Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: grease 2008-12-05 01:34
-
sveiki,
radau labai intriguojanti dalyka - matyt nesusilaikysiu ir is sportinio idomumo pasibandysiu pasidaryt.
kalba eina apie alfa GTV6/75 (+ 90/Giullieta) priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku pakeitima guoliais.
kaip tai atrodo:
susirandam tokius guolius
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/loweraarmbearing/lowerarmbearing1.jpg)
maunam juos ant strypo, einancio statmenai svirciai. strypo diametras yra 17mm, tad reikia rasti guolius su butent tokiu vidiniu diametru.
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/loweraarmbearing/lowerarmbearing2.jpg)
strypa su uzmautais guoliais ikisus i 'vieta' pacioje svirtyje, matome, kad guoliu isorinis diametras per mazas.
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/loweraarmbearing/lowerarmbearing3.jpg)
padarome 'zieda', kad atitiktu diametrai. siuo konkreciu atveju jis padarytas is PTFE teflono. Ji tikrai galima daryti is pvz plieno pas koki tekintoja, gal taip paprasciau. viskas priklauso nuo to, kokio diametro guolius pavyks rasti.
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/loweraarmbearing/lowerarmbearing4.jpg)
imauname viska i svirti.
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/loweraarmbearing/lowerarmbearing5.jpg)
vidinese pusese reikia padaryti apsaugas, kad purvai nepatektu i guolius. cia padaryta is to paties PTFE.
(http://i176.photobucket.com/albums/w197/coda_lunga/alfa%20GTV6%20in%20the%20shop/loweraarmbearing/lowerarmbearing6.jpg)
ir turime amzina daikta, kuris nesusidevi ir duoda standumo toje vietoje, kur bene labiausiai jo reikia.
reikalas tas, kad jeigu guminiai sailentblokai deformuojasi, pasikeicia rato isvirtimas. aisku, nezymiai, bet vistiek. paskaicius alfagvt6.com foruma, susidariau nuomone, kad pastebeti ar sitie sailentblokai yra isideveje/deformavesi nenuemus svirties yra labai sunku, bet taip buna itin daznai.
minusas - tiketina, kad atsiras siek tiek daugiau vibracijos. bet as to nebijau, tad.. reiks pabandyt.
gal kas kartais turit konkreciu minciu/nuorodu kur ieskoti tokiu guoliu?
gal siaip kokiu minciu turit?
quadrifoglio, Edvinai, pasirasytumet? ar man reiktu but bandomuoju triusiu? :)
-
Aš pasirašau, tik klausimas gal įmanoma surasti tokį guokį su reikiamu išoriniu diametru. Nebent ten tas apvalkalas kad sugertų vibraciją. O bandymui manau tiktu surasti kokią dalimis alfutę ir ant nuimtos šakės pabandyti, kad nereiktų savo išlupinet, jei gaunasi tada keiciame. O guoliai manau nekainuos baisiai didelius pinigus.
-
labai idomu ir bent jau man aktualu,tikiuosi tesinio forume :alaus:
-
Aš pasirašau, tik klausimas gal įmanoma surasti tokį guokį su reikiamu išoriniu diametru. Nebent ten tas apvalkalas kad sugertų vibraciją. O bandymui manau tiktu surasti kokią dalimis alfutę ir ant nuimtos šakės pabandyti, kad nereiktų savo išlupinet, jei gaunasi tada keiciame. O guoliai manau nekainuos baisiai didelius pinigus.
tai vat vat klausimas del tu guoliu apskritai. reikia susirankiot info is kur galima ju butu gaut.
o tas PTFE 'ziedas' nera skirtas vibracijos sugerimui - jis yra kietas.
-
Tai as ir sakau kad savo neardyti, surasti kokia ardoma paimti sakes ir tada issimatavus pradeti ieskoti kas tinka. O tai savo issiardysi ir poto nezinia kiek laukti kol ka nors padarysi.
-
del guoliu bandykit paziuret alba servise. jie skf atstovai. kiek teko girdet jie daznai neblogu sprendimu pasiulo. gal ir jusu atveju ka pasiulytu ;)
http://www.albaservis.lt/index.php?s_id=3&lang=lt
pas juos esu pirkes guoliu, tai man padareteigiama ispudi
-
del guoliu bandykit paziuret alba servise. jie skf atstovai. kiek teko girdet jie daznai neblogu sprendimu pasiulo. gal ir jusu atveju ka pasiulytu ;)
http://www.albaservis.lt/index.php?s_id=3&lang=lt
pas juos esu pirkes guoliu, tai man padareteigiama ispudi
dekui, va kaip tik sito ir reikejo. reiks nuvaziuot pas juos.
