Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: Handrail 2008-11-03 18:07
-
Tai va, pries pora savaiciu nusipirkau 2001 metu 147 (mechanine, 2.0TS, 110kw, benzinas) ir dabar planuoju jos ateiti.
Ar kasnors bandet daryti rimtesni variklio tiuna 147'tam? Jei taip, tai bukit geri, pasidalinkit, kaip sekes, ka imetet ir kiek sis malonumas kainavo.
Aciu.
-
Tai va, pries pora savaiciu nusipirkau 2001 metu 147 (mechanine, 2.0TS, 110kw, benzinas) ir dabar planuoju jos ateiti.
Ar kasnors bandet daryti rimtesni variklio tiuna 147'tam? Jei taip, tai bukit geri, pasidalinkit, kaip sekes, ka imetet ir kiek sis malonumas kainavo.
Aciu.
Negi 110kw 147-tai mažai?
O apie kokį variklio tiuną klausi? :-\
-
Tai va, pries pora savaiciu nusipirkau 2001 metu 147 (mechanine, 2.0TS, 110kw, benzinas) ir dabar planuoju jos ateiti.
Ar kasnors bandet daryti rimtesni variklio tiuna 147'tam? Jei taip, tai bukit geri, pasidalinkit, kaip sekes, ka imetet ir kiek sis malonumas kainavo.
Aciu.
tavo zodziai man juokingai skamba kazkaip.. koki dar tiuna nori daryti? nebent isidek sportini filtra ir viskas, ka gi ten pridarysi, nemanau kad verta, dar kazka daryti :)
-
Tai va, pries pora savaiciu nusipirkau 2001 metu 147 (mechanine, 2.0TS, 110kw, benzinas) ir dabar planuoju jos ateiti.
Ar kasnors bandet daryti rimtesni variklio tiuna 147'tam? Jei taip, tai bukit geri, pasidalinkit, kaip sekes, ka imetet ir kiek sis malonumas kainavo.
Aciu.
neperspektyvus variklis tiuninimui. ;) jei jau toks uzsideges, tai tiunink vaziuokle, su varikliu ir taip bedos turesi.
-
Su kuo sneku, visad tas pats atsakymas: neverta. Bet kodel? Dazniausiai paaiskina, kad brangiai kainuoja. Bet reikalas tame, kad man sita masina grazi bei jauki. Vien del situ priezasciu nebutu gaila i varikli sukist tokia suma, uz kuria ir kita alfa (galingesne) galima butu pasiimt ;] Tai va, ar cia tik pinigai, ar kazkas daugiau itakoja tokius atsakymus? :)
-
paaiškink kaip ruošiesi tiunint atmosferinį variklį?
-
nepagalvok, kad mes pesimistai, bet nera jokios prasmes to daryti ,tuo labiau kad twin sparkas nepasiduoda labai ten kazkokiam tiuningui :) vienareiksmiskai jau geriau pirkti galingesne alfa ir viskas issipres,nebent nori pasizaisti ir neturi kur pinigu deti :) nesuprantu tokio zmogaus uzsidegimo vat:)
-
Bajoras, o kodel gi ne? Keist velenelius, paslifuot galvutes, paplatint kanalus.. galu gale galima ir zemo slegio turbo isimest. Apie sportini filtra ir chipa net nekalbu.
Darcikas, pazaist irgi noriu :} man sita masina labai miela, nenoriu jos keist. Nors dar ir neilgai turiu, bet prisirisau jau as prie jos ;)
-
pirk 147 GTA 250ag bus uztektinai? :)
-
pirk 147 GTA 250ag bus uztektinai? :)
Man sviecias, kad vistiek neistverciau, nagu neprikises ;)
-
pirk 147 GTA 250ag bus uztektinai? :)
Man sviecias, kad vistiek neistverciau, nagu neprikises ;)
man sviecias, kad tau uzliks tas variklis ir bus alfos sudas tada tau, o remontas kainuos begalo arba kitas variklis :) tau cia ne hondos varikliai ar dar kokie :D
p.s. minejai kad tavo masina turi nemazai trukumu pradedant nuo vaziuokles ir baigiant airbag... tai mano patarimas butu ikisk visus pinigus i gedimu pasalinima ir busi laimingesnis zmogus, negu su "tiuninta" alfa
-
Darcikas, blaiviai mastai. Logika vercia sutikti :) bet...
