Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Alsury 2009-05-21 08:21
-
Prasidejo viskas nuo skriemulio kuris susidevejo ir pradejo girgzdet, teko pakeist skubos tvarka, bet tai problemos neishsprende, vistiek liko keistas garsas, sekanti pakeiciau pagrindini gen. itempeja visa pilna su amortiku ir du parazitinius guoliukus, bet tai irgi problemos neishsprende.. ::) teko dar perrinkt kondiske ir pakeisti kondiskes guoli..kazkiek triuksmas sumazejo, bet vistiek dirzas vibruoja ir duoda keistus garsus..lyg kazkas kala, generatoriu patikrinau viskas super.. ir siaip visus guoliukus prasukom kelis kartus, jokiu triuksmu..bet dirza uzdedi ir prasideda tas pats.. jau nebezinau ka daryt, ir ka dar reikes pakeisti >:(
-
na gal dar ir alkuninio skyvas pavarges.. ???
-
na gal dar ir alkuninio skyvas pavarges.. ???
Nu kiek suprantu tada butu garsas kai nuemi dirza, o garsas dingsta, skriemulys pakeistas, naujas jau idetas. Dar cia maciau buvo panashi tema, tai zmogui uzteko pakeist dirza..pakeiciau jau antra karta, nepadejo..
-
tas didysis skreimulys pakeistas? lyg neminejai to prie tu dalyku, ka pakeitei. jis apcioj, alkuninio veleno skiemulys. viduj jis turi amortizuojancia guma. buna ji pavargsta. itariu zinai apie ka as.
ir daugiau jei viskas pakeista, tai gal teisiog kaip nors ne tiesiai stovi ar dar koks biesas..
-
tas didysis skreimulys pakeistas? lyg neminejai to prie tu dalyku, ka pakeitei. jis apcioj, alkuninio veleno skiemulys. viduj jis turi amortizuojancia guma. buna ji pavargsta. itariu zinai apie ka as.
ir daugiau jei viskas pakeista, tai gal teisiog kaip nors ne tiesiai stovi ar dar koks biesas..
Tai butent kad nuo to skriemulio visos problemos ir prasidejo, butent ji as pacioj pradzioj ir pakeiciau, nes ta guma pas mane jau visishkai suplyshusi buvo..
-
Toks garsas kaip kalimo pas mane buvo kai itempejas buvo pavarges-ten gaunasi taip,kad dirzas lipa ant generatoriaus skyvo. Tas girdejosi tik ant laisvu apsuku,ant didesniu nutildavo ;) Aplink generatoriu matesi dylancio dirzo dulkiu.
-
Ko gero as is po tos temos kur kalena dirza ir buvau. As pakeiciau bereikalo kondiskes ir branguji guolius. O kai pakeiciau dirza (uzdejau kazkoki su skersinio pynimo), problema dingo.
Pas mane garsas budavo ant laisvu apsuku tik. Butu ydomu isgirst tavo, tada pasakyciau tas ar ne....
-
Nu nzn kokio ten pinimo dirza reik det, as viska sau rinkau pagal katalogus, poto bandziau ir ilgesni ir trumpesni biski det, nifiga nepadejo, tas pats..nu lieka tik itarimas kad vis delto itempeja brokuota uzdejau, nors SKF firmos, turetu but geras, bet nezinau jau prie dar prikibt.. :smilie:
-
pas mane buvo paprasciausiai automatinis itempejas uzstriges, nevaiksciojo, tai paemes isiardziau tai kur prisisuka varstu ivore, tai tempikas judejo ne ant ivores, o ant to prisukto varsto ir skaudziai cype. Isardes nusveiciau ivore, sutepiau, pakeiciau sandarinimo gumeles ir kolkas trys menesiai kaip tyli :P
-
O 2.4JTD varikliu vandens pompa ne taspats dirzas suka? Jei taip, tai belieka jos guoliukas... Nes kaip suprantu jau viska pakeites :)
-
O 2.4JTD varikliu vandens pompa ne taspats dirzas suka? Jei taip, tai belieka jos guoliukas... Nes kaip suprantu jau viska pakeites :)
Pompa suka pagrindinis dirzas,o generatoriaus dar suka vairo stiprintuvo siurbli ::)
-
su stiprintuvu ten tikrai viskas tvarkoj, o vandens pompa suka pagrindinis dirzas ir ten viskas nauja. Problema buvo variklio skive, pasirode kad tas ale "naujo tipo" skivas kuris ale "amzinas" nesuvaldo vibracijos. Jame maziau gumos amortizuojancios, paliginus su originalu. Kai tik idejau originalu skiva viskas susitvarke. 450lt Autoprizmei ir problemos kaip nebuvo ;) :alaus:
-
pas mane buvo paprasciausiai automatinis itempejas uzstriges, nevaiksciojo, tai paemes isiardziau tai kur prisisuka varstu ivore, tai tempikas judejo ne ant ivores, o ant to prisukto varsto ir skaudziai cype. Isardes nusveiciau ivore, sutepiau, pakeiciau sandarinimo gumeles ir kolkas trys menesiai kaip tyli :P
Man labai idomu kaip tu ji isardei? :o
pas mane irgi uzstriges ir nevaiksciojo.bandziau pats iskalt-nesigavo,nuveziau pas meistrus kad pabandytu ispresuoti, 3tonu jega spaude,o jis nekrust :(
nusipirkau deveta (lb geros bukles matos kad mazai naudotas).. bet vistiek man nlb patinka kaip tas dirzas sukasi >:(
o gal cia taip turi buti?