-
hmm, mane irgi domina, spideryje panasi ta svirtis :)
-
Mano klausimas butu toks: o kodel gamykloj nedejo guoliu vietoj sailentbloku? Na, o jei guoliai vis tik geriau, tada klausimas kitas: kodel isigije klasikini (arba beveik) Alfos modeli, norim padaryt, kad jis geriau vaziuotu? Na pvz. as irgi savo Sprintui pridariau visokiu balbiesu... Vadinas paliekam tik kebula, o visa kita tobulinam kol... (Akmuo i mano paties darza).
Tiesiog pagalvokim, kuriam tikslui kazka darom ;)
-
Mano klausimas butu toks: o kodel gamykloj nedejo guoliu vietoj sailentbloku? Na, o jei guoliai vis tik geriau, tada klausimas kitas: kodel isigije klasikini (arba beveik) Alfos modeli, norim padaryt, kad jis geriau vaziuotu? Na pvz. as irgi savo Sprintui pridariau visokiu balbiesu... Vadinas paliekam tik kebula, o visa kita tobulinam kol... (Akmuo i mano paties darza).
Tiesiog pagalvokim, kuriam tikslui kazka darom ;)
Alfaman, gamykloje tikrai nebuvo dedami geriausi sprendimai. gamintojai labai atsizvelgia i kaina, i kiekviena centa. nes jeigu sutaipau 1 lita ant vieno automobiliu, o ju pagamini milijona, tai.. matematika paprasta.
pirkau as GTV6 ne tam, kad jinai garaze stovetu - na, tik sia ziema, kol 'susipazinsiu' su ja. originali masina - idejiskai ir isoriskai jinai tikrai liks originali (gal apart ratlankiu). bet vaziuot man ji turi taip pat gerai, kaip tai dare ka tik isvaziavusi is gamyklos. arba net geriau. tad mano nuomone, tokio upgrade'o tikslas yra labai paprastas ir netgi geras, kuris galu gale priveda prie dziaugsmo atsisedus uz vairo :)
ir tai nera, kad visa kita, isskyrus kebula, tobulinam iki begalybes.. sitos masinos ideja yra gale kabanti greiciu deze su dedion'o pakaba. jei mes tikrai norime, kad ji GERIAU vaziuotu, tai tobulindami iki begalybes prieitume tokia riba, kai greiciu dezes, kabancios gale, reiketu atsisakyt.
bet taip tikrai nebus, nes dar karta pasikartosiu - sitos masinos ESME yra butent tokia principine originali konstrukcija.
-
idomu ar man i 164 neiseitu vietoi sailentbloku ikist tuos guolius, kaip tik turiu isimtas dvi sakes su nusidevejusiais sailentblokais
-
Mano klausimas butu toks: o kodel gamykloj nedejo guoliu vietoj sailentbloku? Na, o jei guoliai vis tik geriau, tada klausimas kitas: kodel isigije klasikini (arba beveik) Alfos modeli, norim padaryt, kad jis geriau vaziuotu? Na pvz. as irgi savo Sprintui pridariau visokiu balbiesu... Vadinas paliekam tik kebula, o visa kita tobulinam kol... (Akmuo i mano paties darza).
Tiesiog pagalvokim, kuriam tikslui kazka darom ;)
Alfaman, gamykloje tikrai nebuvo dedami geriausi sprendimai. gamintojai labai atsizvelgia i kaina, i kiekviena centa. nes jeigu sutaipau 1 lita ant vieno automobiliu, o ju pagamini milijona, tai.. matematika paprasta.
pirkau as GTV6 ne tam, kad jinai garaze stovetu - na, tik sia ziema, kol 'susipazinsiu' su ja. originali masina - idejiskai ir isoriskai jinai tikrai liks originali (gal apart ratlankiu). bet vaziuot man ji turi taip pat gerai, kaip tai dare ka tik isvaziavusi is gamyklos. arba net geriau. tad mano nuomone, tokio upgrade'o tikslas yra labai paprastas ir netgi geras, kuris galu gale priveda prie dziaugsmo atsisedus uz vairo :)
ir tai nera, kad visa kita, isskyrus kebula, tobulinam iki begalybes.. sitos masinos ideja yra gale kabanti greiciu deze su dedion'o pakaba. jei mes tikrai norime, kad ji GERIAU vaziuotu, tai tobulindami iki begalybes prieitume tokia riba, kai greiciu dezes, kabancios gale, reiketu atsisakyt.
bet taip tikrai nebus, nes dar karta pasikartosiu - sitos masinos ESME yra butent tokia principine originali konstrukcija.
