Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Malūnsparnis 2008-09-26 22:01
-
Radau atsiliepimų kituose forumuose apie 159-tą. Kam įdomu, paskaitykite. Man tinkama informacija buvo, gal ir jums patiks, rasite naudingos informacijos ateičiai, o ar naudinga ar ne spręskite patys, bet akiratį praplečia:
http://www.alfisti.ru/phpBB2/viewtopic.php?f=28&t=14604
http://www.drive2.ru/cars/alfaromeo/159/159/vitmine/
http://www.drive2.ru/cars/alfaromeo/159/159/jorben/
http://alfisti.org.ua/forum/index.php?showforum=23....
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... 46-spider/
http://www.alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=10846
-
Čia visokios kitos kitų problemėlės http://www.alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=28&t=15719&st=0&sk=t&sd=a&start=120 skaitykite, gal kas žino ir patiems ateity pravers, bet man labai įdomu. Čia galima susidaryti realesnį supratimą apie 159-tą, negu tas kuris pateikiamas mūsų žurnaluose ir pan.
-
malunsparni, kur vieta apie traukos nepakankamuma, tai mano dalinai nerimta nuomone, kad ipranta musu kunai prie tu arkliu ;D pavazinetumet menesi su 115AG, tai alfa atrodytu, kad skrenda ;D o del traukos palyginimo tai idomu ar daug 159sw jtdm savininku lietuvoj eitu i draga :)
-
malunsparni, kur vieta apie traukos nepakankamuma, tai mano dalinai nerimta nuomone, kad ipranta musu kunai prie tu arkliu ;D pavazinetumet menesi su 115AG, tai alfa atrodytu, kad skrenda ;D o del traukos palyginimo tai idomu ar daug 159sw jtdm savininku lietuvoj eitu i draga :)
Jei iškilo abejonė, tai ji ir yra. Ne pirmokas esu, žinau ir kaip 110a.g. prie lengvesnio auto traukia ir kaip mano AR traukia dabar ir anksčiau. Žinoma gali būti kad aš ir perdaug jautrus, kliedžiu, bet ....nepriklausoma (ne Aubravos) diagnostika paaiškintų kaip yra iš tiesų.
Apie dragą aš net negalvoju, o pabandyti kitą būtų įdomu, blogiausiu atveju autobravoj pasiprašysiu palyginimui.
-
man mano alfa irgi buvo pradejus nebetraukt, bet kadangi patapo tik auto iseigai tai pavazinejus su 2.0hdi turinciu pezu tiesa ten net 80KW ;D ir atsisedus uz alfos vairo, tai sypsena greit veide atsiranda, pasirodo ji vis dar gerai traukia :alaus:
-
Gal čia man ryšium su nesklandumais, nuotaika pabjurus buvo. Viskas savaime atsitaisė, įvyko kaip spėju savaiminis filtro apsivalymas dusliarkoj. Dabar viskas tvarkoj, net truputį keista, ar ilgam. Tai gi važiuojam, taškomės kelio purvais ir tiek.
-
o taviske su vadinamu fab g filtru ar be, nes jai su tai i kataliza pilasi specialus fab skystis, jo 100gramu kainuoja kazkur apie 50lt jis tipo ar valo ar neleidzia kistis katalizatoriui
-
o taviske su vadinamu fab g filtru ar be, nes jai su tai i kataliza pilasi specialus fab skystis, jo 100gramu kainuoja kazkur apie 50lt jis tipo ar valo ar neleidzia kistis katalizatoriui
Kiek žinau yra kietų dalelių filtras (nedūmija), o apie kitokius navarotus nenutuokiu kas yra. Žiūrėjau palindęs į duobę iš apačios, priekinis bakelis lyg iš dviejų dalių sujungtų į vieną. Variklio apsaugos nenuiminėjau, nors knietėjo, ten dar dalis dusliarkos konstrukcijos slepiasi.
-
Trūksta mūsų forume 159-tų dalyvių, nėra su kuom padiskutuot, daugelis nemato prasmės dalyvauti (tai ir yra normalu), tenka lyst į kitus forumus, o ten yra ir apie ką pašnekėti ir paskaityti apie eksploatacinius ypatumus. Daug įdomių faktų sužinojau.
Šiap alfutė eksploatuojasi šiuo metu puikiai, nesklandumų jokių. Net keista, ar kas bus vėliau, į galvą daug neimu. Važiuoju ir tiek, jaučiuosi pilnavertis eismo dalyvis, gerąją to žodžio prasme.
-
lb liux! teisinga masina pas Jumi ponili ;) tik va, kazkada su draugais, per buitines isgertuves tokia diskusija isvystem, kas yra ta NAUJO AUTO GARANTIJA? ka ji duoda? nes kiek zinau (vazinejau su nauju busu), tai uzsukus i servisa, vistiek busi apiplestas finansiskai ;) tai va, kas domina, tai kokiu atveju atvaziavus i servisa isvaziuosi is jo be gedimo ir nepalikes ten nei cento? jau senai norejau Taves to uzklausti, bet kazkaip gan ilgokai Taves cia nesimate, o ir siaip, isejo is galvos ;) o Tu kai naujos masinos savininkas, manau turetum zinoti sios garantijos subtilybes ;) na, bent jau tai, ka siulo Autobrava ;)
-
lb liux! teisinga masina pas Jumi ponili ;) tik va, kazkada su draugais, per buitines isgertuves tokia diskusija isvystem, kas yra ta NAUJO AUTO GARANTIJA? ka ji duoda? nes kiek zinau (vazinejau su nauju busu), tai uzsukus i servisa, vistiek busi apiplestas finansiskai ;) tai va, kas domina, tai kokiu atveju atvaziavus i servisa isvaziuosi is jo be gedimo ir nepalikes ten nei cento? jau senai norejau Taves to uzklausti, bet kazkaip gan ilgokai Taves cia nesimate, o ir siaip, isejo is galvos ;) o Tu kai naujos masinos savininkas, manau turetum zinoti sios garantijos subtilybes ;) na, bent jau tai, ka siulo Autobrava ;)
Kad išsamiai atsakyti į šį klausimą vienareikšmiškai arba visapusiškai apibendrintai yra tiesiog neįmanoma. Reiktų kurt naują temą ir diskutuoti. Siūlyčiau įsigyti naują auto ir išbandyti pačiam, tuomet ir atsistoja viskas į vietas, visos vertybės susistiguoja. Būtų ir apie ką padiskutuoti. O kad yra apie ką, tai faktas.
