Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: techno 2006-06-08 21:44
-
Va nusipirkau pagaliau ir as sita italiska masina :)
Ir vat keiciu galiniu ratu kaladeles ir nzn ka dbr daryti - sena kaladele stumuokliukas stume arciau rato kai ji devejosi, o kai dabar kalade \"stora\" kaip ji atgal atstumt?
Juk kaladeles visi keiciat, tai patarkit kaip man sita problema ishsisprest - noriu pagaliau su nauja masinyte pasivazinet, bet neuzdejes kaladziu negaliu to padaryt... :(
Beje su tuo, kad masina italiska iskart susiduriau - teko keisti rato guoli - 100 EUR + ilgas krapstymasis :(
-
va tau vaizdine medziaga:
http://members.lycos.co.uk/gazza82/Alfa156Brakes.pdf
-
juos reikia sukti ir jie sueina i suporta,pats sudraugu daugiau kaip valanda kankinomes pakol issiaikinom.
-
sweiki,
Nežinau gal ir yra tokia tema, bet bent jau nerandu tokios :smilie: Turiu tokią bėdą, kai buna šalta, kad ir - 1 ir daugiau. Palikus savo alfensija ant rankinio stabdžio prišąla stabdžiai, jei daugiau virš - 10 per pora h prišąla. tai galvoju kad reikia kalades gal pakeist, ar kur kitur problema? nesinori keist nes kalades dar neblogos
-
greiciausiai rankinio trosai prisala. trukus gumine apsauga. ten patenka vandens ir purvo, todel pasalus greitai uzsala.
ps kur cia tokia salciai vasara? :o
-
kaip tik pradedu ruostis ziemai po truputeli, ta ir galvoju kaip su tais stabdziais :smilie: viena karta kzkp nepastebejau is ryto islipu kazkas ruksta, pasiziuriu, dega gale ;D
-
Ir rankinio troseliu apsaugos gumines, kaip minejo, galibuti ir shiaip pacios kaladeles prishala prie stabdziu disko.
-
pas tave problema kaip ir pas mane, ir pas puse alfistu. Kiek zinau reikia keist rankinio trosus.
-
pas tave problema kaip ir pas mane, ir pas puse alfistu. Kiek zinau reikia keist rankinio trosus.
Pas daug automobiliu tos pacios problemos, ne tik alfu, jei trosu gumine apsauga sutrukineja ir sakes ;)
-
man proto neuztenka ziema rankinio traukt ???, nebent tik i posuki koki trumpam ;D jej uztringa, reikia vaziuot atbuliniu begiu, tada atleidzia, as viena kart panickos auto nuo akropolio iki siemens arenos atbulom vaziavau ;D
-
Jei mirtinai uzsala ir kelias dienas nezada atsilti, kaip buvo man, galima palindus po masina prie galiniu ratu rasti ir svelniai (atrodo, masinos galo kryptimi) pakalti abu troselius laikancius laikiklius. Atleidzia - iki artimiausio servizo nuvaziuoti pasikeisti uztenka. Pakeitus (80 Lt + dar tiek pat uz darba KEMI), problema dingo. :cart:
Taciau dabar, uztraukiant rankini stabdi, pradzioje rankenele siek tiek keliasi visiskai laisvai, be traskejimo, o paskui iprastai. Stabdis masina laiko lyg normaliai. Kokia tai problema??? Aciu.
-
tokis dalykelis... laikas nuo laiko nevalingai pamirksi rankinio simboliukas maniskej tai ir galvoju ar ta lempike terodo tik rankinio suveikima ( tai rekstu kad kazkur laidas ar pats jungiklis grybauja) ar cia gali buti kas nors su stabdziais? stabdziu skyscio kaip ir norma..a gal ant to pacio kaladeliu susidevejimo indikatorius pajungtas? :idea:
-
davikliai gali but ant kaladziu... dar gali but kad plude uzklinijus ant stabdziu skyscio bakelio kamscio
-
Kaladėlių susidėvėjimo indikatorius yra kitas - spidometre, po kilometražo langeliu, toks apskritimias su "punktyrais" iš abiejų pusių. O rankinio lemputė be pačio rankinio rodo tik stabdžių skysčio lygį. Mašinose su EBD rankinio lemputė berods dar gali mirksėti kartu su ABS lempute, jei yra kažkoks EBD gedimas.
-
pas mane skysčio buvo, bet lemputė irgi užsidegdavo tai aš skysčio dar dapyliau ir bėdos baigėsi
-
Ir man taip buvo. Tik sumirksėdavo ta lemputė darant staigesnį posūkį. Problema dingo pakeitus kalades.
