Autorius Tema: Del ECU AR 156 1.8  (Skaityta 14706 kartus)

Neprisijungęs MyAlfa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 30
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2009-10-18 22:00 »
Pajunge kompa, matavo ismetimas dujas, bande reguliuot(ismetamos dujos buvo per riebios kiek supratau). Ir Zazas pasake jog geriau butu pasikeist nes nesusireguliuoja aisku gali vazinet. Bet paciam geriau nekeist, nes poto gali isvis neuzkurt masinos arba apsukos gali but aukstos ir .t.t

Sugalvojau siandien prasivalyti droseline sklende ir laisvu apsuku voztuva, nes sokinedavo apsukos 500-1500rpm, bet tik tada, kai masina rieda laisva eiga. Po pravalymo gauvau "puiku" rezultata - uzvedus masina apsukos 1300, susilus varikliui - 1000-1100rpm. Pradejus riedeti laisva eiga, apsukos pakyla iki 1300-1400 ir tokios laikosi, kol nesustoji. Sustojus vel 1000-1100rpm. Turit ideju ?  ::)
Buvo:
156 1.8 T.Spark '98
159 3.2 Q4 '07
159 2.4 JTDm '09
Stelvio 2.0 JTDm '21

Dabar:
-

Neprisijungęs Renco

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 384
  • Karma: +2/-0
  • CHF 747 JBC 949
    • Žiūrėti profilį
    • picasaweb.google.com
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2009-10-19 02:00 »
Pakeitus kompa turetum neuzsikurt, nes imobilaizerio ir kompo kodai nesutaps. Tai dar klausimelis ar nereikes keisti ir imobilaizerio bloko ir tuo paciu rakciuku su spynelem. Siulyciau labiau pasidometi situo klausimu.
Buvo: Nissan Sunny '93; 1.4. 6 metai.
          Skoda Felicia '97; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          Honda Civic 4'th gen. '91; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          AR 156; '98; 2l T-SPARK; zalia. 8,5m R.I.P. (infarktas)
Yra:    AR 164; '93; 3l V6 24V;

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2009-10-19 08:51 »
Sugalvojau siandien prasivalyti droseline sklende ir laisvu apsuku voztuva, nes sokinedavo apsukos 500-1500rpm, bet tik tada, kai masina rieda laisva eiga. Po pravalymo gauvau "puiku" rezultata - uzvedus masina apsukos 1300, susilus varikliui - 1000-1100rpm. Pradejus riedeti laisva eiga, apsukos pakyla iki 1300-1400 ir tokios laikosi, kol nesustoji. Sustojus vel 1000-1100rpm. Turit ideju ?  ::)

perkrauk droseline sklende.. pas tave dar nieko, sausai turbut valei. ;) as valiau su specialiu purskalu, tai po viso valymo mano apsuko laikesi prie 5000 rpm ;D ;D isdege visas valiklis ir viskas normaliai, apsukos nebegrybavo... kolkas...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs MyAlfa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 30
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2009-10-20 09:49 »
Kazkur skaiciau, jog tas Reset'as veikia tik elektroniniam gazui, o pas mane trosas.

Bandziau sita varianta, bet nepadejo:

1. Switch on the ignition but don’t start the engine and leave for 90 seconds
2. Switch off the ignition and again leave for 90 seconds
3. Start the engine without touching the accelerator.
4. Leave engine to idle for at least ten minutes
5. Take the car for a spin and make sure you drive it in different styles including hard!
6. Idle should now be back to normal, but if not don’t panic. Try again.
Buvo:
156 1.8 T.Spark '98
159 3.2 Q4 '07
159 2.4 JTDm '09
Stelvio 2.0 JTDm '21

Dabar:
-

Neprisijungęs Daineckaz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +0/-0
  • DOO943 Argento bellezza
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2009-10-20 10:27 »
Kazkur skaiciau, jog tas Reset'as veikia tik elektroniniam gazui, o pas mane trosas.

