Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: mindes323 2009-06-11 16:53
-
Gal kas yra state variatoriu?
Su kokias netiketumais galima susidurti statant ji.
Kalba eina grynai apie ji,
Ar jis tiesiog uzsisuka, ar dar kokias fazes reikia gaudyti ar dar kas?.
Del dirzo uzdejimo ir metkiu-viskas aisku.
-
variatorius tiesiog uzsisuka, reikia tik srieginiu kliju pries statant nepamirst(aisq tai galioja jei ant pacio velenelio turi mietkes pasidares arba turi fiksatorius
-
Sveiki ::) :) turiu klausimą..gal kas jau keitėte variatorių?gal galite atsiųsti originalų kodą nuo dėžutės,jei naują pirkote?arba kokį nors kodą
-
idomu kam tau tas kodas, pardavejas turi zinot kas ten statos, nebent bandysi nuo kokio motociklo pritaikyt :)
-
yra toksai dalykas kad nuo 2001metu berods, variatorius patobulino ir su jai maziau problemu negu su senesniais... ir ju kodas skiriasi... autoprizme vis dar prekiauja seno varianto variatoriais...
-
tai pirk autobravoj.
as kai pirkau sauirgiturejau tuos nr, sena ir patobulinta. ois prizmes gavau dar kitoki....
taip kad tu kodu gal 5yra tinkantys.
-
Sveiki ::) :) turiu klausimą..gal kas jau keitėte variatorių?gal galite atsiųsti originalų kodą nuo dėžutės,jei naują pirkote?arba kokį nors kodą
uz tavo saunu nick , tau faziu variatoriaus kodas (original) 55202772 ;)
-
sweiki nenorejau kurt naujos temos taigi paklausiu cia.. gal yra kitokiu dar simtomu kai pareina variatorius isskyrus garsa?
-
as su juo turejau tiek bedos, kad spejau ir prazilti, bet lyg supratau kaip jis veikai. Du staciau devetus ir to pasakoje ismeciau i bala pinigus ir vis tiek buvau priverstas pirkti nauja.
Variatoriaus viduje yra 2 begiai vienas salia kito. Vienas stacionarus i kuri istatomas velenelis, kitas ant virsau, tai vat tas antras po tepalo spaudimo pasisuka ant velenelio sukamuoju budu(kaip varstas su verzle)tik ten labai mazai ir taip suankstyvina degima, to pasakoje varikliuke prabunda zveriukas . dzndznnnn :masina:
Lygtais taip paaiskinau
Tik neikertu jo gedimo priezasties.
Arba tepalo trukumas ir taip sudyla sriegiai, arba tiesiog jis skirtas po tam tikro kilometrazo sudilti.
-
Šį rytą susimasčiau..
Pas mane tikrai parėjęs variatorius. Ir kiekvieną rytą arba kai auto ilgiau pastovi - tai kokia 5min labai nenoriai važiuoja. Trauka tai atsiranda tai dingsta. Bet paskui viskas stebuklingai praeina. Išpradžių galvojau, kad tai kokio MAF'o problema. Bet šiandien pagalvojau, o gal dėl šalto tepalo ir sugedusio variatoriaus? Ar kas nors turi panašių bėdų?
Žinoma nėra čia ką svarstyti. Imi ir važiuoti į diagnostiką. Bet kažkaip niekaip neprisiruošiu :)
-
Šį rytą susimasčiau..
Pas mane tikrai parėjęs variatorius. Ir kiekvieną rytą arba kai auto ilgiau pastovi - tai kokia 5min labai nenoriai važiuoja. Trauka tai atsiranda tai dingsta. Bet paskui viskas stebuklingai praeina. Išpradžių galvojau, kad tai kokio MAF'o problema. Bet šiandien pagalvojau, o gal dėl šalto tepalo ir sugedusio variatoriaus? Ar kas nors turi panašių bėdų?
Žinoma nėra čia ką svarstyti. Imi ir važiuoti į diagnostiką. Bet kažkaip niekaip neprisiruošiu :)
kazkaip tu cia viska suplakiai i viena kruva... visur pirma nemanau, kad diagnostika tau parodys jog variatorius nusibaiges... tiesiog reik klausyti pagal variklio garsa ar jis jau i pabaiga... kitas dalykas nemanau, kad nuo variatoriaus gali buti kad tai traukia, tai netraukia...manyciau jei variatorius pareina jis klaksi ir labai nieko blogo nedaro tik alfute netenka kokiu 10 AG ir viskas.. manau nera esmine beda, bet kas labai pedantiski tai tegu pasikeicia, bet patarimas geriausia tada jau keisti su dirzais, pigiau bus pats darbas uz vien kaip sakoma ;) tokia mano nuomone ;)
-
Kad variatorius pas mane jau į pabaigą tą tai žinau.
O kodėl taip būna su šaltu automobiliu (traukia/netraukia) - nežinau. Juk jei būtų sugedusi oro srauto matuoklė tai toks važiavas turėtų būti visą laiką, o ne tik pirmas važiavimo minutes.
-
nu nezinau, as pritariu kolegai ir manau kad nuo variatoriaus nieko panasaus negali buti.
To tikrai jis neitakoja.
Diagnostika tau tukrai nepasakys ar variatorius sveikas ar ne.
Gal vis del to nuvaryk diagnostika pasidaryti
Man kyla mintis, gal tau lemda bludina., gal apsinesusi ir kol gerai neprakaista vangiai dirba.
o del variatoriaus tai tu ryt kai uzvedi masinuka girdi kokius seno nukosto dyzelio garsus, kurie uz keliu min dingsta?
-
tas netraukimas ir pas mane yra kol saltas variklis ir kol nepravaziuoju nors poros km. kaltinti reikia zvakes, zvakiu laidus... liambda cia ne prie ko, nes pas mane stovi nauja - vistiek tas pats.
-
vels zino gal ir teisus, zinoma jeigu zvakiu zmogelis dar nera keites tai reiktu pasidometi, o zvaklaidziai(babynos)tai jos gan ilgai tarnauja, zinoma reiktu issitraukti jas ir bent jau pasiziureti ar nera sutrukusios, kontaktus nuvalyti.
As tai kai buvau issitraukes issiaiskinau kad tarkim kur ant mazuju zvakiu uzsimauna pypke tai ten sprendzinele, o kur didziuju zvakiu - plokstele lygi,
Tai ji buvo apsinesusi, gan stirpiai(uzsioksidavusi ar pan)
Tai as su ploksciu atsuktuvu nugrandziau ta uzkalkejima.
Ar geriau vaziuoja - nepastebejau, nes ir taip gerai vaziavo.
Tik as itariu kad mano lemda negera, nes jauciasi siokie tokie "perepadai" ir kuro sanaudos
-
va va pas mane tas ir yra kad reikia pora km pravaziuot kol wiskas susitwarko.. zvakes keistos visos taip kad ju negaliu kaltint. gal istikro itampos rele (babina) o prie jos sunku prieit ir istraukt kad apziuret? ir kiek mazdaug nauja kainuoja? ;)
-
va va pas mane tas ir yra kad reikia pora km pravaziuot kol wiskas susitwarko.. zvakes keistos visos taip kad ju negaliu kaltint. gal istikro itampos rele (babina) o prie jos sunku prieit ir istraukt kad apziuret? ir kiek mazdaug nauja kainuoja? ;)
Tu nespresk is karto kad kazka reikai keisti, pirma issiimk, ten 10min darbas.
Nera nieko sunkaus, tik nuiminek kai variklis saltas, nes as taip prisizaidziau(iplyso pypke).
Visa kompekta laiko 3 varztai, tik nepradek kiekvienos babinos sukineti atskirai, jos visos iskarto issitraukia.
o apie babynu kainas kalbama ivairiai, as tai keiciau i devetas, nes turjua toki itarima kad jos blogos(aptirpusios buvo), tai uz 170lt visas 4 nupirkau is angliskos 2001metu alfikes, rezultate niekas nepasikeite. Tai savo senasias uz 100lt zmogui atidaviau, jam buvo suplysusios kelios, tai variklis tiesiog pulsavo.
Siaip galiu pasakyti kad babynos gan ilgai tarnauja,
Tu geriau pasidaryk diagnostika, ir tau viska parodys.
-
nu nezinau, as pritariu kolegai ir manau kad nuo variatoriaus nieko panasaus negali buti.
To tikrai jis neitakoja.
Diagnostika tau tukrai nepasakys ar variatorius sveikas ar ne.
Gal vis del to nuvaryk diagnostika pasidaryti
Man kyla mintis, gal tau lemda bludina., gal apsinesusi ir kol gerai neprakaista vangiai dirba.
o del variatoriaus tai tu ryt kai uzvedi masinuka girdi kokius seno nukosto dyzelio garsus, kurie uz keliu min dingsta?
Tas garsas "nukosto dyzelio" pas mane nedingsta :) Kartais net benziną baisu pilti :D
Matyt reikės prisiruošti diagnostiką pasidaryti.
-
Artėja variatoriaus keitimas. Klausimas ar reikia nukelti galvą? Nes kiek randu informacijos tai panašu, kad visur galva nuimama.
Kad ir čia http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm
Kaip yra iš tiesų?