-
Negarantuok, pas mane galiniu kaladziu davikliai neprijungti, o jos jau visai plikos beveik, ir buna kad uzsidega rankinio simbolis, bet uzgesinus varikli ir vel uzkurus uzgesta lempute ;)
-
Negarantuok, pas mane galiniu kaladziu davikliai neprijungti, o jos jau visai plikos beveik, ir buna kad uzsidega rankinio simbolis, bet uzgesinus varikli ir vel uzkurus uzgesta lempute ;)
Kalades prie galo... Tai paspaudus stabdi, stabdziu cilindriukai islenda skyscio rezervuare sumazeja, atleidus stabdi ir isjungus varikli cilindriukai kazkiek grizta i savo pradine busena, rezervuare skyscio padaugeja ir lempute uzgesta ;)
-
Sveiki, turiu tokia problema su stabdziais: greitai stabdant pedalas yra labai minkstas (beveik iki galo gali nuspaust) bet atleidus ir vel paspaudus jis pasidaro kietas. Kame cia reikalas? ABS kaltas, pats stiprintuvas? Su sandarumu viskas gerai, skyscio netruksta ir nekur neleidzia. Gal kam taip buve?
-
Nusiorink sistema pradziai, jei nepades tada tiketinas cilindriuko gedimas.
-
Jei skystis nedingsta, tai pradziai uzteks gerai nuorint visa sistema, t.y. kiekviena stabdziu cilindriuka atskirai.
-
Manot nepagalvojau kad nuorinti gali reikt? Ir skysti net pakeiciau beorindamas.... Kas ten per vakumo daikciukas gali buti parejes, kur jis randasi? Ir nelabai supratau apie koki ten oro kompresoriu kalbejot?
-
kai atsidarai kapota, po desine puse, mazdaug ties vairu matysi abs bloka, kur sueina stabdziu vamzdukai, virs jo stovi stadziu darbinis cilindriukas, is jo iseina du vamzdeliai ir nueina i abs bloka, tas stabdziu cilindriukas yra istatytas i tokia apvalia pusle - stiprintuva. tai ta dalis pas tave gali but parejus.
-
o kaip ten yra su priekiniais stabdziu diskais AR 156 1.8 ts. Nejaugi jie buna neventiliuojami?
-
TAIP, iki 2000 m. ejo su paprastais (kaip ir 1,6 l. benzas arba 1.9 l. dyzelinas), o nuo 2000 jau su ventiliuojamais. 2.0 ir didesnes kubaturos visi ejo su ventiliuojamais
-
Pas mane kai nupirkau masina buvo neventiliuojami, bet sugrezioti. Prisieina laikas jau juos keisti, tai reiktu gal taip pat sugrezioti... Gal kas zino kur galima atlikti tokius darbus vilniuje ir kokios mazdaug kainos?
-
Man atrodo geriau tu va ka nusipirk, bus ramios bites. Jei jau labai skyliu norisi:
http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?id=/alfa_156/Solid_drilled_and_grooved_front_discs_for_16_18_and_19JTD/info.cfm&CFID=83591&CFTOKEN=60880681
o jei bus per brungu tai va 200 lt pigiau paprastesni:
http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?id=/alfa_156/Standard_Solid_Front_Discs_for_16_18_and_19JTD/info.cfm&CFID=83591&CFTOKEN=60880681
-
apie 200lt kainuoja jau sugreziotas vienas diskas, o greziojimu kazkada uzsieme kazkokia tiuningo firma, beje jie susigrezioja normaliai, ne keramikiniai juk ;) tik pats tai tikrai negreziok
-
nusiploviau masina, dingo abs, dega lempute skydeli, atjungiau dacikus priekinius prie motoro, uzgeso, po 2km vel isijunge, gal minciu kokiu, gal kas susidure
-
Keistas sutapimas, kad taip po plovimo ir uzsidege, galimas daiktas, kad davikliai dregmes gavo del to ir susisuko protas. Jei yra galimybe tai masina reiktu kur siltai palaikyti( nes kai toks oras tai...) ir gal padetu ;)
-
motoro neplovei? jei plovei tai tada gali but i abs bloko fiske vandens pateko
-
ne, motoro neploviau, nelabai turiu kur siltai palaikyt, as irgi taip galvojau, kad davikliai uzsalo, o kaip kompa nusinulint, pvz. mazdos zinau nuimi minusa ir 10sek. palaikai stabdi, gal ir alfai yra koks rankinis budas, be pc.