kai masina dirba ant laisvu apsuku tas itempejas sokineja ,bet dirzas necypia..duodi gazo issilygina ir sukas graziai..
su senu itempeju niekas nesokinejo bet dirzas cypcedavo..nesuprantu :-\
-
kai ant laisvu apsuku sokineja tai gerai, reiskiasi tempikas atlieka savo darba, o iskaliau as ji palyginus sunkokai, kelis kartus purskiau wd bet ne melynoi bankej, jis labiau tepa nei tarpina rudis nusipirkau sidabrinej bankeja, jis uztikrintai tarpina rudis, o paskui sutverent sutepiau guoliniu tepalu skirtu aukstom apsukom.
-
si sistema pas 2,4jtd yra ganetinai rimta :) beveik pas visus barska ir kiekvienu atveju vis kita vieta kalta gali but :) as taip pat viska jau pakeiciau, sudeti visi nauji guoliai, alkuninio skyvas, kondiskes siurblys perrinktas, bet vistiek bildesys liko ir daryk ka nori. nerandu kur, bet vienas kolega buvo rases kazkurioj temoj, kad chebra ta automatini tempeje padaro mechaniniu. vietoj spiruokles ideda reguliuojama varsto tipo ar kazkoki tempima ir tiesiog su abiem tempejais itempe dirza, tada tas automatinis nelaksto ir nebarska. o tie automatiniai ar brokuoti pas mus pardavinejami ar kokie tai velnias zino. tik uzsidek nauja, pavaziuok kelias savaite ir viskas vel is naujo.
jei kas zino koki gera sperdima butu neblogai isgirsti :)
-
Man labai idomu kaip tu ji isardei? :o
pas mane irgi uzstriges ir nevaiksciojo.bandziau pats iskalt-nesigavo,nuveziau pas meistrus kad pabandytu ispresuoti, 3tonu jega spaude,o jis nekrust :(
nusipirkau deveta (lb geros bukles matos kad mazai naudotas).. bet vistiek man nlb patinka kaip tas dirzas sukasi >:(
o gal cia taip turi buti?
kai masina dirba ant laisvu apsuku tas itempejas sokineja ,bet dirzas necypia..duodi gazo issilygina ir sukas graziai..
su senu itempeju niekas nesokinejo bet dirzas cypcedavo..nesuprantu :-\
_______________________________________________________________________________________________
IŠmokite raŠyti lietuviŠkai.
Nesakau, kad pats neklystu, tik kitus skatinu taisyklingiau rašyti.
Bent jau nerašytum tokios anotacijos :mzp:
-
bet pasvarstykim kam tas automatinis tempikas dedasi, ar pasalinus ji neprades daug greiciau devetis kitos detales, kad ir tas pats alkuninio skyvas, generatoriaus guoliai ar kondiske su vairo stiprintuvu?
-
bet pasvarstykim kam tas automatinis tempikas dedasi, ar pasalinus ji neprades daug greiciau devetis kitos detales, kad ir tas pats alkuninio skyvas, generatoriaus guoliai ar kondiske su vairo stiprintuvu?