-
Reikia nuimti tik vožtuvų dangtelį. O, kad ir tavo duotoj nuorodoj nemačiau nei vienos nuotraukos, kad būtų nuimta galva. Variatorius juk ant velenėlio statosi, o velenėliai tai ne po galva ;)
-
Reikia nuimti tik vožtuvų dangtelį. O, kad ir tavo duotoj nuorodoj nemačiau nei vienos nuotraukos, kad būtų nuimta galva. Variatorius juk ant velenėlio statosi, o velenėliai tai ne po galva ;)
O kas per daiktas yra 6/7 ir žemesnėse nuotraukose? T.y. nuo ko ten yra nusukinėjamas variatorius? Velenėlis taip? Ar jis išsimontuoja nenuėmus galvos?
Nes kaip suprantu jį išėmė iš viršaus 10 nuotraukoje.
-
Sorry, susipratau. 10 nuotraukoje ten tik tas dangtelis ir nuimtas juk. Gėda pelėda :)
-
nekuriant naujos temos- kaip galima patikrinti ar yra veikiantis variatoriaus solenoidas? gal ir klystu, bet manau, kad neveikiantis solenoidas gali neigiamai itakoti variatoriaus darbui. pasidalinkite ziniomis ir mintimis
-
nekuriant naujos temos- kaip galima patikrinti ar yra veikiantis variatoriaus solenoidas? gal ir klystu, bet manau, kad neveikiantis solenoidas gali neigiamai itakoti variatoriaus darbui. pasidalinkite ziniomis ir mintimis
Kas link patikrinimo, tai gal kartais diagnostika galėtų parodyti solenoido gedima, nes lyg ir yra OBDII Error kodų su tuo susijusių. Kažkuriam užsienio alfų forume skaičiau, kaip žmogelis prie solenoido kontaktų jungėsi lemputę ar tai diodą ir vedėsi į saloną, kad galėtų sekt, kada tas solenoidas suveikia... O neveikiantis solenoidas nebejunginės tepalo vožtuvo, tai neveiks ir variatorius, t.y. jis visą laiką dirbs vienoje padėtyje, nekaitaliodamas fazių.
-
Sveiki, gal kas zino kur pigiau nusipirkti variatoriu?
Nes dabar pigiausias variantas yra Autobravoje.
Ir gal kas turi paskolinti veleneliu blokiratoriu?
-
o kaip ten buvo su variatoriaus perrinkimu? kazkas cia skelbesi kad kazkas jam perrinko ir tipo viskas ok buvo, bet taip ir uztilo viskas
-
uztilo del to, kad jam kazkoks meistriukas garaze perrinko ta variatoriu, o tas zmogelis, variatoriaus savininkas nepadare jokiu nuotrauku, nes ne pats jy perrinkinejo... kiek atsimenu, tai pagal jo pasakojima tas meistras dabar perrinktu zymiai greiciau negu perrinkinejo pirma karta. o jei turetu sveiko (naujo) variatoriaus pavizdy gal net nustatytu tiksliai kokia jo sugedimo priezastis...
cia kiek as atsimenu is tos temos kur buvo pasakojama apie variatoriaus restauravima.
-
Jei kam įdomu, kaip ardosi variatorius, kas yra jo viduje ir kas ten susidėvi - labai aiškiai viskas parodyta čia:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=46674&KW=variator
Na o prie to paties dar ir TS diržų bei variatoriaus keitimo aprašymas - gal pravers:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=43413&KW=variator
-
uztilo del to, kad jam kazkoks meistriukas garaze perrinko ta variatoriu, o tas zmogelis, variatoriaus savininkas nepadare jokiu nuotrauku, nes ne pats jy perrinkinejo... kiek atsimenu, tai pagal jo pasakojima tas meistras dabar perrinktu zymiai greiciau negu perrinkinejo pirma karta. o jei turetu sveiko (naujo) variatoriaus pavizdy gal net nustatytu tiksliai kokia jo sugedimo priezastis...
cia kiek as atsimenu is tos temos kur buvo pasakojama apie variatoriaus restauravima.
Perrinkt siule ir girius, tik galvoju ar verta. Gal geriau nauja statyti?
-
Jei saziningai ir kokybiskai perrinks, manau tarnaus tiek pat kiek naujas ( gal ir ilgiau ), nepabandes - nesuzinosi :D
-
o ka jus vadinate "perrinkimu"? isardymas, isvalymas ir surinkimas ar dar ir susidevejusiu detaliu pakeitimas? neisivaizduoju kur butu galima gauti nauju variatoriaus sudetiniu daliu
-
Jei saziningai ir kokybiskai perrinks, manau tarnaus tiek pat kiek naujas ( gal ir ilgiau ), nepabandes - nesuzinosi :D
jo, tiesa... ir kainos atzvilgiu manau islostum perrinkinejant...
-
iš bėdos išdilusias dalis- dantratį ar dar kokį šūdniekį galima pagamint, nes ištisas pavarų dėžes ir visą kitą šlamštą padaro, bet žiūrint finansiniu atžvilgiu, manau, kad už 390 naują nusipirkt yra pigoiausia ir paprasčiausia išeitis.
-
Sveiki.Na pigiausia variatoriu galima cia pimti,tik reikia buti prisiregistravusiu. :)Pasirodo yra orginalus remkomplektas var..,tik neaisku kiek jis pagelbetu.http://moto.allegro.pl/search.php?string=wariator&category=50821&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0&country=1
-
o kaip ten buvo su variatoriaus perrinkimu? kazkas cia skelbesi kad kazkas jam perrinko ir tipo viskas ok buvo, bet taip ir uztilo viskas
Tai kad daugiau nebuvo ka pasakoti.
jau 2 men vaziuoju be problemu, bijau prisisneketi.
Beje kai mano isarde, tai ten viskas "ledas" jokiu nudilimu ar kokiu suluzimu.
tai vat ir kyla mintis kodel jie sugenda.
ir esme kad jie nesugenda o atsilaisvina, tada ir atsiranda tas prakeiktas garsas.
Realiai tai sutikciau su nuomone kad geriau pirkti nauja ir pamirsti.
Bet man buvo tokia situacija, kad ne del variatoriaus skaudejo galva, tiesiog kad nestacius "tokio", meistrelis pasuko galva ir sudejo ji tvarkingai, gal ir idialiai nesurinko, bent jau nebera garsu ir masinukas traukia.
bet zinoma as negaliu teigti kad perrinktas gerai, ir meistras garantijos nedave, nes pats nezinojo tiksliai.
bet meistras man taip pasake - tai mechanine detale, o mechanine detale siaip sau nesugenda. jug cia ne kokia elektronine dalis(nusprogo, nusvilo it .t.t)
butu gerai iskelti ta klausima, gal zinant kas jam nutinka, kodel jis pradeda garsus skleisti, ir jei toks dalykas sutvarkomas, tai atsikratytume 50% alfistu didelios problemos, -tiesiog patys garaze persirinktume.
-
o kaip ten buvo su variatoriaus perrinkimu? kazkas cia skelbesi kad kazkas jam perrinko ir tipo viskas ok buvo, bet taip ir uztilo viskas
Tai kad daugiau nebuvo ka pasakoti.
jau 2 men vaziuoju be problemu, bijau prisisneketi.
Beje kai mano isarde, tai ten viskas "ledas" jokiu nudilimu ar kokiu suluzimu.
tai vat ir kyla mintis kodel jie sugenda.
ir esme kad jie nesugenda o atsilaisvina, tada ir atsiranda tas prakeiktas garsas.
Realiai tai sutikciau su nuomone kad geriau pirkti nauja ir pamirsti.
Bet man buvo tokia situacija, kad ne del variatoriaus skaudejo galva, tiesiog kad nestacius "tokio", meistrelis pasuko galva ir sudejo ji tvarkingai, gal ir idialiai nesurinko, bent jau nebera garsu ir masinukas traukia.
bet zinoma as negaliu teigti kad perrinktas gerai, ir meistras garantijos nedave, nes pats nezinojo tiksliai.
bet meistras man taip pasake - tai mechanine detale, o mechanine detale siaip sau nesugenda. jug cia ne kokia elektronine dalis(nusprogo, nusvilo it .t.t)
butu gerai iskelti ta klausima, gal zinant kas jam nutinka, kodel jis pradeda garsus skleisti, ir jei toks dalykas sutvarkomas, tai atsikratytume 50% alfistu didelios problemos, -tiesiog patys garaze persirinktume.
Kolkas radau tik sita "Со временем происходит износ рабочих поверхностей вариатора фаз, а также ослабление возвратной пружины, в результате чего появляется свободный ход корпуса вариатора относительно ведомой шестерни вариатора. Это приводит к неправильной работе вариатора и появлению неприятного характерного «дизельного» звука работы ДВС, сначала «на холодную», потом и при полностью прогретом двигателе."
-
gal galima lietuviskai isversti?
-
"Со временем происходит износ рабочих поверхностей вариатора фаз, а также ослабление возвратной пружины, в результате чего появляется свободный ход корпуса вариатора относительно ведомой шестерни вариатора. Это приводит к неправильной работе вариатора и появлению неприятного характерного «дизельного» звука работы ДВС, сначала «на холодную», потом и при полностью прогретом двигателе."
su laiku issidevi darbinis variatoriaus pavirsius, taipogi "grazinamoji" sprandzina, todel variatoriaus korpuse atsiranda laisvumas -kaip supratau- tarp variatoriaus dantraciu. tai priveda iki neteisingo, blogo variatoriaus darbo ir atsiranda dyzelio garsas, pradzioj esant saltam varikliui, veliau ir siltam.
cia mazdaug taip turetu buti pagal "gilias" mano rusu kalbos zinias... niekaip neissiaiskinu kas yra ta "ведомой шестерни".