-
na, kad yra apie ka padiskutuot ir prie naujos masinos, tai cia faktas... as tik ateiciai norejau suzinoti, kas yra garantija... nes pvz, paimkim kad ir telika, garantija 2 metai. sugedo, nunesei, sutaise ir ziuri toliau. o mano atveju, darbo busui variau tepalus keisti, tai israse saskaitele ;) na manau supranti ka as noriu pasakyti ;) o del naujos masinos isigyjimo, tai cia irgi, reikalas vertas atskiros temos ;) gal del to as cia Taves ir uzklausiau kaip ten su ta garantija... nesinori pult kaip akis isdegus ir moket pinigus ;)
-
Trūksta mūsų forume 159-tų dalyvių, nėra su kuom padiskutuot, daugelis nemato prasmės dalyvauti (tai ir yra normalu), tenka lyst į kitus forumus, o ten yra ir apie ką pašnekėti ir paskaityti apie eksploatacinius ypatumus. Daug įdomių faktų sužinojau.
Šiap alfutė eksploatuojasi šiuo metu puikiai, nesklandumų jokių. Net keista, ar kas bus vėliau, į galvą daug neimu. Važiuoju ir tiek, jaučiuosi pilnavertis eismo dalyvis, gerąją to žodžio prasme.
Siaip galetumet ir papasakot cia ka gero suzinojot ka blogo :) plius minusai is kitu forumu :)
-
Siaip galetumet ir papasakot cia ka gero suzinojot ka blogo :) plius minusai is kitu forumu :)
joa, pastebejimas tikrai geras ;) nes manau 159 bus mano sekanti alfa, jei bus zmona su vaikais... tai butu idomu kaip ir kas ten ;) kokie trukumai ir, kokie pliusai tuos trukumus kompensuoja ;)
-
na, kad yra apie ka padiskutuot ir prie naujos masinos, tai cia faktas... as tik ateiciai norejau suzinoti, kas yra garantija... nes pvz, paimkim kad ir telika, garantija 2 metai. sugedo, nunesei, sutaise ir ziuri toliau. o mano atveju, darbo busui variau tepalus keisti, tai israse saskaitele ;) na manau supranti ka as noriu pasakyti ;) o del naujos masinos isigyjimo, tai cia irgi, reikalas vertas atskiros temos ;) gal del to as cia Taves ir uzklausiau kaip ten su ta garantija... nesinori pult kaip akis isdegus ir moket pinigus ;)
Sakai tepalus keitei. Bet ar tepalai ieina i garantini remonta??? :) Cia greiciau butu remontas, jei koks daviklis "nuluztu" ar dar kokie gedimai atsirastu. Juk cia panasiai, kaip ir su tavo paminetu teliku. Jei dingo elektra, tai juk nenesi, kad taisytu, nes nerodo, tai va ir cia panasiai. Jei tepalams laikas atejo, tai juk negali pasakyt, kad cia garantinis sugedimas. ;) Tas pats tada butu jei paimtum degalus ar padangas (jie juk ne garantiniai). :)
-
padangos garantines ;) pirkau egzotikoj, tai dave garantija, tik db tiksliai nepanu kuriam laikui, bet tikri ne savaitei ar dviem :)
Nu padangos teisingai. Garantines. Nes jei koks guzas issaus, tai pakeistu. Bet visi skysciai, tai tikrai negarantiniai. ;)
-
Kiek esu susidūręs su valdiškų mašinų garantija, tai garantijos metu privalai atlikti techninį aptarnavimą pagal gamintojo grafiką ir už jį susimokėti - periodiškai pakeisti tepalus, skysčius, filtrus, kaladėles, atlikti kitų komponetų ir sistemų patikrinimą (pagal sąrašą) ir, žinoma, susimokėti už serviso darbą. O nemokamai taisomi tik automobilio gedimai normalios eksploatacijos metu (čia, matyt, gali būti voskių niuansu ir smulkiu šriftu prirašytų sąlygų). Na o jei jau mašiną kur nors "mostelėjai" ir kas nors iš jos pažiro, tai čia jau ne garantija reikalinga, o KASKO draudimas ;)
-
na, kad yra apie ka padiskutuot ir prie naujos masinos, tai cia faktas... as tik ateiciai norejau suzinoti, kas yra garantija... nes pvz, paimkim kad ir telika, garantija 2 metai. sugedo, nunesei, sutaise ir ziuri toliau. o mano atveju, darbo busui variau tepalus keisti, tai israse saskaitele ;) na manau supranti ka as noriu pasakyti ;) o del naujos masinos isigyjimo, tai cia irgi, reikalas vertas atskiros temos ;) gal del to as cia Taves ir uzklausiau kaip ten su ta garantija... nesinori pult kaip akis isdegus ir moket pinigus ;)
Garantija yra garantija. Jei sugedo agregatas ar kas pan. taisoma be jokio užmokesčio, t,y. garantinis aptarnavimas. Man pvz. buvo purkštukų keitimas (kainuotų apie apie 6.000Lt) gamyklinis broko keitimas, pasikvietė ir pakeitė už dyką, po to turėjau problemėlę su variklio pridusimu-didelėmis momentinėmis kuro sąnaudomis, buvo pranešimas displėjuje - diagnozavo tikrino už dyką, -važiavau du kartus. Tai ir yra garantinis aptarnavimas, deja, jis jau greit baigsis. Manau, kad paaiškinau. Na laikosi ta Autoaubrugnava tų garantijų, bet bendravimas su jais yra specifinis, reik žinok ko nori ir atatinkamai reikalauti, kad neuišdūrinėtų be reikalo, Vot ir vsio, daugiau nelabai ką galiu pasakyti. :du:
-
Trūksta mūsų forume 159-tų dalyvių, nėra su kuom padiskutuot, daugelis nemato prasmės dalyvauti (tai ir yra normalu), tenka lyst į kitus forumus, o ten yra ir apie ką pašnekėti ir paskaityti apie eksploatacinius ypatumus. Daug įdomių faktų sužinojau.
Šiap alfutė eksploatuojasi šiuo metu puikiai, nesklandumų jokių. Net keista, ar kas bus vėliau, į galvą daug neimu. Važiuoju ir tiek, jaučiuosi pilnavertis eismo dalyvis, gerąją to žodžio prasme.
Siaip galetumet ir papasakot cia ka gero suzinojot ka blogo :) plius minusai is kitu forumu :)
Papasokoti yra gan keblu, nes info yra daug, nes kas aktualu skaitai asmeniškai, tai iš bet kokio pasisakymo išspaudi sau naudos. Paskaityk alfisti.ru ar panašiai .kokį....com, nereiks man copy-paste daryti, jau pradžioje temos daviau keletą nuorodų, o toliau kam įdomu prašom patys pasirūpinti.
