Autorius Tema: metine ataskaita Giulietta TBI 2010  (Skaityta 2254 kartus)

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1277
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2018-02-15 22:08 »
Asmeniskai, niekada nemaciau lietaus davikliu, kurie veiktu normaliai :D

truth has been spoken  :lol:
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2018-02-15 22:11 »
Pas audi veikė idealiai, Pvz kol salonas šaltas žiema, neveikia, kad jei prišalo negadintų ;) bėda būna dažnai, kai langą pakeičia, va tada valytuvai gyvena savo gyvenimą ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1277
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2018-02-15 23:05 »
Pas audi veikė idealiai, Pvz kol salonas šaltas žiema, neveikia, kad jei prišalo negadintų ;) bėda būna dažnai, kai langą pakeičia, va tada valytuvai gyvena savo gyvenimą ;)

tai dar neužtaikei. tiek Audi, BMW pastoviai vis soft'ą atnaujiną automatinių valytuvų ir šviesų
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs kawliox

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2018-02-16 09:04 »
Asmeniskai, niekada nemaciau lietaus davikliu, kurie veiktu normaliai :D

Nezn pas mane lietaus daviklio nera. Bet kaip minejau maza beda.

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2018-02-16 10:13 »
Nezn pas mane lietaus daviklio nera. Bet kaip minejau maza beda.

Ar tikrai? Laikant valytuvų rankenėlę ant pirmos padėties nevalo automatiškai?
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs kawliox

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2018-02-16 11:03 »
Ar tikrai? Laikant valytuvų rankenėlę ant pirmos padėties nevalo automatiškai?
Ne, valo tam tikru laiko intervalu ir viskas.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 358
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2018-02-16 22:44 »
Asmeniskai, niekada nemaciau lietaus davikliu, kurie veiktu normaliai :D
CX7 2010 veikia beveik idealiai. Kartais čiūt per greit, bet no big deal at all.  :)
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs kawliox

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2018-08-28 21:23 »
Sveiki, jau metai laiko turiu Giulietta ir pagalvojau, kad reikia pasidalinti kaip ten reikalai su ja. Pirkau su 83 k km ant skaitliuko, 2010 metu dobilo lapo versija. Per metus laiko nuvaziavau 10 k km. Per ta laika buvo kelios ilgesnes keliones po 400 - 500 km, bet pagrinde kas diena vazinejimai iki 10 - 20 km.

Bendras ispudis:
tai pirma mano turbinine masina ir pirma masina, kur jaucia, kad turi galios, todel vairuoti man ja labai patinka. Ypac trumpais atstumais. Vaziuojant autostradoje jauciasi triuksmas salone - turbut ne pati geriausia izoliacija. Siaip ilgiau vaziuojant jokio didesnio diskomforto nesijaucia, masina nera super kieta, sedynes patogios, traukia gerai, todel aplenkti nera problemu. Kuro sanaudos rodomos kompo apie 9 L mixed cycle.

Islindusios problemos, surasiau viska, kas islindu per metus:
Neveike kaires puses radijos garsiakalbis (tokia nupirkau nepatikrines)
Vairuotojo sedyne nesyla (tokia nupirkau nepatikrines)
Numerio apsvietimo lemute perdege - pats pakeiciau
Nepatinka kaip veikia AC, reikia tikrinti freono lygi - duosiu specams vasara
Numire batareika, panasu kad buvo dar originali....- pasikeiciau pats
Perdege abieju lempu halogenai kazkur 3 menesiu intervalu - pasikeiciau pats
Kartais apipurskus stikla apiplovimo skysciu ne visada suveikia valytuvai, reikia ijungti atskirai - nezinau ar verta uzsiimti, nes buna retai
Papildziau ausinimo skysti apie 1 L, nezn ar jis naturaliai nugaravo ar gal kas rimciau - pasiziuresim vasara
Sian is ryto nustojo veikti kaires galines faros stabdziu LED girlianda ir atbulos pavaros lempa - panasu i jungties problema - paziuresiu kai bus silciau.
Dar vienas dalykas tai pavaru perjungimo indikatorius. Kazkaip jis juokingai rodo kada tas pavaras jungineti, prie 1500 apsuku jau liepia jungti aukstesne vos ne ant 50 vaziuojant jau sesta pavara jungti, zodziu i ji as nekreipiu demesio :)


Pasiziurejus i sarasa gavosi gana netrumpas ir dauguma issues elektrines :).