-
"ведомой шестерни" tai butu "varoma pavara"
-
O kiek variatorius dabar kainuoja? :)
as pirkau 2007m. is Bravos uz 500 su nuolaidele.
-
Kalbant apie variatoriaus konstrukcijatai esme paprasta:Vidine dalis isukta i isiurbimo voztuvu veleneli, su kreipianciais krumpliaisi (ale stambiu sriegiu) ir isorine dalis pritvirtinta prei skriemulio su atsakomosiomis kreipianciosomis viduje, vidine ir isorine dalis sumauta viena i kita su grazinamaja spyruokle tarp ju.
ir tarpusavyje jos yra sandarios.
Is principo variatorius turi dvi padetis: 1 kai tepalas nera solenoido nukreipiamas i variatoriu ir spyruokle laiko pritempus isorine dali prie vidines, kitiap tariant kaip ant neuzvesto variklio, kai ishstatinejamas degimas ir 2 padetis, kai solenoidas nukreipia tepala i variatoriui ir tepalo slegio (skystos spyruokle) pagalba yra iveikiama metalines spyruokles jega ir variatorius ishsiplecia ir ko pasekoje gaunasi, kad kreipianciuju pagalba pradine skivo padetis velenelio atzvilgiu pasikeicia ir taip pasikeicia isiurbimo voztuvu atsidarymo ir uzsidarimo momentas.
Taigi begant laikui nuo stipriu jegu veikianciu abieju daliu kreipianciasias gali atsirasti liuftas tarp vidines ir isorines dalies, ko pasekoje atsiranda nestabilumas varijatoriaus darbe.
Arba spyruokle veikiama aukstu temperaturu ir tempimo jegos paprasciausiai "Ishsitampo" ir netenka savo pradiniu savybiu, ko pasekoje atsiranda isilginis kreipianciuju liuftas varijatoriuje (isorine dalis nebepritempiama prie vidines i nuline padeti) ir taippat atsiranda nestabilunmas arba isiurbimo velenelio kampo neatitikimas.
Beja kazkur internete buvau rades rem komplekta varijatoriui, reiktu paieskot, tikrai kaina juokinga palyginus su nauju varijatoriumi... Cia jei gerai pamenu tai syruokle ir salnikiukai, bet jei isdile "dantraciia" kreipianciosios, tai nane kazin ka pagelbes rem komplektas...
-
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p7481_Repair-kit-for-Advance-variator-Alfa-Romeo-all-TwinSpark-Models.html
Stai ir remkomplekto variatoriui linkas :)
-
Stai naujesnes versijos nuotraukos, kiek suprantu antras laisvai judantis zienas ir reikalingas tam, kad pasalinti liufta atsiradusi del srieginiu kreipianciuju isdilimo, na bet spyruokle pavargsta nuo temperaturu ir pastovaus tampymo, tad is esmes del jos liuftas ir atsiranda. Dar viena priezastis gali buti baltas sandarinimo riebokslis del kurio nesusidaro pakankamas slegis varijatoriuje...
Beja, vienas netikslumas pries tai aprasytoje temoje, tepalas teka is vidines dalies i isorine, bet principas taspat, vidinei ir isorinei dalei pasislenkant viena kitos atzvilniu isilginis judesys kreipianciuju pagalba paverciamas sukamuoju ir gaunasi taspar, kas ant isiurbimo velenelio dirza permest per pora dantu :)
-
iš bėdos išdilusias dalis- dantratį ar dar kokį šūdniekį galima pagamint, nes ištisas pavarų dėžes ir visą kitą šlamštą padaro, bet žiūrint finansiniu atžvilgiu, manau, kad už 390 naują nusipirkt yra pigoiausia ir paprasčiausia išeitis.
Butent ir pigiau ir patogiau, nes kai man reikejo keist, bijau sumeluot, bet iz perrinkima girius paprase 300 ar 350. Stai ir paprasta matematika
-
as maciau ebay.co.uk pardavineja GENUINE variatoriau remkomplekta, i ji ieina netik spyruokle bet ir dar kazkokiu daliu - salnikiuku ir kainuoja apie 100lt
-
as maciau ebay.co.uk pardavineja GENUINE variatoriau remkomplekta, i ji ieina netik spyruokle bet ir dar kazkokiu daliu - salnikiuku ir kainuoja apie 100lt
Turbūt apie šitą šneki:
http://cgi.ebay.co.uk/Alfa-Fiat-Lancia-Genuine-VARIATOR-REPAIR-KIT_W0QQitemZ170446708149QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item27af6a5db5
Komplektas lygiai toks pats - spyruoklė ir plastikinė "šaiba", bet "Ricambi originali". Aišku, kaina 5 kartus didesnė, bet pažiūrėjus į alfisti.net siuntimo kainas, greičiausiai tas pats išeitų :)
-
kaip manot apsimoka ji restauruot?
-
tai ką jūs restauruojat? yra gi puikus pasiūlymas skelbimuose. martinas parduoda orginalų variatorių. yra ir vandens pompa. parazitas ir pats variklio diržas. viskas vos 500 lt. ten buvo pirkta 1.6 TS, bet variatorius tinka visiems TS. parazitas ir pompa tinka ir 1.6, ir 1.8 (dėl 2.0 nepamenu).
tiek :smilie:
-
tai ką jūs restauruojat? yra gi puikus pasiūlymas skelbimuose. martinas parduoda orginalų variatorių. yra ir vandens pompa. parazitas ir pats variklio diržas. viskas vos 500 lt. ten buvo pirkta 1.6 TS, bet variatorius tinka visiems TS. parazitas ir pompa tinka ir 1.6, ir 1.8 (dėl 2.0 nepamenu).
tiek :smilie:
nemanau, kad visiems užteks to vieno variatoriaus.
ALFUX puikus aprašymas, lauksim kol kasnors išbandys.
-
Tas linkas kur daviau ir ebay taspat variantas tik kur daviau kaina 7eurai, o ten 29Svarai :) O dalys tospat, spyruokle ir riebokslis :)
-
kaip manot apsimoka ji restauruot?
Manyčiau, kad apsimoka tik jei pats darai ir darbas nekainuoja. Nes jei paaiškės, kad restauravimas nepasiteisina arba pasiteisina neilgam, tai antrą kartą už tą patį darbą kai sumokėsi, tas variatorius auksiniu pataps.
-
MAno galva, tai verta, nes kaip daug kur ir raso, kad pagrindine priezastis tai nesandarus rieboksliai ir spyruokle o ne isdilusios kreipianciosios... Na is principo kas antra ar trecia dirzu keitima butu galbut verta pamastyti apie variatoriu... Is esmes priklauso kaip ishsidevejus jo mechanine dalis..
-
sweiki kiek skaiciau forume apie warieatoriu taj visiem tik saltam klaksi kaj dizeliukas,o man atwirksciai,kai pasyla iki dabartines temperaturos,galvoju gal tepalaituri ytakos nes jau keist reikia?gal kam tajp yra buwe?dar snd autodalyse ieskojau variatoriu taj neradau kiek jis kainuoja gal kas zinot? ??? :o
-
sweiki kiek skaiciau forume apie warieatoriu taj visiem tik saltam klaksi kaj dizeliukas,o man atwirksciai,kai pasyla iki dabartines temperaturos,galvoju gal tepalaituri ytakos nes jau keist reikia?gal kam tajp yra buwe?dar snd autodalyse ieskojau variatoriu taj neradau kiek jis kainuoja gal kas zinot? ??? :o
pas mane jau 2 metai kaip dizelis, irgi kaip pasila pradeda tikset, autobravoj kainuoja 555lt
-
O Girius Vilniuje sake atrestauruoja variatoriu,kaina 300 lt.,garantija-amzinas.Gal kas bandet?
-
amzinas? :o taip nebuna. net jeigu tai ir nebutu Alfa. nebent variatorius viduj yra "uzstoporinamas", bet tada jis nebeatliktu savo funkcijos. bet tarnautu tikriausiai ilgai
-
vietoj tos spyruokles kazka kitka deda arba uzglusina, kad jis nekeistu faziu ir tada tampa amzinas. pliusas - nereikia apie ji sukt galvos, minusas - prarandi tikraja masinos galia kai turetu keistis ipurskimo fazes ir vaziuoji kaip su paprastu matoru. prarandi itariu koki 15-20kw.
-
kaip patikrinti variatoriaus selenoida?
Aš tiesiog jį atjungiau - jokių pokyčių.
Bet kai pabandžiau vėl prijungti - tai variklis vos neužgeso.
Kažkaip keistai...... :-\
-
sweiki kaip sakiau pas mane parejes wariatorius,tai va ryt keisiu tepalus,ir tuo paciu zadu pilt rvs tepaliuka(skysta metaa kiti tajp vadina)vienas gyresi kad dingo tas ikyrus garsas,yaj paekspermentuosiu ir as ;D
-
Mindes323, tai jei kai prijungiai ir motoras vos neuzgeso, reiskia su tao solenoidu viskas ok, jis gyvas ir suveikia.