-
Kiek esu susidūręs su valdiškų mašinų garantija, tai garantijos metu privalai atlikti techninį aptarnavimą pagal gamintojo grafiką ir už jį susimokėti - periodiškai pakeisti tepalus, skysčius, filtrus, kaladėles, atlikti kitų komponetų ir sistemų patikrinimą (pagal sąrašą) ir, žinoma, susimokėti už serviso darbą. O nemokamai taisomi tik automobilio gedimai normalios eksploatacijos metu (čia, matyt, gali būti voskių niuansu ir smulkiu šriftu prirašytų sąlygų). Na o jei jau mašiną kur nors "mostelėjai" ir kas nors iš jos pažiro, tai čia jau ne garantija reikalinga, o KASKO draudimas ;)
Visiškai teisingai.
Garantija tik gedimams, bet jokių būdu ne tepalų ar filtrų keitimui....Tai juk suprantama kaip ABC.
-
Butu idomu pavyzdziui del vaziuokles, ka teko keisti savo lesomis per garantini laikotarpi? ir kiek kainuoja darbai kai atliekamas servisas kas 20000?
-
Butu idomu pavyzdziui del vaziuokles, ka teko keisti savo lesomis per garantini laikotarpi? ir kiek kainuoja darbai kai atliekamas servisas kas 20000?
Dar neteko.
Laukia TA savo eilės jau neužilgo. Ir man įdomu bus. Nujaučiu, kad kainuos daugiau negu buvau įpratęs. Kiek, matysim.
-
Mano garantinis po pusmečio baigiasi, pradedu galvoti kur remontuotis toliau.
Įdomu ar Girius yra pasiruošęs 159-tų remontui. Kada nors reiktų nuvažiuoti, pasižiūrėti kaip atrodo jo seviziukas...susipažinti pagaliau, juk amžiais nevažiuosiu į Autobravą.
-
Mano garantinis po pusmečio baigiasi, pradedu galvoti kur remontuotis toliau.
Įdomu ar Girius yra pasiruošęs 159-tų remontui. Kada nors reiktų nuvažiuoti, pasižiūrėti kaip atrodo jo seviziukas...susipažinti pagaliau, juk amžiais nevažiuosiu į Autobravą.
jei ka galim priimti :D
-
Jauciu kad tavo 159 dar ilgai vaziuos be didesniu problemu, del kuriu reiktu labai sukti galva ;)
-
Jauciu kad tavo 159 dar ilgai vaziuos be didesniu problemu, del kuriu reiktu labai sukti galva ;)
Oi nesakyk, nesakyk, per kairį petį tris kartus tfu tfu tfu....
-
yra toks posakis: jei zinotum kad griusi, tai toj vietoj pasidetum pagalve ;D niekas nuo nieko neapsaugotas... kaip bus taip bus ;) ir spjaudymasis nepades ;D reikia tiketis geriausio, kad vaziuos be problemu didesniu ;)
-
Mano garantinis po pusmečio baigiasi, pradedu galvoti kur remontuotis toliau.
Įdomu ar Girius yra pasiruošęs 159-tų remontui. Kada nors reiktų nuvažiuoti, pasižiūrėti kaip atrodo jo seviziukas...susipažinti pagaliau, juk amžiais nevažiuosiu į Autobravą.
Na cia, juk ne koks elektromobilis, tai ir niekas per daug nesiskiria nuo kitu varikliu, tai manau bedu nei Giriui, nei Musoliniui, nei Zazui ar kitiems AR meistrams su 159-om ar kitom naujom Alfom tikrai nebus problemu sutvarkyt. ;) :alaus:
-
Tai gi ir važoiuju nesikrimsdamas, dėkui T_K ir waterman už ...už moralinį palaikymą...
Nepraktiški 159 dalykai:
1. Visada vos tik pajudini duris ar išjungi signalizaciją, salone užsidega šviesos net ir vasarą, o juk yra prieblandos daviklis (automatinės šviesos, galėtų šviesiu paros metu būti mažiau iliuminacijos)
2. Skystai (nepakankamai) papurškia valymo skysčio ant stiklų ir aptaško visą kėbulą pursliukais
3. Per trumpai šviečia artimos šviesos. Pakėlėm jas, bet gal dar mažoka. Ilgosios lupa tolyn, atrodo kad duos kitam į akį kaip toli šviečia.
4. Vairuotojo durelių porankis jau nusitrynė (ne koža pas mane), labai ne koks murzinas vaizdelis
5. Mėgsta dyzeliną -visada mieste ne mažiau 12ltr atstumais iki 10km važiuojant ramiai, bet ne pensininko režimu.
Privalumai:
1. Dar ir šiandien ji man patinka ;D
2. Stabilumo sistema leidžia ir ratams prasisisukti ir kokį veiksmą atlikti, nesikiša be reikalo, pasireiškia tik tada kai reikia, netrukdo vairuoti
3. Puikiai veikia ventiliacijos sistema, šildo-šaldo labai puikiai
Trumpai ir paviršutiniškai apibūdinau. Dar daug kas būtų galima pasakyti, bet nesukiši visko į vieną.
-
5. Mėgsta dyzeliną -visada mieste ne mažiau 12ltr atstumais iki 10km važiuojant ramiai, bet ne pensininko režimu.
O kuri Alfa kuro nemegsta? Turbut tokios nebuvo, kad mazai "valgytu". Visu "apetitai" buvo pakankamai dideli, net ir su mazalitraziais varikliais. ;D Cia jau nieko nepadarysi. ;)
-
Joa alfos megsta kura :) maniske 1.8-galvojau valgys 7-8 :D bet valgo nuo 8iki10 mazdaug taip ;) vasara apie 8.5 ima na ziema,ilgiau pasildzius tai kaip ikalta 10lt beveik :)
-
Tai gi ir važoiuju nesikrimsdamas, dėkui T_K ir waterman už ...už moralinį palaikymą...
Nepraktiški 159 dalykai:
1. Visada vos tik pajudini duris ar išjungi signalizaciją, salone užsidega šviesos net ir vasarą, o juk yra prieblandos daviklis (automatinės šviesos, galėtų šviesiu paros metu būti mažiau iliuminacijos)
2. Skystai (nepakankamai) papurškia valymo skysčio ant stiklų ir aptaško visą kėbulą pursliukais
3. Per trumpai šviečia artimos šviesos. Pakėlėm jas, bet gal dar mažoka. Ilgosios lupa tolyn, atrodo kad duos kitam į akį kaip toli šviečia.