Visi tobulinimai yra priimtini, bet reikia zinoti kam jie yra daromi. Del gumu pakeitimo guoliais as dar vis abejoju, jei masina yra ruosiama sporto trasai kuri dazniausiai yra lygi tada viskas ok, bet jei vazinesi lietuviskomis gatvemis ir tau pataps nebemalonu su ja vaziuoti, tada SAKES.
Grease, atsiprasau apie powerflex per anksti prisisnekejau... Girius jau uzsake visas standartines pakabos dalis, tai teks jusu patirtimi naudotis sekanciam pakabos remontui
taika
-
Grease, esme supratau ;)
Dabar del guoliu vietoj sailentbloku. Teko ekspermentuojant isbandyti toki reikala: kadangi buvo issimales pavaru dezes pakabinamas sailentblokas, padariau apkaba ir prisukau prie kebulo, rezultatas baisus- atsirado zveriska vibracija kebule. O kaip su vaziuokle butu, nezinau, nepabandes nesuzinosi. Gal del to ir daromos ant guoliu tos kapronines ivores, kad vibracijas nuimt.
-
Grease, esme supratau ;)
Dabar del guoliu vietoj sailentbloku. Teko ekspermentuojant isbandyti toki reikala: kadangi buvo issimales pavaru dezes pakabinamas sailentblokas, padariau apkaba ir prisukau prie kebulo, rezultatas baisus- atsirado zveriska vibracija kebule. O kaip su vaziuokle butu, nezinau, nepabandes nesuzinosi. Gal del to ir daromos ant guoliu tos kapronines ivores, kad vibracijas nuimt.
Alfaman, nieko nuostabaus kad gavai baisia vibracija kai greiciu deze prie kebulo prisukai tiesiai. Bet pakaba tai yra kitas dalykas. Butent sitas sprendimas su guoliais yra padarytas RSA Giullietoj, ir su ja pravazineta gatvemis 6 metus.
zodziu, man cia jau sportinis interesas uzvire ir as tikrai pabandysiu :)
-
diskusija tirkrai idomi ! taciau dedant vietoj "sailentbloku" guolius ar zalvario ivores (kaip auto sporte) ,gausite toki efekta : 100% stabilumas posukiuose bet kokiu greiciu ,pakabos informatyvus darbas , taciau prie to pacio gausite jausma , kad vaziuojant automobilis nori subireti i gabalus . Komfortisko vaziuokles darbo 0 !!!! Garsai salone bus baisus !!! Sporte ant guoliu ar zalvario "sodina" net variklius ir gr dezes , bet tai tik del sporto , gatvem Greaso variantas man asmeniskai nelabai , taciau nepabandysi nesuzinosi ..... ;)
-
diskusija tirkrai idomi ! taciau dedant vietoj "sailentbloku" guolius ar zalvario ivores (kaip auto sporte) ,gausite toki efekta : 100% stabilumas posukiuose bet kokiu greiciu ,pakabos informatyvus darbas , taciau prie to pacio gausite jausma , kad vaziuojant automobilis nori subireti i gabalus . Komfortisko vaziuokles darbo 0 !!!! Garsai salone bus baisus !!! Sporte ant guoliu ar zalvario "sodina" net variklius ir gr dezes , bet tai tik del sporto , gatvem Greaso variantas man asmeniskai nelabai , taciau nepabandysi nesuzinosi ..... ;)
jei varikli/greiciu deze 'sodini' galima sakyti tiesiai ant kebulo - tai tada zinoma, kad vibracijos bus nezmoniskos - taigi variklis ir greiciu deze tai yra vibracijos visur ir visada.
su pakaba, mano nuomone, yra biski kitaip. as suprantu, kad komfortas nukentes - tik klausimas kiek. del to ir norisi pabandyt. jeigu vistik bus 'pakankamai komfortiska', tai as tik dziaugsiuosi. be to, kaip ivardint komforta GTV6 ? :) cia ganetinai idomus klausimas.
vazinejau 2,5 metu su 156. uzkabinus kokia nors duobe atrodydavo, kad jomajo - subilda ziauriai. pasivazinejus menesi su GTV6 ir po to vel grizus i 156, tas 'jomajo subildejimas' igavo kita prasme - 156 viskas yra 'salyginai tyliai', jeigu perlipi is "old-timerio".
esme ta, kad GTV6 kai pagauni duobe, sutreska visos salono plastmases ir atsiranda daug garso - man tai nera nekomfortas. tebunie tas garsas. butu blogai, jeigu nenulaikytum danties ant danties. bet as 95% isitikines, kad bus tik daugiau garso, nes smugis nebus dalinai sugeriamas sailentbloko, o is karto perduodamas i kebula - kas man nera baisu.