-
pries savaite uzsidege ABS lempute, o siandien ir rankinio lempute. galvoju kad kaladelem galinem amen. o klausimaas butu : ar galines kaladeles turi abs ar kokius kitokius dviklius. ir ar gali butent nuo galiniu kaldeliu uzsidegti tos lemputes.(skyscio yra per viduri min - max). o gal cia didesnes problemos ?
-
pries savaite uzsidege ABS lempute, o siandien ir rankinio lempute. galvoju kad kaladelem galinem amen. o klausimaas butu : ar galines kaladeles turi abs ar kokius kitokius dviklius. ir ar gali butent nuo galiniu kaldeliu uzsidegti tos lemputes.(skyscio yra per viduri min - max). o gal cia didesnes problemos ?
ABS davikliai yra ne kaladėlėse, o ratų stebulėse. Stabdžių kaladėlių nusidėvėjimo davikliai yra tik priekinėse kaladėlėse ir, berods, priklausomai nuo automobilio pagaminimo metų, nusidėvėjimo davikliai gali jungtis arba abiejose pusėse arba tik vienoj, bet čia galiu klysti. Be to, kaladėlių (priekinių) nusidėvėjimą rodo atskira lemputė - geltonas apskritimas su trim "punktyrais" iš abiejų pusių. Jei vienu metu užsidega ABS ir rankinio stabdžio lemputės, reiškia yra EBD (stabdymo jėgos paskirstymo ar kažkaip panašiai vadinasi) sistemos gedimas.
Pas mane, pavyzdžiui, daugiau pasikabarnojus po sniegą, kartais užsidega ABS, o kartais ABS ir rankinio stabdžio lemputės kartu. Bet užtenka sustot, išjungt degimą ir vėl įjungt - rankinio lemputė užgęsta iškart, o ABS - šiek tiek pavažiavus. Matomai, nuo buksavimo kažkaip susiknisa ABS/EBD kompo smegenys - tokie pokštai pasitaiko tik žiemą.
-
o tuos pokstus kaip taisyti: ar uztenka tik klaidas istrinti ir viskas, ir ar kompas duoda jas istrinti. ??
-
pas mane taip pat uzsidega ir abs ir rankinio lempute... irgi tik ziema, pastebejau dar tai, kad ratams prasisukus ir kai masina patraukia i kuria nors puse judant is vietos... (AR 1.8TS 2002 03 SW)
-
pas mane beda, kaskur nuo stabdziu stiprintuvo puses girdisi svilpimas tarsi ora kaskur leistu, kai numini stabti svilpimas dingsta Buvau pas giriu, perziurejo visas slangas, sudejo papildomai chamutus, aptepe hermetiku ta propke kuri yra ant slangos galo, kur i stiprintuvo pusle isistato, bet po kurio laiko svilpimas vel atsirado. jeigu pamazu atleidi stabdzio pedala svilpimas kartais dingsta. Gal kas turit kokiu minciu, nes giriaus meistras sake kad cia mistika ir neisivaizduoja kas galetu buti
-
paaiskejo kame mistika ;D kai gyriaus servize keite stabdziu stiprintuvo pusle biski pachalturino su hermetiku tai vienoje pusei jo per mazai buvo todel pro ten pradejo traukt ora. isvada tokia: jeigu tik yra galimybe stengtis tvarkyti paciam arba bent priziureti kai kitas tvarko ;D
-
maciau kai tvarke tavo alfute :)
ziurejau i ja ziurejau galvoju nu velniai rautų! kazkur matyta :D
ziurejai ziurejai ir nusprendei, kad visai noretum tokios? ;D
-
Labas,
iškilo problema kurios išspręsti nepavyksta :D
gal kas žinote kas gali būti??? Pakeičiau rankinio stabdžio trosus ir pradėjo degti rakinio stabdžio lemputė. Iš pradžių dar kartais užgesdavo trumpai kai paspaudydavau kojini stabdį, o dabar visą laiką dega?
Jeigu turite kokių idėjų pasidalinkite. Ačiū
-
Labas,
iškilo problema kurios išspręsti nepavyksta :D
gal kas žinote kas gali būti??? Pakeičiau rankinio stabdžio trosus ir pradėjo degti rakinio stabdžio lemputė. Iš pradžių dar kartais užgesdavo trumpai kai paspaudydavau kojini stabdį, o dabar visą laiką dega?
Jeigu turite kokių idėjų pasidalinkite. Ačiū
patikrink skyscio LYGI,patikrink ar uzsuktas dangtelis kur pilasi skystis,patikrink laidus ateinancius iki kamstelio,ten buna kontaktai nueina. poto nuimk cexola rankinio,ziurek ten mikrika.