Del uzlinkimo- mano didziausia baime. Na nebutinai uzlinkimas visiskas, bet visokios nesamones prasidesiancios po to, kai kazka ten keisiu. Todel ir nepuoliau iskart modint, nusprendziau profesionalu nuomones pasiklausti.
Kiti gedimai- sitai sarase pacioj pradzioj ir greitu metu bus istaisyta. Vistiek, nemanau, kad kasryt atsikeles rasiu kanors sugedusio ir galesiu kazkiek pinigeliu ir savo malonumui idet ;]
-
Na žmogai įdomūs jūs, prieš kelias dienas nusiperka Alfą ir vos ne pirma mintis atsiranda kaip čia tuningą jai padaryt. Gal pirma apsistokit prie Alfos tvarkingo techninio lygio palaikymo ir tai jau nemažai kainuoja, na jeigu dar lišni 10 000 <... litų atlieka tada kreiptis galima pas rimtus tuningistus, pas sportininkus ir tartis. Kiek žinau Alfaklube žmonės daugiau vertina alfos techn būklę ir originalumą, bet mažiau rūpinasi kaip prikišt nagus prie variklio. Siūlau paskaitinėt lietuvos Ladaklubo puslapį, gal jis tau labiau tiks, nes ten jie žigulius tuninguoja kaip turi būt, tik spėja velenėliais keistis, šlifuot galvas ir dar visokį biesą. Tik va čia forume žmonės renkasi moraliai subrendę ir žino ko iš gyvenimo nori ir tiesa yra ta,kad jei užeina noras tuninguot savo mašiną nes trūksta traukos, reiškia jau atėjo laikas mašinos keitimui.
-
......jei užeina noras tuninguot savo mašiną nes trūksta traukos, reiškia jau atėjo laikas mašinos keitimui.
[/quote]
....Tiesa..., jei netenkina ką nusipirkai, reikia iš kart pirk kas išties tenkina poreikius ! Toliau nekomentuosiu...
-
zmogau pas ta varikli ir taip vos svaistikliai nelipa lauk nuo galios tai ka dar nori jam daryt ? visu pirma jai butum turejas bapkiu butum emes kokia supra, su twin turbo ir kitais biesas, taip kad gali cia savo nesamoniu nerasinet buvo jau ne vienas toks kuris raienjo kaip tiunint tevo auo, visi tie reikalaiberanguis apsilankyk pas musolini ar zaza (nr daktarai ir donorai) padarys sussimokesi tada galesi rasyt ka dariai :alaus:
-
Dek kompresoriu 15k~ lt, dek turba 20k~ lt, jei perbrangu, veleneliai 3-5k lt, ismetimo sistema gera dar kokie 2k~ lt, oro paemimo 1k~ lt, remapinimas plius, po to svaistikliai isleks, tai jie kaltiniai dar 5k~ lt, po viso sito, stapdziai sh, idedi nuo GTA dar 2-3k~ lt ir pamatai, kad tiek laiko ir litu sukises butum iskart GTA nusipirkes :D
-
Na ir pikti cia visi :} Net padiskutuot baisu dabar bus. Na, teisingai turbut.. kiekvienam savo. Man atrodo smagu prikist nagus prie variklio, tai ir nusprendziau iskelt tokia tema, nes su alfa nelabai susipazines, tai tikejaus protingo patarimo. Na bet supratau jau jusu nuomone, tai diskusijos nebesistengsiu vystyti. Aciu uz tiek.
Ponui Danciui noreciau palinketi neskaiciuoti kitu pinigu ir nebandyti gilintis i poelgius. Nezinau, gal Jums su skaitymu taip pat negerai, kaip ir su rasyba, tada kaltinti negaleciau. Kaip bebutu, vistiek linkeciau stengtis isigilinti i kitu postus, tada metyti panasius komentarus.
BrumBrum, aciu uz konkretuma ;] Bet tai tas darbas ir laikas sukistas gali virst malonumu :) Nu whatever. Bendra nuomone aiski.
-
Na ir pikti cia visi :} Net padiskutuot baisu dabar bus. Na, teisingai turbut.. kiekvienam savo. Man atrodo smagu prikist nagus prie variklio, tai ir nusprendziau iskelt tokia tema, nes su alfa nelabai susipazines, tai tikejaus protingo patarimo. Na bet supratau jau jusu nuomone, tai diskusijos nebesistengsiu vystyti. Aciu uz tiek.