4. Vairuotojo durelių porankis jau nusitrynė (ne koža pas mane), labai ne koks murzinas vaizdelis
5. Mėgsta dyzeliną -visada mieste ne mažiau 12ltr atstumais iki 10km važiuojant ramiai, bet ne pensininko režimu.
Privalumai:
1. Dar ir šiandien ji man patinka ;D
2. Stabilumo sistema leidžia ir ratams prasisisukti ir kokį veiksmą atlikti, nesikiša be reikalo, pasireiškia tik tada kai reikia, netrukdo vairuoti
3. Puikiai veikia ventiliacijos sistema, šildo-šaldo labai puikiai
Trumpai ir paviršutiniškai apibūdinau. Dar daug kas būtų galima pasakyti, bet nesukiši visko į vieną.
kolega del antro punkto radau iseiti, perkam purkstukus kurie dedasi ant valytuvu, atjungiam senus ir naudojam i sveikata, efektyvumas 100% purskia ten kur reikia ir dazniausiai pries valytuva, taupomas skystis kai ipranti naudotis, isbandziau naudojuos ir patenkintas , galesim kada kokiem meete apie tai rimciau padiskutuot
-
Tai gi ir važoiuju nesikrimsdamas, dėkui T_K ir waterman už ...už moralinį palaikymą...
Nepraktiški 159 dalykai:
1. Visada vos tik pajudini duris ar išjungi signalizaciją, salone užsidega šviesos net ir vasarą, o juk yra prieblandos daviklis (automatinės šviesos, galėtų šviesiu paros metu būti mažiau iliuminacijos)
2. Skystai (nepakankamai) papurškia valymo skysčio ant stiklų ir aptaško visą kėbulą pursliukais
3. Per trumpai šviečia artimos šviesos. Pakėlėm jas, bet gal dar mažoka. Ilgosios lupa tolyn, atrodo kad duos kitam į akį kaip toli šviečia.
4. Vairuotojo durelių porankis jau nusitrynė (ne koža pas mane), labai ne koks murzinas vaizdelis
5. Mėgsta dyzeliną -visada mieste ne mažiau 12ltr atstumais iki 10km važiuojant ramiai, bet ne pensininko režimu.
Privalumai:
1. Dar ir šiandien ji man patinka ;D
2. Stabilumo sistema leidžia ir ratams prasisisukti ir kokį veiksmą atlikti, nesikiša be reikalo, pasireiškia tik tada kai reikia, netrukdo vairuoti
3. Puikiai veikia ventiliacijos sistema, šildo-šaldo labai puikiai
Trumpai ir paviršutiniškai apibūdinau. Dar daug kas būtų galima pasakyti, bet nesukiši visko į vieną.
kolega del antro punkto radau iseiti, perkam purkstukus kurie dedasi ant valytuvu, atjungiam senus ir naudojam i sveikata, efektyvumas 100% purskia ten kur reikia ir dazniausiai pries valytuva, taupomas skystis kai ipranti naudotis, isbandziau naudojuos ir patenkintas , galesim kada kokiem meete apie tai rimciau padiskutuot
cia tipo nuo AR GTV imti purkstukus?
as galvojau vis tai padaryt..
jei gali placiau i PM danciau parasyk,arba cia :alaus:
-
Tai gi ir važoiuju nesikrimsdamas, dėkui T_K ir waterman už ...už moralinį palaikymą...
Nepraktiški 159 dalykai:
1. Visada vos tik pajudini duris ar išjungi signalizaciją, salone užsidega šviesos net ir vasarą, o juk yra prieblandos daviklis (automatinės šviesos, galėtų šviesiu paros metu būti mažiau iliuminacijos)
2. Skystai (nepakankamai) papurškia valymo skysčio ant stiklų ir aptaško visą kėbulą pursliukais
3. Per trumpai šviečia artimos šviesos. Pakėlėm jas, bet gal dar mažoka. Ilgosios lupa tolyn, atrodo kad duos kitam į akį kaip toli šviečia.
4. Vairuotojo durelių porankis jau nusitrynė (ne koža pas mane), labai ne koks murzinas vaizdelis
5. Mėgsta dyzeliną -visada mieste ne mažiau 12ltr atstumais iki 10km važiuojant ramiai, bet ne pensininko režimu.
Privalumai:
1. Dar ir šiandien ji man patinka ;D
2. Stabilumo sistema leidžia ir ratams prasisisukti ir kokį veiksmą atlikti, nesikiša be reikalo, pasireiškia tik tada kai reikia, netrukdo vairuoti
3. Puikiai veikia ventiliacijos sistema, šildo-šaldo labai puikiai
Trumpai ir paviršutiniškai apibūdinau. Dar daug kas būtų galima pasakyti, bet nesukiši visko į vieną.
kolega del antro punkto radau iseiti, perkam purkstukus kurie dedasi ant valytuvu, atjungiam senus ir naudojam i sveikata, efektyvumas 100% purskia ten kur reikia ir dazniausiai pries valytuva, taupomas skystis kai ipranti naudotis, isbandziau naudojuos ir patenkintas , galesim kada kokiem meete apie tai rimciau padiskutuot
cia kalba eina ne apie 20 metu senumo lupena,o apie masina uz ~100 000lt.idomu zmogui po tokiu islaidu dar paciam konstruoti purkstukus???!!!
