Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 155 => Temą pradėjo: ramke5 2008-09-17 15:06

Antraštė: V6 priekinis diferencialas
Parašė: ramke5 2008-09-17 15:06
Sveiki visi, gal kas gali paaiškinti koks pas  155 V6 diferencialas (nežinau kaip čia tiksliai užklausti),
ta prasme užsiblokuojantis ar ne. Nelabai randu info, tai sakau reik alfistų klaust  :) Mano supratimu tai kad užsiblokuojantis, gal kas tiksliau žino?
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: brumbrum 2008-09-17 22:45
Sveiki visi, gal kas gali paaiškinti koks pas  155 V6 diferencialas (nežinau kaip čia tiksliai užklausti),
ta prasme užsiblokuojantis ar ne. Nelabai randu info, tai sakau reik alfistų klaust  :) Mano supratimu tai kad užsiblokuojantis, gal kas tiksliau žino?

Be blokiruotes, vienas ratas varomas ;)
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: Dancius 2008-09-17 23:18
idomu,kaip pasuktum auto jai blokuotus :D
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: brumbrum 2008-09-18 07:17
idomu,kaip pasuktum auto jai blokuotus :D

O kaip 155 zazas edison pasuka ;) Be to buna viskozines blokiruotes, kurios tik ratam praslystant blokuoja, bet ir tai ne 100% :D
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: ramke5 2008-09-18 08:19
Diferencialai ir būna užsiblokuojantys, o ne pastoviai varo abu ratus (aišku nekalbant apie visureigius ir pan.). Tai aš  ir klausiu ar bent vienas tiksliai žino kaip tai veikia pas 155 V6.
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: Dancius 2008-09-18 11:14
o pas zazas etition stikine greiciu deze ?
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: brumbrum 2008-09-18 18:15
o pas zazas etition stikine greiciu deze ?

Nereikia stikines greiciu dezes, kad blokiruote isideti....  :D As sau galvoju, nes jau imanoma uz 900lt ipirkti :D

Temos autoriui, jug sakiau, vienas ratas varomas... kaip pas paprasta opel corsa 1.2 :D

Be to sunkus variklis gan gerai prieki prispaudzia, tad ne taip jau ir lengva ta ir viena rata prasukti :D
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: Alfaman 2008-09-18 18:50
Mano manymu, pasakymas "vienas ratas varomas" nera visai teisingas. Juk esant puikiom sukibimo su keliu salygom, varomi abu (jei klystu pataisykit). O kai del vienokiu, ar kitokiu priezasciu sukibimas prarandamas, tik tada pasidaro vienas ratas varomas.
Blokiruote geras dalykas, bet jus man pasakykit (jei zinot), kai masina naudojama ne sportavimui, o kasdienai, ar neapkraunamas labiau diferencialas, ar neatsiranda galios/ ekonomijos nuostoliu? Aisku, ziema gal ir gerai, juk turbut daugiau prarandama buksuojant.
O brumbrum'ui vazinejant su tiek arkliu, blokiruote beveik butina, manyciau.
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: brumbrum 2008-09-18 21:11
Mano manymu, pasakymas "vienas ratas varomas" nera visai teisingas. Juk esant puikiom sukibimo su keliu salygom, varomi abu (jei klystu pataisykit). O kai del vienokiu, ar kitokiu priezasciu sukibimas prarandamas, tik tada pasidaro vienas ratas varomas.
Blokiruote geras dalykas, bet jus man pasakykit (jei zinot), kai masina naudojama ne sportavimui, o kasdienai, ar neapkraunamas labiau diferencialas, ar neatsiranda galios/ ekonomijos nuostoliu? Aisku, ziema gal ir gerai, juk turbut daugiau prarandama buksuojant.
O brumbrum'ui vazinejant su tiek arkliu, blokiruote beveik butina, manyciau.

Na panasiai samprotauji, bet yra atvirksciai kai vaziuoji keliu ir nera slidimo, tai varomas vienas ratas, kai yra slidimas ir yra blokiruote tada abu sukabina, persimeta jega ant to rato, kuris turi didesni sukibima ;)
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: Dancius 2008-09-19 01:07
cia paprastas principas kaip 75 amerikose, idomu kokia blokiruote stovi Gta versijose, nes  jas kritikavo,kad prie ideliu greiciu automobilis zymiai sunkiau pasuka
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: brumbrum 2008-09-19 06:42
cia paprastas principas kaip 75 amerikose, idomu kokia blokiruote stovi Gta versijose, nes  jas kritikavo,kad prie ideliu greiciu automobilis zymiai sunkiau pasuka

Deja GTA versijose irgi vienas varomas ;) O kritikavo ne, del blokiruociu, o del understeer, priekio slidima, esant didelems apkrovoms, lietuviskai spaudziant normaliai gaza posukyje, va kaip top gear jau autodeltos pagerinta 147 GTA testino kur 330~ ag ant priekio, buvo maloniai nustebinti, o jau sioje masinoje blokiruote buvo ideta ;)

147 GTA paprasta
http://uk.youtube.com/watch?v=cf08lPDi05U
147 GTA autodelta
http://uk.youtube.com/watch?v=UNZJlond93w
Antraštė: Ats: V6 priekinis diferencialas
Parašė: Dancius 2008-09-19 10:31
mat kaip, gyveni i mokaisi :)