-
Sveiki, gal kas gali pasakyti kokio gamintojo stabdziu diskai/kaladeles eina is gamyklos pas 156 alfas (labiausiai domintu 1.9jtd 105Ag versija :smilie:) Aciu :)
-
del disku nezinau, bet kalades itariu, kad trw. pas mane visos trw sudetos. pilnai patenkintas. necypia. gerai stabdo. pirkau dalys sanciuose. lyg apie 210 lt uz viska mokejau.
-
kokios kaladeles geriausia deti y 156 2,4 JTD SW??? 136AG ir kuom ipatingos FERODO (atrodo toks pavadinimas) kaladeles kad ju kaina perpus didesne nei kitu??
-
kokios kaladeles geriausia deti y 156 2,4 JTD SW??? 136AG ir kuom ipatingos FERODO (atrodo toks pavadinimas) kaladeles kad ju kaina perpus didesne nei kitu??
Kiek tas perpus? Surasyk kainas kokias zinai? Ir ar priekines ar galines?
-
man galiniu reikia, ziurejau www.koivunen.lt tai paprastos ~50LT, ferodo ~120LT
-
Pakeitus daviklius, vis vien dega ABS lempute, norejau paklaus ar reikia jungtis prie kompo , kad uzgesintu lempute, ar dar ieskoti kokiu nors bedu..
-
Pakeitus daviklius, vis vien dega ABS lempute, norejau paklaus ar reikia jungtis prie kompo , kad uzgesintu lempute, ar dar ieskoti kokiu nors bedu..
Stabdziu skysti patikrink. Gal dar truksta jo ir profilaktiskai prijunk prie kompo. Galbut isimete klaida, kuria butina pasalinti. ;)
man galiniu reikia, ziurejau www.koivunen.lt tai paprastos ~50LT, ferodo ~120LT
Pasiziurek dar www.manodalys.lt ;) Siaip galines kainuoja apie 50-70 Lt, priekines apie 90-120 Lt. As asmeniskai is Autogralio pries kelis menesius mokejau uz galines apie 70 Lt. ;)
-
dekui T_K ;) o Yra skirtumas ar vieno rato keiti ar abieju?? kaip geriau?
-
dekui T_K ;) o Yra skirtumas ar vieno rato keiti ar abieju?? kaip geriau?
Keiciama tik abieju!!! 8) Komplekte juk kaladeles abiejoms pusems yra. 8)
-
ir dar karta dekui ;)
-
oj oj oj pasigirsiu, savaigali labai puikia pavyko pasikesit stabdziu kaladeles ir rankinio trosa garazo salygomis :) jei kam kyla kokiu klausimu klauskit ;))
-
Ziuriu, kad sita tema sujungta su mano pacia pirma tema, parasyta pries 4.5 m. nusipirkus alfa :)
ka gi, po sitiek laiko galiniu kaladziu liko keletas mm.
Kokio gamintojo rekomenduosit man nusipirkt? :)
-
trw.
dalys sanciuose (vilniuje). komplektas apie 210 lt uz visas kalades.
gerai stabdo ir necypia ;)
-
oj oj oj pasigirsiu, savaigali labai puikia pavyko pasikesit stabdziu kaladeles ir rankinio trosa garazo salygomis :) jei kam kyla kokiu klausimu klauskit ;))
Bandysiu savaitgali pats pasikeist priekines kaladeles:
1. ar yra kokiu keitimo subtilybiu kurias butu gerai zinot pries pradedant darba?
2. ar priekiniai cilindriukai ir susisuka ar tik susistumia?
aciu uz pagalba.
-
Bandysiu savaitgali pats pasikeist priekines kaladeles:
1. ar yra kokiu keitimo subtilybiu kurias butu gerai zinot pries pradedant darba?
2. ar priekiniai cilindriukai ir susisuka ar tik susistumia?
aciu uz pagalba.
Su priekiniais jokių subtilybių kaip ir nėra. Priekiniai cilindriukai tik susistumia (čia su galiniais daugiau žaidimo).
-
Suveikus abs mashina pati stabdo, reikia paspausti pora kartu stabdziu pedala ir pasidaro gerai. kas cia gali buti?
