Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: luxus 2009-05-09 15:07
-
Sveiki,
Gal kas esate pirke ECU(as manau kad tas vadinama ECU ;))? Mane domina modeliai nuo kuriu tiktu maniskei alfai. Pries puse metu buvau pas Zaza, ir jis pajunges kompa bande reguliuot ir sake jog nesusireguoluoja, reikia ieskoti kito. Vazinet galima vazinet bet kuro sanaudos siek tiek didesnes. Kadangi esu dabar anglijoj turiu galimybe cia is lauzyno gauti. Esme tame kad turiu pats nusiimti nuo alfos. Ir mane suklaidino tai ar ecu yra visas mazgas ar tik virsutine dalis. Ziuret nuotrauka:
-
Jei klystu tai mane pataisys... Taip tai ECU, jis yra uzdetas ant droselines sklendes, todel tau reiktu nusimti tik ta dali prie kurios jungiasi tie du jumgikliai. O del pacio ECU keitimo nezinau, manau tiktu dar ir nuo 2.0 TS'o. Beto trbt reiketu dar kazka keisti, kad ECU dirbtikaip laikrodukas... Laukiam ekspertu nuomones. :alaus:
-
kokiu tikslu LUXUS nori keisti ECU (Engine Control Unit) ?
-
Radau viena nuotrauka isimtos detales. Ar tai ir yra ecu?
-
Radau viena nuotrauka isimtos detales. Ar tai ir yra ecu?
Taip tai yra Alfos pentiumas su dvejais branduoliais :) :) :)
-
radau uz 30 svaru ebay. Gera kaina kaip manot? bandysiu dar lauzyne uzklaust :)
-
radau uz 30 svaru ebay. Gera kaina kaip manot? bandysiu dar lauzyne uzklaust :)
parasyk forumieciui TAURAS, jis turetu tureti. o ir kaina gal mazesne pasiulys.
-
nenoriu buti ikyrus, bet kodel nori ji keist? del dideliu kuro sanaudu? :idea:
-
Pajunge kompa, matavo ismetimas dujas, bande reguliuot(ismetamos dujos buvo per riebios kiek supratau). Ir Zazas pasake jog geriau butu pasikeist nes nesusireguliuoja aisku gali vazinet. Bet paciam geriau nekeist, nes poto gali isvis neuzkurt masinos arba apsukos gali but aukstos ir .t.t
-
nezinai ka butent zazas bande reguliuot? del kuro sanaudu, tai gal pradek nuo liamda zondo. o ECU kai pasikeisi, tai ji reikes priprogramuot. (jeigu neklystu)
-
Pajunge kompa, matavo ismetimas dujas, bande reguliuot(ismetamos dujos buvo per riebios kiek supratau). Ir Zazas pasake jog geriau butu pasikeist nes nesusireguliuoja aisku gali vazinet. Bet paciam geriau nekeist, nes poto gali isvis neuzkurt masinos arba apsukos gali but aukstos ir .t.t
Sugalvojau siandien prasivalyti droseline sklende ir laisvu apsuku voztuva, nes sokinedavo apsukos 500-1500rpm, bet tik tada, kai masina rieda laisva eiga. Po pravalymo gauvau "puiku" rezultata - uzvedus masina apsukos 1300, susilus varikliui - 1000-1100rpm. Pradejus riedeti laisva eiga, apsukos pakyla iki 1300-1400 ir tokios laikosi, kol nesustoji. Sustojus vel 1000-1100rpm. Turit ideju ? ::)
-
Pakeitus kompa turetum neuzsikurt, nes imobilaizerio ir kompo kodai nesutaps. Tai dar klausimelis ar nereikes keisti ir imobilaizerio bloko ir tuo paciu rakciuku su spynelem. Siulyciau labiau pasidometi situo klausimu.
