Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: spalvotas 2008-12-06 17:21
-
sveiki su alfa as kaip ir naujokas ir is vis dyzeline masina pirma karta turiu tai iskilo man tokia beda spaudziant tapke virs 3k rpm pradeda masina nebetraukt, bandziau atjungt MAF bet nieko nepasikeite ir net neuzsidege tas raudonas purkstukas. masina AR 156 2.4jtd 1998m. gal kas susiduret su kuo nors panasaus
-
patikrink katalizatoriu, jei jis dar yra. gali but kad uzsikises, todel ir netraukia.
-
nu maciau kad liktai yra tik kazin ar pilnas :smilie: reiks jauciu is vis ispjaut ji
-
nu maciau kad liktai yra tik kazin ar pilnas :smilie: reiks jauciu is vis ispjaut ji
ispjauk, idek rezonatoriu ir dar pinigo liks :) o tada ziuresi, ar geriau, ar tas pats. jei niekas nepasikeite, tai gal kazkas su ipurskimu negerai. o dumija labai kai daugiau gazo uzmeti?
-
tai kad dabar supirkineja ta katalizatoriu ciut ne uz ispjovimo kaina :smilie: juodu dumu tai daugokai liktai
-
nu kiek gausi tiek gausi... o siaip diagnostikos negalvoji daryt?
-
O as patarciau uzsiregistruoti i diagnostika, bei iki tol, dar pasinaudoti forumo paieska. Apie dyzelius, MAF, didesni dumu kieki ir t.t. yra aibe temu prikurta, tik paieskot reik. ;)
P.S. Ir nerasykit, kad naujokai esat. Geriau iskart i paieska nueikit. ;) :D
-
tai ir neliks nieko kito ir daryt kaip i diagnostika uzsirasyt, o paieska tai visa kaip ir isziurejas bet kasko panasaus kad kai atjungus mafa neuzsidega purkstuko lempute tai nelabai ir radau
:smilie:
-
tai ir neliks nieko kito ir daryt kaip i diagnostika uzsirasyt, o paieska tai visa kaip ir isziurejas bet kasko panasaus kad kai atjungus mafa neuzsidega purkstuko lempute tai nelabai ir radau
:smilie:
O neradai todel, kad nevisada ji ir uzsidega, atjungus maf. :D
-
nu va tada kaip ir aisku :D o idomu buna taip kad ja atjungus ir variklio darbas nei kiek nepakistu :smilie:
-
jei pjausi,tai pjauk, bet dabar neparduok. pasidek i garaza ir tegul stovi, tikrai ateis diena, kai jie vel kainuos normalius pinigus.
-
nu va tada kaip ir aisku :D o idomu buna taip kad ja atjungus ir variklio darbas nei kiek nepakistu :smilie:
Aisku, kad buna. Tada reiskia, kad mafas mires ir su juo ar be jo vaziavimas yra identiskas. Tik atjungus maf, turetu apsukos sokinet pradet ir dusinet truputi.
-
nu va tada kaip ir aisku :D o idomu buna taip kad ja atjungus ir variklio darbas nei kiek nepakistu :smilie:
Aisku, kad buna. Tada reiskia, kad mafas mires ir su juo ar be jo vaziavimas yra identiskas. Tik atjungus maf, turetu apsukos sokinet pradet ir dusinet truputi.
nieko nesuprantu sakai kad atjungus jei niekas nesikeicia tai mafas mires o kiti sako kad jei jokiu pakitimu, tik duapsukos sokineja ir dusta reiskias geras
pas mane atjungus pradeda apsukos sokineti ir pajudant is vietos dusta bet perspaudziu ir traukia taip pat kaip ir su prijungtu
tai kas gali buti?
Oro srauto matuokle?
Gal pats laidas blogas?
-
nieko nesuprantu sakai kad atjungus jei niekas nesikeicia tai mafas mires o kiti sako kad jei jokiu pakitimu, tik duapsukos sokineja ir dusta reiskias geras
pas mane atjungus pradeda apsukos sokineti ir pajudant is vietos dusta bet perspaudziu ir traukia taip pat kaip ir su prijungtu
tai kas gali buti?
Oro srauto matuokle?
Gal pats laidas blogas?
Kaip bebutu, tokiu atveju geriausia yra daryti kompiuterine diagnostika. Ji parodys MAF'o darba ir bus aisku, ar jis gyvas ar jau nelabai. O galbut salia jo dar kas nors nefunkcionuoja. Nematant gyvai galima daug priburti. :D
-
tai vat kad dariau ta diagnostika autobravoje, jie pasake kad viskas gerai. bet man apsukos sokineja max 1200-500 ir su trauka kazkas netaip,ir siaip jauciasi lyg varikli kazkas smaugtu,i gazo pedala veluoja, apsukos netolygia kyla. ir siaip kazkokia nesamone, tarkim mini 2 pavara ir pasiekus 2200 apsuku iki 2500 masina lyg sėda, kai prie zemes trauktu ir pasiekus 2750-2800 soka kai torpeda , kas cia per nesamone?