-
Suveikus abs mashina pati stabdo, reikia paspausti pora kartu stabdziu pedala ir pasidaro gerai. kas cia gali buti?
tipo viena kart paspaudi bedalas nueina zemyn?
siaip nuorinti sistema reik pradzioj-galima tuo paciu ir stab skysti pakeisti ;)
-
laba diena, nusipirkau alfute 156 2.5TD (nesuklydau, variklis is 155 alfos,buves benzinas) su stabdziu defektu, nuveziau i servisa, nes, stabdziu pedalas minkstas, uzpumpavus stabdi jis sukieteja bet visteik nestabdo, pakeite pagrindini stabdziu cilindriuka, apziurejo visa sistema, labai saziningai nuorino. pasiemes auto isvaziavau, ir pastebejau kad kas kiekviena stabdyma vis prasciau stoja pedalo paspaudimo atzvilgiu, po kurio laiko (15min) testabde priekinis desinys ir galinis kairys ratas, po dar kiek laiko (dar po 15 min) stabdo tik priekiniai ratai. pedalas labai minkstas, uzpompavus jis buna kietas kaip turetu buti, bet stabdziai neefektyvus visai. padekit, nes nebezinom ka daryt. dekui :)
-
dekui uz issamius atsakymus :)
-
156 2.5td, buves benzinas. Labai jau idomu egzemplioriu turi, neisivaizduoju kiek zmogus isgerti turejo, kad tokia nesamone sukonstruotu ;D O del stabdziu, gal oro yra, aplamai, jei servise buvai ir nerado, tai bandyk rimtesni servisa.
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?board=520.0
-
cia gal visai neseniai nupirkai?maciau skelbimuose panasu varianta, tai buvo parasyta kad defektas kazkoks su satbdziu vakumu. nezinau kaip jis tiksliai veikia, bet lb panasi beda buvo pazystamui su mazda,cilindriuka keite diskus keite , o buvo beda su vakumu.
-
156 2.5td, buves benzinas. Labai jau idomu egzemplioriu turi, neisivaizduoju kiek zmogus isgerti turejo, kad tokia nesamone sukonstruotu ;D O del stabdziu, gal oro yra, aplamai, jei servise buvai ir nerado, tai bandyk rimtesni servisa.
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?board=520.0
jei neklystu panasiai staska dare is vilniaus, i ąįš benza dejo duzeli, tik ar paprasta ar jtd nepasakysiu. bet taip sakant toli ieskot analogisku egzemplioriu nereik.
-
nu jo, pakonstruota ten gerai, po kapotu jovalas, kuro uzpylimo "garlavina" likusi nuo benzo. na o del stabdziu tai vakumas yra, bet stabdis kietas, kolkas vazineju taip, bet beda butinai reikia rasti, kolkas meginu savom jegom tvarkyti, nes servisais nelabai pradejau pasitiket, tik vis neina uzeiti ant kelio kame ten beda :)
-
Pasiziurek tada vakumo slanga, ji eina is variklio, jei gerai pamenu is isiurbimo kolektoriaus i stabdziu stiprintuva. Gal ji kur kiaura ar uzmauta blogai.
-
dyzelyje nera vakumo, tai jinai eina is vakuminio siurblio, seip ja pakeiciau nauja, ir niekas nepakito :(
-
Kas per? Ratai idealiai vienodai stabdydavo (per TA <1% skirtumo), vienas toks, kitas idealus. Kaladėlės su diskais pakeisti prieš ~10k km...
-
metalizavosi, prastos kokybes kaladeles, diskai ar perkaitinai?
-
Būtent šis diskas ir pakaitęs atrodo. Matomai brokuotas pasitaikė.
-
Sveiki. Paklausti norėjau, kadangi info nelabai radau forume (nemuškit, jei pražiopsojau kur). Nuo kokių modelių įmanoma pritaikyti 156-ai alfai 1.9JTD stabdžių apkabas bei diskus? Turiu omenyje didesnio diametro stabdžių diskų įmontavimą, ko pasekoj keisis ir suportai, ir kaladėlės ir dar gal kas nors (ar stadartinė stabdžių pūslė išmaitintų didesnius cilindriukus)? Daug spėju klausimų čia pateikiau, bet gal padėsit kas :du: Pavasariui galvoju padaryt šiek tiek rimčiau stabdančią sistemą.
-
Sveiki. Paklausti norėjau, kadangi info nelabai radau forume (nemuškit, jei pražiopsojau kur). Nuo kokių modelių įmanoma pritaikyti 156-ai alfai 1.9JTD stabdžių apkabas bei diskus? Turiu omenyje didesnio diametro stabdžių diskų įmontavimą, ko pasekoj keisis ir suportai, ir kaladėlės ir dar gal kas nors (ar stadartinė stabdžių pūslė išmaitintų didesnius cilindriukus)? Daug spėju klausimų čia pateikiau, bet gal padėsit kas :du: Pavasariui galvoju padaryt šiek tiek rimčiau stabdančią sistemą.