-
Sugalvojau siandien prasivalyti droseline sklende ir laisvu apsuku voztuva, nes sokinedavo apsukos 500-1500rpm, bet tik tada, kai masina rieda laisva eiga. Po pravalymo gauvau "puiku" rezultata - uzvedus masina apsukos 1300, susilus varikliui - 1000-1100rpm. Pradejus riedeti laisva eiga, apsukos pakyla iki 1300-1400 ir tokios laikosi, kol nesustoji. Sustojus vel 1000-1100rpm. Turit ideju ? ::)
perkrauk droseline sklende.. pas tave dar nieko, sausai turbut valei. ;) as valiau su specialiu purskalu, tai po viso valymo mano apsuko laikesi prie 5000 rpm ;D ;D isdege visas valiklis ir viskas normaliai, apsukos nebegrybavo... kolkas...
-
Kazkur skaiciau, jog tas Reset'as veikia tik elektroniniam gazui, o pas mane trosas.
Bandziau sita varianta, bet nepadejo:
1. Switch on the ignition but don’t start the engine and leave for 90 seconds
2. Switch off the ignition and again leave for 90 seconds
3. Start the engine without touching the accelerator.
4. Leave engine to idle for at least ten minutes
5. Take the car for a spin and make sure you drive it in different styles including hard!
6. Idle should now be back to normal, but if not don’t panic. Try again.
-
Kazkur skaiciau, jog tas Reset'as veikia tik elektroniniam gazui, o pas mane trosas.
Bandziau sita varianta, bet nepadejo:
1. Switch on the ignition but don’t start the engine and leave for 90 seconds
2. Switch off the ignition and again leave for 90 seconds
3. Start the engine without touching the accelerator.
4. Leave engine to idle for at least ten minutes
5. Take the car for a spin and make sure you drive it in different styles including hard!
6. Idle should now be back to normal, but if not don’t panic. Try again.
Nepadėjo ir man :)
-
Pasijungiau per Unidiag. Ismete tris klaidas ir jos neissitrina. Man atrodo Unidiag'as durniuoja. Kai spaudi Clear, toks jausmas, kad pakimba programa ir nieko nepadaro. Neesme.. Klaidos tokios:
0x1172 ir 0x1173 - itariu susije su lambda, bet ji nauja vokiska, tai nezinau, kas gali buti negerai;
P0170 - pagooglines radau toki aprasyma - Fuel Trim malfunction (Bank 1).
-
Pasijungiau per Unidiag. Ismete tris klaidas ir jos neissitrina. Man atrodo Unidiag'as durniuoja. Kai spaudi Clear, toks jausmas, kad pakimba programa ir nieko nepadaro. Neesme.. Klaidos tokios:
0x1172 ir 0x1173 - itariu susije su lambda, bet ji nauja vokiska, tai nezinau, kas gali buti negerai;
P0170 - pagooglines radau toki aprasyma - Fuel Trim malfunction (Bank 1).
Patarimu ir platesniu komentaru apie klaidas nebus, kol susitaupysiu keleta kapeiku pas Giriu nuvaziuot ?:))
-
Pasijungiau per Unidiag. Ismete tris klaidas ir jos neissitrina. Man atrodo Unidiag'as durniuoja. Kai spaudi Clear, toks jausmas, kad pakimba programa ir nieko nepadaro. Neesme.. Klaidos tokios:
0x1172 ir 0x1173 - itariu susije su lambda, bet ji nauja vokiska, tai nezinau, kas gali buti negerai;
P0170 - pagooglines radau toki aprasyma - Fuel Trim malfunction (Bank 1).
Patarimu ir platesniu komentaru apie klaidas nebus, kol susitaupysiu keleta kapeiku pas Giriu nuvaziuot ?:))
tai kokia beda buvo su klaida P0170?, pas mane buvo 3 klaidos, istriniau, bet po kazkiek laiko P0170 vel atsiranda, mashina uzsiveda be problemu, shalta gerai dirba, o isilus pradeda pati gazuotis, nelaiko apsuku ir kartais vaziuojant nereaguoja i gaza, tai yra kaip sankryzuoj pastovi ir pradedi judet, tai toks jausmas kad laikitu alfa kasnors, bet pragazuoji, toliau vaziuoja lyg normaliai, kol vel nesustuoji prie sankryzos
-
Yara, liamdos neziurejai? Man tokie patys simptomai buvo.