Ponui Danciui noreciau palinketi neskaiciuoti kitu pinigu ir nebandyti gilintis i poelgius. Nezinau, gal Jums su skaitymu taip pat negerai, kaip ir su rasyba, tada kaltinti negaleciau. Kaip bebutu, vistiek linkeciau stengtis isigilinti i kitu postus, tada metyti panasius komentarus.
BrumBrum, aciu uz konkretuma ;] Bet tai tas darbas ir laikas sukistas gali virst malonumu :) Nu whatever. Bendra nuomone aiski.
cia nera ko pykti ar kazka, tiesiog paklausyk musu, geriau mazinek su alfa orginalia, kam kisti tuos nagus prie tokios geros masinos, cia nebent is neturejimo ka veikti, arba nesuvokimo kam tau ta masina reikalinga... as irgi susilaukau nuo tolimesniu komentaru :)
-
Pikti ?- gal ilgos išeiginės kaltos. Bet kita vertus ir klausimas buvo įdomus.
Bet dėl brumbrum pasisakymo jau tikrai neturėtų būtų priekaištų.
Sekmės, nuoširdžiai, sėkmės naujuose potyriuose tiuninguose.
Jei jau taip, nepamiršk ir paminėti kaip seksis, bus labai įdomu, va tau ir proga pašluostyti mums nosį. :o
-
zmogai, kodel taip piktai? nematau jokios priezastis imt ir taip uzsipult Handrail.
brum, kainos gal siek tiek didokos. bet tik siek tiek :)
Handrail, pirmas pasiulymas/pasvarstymas - gal ne variklyje slypi visa paslaptis? T.y. galia (arba bent jau smaguma/malonuma, kas ir yra svarbiausia) jausi daug labiau, jeigu pasidarysi teisinga pakaba. Ir tai kainuoja daug maziau, negu zaisti su varikliu, praktiskai be jokios rizikos. Trukumas - sumazejes komfortas.
Persedau as nuo stock 156 2.0 TS (155 ag) prie kitos stock Alfos su 50/50 svorio pasiskirstymu, super veikiancia pakaba, galu varoma, 160ag, didesniu sukimo momentu ir zveriskai graziai gaudzianciu varikliu (senas geras Alfa V6). Tai galia, kurios taip truko 156, nublanko. Jos nebereikia tiek, nes zinai, kad artejanti posuki apvaziuosi greiciau negu didzioji dauguma kitu standartiniu masinu (ypac nauju sunkiu saugiu fwd masinu, kurios moka tik saugiai understeerinti su idiotiskais elektriniais vairo stiprintuvais).
Del TS variklio - sunkoka jam kazka daryti. Pigiausias variantas bus tikrai brangus, be to nauda bus ganetinai maza. T.y. tau reiktu pradet nuo intake + exhaust. Tada keisti velenelius ir remap'inti ECU. Manau tokiu budu galetum prisideti ~40ag. Bet turesi pasirinkti, ar ta galia tau ateis ties vidutinem apsukom ar ties aukstom. T.y. normaliu atveju variklio elastingumas sumazeja - gauni didesne galia, bet siauresniame diapazone. Del variklio ilgaamziskumo del tokio performance padidinimo nelabai bijociau. Jeigu jis buvo neuzleistas, neturi jis rimtos priezasties neatlaikyti +40ag.
Bet jeigu nori malonumo, tai pirma pagalvok apie pakaba - that's my point.
-
Jo, uzsipult kam zmogu. Turi babkiu tegu daro ka nori. Tik va kaip sako paciam nagus prikist prie variklio, tai vargu. Rimtas sportinis galios pakelimas nepigiai tikrai atseina, ir na savo rankom tikrai vykdomas. O siaip, pasizaist, tai perrasai ECU `600-800lt, susidedi filtrus, ismetimo sistema. Nu cia pacukiskas tiuningas, kazi rimtam vyrui ar tinka ;)
-
Jo, as irgi kai tik nusipirkau savaja, buvo mintis kazkiek dar varikli pasukti, bet pasidomejau galimybem, palandziojau uzsienio forumuose ir supratau, kiek tai sudetinga. Reikia daryti viska komplekse - ECU+isiurbimas+ismetimas=+15-20 AJ max. Argi tai realiai juntama ir ar atperka idetus pinigus ir darba?