Priekį ar galą? Ar abu? 8)
-
Dėkis į priekį nuo 2.0 TS/V6, o į galą nuo FL modelio. Viskas tiks, taip sakant bolton. Rezultatas tikrai geras, ypač, jei prieš tai priekyje būna neventiliuojami.
-
Dėkis į priekį nuo 2.0 TS/V6, o į galą nuo FL modelio. Viskas tiks, taip sakant bolton. Rezultatas tikrai geras, ypač, jei prieš tai priekyje būna neventiliuojami.
1.9jtd 81kw jau buna ventiliuojami,
skirtuma pajustu jei priekyje isidetu brembo ;)
-
Heh, galvojau bus kaip ir 77kw su neventiliuojamais. Kurie užkaista per 2 rimtesnius greičio numušimus.
Jei stabdžių diskai su kaladėlėm geri, tai su tiek kw nėra reikalo kažko geriau dėtis. Nebent Brembo iš GTA modelio, tačiau kaina gali kandžiotis.
-
O, kiek pasiūlymų ir pagalbos iškart. Ačiū ;)
Dėtis ir priekį, ir galą galvoju, normaliai gi padaryt reikia.
Dabartiniai priekiniai diskai, nors ir modelis 81kw, tačiau NEventiliuojami. Vertėtų susirūpint? Kažkuriam šeimininkui pigiau buvo tokius įdėt nei normalius? :o
Sudėjus brembo originalus ventiliuojamus ar grežiotus plius geras minkštas kaladėles tikiu, kad efektyvumas dar labiau padidėtų (šiai dienai stabdžiai mane ir taip tenkina, tačiau planuoju pavasarį šiek tiek kelti niutonmetrus, o ir šiaip mėgstu važinėt agresyvesniu vairavimo stiliumi, tai noriu, kad mašina būtų labiau nuspėjama).
156 2.0 TS (Twin Spark)? 108 ar 114kw? Ar nėra skirtumo?
156 2.5 v6? (twinspark'o ar v6 didesnis diametras? Kuo jie skiriasi? Ir tie ir anie spėju vieno cilindriuko?) Nors, nesu tikras, bet galimai v6 bus brembo suportai? Kaip dėl ratlankių suderinamumo? Nebus taip, kad esamų 16" teledial vidus kabins suporto šoną?
O galas nuo FL, lyginant su senesniu, nesikeitė tarkim rankinio trosų tvirtinimai ir pan? Tiesiog nuimi vieną, uždedi kitą? Nereiks kaip nors gręžiot tvirtinimų?
-
Dėkis iš 2.0 TS arba V6 + geri diskai + geros kaladėlės. Jei trasoj nevažinėsi, tai pilnai užteks. Man pastarųjų ventiliuojamų Kačerginėj pritrūko po kelių ratų, tačiau kaip dabar supratau kaladėlės buvo brokuotos. Mieste ar autostradoj, net ir labai agresyviai važiuojant, problemų nekelia.
Kainos/kokybės santykiu geriausias variantas. Brembo pasidomėk kainom, tiek pačių suportų, tiek diskų su kaladėlėm ne fuflo, manau, atšoks noras. Daily drive'ui jų tikrai nereik, bent jau su mūsų zyzeliais.
-
Jeigu nori tikrai gero rezultato daryk taip:
1. dedi 2.0 TS arba V6 suportus ir jiems skirtus diskus su stabdžiais (tiesiog, atsuki seną ir prisuki naują).
2. kartu pasikeiti stabdžių žarneles į armuotas (gan svarbus dalykas)
Tada žiūri ar dar reikia kažką galui daryti ar ne. Mano atveju užteko priekio.
Tiek 2.0 TS, tiek 2.4JTD, tiek 2.5 V6 turi tuos pačius vieno cilindro stabdžius ventiliuojamus. Vėliau ir į 1.9 dyzelius pradėjo dėti ventiliuojamus. Su pastaraisiais suportais R15 skardos užsidėdavo be problemų, tačiau tarpo tarp disko ir suporto praktiškai nelikdavo (sunkiai pirštas lysdavo). R16, R17 bėdų nesudaro.
Galas irgi identiškai keičiais, niekas nepasikeitė.
-
Gale brembo nebuvo, prieki brembo suportas su 3 stumokliais bent 166,stabdo su originaliais brembo diskais ir ferodo kaladem super,tik buna kai kalades saltos truputi pacype,bet pora pastabdymu ir jokio garso.