-
Danciaus mintis tikrai gera, bet nebent masinai butu jau daugiau negu penki metai. naujai masinai, pvz kaip p. Malunsparnio niekada tokio dalyko nekonstruociau, netgi savajai, 10 metu senumo nezinau ar drysciau taip daryti... as perku koncentrato buteliuka, kurio neispurskiu per visa vasara, o vaziuoju daug. jo kaina tik 13 litu, tai dar kazka burt - neapsimoka. jau geriau ispusiu daugiau skyscio, bet is masinos transformerio nedarysiu! ;D
o poranki galima persiut ;) imi nuo galines sedynes porankio medziaga ir persiuni priekini poranki. o galiniam porankiui galima pritaikyt panasia medziaga, nes jis nera taip daznai naudojamas ;) naudotis tuom nesiulau, bet cia viena is iseiciu ;) beje, as taip beveik visom masinom darydavau, jei budavo pratrinta vairuotojo sedyne ;)
-
ten idomu tas porankis nusitrine medziaga ar paprasciausiai jis yra nesvarus :) jei nesvarus tai xemija nupirkai ir atnaujinai ;)
-
Danciaus mintis tikrai gera, bet nebent masinai butu jau daugiau negu penki metai. naujai masinai, pvz kaip p. Malunsparnio niekada tokio dalyko nekonstruociau, netgi savajai, 10 metu senumo nezinau ar drysciau taip daryti... as perku koncentrato buteliuka, kurio neispurskiu per visa vasara, o vaziuoju daug. jo kaina tik 13 litu, tai dar kazka burt - neapsimoka. jau geriau ispusiu daugiau skyscio, bet is masinos transformerio nedarysiu! ;D
o poranki galima persiut ;) imi nuo galines sedynes porankio medziaga ir persiuni priekini poranki. o galiniam porankiui galima pritaikyt panasia medziaga, nes jis nera taip daznai naudojamas ;) naudotis tuom nesiulau, bet cia viena is iseiciu ;) beje, as taip beveik visom masinom darydavau, jei budavo pratrinta vairuotojo sedyne ;)
ko cia putojates, yra parduotuvese pirkt Valeo valytuvu su tais purkstukais, vieneto kaina apie 50lt tai pigu, manau 20metu senumo lupenai neverta tikrai uz tokia kaina det ju, betvisgi o taciau ir bet pakeiti valytuvus ten yra tie purkstukai, juos reikia tik pajungt vadinas atjungiam senus nusiperkam slangele,as panaudojau is vaistines pirkta laselines, puikiai tiko, ismeciau papildomus bakelius ir viskas, problemos nera,o tu pabandyk vaziuot 110km,h dar pries veja va tada supranti kodel tai yra gerai ,arba kai neapsala jie kaip tie ant kapoto :D
-
Atsakymas Danciui:
Turėsi pademonstruot šią priemonę, sudominai, norėtųsi gyvai pačiūpinėt. Tai sutariam atšilus orams prie progos (o geriausias lyg būtų alfatūras) susitikti. :D
Kitą vertus ir Bajoras teisus.
-
Bandysiu atsakyt iškart visiems: ::)
Dėkui danciui už mintį su purkštukais, pasidomėt verta, bet greičiaisiai nieko nekeisčiau, bet gyvai pamačius ir įvertinus, galima ir nuomonę pakeisti. :P
Nusidrožęs porankis juodai, nudilo medžiaga, tik juodas purvas yra, vaizdelis labai nekoks. Mąstau taip: pavasarį važiuoju į cheminį salono valymą, jei ir vairuotojo sėdynė atsivalo, tai vienas varijantas, jei nelabai, visada galima apsiųt oda, bet kita vertus jei ir sėdynes apsiūt, tai reiktų visas arba tik pvz. porankius simetriškai, kad nerėžtų akies panašia spalva (salonas labai šviesus - medžiaga tokia su švelniais plaukeliais labai malonus ir jaukus, bet kas gražu, dažnai būna nepraktiška, deja).
Dėl kuro sąnaudų neimu į galvą, nors galėtų tie velniai gamintojai teisybę rašyti tech. pase, kokie ten 9,4ltr in Urban cikle, nesąmonė, rašytų iškart kad kibiras ir nemažiau :lol: juk ne kuro sąnaudas pirkom nors ir tai svarbu.
Dėl traukos: traukia ji neblogai, bet kaip KLIFF paminėjo aksčiau, kad pripranti, tai taip be abejo, bet šį klausimą atidėdu šiltam periodui pasitikrinti ant stendo smalsumui patenkinti ir įsitikinti ar atatinka deklaruojamą kol dar garantinis nepasibaigė.
Tie nesklandumai apie kuriuos rašiau anksčiau (trauka, gęsimas, trūčiojimas...) išsiprendė savaime, manau gal buvo kažkas prisikimšę, gal kuras pakliuvo įsiplti su broku, gal gal, bet linkęs manyti kad nebūtinai, išspjovė dūmą gausiai ir nuo to karto riedam be jokių problemų, jokių. :du:
-
na, nauja masina ir yra nauja masina ;) amzino aisku nieko nera, bet... problemu vistiek maziau ;) arba visai nera ;D
-
^-^ Apie naujumą nesiparink, waterman, tik salone nauja, o kai "aplaistai" ir praeina vos ne du metukai, koks čia naujumas, kiekvienam savas laikas yra. :D
Pirmų atsarginių dalių pirkimas: nulaužiau galinio stiklo valytuvą per skubotą neatsargumą, pasirodo yra labai reikalingas, nes jis, žalgtys, suveikia automatiškai įjungus atbulinę eigą jei prieš tai brukštelni priekinius. Plastmasinis jis visas pasirodo buvo. 5 min. darbo ir vietoje naujas.
-
Kad viesiem is cia besilankanciu tiek islaidu per du metus, kaip tau ;D ;)
-
o beje, kaip nusprendei pirkti butent Alfa, o ne kitos markes auto? :) anksciau esi sia marke vairaves, ar butent sitas modelis uzkabino?
-
o beje, kaip nusprendei pirkti butent Alfa, o ne kitos markes auto? :) anksciau esi sia marke vairaves, ar butent sitas modelis uzkabino?
Ne, anksčiau neteko.
Patiko dizainas ir variklių pasirinkimas -galingesni negu kitų markių. Visada, pirma, man turi pačiam patikti, o kiti rodikliai taip pat svarbūs, bet jau lyg antroje vietoje. :-\ Pasirinkdamas abejojau dėl patikimumo, bet su mintim "jeigu..." surizikavau. Kol kas esu patenkintas, o kiap bus toliau matysim :o :D .
-
Veiksmas vyksta toliau. Alfutė rieda tuom kartu puikiai :D , bet autoatbgugnavos darbais esu žiauriai nepatenkitas, sugebėk taip atbalansuoti ratus, kad netiktų, svareliai liečia suportus! (brembo), lyg nežinotų. Šakės, apšalau, pakeitęs žieminius į vasarinius ratus. Važiuoju ryt bartis, priminsiu ir senesnes nuodėmes jiems, naudos labai nesitikiu, nepataisomi yra, bet nors relax sau atliksiu.. ;D >:( .Bent ratus perbalansuos.... ;D
-
Paburnojau, išsakiau savo mandagiai nuomonę apie jų darbą, bet kai darbuotojas supratingas malonus buvo šiandien (ne tas "bernas" su kuom sunkiai šnekamasi, kas lankosi žino apie ką kalbu), perbalansavo ratus kaip garantinį aptarnavimą. Dėkui. Dabar puiku. Riedam ...ššššššš....sklandžiai.
Dėkui Remigijui už knygutę lietuvių kalba :D
-
Radau straipsnį apie 159-tą, jei kam įdomu:
http://www.avto.ru/review/post_12460.html
-
o beje, kaip nusprendei pirkti butent Alfa, o ne kitos markes auto? :) anksciau esi sia marke vairaves, ar butent sitas modelis uzkabino?