O bandant kazka daryt megejiskai su TS'u, labai lengva gauti atvirkstini varianta.
Nors is tikruju atrodo, kad yra gan dideli rezervai ir rinkoje daug panasaus galingumo varikliu, pradedant opel GSi 2.0 150 AJ, baigiant bmw "plyta", tai lyg ir standartas ir norisi daugiau, bet is tikruju negirdejau, kad kas nors uzsiimtu ir kitu markiu varikliu tiuninimu, nes siame lygyje (2.0-2.5 l) tai neatsiperka ir neduoda apciuopiamo rezultato, paprasciau ir pigiau nusipirkt galingesni.
-
geriau isimestum koki v6 varikliuka kuris kainuoja maziau nei geras turbas, patobulintum pakaba.
-
koroce kai man pritruksta galios, as uzkeliu apsukas iki red line ir suprantu, kad 155 BHP man dar kolkas uztenka. antra pavara iki 7500 rpm, trecia 7000 rpm ir siurpuliukai jau laksto :) :begam: o siaip jei neturi kur det pinigu, tai mano patarimas butu sekantis: nusipirk lancia dedra, delta (integrale) ir kisk litus, nes kiek zinau pas jas variklio resursai yra gan nemazi, o plius ji irgi italas, ir dizainas gan neblogas (tam kuris supranta italiska dizaina)... taip kad turesi dvi masinas, greitas, italiskas, geras... viena ramiam pasivazinejimui - alfa, kita - pasivaidelenimui ir savotiskam sporti it gyvenimo budui :) mastyk :)
-
senosios deltos ir 155 q4 toks pats variklis ir pakaba, tik kazkas modifikuota,o resursas geras pas hf integrale ,o ne parastus :)
-
ivaldai lancia 2.0 su turbo iputimu ir pumpuoji arklius i motora, draugas turi toki modeli, nupirko vokietijoj uz 150 ewro su pradegusiu stumokliu. susitvarke motora, ir pradejo kelt arklius. dejo jis ten purkstukus kitus, siurblius, turbo ir t.t. visko tiksliai nzn ka jis ten jai dare, bet paskutini karta kiek girdejau, tai pas jy po kapotu jau buvo 235 BHP. manau tai visai padorus skaiciai... kitas dalykas, tai, kad kai jau virs 300 BHP manau jau truputeli yra daugoka, nelabai yra kur juos panaudoti ant Lietuveles... nebent tai butu kaip "iseigine" masina. i dragus, pasipuikuoti ir pan... na bet cia tik mano asmenine nuomone, kiekvienas renkasi pagal savo poreikius ir isprusima :)
-
Yra keleta minusiu ir tuose varikliuose, nuo 250ag ir virs, variklio blokas skilsta...
-
Yra keleta minusiu ir tuose varikliuose, nuo 250ag ir virs, variklio blokas skilsta...
gali buti brumbrum ,nesiginciju, nes nelabai gilinausi as i ta dalyka, bet is daug ko girdejau, kad lancia varikliai turi nemaza galios resursa... o jei atkreipti demesi i temos autoriaus norus ir galimybes, tai manau kad galetu ir spec bloka isigyti :)
-
gal kas nors susidomesit...
http://www.ricambituning.it/en/product1.asp?id=538&cat=25&mn=ALFA%20ROMEO&sr=Alfa%20156
-
pora deltu pardavime:
1. 215ag
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15414785&sid=xz4cabIRzLL326334&WT.svl=Bilde
2. 230ag
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15601227&sid=xz4cabIRzLL326334&WT.svl=Bilde
3. ir visi 260ag
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15368123&sid=xz4cabIRzLL326334&WT.svl=Bilde
-
melyna ir juoda fantastiskai atrodo.. :o :alaus:
-
Ir vis delto delta tikrai grazus ir vertas demesio automobiliukas(P.S. cia mano asmenine nuomone :smilie:)
-
O tu kur duotos nuorodos masinyciu kainos irgi fantastiskos... 84k lt~
-
Delta tikrai grazus daiktas, labai grazus. O ta juoda, kur nuorodoj ziauriai grazi. O kainos, tiksliai nesidomejau, bet eksportuojant turetu kristi 2 gal 3 kartus, aisku ta su 260ag, vistiek, brangi gaunasi :-\
-
ta su 260 BHP tai noreciau ismegint ;D ne EVO 9, bet manau uztektu ir jos :)
-
ta su 260 BHP tai noreciau ismegint ;D ne EVO 9, bet manau uztektu ir jos :)
Evo 9 skirtas amerikonam, elektronikos prikista, kad tik nenulektu nuo kelio, jokio fun...