-
1.9jtd 81kw jau buna ventiliuojami,
skirtuma pajustu jei priekyje isidetu brembo ;)
Po neventiliuojamų ir ventiliuojami jau turi ganėtinai didelį skirtumą.
O brembo dėt yra galvos skausmas. Reikės ne tik brangių suportų ieškotis, bet dar ir stupicų reikalingų ieškotis, arba perdarinėt laikiklius. Plius, tada ir su ratlankiais bėdos prasideda. Kam tas galvos skausmas kasdieniui automobiliui su 1.9 dyzeliu, kuriame tokie dalykai net nenumatyti gamykliškai?
Apie CW nekalbu. Ten atskiras reikalas. 8)
-
Supratau :) ačiū už atsakymus visiems ;) pas mane dabar Ate suportai su neventiliuojamais priekiniais diskais. pažiūrėt reiks į 2.0twinsparko diskus, jei didesnio diametro bus, galvosiu apie juos, jeigu ne, tada ventiliuojamus diskus į dabartinius suportus bandysiu kišt(Ventiliuojamas šiaip storesnis, tai klausimas ar nebus per maži atstumai visur) plius kaladėles ferodo kokias. ;)
-
Nėra tokių ventiliuojamų. Ir taip, nuo 2.0 eina ventiliuojami su didesniu diametru, nei neventiliuojami.
-
Supratau :) ačiū už atsakymus visiems ;) pas mane dabar Ate suportai su neventiliuojamais priekiniais diskais. pažiūrėt reiks į 2.0twinsparko diskus, jei didesnio diametro bus, galvosiu apie juos, jeigu ne, tada ventiliuojamus diskus į dabartinius suportus bandysiu kišt(Ventiliuojamas šiaip storesnis, tai klausimas ar nebus per maži atstumai visur) plius kaladėles ferodo kokias. ;)
Pas mane 1.8TS originaliai buvo neventiliuojami. Buvo nupirkti nuo 2.4JTD 156'os suportai, o tada nauji stabdžių diskai ir kaladėlės. Viskas sudėta be papildomų modų.
Neventiliuojami stabdžių diskai - 281mm skersmuo, 15mm storis.
Ventiliuojami stabdžių diskai - 284.5mm skersmuo, 22mm storis.
Jeigu nori dar didesnio efektyvumo, tai pasikeisk ir galinius sudėjus suportus nuo 156 FL 2.4JTD variantų, kur būna didesni diskai.
Galiniai preFL - 251.5mm skersmuo, 10mm storis.
Galiniai FL - 276mm skersmui, 10mm storis.
Galui reikės berods irgi tik suportų 8)
-
Na tai va, radau paieškojęs priekinius suportus pas vieną žmogų po 12, pas kitą po 10 eurų :lol: Praktiškai nusipirkt, persirinkt, nudažyt kokia rrrieundona, kad pridėtų kokį papildomą kw, ir pačiupt kaladėles su diskais (gal kažkokius gamintojus parekomenduoti įmanoma būtų?) Kokių gamintojų vengti iš kaladėlių, kokių iš diskų? Svarbiausia, kad nebūtų žiauriai kieto mišinio, nes kai cypia, tai @#_@*&!!!!!
p.s. o kaip su stabdžių žarnelių jungimų sriegiais ir t.t.? Senas žarneles dar įsukčiau į 2.0 TS suportus?
-
Tai su visu nauju suportu važiuok pirkt ir priderinsi sriegį vietoj kokio reikės. O prie magistralės jungiasi tokiu pačiu sriegiu, kaip ir į suportą. Diskus, kažkada pirkau FEBI Bilstein, kaladėles TRW - stabdė puikiai. Dabar susidėjau diskus Bilstein + TSP kalades - stabdo puikiai. Pradžioj gan ilgokai kaladės kažkaip įtartinai nevienodai dilo, bet po kiek laiko prisitrynė vienodai.
