklius viskas veikia ir susyla masina ir stovinti vietoj iki 85.

Pirma kart girdziu kad sustojus italiskai technikai krenta temperatura, uzkuri ziema palieki dirbti ir po 10-15 min jau buna 70 laipsniu (cia is patirties), japoniskai technikai buna, kad krenta, tai taip ir ten nieko nepakeisi, nes termostatas nebuna atsidares, o prie salcio sustojus masina vistiek austa, nors ir uzvesta, del tavo varianto tik viena isvada - kazka blogai ten padarei ar neuzverziai ar pats termostatas blogas buvo ir praleisdavo skysti, kaip gali austi, jei didziojo apytakos ratas absoliuciai uzdarytas ir neturi nieko bendro su originaliu termostatu? Tas pats kas uzkisk slaga viduje ir sakyk kad sustojus temperatura krenta.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: brudas 2013-09-23 15:12
zmogau, as sakau taip kaip buvo pas mane nereikia cia nervuotis ar irodinet kad taip but negali. gal tas termostatas ikistas xujovas buvo, gal neuzspausti chamutai, bet per daug nesigilinau, nes pirkau nauja normalu, o ne i slangus kaisiot :D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Ovis 2013-09-23 17:13
Taigi tas įdedamas termostatas atlieka tą pačią funkciją kaip ir originalus, matyt arba aplamdei dėdamas termostatą arba kažkaip pasisuko jis, dėl to praleido antifryzą ir nešilo normaliai. Teisingai pastačius termostatą neoriginalų problemų nėra. Pritariu vanagiux, kad tikrai ne vienoj mašinoj taip persidaro, ir ne visda pastebėsi kad ne originalas stovi. Pats pirkau nuo bmw 525tds šlangą, ją pasitrumpinau iš abiejų pusių, kad panašiai išlinktų ir viską sudėjau. Aišku dėl visa ko oiginalią šlangą pasilikau bagažinėj :D
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Giedrius. 2013-09-24 23:05
pas mane 1,9 jtd 16v 2003-11 156 SW, idejau pavasari i slanga nuo renuskes termostata ir puikiai veike, turejau pries tai benzinine 1.8 Ts ir ten taip pat puikiai veike. Pries kelias dienas ant dabartines nusprogo tas termostatas, bet jis jau idetas i antra masina tas pats. Ir kaip sakai pastebejau tik mieste, kad pradejo grybaut pradejo temperatura krist stovint ant sviesoforo. Pakeiciau i nauja ir vel viskas gerai temperatura stovi 90 ir net nekritineja nei vaziuojant nei stovint. Taip pat buvau padares ir Fiat Stilo 1,9 jtd 85kW ir ten viskas puikiai veike ir ziema ir vasara. tad nera ten ko moket po 200 lt kai ji gali tekt keist net ir uz poros men (ir nesvarbu, kad uz ji moketa 200 lt).
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Zenius 2014-03-02 11:50
Norejau paklausti apie slangini termostata,pas mane  1,9 jtd 16v,patrupkes vidus apie 36mm isore 42mm,paemiau reno termostata ten kur kantas 43mm toliau lygtais 38mm ar sildant fenu sutepus tepaliuku ikisiu ar iskarto jieskoti storesnes slangos perejimui.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Q4 2014-03-02 17:09
Norejau paklausti apie slangini termostata,pas mane  1,9 jtd 16v,patrupkes vidus apie 36mm isore 42mm,paemiau reno termostata ten kur kantas 43mm toliau lygtais 38mm ar sildant fenu sutepus tepaliuku ikisiu ar iskarto jieskoti storesnes slangos perejimui.
as idejau i orginalia slanga tik tepalo pagalba ;)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: JustasM 2014-03-02 19:11
Norejau paklausti apie slangini termostata,pas mane  1,9 jtd 16v,patrupkes vidus apie 36mm isore 42mm,paemiau reno termostata ten kur kantas 43mm toliau lygtais 38mm ar sildant fenu sutepus tepaliuku ikisiu ar iskarto jieskoti storesnes slangos perejimui.

Aš šiaip netaip sugrūdau tepalo ir pramoninio feno pagalba, bet neatrodo labai saugiai, o ir norint išimti nusimato nemažai veiksmo :) Atsargiai ten labai aštrios briaunos tų kojelių kur laiko kapsulę, aš nuleidau šiek tiek kraujo :)
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Zenius 2014-03-02 22:17
aCIU RYT DESIU.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Zenius 2014-03-03 21:24
Pastatyta nieko sudetingo,tepalas + didele galvute arba vamzdis 32 mm ir sustumi .
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: karolis982 2014-03-04 22:43
o gal ka patartumet jei pas mane (bent jau man atrodo) termostatas uzsikirtes pusiau atsidares, nes as rudens pabaigoj, tada temp pakildawo iki 85 laipsiu o ziema wos 75 laipsniai. Ar apsimoka det ta slangini termostata? Nezinau kokia wasara bus temperatura, baisu kad neuzkaistu. Ar norint ta termostata det reikia originalu isardyt ir palikt tik korpusa kad wasara baisu nebutu. Ir dar norejau paklaust, seip jau seniai buwau atsidares kapota, bet man atrodo kad i originalu termostata jungiasi temperaturinis dawiklis? Tas naujas termostatas nepakenks jo darbui
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: montezumijus 2014-03-05 08:38
Dedi normalu termostata taip kaip priklauso ir nesuki galvos.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Disco_V 2014-03-05 08:46
Nu taigi ta chaltūra į šlangą pigeu.
Antraštė: Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
Parašė: Zenius 2014-03-05 14:22
Statant slangini termostata,(toks yra Reno)temperaturos daviklis lieka savo vietoje ir jam tas pats,o temper