Yra daug senesniu modeliu varikliu,kurie be to automatinio itempejo.As pats asmeniskai jau 1,5 metu vazineju perdirbes ta automatini itempeja i paprasta mechanini ir jokiu problemu 8)
-
vat būtent, kad yra daug senesnių modeliuku su paprastais tempejais, kurie dirba tyliai ir ilgaamžiškai. o tas stebuklingas automatinis, kur stovi AR dyzeliuose tai nesamonė kažkokia. kaina kosminė, o naudos nulis, tik problemų daugybė.
jei kas papasakotų kaip jį perdarė į paprasta mechaniškai įtempiamą, būčiau labai dėkingas ir manau ne aš vienas :) nes kiek gi galima ta patį mazgą remontuot ir remontuot.
-
esu 3 įtempėjus pirkęs. visus dėjom skirtingose mašinose. nei vienam neprireikė papildomo dėmesio. visi sukasi, veikia ir garsų neskleidžia. keista, kad kiti turi problemų. gal meistrai ne taip įdeda, gal guoliai brokuoti. gal taip ką priburia. nežinau. pas mane viskas ok.
ir kaina, jei gerai paieškai ir pasidomi, būna ne 460 lt.. esu vieną pirkęs už 290 lt. (ruville).
be to, nemanau, kad jis sugalvotas šiaip sau. jei būtų tikusi sena sistema, gal būtų seną pailkę prie jtd motorų, bet nepaliko. reiškia reikia naujesnio agregato. nebent pardavimų vadovai turėjo kitų minčių duodami užduotis projektuotojams.. ???
-
kiek zinau net audi B4 1,9tdi itempejas taipat jau su spiruokle buvo
-
na kas del tu itempeju ir as galiu si ta pasakyt. Pasikeiciau jau antra per 3 metus.. Gali but toks niuansas - pas mane nebuvo apatines variklio apsaugos, o kai jos nera visoki sh is apacios drebia ant dirzu ir kitu agregatu, taip pat ir itempejui gali kliut, gal del to ir parejo maniskis. O ji keist tikrai nera pigus malonumas ~400 pinigu kainuoja jei be pazistamu/nuolaidu pagalbos
-
va va, kaip tik norėjau primint dėl apsaugos po varikliu. natūralu, kad pilant visokį š.. ant guolių jie ilgai netarnauja. paskutinis lybroj stovi jau metus. kol kas dar viskas gerai.
dar kiek pasitiksliniu. šiandien tėvas kaip tik keičia tą įtempėją. pernai rudenį dar buvo pribūrę, kad pakeitė tik patį guoliuką. o dabar atėjo tas laikas kai ne guoliukas, o pats mechanizmas išgriuvo. tai nelabai ką pribursi.
-
as irgi keiciau tik guoliuka, pirkau 605 peziaus kuris kainavo tik 50 lt, o mechanizma isardes sutepiau, pakeiciau sandarinimo gumeles ir kolkas laiko. ;D
-
as irgi keiciau tik guoliuka, pirkau 605 peziaus kuris kainavo tik 50 lt, o mechanizma isardes sutepiau, pakeiciau sandarinimo gumeles ir kolkas laiko. ;D
Oi jau tie priburimai. Jei laiku pagauciau ta bureja kuris ir mano EX' alfai su smagraciu pribure siekiant sutaupyti 200lt rankas nukapociau. Po tokiu bureju auto pirkti tikra katastrofa-nezinai nuo kokio galo pradeti ir ko ieskoti!
Mano subjektyvi nuomone-geriau pataupyti, bet sudeti gera kokybiska agregata, o ne savadarbi kledara kuris gali subireti kiekviena momenta kelyje.
-
as darausi sau, o ne kitiem, niekas neliepe daryti taip kaip as darau, juk pats matai jog skundziasi zmones jog tie automatinei tempejai nelaiko.
-
as darausi sau, o ne kitiem, niekas neliepe daryti taip kaip as darau, juk pats matai jog skundziasi zmones jog tie automatinei tempejai nelaiko.
Viska jie puikiai laiko, tik reikai originalias detales pirkti i nebus jokiu problemu. Asmeniskai man uzteko viena karta pakeisti ir pamirsti apie visus pasalinius garsus, o jei kas perka pusiau plastikinius taiwanio gamybos guoliukus siekiant sutaupyti ant kokybes, tas kaip toj dainoj: "..verksi tu, verksi tu..."