Ne, anksčiau neteko.
Patiko dizainas ir variklių pasirinkimas -galingesni negu kitų markių. Visada, pirma, man turi pačiam patikti, o kiti rodikliai taip pat svarbūs, bet jau lyg antroje vietoje. :-\ Pasirinkdamas abejojau dėl patikimumo, bet su mintim "jeigu..." surizikavau. Kol kas esu patenkintas, o kiap bus toliau matysim :o :D .
o kodel nepirkai su 1,9jtdm motoru, nes daugiau vazineji po vilniu, tai 1,9 butu kuro sanaudos mazesnes nei 2,4jtdm ;)
-
o beje, kaip nusprendei pirkti butent Alfa, o ne kitos markes auto? :) anksciau esi sia marke vairaves, ar butent sitas modelis uzkabino?
Ne, anksčiau neteko.
Patiko dizainas ir variklių pasirinkimas -galingesni negu kitų markių. Visada, pirma, man turi pačiam patikti, o kiti rodikliai taip pat svarbūs, bet jau lyg antroje vietoje. :-\ Pasirinkdamas abejojau dėl patikimumo, bet su mintim "jeigu..." surizikavau. Kol kas esu patenkintas, o kiap bus toliau matysim :o :D .
o kodel nepirkai su 1,9jtdm motoru, nes daugiau vazineji po vilniu, tai 1,9 butu kuro sanaudos mazesnes nei 2,4jtdm ;)
Jau ne, ačiū, 1,9 būtų ne kas, nes mašina sunki, nepakaktų galios, o su 2,4 lyg normaliai, nors aš jau link pensininko amžiaus gretinuosi, bliam cha cha chaaaa, bet dar pensininkas esu... ;D
Kainos skirtumas vienareikšmiškai nurodė ką pasirinkti - jau taip nelabai skiriasi kai perki už per 100.000Lt. Vot taip ir gavosi...Alfa 159 nupirkau. O tuos pinigus galima būtų ir protingiau išleisti...
-
Tai gi teko pabendrauti su vienu 159 savininku Lietuvoje, pirko ja absoliuciai nauja, pries tai turejo 156 2.5 V6 tai vargo su ta alfa ne tas zodis dar jam pats meistru ir daliu padejau ieskoti, isigyjo 159 tai vargsta taip pat kaip ir su 156 (cia pagal ji), sake uzkniso vazineti i garantini, kuriame niekada nieko doro nemato ir nepataiso, pirmi gedimai prasidejo 2008 pradzioje per salcius , sake jau ir kelyje buvo uzsilenkus karta ir mieste, pirko 2007m viduryje visiskai nauja uz 110000lt tai nori atsikratyti uz 40000lt bent jau kol dar tiek iseina gauti. Tai va tokie toks atsiliepimas is alfisto vieno apie 159. P.S. jis zmogus kuris nemegsta knistis garaze, nekeicia nei tepalu, nei kaladeliu pats, tik servisuose ir ieskoti kodel vienas ar kitas neveikia dalykas ar kodel kazkas salone ceza tikrai neiesko, sake net lempuciu pats nekeicia, kaip sakant nauja masina 5-6 metus turi vaziuoti neremontuota rimtai :D deja jam jau per 3 metu teko daug remontuotis.
-
jis zmogus kuris nemegsta knistis garaze, nekeicia nei tepalu, nei kaladeliu pats, tik servisuose ir ieskoti kodel vienas ar kitas neveikia dalykas ar kodel kazkas salone ceza tikrai neiesko, sake net lempuciu pats nekeicia, kaip sakant nauja masina 5-6 metus turi vaziuoti neremontuota rimtai :D
nepasiseke Alfai su tokiu savininku... ;)
-
O ka daryti jei zmogus absoliuciai nera joks automobilistas? Jam masina nuvaziuoti is tasko A i taska B? Ir jis nemoka net atsuktuvu naudotis? Ir perka specialiai nauja kad nekeltu bedu, zinau tokiu zmoniu labai daug kuriems masina tik vaziavimui, o ne krapstymuisi garaze ar pan. tuo labiau kai masina nauja
-
As truputi nesuprantu situacijos su tuo garantiniu aptarnavimu. Ne vien autobrava klientai skundziasi. Cai turbut tarptautinio masto problema. Kame saknys, turbut ne man suprasti. Keista strategija ir tiek, svarbiausia kone globaline.
-
Problema turbut ta, kad daug visokiu remontu yra atliekama, kaip suprantu nemokamai, tipo kaip kazkoks broko salinimas ar pan. O kuris nori dirbti nemokamai ir kazka taisyti, kai jau pinigai buna sumoketi, preke parduota? ;) Gal as ir klystu, bet man atrodo taip.
-
Problema turbut ta, kad daug visokiu remontu yra atliekama, kaip suprantu nemokamai, tipo kaip kazkoks broko salinimas ar pan. O kuris nori dirbti nemokamai ir kazka taisyti, kai jau pinigai buna sumoketi, preke parduota? ;) Gal as ir klystu, bet man atrodo taip.
Taiso tai autobravos meistrai, jiems uz tai mokamas atlyginimas, tai koks jiems skirtumas garantine ar ne, be to masina kaip bebutu garantine, visas dalis kurias pakeicia naujomis pagal mano supratima kompensuoja gamintojas ar kazkas tokio, ne autobravos ten saskaita viskas daroma, jei klystu pataisykit, gi nekalta autobrava kad masina atsiuncia brokuota. Bet kaip bebutu tai nauja masina, aisku yra gal ir prastesniu, bet uz tokia kaina kaip nauja alfa galima nupirkti ir geresniu, aisku tuo metu kai jos tik atsirado tai visi galvojo kad alfa isbrido is liuno. Siaip is dalies gal ir taip, gedimu maziau nei 156, bet tikrai dar nepavijo rinkos lyderiu. Susitikes su tuo zmogum pasnekesiu rimciau kada, paklausiu kokie gedimai, kaip juos salino ir pan.
-
Taiso tai autobravos meistrai, jiems uz tai mokamas atlyginimas, tai koks jiems skirtumas garantine ar ne, be to masina kaip bebutu garantine, visas dalis kurias pakeicia naujomis pagal mano supratima kompensuoja gamintojas ar kazkas tokio, ne autobravos ten saskaita viskas daroma, jei klystu pataisykit, gi nekalta autobrava kad masina atsiuncia brokuota. Bet kaip bebutu tai nauja masina, aisku yra gal ir prastesniu, bet uz tokia kaina kaip nauja alfa galima nupirkti ir geresniu, aisku tuo metu kai jos tik atsirado tai visi galvojo kad alfa isbrido is liuno. Siaip is dalies gal ir taip, gedimu maziau nei 156, bet tikrai dar nepavijo rinkos lyderiu. Susitikes su tuo zmogum pasnekesiu rimciau kada, paklausiu kokie gedimai, kaip juos salino ir pan.
