Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: Darcikas 2008-05-24 18:13
-
Man cia viena pana aiskina, kad ji turejo alfa 166 su dviem turbinom..sake buvo kazkokiu specialiu uzsakymu tipo prie riciago budavo knopke, kuri ijungdavo antra turbina....Tru or false? Jai cia kazkoks suprantantis zmogus pasake ir parode.... ir t.t. ::) :begam:
-
Man cia viena pana aiskina, kad ji turejo alfa 166 su dviem turbinom..sake buvo kazkokiu specialiu uzsakymu tipo prie riciago budavo knopke, kuri ijungdavo antra turbina....Tru or false? Jai cia kazkoks suprantantis zmogus pasake ir parode.... ir t.t. ::) :begam:
Tada pas mane is sonu sparnai islenda ir as skraidyt pradedu :D
-
Man cia viena pana aiskina, kad ji turejo alfa 166 su dviem turbinom..sake buvo kazkokiu specialiu uzsakymu tipo prie riciago budavo knopke, kuri ijungdavo antra turbina....Tru or false? Jai cia kazkoks suprantantis zmogus pasake ir parode.... ir t.t. ::) :begam:
o tu pamastyk:).. twinturbo kokia esme?.. montuojama kogero visad tik ant V formos varikliu, kuriuose
yra 2 kolektoriai is atskiru 'flangu'.
V6 T pilnai gali buti Twin, BET... jos arba veikia sinhroniskai, arba visai kita sistema ir ant kolektoriaus stovi viena T. apie kokias cia knopkes kalbame????? kaip fiziskai isvaizduoji turbinos "sustabdyma" knopkes pagalba?...
pasuadi ir 100000RPM pesisukanti turbina uzsikerta, bei uzblokuoja ismatamasias dujas viename kolektoriuje?:)
-
Tikriausiai ta pana prisisapnavo arba per daug "greiti ir isiute" tematikos ziuri.
-
Tikriausiai ta pana prisisapnavo arba per daug "greiti ir isiute" tematikos ziuri.
man ir juokinga... bet ji sako pasiskambink kur alfas paradineja..pamatysi... nu vistiek man juokas ima :)
-
nu nzn. Man tas mygtukas ant ricago ar kur tai ten, labiau jau nos sistema primena, o ne kokia tai turbina :D Tai tu paskambink. gal i autobrava pabandyk paskambinti, anonimu prisistates :D
-
gal pas ja buvo koks v6 tb automatas ir ant racoiago virsaus overdrive mygtukas :D kala begi zemyn apsukos sukyla iki turbos darbo rezimu ir vuolia sauna kai raketa :D kitokio paasikinimo nerandu, net zinom viena dalyka, pas alfas berods ner to velnio overdrive mygtuko,nebent kazkas kazka prichimicines buvo
-
ta vistiem pana man irodineja kad buvo su dviem turbom :DDD o as is jos juokiuos.. ji sako varai varai jeigu nori ijungti ta kita turbo, paimi atleidi gaza..paspaudi knopke ir isijungia ir uzsisuka antra turba :DDDD ir sauna kaip raketa :) tai nzn nzn matyt 21 amzius nieko nepadarysi :) NESAMONE
-
cia gal pana is vilniaus??? nes sita istorija esu ir as girdejes
-
O as apie ALFA ROMEO su dviem turbinom irgi esu girdejas. Vilniuje autoservise teko lankytis viename ir mane paklause pamate visokiu lipdukus gal ir pas mane dvieju turbinu . atsakiau tokiu nera, sako yra ir vilniuj vazineja. Tipo draugas sunui yr nupirkes ir pas jis servisa nuolat tvarkosi ja. tai nzn cia kiek tiesos bet noreciau pamatyti tokia Ferrari Edition ;D :masina:
-
Pas man yra toks mygtukas prie begiu rankenos... vaziuoji, atleidi gaza, ijungi, paspaudi gaza ir greiciau reguoja tiesiog i jo paspaudima... baisiai panasu i esmini STR... taip, skirtumas jauciamas, ypac pirmais 4 begiais, likusiais 2 nelabai..., bet manoji turbinu isvis neturi :o
-
kas nors uzmeskit aki kokioi wikipedijoi ar yra kokia 166 twin turbo :) gal mergiote ten kokio skyline varikli su visais zaislais isimete :D
-
Digitech vokieciu firma deda dvi Garrett Gt15 turbinas jau kikius 5 metus gaunasi 313 aj ir 400Nm. kaip nebutu keista i atmosferini motora be suspaudimo laipsnio mazinimo kompresoriai tiekia 0.4 baro oro pertekliu, tik jokiu knopkiu prie pavaru perjungimo nera. Turbinos niekada neatsijungia, jos veikia visada varikliui veikiant. Tik MB kompresoriai turi sankabas tokias kaip kondecionieriaus ir sukantis laisvomis apsukomis kompresorius atjungiamas, ekologija.