-
tai vat kad dariau ta diagnostika autobravoje, jie pasake kad viskas gerai. bet man apsukos sokineja max 1200-500 ir su trauka kazkas netaip,ir siaip jauciasi lyg varikli kazkas smaugtu,i gazo pedala veluoja, apsukos netolygia kyla. ir siaip kazkokia nesamone, tarkim mini 2 pavara ir pasiekus 2200 apsuku iki 2500 masina lyg sėda, kai prie zemes trauktu ir pasiekus 2750-2800 soka kai torpeda , kas cia per nesamone?
nemeginai pasikeisti kuro filtro,oro filtro???
pamegink girui pasukti susitarti su juo.
Girius, 8 618 59057 Omnitel 864670345 Tele2
-
tai vat kad dariau ta diagnostika autobravoje, jie pasake kad viskas gerai. bet man apsukos sokineja max 1200-500 ir su trauka kazkas netaip,ir siaip jauciasi lyg varikli kazkas smaugtu,i gazo pedala veluoja, apsukos netolygia kyla. ir siaip kazkokia nesamone, tarkim mini 2 pavara ir pasiekus 2200 apsuku iki 2500 masina lyg sėda, kai prie zemes trauktu ir pasiekus 2750-2800 soka kai torpeda , kas cia per nesamone?
Gali buti lambda. Nors as neatmetu, kad cia MAF kaltas. Kita vertus, jei butu MAF, tai pasiekus 2800 rpm ji masina neturetu sokti,o toliau tolygiai isibeget. Taigi tiketina, kad lambda jau bus AtA. Ir tuo paciu aisku kencia MAF. O siaip pabandyk susitart su kuo nors is forumieciu ir gal galesit sukeisti kito gera MAF su taviskiu ir pabandysi su tuo kitu pavaziuot. Kartais pasijaucia kas kur kaip. Ir ta Autobrava ten maziau klausyk ka kalba. Geriau pas meistrus specializuotus nuvaziuok, kaip Vital pasiule. ;)
-
tai vat kad dariau ta diagnostika autobravoje, jie pasake kad viskas gerai. bet man apsukos sokineja max 1200-500 ir su trauka kazkas netaip,ir siaip jauciasi lyg varikli kazkas smaugtu,i gazo pedala veluoja, apsukos netolygia kyla. ir siaip kazkokia nesamone, tarkim mini 2 pavara ir pasiekus 2200 apsuku iki 2500 masina lyg sėda, kai prie zemes trauktu ir pasiekus 2750-2800 soka kai torpeda , kas cia per nesamone?
nemeginai pasikeisti kuro filtro,oro filtro???
pamegink girui pasukti susitarti su juo.
Girius, 8 618 59057 Omnitel 864670345 Tele2
matai as klp tai man problemos teks pasigauti koki alfista klp ::)
beje kur tas kuro filtras randasi? kiek girdejau tai jo neta T>S varikluose
-
pas mane V6, sake, kad kuro filtras keiciasi su visu kuro siurbliu ;) t y jo keisti siaip sau nereikia.
-
matai as klp tai man problemos teks pasigauti koki alfista klp ::)
beje kur tas kuro filtras randasi? kiek girdejau tai jo neta T>S varikluose
Rasyk wojszwillo i PM ir jis tau turetu nurodyt kur apsilankyt del tokiu dalyku. Jis ten is tos puses, tai turetu zinoti meistriukus ir t.t. ;)
-
Twin Spark varikliuose kuro filtro tikrai nera :smilie: Nebent filtru laikytume tinkleli esanti prie kuro filtro :smilie:
-
Sveiki
nenorejau kurti naujos temos, kadagi tema atitinka mano problema.
Atsitiko siadien toks dalykas kad vaziuojant masina pradejo dusti ir uzsidega purkstukas.
dar pragazavus lygtais atigavo, bet po keliu minuciu tai pasikatrojo, masina pradejo tampyti, i gazo pedala nebeklausyti.
Praktiskai o gal ir teoriskai nebeimanoma vaziuoti.
bet svarbiausia kad jei atleidi pedala tai apsukos nukrenta iki darbines normos ir negesta, bet tik paspaudi gaza ir pradeda purtytis, uzsidega purkstukas, net pragazuoti neina, saudo, nuo variklio garsas kaip nuo baldu fabriko, o is gluso kaip nuo silumos tinklu kaminu, nebent gazo pedala numini ir laikai kokia 15sek apsukos pramusa,pakyla iki 6000 tai dar pirma pavara 5mesti eina, bandau antra ir prasideda trukciojimai.