Kai pajungi pasikeicia varza ir kompa ijungia ir isjungia variatoriu, tai vat del to taip ir gaunasi, nes kiek as suprantu tai jis turi ant nuo 3000 RPM isijungia, arba ant salto motoro...
-
sweiki kaip sakiau pas mane parejes wariatorius,tai va ryt keisiu tepalus,ir tuo paciu zadu pilt rvs tepaliuka(skysta metaa kiti tajp vadina)vienas gyresi kad dingo tas ikyrus garsas,yaj paekspermentuosiu ir as ;D
eksperimento kaina gali siekti keleta tukstanciu litu :D
-
sweiki kaip sakiau pas mane parejes wariatorius,tai va ryt keisiu tepalus,ir tuo paciu zadu pilt rvs tepaliuka(skysta metaa kiti tajp vadina)vienas gyresi kad dingo tas ikyrus garsas,yaj paekspermentuosiu ir as ;D
eksperimento kaina gali siekti keleta tukstanciu litu :D
Laimi, ko cia gasdini zmones???Supylus metalo keramika nieko ten jam nepareis, nebent supils koki visiska suda. Jeigu neklystu tai Liqui Moly su molibdenu zmones pylasi bele kiek laiko ir viskas super(Apie Liqui Moly manau Dutchman geriau papasakos). Arba pilti ka nors is Fenom ar Hi-Gear. Tai kad nereikia cia gasdint, svarbu geros kokybes, o ne eilini s...
-
pas mane alfoj tepalas su Molibdenu supiltas ir vaziuoja kaip velnias, variatorius buvo pradejes klakset, bet po kiek laiko nustojo ir dirba kaip laikrodukas. (dabar jau biski garsiau, turbut jau visiskai jam raguolis). Yra dar sustresnis priedas i dezes ir variklius is L/M, ten jau tipo FOR PROFESIONALS ONLY, tipo autoservisams ir pan. deja nieko negaliu pasakyti apie kitu firmu panasius gaminius. Ko nezinau, to nezinau...
-
pas mane alfoj tepalas su Molibdenu supiltas ir vaziuoja kaip velnias, variatorius buvo pradejes klakset, bet po kiek laiko nustojo ir dirba kaip laikrodukas. (dabar jau biski garsiau, turbut jau visiskai jam raguolis). Yra dar sustresnis priedas i dezes ir variklius is L/M, ten jau tipo FOR PROFESIONALS ONLY, tipo autoservisams ir pan. deja nieko negaliu pasakyti apie kitu firmu panasius gaminius. Ko nezinau, to nezinau...
Zinau, kad Xado tepalai pasidare visiskas slamstas, Hi-Gear, Fenom priedai yra tikrai aukstos kokybes.
-
tik nepilkit to brudo su metalo keramika.. kaip jum mašinų negaila. tai laikina, - kaip mirštančiam senukui duot ratų užvalgyt, kad dar pajudėtų.
jei tas brudas padengtų tik mikroįtrukimus ir išsidevėjusias vietas, kaip deklaruoja gamintojai būtų ok, bet jis padengia viską, arba nepadengia nieko, kas tepalo siurbly turėtų dėtis įdomu..
-
tik nepilkit to brudo su metalo keramika.. kaip jum mašinų negaila. tai laikina, - kaip mirštančiam senukui duot ratų užvalgyt, kad dar pajudėtų.
jei tas brudas padengtų tik mikroįtrukimus ir išsidevėjusias vietas, kaip deklaruoja gamintojai būtų ok, bet jis padengia viską, arba nepadengia nieko, kas tepalo siurbly turėtų dėtis įdomu..
Cia tu turbut kalbi apie "made in pabrade"... nes rimti tepalu ir priedu gamintojai tokiu prikolu nedaleistu.
-
Cia tu turbut kalbi apie "made in pabrade"... nes rimti tepalu ir priedu gamintojai tokiu prikolu nedaleistu.
aš galiu kalbėti, ką noriu - tu vistiek tikėsi tuo, kas ant rimto gamintojo pakuotės parašyta. tai įrodymas, kad marketingas puikiai veikia - psichologinis komfortas užtikrintas ir prekė eina.
pašnekėk su betkokiu rimtesniu variklistu, kuris perrinkinėja variklius, o ne iš klausos diagnozuoja jų problemas, pasidomėk kas yra tepimo kanalai, tepalo siurbliai ir apskritai iš ko tepimo sistema susideda (duok dieve, kad tai nebūtų turbininis variklis be autonomio tepimo, o su paimtu iš bendro rato) ir pasidomėk metalo keramikos savybėmis.
o tai, kad variatorius nutyla (kažkuriam laikui) - puikus yrodymas kaip sąveikauja tokie brudai ir, kad jie neatsirenka ką padengti ir kiek padengti.
gal koks brumbrum daugiau pasakytų, jei čia užsuka
-
tik nepilkit to brudo su metalo keramika.. kaip jum mašinų negaila. tai laikina, - kaip mirštančiam senukui duot ratų užvalgyt, kad dar pajudėtų.
jei tas brudas padengtų tik mikroįtrukimus ir išsidevėjusias vietas, kaip deklaruoja gamintojai būtų ok, bet jis padengia viską, arba nepadengia nieko, kas tepalo siurbly turėtų dėtis įdomu..
Pievas kolega snekat, ne pirmus metus dirbu su priedais. Teisingai Dutchman pasake "made in pabrade" gal taip ir yra.Cia tu turbut kalbi apie "made in pabrade"... nes rimti tepalu ir priedu gamintojai tokiu prikolu nedaleistu.
aš galiu kalbėti, ką noriu - tu vistiek tikėsi tuo, kas ant rimto gamintojo pakuotės parašyta. tai įrodymas, kad marketingas puikiai veikia - psichologinis komfortas užtikrintas ir prekė eina.
pašnekėk su betkokiu rimtesniu variklistu, kuris perrinkinėja variklius, o ne iš klausos diagnozuoja jų problemas, pasidomėk kas yra tepimo kanalai, tepalo siurbliai ir apskritai iš ko tepimo sistema susideda (duok dieve, kad tai nebūtų turbininis variklis be autonomio tepimo, o su paimtu iš bendro rato) ir pasidomėk metalo keramikos savybėmis.
o tai, kad variatorius nutyla (kažkuriam laikui) - puikus yrodymas kaip sąveikauja tokie brudai ir, kad jie neatsirenka ką padengti ir kiek padengti.
gal koks brumbrum daugiau pasakytų, jei čia užsuka
Tai tamsta jei norit zinoti, kaip jus sakot variklistai, kurie ne diagnozuoja irgi naudojas pvz ta pacia Xado metalo keramika. Ir dar, variatoriui jeigu ka darbinis pavirsius irgi pareina, o ne tik spyruokle ir tarpine
-
nematau prasmės diskutuoti. aš neteisus, tu teisus, iki, sekmės su RIMTAIS varikilistais, naudojančiais XADO !
-
aš galiu kalbėti, ką noriu - tu vistiek tikėsi tuo, kas ant rimto gamintojo pakuotės parašyta. tai įrodymas, kad marketingas puikiai veikia - psichologinis komfortas užtikrintas ir prekė eina.
pašnekėk su betkokiu rimtesniu variklistu, kuris perrinkinėja variklius, o ne iš klausos diagnozuoja jų problemas, pasidomėk kas yra tepimo kanalai, tepalo siurbliai ir apskritai iš ko tepimo sistema susideda (duok dieve, kad tai nebūtų turbininis variklis be autonomio tepimo, o su paimtu iš bendro rato) ir pasidomėk metalo keramikos savybėmis.
o tai, kad variatorius nutyla (kažkuriam laikui) - puikus yrodymas kaip sąveikauja tokie brudai ir, kad jie neatsirenka ką padengti ir kiek padengti.
gal koks brumbrum daugiau pasakytų, jei čia užsuka
na, nesigyncisiu su tamstele, matau, kad pas tave nuomone yra kaip pas sena zmogu, "nieko nera geriau uz vokiska technika" tokiam stiliui ;) neisizeisk, nieko asmenisko.
kas del variklistu, tai mano vienas labai gerai zinomas meistras, kuris uzsiima varikliais gal jau 30 metu suzinojes (pamates pas mane bagazinei tepalu bakeli su MoS2) kad tokius tepalus naudoju, paklause is kur ir po kiek gaunu. kai pasakiau - iskarto uzsisake 205 litru backa. sakyk ka nori, bet tas tepalas su priedu, apie kury kalbu TIKRAI pasitvirtines dalykas, isbandytas ne vienam varikly ir del tepalo kaltes tikrai jam nieko neatsitiko. Marketingas ne marketingas, bet jei tikrai veikia, tai koel gi ne... beje, ne kazin koks tas cia ir marketingas, yra ir brangesnio daikto, kuris visiskai nepasiteisina pagal kainas.
-
na wa susipyliau,nu ka wariatorius tyliau dirba kartajs iswis nebsigirdi,bet cia dar gal delto kad naujas tepalas,o tas priedas po 500km efyktiveja lb,jei pasiteisins pilsiu antra kad galutinaj susitvarkytu kiek gali,o kur tepalus keiciau taj girai tuos priedus lb,nors patys nepardawineja kaikurie,bet rekomenduoja,tik aisku ne po 30lt ir pan ;Do del priedu kiek zmoniu tiek nomuoniu,o kad nuo tokiu varikliai pareitu amen taj netikiu,nebent isimeti granatos tepalo ;D
-
O koki prieda susipylei? kad variatorius nutils tai netikiu :)
-
O koki prieda susipylei? kad variatorius nutils tai netikiu :)
nutils, bet tai tik atitolins jo keitima.