-
tai liko neaisku - mes apie Turbo ar apie Kompressorius kalbame ? skirkime du skirtingai veikiancius,
panasiu rezultatu teikiancius agregatus. visgi logiska 2xTurbo
kompresorius novitec'as ir GTA varikliam gamina, - visa kit'a - kazka apie 350 arklio gauna:)
-
cia gal pana is vilniaus??? nes sita istorija esu ir as girdejes
nea ta pana is panevezio, reikes daugiau paklausti apie ta alfa kru atseit dvi turbos.. gal foto ji dar tures saviskes, nes pardavus senai jau ir turi kita :D
-
tai negi ten pana bus teisi, reikes susizinot kokai butent alfa pas ja.. sake kad tik 166, bet jeigu neklystu sake kad 2.0 turbo pas ja buvo.. nu idomu pasidare reikes cia issiaiskinti viska iki galo :)
-
tai negi ten pana bus teisi, reikes susizinot kokai butent alfa pas ja.. sake kad tik 166, bet jeigu neklystu sake kad 2.0 turbo pas ja buvo.. nu idomu pasidare reikes cia issiaiskinti viska iki galo :)
ce stengsies kuo daugiau issiaiskinti ar apie mergina ar apie alfa?pasistojo klausimas ;D 8) ;D
-
tai negi ten pana bus teisi, reikes susizinot kokai butent alfa pas ja.. sake kad tik 166, bet jeigu neklystu sake kad 2.0 turbo pas ja buvo.. nu idomu pasidare reikes cia issiaiskinti viska iki galo :)
ce stengsies kuo daugiau issiaiskinti ar apie mergina ar apie alfa?pasistojo klausimas ;D 8) ;D
apie tai ka ji man cia pasakoja, gal ir mergaite nemeluoja nes labai itikinamai gina savo nuomone, tai reikes pasiaiskinti..
p.s. o ten ir mergaite achujiena, offroad'ais domisi ir pati vazineja po pelkias ir siaip domisi technika :)
-
tai negi ten pana bus teisi, reikes susizinot kokai butent alfa pas ja.. sake kad tik 166, bet jeigu neklystu sake kad 2.0 turbo pas ja buvo.. nu idomu pasidare reikes cia issiaiskinti viska iki galo :)
ce stengsies kuo daugiau issiaiskinti ar apie mergina ar apie alfa?pasistojo klausimas ;D 8) ;D
apie tai ka ji man cia pasakoja, gal ir mergaite nemeluoja nes labai itikinamai gina savo nuomone, tai reikes pasiaiskinti..
p.s. o ten ir mergaite achujiena, offroad'ais domisi ir pati vazineja po pelkias ir siaip domisi technika :)
Na technines zinios tai sakyciau skurdokos, turbina antra pasyvia padaryti, kad veiktu kaip ji sako sudetinga ir netikslinga, va kompresoriu galima, geriausias variantas tai NOS :)
Greiciausiai bus kaip INFAS minejo STR migtukas, kuris reiskia, sportini rezima kaip suprantu, gazas jautresnis ir t.t. ;)
-
O as apie ALFA ROMEO su dviem turbinom irgi esu girdejas. Vilniuje autoservise teko lankytis viename ir mane paklause pamate visokiu lipdukus gal ir pas mane dvieju turbinu . atsakiau tokiu nera, sako yra ir vilniuj vazineja. Tipo draugas sunui yr nupirkes ir pas jis servisa nuolat tvarkosi ja. tai nzn cia kiek tiesos bet noreciau pamatyti tokia Ferrari Edition Grin Car
pasakyk kokiam autoservize ir as tada manau zinau ,kas toks???
-
Truputi iliesiu zibalo
Taip..... buvo...
Tikdeja ne alfaromeo
Kaip zinia 1.9 jtd buvo ir yra montuojamas i daugeli auto, viena is ju saab
Va buten saab ir yra sio variklio modifikacija biturbo, kaipaltenatyva kintamaj geometrijai,
-
1,9 JTD twin turbo, ėjo į saab 9-3, Lancia delta III ir į cadilaką
-
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-and-upgrades/305334-1-9-jtd-twin-turbo.html (http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-and-upgrades/305334-1-9-jtd-twin-turbo.html)
-
Truputi iliesiu zibalo
Taip..... buvo...
Tikdeja ne alfaromeo
Kaip zinia 1.9 jtd buvo ir yra montuojamas i daugeli auto, viena is ju saab
Va buten saab ir yra sio variklio modifikacija biturbo, kaipaltenatyva kintamaj geometrijai,
buvo 1,9tid ir 1,9ttid (twin) pas SaaB, ir taip taip tas pats Alfos/fiat'o jtd
-
Tai teoriškai galima ir alfa twin turbo pasidaryti ;)
-
Tai teoriškai galima ir alfa twin turbo pasidaryti ;)
taigi mano pirma alfa buvo 33 1.7 boxeris su dviem kriauklėm :masina:
Drum turėjo minty alfoj 1,9 JTD (uniJet Turbo Diesel) paverst į JTTD (uniJet Twin Turbo Diesel)
Ir baikit svaig su tuom TTurbo, nes tuoj savajai dar kriauklės užsimanysiu ;D
-
Twin Spark Twin turbo :begam:
O dyzeliukas 1.9 su 190 arklių ir 400 NM turėtų smagiai tempt :du: Ir dar negana to ekonomiškai ;D ;D ;D
-
Kad ir 8l rytų, tai nėra daug. Nors nemanau, kad kuro sąnaudos žymiai skirtųsi. Jugi ten vietoj vienos turbinos įdėtos dvi, viena maža, kita didelė. Kiek domėjausi toks sprendimas buvo naudojamas seniau, norint išvengti turbo duobės. Tačiau kintamos geometrijos turbina atlieka tą pačią funkciją žymiai pigiau.