Jei idomu, tai italisku automobiliu atstovais skundziasi ne tik Lietuviai, bet ir anglai, vokieciai (teko pasiskaitineti ju forumuose), bei kitu saliu alfistai. Ir cia ne masina ar marke kalta, o ja priziurintys asmenys. Savaime suprantama, kad Alfa uz tokia kaina dar negali pasiulyti tokios pacios kokybes automobilio (patikimumo prasme), kaip vokieciai ar japonai, bet viskas eina ta linkme, kad butu kuo maziau gedimu ir manyciau, kad Giulietta butent ir bus toks modelis. :)
Beje, pirmieji 159 modeliai is tiesu turejo nemazai problemu, kaip buna ir daugumai kitu markiu nauju modeliu ir dauguma problemu buvo istaisyta, berods, 2008 metais, kai buvo atliktas minimalus atnaujinimas modelio. Taigi, jei kas nors ziuresis sau 159 modeli, geriausia ziuret mazdaug 2008 ir veliau gaminta. :)
Justai, nepameni kelintu gamybos buvo to tavo pazystamo 159? :o
-
renkiesi kitą markę ir važinėji pasišvilpaudamas.nesupratau,žmogus gali suploti 110 gabalų už auto,ir nesugeba prieš pirkdamas susirinkt info apie modelį,apie servisą,garantijas ir t.t.
pvz. dėdė malūnsparnis ilgai domėjosi,na ir nesiskundžia dabar... :)
-
renkiesi kitą markę ir važinėji pasišvilpaudamas.nesupratau,žmogus gali suploti 110 gabalų už auto,ir nesugeba prieš pirkdamas susirinkt info apie modelį,apie servisą,garantijas ir t.t.
pvz. dėdė malūnsparnis ilgai domėjosi,na ir nesiskundžia dabar... :)
+1. Labai teisingai pasakyta. :alaus:
-
renkiesi kitą markę ir važinėji pasišvilpaudamas.nesupratau,žmogus gali suploti 110 gabalų už auto,ir nesugeba prieš pirkdamas susirinkt info apie modelį,apie servisą,garantijas ir t.t.
pvz. dėdė malūnsparnis ilgai domėjosi,na ir nesiskundžia dabar... :)
butent. Labai daug kas priklauso nuo vairuotojo ir jo vairavimo stiliaus. Jei visada ir visur gazas dugnas, tai nieko nuostabaus, kad masina nelaiko. Malunsparnis jau gan ilgai Alfa 159 eksploatuooja ir nelabai girdisi, kad zmogus neislystu is serviso, ar dar kaip nors keiktu ta masina. Jei drosi, tai ir tankas nelaikys, kad ir koks jis naujas butu. ;)
-
Aisku, autobrava ne is savo kisenes ja tvarko. Cia kazkoks neveiksnumas, ar jiems ta marke per prievarta kas ikiso, nezinau... O kokybe negirdejau, kad ir vokieciai ar japonai siais laikais labai girtusi, gal ju servisai ir kur kas profesionalesni, bet pati kokybe, kaip ir visko, kuo tolyn, tuo prastyn.
-
Taiso tai autobravos meistrai, jiems uz tai mokamas atlyginimas, tai koks jiems skirtumas garantine ar ne, be to masina kaip bebutu garantine, visas dalis kurias pakeicia naujomis pagal mano supratima kompensuoja gamintojas ar kazkas tokio, ne autobravos ten saskaita viskas daroma, jei klystu pataisykit, gi nekalta autobrava kad masina atsiuncia brokuota. Bet kaip bebutu tai nauja masina, aisku yra gal ir prastesniu, bet uz tokia kaina kaip nauja alfa galima nupirkti ir geresniu, aisku tuo metu kai jos tik atsirado tai visi galvojo kad alfa isbrido is liuno. Siaip is dalies gal ir taip, gedimu maziau nei 156, bet tikrai dar nepavijo rinkos lyderiu. Susitikes su tuo zmogum pasnekesiu rimciau kada, paklausiu kokie gedimai, kaip juos salino ir pan.
Jei idomu, tai italisku automobiliu atstovais skundziasi ne tik Lietuviai, bet ir anglai, vokieciai (teko pasiskaitineti ju forumuose), bei kitu saliu alfistai. Ir cia ne masina ar marke kalta, o ja priziurintys asmenys. Savaime suprantama, kad Alfa uz tokia kaina dar negali pasiulyti tokios pacios kokybes automobilio (patikimumo prasme), kaip vokieciai ar japonai, bet viskas eina ta linkme, kad butu kuo maziau gedimu ir manyciau, kad Giulietta butent ir bus toks modelis. :)
Beje, pirmieji 159 modeliai is tiesu turejo nemazai problemu, kaip buna ir daugumai kitu markiu nauju modeliu ir dauguma problemu buvo istaisyta, berods, 2008 metais, kai buvo atliktas minimalus atnaujinimas modelio. Taigi, jei kas nors ziuresis sau 159 modeli, geriausia ziuret mazdaug 2008 ir veliau gaminta. :)
Justai, nepameni kelintu gamybos buvo to tavo pazystamo 159? :o
Pirko 2007 viduryje tai kazkas apie 2007 turetu buti.
-
Pirko 2007 viduryje tai kazkas apie 2007 turetu buti.
Vadinasi dar senas, neistaisytas modelis buvo, taigi nieko nuostabaus, kad tiek bedu buvo. ;) O jei dar ir nebuvo tinkamai pries tai susipazines ko gali laukti, tai tuo labiau. Kaip bebutu, tai jau buvo ir kitaip nebus. Nera prasmes kalbeti apie tai, kas buvo. ;)
-
Idomu kur buvo parasyta kad naujausios alfos esancios salone ateina su daugybe gamybos klaidu, kur apie tai galima susipazinti? :) visi zurnalai rase kaip raso apie naujas masinas (tik tiek kad atliekant eksperimenta uzkale po 25000km motoras 159) cia galejo buti signalas? nezinau as. BMW irgi nauji 7 klases nuo 2002 turejo bedu, bet jos buvo taip sprendziamos kad niekas turbut ju nepajaute, pats gamintojas prasydavo atvykti i servisa specializuota ir keisdavo ka reikia dar nesugedus jei buvo pastebetas gamybos brokas.