-
Kur darytos sitos foto?kokia darbu samata?
Siaip "sarnyriniai guoliai" dedami daug kur- MB vectrose, bet tik specialiose vietose kur tereikia perduoti maza judesi.
Grynai sportui tikrai geras sprendimas, tik jei guolius pigiai eina gauti! paprastai geri sarnyriniai guoliai pakainuoja
turbo quattro audinistai naudoja pilnai ftoroplastinius sailentblokus- ir gatvei ir trasai pats tas. kieta ir bet negirgzda, neissiklibina taip greit kaip guoliai.
-
Bijau kad tai gana trumpalaikis sprendimas, pritaikomas sportui, kai svarbiau veikimas/valdymas, o ne mazgo ilgaamziskumas.
Guoliai gana jautrus smugiams, kuriu tikrai neisvengsi, tuo labiau kad tie smugiai visalaik bus gaunami i tas pacias vietas, nes jie nesisuks, tik kazkokiu intervalu judes. Kodel montuojant guolius pabreziama - jokiu smugiu, tik presavimas!?
Lygiai lenktyniu trasai tas beveik negalioja, bet gatvese manau ilgai nelaikys.
Taip kad senu sailentbloku siulau neismesti...
-
http://cgi.ebay.co.uk/POWERFLEX-SUSPENSION-BUSHES-ALFA-ROMEO-ALFETTA-75-GTV6_W0QQitemZ120304292453QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item120304292453&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1301|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Va gan pigus sprendimas ir manau gausi visai nebloga norima varianta ;)
-
Mes su Greasu jau uzsisakem juos, tik reikia parsivesti is vieno bicelio Vokietijoje, nutaikysiu kad viena fura pro ji pravaziuotu ir parveztu :)
-
Bijau kad tai gana trumpalaikis sprendimas, pritaikomas sportui, kai svarbiau veikimas/valdymas, o ne mazgo ilgaamziskumas.
Guoliai gana jautrus smugiams, kuriu tikrai neisvengsi, tuo labiau kad tie smugiai visalaik bus gaunami i tas pacias vietas, nes jie nesisuks, tik kazkokiu intervalu judes. Kodel montuojant guolius pabreziama - jokiu smugiu, tik presavimas!?
Lygiai lenktyniu trasai tas beveik negalioja, bet gatvese manau ilgai nelaikys.
Taip kad senu sailentbloku siulau neismesti...
na nezinau ar cia trumpalaikis sprendimas. butent tas veikejas is RSA, kuris viska aprase ir nufotkino, taip pasidares Giuliettai ir vazineja jau sesti metai be problemu. be to, sita mintis tenai sulauke labai didelio palaikymo is USA, RSA ir AU specialistu, kurie gyvena is gtv6, 75 ir kitu senu alfu daliu gaminimo ir remontavimo. pvz -> www.hiperformancestore.com
patys guoliai buna labai ivairus - turiu omeny ju viduje esancius sratukus. vieni buna didesni, kiti mazesni, kiti cilindru formos ir t.t. vieni labiau pritaikyti svelniam sukimuisi, kiti gali atlaikyti didelius kruvius, etc. apie tai dar tiesiog per mazai info turiu. per visokias sesijas nera laiko net issimiegot normaliai..
http://cgi.ebay.co.uk/POWERFLEX-SUSPENSION-BUSHES-ALFA-ROMEO-ALFETTA-75-GTV6_W0QQitemZ120304292453QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item120304292453&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1301|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Va gan pigus sprendimas ir manau gausi visai nebloga norima varianta ;)
Mes su Greasu jau uzsisakem juos, tik reikia parsivesti is vieno bicelio Vokietijoje, nutaikysiu kad viena fura pro ji pravaziuotu ir parveztu :)
brumbrum, quadri, tame sailentbloku rinkinyje nera apatiniu svirciu sailentbloku. arba poliuretaninius arba paprastus guminius juos galima bandyti siustis is USA, bet brangu.
pradziai reikia susirinkt daugiau info apie sprendima su guoliais. jeigu tas neitin daug kainuos - nematau problemos imt ir pabandyt.
o senu gumu, zinoma, neismesiu. jeigu guoliai nepasiteisins, manau, kaip nors pavyks rasti sprendima ir su naujom paprastom gumom.