-
Yara, liamdos neziurejai? Man tokie patys simptomai buvo.
tai ir man atrodo kad liambda, kazka apie liambda rashe kompe, kaip ja patikrint? ar su kompu ziuret grafikus, kokie skaiciukai turi but?
-
Yara, liamdos neziurejai? Man tokie patys simptomai buvo.
tai ir man atrodo kad liambda, kazka apie liambda rashe kompe, kaip ja patikrint? ar su kompu ziuret grafikus, kokie skaiciukai turi but?
Auto data rodo, kad 0-0.9 V
-
Pavyzdziui pas mane vienodi skaiciukai buvo ir ant laisvu apsisukimu ir palaikius varikli mazdaug ant 2500rpm. Kaip suprantu, tie skaiciai turi keistis keiciantis apsukom. Jeigu ryt rasiu, tai galesiu ikelt savo diagnostikos lapa, bus aiskiau.
-
Pradek nuo to, kad iambda is esmes turi duoti staciakampi impulsa, o ne truputi staciakampa ar dar ka :)
didejant apsukos, staciakampiai tankeja ir siaureja, o itampa is esmes nuo 0-1V keiciasi... Jei gali ant kokio alfadiag pasiziureti, tai pasiziurek Lamba status ir ar nerodo kokiu St. to Ground/Sensor ar panasiu nesamoniu ir kaip pats impulsas atrodo//..
-
nu vakar man nelabai isejo prisijungt ir su fiatecuscan, bitrait per didelis (nors sumazinau iki 1) ir tipo klaidu nemeta, reikes kita kompa dar paimt, arba prie ALFUX prilekt (jej davaziuosiu), o klaidos buvo tokios:
U1600
Failed Component Code: Immobiliser
Fault Symptom: Signal Not Plausible
Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
Event Count: 16 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Immobiliser: Not ok
Environmental Condition One: Immobiliser: Code received
Environmental Condition One: Immobiliser: Key code ok
Environmental Condition One: Immobiliser: Non Virgin Ecu
Environmental Condition One: Immobiliser: Engine start enabled
Environmental Condition One: Immobiliser: Universal code not received
Environmental Condition Two: Battery Voltage: 8.68 volts
P0130
Failed Component Code: Lambda Sensor
Fault Symptom: Open Circuit
Warning Lamp Status: Warning Lamp not Illuminated
Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
Event Count: 48 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Engine Speed: 920 rpm
Environmental Condition Two: Filtered Load: 4050 uS
P0170
Failed Component Code: Lambda Regulation
Fault Symptom: Below Minimum Limit
Warning Lamp Status: Warning Lamp not Illuminated
Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
Event Count: 57 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Engine Speed: 1040 rpm
Environmental Condition Two: Filtered Load: 2250 uS
visos isitrine, tik man atrodo P0170 vel atsiranda po kazkiek laiko
-
Patikrinti galima su oscilografu.
Oscilografo parametrai0,2V / 1 sec
Pajungimo pinai B8, B21, B30
Oscilograma prisegtame faile
Tikrinama esant karstam varikliui
P0170 tai manau reiks, kad misinys per liesas, bet cia galiu tik speti...
-
O ka daryti, jei neina prijungt prie kompo? ECU neatsako. Tai cia jis sugedes, reik naujo?
-
O ka daryti, jei neina prijungt prie kompo? ECU neatsako. Tai cia jis sugedes, reik naujo?
Jei butu sugedes ECU - nepavaziuotum. Net neuzvestum variklio.
-
O ka daryti, jei neina prijungt prie kompo? ECU neatsako. Tai cia jis sugedes, reik naujo?
Jei butu sugedes ECU - nepavaziuotum. Net neuzvestum variklio.
Tai tada idomu del ko neina prisijungti prie jo... :/
-
Tai tada idomu del ko neina prisijungti prie jo... :/
O kur jungei? Servise ar pats bandei? :o
-
Tai tada idomu del ko neina prisijungti prie jo... :/
Yra tokia tema forume "DIAGNOSTIKA: PASIDARYK PATS" ar kazkaip panasiai, ten daugiau bus parasyta. Gal rasi atsakyma i savo klausima.
-
Ir pats, ir pas meistra Kaune.. Bet Zazas viska issprende :)