-
Galvoju gal i tema.
Pvz. as pats ir draugams visada primenu, kad perkant masina nereikia pirkti pirmaisiais gamybos metais leistu egzemplioriu, nes kaip taisykle jie buna su defektais, kurie po to buna istaisomi. ;)
-
Nežinau i kurią temą reikėjo taikyt, bet gal tiks šita.
Taigi, ar pastėjot, kad dingo solidusis 2.4 jtdm motoras iš 159 variklių gamos. Beliko visur montuojamas naujasis 2.0 jtdm ir kiti benzininiai varikliai. Taip pat nebesimato ir 1.9
-
Nežinau i kurią temą reikėjo taikyt, bet gal tiks šita.
Taigi, ar pastėjot, kad dingo solidusis 2.4 jtdm motoras iš 159 variklių gamos. Beliko visur montuojamas naujasis 2.0 jtdm ir kiti benzininiai varikliai. Taip pat nebesimato ir 1.9
Ar pastebejai, kad 159 isvis nebegaminama jau kelis menesius? ^-^
-
Nežinau i kurią temą reikėjo taikyt, bet gal tiks šita.
Taigi, ar pastėjot, kad dingo solidusis 2.4 jtdm motoras iš 159 variklių gamos. Beliko visur montuojamas naujasis 2.0 jtdm ir kiti benzininiai varikliai. Taip pat nebesimato ir 1.9
Ar pastebejai, kad 159 isvis nebegaminama jau kelis menesius? ^-^
Pastebėjau ir tai, kad dabar tik DVI alfos nuriedės nuo konvejerių, bent jau pakolkas. Tai Mito ir Giullietta, ateity ir 4C.
Ko gaila tai, kad galingiausias dyzelis liko tik 2.0 kubatūros.
-
Pastebėjau ir tai, kad dabar tik DVI alfos nuriedės nuo konvejerių, bent jau pakolkas. Tai Mito ir Giullietta, ateity ir 4C.
Ko gaila tai, kad galingiausias dyzelis liko tik 2.0 kubatūros.
Manau,kad uztektu ir to 2.0 jtdm tik galetu daugiau galios is jo isspaust ir butu lengvesnis,nei 2.4,tik aisku,kad 5 cilindrai graziau dirba.
-
Kaži ar ne dėl tų visų euro standartų iš variklių gamos prapuolė 2,4 versija ::)
Ir reikia tikėtis, kad Giulijos debiutas dėl kokių nors priežaščių nebus nukeltas kokiems metams ar dar daugiau...
-
Greiciausiai del euro. Ir aplamai nebuvo jis jau toks populiarus, kaip gal buvo su 156 (reiketu pardavimus lyginti, kaip kas is tiesu), vis labiau taupumas ima virsu, kita vertus kam tie 200ag paprastam zmogui, kuris nekelia daug reikalavimu galiai. Jei butu taip svarbu galia, nebutu ir to 2.0jtd su 136 ag siais laikais.
-
2.4 dingo del euro standartu, o ir nebuvo jis pakankamai ekonomiskas.
2.0 tai tas pats sensasis patobulintas 1.9 ;)
-
2.4 dingo del euro standartu, o ir nebuvo jis pakankamai ekonomiskas.
2.0 tai tas pats sensasis patobulintas 1.9 ;)
Tam tikrais atzvilgiais patobulintas, tam tikrais nutobulintas. Tokiu einamu dalyku, kaip pakaitinimo zvakes ar egr voztuvas keitimas tiesiog tragiskas. Zvakes panasioj vietoj pas 8v jtd stovejo, bet ir tai dar ne taip nepasiekiamai. Bus papildomo darbo meistrams pakeisti :D
-
2.4 dingo del euro standartu, o ir nebuvo jis pakankamai ekonomiskas.
2.0 tai tas pats sensasis patobulintas 1.9 ;)
Tam tikrais atzvilgiais patobulintas, tam tikrais nutobulintas. Tokiu einamu dalyku, kaip pakaitinimo zvakes ar egr voztuvas keitimas tiesiog tragiskas. Zvakes panasioj vietoj pas 8v jtg stovejo, bet ir tai dar ne taip nepasiekiamai. Bus papildomo darbo meistrams pakeisti :D
O tinkami irankiai darbo nepalengvina? :)
-
Priejimas labai sunkus. Egr iskistas puseje tarp variklio ir kebulo, kazkur per viduri, o is virsaus apkrautas visokiausiais "aparatais". Jei 1.9jtdm egr voztuvui pakeisti uztenka apie 15min ir tai nesukelia jokio diskomforto, tai 2.0 keiciau apei valanda, gal pusantros. Tarkim ten buvo pirmas kartas, tai tas laikas dar kazkiek sutrumpetu. Bet malonumas keisti neispasakytas ir ant variklio keliais atsiklaupes jo ir priejimo prie jo ieskojau ir is vieno ir is kito sono uzsigules, zodziu smagu. Tuos egr ir kas 30000km keiciam kartais, kai dar tarpine gamykline "kiaura". Zvakes irgi karta teko keisti, prisiminti irgi nenoriu to karto :D
-
Priejimas labai sunkus. Egr iskistas puseje tarp variklio ir kebulo, kazkur per viduri, o is virsaus apkrautas visokiausiais "aparatais". Jei 1.9jtdm egr voztuvui pakeisti uztenka apie 15min ir tai nesukelia jokio diskomforto, tai 2.0 keiciau apei valanda, gal pusantros. Tarkim ten buvo pirmas kartas, tai tas laikas dar kazkiek sutrumpetu. Bet malonumas keisti neispasakytas ir ant variklio keliais atsiklaupes jo ir priejimo prie jo ieskojau ir is vieno ir is kito sono uzsigules, zodziu smagu. Tuos egr ir kas 30000km keiciam kartais, kai dar tarpine gamykline "kiaura". Zvakes irgi karta teko keisti, prisiminti irgi nenoriu to karto :D
bet gerai tu ten isisukes :) nereikia pagalbininku toje vietoje? :o
-
na o kiek kainuoja tas egr voztuva,,kad ji eicia kas 30000. na alfai 159 1,9jtdm tikrai lengvai imasi,10 minuciu,,su alm rankoj,, :alaus: na as megstantis palakstyt,prapust,,tai egr voztuvas nespeja pas mane uzsinest :begam:
-
Na bet as ir Svogeriux dziaugemes siais auto,nes demesys kelije garantuotas. o kelios sio modelio ligos neatrodo tokios baisios kai jis pats toks vykes modelis.