-
tai jo aisku kad jo nepadarys naujo ;D o as cia del smalsumo ipyliau,kaip sakant mita sulauzyt norejau ;Dbet jauciu nepawyko nes wariklis vis graziau dirba tik dirzu zizimas sioks toks tesigirdi,seniau vinas kompecatorius uzeiawo taksent o dab ne,tai jega tik neaisku kiek taj laikysi :o
-
Tai kas to priedo gamintojas?
-
vrs ivesk kad ir google ir rasi ir pasiskaitinek,o as jo reklamuot nenoriu nes dar tik bandau ???
-
rvs? bandziau, variatoriui tai nepadejo, zinoma jei pas tave nutils tai liux :smilie:
-
oho kad nuomonem paiskeite be rezutatu.
Tai va, naudoju xado(pasijuokit is manes), bet galiu jus nuvilti, tai yra super priemonė.
Naudojau tiek į pavarų dėžę, varikli, vairo kolonele.
Gali pamineti tik geru zodziu.
Po supilimo i vairo kolonele, praejus savaitei, nusimove slanga(isbego skystis), nes spaudimas sistemoje padidejo, padidejo ne todel kad uzsikimso, o todel kad atliko savo teigiama darba.
pavaru deze ant mazu apsuku auksta pavara siek tiek skleisdavo garsa, po xado jo neliko.
Ir dar vienas mitas sulauzytas:
Naudojau xado alyva, po pusmecio dariau kapitalini, nes tepaliukus rijo stipriai(ziedai irt.t.), tai motoristai nerado jokiu prisvilusiu ar dar kazkokiu xado pedsaku, o po kapitalinio susipyliau vel xado.
Tad galiu pasakyti kad praktiskai isbandyta ir tie kurie raso kad tai blogai - stipriai klystat.
Taip pat noriu paskyti, kad tie kurie mano, kad smirtelnikui supylus xado - jis vel kaip naujas - nesamone.
Taip pat kalbant apie variatorius, tipo ale nutilo supylus keramika, bent jau man tai juoka kelia, kadangi zinau matau pries save isardyta variatoriu ir zinau jo veikimo prinsipa, nesqamone mano manimu.
Tad jei tonuoja v.kolonele, pavaru deze, dar ir varikliukas siek tiek kalena, pilkite xado drasiai ir suprasit kad be xado nebeisivaizduojat automobilio grazaus ir ilgaamzisko gyvenimo.
nu ir prirasiau(nepykit jei ka - padaugines)
-
vairo mechanizme slegis padidejo, nes supylei tirsto skyscio, logiska... o ziema kai salta buvo nekauke uzkurus? man irgi buvo bajeriu su vairu tai supyliau pilnai sintetinio dextron 3, jis kaip vanduo ir dingo visos bedos.
-
vairo mechanizme slegis padidejo, nes supylei tirsto skyscio, logiska... o ziema kai salta buvo nekauke uzkurus? man irgi buvo bajeriu su vairu tai supyliau pilnai sintetinio dextron 3, jis kaip vanduo ir dingo visos bedos.
Cia tau ne koks tirstas skystis, tavo logika neteisinga, jis ne tirstinimui tepalu skirtas
pagooglink.
Tai toks mazas kiekis tubeleje. Jos kiek galiu sulyginti su ant dantu sepetuko tepamos dantu pastos 1/3 dalis, gal net maziau.
-
cia gerai paraklamavo,as taj patyliu apie vrs,o variatorius taj mehanine dalis jis dyla taj jei nedaug buvo isdiles tgai gal ir pades man,o ta xado ka as zn,visie tie priedaj tik prailgina twarkima,jis nepsdarys naujos dalies,taj galim negirt tu s ;Das pabandziau stai keliu rusiu ir xado ir vrs padeda jie kazkiek bet neilgam,tai geriau pakeiti dalis ir ok :alaus: :alaus:
Ar esi mates kas variatoriaus viduje darosi?
ar tu manai kad tas xado variatoriaus dantukus ataugins? Tiek vertas tas tavo komentaras.
Xado tai ne ,,daktaras" kuris atgaivina pardavimui ,,lavonus".
Ai .....tyngiu aškinti.
-
Kiek esu pasiskaitinejes, tai tie varaitoriai kol nauji dirba tyliai kaip ir turetu buti, bet pas kai kuriuos zmones buvo taip, kad tas traskesys atsirasdavo vos po kokiu 5k-7k km. Tai jie tik tiek teatlaiko ar beda kitur?
-
Kiek esu pasiskaitinejes, tai tie varaitoriai kol nauji dirba tyliai kaip ir turetu buti, bet pas kai kuriuos zmones buvo taip, kad tas traskesys atsirasdavo vos po kokiu 5k-7k km. Tai jie tik tiek teatlaiko ar beda kitur?
Gal mazom apsukom vazineja. Arba retai vazineja. Nors idomu, kur cia atsiranda naujais variatoriais vazinejanciu, gal vienas, du ir yra, bet toks kiekis ne statiska. Ir beda tikrai neturetu buti variatoriuj po tiek km.
-
Kiek googlinau, tai senieji varijatoriai su viena plaukiojancia kreipianciuju dalimi, tai isvis nurasyti, kaip idingos konstrukcijos, o tie kur naujasni ir plaukiojantys du ziedai su kreipianciosiomis, jau skaitomi, kaip patikimi, o be kita ko, tai ant tu dantuku, tiek vidiniu, tiek isoriniu, tai apkrovos irgi neblogos eina :)
O kas link XADO, tai manau naujam variatoriui tai jis tikrai pagelbetu, ir gerokai prailgintu jo tarnavimo laika, kiek tek susidurti su RVS ir su XADO, as rinkciausi XADO,(gal del to, kad daugiau turejau reikalu), ir sitai tikrai veikia, bent jau variklyre :) bet kiek skaiciau ir girdejau tai metalo keramika turi pora dideliu minusu:
1. Jei nutiks taip, kad nupus galvos tarpine ir paduos vandens i cilindra keramika gali suaizeti, na kaip senas unitazas :), ko pasekoje atsiranda micro nesandarumai ir dar eda ziedus...
2. Apsidirba tik su deimantu, na o kadangi sluoksniukas ne toks jau plonas, tai ir isgrezt reikia ir deimanto dulkes lengvai seda i minkta metala ir nelabai jas eina isvalyt, tad vel turesim ziedu valgyma... Is principo po tokio apdirbimo reiktu gilziuoti cilindrus...
Nors dar su tokiais bajeriais gyvai nesusiduriau, bet kolkas i motora po kapitalkes nesiryztu pilt Xado ar RVS del si priezasciu :)
-
Ar esat kas nors girdeje toki dalyka kaip variatoriaus uzvirinima? ;D vienas zmogus uzklause kas taip gali padaryti, nes nenori moketi uz nauja 600lt :smilie: pasakojo kad kazkam padare ir labai gerai buvo, tai pasidare idomu nors pats ir nevairuoju Twin spark :)
-
manau, kad tai imanomas variantas. tada reiktu ir solenoida atjungti nes jis butu kaip ir nebereikalingas. aisku, butu netenkama kazkiek galios prie aukstu apsuku bet vaziuoti galima.
-
Ar esat kas nors girdeje toki dalyka kaip variatoriaus uzvirinima? ;D vienas zmogus uzklause kas taip gali padaryti, nes nenori moketi uz nauja 600lt :smilie: pasakojo kad kazkam padare ir labai gerai buvo, tai pasidare idomu nors pats ir nevairuoju Twin spark :)
Atsiprasau uz pasakyma, bet kokio b***o pirkti alfa romeo ir poto uzsiemineti tokiom, geros masinos, kastracijom! Jei jau perka zmogus alfa, tegul pirma pamasto ar sugebes ja islaikyti, nes cia ne golfas ir ne bulka, kuriu dalys po 50lt. O su tuo uzvirintu variatorium , tai jei nori vazinet su iskastruota alfa tai tavo reikalas, tik ji jau nebebus tikra AR.
-
turbiniam varikliui galima ir turbinos sparnuote užvirint, kad nesisuktų - pigiau, nei ją restauruot gi... ;)
atsiprašau, stengiausi susilaikyti nuo sarkazmo ... negavosi
-
perskaiciau visus atsakymus t.t. tai taip ir nesupratau del variatoriaus... verta ji restauruot? (su repair kit, kur buvo nuorodos arba bandyt kazka pritaikyt) pirkt nauja? (moket 500 ir neaisku kiek ilgai jis atlaikys, nes perskaiciau kitiem, kad atsinaujina po 5-7k km) ar uzvirint kaip, kad kazkas minejo..? ar tiesiog parduot alfa ? :))
-
del restauravimo, tai kol nieks is cia nebande, tai galima tik spelioti kokie butu rezultatai. labai noretusi tiketi, kad restauravimas pasiteisintu
-
bajeris tame kad isdyla jo viduje dantraciai, o repair kit`e yra tik tarpine ir spyruokle, nauju dantraciu nera ;)
-
del restauravimo, tai kol nieks is cia nebande, tai galima tik spelioti kokie butu rezultatai. labai noretusi tiketi, kad restauravimas pasiteisintu
kazkam is cia besilankanciu jau buvo restauruotas variatorius pas kazkoki garazini meistriuka, kaip supratau. Jei gerai atsimenu klientas rezultatu buvo patenkintas.