Va evo 4-5-6-7 dar skaitau evo, toliau gatvinis greitas auto...
-
ta su 260 BHP tai noreciau ismegint ;D ne EVO 9, bet manau uztektu ir jos :)
Evo 9 skirtas amerikonam, elektronikos prikista, kad tik nenulektu nuo kelio, jokio fun...
Va evo 4-5-6-7 dar skaitau evo, toliau gatvinis greitas auto...
alfistai vietoj evo, geriau pirkit ar-164-q4 arba ar-155-q4 280ag uz 4300eur ;D
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2081230
-
ta su 260 BHP tai noreciau ismegint ;D ne EVO 9, bet manau uztektu ir jos :)
Evo 9 skirtas amerikonam, elektronikos prikista, kad tik nenulektu nuo kelio, jokio fun...
Va evo 4-5-6-7 dar skaitau evo, toliau gatvinis greitas auto...
teko pasivazinet kacerginej su EVO 9 gonkem darytu, tai ispudis konkretus... adrenalinas visai dienai garantuotas :) :begam: :begam: :begam: :begam: :begam: :begam: :begam: :begam: :begam:
-
Gal kas galit placiau apie ta ECU perprogramavima ir oro paemima ir ismetimo sistemos keitimus. Taip pat pora zmoniu minejo norint pasportint masinele uztektu gerai vaziuokle susireguliuot? Gal galit apsviest kokie kastai ir kas per detales? ;)
-
Gal kas galit placiau apie ta ECU perprogramavima ir oro paemima ir ismetimo sistemos keitimus. Taip pat pora zmoniu minejo norint pasportint masinele uztektu gerai vaziuokle susireguliuot? Gal galit apsviest kokie kastai ir kas per detales? ;)
Pirmiausiai pradekim nuo to, ka tu nori konkreciai tai masinai padaryt ir kokio rezultato tu is jos tikiesi? 8)
Pradek nuo vaziuokles standinimo ir zeminimo. Bet iskart galiu pasakyti, kad paskui vazinesi su dantu apsaugom, kad ju neissibarskintum per duobes lakstydamas. Suzemini, sudedi pvz. juodus Powerflex (patys kieciausi) ir jau valdomumas visai kitas bus. :)
Isimi katalizatoriu, pasidarai tiesu ismetima (arba su mazyte pertvarele, kaip pas mane yra gale padaryta), bet tada TA jau nepraeisi del garso be papildomu pinigeliu, bei tapsi ramybes drumsteju No.2 (No.1 tarkim as pabusiu ;D ;D ).
O del programavimo, tai pagalvok ar tau to tikrai reikia.
P.S. Jei idomu autodelta kai ka siulo... http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=23_65&products_id=101 Zinau, kad dauguma pasakys, kad Lietuvoje galima kazka panasaus gauti, tik pigiau, bet manyciau, kad jei jau tokius dalykus kazkas sumasto, tai reikia nuteikti iskart kainomis tokiomis, kokios butu jei darytu su profesionalu patikrintais agregatais. Toks dalykelis pridetu apie 20 AG, bet ar verta isleisti 3000-4000 Lt del tokio dalyko?
P.P.S. Ta pati autodelta siulo galia pasikelti iki 220 AG mazdaug is 1.8/2.0 TS varikliu. Bet kaina apie 14000 Lt detaliu ir visu likusiu dalyku.
P.P.P.S. Ir klausimas ar tikrai to reikia vazinejant gatvemis? Suprasciau, jei lenktynems ruosiamas automobilis butu. :D
-
Dekui T_K uz info. Pavasari ir as galvoju patapt tuo ramybes drumsteju nr.2 ;D (proto ribose zinoma). Aisku nekeliu tikslu apie 220ag is TS'o tai butu absurdas. Bet kad siek tiek eiklesne butu, tai noretusi. :smilie:
-
man mano 220 ir jau maza....