Pažiūrėjus į SAAB'o sąnaudas matosi nelabai didelis skirtumas (greitkelyje tik 0.3l daugiau):
Mieste 9.5
Greitkelyje 5
Mišriai 6.7
-
kam tos kriauklės reikalingos? :lol: .... kai yra darbinis tūris! :du:
-
Dar geriau darbinis tūris + kriauklė ;)
-
kam tos kriauklės reikalingos? :lol: .... kai yra darbinis tūris! :du:
Čia gi apie dyzelius kalba eina. Šūds gaunas be turbo.
-
kam tos kriauklės reikalingos? :lol: .... kai yra darbinis tūris! :du:
Čia gi apie dyzelius kalba eina. Šūds gaunas be turbo.
Tai kad į galą visai apie beleką ėmė kalbėt ale twinspark twinturbo :lol: O dyzeliui tai jo, net traktorius be turbo nekoks. ;D
-
Kad ir 8l rytų, tai nėra daug. Nors nemanau, kad kuro sąnaudos žymiai skirtųsi. Jugi ten vietoj vienos turbinos įdėtos dvi, viena maža, kita didelė. Kiek domėjausi toks sprendimas buvo naudojamas seniau, norint išvengti turbo duobės. Tačiau kintamos geometrijos turbina atlieka tą pačią funkciją žymiai pigiau.
Pažiūrėjus į SAAB'o sąnaudas matosi nelabai didelis skirtumas (greitkelyje tik 0.3l daugiau):
Mieste 9.5
Greitkelyje 5
Mišriai 6.7
tarp TS'o ir MB S600 su V12 ties 140 išvis sąnaudos nebesiskiria, kitaip sakant argumentai niekam tikę :alaus:
-
Gravitacijos jėgos neveikia tik mėnulyje, matyt apie ten 140km/h šneka :)
-
tarp TS'o ir MB S600 su V12 ties 140 išvis sąnaudos nebesiskiria, kitaip sakant argumentai niekam tikę :alaus:
Kur tau niekam tikę argumentai? Esmė tame, kad daugiau 1l nerytų, o greičiausiai skirtumo net nepajustum (daleiskim važiavimo stilius būtų toks pat), nes lyginamas sabas yra sunkesnis ir dar automatas. Tačiau čia tik spėjimai, nes Alfa tokio variklio niekada neturėjo :)
Va tavo palyginimas tai tikrai niekam tikęs ;D
-
kurgi ne, nebent važiuojant iš inercijos, kurią sukuria mašinos masė, visų velenų, kardanų ir t.t. inertiškumas. tipo lėtai važiuojant sąnaudos skiriasi, o prie 140 pradeda veikti mistinės jėgos.
Nu kaip čia pasakius, negali sakyt, kad čia visiška mistika... Topgear įrodė ;D, kad lenktynių trasoj BMW M3 ekonomiškesnis už Priusą, važiuojant Priusui max režimais, o M3 iš paskos :D. Režimai, kuriais Priusui jau verčiasi lauk žarnos ir atsidaro antra gerklė, M3am yra beveik ekonominiai ;D
Plius asmeninė patirtis irgi rodo - šeimoj yra 1,2 50AJ benzinas bei 3,0 220AJ benzinas. Važiuojant sąlyginai nedideliais greičiais 1,2 ir 3,0 sąnaudų nėr ko lygint, tačiau virš 100km/h 1,2 sąnaudos ima smarkiai kopt į viršų, tuo tarpu kai 3,0 dar nelabai supranta kad yra labiau apkrautas ir papildomai prašo tik simboliškai - "ant išaugusio oro pasipriešinimo" :D Nebandžiau taip tyčiotis iš 1,2, bet visai nenustebčiau, jei ties 140-150km/h 1,2 ir 3,0 kuro sąnaudos susivienodintų ;D
-
Vat būtent, didesnė kubatūra reiškia mažesnį apkrovimą, pridėkim kad pusę cilindrų atsijungia (nežmaigant kaire koja) ir gaunas, kad TS'as ar kitas 4c atmosferikas ryja prie didesnio greičio nemažiau nei mandras daugialitražis
P.S. konkrečiai kalbėjau apie MB v221? S600 V12 nuo 2007-8 modelį
(žinau, nes pk. dažnai barankę sukiojau)
-
Pas tėvą buvo audi su tuo w12 variklių, kur du po V6, cilindrai atsijungineja iki tam tikro greičio kaip minėjo Kerosin apie mb. Ekonomija nespaudziant tapkes tik mieste.