Autorius Tema: V6 priekinis diferencialas  (Skaityta 7353 kartus)

Neprisijungęs ramke5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
V6 priekinis diferencialas
« Įrašytas: 2008-09-17 15:06 »
Sveiki visi, gal kas gali paaiškinti koks pas  155 V6 diferencialas (nežinau kaip čia tiksliai užklausti),
ta prasme užsiblokuojantis ar ne. Nelabai randu info, tai sakau reik alfistų klaust  :) Mano supratimu tai kad užsiblokuojantis, gal kas tiksliau žino?
Alfa Romeo 155 V6 buvo linksma :)
Reno Espace dabar darbas :(

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2008-09-17 22:45 »
Sveiki visi, gal kas gali paaiškinti koks pas  155 V6 diferencialas (nežinau kaip čia tiksliai užklausti),
ta prasme užsiblokuojantis ar ne. Nelabai randu info, tai sakau reik alfistų klaust  :) Mano supratimu tai kad užsiblokuojantis, gal kas tiksliau žino?

Be blokiruotes, vienas ratas varomas ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2008-09-17 23:18 »
idomu,kaip pasuktum auto jai blokuotus :D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2008-09-18 07:17 »
idomu,kaip pasuktum auto jai blokuotus :D

O kaip 155 zazas edison pasuka ;) Be to buna viskozines blokiruotes, kurios tik ratam praslystant blokuoja, bet ir tai ne 100% :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs ramke5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2008-09-18 08:19 »
Diferencialai ir būna užsiblokuojantys, o ne pastoviai varo abu ratus (aišku nekalbant apie visureigius ir pan.). Tai aš  ir klausiu ar bent vienas tiksliai žino kaip tai veikia pas 155 V6.
Alfa Romeo 155 V6 buvo linksma :)
Reno Espace dabar darbas :(

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2008-09-18 11:14 »
o pas zazas etition stikine greiciu deze ?
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2008-09-18 18:15 »
o pas zazas etition stikine greiciu deze ?

Nereikia stikines greiciu dezes, kad blokiruote isideti....  :D As sau galvoju, nes jau imanoma uz 900lt ipirkti :D

Temos autoriui, jug sakiau, vienas ratas varomas... kaip pas paprasta opel corsa 1.2 :D

Be to sunkus variklis gan gerai prieki prispaudzia, tad ne taip jau ir lengva ta ir viena rata prasukti :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Alfaman

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 733
  • Karma: +19/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2008-09-18 18:50 »
Mano manymu, pasakymas "vienas ratas varomas" nera visai teisingas. Juk esant puikiom sukibimo su keliu salygom, varomi abu (jei klystu pataisykit). O kai del vienokiu, ar kitokiu priezasciu sukibimas prarandamas, tik tada pasidaro vienas ratas varomas.
Blokiruote geras dalykas, bet jus man pasakykit (jei zinot), kai masina naudojama ne sportavimui, o kasdienai, ar neapkraunamas labiau diferencialas, ar neatsiranda galios/ ekonomijos nuostoliu? Aisku, ziema gal ir gerai, juk turbut daugiau prarandama buksuojant.
O brumbrum'ui vazinejant su tiek arkliu, blokiruote beveik butina, manyciau.
156 SW jtdm 16v

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2008-09-18 21:11 »
Mano manymu, pasakymas "vienas ratas varomas" nera visai teisingas. Juk esant puikiom sukibimo su keliu salygom, varomi abu (jei klystu pataisykit). O kai del vienokiu, ar kitokiu priezasciu sukibimas prarandamas, tik tada pasidaro vienas ratas varomas.
Blokiruote geras dalykas, bet jus man pasakykit (jei zinot), kai masina naudojama ne sportavimui, o kasdienai, ar neapkraunamas labiau diferencialas, ar neatsiranda galios/ ekonomijos nuostoliu? Aisku, ziema gal ir gerai, juk turbut daugiau prarandama buksuojant.
O brumbrum'ui vazinejant su tiek arkliu, blokiruote beveik butina, manyciau.

Na panasiai samprotauji, bet yra atvirksciai kai vaziuoji keliu ir nera slidimo, tai varomas vienas ratas, kai yra slidimas ir yra blokiruote tada abu sukabina, persimeta jega ant to rato, kuris turi didesni sukibima ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: V6 priekinis diferencialas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2008-09-19 01:07 »
cia paprastas principas kaip 75 amerikose, idomu kokia blokiruote stovi Gta versijose, nes  jas kritikavo,kad prie ideliu greiciu automobilis zymiai sunkiau pasuka
AR159 2.0 jtdm Ti