-
del restauravimo, tai kol nieks is cia nebande, tai galima tik spelioti kokie butu rezultatai. labai noretusi tiketi, kad restauravimas pasiteisintu
kazkam is cia besilankanciu jau buvo restauruotas variatorius pas kazkoki garazini meistriuka, kaip supratau. Jei gerai atsimenu klientas rezultatu buvo patenkintas.
Tai ziurint kas ten viduje parejo. kiek zinau priklausomai nuoto jis restauruojamas arba ne
-
Sveiki pas mane irgi problemos su varikliu 1.6 ts nuemiau veleneli tai jis nuo variatoriaus turi ''liufta puse como, ir jisai is isores nugraustas, turiu toki klausima ar del jo gedimo galejo man sulankstit voztuvus nes pries remonta garsas buvo kaip dyzelino + siektiek dumijo, o kai nuemiau veleneli du kompensatoriai biski gyliau sedi negu visi kiti?
Padekit nes nezinau ar galva imt lauk ar ne?
Aciu
-
Sveiki pas mane irgi problemos su varikliu 1.6 ts nuemiau veleneli tai jis nuo variatoriaus turi ''liufta puse como, ir jisai is isores nugraustas, turiu toki klausima ar del jo gedimo galejo man sulankstit voztuvus nes pries remonta garsas buvo kaip dyzelino + siektiek dumijo, o kai nuemiau veleneli du kompensatoriai biski gyliau sedi negu visi kiti?
Padekit nes nezinau ar galva imt lauk ar ne?
Aciu
issuk zvake ir duok slegio i cilindra
ir zinosi ar linko voztuvai ar ne.
liuftas variatoriui visados yra,tameir yra jo veikimo principas kad davus slegio jis keicia kampa tarp velenelio ir skreimulio. jei masina vaziavo, nemanau kad bus linkevoztuvai.
-
na aisku, tai teks pirktis variatoriu.. jei teprireiks repair kit'o, tai turesiu ir atsargini:D nes uzknisa mane tas dyzelio garsas, bei kuro sanaudos padidejusios... tarkim is 8 zvakiu 1 nedirba, del to irgi gali buti kuro sanaudos padidejusios ?
-
na aisku, tai teks pirktis variatoriu.. jei teprireiks repair kit'o, tai turesiu ir atsargini:D nes uzknisa mane tas dyzelio garsas, bei kuro sanaudos padidejusios... tarkim is 8 zvakiu 1 nedirba, del to irgi gali buti kuro sanaudos padidejusios ?
Gali buti, kad jau lambda pas tave numire. O ji numirti galejo del neveikiancios vienos zvakes, kadangi nepilnai sudega kuras ir glusina lambda zonda. Nuvaziuok iki Alfu serviso i kompiuterine diagnostika ir matysis kas gali didinti kuro sanaudas. ;)
-
na aisku, tai teks pirktis variatoriu.. jei teprireiks repair kit'o, tai turesiu ir atsargini:D nes uzknisa mane tas dyzelio garsas, bei kuro sanaudos padidejusios... tarkim is 8 zvakiu 1 nedirba, del to irgi gali buti kuro sanaudos padidejusios ?
Gali buti, kad jau lambda pas tave numire. O ji numirti galejo del neveikiancios vienos zvakes, kadangi nepilnai sudega kuras ir glusina lambda zonda. Nuvaziuok iki Alfu serviso i kompiuterine diagnostika ir matysis kas gali didinti kuro sanaudas. ;)
o kodel visom kitom masinom su viena zvake kuras sudega pilnai?? ir jos irgi yra pakankamai ekonomiskos....
-
aisku, dekui. Arteja technikinis tai reikia ruostis :)
-
sveiki. iskilo problemele su variatoriaus solenoidu. tiksliau, sunkiasi alyva pro tarpa tarp solenoido ir lizdo, kuriame jis istatytas. reiskia, guma jau pavargusi. ar buna repair kit'u ar kazkas panasaus? nes, pasak Autobravos, solenoido kaina virs 300 euru :o. Prizme ir Robetas isvis neturi tokio daikto. kazkas cia buvo sakes, kad keite solenoida. idomu ar pirko nauja ir gal galima ji isigyti uz normalia kaina?
-
nuimi, nuvalai pavirsius, patepi hermetiko, uzsuki. pamirsti.
-
sveiki. iskilo problemele su variatoriaus solenoidu. tiksliau, sunkiasi alyva pro tarpa tarp solenoido ir lizdo, kuriame jis istatytas. reiskia, guma jau pavargusi. ar buna repair kit'u ar kazkas panasaus? nes, pasak Autobravos, solenoido kaina virs 300 euru :o. Prizme ir Robetas isvis neturi tokio daikto. kazkas cia buvo sakes, kad keite solenoida. idomu ar pirko nauja ir gal galima ji isigyti uz normalia kaina?
turiu gera naudota variatoriu 2.0ts, kaina apie 200lt
-
What you mean gera naudota? Kiek zinau is atsiliepimu, tie kas pirko naudotus, paskui dejo naujus ;D Beje kaip ji patikrint ar jis tikrai geras ar bent jau dar gyvas? Jei KAune tai priglausciau. ;)
-
What you mean gera naudota? Kiek zinau is atsiliepimu, tie kas pirko naudotus, paskui dejo naujus ;D Beje kaip ji patikrint ar jis tikrai geras ar bent jau dar gyvas? Jei KAune tai priglausciau. ;)
variklis dirbo puikiai ir nekaleno kaip dyzelis ;D, vienas zmogus nupirko veleneli, tai liko variatorius ;)
-
sveiki,noriu paklaust jei alfa dirba kaip dyzelis prie isilusio motoro,tai irgi gali but variatorius?nes kiek skaiciau,tai visi raso kol neisiles..beto dar kartais pulsuoja motoras ir primu antru begiu prastai traukia,kartais gerai traukia..
-
sveiki,noriu paklaust jei alfa dirba kaip dyzelis prie isilusio motoro,tai irgi gali but variatorius?nes kiek skaiciau,tai visi raso kol neisiles..beto dar kartais pulsuoja motoras ir primu antru begiu prastai traukia,kartais gerai traukia..
Taip, variatorius. O del netraukimo, tai reikia pasitvarkyti oro paemima i varikli. Pasiskaitinek nuodugniau foruma, nebuinai AR 156 temose. Atsakyma rasi manau del ko netraukia ir ka konkreciai reikia daryti.
-
aciu :smilie: bandysiu ieskot dar;)
-
sveiki kiek lietuvoj kainuoja variatoris ir kaip man uzklaust angliskai apie ji-is angliskai taip ir vadinasi?
-
sveiki kiek lietuvoj kainuoja variatoris ir kaip man uzklaust angliskai apie ji-is angliskai taip ir vadinasi?
~500lt... Tikiuosi neisgasdinau :D Jei rimtai galvoji apie ji, tai pataupyk LT ir keisk kartu su pagrindiniu dirzu, nes gaunasi vienas didelis ardymas, jei 156 tai suma butu apvaloka, su viskuo 1300lt. I kaina ieina darbas, naujas variatorius, dirzas bei jo guoliai, vandens pompa.
-
ne neisgazdinai-nes cia anglijoj kainuoja 300-svaru dirzas-itimpejai-ir pats variatoris-tai gaunasi net gi pigiau negu lietuvoj.-ka tik sutvarkiau visa vaziuokle-prekine ir galine-keisiu ir variatori.-labai aciu uz patarima-sekmes alfistam ;)
-
Ar yra koks būdas patikrint tą variatorių nelupant jo lauk ? Kompiuterinė diagnoztika ( kažkas specialaus ) ect ???
Karts nuo karto susimastau užvedęs rytais ar variatorius ar.... tiesiog laiko pasekmė ;D
-
Sveiki, kiek laiko keicia pagrindini dirza ir variatoriu? :masina:
-
Sveiki, kiek laiko keicia pagrindini dirza ir variatoriu? :masina:
Bet tamsta, nejau taip sunku parasyti bent jau koks variklis?????????????
Siaip AD skyria dirzo keitimui 1.8TS 2 val 15min, 2.0TS 3val. Variatoriui dar max 30 min pridek.
-
greiciau ir nesigaus, jei yra apatine variklio apsauga ir viska tvarkingai darysi :)
-
pats tai tikrai nekeisiu :) o seip variklis tai 1.8ts.. o ar vandens pompa butina keist kartu? nes vieni sako reikia kiti sako nereikia, ir ar brangi ji, jei nebrangi galima ir pakeist ;) gero savaitgalio alfistam!
-
pats tai tikrai nekeisiu :) o seip variklis tai 1.8ts.. o ar vandens pompa butina keist kartu? nes vieni sako reikia kiti sako nereikia, ir ar brangi ji, jei nebrangi galima ir pakeist ;) gero savaitgalio alfistam!