-
Pas mane buvo VEMA diskai ir TRW kaladėlės. Atvažinėjau 4-5 sezonus, bėdų nebuvo, stabdė gerai, necypė. 8)
-
Pirk pagal skoni ir kisene. As buvau sudejes tuo pat metu i viena auto pacius brangiausius TRW, i kita pacius pigiausius (Febi). Po pusantru metu, nedrisciau sakyti, kad tie TRW tiek pat geresni, kiek ir brangesni. Gal ne prastesni, bet, kad geresni, kazin :D
-
Toks kvailas klausimas - ar kaires ir desines puses priekiniai suportai vienodi ? ;)
-
Toks kvailas klausimas - ar kaires ir desines puses priekiniai suportai vienodi ? ;)
Ne, tvirtinimai juk skirtingose pusėse, cilindriukai į skirtingas puses vaikšto 8)
-
tvirtinimai tai gali but visko bet kazin?... skiriasi slangutes pajungimo padetis ir nuorinimo tasko padetis. o kad cilindriukai (tiksliau stumokliukai)vaiksto y skirtingas puses tai pirma kart girdziu. gaunasi kad vienoj pusej stumia o kitoj traukia? :D. ar as kazko nesuprtau
-
tvirtinimai tai gali but visko bet kazin?... skiriasi slangutes pajungimo padetis ir nuorinimo tasko padetis. o kad cilindriukai (tiksliau stumokliukai)vaiksto y skirtingas puses tai pirma kart girdziu. gaunasi kad vienoj pusej stumia o kitoj traukia? :D. ar as kazko nesuprtau
Ne taip gal ir parašiau dėl tų cilindriukų. Nesvarbu, esmė, kad jie skirtingi, nes tvirtinimai ir žarnelės tikrai kitaip jungtųsi, nuorinimas kitaip irgi gautųsi. Bent jau skysčio žarnelės iš apačios turėtų suktis tada ir gautųsi žarnelės lenkimas į viršų. Plius ilgesnių jų tada gali reikt. Suportų net kodai skiriasi, kiek pamenu. 8)
-
Ne taip gal ir parašiau dėl tų cilindriukų. Nesvarbu, esmė, kad jie skirtingi, nes tvirtinimai ir žarnelės tikrai kitaip jungtųsi, nuorinimas kitaip irgi gautųsi. Bent jau skysčio žarnelės iš apačios turėtų suktis tada ir gautųsi žarnelės lenkimas į viršų. Plius ilgesnių jų tada gali reikt. Suportų net kodai skiriasi, kiek pamenu. 8)
:). dabar jau tikrai teisingai parasei.
-
Kairys ir desinys priekiniai suportai ;)
Cilindriukai i tas pacias puses vaiksto :)
Manau turetu tikti ir su ta pacia stabdziu slangele, bet 15 € ir analogiskas kairys suportas is lauzyno jau ir isidetas.
-
Besirenkant priekinius stabdzius, matau, kad stabdziu kaladeliu, pagal vin stovi du variantai:
Plotis 155.10 ir 156.40
Ausktis 61.60 ir 58.90.
Stabdziu disku, tik vienas variantas.
Ar abu kaladeliu variantai tinka i visus 1.9 suportus, ar yra skirtingos ju versijos?
-
Besirenkant priekinius stabdzius, matau, kad stabdziu kaladeliu, pagal vin stovi du variantai:
Plotis 155.10 ir 156.40
Ausktis 61.60 ir 58.90.
Stabdziu disku, tik vienas variantas.
Ar abu kaladeliu variantai tinka i visus 1.9 suportus, ar yra skirtingos ju versijos?
Kažkas ten skirtingo. Pas mane kai dar nebuvo ventiliuojami diskai, tai buvo iškilus ši problema, nes atvežė vienas kaladėles nuo neventiliuojamu, o jos netiko. Tada vežė kitokias irgi nuo neventiliuojamu ir irgi nuo 156. Kažkaip ar per mažos buvo, ar tvirtinimai kažkaip kitaip stovėjo ten pas tas pirmas. Žodžiu, reik žiūrėt pagal VIN. Paprasčiau bus. 8)
-
Butent, kad pagal VIN man rodo abu variantus :)
hm, cia suprasti reiketu, kad viena ilgesne uz kita? Foto is to pacio OEM numerio, tu paciu kaladeliu.
-
Dar perziurejau visas, panasu, kad taip ir yra. Prie daugumos ju raso 1 kaladeles plotis, 2 kaladeles plotis. Skirtingos jos, taip iseina, todel ir nurodyti du dydziai :)
-
Dar perziurejau visas, panasu, kad taip ir yra. Prie daugumos ju raso 1 kaladeles plotis, 2 kaladeles plotis. Skirtingos jos, taip iseina, todel ir nurodyti du dydziai :)
Ai, ir dar pirmosios, kurias atvežė man, buvo be daviklių, o antrąsias kai pristatė - jau su davikliais.
-
Tai cia jau tau greiciausiai is kito modelio buvo atveze. As kiek turejes italu, pas visus buvo su davikliais, net Brava 96 su davikliais stovi. Tiek ir visos turetos 156, 146. :)