Pagalvojau kad oro srauti matuoke,nes pasijuto svilesiu kvapas kuris sklido nuo MAF'o ar kazkur aplinkui(pagalvojau kad nusprogo) tad pirmiausia ja atjungiau, bet situacija nepagerejo(esu bades MAF atjunges vaziuoti - vaziuoti tikrai eina), tai yra supratau kad iki namu nebeparvaziuosiu :angry:
Privaziaves draugas dave savo oro srauto matuokle - sukeitem - jokiu pokyciu :o
Nu vienu zodziu neisivaizduoju kas cia atsitiko, nieko panasaus neesu girdejes.
Ryt tempiu diagnostikai, bet zinima butu gerai isgirsti kokios tai nuomones, kadagi klp labai geru alfu meistru nera, tai praverstu kazkokios uzuomenos kas cia mano pupai atsitiko :(
-
dar prie to,
Nuo pat ryto jauciau kad kazkas ne taip, nes vaziuojant ismynus sankaba, apsukos nukrizdavo iki 1500 arba 1800 arba 1300 ir laikydavosi kol nesustoji, tada krenta iki darbines normos.
As susidariau nuomone kad cia bus susije su oro paeminu, gal kokai rele perdege(nors kiek zinau ju tai visas patikrinau), arba kokiuose laiduose ivyko trumpas jungimas.
-
patikrink katalizatoriu, gal jis uzsikises, tada jauciasi svilesiu kvapas, karstis ir netraukia. taip ziauriai del oro paemimo neturetu buti.
-
daignostika parode patenciometro klaida, sudege tas varikliukas
Po kol kas tiek
Infomuosiu veliau galini rezultata
-
vienu zodziu varikliukas nekaltas, po pakeitimu i kita niekas nepasikeite.
kompas rodo to daviklio klaida, mases trukumo iir kazka dar, vienu zodziu viskas susije su tuo patenciometru ir kaip suprantu jis ten atlieka daugiau negu viena darba.
Vienu zodziu problema kaip ir aiski - kazkur nusvile laidai susije su patenciometru kurie duoda signala kompui.
Tik vat kad visus laidus nepratikrinsi.
Reikalinga schema.
Gal kas toki dalyka zino? pagalba praverstu... :'(
-
o kurioj vietoj tas potenciometras stovi ir kokia funkcija jis atlieka?? sorry, jei nepastebejau anksciau (jei jau buvai rases), bet nelabai suprantu kokias jis funkcijas atlieka...
-
Kitaip man rodos jis vadinasi laisvu sukiu reguliatorius/davilis ir t.t
Randasi - oro sklendes šone, prisuktas pistoleto formos plastmasine juoda dėžutė, į kuria įsikiša fyškė.
Reikalinga man jos shemos, kur šito daigto laidai eina, kad nereiktu visų pravotkių tikrinti.
-
sitas daikta brangus, apie 500lt. o kie tu uz ji mokejai? schemos tokios nelabai is kur ir gausi, nes cia jau su kompu susije, o ne siaip pravodke
-
buvo kazkur labai gera tema kaip vienas bachuras visa ta daikta buvo isardes ir isvales, galutinis rezultatas buvo kad apsukos laikesi kaip prikaltos... manau potenciometro problema galimetu ispresti perlitavus kita potenca, o del sito reikalo jau reiketu kreiptis pas elektrikus kad jie pritaikytu kita toki pati potenca... del laidu tai manau tik issiardes galesi pamatyt kas ten sudege yra. siaip jei jau uzsiimsi situo reikalu tai nepagailek nuotrauku su info ka ir kaip darei ir kokie rezutatai. aisku ir kainos remonto butu labai neprolasi ;)
-
sitas daikta brangus, apie 500lt. o kie tu uz ji mokejai? schemos tokios nelabai is kur ir gausi, nes cia jau su kompu susije, o ne siaip pravodke
Normalus bachuras už 60lt su visa oro sklende su parsiuntimu pardave.
Vienu zodziu as pakeiciau ji, bet problema liko tapati, reisias senas buvo sveikas.
Kodel as jį keiciau - nes pasmirdo svilesiais is mazdaug tos vietos ir kompas parode:
1,Patenciometro klaida
2,mases trukumas(0trumpa jungtis)
3,nebeprisimenu.
Tai as suprantu kad cia su kompu susije, bet kompas rodo kad negauna mases(signalo) is jo, tai reiskias kad pakeliui iki kompo kazkur fyskese ar dar kur gavosi trupa jungtis, ar laidas paluzo nuo salcio.