-
Dekui T_K uz info. Pavasari ir as galvoju patapt tuo ramybes drumsteju nr.2 ;D (proto ribose zinoma). Aisku nekeliu tikslu apie 220ag is TS'o tai butu absurdas. Bet kad siek tiek eiklesne butu, tai noretusi. :smilie:
Na ismetus katalizatoriu, tai bent pas mane, ji minimaliaii atsigavo ties zemesnem apsukom, bet is esmes, tai pilnai visko uztenka kolkas. Nes norint didinti galia, automatiskai reikia ir apie stabdziu sistema, bei sankabos sistema galvoti. O tai brangiai atsieina. ;)
As tavo vietoje vietoj katalizatoriaus pirmiausiai rezonatoriu sukurini ideciau. Ir palikciau galini bakeli standartini. Jei bus per mazai garso, tada jau dekis ir galini bakeli. Bet siaip, tai garso pilnai turetu uztekti. As nesigailiu, kad iskart viska pasikeiciau, bet siaip, tai reikejo man pirmiausiai issibandyti tik rezonatoriu idejus. Gal irgi butu visai nieko. ;) Uztai kita karta zinosiu ir siulau kitiems, pirmiausiai viena dali idet ir isbandyt, o tada jei mazai, dar papildomai pasikeisti ir likusia. ;)
-
Isimtas pas mane katalizatorius, o idetas rezonatorius, kaip supratau paprastas, db nepamenu tikslios sumos iki 100lt. Buciau zinojes, deciau brangesni.
-
Isimtas pas mane katalizatorius, o idetas rezonatorius, kaip supratau paprastas, db nepamenu tikslios sumos iki 100lt. Buciau zinojes, deciau brangesni.
Na sukurinis Duslitoj (Kaune) 77 Lt kainuoja. ;)
-
turguj apie 50lt :)
-
Isimtas pas mane katalizatorius, o idetas rezonatorius, kaip supratau paprastas, db nepamenu tikslios sumos iki 100lt. Buciau zinojes, deciau brangesni.
Na sukurinis Duslitoj (Kaune) 77 Lt kainuoja. ;)
Katalizator.lt man isiminejo katalyza ir pastate sukurini rezonatoriu ;) sake apie 70 Lt kainuoja jis.
-
Katalizator.lt man isiminejo katalyza ir pastate sukurini rezonatoriu ;) sake apie 70 Lt kainuoja jis.
Cia aisku truputi jau nukrypom nuo pagrindines temos, bet prie to pacio dar reikia pridurti, kad rezonatoriai buna ivairiu ilgiu, o tai itakoja ir kaina. ;)
-
Nu nzn kodel jus norit prievartauti tuos ts variklius, galvokit apie v6, bus viskas kur kas paprasciau ir patvariau, arba pirkit mano 156 ;) kur visi jusu mineti dalykai jau padaryti: vaziuokle, paemimas/ismetimas, 3.0 v6 ir t.t.
-
Nu nzn kodel jus norit prievartauti tuos ts variklius, galvokit apie v6, bus viskas kur kas paprasciau ir patvariau, arba pirkit mano 156 ;) kur visi jusu mineti dalykai jau padaryti: vaziuokle, paemimas/ismetimas, 3.0 v6 ir t.t.
tai ka gi galima su 3,0 padaryt?
-
Tai, kad jau nieko nedarant 3.0 turi virs 220 ag. O jie nori is autodeltos "susikrauti" i ts ir tureti 220 ag.
-
Nu nzn kodel jus norit prievartauti tuos ts variklius, galvokit apie v6, bus viskas kur kas paprasciau ir patvariau, arba pirkit mano 156 ;) kur visi jusu mineti dalykai jau padaryti: vaziuokle, paemimas/ismetimas, 3.0 v6 ir t.t.
tai ka gi galima su 3,0 padaryt?
pasidomek apie zazaz edition ir pamatysi ;D
-
Tai, kad jau nieko nedarant 3.0 turi virs 220 ag. O jie nori is autodeltos "susikrauti" i ts ir tureti 220 ag.