Kai kurie servisai net neapsiima keisti, jei nezadi papildomai jos pirkti , nes be vandens pompos nesuteikia garantijos. Pavyzdziui man Zazas aiskiai pasake, gali pakeisti ta dirza ir uz kokius 400lt viskas priklausys kokios kokybes tie guoliai sukantys dirza, o vandens pompa jei gera, tai ir neverta jos keisti. Bet siaip pasikeistum viska ir vaziuotum ramia galva. :smilie:
-
O ar labai svarbu pasikeist variatoriu? zadu dar 3000km prasukt, o jau panaseja i dizeliuka :) ar gali jam kasnors atsitikt? kokios pasekmes?
-
O ar labai svarbu pasikeist variatoriu? zadu dar 3000km prasukt, o jau panaseja i dizeliuka :) ar gali jam kasnors atsitikt? kokios pasekmes?
gali drasiai vaziuot savo 3000km, as jau 20 000km kaip su dyzeliu vaziuoju, nekaip pakeist negaliu, net geda :-\
-
Kolegos, gal zinot kaip laiko Magneti Marelli firmos variatorius ir kiek mazdaug km apskritai tie nauji atlaiko? :smilie:
-
Sveiki,
kiek dėl blogo variatoriaus padidėja kuro sąnaudos? kažkaip niekas apie tai nešneka, gal dėl to kad variatorius neįtakoja kuro sąnaudų? kaip yra ištikrųjų?
pas mane Alfutė, kuo daugiau spaudi, tuo daugiau virš normos ėda kuro. Važiuojant 90 km/h su kuro sąnaudom kaip ir viskas tvarkoj. Bet labai išauga kuro sunaudojimas mieste ir jei važiuoji greičiau nei 90 km/h. Suprantu, kad kažkiek turi didėti kuro sąnaudos mieste ar greičiau važiuojant, bet ne 50 proc.
Kas keitėt variatorius, ar turėjot bėdų su jais ką galit papasakoti apie kuro sąnaudas?
Alfute turiu ne pirmi metai ir žinau, kiek didėdavo kuro sąnaudos, sakykim daugiau paspaudus :masina:, kai viskas buvo tvarkoj?
-
Variatorius kuro sanaudom dideles itakos neturi. Pradzioj gal geriau pasitikrink liambda zonda. Del jo neveikimo, ar blogo veikimo padideja kuro sanaudos.
-
sakykit prasau, kas yra keites ar siaip isiminenejes variatoriaus solenoida, ar isemus solenoida neturetu likti spyruokle ar koks voztuvelis ar dar kas? nezinau net kaip cia aiskiau paklausti.. isemiau solenoida ir liko tik skyle, t.y. tepalo kanalas. bijau, kad pries tai remontuojant buvo ne viskas sudeta nes mano manymu truksta kazkokios detales. bandziau googlinti bet nepavyko niekur rasti info ar vaizdu su pilnu solenoido komplektu
-
sakykit prasau, kas yra keites ar siaip isiminenejes variatoriaus solenoida, ar isemus solenoida neturetu likti spyruokle ar koks voztuvelis ar dar kas? nezinau net kaip cia aiskiau paklausti.. isemiau solenoida ir liko tik skyle, t.y. tepalo kanalas. bijau, kad pries tai remontuojant buvo ne viskas sudeta nes mano manymu truksta kazkokios detales. bandziau googlinti bet nepavyko niekur rasti info ar vaizdu su pilnu solenoido komplektu
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://i25.photobucket.com/albums/c90/LEO175/variador.jpg&imgrefurl=http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp%3FTID%3D37561%26KW%3Dsolenoid%26PN%3D0%26TPN%3D2&usg=__uFp2Jj2oDl-yt_6_nvTEGjh7uJM=&h=284&w=488&sz=35&hl=lt&start=16&sig2=4vj6ZO-IgCK1-yqslD3VpA&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=vxmgXZjlbE3q7M:&tbnh=76&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dvariator%2Bsolenoid%26um%3D1%26hl%3Dlt%26sa%3DN%26rls%3Dp,com.microsoft:lt:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7SKPB_en%26tbs%3Disch:1&ei=T4RpTd6jEI3AswaotdTmDA
-
keista, tos spyruokles ir alyvos kreipianciosios pas mane nera ??? nebent visa tai yra viduje kolektoriaus ir as nesugebu pamatyti. tikriausiai tai neturi reiksmes bet ant manojo solenoido yra dvi tarpines o ant nurodyto viena didele
-
Kokia įtaka šis daiktas turi variatoriaus darbui?
Kas gali apie ji placiau papasakoti?
-
sakykit prasau, kas yra keites ar siaip isiminenejes variatoriaus solenoida, ar isemus solenoida neturetu likti spyruokle ar koks voztuvelis ar dar kas? nezinau net kaip cia aiskiau paklausti.. isemiau solenoida ir liko tik skyle, t.y. tepalo kanalas. bijau, kad pries tai remontuojant buvo ne viskas sudeta nes mano manymu truksta kazkokios detales. bandziau googlinti bet nepavyko niekur rasti info ar vaizdu su pilnu solenoido komplektu
yra tokia asis-voztuvas, kuris turi islysti spyruokles spaudziamas, na ir pati spyruokle...jei niekas neislindo tai arba jo nera ar jis uzsikirtes(kaip kad man buvo nutike, teko keist kolektoriu)
-
taigi isitikinau, kad pas mane nera sios asies-voztuvo ir spyruokles.. gal turite kas parduoti?
-
Sveiki. Gal kas gaunat nuolaidu perkant naujas detales ar turit galimybe gauti pigiau, nes reikia pagalbos nusipirkti varaitoriu, kurio kaina isaugus nezmoniskai, kazkada ejo kabos apie 500 o dabar bent jau autograly 685lt :-X net sutikit net ranka nekyla uz ta niekala tiek klot i pagyvenusia masina. Skolingas nelikciau ;)
-
einama preke, matyt ir kainas uzkele ^-^
-
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?category=50821&string=wariator&order=p&change_view=1
-
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?category=50821&string=wariator&order=p&change_view=1
Dekui zmogau visus ebayjus pravarciau nieko gero neradau, cia kainos nepalyginamai geresnes. Tikiuosi moderatoriai atleis uz offtopica. Vis tik visiem praves ateityje.
Pas mane su lenku kalba ne kazkas, tai idomu ar jie siuncia i sita bananu krasta ar ne.:) Beje radau uz 350 zlotu idomu cia normali kaina kai visi kiti min po 450 eina :) Pavertus i lt isseitu paimt uz nepilnus 400.( jei neskaitant muito, jei gerai zinau tai is ES muito nededa).
-
Ten yra vienas pasiulymas su lokalizacija Suwalki.Paskambini ,paklausi ar turi.Tada nuvaziuoji ir nusiperki.Nes pavedimas i uzsieni tau kainuos 50-70 lt.+ neaisku kiek siuntimo islaidos.
-
dyzelio garsas buvo variklyje, pakeiciau variatoriu, kuro sanaudos sumazejo, bet garsas nedingo. pakeiciau kompensatorius, trauka padidejo,bet garsas nedingo. Beda buvo issiplakes stumoklio pirstas. :-X Nusipirkau kita varikli nes taisyt neapsimoka. tas variklis mazai prabeges, praktiskai nuo mano seno galva ideali, tai ja ir uzdesiu, jei kito variklio kels itarima apziurejus ja.
-
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?category=50821&string=wariator&order=p&change_view=1
Dekui zmogau visus ebayjus pravarciau nieko gero neradau, cia kainos nepalyginamai geresnes. Tikiuosi moderatoriai atleis uz offtopica. Vis tik visiem praves ateityje.
Pas mane su lenku kalba ne kazkas, tai idomu ar jie siuncia i sita bananu krasta ar ne.:) Beje radau uz 350 zlotu idomu cia normali kaina kai visi kiti min po 450 eina :) Pavertus i lt isseitu paimt uz nepilnus 400.( jei neskaitant muito, jei gerai zinau tai is ES muito nededa).
turiu gera naudota variatoriu uz 180lt jei kam reikia 868236606
-
Sveiki turiu dizelio garsa 156 1.6ts apsimoka variatoriu nauja deti ar restauruoti? ar del to gali netraukti variklis?
-
Ten yra vienas pasiulymas su lokalizacija Suwalki.Paskambini ,paklausi ar turi.Tada nuvaziuoji ir nusiperki.Nes pavedimas i uzsieni tau kainuos 50-70 lt.+ neaisku kiek siuntimo islaidos.
Arba prašai manęs (nes man Suvalkai arti) ,kad nuvažiuočiau ir perduočiau tau. :P
-
Sveiki turiu dizelio garsa 156 1.6ts apsimoka variatoriu nauja deti ar restauruoti? ar del to gali netraukti variklis?
Kad jie lyg ir nerestauruojami, tad manau teks nauja arba naudota, su naudotu loterija, nes neaisku kiek jau atidirbes bus...
Plius jei dirzu nekeites ir juos pasikeisk, nes vistiek dirza nuimineti reiks, darbas ne is pigiuju...
-
Aš kažkaip durną jausmą turiu, kad jei traktoriukas tik prie šalto variklio, užtektų remkomplekto, nes manasis irgi brazdėjo, alyvą jau posenė, tai užpyliau liquy-Moly sandariklio po kažkurio laiko užtilo - rezumuojam, problema tarpinėse variatoriaus.