Na ka dar sioks toks update:
daviau 100 k km aptarnavimui i Autofficina, kazkaip man jie paliko lb gera ispudi :), todel varysiu pas juos vel (nuolaidu nedave man jie, uz posta nemokejo).
Pakeite alyva, paskirstymo dirza + vandens siurbli, greiciu dezes tepalus, zvakes, ta nusilanksciusia jungti bagazines, patikrino viska ir kaip ir jokiu daugiau problemu nerado, pakaba gera, galiniai ratu guoliai geri (tipo cia ju liga buna), stabdziai geri. Palikau 600 Eur, nezinau cia daug ar mazai, bet kaip ir negaila uz major aptarnavima.

Del kondiskes, as vasaros pradzioje kitame servise padariau profilaktika, papilde keliais simtais gramu, kai Autofficina ziurejo, sake, kad nebesipildo - reiskia sistema sandari. Kondiske veikia, saldo, bet vis tiek ne taip kaip kitose masinose, gal taip turi buti :D.

Isbandziau ilgesnese trasose nespaudziant pavyko realias sanaudas apie 7 litrus pasiekti :) cia vaziuojant pastoviai greiciu apie 100 kmh, nelabai pasikrovus, bet su keleiviu.

Tai toks update.

P.S. kadangi baby on the way, o maniske nenori mechanikos vairuoti, jauciu reikes ja keisti, i kazkoki automata. Jeigu yra susidomejusiu prasau sakyti, parduociau uz realia kaina.
Masinos rida tikra, serviso knygele yra.

Neprisijungęs TBi

Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2018-09-03 21:52 »
Na ka dar sioks toks update:
daviau 100 k km aptarnavimui i Autofficina, kazkaip man jie paliko lb gera ispudi :), todel varysiu pas juos vel (nuolaidu nedave man jie, uz posta nemokejo).
Pakeite alyva, paskirstymo dirza + vandens siurbli, greiciu dezes tepalus, zvakes, ta nusilanksciusia jungti bagazines, patikrino viska ir kaip ir jokiu daugiau problemu nerado, pakaba gera, galiniai ratu guoliai geri (tipo cia ju liga buna), stabdziai geri. Palikau 600 Eur, nezinau cia daug ar mazai, bet kaip ir negaila uz major aptarnavima.

Del kondiskes, as vasaros pradzioje kitame servise padariau profilaktika, papilde keliais simtais gramu, kai Autofficina ziurejo, sake, kad nebesipildo - reiskia sistema sandari. Kondiske veikia, saldo, bet vis tiek ne taip kaip kitose masinose, gal taip turi buti :D.

Isbandziau ilgesnese trasose nespaudziant pavyko realias sanaudas apie 7 litrus pasiekti :) cia vaziuojant pastoviai greiciu apie 100 kmh, nelabai pasikrovus, bet su keleiviu.

Tai toks update.

P.S. kadangi baby on the way, o maniske nenori mechanikos vairuoti, jauciu reikes ja keisti, i kazkoki automata. Jeigu yra susidomejusiu prasau sakyti, parduociau uz realia kaina.
Masinos rida tikra, serviso knygele yra.

Pagrindinio diržo su vandens pompa keitimas iki 300 Eur. Žvakės iki maks 80 Eur (čia ne TS, tai gal ir dar pigiau). Tepalai nu tarkim patys brangiausi su geru filtru iki 60 Eur. Kur dar palikai 160 Eur nežinau  :)

Kiek esi įkainojęs savo Giulietta? Kiek joje kW?
« Paskutinį kartą keitė: 2018-09-03 21:56 sukūrė TBi »
Yra: '12 BMW X5 E70 FL 3.0sD 210kW (daily car)
'08 HONDA CBR 1000RR Fireblade 999 cc 128 kW Red bullet (Killer of monotony)

Buvo: '10 Volvo XC 60 3.2 I6 171 kW
'07 AR GT 1.9 JTD 16v M-jet
'99 AR 156 2.0 TS 16v 114 kW (Sport Pack III)
Bus: AR Stelvio (only petrol)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4333
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2018-09-04 08:56 »
Pagrindinio diržo su vandens pompa keitimas iki 300 Eur. Žvakės iki maks 80 Eur (čia ne TS, tai gal ir dar pigiau). Tepalai nu tarkim patys brangiausi su geru filtru iki 60 Eur. Kur dar palikai 160 Eur nežinau  :)

Kiek esi įkainojęs savo Giulietta? Kiek joje kW?
Ikainojo 11k jisai. Jau domėjausi, bet žmona zaukia, kad per maža bus :D
AR159 2.0 jtdm Ti