Kas sake, kad norim. Tiesiog parodziau zmogui ka galima padaryt ir kad tai neapsimoka. ;) 8)
-
O kurgi butu galima pasiskaityt apie varikliui atliktus darbus zazas edition? ^-^ :alaus:
-
O kurgi butu galima pasiskaityt apie varikliui atliktus darbus zazas edition? ^-^ :alaus:
Ner ten ka skaityti. Stovi standartiniai varikliai. 8) Pvz. dabar stovi 3.2 V6 standartas is GT. 8)
-
senajam buvo berods sportinei veleneliai sukisti :)
-
Tik? ^-^ nu va,o ash jau laukiau kilometrinio darbu saraso... ;D joa,girdejau kad dabar 3.2 8)
-
senajam buvo berods sportinei veleneliai sukisti :)
netik veleneliai sportiniai ;) bet nzn keik gali atskleisti modu,o ir gal ne pats visu nezinau ;D ;D IR omeni turejau siaip, kaip masina vaziuoja ;0
-
netik veleneliai sportiniai ;) bet nzn keik gali atskleisti modu,o ir gal ne pats visu nezinau ;D ;D IR omeni turejau siaip, kaip masina vaziuoja ;0
As padesiu Steponui ir pasakysiu taip. Jei kazka domina AR 155 TI "Zazas Edition" modifikavimai, tai rasykit Zhaliui i PM. Kadangi tai yra automobiliu sportas, yra tokie dalykai kaip sportines paslaptys ir panasiai, o mes atskleisti ju viesai nelabai norim, nes ir patys ne viska zinom, o tai ka zinom palaikysim uz konfidencialumo sydo. Jei kazka domina kazkas, rasykit savininkui ir kiek jis gales, tiek supazindins su modifikacijom. 8)
-
Teisybe ^-^
-
Radau gan idomu varianta pardavime. Senasis GTV 2000 su senuoju 2ts ant kurio turbo kazkas uzdejo. Paziureti galima, kol galios skelbimas. Jei kada pavyks gyvai pamatyti, idesiu daugiau info :)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33091058
-
Radau gan idomu varianta pardavime. Senasis GTV 2000 su senuoju 2ts ant kurio turbo kazkas uzdejo. Paziureti galima, kol galios skelbimas. Jei kada pavyks gyvai pamatyti, idesiu daugiau info :)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33091058
Nustebinai savo ziniom :) cia motoras ne ts, o paprastas 2,0 dvieju veleneliu motoras, bet tik 4 zvakes
ir viskas labai panasu kaip orginalus 1,8turbo motoras, gal tik perdare orginalu 1,8 i 2,0?
-
Radau gan idomu varianta pardavime. Senasis GTV 2000 su senuoju 2ts ant kurio turbo kazkas uzdejo. Paziureti galima, kol galios skelbimas. Jei kada pavyks gyvai pamatyti, idesiu daugiau info :)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33091058
Nustebinai savo ziniom :) cia motoras ne ts, o paprastas 2,0 dvieju veleneliu motoras, bet tik 4 zvakes
ir viskas labai panasu kaip orginalus 1,8turbo motoras, gal tik perdare orginalu 1,8 i 2,0?
Antanas teisus. 2.0 Nord'as ten ;)
-
arba ta 2.0 turbo pasiskolino is 164 ;)
-
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=Epj88LqQoRU
duoda graikai
-
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=Epj88LqQoRU
duoda graikai
nu jo, rimta.. tik įdomu kaip resursas variklio po tokių upgrade'ų.. :)
-
nesupratau tavo pasakymo? kokiu tu resursu nori? zmones tokius projektus daro ne del patvarumo
-
nesupratau tavo pasakymo? kokiu tu resursu nori? zmones tokius projektus daro ne del patvarumo
tas aišku, bet vis tiek įdomu, kiek jis atlaiko.. ;)
-
nesupratau tavo pasakymo? kokiu tu resursu nori? zmones tokius projektus daro ne del patvarumo
tas aišku, bet vis tiek įdomu, kiek jis atlaiko.. ;)
Gali atlaikyti ir 10 metu stovedamas garaze, priklauso viskas nuo eksplotacijos... tiksliai tau niekas nepasakys, cia juk ne gamyklinis variklis, ten resursai jau apskaiciuojami, kaip cia apskaiciuoti as neisivaizduoju ir vargu ar imanoma :)
-
nesupratau tavo pasakymo? kokiu tu resursu nori? zmones tokius projektus daro ne del patvarumo
tas aišku, bet vis tiek įdomu, kiek jis atlaiko.. ;)
Gali atlaikyti ir 10 metu stovedamas garaze, priklauso viskas nuo eksplotacijos... tiksliai tau niekas nepasakys, cia juk ne gamyklinis variklis, ten resursai jau apskaiciuojami, kaip cia apskaiciuoti as neisivaizduoju ir vargu ar imanoma :)
Tai butent, tikrai, kad ne stock twin spark dalys stovi ;D