-
istikruju tie visi tempejai ir atraminei guolei turi buti keiciami kartu su dirzu, tada viskas laikys normalei.
-
Ydomu apie kuria nuplysusia skyvo guma ejo sioj temoj kalba?
-
Dar syki persiklausiau savo keistus garsus. Situacija tokia, kad saltas variklis pora minuciu skleidzia metalini garsa (klaksejima), kai pasyla, tas garsas tampa duslia vibracija.
Pakeiciau visus tris itempejus gen.dirzo ir dar vairo s.siurbli. Yra keistas ir kondic.guolis. Nekeistas tik skyvas ir generatorius.
Reiskia esant tai dusliai vibracijai ijungus sviesas, garsas stipriai sumazeja, vel isjungus - padideja. Galvoju gal generatorius. Bet akivaidzios vizualiai nustatomos vibracijos nei generatorius, nei skyvas nekelia. Rodos liko tik dvi keiciamos vietos, tikimybe 50ant50%. Abieju keist is karto nesinori nes jau finansai nebeleidzia. Istorija ilga ir nuobodi.
Gal kokiu minciu?
Beje, nuemus gen dirza, viskas puikiai dirba.
-
man lygiai tai pat. nuemi dirza-jokiu garsu. uzdedi-atrodo nusikalens variklis... ir dar idomus sutaimas-ismini sankaba,visi garsai dingsta. sankaba visa nauja,neravaziuota nei 1000 km. itariu kad skyvui alkuninio hana... ai,beje as mane 156 1.9 jtd. naujo skyvo kaina 220 litu. o kazin nebutu iseitis issitekinti be jokiu gumu? butu amzinas...
-
man lygiai tai pat. nuemi dirza-jokiu garsu. uzdedi-atrodo nusikalens variklis... ir dar idomus sutaimas-ismini sankaba,visi garsai dingsta. sankaba visa nauja,neravaziuota nei 1000 km. itariu kad skyvui alkuninio hana... ai,beje as mane 156 1.9 jtd. naujo skyvo kaina 220 litu. o kazin nebutu iseitis issitekinti be jokiu gumu? butu amzinas...
Gumos sugeria vibracija, manau kazkas kitkas kentetu po to ;)
-
man lygiai tai pat. nuemi dirza-jokiu garsu. uzdedi-atrodo nusikalens variklis... ir dar idomus sutaimas-ismini sankaba,visi garsai dingsta. sankaba visa nauja,neravaziuota nei 1000 km. itariu kad skyvui alkuninio hana... ai,beje as mane 156 1.9 jtd. naujo skyvo kaina 220 litu. o kazin nebutu iseitis issitekinti be jokiu gumu? butu amzinas...
bande vieni serviziniai kokias varkes su tekinimu, nieko nesigavo dirzas pradeda dar labiau tabaluotis
-
Dar syki persiklausiau savo keistus garsus. Situacija tokia, kad saltas variklis pora minuciu skleidzia metalini garsa (klaksejima), kai pasyla, tas garsas tampa duslia vibracija.
Pakeiciau visus tris itempejus gen.dirzo ir dar vairo s.siurbli. Yra keistas ir kondic.guolis. Nekeistas tik skyvas ir generatorius.
Reiskia esant tai dusliai vibracijai ijungus sviesas, garsas stipriai sumazeja, vel isjungus - padideja. Galvoju gal generatorius. Bet akivaidzios vizualiai nustatomos vibracijos nei generatorius, nei skyvas nekelia. Rodos liko tik dvi keiciamos vietos, tikimybe 50ant50%. Abieju keist is karto nesinori nes jau finansai nebeleidzia. Istorija ilga ir nuobodi.
Gal kokiu minciu?
Beje, nuemus gen dirza, viskas puikiai dirba.
O generatoriaus skyvas negali but?
-
[/quote]
O generatoriaus skyvas negali but?
[/quote]
Tu teisus. Generatoriaus guolius pakeite ir vibracijos neliko, tik dabar atsirado toks nezymus kaukimas. Bet jau nervai nebelaiko ten galu ieskot...
Kadangi skyvas kauk negali, tai arba tas pats restauruotas generatorius pakaukia, arba nauji itempejai kaukia.