Bandziau sita varianta, bet nepadejo:

1. Switch on the ignition but don’t start the engine and leave for 90 seconds
2. Switch off the ignition and again leave for 90 seconds
3. Start the engine without touching the accelerator.
4. Leave engine to idle for at least ten minutes
5. Take the car for a spin and make sure you drive it in different styles including hard!
6. Idle should now be back to normal, but if not don’t panic. Try again.
Nepadėjo ir man  :)

Neprisijungęs MyAlfa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 30
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2009-10-24 14:17 »
Pasijungiau per Unidiag. Ismete tris klaidas ir jos neissitrina. Man atrodo Unidiag'as durniuoja. Kai spaudi Clear, toks jausmas, kad pakimba programa ir nieko nepadaro. Neesme.. Klaidos tokios:
0x1172 ir 0x1173 - itariu susije su lambda, bet ji nauja vokiska, tai nezinau, kas gali buti negerai;
P0170 - pagooglines radau toki aprasyma - Fuel Trim malfunction (Bank 1).
Buvo:
156 1.8 T.Spark '98
159 3.2 Q4 '07
159 2.4 JTDm '09
Stelvio 2.0 JTDm '21

Dabar:
-

Neprisijungęs MyAlfa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 30
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2009-10-27 18:32 »
Pasijungiau per Unidiag. Ismete tris klaidas ir jos neissitrina. Man atrodo Unidiag'as durniuoja. Kai spaudi Clear, toks jausmas, kad pakimba programa ir nieko nepadaro. Neesme.. Klaidos tokios:
0x1172 ir 0x1173 - itariu susije su lambda, bet ji nauja vokiska, tai nezinau, kas gali buti negerai;
P0170 - pagooglines radau toki aprasyma - Fuel Trim malfunction (Bank 1).

Patarimu ir platesniu komentaru apie klaidas nebus, kol susitaupysiu keleta kapeiku pas Giriu nuvaziuot ?:))
Buvo:
156 1.8 T.Spark '98
159 3.2 Q4 '07
159 2.4 JTDm '09
Stelvio 2.0 JTDm '21

Dabar:
-

Neprisijungęs Yara

Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2010-02-25 08:59 »
Pasijungiau per Unidiag. Ismete tris klaidas ir jos neissitrina. Man atrodo Unidiag'as durniuoja. Kai spaudi Clear, toks jausmas, kad pakimba programa ir nieko nepadaro. Neesme.. Klaidos tokios:
0x1172 ir 0x1173 - itariu susije su lambda, bet ji nauja vokiska, tai nezinau, kas gali buti negerai;
P0170 - pagooglines radau toki aprasyma - Fuel Trim malfunction (Bank 1).

Patarimu ir platesniu komentaru apie klaidas nebus, kol susitaupysiu keleta kapeiku pas Giriu nuvaziuot ?:))

tai kokia beda buvo su klaida P0170?, pas mane buvo 3 klaidos, istriniau, bet po kazkiek laiko P0170 vel atsiranda, mashina uzsiveda be problemu, shalta gerai dirba, o isilus pradeda pati gazuotis, nelaiko apsuku ir kartais vaziuojant nereaguoja i gaza, tai yra kaip sankryzuoj pastovi ir pradedi judet, tai toks jausmas kad laikitu alfa kasnors, bet pragazuoji, toliau vaziuoja lyg normaliai, kol vel nesustuoji prie sankryzos
buvo: VW Jetta 1.8
         AR 156 2.0
yra:   AR 156 1.8

Fuck Google, Ask Me !

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2010-02-25 11:12 »
Yara, liamdos neziurejai? Man tokie patys simptomai buvo.
neturiu alfos.

Neprisijungęs Yara

Ats: Del ECU AR 156 1.8
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2010-02-25 11:28 »
Yara, liamdos neziurejai? Man tokie patys simptomai buvo.


tai ir man atrodo kad liambda, kazka apie liambda rashe kompe, kaip ja patikrint? ar su kompu ziuret grafikus, kokie skaiciukai turi but?
buvo: VW Jetta 1.8
         AR 156 2.0
yra:   AR 156 1.8

Fuck Google, Ask Me !