Jei pastoviai kala tai jau batai
-
Pas mane, kai turėjau 2,0 TS irgi buvo pradėjęs girdėtis variatorius, bet aš turbūt laiku spėjau tepaliukus pasikeist. Pyliau Liqui Moly su molibdenu. Net nebuvo pradėjęs tratėt garsiai. Įsiklausius girdėdavosi, kad jam jau bus tuoj tuoj batai...
-
O as originala isistaciau keiciant dirzus ir trauka atsirado ir kuro sanaudos apmazejo, arba cia tas efektas, kad viskas ciki suveike ;D nors ir senasis nebuvo numires, gal tik 10 sekundziu pabudavo dyzeliukas ant salto, poto nutildavo.
-
O as originala isistaciau keiciant dirzus ir trauka atsirado ir kuro sanaudos apmazejo, arba cia tas efektas, kad viskas ciki suveike ;D nors ir senasis nebuvo numires, gal tik 10 sekundziu pabudavo dyzeliukas ant salto, poto nutildavo.
Aš su nedaug zyziančiu variatorium važinėjau apie metus (apie 35000km). Prieš savaitę jis buvo pakeistas į visiškai naują. Automobilis iškart atsigavo, pradėjo traukti ir t.t. Ne tau vienam taip buvo.
O beje. Tepalams netaupau, taigi variatorius nuolat "skęsdavo" Castrol, Mobil1 ar Valvoline pilnai sintetiniuose tepaluose, taigi nemanau, kad tepalai labai jau įtakoja variatoriaus veikimą.
Ir dar beje. Jokie remkomplektai ir/ar perrinkimai nepadės. Norit turėt normalų daiktą, kuris veiks apie 150000 km - dėkit naują. Brangus, bet užtai veikia užtikrintai. 8)
-
O tai kiek jis kainuoja niekas nepasako :-D
-
O tai kiek jis kainuoja niekas nepasako :-D
Kas? Variatorius? Apie 800 Lt naujas. Jau buvau minėjęs tavo paties kurtoje temoje. 8)
-
Pabrango rūžūžės, gal prieš tris metus ant durniaus besižvalgydamas buvau radęs už mažiau nei 500 :o
-
panašiu metu ir 400 lt būtų užtekę (orginalas). dabar žiūriu dvigubai :o autobravoj lyg "net" už 520 lt budavo galima gauti. o dabar.. :D
-
panašiu metu ir 400 lt būtų užtekę (orginalas). dabar žiūriu dvigubai :o autobravoj lyg "net" už 520 lt budavo galima gauti. o dabar.. :D
Čia oficiali kaina iš Autogralio (kurie perka iš Bravos). Pats pirkau prieš kiek daugiau nei savaitę (su nuolaidom kainavo gerokai mažiau). Pats Giedrius iš Gralio sakė, kad per paskutinius metus žiauriai pabrango kai kurios dalys, o labiausiai variatoriai. 8)
-
Tik Lietuvoj didėjant paiūlai ir paklausai, prekės brangsta kardinaliai.
Siūlau :alaus: už mūsų stebūklų šalį - Lietuvą ;D
-
Mazdaug pries 5 m. pirkau is Bravos uz 480 Lt (uz nuolaida dekui Taxi) :)
brungios gyvates tie variatoriai, jei dabar 800 Lt kainuoja..
-
Tik Lietuvoj didėjant paiūlai ir paklausai, prekės brangsta kardinaliai.
Siūlau :alaus: už mūsų stebūklų šalį - Lietuvą ;D
Liudai, brango ne tik pas mus. Gralis iš Lenkijos pigiau vežtų, bet deja deja. Ir ten tas pats. Čia italus kaltink jau.
P.S. Aš su nuolaidom mokėjau apie 550 Lt dabar. 8)
-
Tik Lietuvoj didėjant paiūlai ir paklausai, prekės brangsta kardinaliai.
Siūlau :alaus: už mūsų stebūklų šalį - Lietuvą ;D
Liudai, brango ne tik pas mus. Gralis iš Lenkijos pigiau vežtų, bet deja deja. Ir ten tas pats. Čia italus kaltink jau.
P.S. Aš su nuolaidom mokėjau apie 550 Lt dabar. 8)
Tai niekas tada nepabrango, as kazkada pirkau pazystamui pries 3 metus variatoriu is bravos, su nuolaidomis irgi 550lt uzsiprase, p.s. teko ir japonui nissanui s13 variatoriu pirkti, 800lt su nuolaidomis ;) tad dar italai nera tokie plesikai.
-
Ar yra skirtumas variatoriu tarp 156/166 alfos motoru 1,8 TS 16v, 2.0TS 16v ir senesniu 2.0 TS 16v kurie ejo i 145;146;155;GTV/Spider?
-
kazkodel manau kad ne..
pacio variatoriaus konstrukcija buvo keiciama kad butu patikimesnis, buvo gal 4 skirtingi numeriai bet is esmes mano ziniomis jie vienas kita atitinka.
-
Nu kiek ziurejau katalogose tai visiems iki vieno rodo 55202772, net ir JTS motorui tas pats. As visiskai nauja variatoriu su tokiu kodu, supakuota gavau uz 350lt (pas viena zmogu uzsilikes buvo), tikiuosi viskas tiks, pirko jis alfai 156 2.0 TS 1999m. :) jei ne - uz tokia pat kaina bus parduodamas, manau atsiras norinciu isigyti ;)
http://www.e-fastbalt.lt/flypage/lengvieji-automobiliai/lancia/alfa-romeo-fiat-lancia-1.8-2.0-variatorius.html
-
manau kad variatoriu paklausa kuo toliau tuo bus mazesne del dvieju priezasciu
1 kaip minejau del konstrukcijos pasikeitimo i patikimesne (gandai tokie)
2 kuo toliau tuo maziau bus gyvu 1.8/2.0 (J)TS motoru
o kodu bovo ir tokiu:
60651965
60815644
-
skambinau i autoprizme - pasakiau koda, pasake kad tinka tas variatorius spider 2.0 TS 16v 110kw 1996m, plius internete 80% rodo butent 55202772 koda ;) o likusieji kaip atitikmuo arba buna 2 ar 3 kodai parasyti kaip tinkami.
-
manau kad variatoriu paklausa kuo toliau tuo bus mazesne del dvieju priezasciu
1 kaip minejau del konstrukcijos pasikeitimo i patikimesne (gandai tokie)
2 kuo toliau tuo maziau bus gyvu 1.8/2.0 (J)TS motoru
o kodu bovo ir tokiu:
60651965
60815644
Niekada nesupratau as tu variatoriu kainu.. Kuo maziau masinu lieka, tai reikia detales kaina uzkelt, anot gamintoju ar tai perpardaveju. Jau geriau sena bandyt atsirestauruot, mechanine juk detale, nei uz kazkokia 'spirale' moket vos ne tukstanti lietuvisku. Sankabos komplektas pigiau kainuoja..
As uz savaji mokejau 520lt ir maniau, kad cia apiplesimas, bet dabar matau, kad dar 'islosiau'..
-
manau kad variatoriu paklausa kuo toliau tuo bus mazesne del dvieju priezasciu
1 kaip minejau del konstrukcijos pasikeitimo i patikimesne (gandai tokie)
2 kuo toliau tuo maziau bus gyvu 1.8/2.0 (J)TS motoru
o kodu bovo ir tokiu:
60651965
60815644
Niekada nesupratau as tu variatoriu kainu.. Kuo maziau masinu lieka, tai reikia detales kaina uzkelt, anot gamintoju ar tai perpardaveju. Jau geriau sena bandyt atsirestauruot, mechanine juk detale, nei uz kazkokia 'spirale' moket vos ne tukstanti lietuvisku. Sankabos komplektas pigiau kainuoja..
As uz savaji mokejau 520lt ir maniau, kad cia apiplesimas, bet dabar matau, kad dar 'islosiau'..
Jei masina seneje detales pagaminimo kastai tikrai nemazeja, kaip ir jos pristatymas ir t.t. originali detale betkokiai masina yra brangi, ar tai butu golf 3 ar alfa 166 - jei bus originalas - mokesi labai solidziai, tas pats liecia variatorius - negamina ju nei kinija, nei taiwanis, todel ir kaina ju laikosi ir laikysis tokia. As nauja variatoriu Ricambi Originali firmos parduotuveje uz 500lt galeciau gauti per labai geras nuolaidas. Detale yra originali, todel nuolaidos dideles jai netaikomos, tuo labiau kad tai pagal spec. uzsakyma yra pristatoma dazniausiai. Buciau savaji bandes restauruoti, bet kai nauja gavau uz 350lt kazkaip ir nebekylo rankos ten zaisti, bet senaji pabandysiu pazeti, gal kas iseis.
-
Prieš kiek daugiau nei pusmetį, variatorių pirkau už 550 Lt su nuolaidom iš Autogralio. Šiaip kaina buvo apie 700 Lt, o Autobravoj su Giedrium net radom už 870 Lt berods. Dar prieš kelis metus kainavo variatoriai po 500, o su nuolaidom apie 350 Lt.. Brangsta rupužės, tik gerai, kad keisti reikia labai retai. :D
-
Jei neklystu, variatorius turetu laikyt du dirzu keitimus (tai apie 120000 km), jei tepalai buvo keiciami laiku, nes ji tepa tas pats variklio tepalas :)
-
Sveiki, gal kas keitėt ir turit seną/nenaudojamą/ variatorių pardavimui kodas nesvarbu 8 615 69640