Nes kvapas degesiu tikrai buvo, tik kur jį rasti.............
-
buvo kazkur labai gera tema kaip vienas bachuras visa ta daikta buvo isardes ir isvales, galutinis rezultatas buvo kad apsukos laikesi kaip prikaltos... manau potenciometro problema galimetu ispresti perlitavus kita potenca, o del sito reikalo jau reiketu kreiptis pas elektrikus kad jie pritaikytu kita toki pati potenca... del laidu tai manau tik issiardes galesi pamatyt kas ten sudege yra. siaip jei jau uzsiimsi situo reikalu tai nepagailek nuotrauku su info ka ir kaip darei ir kokie rezutatai. aisku ir kainos remonto butu labai neprolasi ;)
Nusukau ta patenciometra - sveikas jis, kvepia sviezia plastmase, reiskais degesiu kvapas is kazkur kitur.
-
vienu zodziu varikliukas nekaltas, po pakeitimu i kita niekas nepasikeite.
kompas rodo to daviklio klaida, mases trukumo iir kazka dar, vienu zodziu viskas susije su tuo patenciometru ir kaip suprantu jis ten atlieka daugiau negu viena darba.
Vienu zodziu problema kaip ir aiski - kazkur nusvile laidai susije su patenciometru kurie duoda signala kompui.
Tik vat kad visus laidus nepratikrinsi.
Reikalinga schema.
Gal kas toki dalyka zino? pagalba praverstu... :'(
Pridedu schema.
Ten nesunkiai laidus pasitikrinsi su testeriu.
Atsujungsi nuo kompo B jungti, tik neatsimenu kuri is dvieju.
Reguliatorius nuo kompo netoli yra, tai patogu bus pravodke pasitikrinti.
Sekmes.
The motor receives information from pins 17 - 49 and 1 - 33 of connector B of M10 . Pin 58 of connector B sends a power supply to both potentiometers, pin 26 supplies an earth signal to the potentiometers, while pins 24 and 41 of the same connector receive signals from the throttle body actuator N75.
-
Ir dar senesne versija.
-
Gal kas i6samiau su 6itomis schemomis?
Palengvintumet, pabandyciau tada pats.
-
o kas gali but kai pas mane prijungi oro srauto matuokle pradeda zvimbti vakumelis ar kaip isai ten vadinas tiksliai nezinau toks nedidelis apvalus jungiasi dvi slangutes nestoros ir du laidai apacioje?
-
sveiki, noriu tik pasitikslinti. Dega purkstuko indikatorius ir masina dūmija kai gazuoji, atjungiu oro srauto matuokle purkstukas užgesta ir mašina nedūmija. logiška manyti, kad oro srauto matuoklė>? aciu.
-
Jei signalo negauna iš matuoklės, ją atjungus kaip tik turėtų užsidegti lempukas. Pas tave atvirkščiai, tai arba ji visai mirus, arba kažkas pas tave supainiota, arba pavažinėjus su atjungta matuokle, tas lempukas vistiek užsidegs.
-
jo pavazinejus ta lempa uzsidege ir rodo ta cheka purkstuko bet kai atjungta nedumija o pajungiu dumija. tai matuokle tikiuosi
-
as noriu suzinoti ar del matuokles mirusios gali duminti nes visi pozymei sako jog taip
-
Gali.
-
as noriu suzinoti ar del matuokles mirusios gali duminti nes visi pozymei sako jog taip
Gali ir net labai stipriai.
-
Pakeitus maf chekas užgeso. Bet dumija vistiek. Radau trukuse slanga iš variklio i interkuleri. Tai dar speju ir dėl šito dumija. Rytoi bandysiu gauti slanga. Paguoskit kad padės ::) :D
-
Nuo plysusios slangos tikrai dumina.
-
Pakeitus maf chekas užgeso. Bet dumija vistiek. Radau trukuse slanga iš variklio i interkuleri. Tai dar speju ir dėl šito dumija. Rytoi bandysiu gauti slanga. Paguoskit kad padės ::) :D
Turėtų padėt tikrai.
-
Dar ir galios daugiau atsiras ;)
-
Nedėk naudotos šlangos! Pats 3 pakeičiau, galiausiai dėjau naują (kurios kaina tikrai nesikandžioja) ir jau daugiau nei pusantrų metų važinėju be problemų. O pas mane dar ir čipuota.
-
slangos kolkas negavau turbūt dėsiu naują, kolkas susiklijavau seną, tai eiktu sau :D arba auto užmušiu arba pats užsimušiu :D važiuoja kai rektyvinis ir nedūmina :D einu pasidomėsiu naujų šlangų kainomis.